החדשות
תגובות (115 תגובות ב-78 דיונים)
28. אם שליט היה הבן שלך? היית מדבר ככה?
* כתב דמיקולו   20/07/15 | 08:53
עכשיו מותק תקרא שוב ויותר לאט, טוב ממוש?
* אבי   20/07/15 | 12:22
27. יותר נכון לומר את זה כך
ישראל החליפה את השבוי שליט החיי ב - 6 ישראלים שנרצחו בגללו
* חיים    20/07/15 | 08:51
26. מדינה אינה יכולה להרשות לעצמה עסקאות מסוג זה !
אלו עסקאות שאינן הגיוניות , יש בהן כניעה לטרור ובסוף גם מחיר דמים גדול הרבה יותר לחפים מפשע עסקת חילופי שבוים חייבת להיות שפויה מידתית והיונית או שלא תתבצע גם במחיר חייו של החייל השבוי . כן להוריו חובה להלחם על בנם , אבל מנהיגי מדינה ובעקר הציבור הרחב חייב להבין את ההבדל בין מדינה ופרט !
* גיל   20/07/15 | 08:48
25. שליט....
אדון שליט חבל שלא נישארת שם לנצח!!! בגללך בן דודה שלי נרצח!!! עם החיוך הדיבלי הזה שלך.. נו הקרבת או אמרת פעם תודה?? לכל התפילות ולכל הקנסים שהיתפללו למענך.... באמת ה' עשה איתך נס! תתביש לך אדיוט. בגללך שחררו כל הזרע עמלק.!! אז לפחות תודה לזה שמלעמה שאתה בחיים!!! מלאכי יקר שלנו: תיהיה מלציץ יושר על עם ישראל ובמיוחד על אנשים כמו גילעג!!
* דנה   20/07/15 | 08:48
24. אם שליט היה הבן שלי היתי משחרר גם מיליון מחבלים
בגלל זה אבא של שליט או כל חטוף אחר לא ראש ממשלה וראש ממשלה חייב לקחת החלטה נייטרלית ללא שיקולי אב ובן טלט החלטה הכי נכונה לעם ישראל , זה היה ברור שימותו עקב העסקה ישראלים השאלה היא מי הסמיך את מקבלי ההחלטות להחליט שחייו של שליט שווים יותר
* שמעון   20/07/15 | 08:45
23. ואני שואלת ומה אם גלעד היה הבן שלך?
* שרון   20/07/15 | 08:45
ואני שואל, ומה אם מלאכי היה הבן/אח שלך
* על כל שאלה תשובה   21/07/15 | 13:45
22. עסקת שליט
ישראל כמדינה צריכה להגיד שתם עידן החזרת שבויים בצורה נחרצת ואמיצה.עמית סגל כתב מצויין שביום חטיפת הדר גולדין ישב באולפן ואמר דברים כדורבנות שרק אנחנו נקבע את המחיר של שחרור החטופים ושיש צורך לעצור את מחול השדים.
* אתי   20/07/15 | 08:44
21. איפה היה עמית סגל אז עם מאיר כזה? הוא שתק
כרגיל , מקבלים אומץ אחרי שהסוסים ברחו מהאורווה.ל8. לא אמיץ ולא נעליים.
* יונתן הכתום   20/07/15 | 08:44
20. 1 אתה מוזמן להכנס לאתר שלו ולקרוא את שאר המאמרים...
עיתונאי משכמו ומעלה שמחפש את האמת.. חסר כאלו עיתונאים...המשך כך!
* סגל אתה אלוף!   20/07/15 | 08:42
19. מקווה שחבירך בתקשורת ילמדו את הלקח לעתיד
* איש   20/07/15 | 08:41
18. איפה כל סלביטים(זכור לי :צביקה הדר ,רון קופמן) שהשפיעו בדעותהם על העיסקה
* נראה אותם הולכים למשפחות הנרצחים ומבקשים סליחה   20/07/15 | 08:38
17. עמית סגל כתב מעולה!
אבל הפעם אני חושב שהגזמת!!! בן אדם, גלעד משחורר חי את החיים שלו ומגיע לו. בוא נגיד שלא היו משחררים אותו... אז לא היו נהרגים 6 ישראלים אחרים? מסכים איתך שלא צריך להיסחט ולא להיכנע אבל הדבר כבר נעשה ועם השחרור או בלי השחרור אנחנו נמשיך להירצח מכיוון שמולנו עומד אוייב חסר רחמים ובזה צריך להאבק ולהלחם ולהראות לעולם את הפרצוף האמיתי של הערבים אבל להפציץ בכותרת שנתתם לכתבה שלכם זה פשוט חוסר טקט ולתת לאנשים כמו אלו שהגיבו מתחתי את ההרגשה שלולא שיחרור שליט ישראלים לא היו נרצחים.
