זמנים, מועדים ואסטרולוגיה
תגובות (198 תגובות ב-89 דיונים)
89.
אתה אנטישמי לא פחות מזה. השם שלך מאיר? חבל שאתה לא מאיר את עיני ישראל באהבה ,טמבל אחד
* בושה   26/08/21 | 22:59
88. שים בצד את עניין הרוח או המוסר, זו לא הנקודה
המהות של הקבלה היא לדעת איך לקבל עונג. היהדות מסבירה שקבלת עונג בצורה לא נכונה משחיטה את הגוף והנפש. אוננות, לכשעצמה, היא לא פעולה רעה, אבל היא צורה שגויה של קבלת עונג. קבלת עונג מאוננות היא הקבלה האגואיסטית ביותר שניתן לקבל ולכן גם המשקל שלה הוא כבד. תקרא שוב את הסיפור על אונן ותבין משם מה המהות של אוננות מבחינת היהדות.
* שגב   18/04/19 | 20:26
בדיוק, יהודי אמיתי!
* יהודיה   07/03/21 | 03:34
87. יא חלאה. זה הבורא שברא אותך!!! תתבייש!!!!!! טפו עלך . פח אשפה . נבלה סרוחה
* ....   06/01/19 | 05:10
86. תשובה
ואתה בעולם הבא תהיה בגיהנום והם יהיו בגן עדן
* אנונימי   23/11/17 | 10:32
85. כמה שקרים
הדתיים לא פחות עשירים ונהנים יש חרדים שמתנזרים מהעולם לא עובדים וכו אז הם בדירות שיכון מה הקשר לדת
* יוסי   22/11/17 | 01:02
זאת הנקודה
אדם דתי לא רודף רק אחרי כסף ועינוגים אז מין הסתם יש לו סידרי עדפויות ורובם מסתפקים במה שמסיג ידם ובנצרך... מה גם הגמרא מביא משל: לאדם שהיו לו שני בעלי חוב אחד מחזיר בתשלומים והשני חופשי , מגיע יום הפירעון , משלם התשלומים נפתר מהחוב וחופשי והשני נופל ... כך גם האדם הדתי הוא בוחר ללכת בדרך של פירעון כדי להזדכות מהחטאים והשני מקבל את שכרו כל יום ... וביום האחרון בעל היסורים מזוכך והשני דשן עם בור ענק מתחת לרגליים...
* דוד   01/08/18 | 08:47
84. איך זה שאני מאונן ואוכל חזיר, ואני עשיר, בריא, מאושר, מטייל בעולם?
והדתיים ברובם עניים, עלובים שחיים בדירת שיכון ועובדים קשה כל היום? עובדי אלילים טיפשים.
* מאיר   25/08/17 | 13:45
חכה
יש תגזר דין מול בורא עולם חביבי , זה לא פיקניק , ביציאה מהסופר משלמים נשמה , כדי שתעשה עם עצמך חשבון נפש , יש דין ויש דיין
* Elvis   07/03/18 | 00:54
פחח
פחחחחחחח
* א   08/07/18 | 09:52
יש משפט חכם שכתוב במקורות
״צדיק ורע לו רשע וטוב לו״ הרבה גדולי דור הרוסות השנים שואלים את השאלה והמסקנה היא שיש משח אבא שיש לו שני בנים האחד אהוב והאחד שנוא לבן אהוב נותן דמי כיף בסך 100₪ בחודש ככה למשך שנה לעומת זאת הבן השנוא מקבל פעם בשנה 1200₪ למה ככה תשובה: מכיון שלבן האהוב רוצה שהוא יבקש כל הזמן כי הוא אוהב אותו רוצה אותו לידו לעומת זאת השנוא מקבל ישר לשנה כדי שיעזוב אותו בשקט עד השנה הבאה נמשל: כמו אליך היה האדם בשם רבי אברהם אבן עזרא שהיה גדול בתורה בתקופת יהדות ספרד שהיה עני מרוד שהעיד על עצמו מרוב שאין לו מזל בחיים שאומר שאם אמכור נרות השמש אף פעם לא תשקע וממשיך ואומר רם אמכור תכריכים אף פעם אנשים לא ימותו ואתה שמאסת מפני אלוקים שמביא לך כביכול טוב אבל איך אומרים בעתיד הרחוק(העולם הבא) יתלו אותך מהתחת
* אנונימוס   17/10/18 | 22:36
גלאי
בטח יגידו לך משהו עם בעולם הבא תסבול, כמובן שאין עולם הבא אז לא משנה.
* נכה   24/12/19 | 19:13
על זה כבר שאל איוב איך זה צדיק ורע לו ורשע וטוב לו?
* אבי   09/07/23 | 03:12
בעולם הזה רק אתה נהנה חכה חכה קצת לעולם האמת
* מייקל    13/11/23 | 00:00
83. נוגעים בדבר: מה יש לכם נגד אוננות?
כל העולם הסודי ביהדות שזה הזוהר והקבלה רחוק מלהיקלט בחושינו והמזלזל בדברים העצומים הללו לא יותר משפל כי מדבר סרה למול האלוהים! זה שאמחנו לא מסוגלים לקלוט עיניינים רוחניים לא אומר שזה דימיון מופרך...
