דיבור ישיר
תגובות (40 תגובות ב-30 דיונים)
30. אי אפשר לדרוש מבן או בת זוג
שעובדים 12 שעות ביממה גם לתפקד בבית.אצלנו הגבר אחראי להביא כסף הביתה ולעשות קניות ואני על הבית עצמו.נשמע לי הוגן לגמרי.
* .   22/11/15 | 14:45
29. אי אפשר לדרוש מבן או בת זוג
שעובדים 12 שעות ביממה גם לתפקד בבית.אצלנו הגבר אחראי להביא כסף הביתה ולעשות קניות ואני על הבית עצמו.נשמע לי הוגן לגמרי.
* .   22/11/15 | 14:45
28. והכי הורג אותי - הוא בן זוג לא טוב אבל אבא נהדר. אוהב נורא את הילדים.
מטריף אותי לחשוב שאם אבא אוהב את ילדיו כל כך - חייבים להעריך אותו במיוחד. באמת מופלא שאבא אוהב את ילדיו כמו האימא.
* אחת   22/11/15 | 11:52
27. איחס, פשוט לקחת את הפוזיציה שאת תוקפת
* יאיר   22/11/15 | 11:17
26. גברים שונים מנשים
* הילה   22/11/15 | 08:21
25. עד שסוף סוף כתבת על נושא לא שוביניסטי, עדיין היה מאוד משעמם
והתייאשתי באמצע
* עינב   21/11/15 | 21:35
24. בתחילת הכתבה התעצבנתי אחר כך צחקתי בסוף הגעתי למסקנה שצריך לקחת בערבון מוגבל
יש נשים שמסתדרות מצויין לא מתלוננות אוהבות את הגבר שלהם ופתאום ביום בהיר מבקשות מהבעל לעשות כביסות ועניינים כי ראו אצל החברה שהבעל שלה עושה כביסות וכו אז פתאום הן גם רוצות....! הכתבה היא מעולה אבל צריכה באותה מידה להפנות גם לנשים ,כי גם אשה מותר לה לצאת מחיי רווקות שלה וחיי נסיכות שלה ויכולה ללמוד להחליף נורה ולהרוג מקאק! אף אחד לא צריכים להישאר תינוק! כל בן אדם שונה לכל אחת מזדמן לפי החיים שלו צורך ללמוד משהו ולבצע וכל אחד צריך לחיות בהרמוניה של אהבה נתינה והערכה! גבר אחד צריך ללמןד כביסה וגבר אחר לא צריך, וכל אחד צריך לחיות את הצרכים של הבני זוג שלהם ולנסות ללמוד ולעזור איפוא שצריך, אני בלידה הראשונה בעלי היה צריך ללמוד לעשות הכל כי לא תפקדתי והוא עשה את זה עם כל הלב ומרוב אהבה הערכתי את זה איך שעשה את זה גם כשלא היה בדיוק כמו שאני עןשה ואין פה מקום לזלזל ולצחוק העיקר שעשה מכל הלב ואם ראיתי שאפשר לשפר אותו אז לימדתי ואם לא אז לא, בני אדם שונים ולעולם לא אצעק עליו או אתן לו תחושה רעה שהוא לא מסוגל! ככל שהראיתי יותר אהבה והערכה הוא הראה יותר נכונות לעזור, לעומת זאת בלידה השניה תפקדתי מעולה לא הייתי זקוקה לעזרה שלו פעם אחת אפילו לא חיתל ושחררתי אותו לחופשיות בעבודה שלו,אני בבית מלכה עם הילדים והוא בעבודה בפול גז לא רוצה שאצא לעבודה ואני לא רוצה שיעבוד בבית ,התפקידים שלנו מחולקים הכי חד וכל סופשבוע בעלי מפנק אותנו באיזה צימר ואנחנו חיים חיי משפחה מדיהימה עם מלא אהבה וטוב לי כך! מלא נשים ניסו לגרור אותי לכיוון של פריירית מותר לך לבקש עזרה וכו , אז התשובה שלי היא לא להקשיב למתבכיינות כי באמת טוב לנו ככה וזה החיים שלנו ואם אני צריכה עזרה אני אבקש כי אני באמת צריכה ולא כי חברה שלי אמרה לי שאני טיפשה שנותנת לבעלי להיות חופשי
* אשה טובה ואוהבת   21/11/15 | 19:04
23. נמאס מגברים נכים
מתערבת שרוב הגברים לא קוראים כתבה זו כי הנושא אינו מעניין אותם.
* ---   21/11/15 | 15:14
22. אלופה
* עדי   21/11/15 | 14:02
21. המכתב המטופש של חנוך דאום
כל כך נכון. כמי שכל השנים נושא בעול שווה בשווה והחליף חיתולים (באמת ביג דיל...) מהרגע הראשון שבניו התינוקות נולדו, קילח, קם בלילה, בישל (ומבשל ולא - אני לא שף) ניקה את הבית ועשה הכול - מדובר אכן בעצלות פיזית ומחשבתית ובתלותיות אינפנטילית של ילדים מגודלים. אבל נשים - אתן אשמות. הוא לא רוצה לעשות שום דבר - תגידו לו אתן שגם אתן לא עושות שום דבר. אז שהילדים לא יילכו לבית הספר ולגן, שלא תהיה לו ולילדים ארוחת ערב. שהכלים ייערמו בכיור. שהכביסה תיערם. שלא יהיו לאף אחד תחתונים וגרביים נקיים. אולי ככה ילמדו.
