מגזין סוף השבוע
תגובות (300 תגובות ב-166 דיונים)
66. 😖
מתה על ״החכמים״ האלה שמסתכלים עם כולם מהצד ובורחים לחיות אחרת.. אין ספק שזה מהווה השראה אבל עם 3000 וכמה מאות שקלים נוספים אפרת לחיות טוב בתאילנד, לא בישראל!
* איילה   13/09/14 | 00:38
65. I WILL DO THE SAME
EXACTLY RIGHT
* SO SMART   12/09/14 | 23:44
64. lI LIKE THAT
אחד המאמרים הטובים שקראתי בחיים.אני מאמין גדול של הגישה הזו,אנשי העדר צריכים להבין שכשהם יצאו לפנסיה ,ובמידה שיחזיקו מעמד עד גיל 67. כבר לא יהיה להם את הכוחות שהיו להם כשהם היו צעירים.נראה אותם מתחילים לטייל בעולם בגיל הזה,או להנות מסקס.בגיל הזה ה-... כבר לא עובד.צריך לזכור שאין מחיר לחופש שלך.ורק אתה אחראי לחופש שלך.אני מזמן הפסקתי לחיות חיים של אנשים אחרים ולחלום חלומות של אחרים.
* johnny cohen   12/09/14 | 23:25
מה לגבי רפואה?
כולם מדברים על לשבת במשרד ארבעים שנה. אבל אם אני רופאה אני עושה את העבודה שלי ברצון ובאהבה במשך הרבה שנים וגם מרוויחה הרבה כסף תוך כדי. וגם אם אפרוש בגיל מבוגר.. לפחות סיפקתי את עצמי והצלתי הרבה חיים בדרך.
* דני   13/09/14 | 12:17
63. בראבו. מעוררת השראה.
* רונן   12/09/14 | 22:47
62. אפשר גם לגור במערה ובכלל לחסוך. זו הציוויליזציה?!
* קדמוני   12/09/14 | 22:45
61. נשמע שהיא חייה חיי מסכנות
סגנון ואורח חיים טרחני ומשעמם...כל היום לספור את הלירות שיוצאות מהכיס...אנשים בדרך כלל מתרחקים מאנשים שחיים ככה... יש לא מעט רווקים בתל אביב שחיים ככה..חייבת לציין שהם ממש לא אטרקטיבים
* לא חידשת בכלל   12/09/14 | 21:31
להשקיע בנפש ולא במותגים משעמם אותך?
כתוב שהיא לומדת המון דברים, משתתפת בחוגים, מתנדבת. אתה יכול להמשיך לנסוע בג'יפ שלך ולהישאר אהבל.
* אתה זה שלא אטרקטיבי   13/09/14 | 08:47
לפי מה שרשמת אפשר להבין עליך כמה דברים
א.את אישה חומרנית ורדודה ב.רואים שלא הבנת כלום מהכתבה ותרבות הצריכה נמצאת אצלך עמוק בדם. ג.את היחידה שמתרחקת מאנשים כאלו כי כנראה זה משנה לך מה הם לובשים ואיזה מותגים יש להם בבית. עלובת נפש
* רגר   13/09/14 | 11:30
60. 2 צורות החיים שלה הקודמת והזו- מעפנות
רוב האנשים לא מסוגלים לקבוע לעצמם כיוון ומסגרות,לא נראה שהיא נהנית מהחיים אלא מעבירה את ימיה בחוסר טעם בדיוק באותה צורה אם היתה ממשיכה לעבוד. יש איזה פחד לאנשים ליזום עסקים שיהנו מהם וגם יעשו הרבה כסף. זו מסוגלות אמיתית שמוציאה אותך מהמטריקס. ממש לא שיכנעה אותי שהיא חיה בצמצום מבחירה. אם היה לה יותר יצירתיות ותובנה לעשות הרבה כסף תאמינו לי היתה בוחרת לחיות חיים אחרים לגמרי. הייתי במקומות הנמוכים למזלי היום אני נהנית מהידע שלי שמניב לי רווחים מאוד מאוד יפים.
* ליהי   12/09/14 | 21:23
כנרא פספסת את הפואנטה. היא חייה כך מבחירה אישית
אין לה צורך בהלפגין יצירתיות (ודרך אגב, כתיבת בלוג כבר מצריכה יצירתיות גדולה והעובדה שזה מצליחה והיא לא מפסיקה לכתוב עומד בניגוד לטענה שלך שהיא לא מסוגלת לעשות משהו מעבר). כמה קשה להבין שהיא אכן יכולה להיות מאושרת מבחירה שלה ושהיא לא מרגישה צורך להקים עסקים כל שני וחמישי על מנת להיות מסופקת אישית???? כל הכבוד על ההצלחות שלך, אבל בחירות שלך וסדר עדיפויות שלך (כמו הצרכים שלך) הן לא זהות לכל האנשים.