* שרון   20/07/15 | 08:37
16. ומה הכי ציני בדבר הזה.. שהשב"כ אמר שאין בעיה לשמור עליהם שלא יעסקו בטרר
* ########   20/07/15 | 08:33
15. בתקופת עסקת שליט הייתי בת 14 בלבד.
בת 14 בלבד, עם היגיון של בת 14, עם חשיבה של בת 14, לא דיפלומטית ולא משכילה, לא בעלת דעה ולא חברת כנסת. ואפילו לי, הקטנה בת ה14, העסקה הזו זעקה לי חוסר היגיון מול העניים באותיות קידוש לבנה. הרי זה היה ברור, למה רק עכשיו זה עלה? פעם רוצח-תמיד רוצח. זו הייתה רק שאלה של זמן. החלטות מדיניות לא יכולות לנבוע ממניע אמוציונאלי. זה לא ייתכן!!!! אנשים תתעוררו!!
* שנינה   20/07/15 | 08:25
14. עמית
עמית אני אוהב אותך
* אבי    20/07/15 | 08:22
13. כאשר דנים בעסקה יש להתעלם ממשפחת השבוי וממשפחות נפגעי הטרור
לא אלו ולא אלו ניגשים לעניין עם שכל, אלא רק עם רגש. צריך לשאול לדעה את הציבור הרחב שאינו נגוע. אתה שלא מכיר את השבוי ולא נפגעת מטרור וממילא המוצעים לשחרור לא מוכרים לך. אתה מה דעתך, לשחרר או לא, עיסקה או לא??
* ולא לתת לתיקשורת להוליך באף   20/07/15 | 08:20
12. לא רציני ולא יפה
הכתבה הזו פוגעת במשפחות הנופלים וגם במשפחת שליט, למה לזרות מלח על הפצעים של האנשים?? זו הייתה עסקה שמעידה על אחדותה של ישראל שרק הראתה לעולם שנפש אחת חשובה לכל העם, עסקה שאמרה שמדינת ישראל היא משפחה אחת, זה מזכיר את ההלוויה של החייל הבודד שהגיעו עשרות אלפים. וחוץ מזה כנראה שגם אם לא הייתה מתבצעת העסקה היו נהרגים ישראלים מידי האויב
* ליאור   20/07/15 | 08:12
נכון מאוד.
* מישי   20/07/15 | 11:07
11. אני מקווה שהפקנו את הלקח מהעסקה לפעם הבאה (הקרבה)
* בן 24   20/07/15 | 08:12
10. אז כנראה מחבל אחר היה עושה את זה
* גיא   20/07/15 | 08:08
זה יפה שאתה ממשיך לתרץ לעצמך..
גם גנב שאומר לעצמו "אני באמת צריך את זה" בסוף יאמין לעצמו... אולי מחבל אחר היה עושה אתזה...אבל זה נותן הרבה פחות לגיטימציה.. תנסה לחשוב באמת אם חד מקרוביך היה מהרג ע"י משוחרר מהעסקה אם היית מדבר כך.. אם כן אז אתה אמיתי עם עצמך.. אם לא........
* ...   20/07/15 | 08:45
תנסה לחשוב לעצמך
אם אתה היית נחטף או הבן/אח שלך- מקובל עליך שהיינו משאירים אתכם שם ולא משחררים אפילו חתולה כדי לעזור לכם או לאמא המסכנה שלכם שלא ישנה בלילה מדאגה?
* ???   20/07/15 | 13:10
צודק
צודק
* מסכים   20/07/15 | 08:53
טעינו?
ואולי לא? זה חוזר על עצמו הרבה פעמים. לא כל אחד יעשה את זה. ואולי כדאי לומר טעינו.
* אשר   20/07/15 | 09:07
הייתי עושה לך לייק אם היה טפשר
העמית סגל הזה סתם דמגוג בשקל כשהעסקה יצאה לפועל הוא לא פצה את פיו ואף השתתף בחגיגות ובהזלת הדמעה
* בהחלט צודק   20/07/15 | 09:48
מסכימה עם גיא.