* אבי   22/07/16 | 00:05
אל תשפוט אדם
וודאי לא אדם שאינו בקיא ביהדות. אף אחד כאן אינו שפל, אלא חסר הבנה בנוגע לעניין היהדות. אם יטרחו וילמדו מעט, ההבנה שלהם תשתנה והראיה לגבי היהדות תשתנה גם היא.
* שגב   18/04/19 | 20:28
82. כיף ריגעי ולאחריו נפילה ממושכת.....
בדרך כלל ישנה ההרגשה כאילו ואתה מאושר ובלי דאגות.באותו רגע,אתה נהנה ושוכח מהכל ואז בא לך עוד אחד,אבל זה לא אתה,זה יצר הרע. אים היינו יכולים לראות שקוף לעולמות העליונים,היינו מבינים איך ברגע אנחנו שופכים את המזל שלנו.אים כל אחד היה יושב וחושב מה הכי חסר לו בעולם הזה כעט וברמה של חשיבות הדבר .כוונתי,לא על דברים קטנים זוטרים ומוחשיים המענגים אותנו לזמן קצר.אני מדבר על בואו נגיד חלומות שהיינו רוצים שיתגשמו,חלומות בריי מציאות ולא בגדר פנטזיות הרחוקים מאיתנו כבייכול "שנות אור".אותם בקשות אשר יכולים ואפילו אולי להיתאפשר לנו בחלקם,הם ישארו להם שם במגירה של אלוקים וישכבו ש עד לרגע נתון אחר, כבייכול. בדרך כלל ואפשר שיסכימו איתו הרוב כי לאחר ביצוע המעשה הם מרגישים נפילה,אכזבה מ - הלא נודע,עצבות,נתק,שפלות עצמית,פחד,איבוד שליטה,רצון להאחז במישהו אחר,ההפף מ- שפע מיתקבל,מחשבות ועירעורים על המציאות בה אנו שורים,כאוס,בילבול,והכי מפחיד רייקנות.כאילו שאבו לנו את הכח להצליח והחליפו אותו במחשבה : שוב אני מתחיל מהתחלה כדי להשיג את המטרה,ולכל אחד יש מטרה נישגבת מישלו.בטוח.בדוק. עשינו למען,והגענו עד שלב יכולת אשר לא מיצתה את עצמה ולרגע חשבנו ש- הינה עוד רגע ואוליי, ולרגע קט זה בורח לנו מביין הידיים וצריך להתחיל הכל מהתחלה. זוהי תחושה של החמצה כואבת,זה היה קרוב,ממש על הקצה ו- בום. מי צריך את זה אחים שלי,כמה פעמים נגיד אוליי בפעם הבאה. אתה כל פעם מקבל את המפתח ומאבד אותו שוב.מתי תיהיה כבר החראי...........חבל.
* אליהו   02/11/15 | 17:48
תשובה 82
אמת אחי
* נתנאל   08/05/17 | 22:18
81. השם
המילה אוננות באה מהשם המקראי אונן שהיה שופך זרעו לבטלה,ומעשיו היו רעים בפני השם(כתוב שם במפורש),בבראשית תחפש את זה שמה בעיון ואולי תלמד עוד כמה דברים על הדרך.
* ער ואונן   20/01/15 | 23:16
כאילו שלא אוננו לפניו
חוץ מזה הוא לא אונן, הוא גמר בחוץ
* דני אלה   08/09/19 | 18:00
80. לגבי אוננות כנסו בבקשה
מי שהיה יודע מה הוא עושה כאשר הוא מאונן או מקיים יחסים עם אישתו בלי שהיא טבלה ובימים המותרים - הוא היה מאד מאד נזהר מזה. יש בורות בנושא ומקילים בזה ראש ,אבל בלשון המעטה זה לא צחוק.. ממליץ להכנס לאתר "שומרי ברית קודש".
* זוהר שפייזמן   26/02/14 | 16:53
79. נו באמת..
כל חיי אני אוננתי וזה לא הפריע לי ולאשתי להביא ילדים לעולם
* מישהו   12/02/11 | 10:36
78. איך לא לאונן אם אני לא מתחתן
כל בחורה היום עושה פוזה ולא רוצה להקים בית עד גיל 40 קשה לרווק לא לאונן אחרת אני לא אוכל ללכת.. גם מי שנשוי ועושה סקס גם אם אשתו נכנסה להריון כל שאר הזרעים מתים ואחד מופרה. גם לא תמיד זה בכלל למטרת הריון. וגם אם לא אוציא זרע הגוף מחליף תמיד את תאי הגוף בקיצור אני גם מכיר הרבה חבר מאוננים שנראים טוב ולא מקריחים ויש דתיים שלא מאונניםו ונראים זקנים
* גבר   28/08/10 | 14:44
77. הדת אוסרת והרפואה ממליצה
אז למי לשמוע? אני אישיתי מכיר חבר שמאונן כל ים מספר פעמים והוא נראה ממש טוב וצעיר מגילו גם אני מאונן סידרתי לא קטן וגם אני נראה צעיר מגילי אציין גם שאוננות מוכחת מדעית כבריאה. נכון שיש ירידה וחולשה מיד אחרי הפליטה אבל גם כשאנחנו עושים ספורט אנחנו מרגישים תשושים אבל זה לטוב. אני ניסיתי תקופה להתאפק וזה עשה לי רק כאבי ביצים ונזק ואפילו שמנתי, סקס מצעיר אותי מנעים אותי עם נשים או בלי אני אוהב ושכל אחד יעשה כטוב בעיניו. אני מכיר דתיים ודתיות שטובים בלדבר אבל בעצמם עושים מהצד.. אשמח לשמוע חוות דעת ממישהו בעניין
* שחר   28/08/10 | 14:29
76. אוננות היא חסד אלוהים איתנו! :)
אני ממליצה על הספר "דברים שרציתי לגעת" של גילי פליסקין, המדבר על יחס של נשים לאוננות. בשבילי אוננות הייתה מאז ומתמיד מקום של מקלט ומפלט. אני בעד!