* אורי   13/09/14 | 13:11
59. חישוב פשוט. 5% בשנה, כדי להפיק 10K בחודש צריך 2מיליון. כלומר 14 שנות עבודה בחיסכון של 11.5 (80% מה-14 אלף נטו)
חישוב פשוט. 5% בשנה, כדי להפיק 10K בחודש צריך 2מיליון. כלומר 14 שנות עבודה בחיסכון של 11.5 (80% מה-14 אלף נטו)
* קורא   12/09/14 | 20:25
רק שהיא צריכה הרבה פחות מ-10K...
* מישהי   12/09/14 | 21:07
פחות מ-10 שנים. יש להתחשב בריבית דריבית בחישוב.
* יאיר   12/09/14 | 23:24
10K בחודש??
על פי רמזים שונים בבלוג שלה התיק שלה מניב כנראה 5K בחודש, אל תשכח את הריבית דריבית ואת הדיבידנדים המושקעים מחדש כולל הכנסות מפרסומות באתר שלה (אולי)
* אחד   12/09/14 | 23:40
היום הריבית כל כך נמוכה שהיא לא מניבה כלום
מכריחים אותנו לעבוד. אם לא עובדים אין כסף. ועדיף להיות שכיר מעצמאי! שזה בכלל מטורף ועם סיכון גבוה. עובד טוב - ירוויח טוב. ועובד שבא לעבודה ועושה טובה - יתבאס לעד מהמשכורת שלא יעלו לו. אז מה שאני עושה. עובדת מעט שעות - אבל ביעילות. והרווח הוא - שלא מוכנים לוותר עליי ומשלמים לי משכורת גבוהה יותר תמורת פחות שעות עבודה. אז אני חופשייה יותר. ומרוצה מאוד.
* וכל התיק יכול להימחק. כי ככה הממשלה רוצה   13/09/14 | 11:25
5% זה 100 אלף בשנה. 8,333 בחודש.
* גיא   13/09/14 | 11:30
58. האם את נשואה ויש לך ילדים?
* שאלה לבעלת הבלוג   12/09/14 | 19:10
שהיא חיה עם בן זוג ולא מעוניינת בילדים.
* קראת את הכתבה? נאמר שם במפורש   12/09/14 | 21:28
היא ענתה על כך
היא בזוגיות ואין לה ילדים מבחירה
* לי   12/09/14 | 22:56
אם תקרא את הכתבה תדע
* תשובה   12/09/14 | 23:31
גרה עם בן זוג ומבחירה לא תביא ילדים
* אחד   12/09/14 | 23:38
אם קוראים אין צורך בשאלות מטופשות
* אורי   13/09/14 | 13:12
57. איזהו עשיר? השמח בחלקו!
* גיל   12/09/14 | 17:57
56. כעני גלמוד ואומלל אפשר לחיות מצוין ללא שקל אחד
* ממעןף הציפור   12/09/14 | 17:29
55. פחות מ4000 ש"ח בשנה?...
עם כל הכבוד,הייתי שמח לפירוט של האמירה המפוצצת הזאת. אוכל בסיסי עולה יותר.מה עם מים?דיור?שימוש בסיסי בחשמל?מה עם תשלומי ביטוח לאומי שאוכלים לך יותר מחצי מהסכום הזה,שתסלחי לי,אבל גם באמות מידה אנטי אנטי אנטי קפיטליסטיות,הוא סכום לדעתי דמיוני בהחלט. אני כן אגיד שחלקים מסוימים בגישתך שווה לאמץ -במידה מסוימת- לדעתי,ושוב,במידה מסוימת. רק בריאות
* מישהו   12/09/14 | 17:03
בחודש, לא בשנה.
* הבנת הנקרא   12/09/14 | 18:14
בשנה
תקרא שוב
* הילה   12/09/14 | 23:05
לא, הילה. את זו שצריכה לקרוא שוב. זה בחודש.
* מיקה   13/09/14 | 05:43
בחודש
* איילת   13/09/14 | 08:31
בשנה
הם אמרו שזה מעט פחות משכר מינימום אז איך בשנה???
* יותם   13/09/14 | 09:15
בחודש! הבנת הנקרא!
היא אמרה "3,783 שקל בחודש וחיה כמו מלכה – סיכום שנה" מה לא מובן???
* מעין   13/09/14 | 11:07
בחודש - תקראי את שוב
"3,783 שקל בחודש"
* vlad tepes   13/09/14 | 12:41
54. פרגון
סוף סוף כתבה מאתגרת
* קלסקי   12/09/14 | 16:51
53. שלא ינסו לעבוד עלינו
התחלתי לקרוא את הכתבה הפסקתי באמצע ;ישנה תחושה שמישהו מנסה למכור לי פירסומת להשקעות בבורסה.,גם אתם הירגשתם כך?
