החדשות
תגובות (67 תגובות ב-40 דיונים)
40. הדרוזים אנשים נפלאים. אבל כולם שכחו
הם באמת מופלים. לטובה. מי שיבדוק זאת באמת יגלה שהם מופלים לטובה קחו צעיר דרוזי משוחרר וצעיר י ודי משוחרר ומצאו את ההבדלים
* שלמה   30/07/18 | 01:17
39. זה לא פייר לחשוב כך. אתם באמת אחים!!!
יש לי מכרים דרוזים. אני רואה בהם יותר מחברים. אני יכול לישן בבית של דרוזי באותו ביטחון כמו בכל בית של חבר יהודי. מבחינתי (ואני בטוח כי גם מבחינת רוב רובם של היהודים, מימין ומשמאל) אנו רואים בדרוזים אחים באמת. לדעתי, זה מה שקובע. חוק הלאום הוא הגדרה של המדינה. הגדרה נדרשת מהרבה בחינות. סביר מאוד להניח כי אם כל אזרחי המדינה היו רק יהודים ודרוזים, חוק זה לא היה נולד, כי הוא לא היה נדרש. מהכרותי אתכם, אתם מספיק חכמים להבין למה הוא חוקק. תסמכו עלינו, אנו נמצא פתרון.
* YZ   29/07/18 | 10:27
38. אתם בעלי ברית יקרים ואל תבלבל תמוח.החוק בא להגן מפני אחמדים טיבים וזוהרים בעלולים...
* םםםם   29/07/18 | 01:08
37. דרוזים תרגיעו בסוריה היו שוחטים אתכם כמו שקרה לאחים שלכם
* יואב   29/07/18 | 00:28
תגובה מטומטמת.
* YZ   29/07/18 | 10:28
דווקא תגובה מצויינת
* דרור   29/07/18 | 19:27
36. שיבל כרמי! זו התודה למדינה שאיפשרה לך להגיע
להיכן שהגעת? תתבייש! מיליוני מוסלמים ניסו ומנסים לחסל אותנו, גם אם אתה וכמה עשרות אלפי בני עדתך יצטרפו אליהם נדע להתגבר ולנצח! תכניס לראש שלך זוהי מדינת העם היהודי!!!
* משה   28/07/18 | 14:41
עוד מגיב טיפש
המדינה לא אפשרה לו ולא מנעה ממנו כלום. הוא הגיע למה שהגיע בזכות עצמו ובזכות תכונותיו. אף אחד לא עשה לו טובה
* YZ   29/07/18 | 10:29
כמה בור אתה צריך להיות כדי להגיב כך
קצת שכל לא יזיק, זוהי מדינת העם היהודי הנאור ולא הטיפש והמתנשא חסר השכלה ומתלהם.
* דידי   31/07/18 | 01:44
35. הדרוזים במדינה חייבים את חייהם לצבא הישראלי=יהודי
שהקריב אלפים מבניו כדי להגן על המדינה ואזרחיה, כולל בני העדה הדרוזית! רק בזכות הציונים נמנעה השמדה, רצח ואונס של הדרוזים כמו שמתבצע תחת שלטון אסד "השוויוני" וה"דמוקרטי"..
* ציוני   28/07/18 | 14:36
דרוזים משרתים בצבא והם חלק מאלו שהקריבו את בניהם למען הגנה על המולדת
* מימי   29/07/18 | 19:27
34. לשיבל כרמי וחברי הכנסת הדרוזים.
כדרוזי אני קורא לכם להתבייש! אנחנו הדרוזים מקופחים? 4 חברי כנסת דרוזים מעדה המונה כ100000 דרוזים זה אי שיוויון? השכלה אקדמאית לעשרות אלפי דרוזים זו אפלייה? רופאים מנהלי בתי חולים דרוזים זה אי שוויון? ישובים דרוזים עם וילות מפוארות זה אי שיוויון? ולך כרמי שיבלי, אדם הסובל מאפלייה לא היה מגיע להיות מגיש וקריין בטלביזיה.. תתבייש!
* טוויל   28/07/18 | 12:07
33. שיבל כרמי וחברי הכנסת הדרוזים.
אולי במקום להצטרף לשמאל הישראלי ולזעוק על חוק הלאום, תקדישו גם זמן לשחיטה של אחינו הדרוזים בסוריה, לגורלן של 14 נשים אחיותינו שנשבו ע"י דע"ש בשיתוף פעולה של אסאד? הנושא הזה בעיניכם חשוב פחות מחוק הלאום??? מציע לאחי הדרוזים לא לירוק למדינה שממנה אנחנו שותים! ועל הצבא שממנו אנחנו מתפרנסים, ובכבוד! כול פנסיות מכובדות!
