דיבור ישיר
תגובות (390 תגובות ב-268 דיונים)
268. תגובה
החרדים צריכים להתעסק בעינינים שלכם ולא להתערב שלא בעיננם
* אילום שם   24/12/11 | 14:22
267. למה אתה מתקשקש עם התנ"ך
התנ"ך המציא שיש דבר כזה יהודים, ארץ ישראל ועוד כמה דברים שעליהם מתבסס המסלול שאתה זורם בו. ואתה עוד מאמין לכל השטויות האלו. מסיק מסקנות, שעל פיהם אתה מזדהה כיהודי, מדבר עברית וחי בישראל ועוד כועס על הרבנים שהם פועלים לפי מסקנותיהם מהתנ"ך? למה רק לך מותר להסיק מסקנות מהתנ"ך?
* קובי   09/01/11 | 00:29
266. שאתה תיהיה ככה צריך למסור את אביך ניראה אך תדבר
אני לא מבינה. אתה בחיים לא יכול לשפוט עד שתיהיה במקום המשפחה.ודרך אגב. אתם לא יודעים איזה צער הנשמה עוברת כל עוד הוא ככה שכב והרבנים התפללו עליו. ההפך הם רק תיקנו את נישמתו כדי שתגיע זכה לעןלם הבא ושלא יסבול פה כשהו מונשם אתם לא תבינו את זה עד שתילמדו את הנושא הזה אז אל תגחכו. יש לי דוד ששכב ככה שבועיים והביאו עשרה אנשים שיתפללו עליו כדי שיתעורר ואחרי יום בבוקר נפטר אז מה תגידו? התפילות לא עזרו? ההפך אולי הוא היה צריך לשכב ככה עוד שנים כמו שרון ונישמתו תסבול שהיא לא פה ולא שם? ככה תיקנו ע"י התפילות את נישמתו ולפחות עלה לעולם שכולו טוב לעולם האמיתי. שהרי העולם הזה הוא פרוזדור לעולם הבא. בקיצר תלכו ללמוד אם בא לכם להעמיק בנושא ואל תאשימו לא רבנים. וחרדים
* אפי   30/12/10 | 12:36
כשקרוב שלך יגסוס ויחכה להשתלה נראה איך תדברי
חו"ח אם את או אחד מבני משפחתך יזדקק להשתלה שתציל את חייו - מה תגידי אז? למשפחת כהן קרתה טרגדיה איומה שקשה למצוא לה ניחומים. זה לא אומר שאי-אפשר לבוא אליהם בטענה.
* כנסו כנסו   30/12/10 | 20:53
265. כדאי לקרוא את-257
* יוסי   30/12/10 | 12:17
264. מר עמית סלונים
דורית כהן אשתו של אבי כהן זל אמרה בפרוש "אני את אבי לא חותכת" זהו סוף פסוק, הרב "הרנטגן. אמר תתרמו,,, מותר דורית לא הייתה מסוגלת,,,, רב אחר אמר - אסור בכל מצב היא החליטה,,,,,, ואף אחד לא מת בגלל כתבי הקודש ,,,,, ובתור כותב -אתה גרוע
חנהמלכה   30/12/10 | 12:14
263. אבי כהן ז"ל
ברגע שאבי כהן ז"ל בחייו כשהיה צלול בדעתו והחליט להצטרף לכרטיס אדי, אני חושבת שהוא באמת רצה לעשות זאת אחרי מותו כי הוא היה בן אדם מיוחד ובעל נתינה גם בחייו. חבל מאוד שבאמת הרבנים מתערבים להחלטות הרות גורל כאלה, אני לא לוקחת שום צד אני רק אומרת שבאמת חבל שזה עלה בחייהם של אנשים אחרים שבאמת היו זקוקים לאברים אלה כדי להמשיך ולחיות חיים נורמליים. אני שולחת את תנחומיי למשפחת כהן תהיו חזקים
* מיכל   30/12/10 | 12:07
262. האמת זה ממש כואב לשמוע שהוא יכל לעזור אבל מצד שני אולי היה קורה לו נס והוא היה מתעורר מה אז?! ממש עצוב לי בשביל החולים שממתינים ובשביל אבי ומשפחתו מקרה קשה
* אלינור   30/12/10 | 11:06
261. שטות מוחלטת