* אני בעד   28/08/10 | 12:59
75. אוננות היא עוון
אוננות אסורה מכל וכל תשלטו על עצמכם תתעלו אל תאוננו תקדישו את הזמן לקריאת ספרי מוסר ללימוד דברי קודש התורה היהודית אסרה על המנהג המגונה הזה לא לחינם!!! כל התורה הקדושה שלנו נתונה משמיים מעולמות עליונים הרבה יותר נשגבים ומתוקנים משלנו אתם תרוויחו כל כך הרבה אם תשלטו על היצר ותפסידו המון אם תתנו ליצר המגונה הזה להשתלט עליכם סוף מעשה במחשבה תחילה אוננות מחלישה את הגוף ויוצרת בילבול לוקחת את המתנה המופלאה שבורא עולם נתן לנו על מנת ליצור שיכפול גנטי עם אשה שאנחנו כל כך אוהבים ולהביא נשמה יהודית לעולם הזה כדת וכדין בטוהר בקדושה לאחר טבילה במקווה טהרה אנא ממכם יהודים יקרים תפסיקו את המנהג המגונה הזה הימנעות מאוננות זה אצילי נשגב והשכר משמיים בהתאם אנא מכם חיו חיי קדושה וטהרה לטובתכם ולטובת כלל האנושות !!! בברכת הצלחה ושיגשוג לכל עם ישראל הקדוש הטהור והמבורך :)
* האחד   18/08/10 | 03:51
74. תחשבו קצת...
זרע נולד אך ורק בשביל להוליד תינוק, להביא אדם לעולם, להביא עוד נשמה יהודית קדושה. ואתם שאתם מאוננים אתם בעצם משליכים את זה כמו פסולת... לצערי הייתי נוהג לעשות את זה, אבל הפסקתי ואני כבר לא מעוניין בזה... ברגע שמתגברים על היצר, היצר נהיה חלש ונעלם. וזה הנאה של פחות מ-5 שניות, האורגזמה זה פחו מ-5 שניות, והקטע שלפני זה, זה כמו גרבוץ... אז מזה שווה? גם תמיד אחרי זה מרגישים את החטא ונכנסים לדיכאון די עמוק למשך היום
* יהודי   05/05/10 | 13:12
73. וואי, אנשים, נסחפתם
גם הדתיים (90 אחוז בטח בעלי תשובה מתלהמים) שמאיימים באש הגיהינום (למדתם כבר על זה שגיהנום זו בכלל יישות רוחנית וה'אש' שלו היא ממש לא מה שאתם מתכוונים אליו? למדתם אי פעם משהו על מתי מותר להוכיח את הזולת ואיך עושים את זה?) וגם אלו שמגיבים ומקללים אותם:) הכתבה ערוכה יפה וכתובה קולח וזורם (עובדה שכווולכם קראתם עד הסוף) התוכן נתון לשיקול דעתו של הקורא, ומה לעשות, כמה טוקבקים לכאן או לכאן לא באמת ישכנעו מישהו לאונןן או לא. החלטה לא לאונן היא החלטה אצילית ונעלה מאד, והיא תבוא מהבנאדם עצמו, ממקום מאד עמוק ששום טוקבק לא קשור אליו. אז פשוט תירגעו
* הגיונית   27/04/10 | 09:20
72. 21ייגכרדרגא
ל - 69 כל הכבוד , ממש חזקת אותי ומאוד נהניתי לקרוא את מה שכתבת,
* כעאגאע4י4   13/04/10 | 02:21
71. "אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל"
אוננות יוצרת מלאכיי חבלה רוצים להאמין? יופי. לא רוצים להאמין תשאלו את עצמכם למה כל יום נהיה יותר ויותר רע? האם לא בגלל האיסורים שאנו מפרים במזיד? מלאכיי חבלה הם נכנסים בגופים של אנשים ותפקידם לדרדר יותר העולם? ולכן "אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל"
* simon says   15/03/10 | 12:29
70. ל-51
קרי בלילה קורה שלא בשליטת האדם. הדין בקרי לילה הוא פחות מהדין שאדם מוציא זרע לבטלה שעל ידו,דהיינו, קרי לילה קורה שלא בשליטתנו ,לעומת זאת, שאדם מאונן הזרע יוצא בשליטתו ,הוא אחראי לכך. לכן החטא כאן גדול יותר, ובקרי לילה שזה גם עוון החטא מופחת יותר אבל עדיין נחשב לחטא. מקווה שעניתי על השאלה, מי יתן ועם ישראל יעשה תשובה בע"ה שבוע טוב
* יהודי   14/03/10 | 10:35
69. כדאי לקרוא...