* דרוזי   28/07/18 | 11:24
32. תקרא:
נולדתי ברחוב לבנדה בתל אביב, בנו לנו תחנה מרכזית מול העיניים בתוך הבתים שלנו.עפנו משם כמו מהגרים.היום שתלו למסכנים האלו אלפי מסתננים בתוך הבתים.ישנם המון סיפורים על עוולות גם מצד היהודים והרבה האמן לי ..הייתה כאן פעם מפלגה צודקת בשם הפנתרים מאז הגיעו הרבה מפלגות חיקוי להם אבל לא באמת כמוהם. הדיכוי, האפלייה עדיין בועט אבל לנו ולכם יש ארץ אחת קוראים לה ישראל ועפי המקורות היא ארץ המובטחת ליהודים.וליהודים יש כבוד והערכה שאתם חלק בלתי נפרד ממנה ושווים בני שווים.עדיף חוק הלאום במיוחד עם ההמצאות של המיעוט האחר כאן שטוען שאנו אורחים ופולשים כאן.לא לנו ולא לכם יהיה טוב אם הם יהיו חלילה כאן.
* לשיבל היקר   28/07/18 | 11:21
31. אחי היקר שיבל כרמי. גם אני שותף להרגשתך על אי שיוויון
במדינת ישראל. במיוחד אחרי כל מה שהקרבנו למדינה. על מנהיגי הדרוזים במיוחד חברי הכנסת שלנו, לפנות לאסד בהצעה לקבל אותנו כאזרחים שווי זכויות בארצו. תמורת שרות צבאי בצבא סוריה ומילוי כל חובותינו האזרחיות. ניתן להבטיח שחברי הכנסת הדרוזים ייצגו את העדה שלנו בפרלמנט הסורי, וגם לאחינו הקריין המוצלח שיבל כרמי מובטח ג'וב בטלביזיה הסורית.
* כמיל   28/07/18 | 11:16
שיבל כרמי
אתם מוזמנים לפנות לאסאד נכון סוריה היא המולדת שלכם ולא ישראל ,נראה אם הוא יקבל אותכם?
* ש   29/07/18 | 14:08
נעל בית יותר חכמה ממך
* דידי   31/07/18 | 01:46
30. הדרוזים לא מופלים בכלל
הדרוזים גרים בוילות במקומות היפים ביותר במדינת ישראל. אנחנו היהודים רובנו גרים בקומות אז מי מופלה??
* די לבכינות   28/07/18 | 10:19
29. אם לא יבוטל החוק הבזוי, על כל אחי הדרוזים
להזהיר את נתניהו כי נעבור כולנו לסוריה הדמוקרטית המגנה על זכויות המיעוטים! ונשרת בצבא של אסד! ולשיבל כרמי מובטחת עבודה בטלביזיה הסורית.. הערבית שלו מצויינת!
* דרוזי גאה   28/07/18 | 10:15
אל תציע להם. השמאל יכעס.
* דוד   28/07/18 | 12:34
28. אדיוט בחליפה! סוס טרויאני? פלישות עושים הפקר ! אל תהיו או אל תגלו שאתם זועבי
* 6ו   28/07/18 | 10:10
27. שמעתי את גלנט. איזה בלון בלי אוייר
* ציוני   28/07/18 | 09:00
26. יאפס מאופס אתה אומר אתדעתך במקום הכי מרכזי במדיה הישראלית
לך לסוריה אם כול כך רע לך פה ונראה אותך הדרוזים הם אחים והם יודעים את זה זה המיעוט שהכי נהנה בשיראל משלל של של מחוות קטנות אז מספיק עם להלהיט את כול העולם
* נפו    28/07/18 | 08:32
25. ביקרתי אצלכם בכפרים אתם חיים יותר טוב מהפריפריה בישראל
* שבלי דיי להתבכיין   28/07/18 | 08:30
24. אחווה רעות וצה"ל
כאזרח דור תשיעי בארץ אני מזועזע מהחוק הזה.בעברי שהתגייסתי לצה"ל ההינו פלוגה של יהודים פלוגה של דרוזים ופלוגה של צ'רקסים והרגתי אחים .אז מה נהיה פתאום .תרשו לי לומר לממשלה בושה ועוד פעם בושה.ומבקש סליחה מהדרוזים.