אם כל הכבוד לכולם פה, בעיקר לחברה שתומכים בתרומת איברים (גם אני בהם). מי שלא רוצה לתרום לא חייב, פשוט שלא יצפה לקבל אם הוא צריך. אבל מה שמפריע לי פה זה הכתב שפשוט לא מבין. בו נהרוג את כל אזרחי ישראל ואז יהיה מספיק איברים לכולם... זה לא עובד ככה. בנאדם שרוצה לתרום שיתרום ומי שלא רוצה שלא, זה לא צריך לעלות לדיון ציבורי כמה יכלו להנצל בזכות התרומה הזו, כי דברים לא עובדים ככה. אם כל הכבוד למאקו אני מתבייש בכם שהסכמתם לעלות את הכתבה הזו. ואתה כתב תתבייש לך!
* איציק   30/12/10 | 10:47
שאפו לתגובה המדהימה
כל מילה זהב. אתה צודק במאה אחוז. תגובה מקסימה!
* אכפתי   30/12/10 | 12:48
תגובה מביכה
"אם כל הכבוד"??? אבל מילא... אתה אומר שמי שלא רוצה לתרום לא חייב, זה נכון. אבל אבי כהן רצה לתרום ולא נתנו לו - לא כיבדו את הצוואה שלו והאנשים שאחראים לזה צריכים להיענש כי הם מנעו הצלת חיים
* רוני   31/12/10 | 11:17
260. די כבר להביע דעה על כל דבר
תפסיק כבר לקשקש כשחס וחלילה תגיע למצב כזה ,אז תחליט עפ'י שיקול דעתך ותצא צדיק. אל תכפיש רבנים ולא בטוח שהוא היה מציל חיים אם השתלים לא נקלטים ?
* ירושלמי   30/12/10 | 10:30
259. דברים על דיוקם
עמית יקר. בוא אלמד אותך דבר או שניים מרזי המקצוע שבו בחרת על לא עוול בכפך לעבוד בו. נכון, אסור בעבודה העיתונאית לכתוב דברים כהוויתם. חייבים להוסיף, לרגש, לרתק, לסלף אפילו קצת. אבל! כתב מוערך הוא כתב שנתפס לאמת ומעביר אליה ביקורת, גם אם לא עיניינית. מה לעשות זה חיב להיות מעניין. אבל אתה עמית יקר! בחרת בדרך של מתחילים, בדרך שקצת מעוררת תהיה על מאקו, איך הם מכניסים לשורתיהם כתבים מהסוג הזול הזה. וניגש לעובדות. הרבנים לא התערבו במאומה. ואתם יודעים למה?.. הם לא יודעים מי זה אבי כהן. ואתם יודעים עוד למה?... כי גם אם הם היו יודעים, הם אינם נוהגים ללכת לבתי החולים ולכפות את דעתם. שהרי לא מדובר ברבנים מהציונות הדתית שמכירים את בי כהן. הם ככלל מתירים תרומות אברים. ונמשיך לעובדות: משפחתו של אבי כהן שניסתה לעשות הכל למען יקירם, הלכו כשהיה במצב קשה ובקשו את עזרת הרבנים החרדים!!! שיעתירו בעדו, ואכן כך היה התקיימו תפילות בבתי הרבנים תמידים כסדרם השכם והערב.. בנוסף כנהוג, הוסיפו לו שם נוסף. אבל שוכן במרומים החליט אחרת.. אלא שמשפחתו של אבי, שהרגישה את מסירות הרבנים כלפיו. ואת התפילות הרבות שהשקיעו למענו. החליטה לשאול את הרבנים לדעתם בנושא תרומת אברים במוות מוחי. והתשובה היתה: שלא!!! לדעת הרבנים החרדים (הישות העליונה של עולם התורה), אסור לתרום במצב הנ"ל. הם התבקשו להשמיע את דעתם וכך היא. זה לא נושא של כמה יחיו עכשיו בגללו ממש לא. עמית סלונים ידידי, אני כבר מצפה לכתבה ממך. שאתה קובל על כך שבן אדם בריא לא מוכן שיהרגו אותו. מה החוצפה הזו??? הוא יכול להציל 3 אנשים... יש לנו תורה, ומי שרוצה לדעת דעתה כך היא.