הכתבה נוגעת בנושא מעניין ואינטימי שיש בהחלט לשים אליו את הלב אולם תוכנה של הכתבה פגום ופרובלמטי בנוגע לביסוס העובדות המקראיות והמדעיות. תחילה אציין שמקור האיסור לפעולה האסורה מופיע בתנ"ך בספר בראשית בה מתוארים מעשי ער ואונן (מכאן השם "אוננות"), בניהם של יהודה כשהם משחיתים את זרעם לבטלה ובכך מכעיסים את ה' דבר המביא למיטתם. המעשה קיבל את התואר "חטא" לא רק ביהדות אלא גם בדתות אחרות מה שמחזק את הטענה שהפעולה אסורה ויש להימנע ממנה ככל שאפשר, כיוון שהזרע נתפס כדבר קדוש ופגימה בו לשווא משולה לרצח של מיליוני זרעונים פוטנציאליים שכל אחד מהם יכל בדיעבד להפוך לאדם אנושי. לגבי הטענה שאוננות אינה מזיקה מבחינה אנרגטית גם היא אינה נכונה. הדבר מוכח מדעית שלאחר הפעולהקיימת ירידה משמעותית במרץ ובאנרגייה ואף אפשר לחוש בזה עד יום לאחר המעשה מלבד לתחושת הרייקנות הפנימית שחשים כלאחר מעשה. כמובן ואין ספק שלהימנע ממעשה האוננות יש בו משום קושי, אולם לאחר שאדם עובד עם עצמו ומתגבר על רצון הסיפוק הרגעי הזה, לאחר זמן קצר הוא כבר לא ירגיש בו צורך. יש משפט נכון מאוד הטוען " משביעו - רעב, מרעיבו - שבע", כלומר כאשר הגבר משביע את רעבונו המיני פעם אחר פעם , הוא מרעיב את רצונו לקיום הפעולה באופן אובססיבי , אך כשהוא מרעיב את כמיהתו זו בתחילה זה קשה אבל לאחר זמן קצר של ימים בודדים ניתן להרגיש את השובע הפנימי מפגימה זו, ותחושת השליטה העצמית האבסולוטית של כל אדם בדחפיו.
* א.ס.   13/03/10 | 20:15
מילים כדורבנות!!!
אפילו שב"ה כבר שנתיים לא פגמתי אפילו לי חידשת
* יעקב   13/03/10 | 23:44
את מה שכתבת
והכל נכון!
* אהבתי    14/03/10 | 10:02
והכל נכון רק שכחתי להזכיר..
זה כתוב שם מה שחשבת שלא כתוב רק במילים שונות אם תקרא יותר לעומק ותתבונן בכל מילה תראה שצדקתי :) יומטוב שבוע טוב
* אהבתי את מה שכתבת   14/03/10 | 10:03
דברים שהוצאו מהקשרם...
היתה לך טעות קטנה בקריאת המקרא.. במעשה ער ואונן שהכעיסו [כביכול] את אלוהים, הבעיה היתה שהוא לא קיים זרע לאחיו שמת, כלומר שבמקום לייבם את אשתו הוא מה שנקרא "גמר בחוץ", לכן אין משם שום הסקה שיש בעיה ב'זרע לבטלה'. אני מדגיש שוב: הבעיה היתה שהוא לא הביא ילד לאשת אחיו, וזה מה שהכעיס את הבורא. מן הסתם היו עוד מליונים שהשחיתו... ולא כתוב על כך מילה.. עיין שם שוב ותחזור לכתוב דעות כאן...
* מוש   31/03/10 | 20:42
68. 62 גמרתי מרוב צחוק חובה ליקרוא
* גדי   13/03/10 | 19:37
67. רוב התגובות באות מ...
אנשים חסרי ידע והשכלה בדבר שהוא הכי נעלה וקדוש בעולם הזה ברור שאם תסתכל על התורה כפשוטה לא תמצא פסוק שאומר: אל תאונן , התורה היא לא לבורים עמי הארץ .הפסוק אל תאכל גדי בחלב אימו לא מדבר רק על גדי ואמו אלא על כל בשר וחלב זה לא מובן מהפשט של הפסוק !! התורה זה לא סיפור !!!
* יעקב    13/03/10 | 18:48
66. מסכים עם המזרח
אוננות פשוט "גומרת עלי" מבחינת אנרגיה, אם אוננתי - הלכה האנרגיה והלך המצב רוח.
* ששון שמחה   13/03/10 | 13:45
הולך
אבל האנרגיות אתה לא תרגיש עכשיו.. זה עם הזמן גומר את כל הכוחות בגוף כל מה שמדובר בסקס בכללית לא רק אוננות
* המצב רוח   14/03/10 | 10:04
65. משפט יפה!
אתם לא צריכים להתבייש בזה שאתם מאוננים - חשבו על זה ככה - אתם עושים אהבה עם מי שאתם אוהבים :)
* דורון מועלם   13/03/10 | 12:05
ואתה כ"כ אוהב את היד שלך?