* nav   28/07/18 | 08:19
23. אתם שווים בהחלט אל תהרוס את מה שבנית בכתבות טיפשיות
* אוהבים אותך   28/07/18 | 08:07
22. אם לא הייתם שווים , היית עובד בטלווזיה? דיי כבר עם השטויות האלו
מכעיס לקרא את זה , את ההתבכיינות הזו, אתם טוענים שטתם לא שווים ? איך אפשר לומר ולהרגיש כשאתם מחזקים בתפקידים בכירים בכל מקום , קופות חולים, בתי חולים, בצבא, בכנסת , בבמה ובעוד....? את השפה הערבית פוגשים בבתי הספר, בכבישים, בכל מקום אפשרי . אם זה מה שאתם מרגישים וזו התודה שלכם למדינת ישראל , אתם מוזמנים לקום וללכת ... נראה אותכם במדינה אחרת טוענים לקיפוח ושם זה יהיה בצדק
* סיגל   28/07/18 | 08:02
21. חוק הלאום זה בדיוק החוק שהעם היהודי בישראל היה צריך !
מאיפה מגיעה השנאה והפחד והרוע וכל הביטויים והסלידה מהחוק הלאום הטוב הזה? זה חוק טוב, שבאצם מנציח בחוק את מה שכבר היה קיים 70 שנה במדינת ישראל ללא החוק הזה. עכשיו כשזה חוק יסוד מדינה פתאום כל המיעוטים מפחדים. אבל אין להם מה לפחד, כל עוד הם באמת אחים והם נאמנים למדינה, המדינה לא תפגע בזכויות שלהם, אבל מתי שהם יתקוממו ומתי שהם יקומו כנגד המדינה כעת למדינה יהיה תוקף חוקי לגרש ולתת להם בעיטה בתוכעס!! אני מאוד שמח שחוק הלאום נחקק, מחכה בקוצר רוח כבר שיורידו את השילוט הערבי מכבישי ישראל ומכלל המקומות שאין צורך בהם, במיוחד בערים שאין שם תושבים ערביים וכן לדעתי גם בתל אביב חייב להוריד את כל השילוטים בערבית והתרגומים לשילוטים בערבית, כולל יפו. כלל האזרחים הערביים שחיים ביפו דוברי עיברית הם! לכן השילוט יהיה בעברית ואנגלית בלבד, והם יכולים לדבר בינם לבין עצמם ערבית זה לא מפריע לאף אחד.כמו שכל יהודי ממוצא כלשהו מדבר בשפת האם שלו וזה לא מפריע כל כך למישהו.
* דוד   28/07/18 | 07:58
20. אם לבן שלי אין אדמה לרשת..כמובן שגם לא לך
תעבדו שלמו משכנתא...אתם לא עושין טובה לאף אחד ובגיוסכם לצבא אתם שומרים גם על עצמכם. המוסלמים היו טובחים בכם מזמן. שבו בשקט חצופים ותפסיקו לערער על קיום המדינה כיהודית עברית קודם כל
* אא   28/07/18 | 07:32
19. אין על הדרוזים!! נאמנים למדינה עד הסוף!!
תומכים ומעריכים אותכם במאבק!!
* תמי   28/07/18 | 07:28
18. אתם שווים ועוד איך!!! הדרוזים, הם אחינו .אוהבים אותכם
מכבדים וכואבים כשנופל חייל דרןזח. אני מאמינה שימצא פתרון הולם לבעיה ולא תופלו.
* שרון   28/07/18 | 07:25
17. לענת תגובה 10
ענת היקרה, אכן יש אפליה ואני לא בא אליך בטענות כי זה מה שממשלת ישראל מפיצה, שקרים ועוד שקרים ופשוט אנשים קונים שקרים, שנים על גבי שנים ,אין תכניות מתאר ולא מאפשרים בניה חוקית כמדיניות של ממשלה ,לא שאנו בונים על אדמות מדינה אלא אדמה פרטית, את ואחרים מוזמנים לכפרים ומבטיח לך אחרי הסבר קצר תביני כמה מופלים לרעה למרות שנותנים כל החובות ,לא תמצאי דרוזי ישראלי שמערער על היותה של המדינה מדינת היהודים, מצד שני מגיע לנו את התנאים המנימלים לחיות בכבוד, לתת לנו הרגשת שייכות במעשים ולא בדיבורים,לאפשר לנו בניה חוקית כי חייל שמשתחרר צריך בית דבר שוועדות התכנון לא מאפשרים בטענה תכניות מתאר לא מאושרות והם אלה שצריכים לאשר,החוק שחוקק הוא רע קודם למדינה וליהודים במיוחד כעם שסבל בשואה , אסור לכם להיות כפויי טובה ובמיוחד כלפי מי שתמך ביהודים לאורך שנים ואף מלפני קום המדינה,נקווה שהחוק יתוקן לטובת המדינה , היהודים ולכל מי שקשר את גורלו במדינה ובעם היהודי.