* אחד מהחברה   30/12/10 | 10:10
258. אני קורא את התגובות ו..
פשוט מזדעזע. אם אתם חושבים שככה תבוא הגאולה אז יש לכם טעות קשה. השנאת אחים הזאת היא בלתי נתפסת. תקבלו את האחר גם אם הוא ההפך מכם
* דביר   30/12/10 | 09:40
257. כרטיס אדי
בכרטיס אדי ישנם שני אפשרויות.האחת היא תרומה חד משמעית.האפשרות השניה היא ואני מצטט מתוך הכתוב בגב הכרטיס"בתנאי שאיש דת לפי בחירת המשפחה יאשר את התרומה לאחר מותי".במידה ואבי כהן ז"ל נתן את האפשרות לבני המשפחה והרבנים להחליט אז לא ניתן לבוא בטענות .
* לידיעת כולם   30/12/10 | 09:00
טעות בידייך
בשתי האפשרויות מבקשים את בקשת המשפחה
* רוכגשח   30/12/10 | 13:41
256. רכילותי מתנשא מנסה לרתק בצהיבות קרירת לב
תמיד הכתבות שלך משאירות דעה נחרצת למי שקורא אותם,ההרגשה היא שאתה כותה כדי לעורר ולהציף את חלקי הרגישות והכעס ולא כותב כי באמת יש לך חוות דעת מעניינת או איזהשהו מסר שיכול לתת נקודת מחשבה ואופקים את מנסה לכתוב בצורה עמוקה והכניס שירים של סופרים שאני במקומם ובמקום משפחתם בכלל מתבייש לתת לך את הזכות להשתמש בשירים האלה לצורכיך,את מביע דעות גזעניות שהם רדודות ולא רלוונטיות לנושא המדדובר הכל על מנת ליצור אש ולפגוע במקומות רגישים אצל אוכלוסיות כאלו ואחרות , גם אם אני חושב כמוך ואם יש עוד אנשים שחושבים כמוך והם מספיק אינטלגנטים הם לא היו מרשים לעצמם לומר את הדברים ולהצגים בדרך כמו שלך,אני חושב שאתה באמת צריך "לשים את המפתחות" ולמצוא לך מקצוע אחר. לכל מנהלי מקו - אני מבין שצריך גם כותרות פיקנטיות אבל על איכות אל תתפשרו ניתן לכתוב פיקנטי מעניין קולע ואף להשאיר משסר בעל חשיבות ונקודת מחשבה, לשיקול דעתכם תודה
* מגיב ולעניין   30/12/10 | 03:43
255. מה אתה מבין בכלל בתרומות איברים???
אתה יודע מה זה גורם לנשמה אחרי המוות?? על זה שמעת? אם לא אז פשוט לך ללמוד קצת לא יזיק לך.
* צרפתיה אחת   30/12/10 | 03:10
254. אוי,כמה שאתה צודק.......
כתבה כואבת ונכונה שאפו לך עמית סלונים.ולכל המלעיזים מי אלה הרבנים השרלטנים,על כרטיס אדי שבידי בקשתי ממשפחתי,אם בבוא היום ושנהיה בריאים .את אברי רק לא להם!!!!!!!!!!!!!!!!!