* אור   13/03/10 | 12:37
אהבתיי
חחחחחח
* אור חחחחחחחח   14/03/10 | 10:05
64. יש על זה ספר מעולה שנקרא "דברים שרציתי לגעת"
שהוא כל כולו על אוננות. אבל רק של נשים. מרתק!! תראו: http://www.text.org.il/index.php?book=0704034
* מיכל   13/03/10 | 10:37
63. תומר כתבת יפה ונכון במיוחד
שציינת "הגלישה למימדים בדיוניים ומופרכים שכאלו, ובטח בהתייחסות למעשה טבעי ומינורי שאינו פוגע באיש, חייבת להצביע לדעתי יותר על סוגיות שונות במערך הנפשי של הדוברים, מאשר על מציאות אובייקטיבית כלשהי" כ"כ נכון.האם כל דברי אותם חכמים היו נכונים? כולם? האם הכרנו את אותם חכמים? ואנחנו אמורים לקבל את דברם באופן עיוור או גורף? אבוי לנו אם כן.אבוי לנו אם ניקח את אותם חכמים או מקובלים ונתייחס לדבריהם בצורה פנאטית כדברי אלוהים חיים. ואכן האוננות היא דבר שאם נעשה באופן מבוקר ומגיע מתוך הזדקקות והקשבה פנימית,לא פוגע ולא מזיק,להיפך.משחרר,מחבר,מרגיע ומנחם.
* שי   13/03/10 | 10:10
62. למה אומרים שיש כאבי ראש אחרי האוננות ?
אצלי זה ההפך יש לי כאבי ראש לפני האוננות! וכשאני גומר אני מרגיש הרבה יותר שקט, ורגוע אני כאילו בסטלה טבעית ואין כאבי ראש יותר. אז הדתיים יטענו שאני צבוע שאני לא חי חיי יהדות שלמים. נכון הם צודקים!!! אני צבוע שיותר חי כמו חיי הנצרות. יש לי עגיל באוזן, פירסינגים בלשון, ובגבה פלוס שלוש קעקועים.חטאתי את כל הגוף שלי. אני כופר אוכל לא כשר וכמובן, מאונן והרבה ואני לא מתבייש בזה. ואם לאלוהים יש בעיה אם זה שאני ועוד מיליוני יהודים מאוננים בשמחה אז שיגיד לנו שלא יתחבא בבונקר שלו כמו נסראללה שיבוא ירד לעם ויגיד, אתם הגברים היהודים חטאתם בזה שאוננתם. מה קשה לכבודו לרדת ולהגיד את זה? אולי הוא עצלן מדי כדי לרדת למטה לכדור הארץ להגיד לנו את זה? אז שימשיך לישון למעלה בשמיים ולא יטיף לנו מוסר! הוא שם אנחנו פה מה שרואים מפה לא רואים משם ופה למטה בכדור הארץ אנחנו חרמנים ואוהבים לאונן. ולמי שיש בעיה אם הטוקבק שלי אז שיקפוץ לי או שילך לאונן להרגיע את עצמו.
* ירון התותח   13/03/10 | 01:40
כל הכבוד
תגובה מעולה כל הכבוד איש יקר ... אין לא היה ולא יהיה אלוהים הכל בדיחה
* רועי   13/03/10 | 19:12
חסר תקנה ,
היהדות יש בה הרבה יותר מטיפפש כמוך והיא קיימת הרבה לפני שאבא שלך גמר לתוך המבחנה , אני אפילו לא בטוח שאתה יהודי תבדוק טוב טוב את השורשים שלך
* יעקב   13/03/10 | 23:41
ליעקב, כן אני יהודי תתפלא
אני בטוח מאוד ששורשיי הם יהודים. זה שאני לא פרימיטיבי כמוך, וחשוך כמוך זאת בעיה שלך! אני בחרתי בחיי חופש, בחיים מודרניים, ובחיים המודרניים האלה אנחנו הגברים המודרניים מאוננים והרבה!!! זה כמו שיש את המסעדות "אכול כפי יכולתך" אז אצלנו זה "אונן כפי יכולתך גבר".
* ירון התותח    14/03/10 | 04:57
אבל אהבתי את התגובה שלך
חחחחחח ואתה צודק ב 100000 % :)
* יעקוב "אבינו" חחח זה במרכאות כי זה לא אתה   14/03/10 | 10:11
שכחתי להוסיף
זה שזה מרגיע אותך אתה צודק זה אמיתי כי זה פותח לך את הכלי דם בגוף יחולני אחד חח
* אה יטמבל   14/03/10 | 10:12
ל-62
כדאי לך לעשות תשובה ומהר לפני שיהיה מאוחר מדי עבורך! שהקב"ה יעזור לך למצוא את דרך האמת. ותזכה להיות יהודי טוב!! תענה אמן ...