* דרוזי   28/07/18 | 07:12
תגובה לתגובתך:
לעניין אסון השואה לעם היהודי, דווקה בשל עובדה מצערת זו,דרוש חוק הלאום כפי שכבר נאמר מגן מבחינה זו גם עלייכם מזווית ראייה עתידית. לעניין הפקעת קרקעות,נקודה כואבת כואבת שלדעתי תטופל עכשיו יותר מהר בשביל למנוע ממכם ולו עוגמת נפש ולו במעט. שתדע ששילמנו מס רכוש עד שנת 2000 במשך עשרות שנים בנוסף להוצאות נוספות הכשירו את הקרקע נאלצנו למכור ולהחזיר חובות לרשויות בגין החזקת הקרקע לא מופשרת. אז אין כאן עוולה מכוונת לכם או לנו אלא, צרות וביוקרטיה משותפת אבל יש לנו ארץ אחת והיא נהדרת.
* לדרוזי מענת   29/07/18 | 16:02
16. אין ספק שמצב הדרוזים בסוריה הרבה יותר טוב
תראו את הדרוזים בסוריה ולבנון באיזה שוויון הם חיים. פשוט תענוג. הלוואי עלינו בארץ שוויון כמו שלהם עם שפה אחת ולאום אחד.
* ציניקן    28/07/18 | 06:58
15. כל יום משהו מתעורר ומתמרמר על קיפוח, די מעוס ולעוס
* דרור   28/07/18 | 05:56
הדרוזים בסוריה
איך אתה מגיע למסקנה כזאת ,רק לפני יומיים התפרסם שבסוריה נרצחו אזרחים דרוזים-נשים ,ילדים ,זקנים-זה מצב טוב יותר,אם כן אזרחי המדינה הדרוזים מוזמנים לעבור לסוריה. הדרוזים בסוריה מחויבים להישבע נאמנות למדינה ולראש המדינה=מטומטם
* ש   29/07/18 | 13:57
14. אל תתבכיינו,אתם שווים יותר מהיהודים
העדה הדרוזית לא צריכה להתבכיין לכם יש תנאים הרבה יותר טובים מהיהודים מוערכים ומכובדים בארץ
* צילי   28/07/18 | 05:31
העדה הדרוזים
לצילי,כמה שאתה צודק בשירות המדינה ישנם תפקידים לא מועטים שמועדים אך ורק לדרוזים ,מאידך אזרח יהודי חייב לעבור מכרז כדי להתקבל לתפקיד בשירות המדינה,הקלות בכניסה לאונבירסיטאות מה שאין ליהודים,מלגות מיוחדות ועוד.
* ש   29/07/18 | 14:05
13. מסכנים, רואים איך הופלית מר מנסור
* איציק   28/07/18 | 03:44
12. שיבל כרמי אתה מאכזב בענק... כולם יודעים שזה אינטרס של הדרוזים שהמדינה תהיה תמיד יהודית
* דיויד   28/07/18 | 03:41
11. הדרוזים טובים לטיס והחרדים לכפרות על חטאי
נתניהו כלפיהם
* יפית   28/07/18 | 02:58
10. לא נכון אתם שווים בעלי זכויות ולא מופלים:
אתם מתגוררים במקומות הכי יפים בארץ, אתם שומרים על המסורת שלכם בקנאות מבלי מפריע,אתם מקבלים כל הזוכיות של אזרחי המדינה, תראה אותך נאסר מישהוא או משהוא מנע ממך להגיע לאן שהגעת ועוד תגיע, הבן שלי כחייל לוחם נתן את סיכת הלוחם שלו לחברו הטוב ביותר הדרוזי, מאיפוא השטויות האלה אתם מופלים??ממתי?חוק הלאום יש לו השלכות חיוביות לעתידכם ולעתיד העם היהודי כאן. בכל ארצות ערב השפה היא ערבית ולנו יש מדינה יהודית אחת שכל אזרחיה שווים
* ענת   28/07/18 | 00:36
שיבל מיישר קן עם הערוץ שלו אחרת יעיפו אותו קבינימאט
* כל הכבוד לך   28/07/18 | 06:41
נכון בהחלט
הם גרים בוילות ואנחנו בקומות אז מי מופלה?