* ליידי G   30/12/10 | 01:13
253. בושה וחרפה!
איך אתה מעיז לכתוב ככה נגד רבנים??? אתה מבין יותר טוב מהם??? אתה מעיז לקרוא להם שרלטנים??? חוצפה!!! פחות ילמדו את התנ"ך??? אתה לא מתבייש אפילו לחשוב על זה??? אתה יהודי בכלל??? ת'אמת שזו כתבה שאפילו לא שווה את זמן הקריאה שלה ואני ממש לא מבין איך מפרסמים כזה טור..... לא יאומן.....
* אלי   30/12/10 | 01:06
252. כתב דפוק ומטומטם !!
לפני שאתה פותח פה על הדת ולפני שתחטוף מאלוקים-תפסיק להכתיב לדת ולרבנים מה לעשות, אם זה היה תלוי בך או מאנשים כמוך העולם מזמן היה נחרב !!
* יוני   30/12/10 | 00:19
טוב מאד אח יקר!!
* יהודי    30/12/10 | 02:15
תגובה ל- 252
יוני... עם כל הכבוד לרבנים ולדת. בתור בן למשפחה דתיה ושהיה דתי אני נולדתי עם בעיות בכליות שהחמירו והגעתי למצב של טיפולי דיאליזה. אני לא מאחל לאף אחד את מה שאני עובר בחיים מגיל 17. לרוץ שלוש פעמים לבית חולים ולעשות טיפול לא נעים. אז בבקשה ממך שהרבנים קודם כל יעשו מה שצריך ואחר כך נדבר. כי הרי כתוב בתורה המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו. אז תעשה לי טובה תשמור את התגובה לעצמך. כי כל עוד אתה לא יודע מה זה טיפולים ואיך אנשים שעושים טיפולים ומחכים להשתלה. או מה עובר עליהם באותו תקופה. אז תשב בשקט.
* עדיחי   30/12/10 | 02:56
251. כמה חוצפה , מזעזע איך נותנים לך לכתוב כך , זאת פשוט חוצפה .
המשפחה הזאת יושבת שבעה !! הם קברו היום !! את אביהם !! אתה מעכל בכלל מה עובר עליהם ? מי אתה בכלל ? שתסחור באיבריו ? זה רכוש שלך ?? הוא פירפר בין חיים למוות בעוד אתה ודומיך מגובים בתקשורת רעה , מספסרים באיברים שלו כמו ערפדים צמאי דם , כמו נשרים אוכלי נבלות , איך אפשר להפעיל כזה מכבש על אלמנה ? ועל הילדים שרק התייתמו ? ככה אתם חושבים לעודד אנשים לחתום על תרומת איברים? זו הרי אמורה להיות תרומה !! לא ? אז מה כל השגעת הזאת שמזכירה בית מטבחיים ? ואני עצמי נושא כרטיס אדי !! שנים !! אופנוען רוב חיי , וחושב שחשוב ביותר לתרום איברים , אבל הלהיטות הזאת לבצור איברים ? מגעילה ומטרידה אותי מאד , אני כנראה אבטל את הענין , קרא לי משוגע , מר סלונים , אבל אם אהיה במצב של בין חיים ומוות , אני רוצה שמשפחתי תהיה שם ותדאג לי , אתם מפחידים אותי עם הריר הזה בפה ,, ממש לא בא לי שברגע שארדם ליום יומיים יקפצו עלי כנופיית קצבים עם משורים ורשימת קניות , לא בא לי , מצטער ,,, חולק עלי ? יופי אז שעליך יקפצו !!