* שלומי   09/11/12 | 00:54
הלוואי שההיתה צודק
זה היה חוסך לנו הרבה מטלות אבל אם יש לך טיפה שכל תצא מהבית תסתכל על השמיים והשמש ותגיד לי איזה בן אדם או יישות יכול ליצור דבר כזה זה בילתי אפשרי ויש הוחכות גם לאנשים שביקרו אצלו שם למעלה וחזרו הם מתו מוות קליני וראו בדיוק מה מחכה לנו שם תאמין לי אני לא דתי ועדיין מוציא זרע לבטלה זה הכי קשה בעולם לשמור את זה ומה שיש לי להגיד לך שיש ממה לדאוג ולפחד
* הלוואי שההיתה צודק   08/11/14 | 17:03
תחזור בך מהר
* שירה   09/10/17 | 21:11
61. הכי טוב זה לעשות מה שבאמת עושה ומרגיש לך טוב
אוננות היא פעולה מינית עצמית, שבדרך כלל אין בה בני זוג נוספים. האוננות מתבצעת על ידי גירוי איברי המין, שהם אזורים ארוגניים שנמצאים בהם עצבים רבים ורגישים; אצל הגבר באמצעות גירוי פיזי של הפין ואצל האישה באמצעות גירוי אזור הפות או הדגדגן. האוננות עשויה להסתיים באורגזמה ולהביא לחוויה גופנית עזה. מקובל להניח שרוב בני האדם אוננו בשלב כלשהו בחייהם, ושהאוננות היא חלק כמעט בלתי נמנע מתקופת גיל ההתבגרות, ותהליך הבשלתו המינית והנפשית של כל אדם, במיוחד בקרב הגברים. מעשי אוננות נצפו גם אצל בעלי חיים נוספים מלבד האדם. בדרך כלל האוננות אינה משמשת לשם רבייה אלא לשם סיפוק והנאה מינית. במתן תרומת זרע לשם הפריה חוץ גופית, האוננות משמשת לרבייה. המונח העברי נגזר משמו של אוֹנָן, בנו של יהודה, הנזכר בספר בראשית כמי ש"שיחת זרעו ארצה לבלתי נתון זרע לאחיו" (בראשית לח, ט), למרות שלדעת כל המפרשים מעשיו של אונן לא היו בגדר מה שהיום מוגדר כאוננות, אלא משגל נסוג. ההבנה המוטעית נובעת מהקריאה הנוצרית של הפסוק, ומהמונח הלועזי "onanism", אשר כיום לא נמצא בשימוש באנגלית במובנו הישיר, אלא מהווה סמל לכל פעולה חסרת תועלת המרוכזת באדם. הביטוי העברי, שהיה מקובל קודם תחילת השימוש במונח החדש במאה העשרים, הוא "הוצאת זרע לבטלה".
* יוסי   12/03/10 | 23:28
ככה אני רואה תדברים ניראה לי...
הרבה דברים לא מתחברים לי כאילו עם אלוהים ברא תאדם והוא ידע שזה זה לא משהו שנגמר ולא משנה כמה ישפך כי יותר מידי זמן בתוך הגוף והגוף מפרק את זה ובנוסף אחד הדברים שהגוף עושה ניראה לי אפילו אוטומטית כציון על תפקוד תקין זה קרי לילה. בקיצור ניראה לי אלוהים סתם רצה להיפטר מאחת היצירות שלו ולא מצא תירוץ טוב אז הוא פשוט רצח אותו (בדם קר בהנף אצבע) וישר איזה מישהו החילט שעם האונן הזה מת ישר אחרי שגמר (שזאת בטח וואחד אורגזמה של פעם בחיים) אז הוא כתב את זה בספר שזה מה שקורה למי שסתם מביא ביד והפחיד עם זה את כולם.
* ישראלי   12/03/10 | 23:54
60. אז אני רוצה להגיד שאני לא מאמין שיש אדם בעולם הזה שלא אונן ועל תספרו לי סיפורים
כול הדתים וכול השחנים למינם זה דבר טבעי וטוב לעשות אותו עם אין אישה בסביבה זה מרגיע משחרר ונותן תחושה טובה לגוף האדם ממציא דברים הריי עם לא תאונן למשל חודש הייצר יכול לתקוף אותך ברגע ולקחת אותך למקום קיצוני למשל להתקל במודעה של מתן שרותי ליווי ויש כאלה שנופלים ברגע הכי טוב זו אישה לכול החיים ועם אין זה בכלל לא נורא לאונן זה אפילו טוב וטוב מאוד ואין פה שום פגיעה באף אחד אז כול אחד והענינים שלא מי שלא רוצה ורוצה לסבול עד החתונה שיסבול
* יוני   12/03/10 | 23:25
אז עדיף
לך אם כבר אתה רוצה לאונן עדיף כבר להתקל בשלט של ליווי כי לפחות אם אתה כבר שופך אז לך תהנה עד הסוף יטיפש תהנה עם בחורה ולא עם היד חח
* יחולה חח   14/03/10 | 10:13
59. תיכנסו !! שווה לקרוא !! זרע לבטלה אסור ?! חח כאילו כל פעם שאתה שוכב אפילו עם אשתך ואפילו שזה לא אוננות אתה חייב להזריע ולעשות ילדים !!
זרע לבטלה אסור ?! חח כאילו כל פעם שאתה שוכב אפילו עם אשתך ואפילו שזה לא אוננות אתה חייב להזריע ולעשות ילדים !! נראה לכם נורמאלי הדבר הזה ?! נראה את כל הדתיים שכאילו לא יודעים מה זה קונדום או לגמור בחוץ כל אחד עם 50 ילדים אחריו ! לחיות בלי אוננות ?!? מליוני אנשים עם כמויות עצבים אדירות לך תפריד ! חכמים יש הרבה אבל כמה כאלה מציאותיים ?!?!? היה היה לפני אלפיים שנה !!!!
* לא חכם דגול !!    12/03/10 | 22:30
---
סקס בתוך הנישואים לשם מצווה והנאה זה מותר. אבל נכון,היום זה לא כמו פעם...