* אייל   21/11/15 | 13:55
20. אורית את פשוט מלכה
* רון   21/11/15 | 13:02
19. את נשמעת כמו אמא נוראית
מסכן בעלך. נשמע כמו כבש שעושה הכל מפרנס ועוד חוטף צעקות.
* דן   21/11/15 | 12:39
מי ישמע מפרנס ?! שינסה לטפל בילדים בכל הבית בכביסות נקניות
* לא יחזיק שבוע   21/11/15 | 16:19
18. ילדים
בתור רווק הייתה לי עוזרת בתשלום , שירות כביסה וגם אוכל הייתי אוכל בחוץ . בתור אב , מלבד להוריד את הזבל , המקלחות , להכין אוכל לקחת ולהחזיר לגנים ולהרדים את הבנות ולהוציא את הכלב הרוב על אשתי . ההבדל ביני ובינה שאני עושה פי כמה וכמה ממה שהייתי עושה כל חיי והיא נותן עוד 10 אחוז ממה שהיא רגילה שזה מאה אחוז מעצמה. זה אופי . הייתה שוטפת את הבית כל יום בתור רווקה , מטפלת כמו אם בכלב וכו.. מעולם לא רציתי ילדים גם לא להתחתן אך מרוב אהבה גדולה לאשתי החלטתי שאעשה כל שתרצה , מסתבר שבאמת את חיי נתתי לה . למרות התנגדותי אמרתי נעשה ילד ואז שוב התנגדות ועוד ילד ועוד ילד . בסופו של דבר נשארתי עם אשה שעסוקה רק בילדים ואם הייתה סיבה לכך שהתחתנתי שום דבר לא נשאר . חייב לציין שלי לא אכפת עם הבית מבריק או אם אוכלים בחוץ או בבית מבחינתי שאשתי לא תזיז אצבע , תודה לאל עובדים קשה אפשר לקחת עוזרת אבל אתן פשוט רוצות לראות אותנו סובלים ללא סיבה מוצדקת אם היה משהו מעבר למחויבויות גברים אולי היו אחרת אבל כלום לא נשאר לא זוגיות לא כיף לא כלום . לא יעזור כלום גברים ונשים פשוט עולמות שונים .
* אב השנה   21/11/15 | 11:38
אתה צודק!
עולמות שונים, כל הבלוף הזה של זוגיות לא מחזיק מים
* גיא   21/11/15 | 12:41
17. אתן מעדיפות בעל שמרוויח מינימום וכל היום בבית ועוזר עם הילדחם
* רוני   21/11/15 | 11:21
16. אורית
תעשי טובה תשתקי...
* ליאור.ק   21/11/15 | 10:50
15. צודקת! בעיה של מי שמוכנה לקבל דבר כזה...
עבדתי כמטפלת אצל משפחה כזאת- כסף לא חסר ואני הייתי זו שרוחצת את הילדים, מכינה להם ארוחת ערב ומשכיבה אותם לישון.. הבעל היה רואה סרטונים באייפון... עצוב במיוחד אם אציין שמדובר בתינוקות בני פחות משנה.. אבל אותה אישה בחרה בזה ובחרה להתחתן ולעשות איתו ילדים... היא עדיין בהכחשה למרות שראיתי שהיא עצובה ומתוסכלת
* דנית   21/11/15 | 10:40
14. מהממת ! מסכימה עם כל מילה
לא ביקשו מכם הגברים ללדת ולהיות נשיים אלא לתפקד כשותפים כשם שאנחנו שותפות. יש הבדל בין גבר לאישה אכן אבל יש מרחק גדול בין לזרוק *** לחוסר יכולת לתפקד.
* נירה   21/11/15 | 10:34
13. מסכימה עם כל מילה.
מסכימה עם כל מילה!
* דניאל   21/11/15 | 10:25
12. צודקת
לי אישית קשה מאוד להזיז את בעלי. תקופות אני מתעקשת ותקופות מוותרת. בשני המקרים אני מקללת אותו בלב. לא חבל שזה מה שהילדים רואים? לצערי אני מעבירה הלאה את המסורת השוביניסטית. פשוט כי הוא לא זז. לפחות אני מפוקחת ולעולם זה לא יצחיק אותי!
* דפנה   21/11/15 | 10:25
11. גברים שלא מטפלים בילד הם לא סמרטוטים!!!
* נתן   21/11/15 | 10:03
הילדים מרגישים כך דחיה
* הם כן!   21/11/15 | 10:26
באמת שכן
חסרי אחריות, חסרי גבריות, סמרטוטים בקיצור
* ש   21/11/15 | 11:40
הנשים סמרטוטות שלא מתגרשות מגברים כמוך !!