* מהדרום השרוף   28/07/18 | 10:17
9. סוס......
* אקישז   27/07/18 | 23:08
8. מתבייש
מתבייש בתור יהודי וישראלי שכך מתנהגים לאחים שלנו הדרוזים,חוק הלאום חוק אפל של משטרים אפלים,מה מעניין אותי אם אזרח טוב הוא יהודי ,מוסלמי או נוצרי .בושה !!!
* גוגו   27/07/18 | 22:51
7. אני מתביישת! דרוזים צרקסים הם אחים בדם!!
ולכן יש לתת להם את כל הזכויות ויותר!
* חני   27/07/18 | 22:27
6. מגיש ודובר טוב
* מ   27/07/18 | 22:06
5. הדרוזים שייכים לישראל יותר מהחרדים
הם מתגייסים ולא נטל על המדינה אלא נכס. באמת עצוב מה שקורה פה. מקווה שמישהו יתקן את העוול שנוצר.
* יהודיה   27/07/18 | 21:34
כנס דחוף
כשאתה אומר דרוזי נשק את המזוזה . שאתה אומר חרידי תירק על הריצפה .
* נועם   28/07/18 | 08:58
4. ובטח דעתו מאוד אמינה אחריי שהמקום בו הוא עובד מסית ומבלף כנגד בחוק במשך שנים
* שלי   27/07/18 | 21:18
3. בהצלחה
הפוליטיקאים שלנו התבלבלו חשבו שאין לכם קול ובגלל זה התעלמו מכם ,זה אופן הפעולה שלהם מה שלא צריך להתחשב לא מתחשבים .אבל הם טעו אנחנו האזרחים וגם קצינים רבים בצהל לצידכם עוזרים לכם במאבק .חבל שאתם לא השכלתם לדרוש שוויון בקול גדול כמו עכשיו .עכשיו תצטרכו להתעזר בסבלנות ובעקשנות רבה להילחם בפוליטיקאים עד שכל הדרישות תתמלאנה.אני מאחל לכם בהצלחה רבה במאבק
* יהודי   27/07/18 | 21:11
2. שיבל כרמי היקר !
אני מזדהה עם כל מילה ומילה היוצאת מדם ליבך . אני מזדהה עם כל העדה המפוארת והברוכה . לצערי קומץ של פוליטיקאים אשר מסדרים ומכתיבים לנו האזרחים את אורך חיינו וביתר שאת למיעוט החי בקרבנו . התנהלות פושעת בחסות החוק תוך רמיסה בכבוד האדם וחרותו . ולצערי פוליטיקאים נכנעים להם נכנעים לאידיאולוגיה שלהם וכל זאת לשבת ולשמר את הכיסא . לא ולא שרים פוליטיקאים ללא עמוד שידרה עליהם להחזיר את המנדט לנשיא וכן אני מתכוון לראש ממשלת ישראל אשר. מתרפס מול קומץ קטן של רדיקאלים ובכך דורס את כבודם של המיעוט . אני אזרח יהודי מוקיר את העדה שנים רבות אני חלק מהעדה . במוצ׳ש 04:08:18 תהינה הפגנה רבת משתתפים ומקווה מאוד שזאת תהינה יריאת פתיחה לחסולה של רוע הגזרה .
* יוסי   27/07/18 | 21:05
1. אנחנו אזרחים ולא תושבים
לכל מי שלא הבין תמצב עדיין אז כך : זה כמו שאתה עובד בחצר שלך בבית עבודה מאוד חשובה ומזיע כי קשה לך עם תנאי השטח, ומישהו מושיט יד ובכל כוחו בא לעזור לך כדי שתרגיש טוב ותבצע המטרה שלך בנחת ושלווה.. ואחרי שאתה השגת את המטרה בזכות טוב ליבו, הוא בא מבקש עזרה סמלית כמו כוס מים ואתה עונה לו " לא, לך תשתה מים מהבית שלך אין לי מים להביא לך" . בדיוק זאת התמונה שלכם איש שעובד בחצר והדרוזים איש שהושיט יד, תסתכלו על המצב שלכם.. פישטתי תתמונת מצב במילים שאתם מבינים, תגידו ? זאת התרבות שלכם? אתם בסדר עם מחשבה כזאת? אתם בני אדם? אתם בוגרים? מה אתם? אתם מתביישים, מורידים תראש מודים בטעות ? אנחנו נסלח.. בכל זאת כי התרבות שלנו מעבר לזה אבל אנחנו לא פראיירים!