* ,עדן   12/09/14 | 16:40
כן!!
* סימה   12/09/14 | 19:40
תמשיך להפקיד כסף בבלטות. או במינוס שלך
* אתה טיפש כל כך   12/09/14 | 21:08
אתה מושקע בבורסה גם בלי שתרצה !!!
כל תוכנית חיסכון משולבת בביטוח מנהלים, ביטוח פרטי, רפואי או קרן פנסיה מושקע בבורסה! כלומר רוב רובם של החסכונות שלך לעת זקנה מושקע בבורסה. ולהיפך! המוטו שךל הבחורה הוא לא להשקיע סתם אלא באופן סולידי ומחושב עם מעט מאוד סיכון!
* אחד   12/09/14 | 23:37
52. אני תומך ברעיון הזה והייתי שמח לממש אותו בעצמי
רק יש בעיה אחת קטנה- היא הצליחה למצוא עבודה שמראש היא מרוויחה בו סכום כסף די גבוה- 14 אלף שקל נטו (אחרי מיסים והכל), בגלל זה היה לה יותר קל לחסוך 75% מההוצאות (להוציא 3500 שקל בחודש זה הגיוני) אבל כשאנשים מרוויחים 8000 שקל לפני מס, זה הרבה יותר בעייתי במיוחד כשהם עוד צריכים לשלם חצי ממה שנשאר על דירה
* יפה לה    12/09/14 | 16:33
51. הכל טוב ויפה..אבל...
הוויתור מראש על הורות מחזקת את חשדי מהתחלת הכתבה כי הנך שרויה תחת מה שקראוי בלשון העם "שריטה בראש", תפיסת העולם על שימוש מינימלי במוצרי צריכה עוד "נבלע" אצלי, גם במחייה סטנדרטית יש צורך להתנהל בשיקול דעת ולהמנע מצריכת יתר של מותרות, אך עצם המחשבה שיבוא יום שתגיעי לגיל שבו יגיע הזמן להנות מנכדים שעל פי כל דעה פרקטית הנם רגעי האושר הגדולים ביותר שיכול לקבל אדם והדעה הרווחת כי אף הם יותר גדולים מחווית גידול הילדים,כאן ניראה לי כי את שוגה בגדול! ולא, אינני "אוכל" את עניין בית האבות בו הנך מתנדבת ומעניק תובנות שגויות מיסודן, העניין הזה הוא הדרך בה הנך מציג לילדיך עצמם את הצורה בה אתה כהורה מתייחס להוריך, אם אתה תהיה כזה שתזניח את הוריך, כך גם התייחסו ילדיך אליך! לסיום, כמעט השכנעתי מהצגת תפיסת עולמך, מודה כי עניין הילדים שבר אותי וגם עוד דבר קטן, אינני מבין גדול בשוק ההון, אך ניראה לי אידיוטי למדי להמר על שכר עמלך, סולידי או לא סולידי סה עדיין הימור.
* אילן   12/09/14 | 16:31
פנסיה זה בדיוק זה-הימור
לאן נראה לך כספי הפנסיה שלך הולכים?? ולגבי ילדים,טוב כל אחד וטעמו הוא..אני בת 60 מעולם לא רציתי ילדים ואינם חסרים לי. יש דברים יפים יותר בעולם להנות מהם.
* עמירה   12/09/14 | 21:26
התפיסה שלך שכל מי שלא רוצה ילדים סובל מ"שריטה"
מעיד רק על דבר אחד, והוא אטימות ראש שלך. רוב האנשים שלא רוצים ילדים הם אנשים סופר אנטליגנטים. ונחש מה, הם גם אנשים חושבים שפשוט בגלל שחשבו גילו שילדים לא מתאים להם. עשו את ההחלטה האמיצה הזו ועומדים מאחוריה ובהחלט לא מחכים שאיזה צר מחשבה כמוך יגיד להם מה מתאים להם ומה לא. עוד לא הכרתי צורת חיים אחת בעולם שמתאימה לכולם כולם כולם. רוב האנשים עושים ילדים כי זה כמו כולם, מובן מאליו, חלק חושבים ויודעם שהם רוצים ושיש בזה מימוש לעצמם. וחלק מבינים שזה לא בשבילם, שהם לא מוכנים לעשות את הויתורים שכרוכים בזה ושזה יאמלל אותם, החופש שלהם יותר חשוב להם, יש גם כאלה תתפלא. בעיניי זה אומץ וממש לא שריטה. אז תעשה החלטות בשביל עצמך ותן לאחרים להחליט בשביל עצמם
* עדנה   12/09/14 | 23:48
מי שבוחר להזדקן בלי ילדים אלו אנשים שגדלו בבתים קרים ואומללים עם חיי מסכנות והבנה שהם לא נאהבים ולכן הם מעדיפים למות לבד אני כולי רחמים עבורם
* אייל   13/09/14 | 09:37
החמלה שלך מרגשת...