* מישי   20/07/15 | 11:06
9. אחד הכתבים הטובים בעולם
* א   20/07/15 | 08:07
8. סוף סוף קם עיתונאי אמיץ שכותב הפרסה
ועל החטיפות שהפכו לפיגוע אסטרטגי
* אור   20/07/15 | 08:02
7. הקמפיין ההיסטרי של התקשורת לשחרור שליט
כרגיל ההנהגה שלנו נכנעה ללחצי התקשורת. היה צריך לקבל החלטה קשה ולא פופולרית, אבל היום המנהיגים כולם שבויים במה יגידו בתקשורת.
* שי   20/07/15 | 08:02
6. עצוב ונכון כל כך
* עדי   20/07/15 | 08:01
5. כל מילה אמת סוף סוף כתבה של ימני ולא של שמואלני
פחות רוצחים חופשים פחות רציחות היגיון פשוט יוסי
* חיים   20/07/15 | 08:00
לא קשור שמאלני או ימני, קשור להחלטה נכונה
אני לא ימני ואני מסכים עם מה שהוא אמר. אין קשר לפוליטיקה. העסקה כמו ההתנתקות בוצעה מתוך ראייה לטווח קצר ובלי חשיבה מקיפה ומערכתית כמו שעמית מציין לעיל.
* יוגב   20/07/15 | 09:03
אבל מי ששחרר מחבלים זה ביבי שהוא לא שמאלני?
אתם הימנים ערמה של קשקשני-ביטחון שלא מבינים דבר בביטחון וגם לא באסטרטגיה ועקב כך זהו מצבנו . חוץ מזה היו מספיק אנשי ביטחון "שמאלנים" כמו דיסקין ודגן שהתנגדו לעיסקה רק ביבי היה צריך להיבחר שוב
* צנחן במיל   20/07/15 | 09:45
4. כי ביבי נכנע לטרור וליחצנות של אבא של שליט
חיילים סיכנו את חייהם כדי להסגיר
* רון   20/07/15 | 08:00
3. ברור שאתה צודק סגל
* השמאל ברברי   20/07/15 | 07:58
2. עסקת שליט ככישלון:
הטעות הקריטית שנעשתה בעסקה היא הכמות. מדינת ישראל חייבת לקבל החלטה אמיצה, כואבת וחשובה-לא מתקיים שום מו"מ עם ארגון טרור! אם מתקיים אחד כזה אז הנוסחה חייבת להיות מאד פשוטה - אחד תמורת אחד וגם האחד הזה שישוחרר יהיה ע"פ החלטה בלעדית של ישראל. קרקס החלפת שבוי אחד תמורת יותר מאלף חייב להיפסק, אם אנחנו לא רוצים למצוא עצמנו משחררים 2000 מחבלים - רוצחים עם דם יהודי על הידיים בעסקה הבאה!
* יהודה    20/07/15 | 07:38
1. ואם לא היתה עסקת שליט זה היה באמת אחרת?
וגם אם היה מדובר במתנחל שבוי אז היית מדבר על מצוות פדיון שבויים
* יוסי   20/07/15 | 07:24
לך לשירותים
הרבה זמן לא היית שם. ותוציא שם את כל הגועל שיש בך.
* יואל   20/07/15 | 08:09
אם כבר אתה מצטו "מצוות"
כדאי שתדייק. לא פודים שבוי יותר מכפי שוביוי. משמע- אחד תמורת אחד. לשחרר מעל אלף רוצחים זו שערוריה. עם כל הכאב הגדול.
* רעות   20/07/15 | 08:19
מצוות פדיון שבויין היא אחד תמורת אחד
למרות שזו אחת המצוות החשובות ביותר
* א   20/07/15 | 08:38
למצוות פדיון שבויים יש כללים, לא בכל מחיר.
מצוות פדיון שבויים היא לא יותר מכפי שוויו של אותו אדם, זתומרת אחד תמורת אחד ולא אלף תמורת אחד, גם אם מדובר במתנחל וגם אם מדובר בכל אדם אחר.
* שלום   20/07/15 | 08:49
עמית סגל אדם מאוד מתוסכל
* נכון   20/07/15 | 08:54
כנראה שלא נדע נכון?
אבל אולי בדיעבד לפחות אפשר להגיד כן זן הייתה טעות אבל בארץ חשוב יותר לשמוח על כל ערבי שיוצא מהכלא ללא קשר לנסיבות
* אבי   20/07/15 | 09:22
מסכימה עם יוסי.
* מישי   20/07/15 | 11:07