K1300S   29/12/10 | 23:29
מי אלה הרבנים הללו
עוד אוכל חינם,שחי על חשבוני
* מדונה   30/12/10 | 01:14
כנראה שאתה לא יודע לקרוא
או שאתה ממש אדיוט. מה לא ברור בזה שהוא היה במוות מוחי?? הוא לא נרדם ליומיים או פרפר בין חיים למוות - הוא פשוט מת! זה היה עניין של שעות עד שהלב יפסיק לעבוד ובשביל הרגעים האלה בדיוק חותמים על כרטיס אדי... כל הכבוד על הכתבה הזאת, שאומרת את האמת בפרצוף בלי לפחד
* אופנוען   30/12/10 | 01:39
250. שקרנים רודפי רייטינג
כל דבר כשר לנגח את הדתיים? אין לנו כבר כבוד עצמי. רמטכ"ל לא כשר, מפכ"ל לא כשר, רוה"מ לא כשר, אשת רוה"מ לא כשרה,הנשיא לא כשר וגם הדת שלנו לא כשר. למען רייטינג שורפים כל פיסה. נמאסתם.
* דן מרמלה   29/12/10 | 22:53
249. הגולם קם על יוצרו
אם לא היית גולם היו צריכים לייצר אותך כשכבר ייצרו אותך קמת על יוצרך , אינך לך לא עמית ורע, לך לך למקום אחר אולי שם תקבל חום ואהבה כנראה לא קיבלת אותה לעולם.וגם לא תקבל ו,
* אבי    29/12/10 | 22:45
248. תגובה
אם פעם אחת תפתח ספר תורה ותבין מה בורא עולם רוצה מעם ישראל לא חייתה כותב שטויות.
* טובה   29/12/10 | 22:30
247. פסיכופט
מה לעשות שאתה לא מבין. הרי אמרת שאתה לא הכרת את אבי בימיו הטובים . אז מי אתה שתיתן ציונים לאנשים שגדולים ממך בשכל והבנה. לך תלמד מה זה חי או מת ומה זה חיי נצח ועולם הבא ועוד ואח"כ נראה אם אתה תסכים לתרום את ראשך.
* reuven   29/12/10 | 22:21
246. ובחרת בחיים
לא הכרתי את אבי כהן השחקן או האדם, אבל ההתערבות הבוטה והנתעבת של כהני הדת בחיינו וכעת גם במותנו, מרתיחה את דמי. כמי שמגיע מרקע דתי חוטאים משיחי השקר ומחשיכי הקיץ ל-2 ציוויים אלוהיים מהגדולים ביותר: קדושת החיים וכבוד המת. איך יכול להיות שדווקא בשם הדת , דנים למוות לפחות 3 אנשים, ברשעות חסרת תקדים? איך יכול להיות שדווקא בשם הדת רומסים בגסות את צוואתו של הנפטר? באיזו רשות נוטלים מטמיעי הבורות והבערות, את החירויות שלנו בזו אחר זו ומשחקים בחיינו כבשלהם? עמית, לא יכולת להיות מדוייק יותר. תודה על הייצוג הראוי לשפיות שכל כך חסרה פה, הרגשתי שדיברת מגרוני.