* עדנה   13/09/14 | 17:09
אילן היקר, אינני אל הורית, כי אם אמא גאה. אני גם מאוד נהנית מכל מיני מותרות
אבל אני מאוד רוצה להגיד לך כמה דברים: אין שום דבר שגוי או מוטעה בבחירה באל הורות. אין גם שום דבר שגוי בבחירה באורח חיים חד מיני וגלוי, או בחירה בחיים בלי בזבוזים, או - טוב, נגמרו לי הקריונות. עמך הסליחה - יש לי שני ילדים קטנים, והגדול בדיוק התחיל ללכת לבית הספר, אז אני די עייפה. פתאום אני צריכה שוב לקום מוקדם בבוקר. מאוד מטריד. אני מאוד מסכימה עם חלק מהגישות של הבלוגרית הזו, וחלקן האחר פשוט לא בשבילי. אבל הרעיון שאיזהו עשיר - השמח בחלקו - מאוד נכון בעיני. כשאובחנתי בחולה במחלה קשה, זה היה בחו"ל. ולא ידעתי מה המחלה הזו שאמרו לי שאני חולה בה, וניסו לשכנע אותי שאני חייבת להתאשפז בבית חולים, כי זה "ממש עניין של חיים ומוות". אז האמנתי להם, ועדיין אמרתי להם - אני מעדיפה, אם כך, למות, מאשר להתאשפז פה, ולבלות את כל החיים שהצלתם בתשלום החשבונות האלה." מבחינתי, גם בשלב בו האמנתי בלב שלם שאני עומדת למות - הכל היה בסדר. כמעט כל לילה עליתי על יצועי והודיתי לאלוהים שאני אני, ואני זוכה לחיות את החיים שלי כמו שאני רוצה. ובחיי שלא אז, ולא היום, הכרתי יותר מדי אנשים שיכולים להגיד את זה ושזה יהיה אמיתי. שטוב להם לחיות את החיים שלהם, וכל יום עובר עליהם כמו שהם רוצים. אז אני אגיד לך מה - גם אם תמיד ידעתי שאני רוצה ילדים, אם כי תמיד העדפתי דווקא לאמץ או להיות משפחת אומנה - גם ילדים לא אומר שצריך יותר מדי כסף. צריך פשוט לדעת לחיות יותר נכון. נכון לך, נכון לצרכים שלך, אבל זה הכל.
* מיקה   13/09/14 | 06:02
שוק ההון איננו הימורים עם המשקיע איננו מהמר
ניתן להשקיע בשוק ההון באופן מבוקר ובאפיקים סולידיים להרוויח פחות אבל יחסית בטוח. אם לא תשקיע במכשירים ספקולטיביים ותגוון את תיק ההשקעות זה לא הימור וניתן להרוויח תשואה סבירה. על מנת להרוויח 4% בשנה לא נדרש להמר. כמו כן, ניתן לחיות בצמצום יחסי גם כאשר מגדלים ילדים, הכל עניין של חינוך וסדר עדיפיויות. אל תקשרו בין גישת האל הורות שלה לבין התיאוריה של מחייה בצמצום. כל אחד מאיתנו יכול להחליט במה להשקיע את כספו. גם אנחנו וגם ילדינו לא חייבים ללבוש את כל המותגים הכי עדכניים ולהוציא עליהם את מיטב כספנו. סתם נקודה למחשבה.
* כלכליאת   14/09/14 | 09:37
50. לא הבנתי איפה היא גרה וכמה
עולה לה השיכרות
* רז   12/09/14 | 14:24
בעלה משלם לה שכר דירה, אוכל
ושאר הוצאות. הייתי רוצה לראות אותה כרווקה שורדת לאורך זמן ללא עבודה. פרזיטית אחת.
* רונית   12/09/14 | 19:05
תקרא שוב
לא... היא אומרת שהיא ובעלה חולקים הוצאות שווה בשווה על שכירות טיפול בכלב ומזון
* לי   12/09/14 | 22:59
אין לה בעל - יש לה בן זוג שמשתתף בחלקו ולא מממן אותה
תקראו בבלוג שלה hasolidit על ההוצאות שלה. היא מכינה לבד את כל חומרי הניקוי, הסבונים, סבוני הכביסה והכלים! היא משתמשת בטמפונים רב פעמיים! היא פירטה את כל מה שיש לה בבית - בערך 150 פריטים, כולל הבגדים, כלי המטבח, המגבות והריהוט! היא מינימליסטית.