* בכלל לא חכם   12/03/10 | 23:24
58. זה רק מראה שהמשיח קרוב
* אחד   12/03/10 | 21:56
57. *לכותב תומר פרסיקו ...בבקשה תקרא את זה
אתה יכול לעשות כתבות על כל מיני דברים על סלב על מכוניות על מיליון דברים ולא משנה איזה דברים רעים תרשום באותה כתבה לא יקרה לך כלום אבל בכתבה הזאת טעית בגדול אם מישהו אחד יוציא זרע לבטלה בגלל הכתבה שלך פה כבר יש לך עסק עם מלך מלכי המלכים תאמין לי חם מאוד למעלה יעשו ממך שניצל הפעם נכנסת לבעיה שקשה מאוד לצאת ממנה. אני מציע לך לעשות עכשיו כתבה על:"למה לפי הדת אסור להוציא זרע לבטלה" אולי זה יתקן את מה שעשית פה.
* THE GOODFELLAS   12/03/10 | 21:30
אתה גמור.
* דני   12/03/10 | 22:32
עוד מעוות פנאט שרואה את הדת
* בצורה עקומה! אלוהים ישמור משכמוך.   13/03/10 | 09:56
כתבת את זה בשישי בלילה???
זאת וואחד עבירה...לך לך תביא ביד
* דני   13/03/10 | 16:26
שהתלכלך על 57 טמבל בעצמו
מזה משנה מתי הוא כתב הוא צודק בכל מילה חח
* כל מי   14/03/10 | 10:16
56. תבדקו את המקורות שלכם אנשים מסכנים
זרע לבטלה מנוגד בתורה עוד מתקופת האדם הראשון אבל זה מסופר בספרים הקדושים. בתנך בפרשת "וישב" (ז-לח) כתוב במפורש:"ויהי ער בכור יהודה רע בעיני ה' וימתחו ה" .וחטאו היה שהוציא זרע לבטלה, שהיה פורש ממנה(מאשתו) בשעת תשמיש כדי שלא תתעבר, שלא רצה שיוכחש יופיה ולכן היה ראוי למות לפני זמנו.דבר ידוע כל העניין של זרע לבטלה זה אסור! אסור! אסור! למי שלא יודע זה החטא החמור ביותר בתורה. למי שמעוניין יש לי סיכום בנושא ואשמח לפרסם אותו להעביר הלאה לזיכוי הרבים.
* THE GOODFELLAS   12/03/10 | 21:16
55. חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
* אבי   12/03/10 | 20:35
54. סיכום של התגובות
כל הדוסים שזועקים ומתרוממים להגן על כבודה של התורה.. מה הסיפור שלכם? אתם חושבים שלאונן זה איסור.. אחלה, אל תאוננו - תסתובבו עם ביצים כחולות מצידי.. אין לי שום בעיה עם זה!! הכותב כתב כתבה מרתקת אם אתם רוצים להאמין אתם יכולים או שלא.. זאת זכותו לכתוב מה שבא לו... הזעקות וההבטחות שנסיים בגהינום לא שייכים פה!! נ.ב. כתבה מצויינת!
* אחד חכם..    12/03/10 | 18:36
מחזק!!!
* דני   12/03/10 | 19:42
אתה לא מסכם, אתה מדבר בשם עצמך!
* עינת   13/03/10 | 20:16
חחח הרגת אותי , תסתובבו עם בייצים כחולות מצידי
חחח
* חח   28/08/10 | 14:36
53. ושלא יספרו לכם סיפורים
האדם לא צריך מחקרים הוא יכול לחיות טוב מאד בלי השטויות הלא רלוונטיות האלה שניקראות מחקר. גם עם חיות היו יכולות הן היו מאוננות להאנתן. אפשר לאונן חופשי למרות שתמיד הסקס עצמו עדיף על האוננות אבל עם אין אפשרות לקיום יחסי מין אז אפשר לאונן לפחות פעם אחת ביום 6 ימים בשבוע זה תורם מאד לגוף ולנפש ואל תתנו דין וחשבון לאף אחד על מה אתם עושים כמה אתם עושים ועם מי אתם עושים פשוט תעשו.
* לב   12/03/10 | 17:52
52. לאונן מדי פעם כן מזיק מבחינה אנרגטית ונפשית .
* אייל   12/03/10 | 17:43
51. ומה עם קרי לילה?
אה מי החכם שיענה על זה קיצר פשוט בדת אף אחד שם לא יודע ליהנות מהחיים....
* גדשג   12/03/10 | 17:27
דברא שבא מטבעיוטו
יחולה נפש חח אתה לא בוחר בזה זה קורה לבד
* זה כבר    14/03/10 | 10:17
50. עוד פעם החילונים האלה לא מתביישים להראות איזה בטטות הם
* בימי משיח החוצפה והטיפשות תגבר    12/03/10 | 17:13
I find it amazing
As someone who went to a very relisious school for 9 years, I find it amazing that religious people like you don't give a damn about respect to other people and 'beyn adam lechavero' which is as important as god's rule. What about 'hamalbin pney chavero baramim' which is what you just did?