* דרוזי   27/07/18 | 20:52
אתה מגזים
יש לדרוזים חיים טובים בישראל אתם זוכים להערכה ואל תשכח שאם אנחנו נופלים אתם נופלים איתנו אז לעשות צבא זאת זכות ולא חובה
* Sc   27/07/18 | 21:04
חלמאי
* מימי   28/07/18 | 02:57
נכון, לכן אל תשכח שדרוזים אזרחים ולא תושבים
הבנתה איפה הבעיה בחוק הלאום? תודה
* דרוזע   28/07/18 | 05:42
אין שום בעיה בחוק הלאום. יש בעיה בהבנה שלך
עוד בכתב המנדט הבריטי היתה הבחנה בין מדינת לאום לעם היהודי, לבין זכויות דתיות ואזרחיות. המדינה היא מדינת לאום של העם היהודי (היחידה בעולם לעם שנרדף ונשחט במשך אלפי שנים). האזרחים בה שווי זכויות אזרחיות וחופש דת.
* YZ   29/07/18 | 10:46
אם מזמן זה מובן ומוכח כך כמו שאתה מספר..
אז למה ליייצר חוק הלאום?, שמכליל גזע ודת ? רוצה לראות אותך במצב הפוך נותן הנשמה ובסוף מישהו בא להכליל אותך סוג "ב", ובעקיפים מנסה להוכיח לך אחרת שהחוק בסדר.. אני בצבא הייתי מסביר לרוב חבריי היהודים למה הם צריכים להתגייס, הם לא סבלו את המסגרת, רצו להיות נפקדים ולהשתחרר... הם המדינה שלהם ?? ואני שנותן הנשמה בכיף אז אני תושב?
* דרוזי   01/08/18 | 09:46
אתה טועה בענק איש יקר. כנס ותבין.
אתם אחים שלנו. יש לי חברים מהצבא דרוזים כמו אחים 20 שנה אחרי. הבעיה היא שלא ניתן להחריג את הדרוזים משאר העדות/דתות כי יגידו שזה גזעני. כולם יודעים מה מטרת החוק ואף אחד לא אומר. לאף אחד אין בעיה עם הדרוזים והנוצרים. הבעיה עם המוסלמים שרוצים לחסל אותנו מבפנים. אתם רק נפלתם בין הכיסאות. כולם ידאגו לפצות אתכם בענק. אתם אחים בדם !
* אריק   27/07/18 | 21:18
ומה עם האתיופים? הדתיים? צרפתים? רוסים? והחסרי אלוהים למיניהם? מה איתם?
כול אחד בוכה ורוצה לקחת קצת מהעוגה, למה הדרוזים בוכים רק על עצמם? לדרוזים יש תנאים שאין לשום עדה אחרת
* מגזר אחר   27/07/18 | 21:51
כל מי שהזכרת יהודים וחוק השבות חל עליהם
* YZ   29/07/18 | 10:47
כן, אנחנו מתבישים
יש רבים כמוני. אולי לא כולם, אבל רבים. מקווה שזה עוזר. הישראלים והיהודים חזקים מספיק גם בלי חוקים הצהרתיים כאלה. הסתדרנו מצוין בלעדיו
* אני לפחות   27/07/18 | 22:39
החוק הבזוי
דרוזים יקרים. הימין שולט כבר 40 שנה ולא בטוח במעמדו. ממציא חוקים ארורים. אתם בחברה טובה עם השמאלנים. אני מקוה שבבחירות הקרובות לא תצביעו לימין הפשיסטי.
* שרה שריר   27/07/18 | 22:41
צודק צודק צודק ❗️❗️❗️❗️
* יוסי   27/07/18 | 22:42
העם איתכם אחי תהייה בטוח
* נהרייני   27/07/18 | 22:51
המשל הזה לא משקף את האמת אתם אחיינו
חוק הלאום יבטיח את עתידכם ועתידנו כאן. כל שני וחמישי קם לו איזה חבר מהרשימה המשותפת וטוען טענה מופרכת שזו המדינה שלהם וזה המסוכן.
* לא נכון   28/07/18 | 00:39