* אחד   12/09/14 | 23:34
טמפונים רב פעמיים???
די יש גבול...
* יעל   13/09/14 | 09:00
קוראים לזה גביעונית.
וזה לא בדיוק טמפון. ממליצה לא לפסול לפני שמנסים. בריא יותר ונוח יותר.
* חמדה   16/09/14 | 14:27
קרא בבלוג שלה - hasolidit
* tjs   12/09/14 | 23:34
49. ממש תקועה בעצמה
* גוני   12/09/14 | 14:02
48. נשמע מופרך. 80% מאיזו משכורת ?
* ליאור   12/09/14 | 13:37
47. אשה מדהימה ומחשבה נכונה. כל הכבוד,,,
זה נכון לה ולאנשים בסטטוס שלה וזה בסדר גמור ואפילו יפה מאוד
* איילת   12/09/14 | 13:25
46. איפה מרוויחים 14,000 נטו??? ברור שיצאה לפנסיה מוקדמת
* חכמה בלילה   12/09/14 | 12:59
כל עובד הייטק ממוצע מרוויח ככה
קח החשבון שאנו גם מקבלים רכב מהעבודה כך שזה יותר מ 14 נטו.
* רן   12/09/14 | 17:22
מהנדסים, רואי חשבון ועוד רבים אחרים
אני אישית בגיל 28 הרווחתי 28 אלף שקל (ברוטו) בחודש היום אני 35 אבל עדיין לא הגעתי ל- 35 אלף, אלא רק ל- 32. מצד שני סיימתי תואר שני באלקטרוניקה ומתחיל תואר שני בתוכנה בקיצור, בשביל להרוויח טוב צריך "לסבול" הרבה. מגיל 22 אני בלימודים ללא הפסקה. בשבתות במקום ללכת לים אני פותר שיעורי בית. אבל אני נהנה מחופשות בחול, מסעדות טובות וממש (אבל ממש) לא סופר את הכסף. זה דרך חיים שבחרתי ואני (כמו הבלוגרית לעיל) נהנה מאוד מהבחירה שלי.
* אחד שלא נמצא בבית בכלל   12/09/14 | 20:19
אשריך גבר
* אני   14/09/14 | 06:59
אני מעצבת משחקים באינטרנט מרויחה ככה בלי למצמץ D:
* מאיה   12/09/14 | 21:27
חחחח בדיוק! (מי מרוויח 14,000 שקל נטו בחודש?)
* טל   13/09/14 | 07:41
כל עבודה הכי בסיסית ונורמלית מכניסה מעל 10000 נטו
* אייל   13/09/14 | 09:38
אייל, על איזו פלנטה אתה חי?
"כל עבודה הכי בסיסית ונורמלית מכניסה מעל 10000 נטו", אפשר את זה ביותר מומצא? הרי אפילו שכר הברוטו הממוצע נמוך מ-10K. גם רן ומאיה כנראה לא מבינים שהפרט לא מייצג את הכלל.
* אחת   06/05/16 | 13:13
45. מעורר מחשבה והשראה
* כ   12/09/14 | 12:57
44. כתבה מסוכנת. שוק ההון מסוכן והפכפך!!!
* איתן   12/09/14 | 12:07
כנראה לא הבנת את המושג "סולידי"....
התיק והבלוג שלה הם סולידיים - כלומר לא מבוססים על השקעות במניות! תיק בסגנון הארי בראון מורכב מ25% מניות של אלפי חברות מכל המגזרים ומכל העולם - פשוט משקיעים בתעודות סל על מדדים. 25% נוספים הם בזהב - כך שבשנים של אינפלציה גבוהה הזהב יגדר את התיק, לאורך זמן יש את 25% של אגרות חוב ממשלתיות ו 25% נוספים הם פשוט כסף מזומן. לאורך עשרות שנים סגנון השקעה כזה קצר תשואה עקבית וסולידית בלי נפילות קשות ובלי עליות מטאוריות.
* אחד   12/09/14 | 23:29
43. יש רק עניין אחד - אין לך ילדים
* תוסיפי מינימום 10   12/09/14 | 11:13
So?
* לא חייבים ילדים כדי להיות מאושר   12/09/14 | 13:50
נכון והיא בחרה ככה - מה מפריע לך ?
* רן   13/09/14 | 00:27
42. ומה עם מי שיש לו 3 ילדים
איך אפשר להפריש סכום כל כך גדול מהמשכורת לחיסכון?! ועם מה נכלכל את ילדינו? גם ככה יוקר המחייה פה מרקיע שחקים. העצה שלך אולי טובה לרווקים או רווקות ולא לאנשים נשואים עם ילדים.
* אנונימי   12/09/14 | 11:11
מישהו הכריח אותך לעשות 3 ילדים?