* שיר   21/11/15 | 16:18
10. מאוד מעניין
אבל את המזונות במקרה של פרידה את מצפה שהבעל לשעבר ישלם? והשכר שלו אמור להיות גבוה יותר? והילדים יהיו איתך במקרה כזה של פרידה? ולהבדיל - בדייטים את מצפה ממנו לשלם? אה ושכחתי עוד משהו. צבא זה בסדר לעשות רק שנה ועשר. אוי באמת. צביעות מגעילה.
* מעניין   21/11/15 | 09:38
בכיין
אם היה שיוויון בשכר אז הגבר לא היה זה שצריך לשלם מזונות. במקרה של פרידה הילדים ילכו למי שיהיה להם טוב אצלו אבל אם מלכתחילה הגבר מתקשה לארגן אותם בבוקר ולהכין להם אוכל איך יוכל לטפל בהם לבד 24 שעות?. ומהכ "כ נורא בלדרוש מאב לטפל בילדים שלו!?
* רותם   21/11/15 | 10:02
תפסיקו לבלבל את המוח על השכר
אישה מרוויחה פחות כי היאמעובדת פחות ונעדרת מהעבודה כל הזמן. רק לבכות אתן יודעות
* בכייניות   21/11/15 | 11:35
9. ואם אישה לא יודעת להחליף נורה?
או להחליף גלגל שהתפנצ'ר? (או כל דבר אחר שקשור למכונית או לתחזוקת הבית.) האם היא "מקולקלת"? כלומר, אני מסכימה שעדיף שאדם יידע לעשות גם את זה וגם את זה (אני יודעת לעשות זאת). אבל אם יש גבר שמתקשה לתפקד בתחום זה או אחר, האם את חושבת שיש לגזור עליו רווקות-עד? אז כן, יש אנשים שלוקים בתחום זה או אחר (מסיבה זו או אחרת), ובן/בת הזוג מחפה עליהם מהבחינות האלה. ככה זה בחיים. (לא?)
* מישי   21/11/15 | 09:38
8. הפוך על הפוך
נשמע שאת סולדת מהתפקוד שלך ומפילה זאת על גברים אחרים..
* דוד   21/11/15 | 09:37
7. כל מילה בסלע!
* אורטל   21/11/15 | 08:18
6. מזדהה
כתבה מעולה וככ נכונה!
* הילה   21/11/15 | 07:09
5. פשוט מזדהה עם כל הכתבה!
* עדי   21/11/15 | 07:07
4. סתם שאלה
למה בסיפור הזה את לא הולכת למילואים? כי ההורים שלך פינקו אותך להיות נסיכה? כי את לא מתאמצת מספיק? כי מה? יש תפקידים לגברים ויש תפקידים לנשים יש תפקידים לילדים ויש למובגרים יש תפקידם לשוטרים, לכבאים לרופאים נראה לי שהבנתם, העולם שלנו מחולק להגדרות ביג דיל-תתמודדי עם זה. שבת שלום (:
* Micky   20/11/15 | 14:28
ההגדרות האלה הן הבעיה
בגלל ההגדרות האלה יש מוות ושנאה: אחד יהודי אז רוצחים אותו. אחד הומו אז דוקרים אותו. אחד מרוקאי אז הוא בעל מזג חם. והפרסי קמצן. והאתיופי עם איידס. ההגדרות האלה מפלות וגזעניות ומובילות רק לרע בעולם. דבר שני, יש נשים שעושות מילואים ולא מעט נשים משרתות בצבא. ובלי שום קשר, כל הורה צריך לדעת לטפל בילד שלו!
* אחת   20/11/15 | 16:41
ויש גם תפקיד לאבא
מה קשור המילואים שהבעל עושה פעם בשנה ללהיות הורה? תגובה חסרת כל הגיון . אז שוטר צריך להיות רק שוטר? וכבאי רק כבאי? ואמא? תשאר רק אמא? לא תעבוד ותעזור בפרנסה? לכל אדם יש כמה תפקידים בחיים ומי שלא יודע לחיות עם התפקידים הללו שלא ייקח על עצמו מעבר למה שיכול. גם הורות זה תפקיד ומי שלא מסוגל להתמודד, שלא יביא ילדים לעולם.
* שירלי   21/11/15 | 09:58
3. פשוט צודקת
* אשה   20/11/15 | 10:11
2. אורית נבון לא באמת דתיה
* ממקור מוסמך   20/11/15 | 01:13
נו אז מה הביגדיל?
אז היא לא דתייה ,אז היא חזרה בשאלה ,כמו 40 אחוז בערך מהדתיים. איפה הבעיה כאן?
* דן   20/11/15 | 23:43
1. מסכימה עם כל מילה.
כתבה מעולה!!!!!!!!!!! כ"כ נכון. מילים כדורבנות.
* אמא טרייה   19/11/15 | 18:43