* Atheist   12/03/10 | 18:23
49. איסור שיחות זרע הוזכר בתנך
שמסופר על שני בניו של יהודהששיתו ואלוקים לקח אותם
* אדיר   12/03/10 | 17:00
48. מה שחשוב
עצם ההתעסקות במה הדת חושבת על זה מיותרת וזה פשוט תעשו חשבון כמה בני-אדם מתו נרצחו בשם הדת והאל כמה "נשמות" הלכו לאבדון כי איזה אידיוט החליט שאל מסויים מדבר אליו לפי חשבון שלי כדי להשוות תהיו צריכים לשפשף בלי הפסקה יום ולילה ועדיין לא תגיעו לשם בקיצור כל ההתעסקות במה אסור לפי הדת ומה מותר לפי הדת מיותרת כל עוד לא הוכח קיומו של האל אז חברה תאוננו כאילו אין מחר ולכל המטיפים בבקשה תחסכו מאיתנו
* כופר בעיקר.....   12/03/10 | 17:00
מחזק
* דני   12/03/10 | 19:50
אם אתה לא מאמין באל אז אינשאלה הקדוש ברוך הוא יוכיח לך שהוא קיים ותאמין לי שתצטער על זה
* the goodfellas   12/03/10 | 21:18
יש לך הוכחה שאתה קיים?
סימן שמישהו יצר אותך והפיח בך רוח חיים. הטבע והמדע לא יכולים ליצור חיים. תמצא את המדען הכי גדול בעולם ותבקש ממנו ליצור אפילו חרק קטן במו ידיו, ותבין שלאיש אין יכולת לגרום למשהו לחיות, לנשום, להרגיש... שום דבר לא נוצר מאליו כיש מאין, מישהו ברא את העולם הזה, ושומר עליו כל הזמן. אנחנו יצורים הרסניים, אם לא היה כח עליון ששומר עלינו לא היה נשאר בעולם הזה כלום.
* אני   13/03/10 | 20:14
47. שטיות
הכול שטיות , לא ראיתי משהו נענש על זה שאונן וכמעט כול זוג שני מקיים יחסי מין מחוץ לנישואים . מי שרוצה יכול להאמין ל" כחכמים ורבנים " וגם כן זה נקבע כחטא מהרבנים ולא מהתנך
* שטיות   12/03/10 | 16:54
גם כשיען טומן את הראש בחול הוא לא רואה כלום
* עינת   13/03/10 | 20:10
46. מחמוד
זרע =ילדים ואסור לזרוק אותם סתם לבטלה
* לפי הדת שלנו מספר 20 צודקת זה מאוד דומה   12/03/10 | 16:50
45. זו הסיבה שישו נהיה נוצרי
פעם יש הומו חרדי פעם מותר לרצוח ילדים שחזור למה שהיה היהדות התחילה בקטן ותגמר בקטן כי כול שני וחמשי יש הילכה חדשה וחוץ מרבנים מתחזים שעושים הילכות לפי אנטרסים שלהם
* ערבי שחזור מלפני 4000 שנה כול יום הילכה חדשה   12/03/10 | 16:47
44. לאמת האמיתית.....טעות ...אנשים לא בודקים וישר שופטים!
יש לך טעות שנפוצה בקרב רוב החילונים כולם חושבים שהיהדות באה להרע לאנשים אבל זה טעות גמורה אין לכם מושג איך זה יבוא לכם אבל אם תשמרו את מצוות ה' ולא סתם לשמור, אלא לבדוק ולחקור את פשר המצווה ואתם בסוף תבינו שזה לטובטכם ולא לרעתכם!!אם תקיימו את כל מצוות ה' זה יחזור אליכם לטובה!!
* D.T   12/03/10 | 16:45
צודק לגמרי. ה’ אוהב אותנו. וכול המצוות זה לטובתנו. טעמו יראו כי טוב ה’
* אבי   09/07/23 | 03:37
43. רוצים פסוק מפורש של קל וחומר
וְאִישׁ, כִּי-תֵצֵא מִמֶּנּוּ שִׁכְבַת-זָרַע--וְרָחַץ בַּמַּיִם אֶת-כָּל-בְּשָׂרוֹ, וְטָמֵא עַד-הָעָרֶב. לפי הפסוק הזה רואים שאסור . בפירוש !!
* יעקב    12/03/10 | 16:44
זה לא אסור הוא פשוט טמא עד הערב.איפה נאמר שאסור?
* *   12/03/10 | 17:23
אה ולהיות טמא נראה לך כמו דבר טוב נכון ???
כל האנשים שמדברים חסרי השכלה שאת רוב חייהם מבלים באוננות מול המחשב אין להם שום תקנה לא יזכרו להם כלום מהחיים האלו פשוט חסרי כל הם יגיעו לגיל 80 90 120 וישאלו את עצמם מה עשינו בחיים האלו !? ...
* יעקב   13/03/10 | 18:44
42. קשה אני הפסקתי ל24 ימים ובסוף נשברתי... אבל כמה שפחות יותר טוב...
* cbvn    12/03/10 | 16:42
41. איזה חוסר ידע משווע
מי זה הסתום הזה? זה התחיל בזמן הבנים של יהודה ער ואונן הקב"ה הרג את אונן כי הוא שיחת את זרעו אני לא זוכר את הנוסח שכתוב שם אבל הוא לא רצה להקיים ילדים מהאישה של אחיו והשם הרג אותו "יהודה מתעקש להמשיך את השושלת על-ידי בנו השני, אונן, שייבם את תמר. אונן מייבם רק למראית עין, כי אינו מוכן להוליד ילד שלא ייחשב כזרעו, והוא מת בחטאו זה. עתה על יהודה לדאוג לייבום תמר על-ידי בנו השלישי, שלה,"
* דניניויורק   12/03/10 | 16:34
40. מדוע לדון במשהו שאתה ממילא לא מוכן לקבל?
* רואה_ואינו   12/03/10 | 16:32