* אנונימית   12/09/14 | 12:14
את בסדר??
* איילת   12/09/14 | 16:29
עשית 3 ילדים???
* מגיע לך!!!   12/09/14 | 23:50
הרעיון הזה מתאים לרווקה שחיה עם בן זוג שמרוויח טוב:))
והרבה כסף בבנק
* חגית   13/09/14 | 07:43
העצה שלה טובה ל-0.1% מהאוכלוסיה בישראל
יש לי איזה אתר שאני שותף קטן בו, לא מתעסק איתו בכלל ומכניס לי בעך 4000 שקל כל חודש. לפי התאוריה שלה, אני יכול לחיות בסגפנות שהיא סיגלה לעצמה, אם רוצים אפשר גם יותר, ללכת לחיות במערה ולהסתפק בפיתות בטבון. אפשר גם לעבור בכלל לקמבודיה ושם לחיות בכבוד רב מ-4000 שקל בחודש. אני לא מבין מה מתרגשים ממנה בדיוק? היא חולת נפש במחלה של סגפנות, יש לי שכן כזה.
* רון   13/09/14 | 23:36
41. למה היא אמרה בסוף הראיון "השם שלי ומקום העבודה שלי הם לא רלוונטיים"?
חשבתי שהיא יצאה לפנסיה ולא עובדת, פליטת פה או משהו אחר? וגם, אם היא לא הצליחה לשכנע את בן זוגה ולשלוף אותו מהמטריקס הצרכני קרייריסטי, היא כנראה לא ממש טובה במה שהיא עושה
* איתי   12/09/14 | 11:08
40. כל הכבוד,מוריד את הכובע בפנייך,גם אני כזה
* הומלס   12/09/14 | 10:58
חחחחחחחחחח גאוןןןן
גאון אלק הומלס!!
* חחחחחחחחחחחח   13/09/14 | 00:10
39. סגפנית שלא תממש את הזכות של כל אישה להבאת ילדים לעולם
לא חוכמה להרוויח חצי מליון ואז לחיות מהריביות יש כאלה שלא יגיעו לסכום גם לאחר עשור
* דוד הכי טוב   12/09/14 | 10:43
יש לי ילד וזה לא כזאת זכות להביא ילדים! עבודה קשה מאוד
* m   12/09/14 | 13:22
הנה מישהי שאומרת את האמת...זכות כל אחד יכול להביא ילדים
מה זכות בזה..תפסיקו לדקלם ססמאות ריקות
* שרית   12/09/14 | 23:49
נכון! לא צריך לקדש את עיניין הילדים.
* לא מתאים לכל אחד   12/09/14 | 23:51
מצטרפת . גידול ילדים קשה מאוד בפרט ילד מיוחד
הכל משתנה ושלא יספרו סיפורים . לא חובה להביא ילדים ולא חובה יותר מאחד. קפיש ? כל הכבוד לבלוגרית על תפיסת עולמה . והגשמת החלום. אתחיל לקרוא את הבלוג. יש ממי ללמוד. למרות שלהתקלח במים קרים??????לא מתאים לכל אחד...
* אמא אח.    13/09/14 | 10:45
ילדים עבודה קשה
כנראה שלא היית מוכן\נה להיות הורה ולכן "זאת עבודה קשה" עם קצת הכוונה תוכלו להנות גם מילדים....בכול אופן הילד לא אשם ,,ולא כדאי לתת לו הרגשה שהוא עבודה ולא חלק ממך,,,בהצלחה בילד הבא
* מילי   13/09/14 | 11:51
להביא ילדים זו זכות לא חובה לכן לא חייב לממש אותה
* אפשר להביא לפי היכולת    13/09/14 | 15:59
זו חובה של המין האנושי!
מצד אחד את מצדיקה אותה מצד שני את מתנגד לה שכן אם היית מבינה את הסגפנות בה היא חיה, גם גידול ילדים במצב הזה לא היה כזה "עול" או במילים אחרות, בדיוק כפי שהחרדים עושים - ילדים מגדלים ילדים.
* רון   13/09/14 | 23:32
38. היא לא המציאה את הגלגל
החרדים גם חיים עם משכורות נמוכות וופירנוס של הרבה ילדים ועדיין מסתדרים. את שואלת איך? איכות חיים ירודה. וזה בדיוק מה שיש לך.. איכות חיים ירודה. במשותף לחרדים גם לך זה בסדר עם חיים באיכות נמוכה אבל אל תתנשאי מעלינו כאילו המצאת את הגלגל ואת איזה רעיון מצליח. סך הכל אדם שאוהב לשחות נגד הזרם ועושה זאת בצורה טוטאלית.
* איצקו   12/09/14 | 10:17
כל מילה סלע
בייחוד המשפט האחרון.