* רונן   29/12/10 | 22:20
245. השם קובע מי נפטר איך ומתי
כן רק השם הוא זה שקובע ולא אף אחד אחר רב יכול להמתיק גזרה או לבטלה לאחר תפילות ותחנונים אך לא תמיד בורא עולם מבטל גזרה
* רר   29/12/10 | 22:10
244. קשקשן!!! תפסיק לבלבל את המוח. הם אמרו שזה לא קשור לרבנים
* עמית = עוד אנטי דתי קשקשן   29/12/10 | 22:05
243. אתם חייבים אבל חייבים להיכנס--
נכון שאף אחד לא התעורר לחיים ממצב של מוות מוחי!!! אבל, והאבל גדול: רופא אחד ניתק חולה כזה ממכשירים, והאדם מת, והחולה בא בחלום לרופא ואמר לו ככה: נכון שהייתי בדרך למות, אבל נקבע לי בשמיים למות כעבור עוד כמה דקות, ואז הייתי זוכה לקבל שכר עצום ולצבור יותר זכויות, ואתה הרסת לי את הכל!!! ואז הרופא הלך לקבר לבקש סליחה ולא עזר, הוא בא לו בחלום והטריד אותו, ואח"כ הרופא חזר בתשובה עם כל משפחתו ויותר לא עשה את זה בחיים ואז הוא חלם אותו מרוצה ושמח! נקודה, למחשבה
* אבי   29/12/10 | 21:52
וואו, כולם חייבים לקרוא את התגובה שלך
כי אתה מטורף על כל הראש :) אתה אומר שחלום פסיכוטי שלך יותר חשוב מנפשות של שלושה-שמונה בני אדם... כמה פתטי
* ע.ב   29/12/10 | 23:40
242. אתה גזען ,עוכר ישראל, מסית ומדיח
בגלל אנשים כמוך אין שלום . שהקב"ה יחזיר אותך בתשובה שלמה ותצא מאפלה ואבדון לאור גדול ואין סופי. ותלך ללמוד מזאת אהבת חינם ולימוד זכות על אחרים .
* שני   29/12/10 | 21:40
241. האח דיבר בערוץ 10 ואמר שלא היו לחצים מצד רבנים
ההחלטה התקבלה ע"י המשפחה אחרי ששמעו דעות לכן ולכאן של רופאים ורבנים. בקיתצור עיתונות שיקרית ומגמתית במיטבה
* גל   29/12/10 | 21:19
240. מי אתה שתדבר על רבנים?
אלוקים שומע ורואה הכל. הרבנים אם אנשי האלוקים ושלוחיו. כל מילותיהם קודש.
* ליהיא   29/12/10 | 20:32
איך את יודעת?
* ייי   29/12/10 | 22:22
239. אנטי
היית עינייני ואמיתי עד שכמעט האמנתי לך.שלושת המשפטים האחרונים הראו שאתה אנטי ולכן אין אוביקטיביות בדבריך.אין לי בעיה חלילה עם תרומת איברים להיפך זה מציל חיים וזוהי דת בשבילי אבל מה עשה לך ספר הספרים.כבודו במקומו ואתה ואני יודעים שהוא לא מדרבן לשום דבר רע.אלה האנשים שרעים.אגב גם יהודה עמיחי ז"ל גדול סופרנו כבודו במקומו.
* מורן    29/12/10 | 20:16
238. תאשימו את המשפחה, הם קיבלו את ההחלטה
* אני   29/12/10 | 19:47
237. שה' ירחם עלייך!!!!
ממש מפחיד לקרוא את מה שאתה כותב!!!! אתה צריך לשמור קצת יותר טוב על הפה של בדיבור על הרבנים והקב"ה!!!!! ת'אמת קראתי רק את השורות הראשונות והאחרונות ואני ממש מרחמת עליך!!!!!!!!! ולפני שאתה מדבר על הרבנים תבדוק את ההלכות ההילכתיות שאתה בתור בנאדם יהודי צריך לשם לב אליהם!!!!!
* שיר    29/12/10 | 19:43
שיר, אולי תקראי גם האמצע ואז תביני כמה את בורה
* שירה   29/12/10 | 19:56
236. אבי לגן עדן ,המשפחה לגיהנום
* יוסי ב   29/12/10 | 19:21
235. המשך השיר
כי ברגע קריטי שמע את בכי ותפילות יקיריו וחבריו ואת כרטיס אדי החזיר לכיסו ונח בשלום על משכבו
* די לויכוחים . יהי זכרו ברוך   29/12/10 | 19:11
234. תאמין יש לך מזל שאי אפשר יותר מידיי לצאת עליך הייתי אומר לך כמה מילים יפות
* רונן   29/12/10 | 18:52
233. הצביעות של הרבנים חוגגת שכן לקבל איברים מותר אבל לתת אסור- פשוט ביזיון
תהיו בטוחים ששום דתי לא יקבל את האיברים שלי, זה יהיה התנאי לתרומת האיברים...