* כל מילה    12/09/14 | 20:26
לפחות היא לא אוכלת חינם אלא עשתה את הכסף שיכלכל אותה
חרדים פרזיטים
* בעצמה!   12/09/14 | 21:58
היא לא מתנשאת, איצקו
היא משתפת את דרך החיים שלה. היא לא קרה לך "אפס" או "לוזר" ולא אמרה שאתה פחות טוב ממנה. מה אתה רוצה?
* אני   14/09/14 | 07:01
37. דורין פשוט נהדרת !!
אין מילה אחרת וכל מי שתוקף כנראה באמת צריך את השופוני עליו היא מדברת .. קצת צניעות +קבלת השונה (בעניין חוסר הרצון בילדים) לא תזיק לאף אחד ..
* הדס   12/09/14 | 10:02
36. גלגלים
מה שבטוח זה שהגלגלים בראש החלו.לעבוד לכיוון אחר. כתבה מעניינת מאוד זווית חיים הזויה אך מלאת.חוכמה. כל הכבוד
* עובד ממוצא   12/09/14 | 09:50
35. אם תחזיק מעמד אז
כל הכבוד לה. אבל שתדע שאם יום אחד ישתנה משהו (בצורת החשיבה, בצרכים, עם בן הזוג, חו"ח בבריאות) היא מוליכה את עצמה לאיבוד כי לא תוכל לחזור "לחיי העבדות" של כולנו כהגדרתה.
* לפני פנסיה   12/09/14 | 09:46
34. אני פועל כך עשרות שנים=לא המציאה את הגלגל...
אבל יפה...ואפילו יפה מאוד!..כך באמת אדם נורמלי צריך לפעול...רק שרוב האנושות היא עדר...וזה לא נורמלי... אני בלי סלולארי,בלי טלוויזיה,בלי קניות,כבר עשרות שנים,ומרגיש נפלא!!!...רק איכות חנפש...כך זה עובד חברים..אין פטנט אחר. תהנו..והעיקר לא לקנא!!!
* כבר 25 שנה כך..   12/09/14 | 09:41
מאזוכיזם
אתה חי בשולי החיים ומפספס את כל הנאות החיים,בגלל איזושהי אידאולוגיה ביזארית. לא מן הנמנע הוא,שבערוב ימיך,תצטער על דברים שלא עשית/על שלא הבאת ילדים לעולם /על האידיאולוגיה שלפיה בזבזת את חייך . למה שלא תלך לאיזה מנזר בודהיסטי ?יעלה לך יותר זול.
* רחל   13/09/14 | 07:22
בלי
אבל מחשב לכתוב טןקבקים יש גם יש מעניין
* יהודה   13/09/14 | 13:04
33. ברגע שהיא מוותרת על ילדים - היא לא רלוונטית לרוב בני האדם.
ברור לחלוטין שבלי ילדים אפשר להתקיים רק מאוויר כמעט. כל אחד מאיתנו עשה זאת בשלב כלשהו בחייו.
* מישי   12/09/14 | 09:29
יש התפכחות בססמאות הילודה . הרבה צעירים מוותרים על הורות
או על משפחות עמוסות ילדים שיש הקוראים להן ברוכות ילדים....
* היא מאוד רלוונטית    13/09/14 | 10:47
אין שום רלוונטיות.
אני רחוק מלהיות אדם דתי אבל כן, המטרה בחיים זה ילדים. אחרת, ההם עם היותר ילדים ישתלטו על החיים שלה!
* אמיר   13/09/14 | 23:30
32. אז בעצם עכשיו היא עובדת 24/7 בלחסוך הוצאות. מן הפח אל הפחת.
* יוס   12/09/14 | 09:10
31. חוכמה גדולה. לחיות רק בשביל עצמך. ברור שבלי ילדים אפשר להסתדר מצויין
* תומר   12/09/14 | 09:05
לגמרי!!
* נו באמת..   12/09/14 | 15:46
30. ליייק לגמרי
* גאונה!   12/09/14 | 08:23
29. חשיבה ודרך חיים מקורית, אך צריך עמוד שדרה חזק כדיי ליישם את דרך החיים הזו שהיא כנגד הזרם
* מקורית    12/09/14 | 07:49
28. ניראה אותה משכירה דירה פלוס 2 ילדים בגבעתיים
* לירון   12/09/14 | 07:45
מדהים...הצלחת לקרוא את כל הטקסט ולא להבין דבר
"היא" בחיים לא היתה משכירה דירה בגבעתיים ,אחת הערים היקרות בישראל...
* פרדי   12/09/14 | 16:07
כן, כי הרצליה מאוד זולה
* רז   12/09/14 | 20:58
בוודאי שהיא לא הייתה משכירה אלא שוכרת...
* הארנק ריק   13/09/14 | 11:22
זה מה שהיא עושה משכירה. את בטח התכוונת שוכרת.
עברית תקינה ערובה להצלחה !
* אבשלום קור   13/09/14 | 01:30
לא מוכרחים לגור בגבעתיים...
* אמא   13/09/14 | 23:47
27. היא מעתיקנית, היא מספרת על החיים שלי
תנסו לחיות במינימליזם זה נותן אושר ממלא אותך אתה מתהלך כמו טווסה ומרגיש שאתה דופק ת'מערכת זו הרגשה עילאית.
* barbur   12/09/14 | 06:52
26. שטויות
רעיון יפה אבל מוקדם מאוד. אין מצב שחסכה כל כך הרבה ממשכורת כזו בשביל להגיע לרווחים קבועים משוק ההון. בשוק ההון יש גם תקופות של הפסדים...לא ניתן להשוות את זה לפנסיה . בלתמים יגיעו וייגמר הכסף
* יוסי   12/09/14 | 06:34
25. תקנו רק מה שאתם צריכים!
אף פוליטקאי , אף שר , אף גנרל , אף מנכ״ל לא ידאג לכם אם אתם לא תדאגו לעצמכם , תבינו שאנחנו (הצרכנים) זה כוח. יקר? אל תקנו. אין כסף? אל תטוסו. אין אוכל במקרר? אל תקנו לילד אייפון! מאחל לכם לכבוד השנה החדשה לצאת לחירות , ולהבין שכסף לא יקנה לכם אושר אלה המהות. שתהיה שנה טובה
* טיפ טיפ   12/09/14 | 04:20
"כסף לא יקנה לכם אושר"
אמר מי שלא עשה שופינג מימיו... תן חיוך...רק בריאות ושנה טובה (-:
* אלי   13/09/14 | 11:24
שופינג יקנה לך אושר ל10 דקות בלבד
אל תדאג/י, זה יעבור לך אחרי 10 דקות
* צנוע   15/09/14 | 07:25
24. דורין את מדהימה, קוראת אותך ונהנית
* לי   12/09/14 | 01:00
23. הדבר הכי בריא זה לחסוך ולהסתדר רק ממה שיש!
כשאתה חי ברמת חיים של שופוני ובעצם אין לך שקל, זה חולה! אנשים עבדים למותגים ומה יחשבו אחרים אם יהיה לי את הרכב הזה או הגי'נס - הכל בולשיט! תחיה לפי מה שאתה מכניס ותחסוך! אפילו מעט! אתה לא באמת צריך להרשים מישהו.
* ורד   12/09/14 | 00:40
נכון מאוד ככה אני חיה.
* תגובה   13/09/14 | 10:48
22. אחותי את התאומה
גם אני חיה ככה בדיוק וטוב לי מאד
* אור   12/09/14 | 00:29
21. שטויות. כשתתבגר היא תדבר כבר אחרת
רואים שהיא עדיין נאיבית. זה מאוד נחמד לא לעשות כלום. אבל אפילו בשביל נניח להיות כדרית החומרים יעלו לך הון. בקיצור שטויות. ואנחנו נתראה גם כשהרחם שלך יתחיל לצעוק. גם אני חשבתי כמוך בגיל 37. עבר לי.
* ריש   12/09/14 | 00:27
20. שטויות. כשתתבגר היא תדבר כבר אחרת
רואים שהיא עדיין נאיבית. זה מאוד נחמד לא לעשות כלום. אבל אפילו בשביל נניח להיות כדרית החומרים יעלו לך הון. בקיצור שטויות. ואנחנו נתראה גם כשהרחם שלך יתחיל לצעוק. גם אני חשבתי כמוך בגיל 37. עבר לי.
* ריש   12/09/14 | 00:27
19. זה מה שנקרא לחיות מחוץ לקופסא
לא משנה איך נסתכל על זה מדובר בבחורה מעניינת מאוד שלא רואה אף אחד ממטר ועושה רק מה שטוב לה... אבל באמת!
* רוי   12/09/14 | 00:25
18. נכון שאפשר לקצץ בהוצאות מיותרות כשלא עובדים , אבל אתה
לא יכול, לא לקנות לעצמך בגדים כשאתה מגיע כל יום למשרד. הדרך שהיא מציעה קיצונית לכיוון השני -קמצנות אובססיבית זו אומללות קיומית. מה שאומר שחזרנו לנקודת המוצא ההתחלתית .כלומר לא פתרה כלום. במקום שהבוס שלה ייעשה אותה לאומללה היא מאמללת את עצמה עם חיי בטלנות. וסגפנות קיצונית.
* אילוש   12/09/14 | 00:18
17. האמת היא שהבחורה מעוררת קנאה. עשתה את הבחירות הנכונות לה וזהו.
* אני   11/09/14 | 23:57