* חתומה על כרטיס אדי   29/12/10 | 18:35
232. אתה שונא ישראל ועל זה מקבלים דין קשה אתה בטח גם שמאלני אייכככסססס\
* רונן    29/12/10 | 18:30
231. איזה יופי שאפשר להאשים את הרבנים ולא את המשפחה !!!!!!!!!!!!!!!
* אילנה   29/12/10 | 18:27
230. חבל שלא ממלאים את הצוואה של אבי שחתם על תרומת אברים
* עופר זיתוני   29/12/10 | 18:26
229. רבנים=עובדי אליילים.המאה העשרים ואחתוהם במאה הראשונה
* ttt   29/12/10 | 18:06
228. לא נמאס לכם (החילונים) להאשים את הדתיים והרבנים בכל דבר ?
תחפשו קצת בעיות אצלכם בבית. מבטיח לכם שתמצאו די והותר.
* שלום   29/12/10 | 17:51
227. עמית סלונים אתה סתם עוד בור ועם הארץ.
* שמלאני מגעיל .שגורם לפילוג .ונגד היהדות.   29/12/10 | 17:51
226. מי שאומר שהרבנים פרימיטיבים הוא פרימיטיבי...
מי אתם חושבים שאתם?? שמאלנים יפי נפש........
YEOYADA   29/12/10 | 17:25
225. כשרוצים להסית לא צריך סיבה! >>> הם פנו לרבנים ולא ההיפך!
כל הזמן לשקר ולעוות, טיפשים מלוכלכים.
* יוני   29/12/10 | 17:07
224. הם הלכו לרבנים לא הרבנים באו אליהם,
מי שזה כואב לו... כשזה יקרה לכם נראה איך תנהגו פתאום כולם הולכים לרבנים....כולל כל המתקבקים למינהם נגד הרבנים.....
* מירי   29/12/10 | 16:49
223. כמה טיפשות בבן-אדם אחד
הכותב הוא אדם טיפש ובעל דיעות גזעניות וכל מילה מיותרת
* ישראלי   29/12/10 | 16:47
222. הגיע הזמן להרגיע עם התגובות
אתם שוכחים שאחרי הכל כולנו יהודים!!!!
* אחת   29/12/10 | 16:38
221. היית שם? מאיפה אתה יודע מה קרה ולמה המשפחה החליטה..?
* מי אתה בכלל?   29/12/10 | 16:37
220. בושה לעם היהודי שיש כאלה גיזענים
בכל הזדמנות שיש מתנפלים על החרדים כמו ילדים מגודלים!! מלאי שנאה שכמותכם אנטישמים!
* המומה   29/12/10 | 16:36
את לא מבינה כלום!
את לא מבינה שבעצם ההחלטה של המשפחה בעקבות לחץ של רבנים הם מצד אחד לא עזרו לאבי ז"ל ומצד שני גזרו גזר דין מוות לאנשים אחרים????? את לא מבינה את זה???? רק למי שיש אבא או בן חולה צריך להבין את זה? מה כל כך מסובך פה להבין?
* מרכז   29/12/10 | 21:35
219. ביזיון
כתבה פשוט חצופה מי אתה עמית סלונים ?! שתבוא ותערער ואף ישמע הד של טענות כלפי החלטה של משפחה של אבי כהן ! הם החליטו כך וכל מה שנישאר לך הוא רק לכבד את ההחלטה זה לא עיניינך !! וחוץ מזה שהכתבה שלך ראויה להשמצה באיזה מילים אתה משתמש ומחלק פה "מחמאות " וכינויים חופשי חופשי למה מי אתה ?! אתה שרלטן ! ואת עונשך תקבל משמים.
* אנונימי   29/12/10 | 16:09