תגובות (514 תגובות ב-292 דיונים)
292. ואו
ממש יפפפפפפפההההההההההההההההה
11/02/10 | 21:06
כוכב נולד
צביקה איך הלך הגמר בירושלים.
09/09/10 | 09:32
291. אי צדק
אני חושבת שכל כוכב נולד הזה זה בלוף אחד גדול פה בארץ זה משהו מוזר אין דבר שבא ביושר ,,,,,,אני החלום ילדות שלי זה מוסיקה ניגשתי לאודישנים ומה ,,, ישב שם איזה מישהו שנידמה לו שהוא מבין מה זאת שירה אני בת 32 כניראה הגיל שלי גרם לאיקס הגדול שהוא פשוט שם עלי מראש אני מאוכזבת מאוד מכל האי צדק שנעשה וראיתי בדיוק איזה מין זמרים הוא החליט להעביר הלאה חבל מאוד שלא היזדמן לי להופיע בפני אלה שבאמת עוסקים במוסיקה ומבינים הרבה יותר כמו מרגול,, צביקה פיק ,, צביקה הדר שאפילו שהוא לא זמר אבל הוא שופט ביושר ,,,, בקיצור הלוואי שבאמת היו יודעים פה בארץ מה זה כוכב נולד והיו מתיחסים לכולם שווה בשווה ,, אני יודעת מה אני שווה בדיוק אני לא סתם עוד אחת שחושבת שהיא יודעת לשיר ,,ממש לא הלוואי שב'ה עוד יכירו אותי באמת ואני אוכל לתת את כל כולי מבפנים מבחינה קולית ומבחינה אישית אוליבאמת הייתי מנסה לשנות דברים במדינה שלנו כי אלה שיש להם את המעמד והיכולת לא עושים את זה וחושבים רק איך לעשות כסף ,,,,, חבל , חבל ....
30/04/09 | 12:17
לכל המתלוננים למיניהם!
אם לא הגעתם לאודישנים הסגורים אתם לא צריכים להתלונן. אתם רואים את כל ה"מצחיקים" האלה?שחושבים שהם יודעים לשיר?האם חשבתם פעם שאולי ככה אתם נראים ופשוט לא מבינים את זה?נכון,הרבה "מצחיקים" עברו ואני מודה שלא הייתי רואה את האודישנים של כוכב נולד בלי זה.כנראה שאתם גם לא "מצחיקים" וגם לא שרים מי יודע מה.אז לא להאשים את המערכת!
03/06/09 | 17:57
290. "כוכב נולד"חחחחחח כנסו כנסו!
הכל מ=כ=ו=ר=ר=ר=ר=ר!
בפעם המיליון זה לא אמור להיות מוזר שלקחו את הליצנים והמצחיקים כי זה מה שהם מחפשים לרייטינג הנבחרת סגורה כבר לפי האודישנים הסגורים!
יאלה נקווה שזו תהיה השנה האחרונה של התוכנית הזוווו
גם ככה הכל מכור ועבודה בעיינים על אנשים
עושים צחוק מכולכם וחבל
קחו יוזמה ותפסיקו לצפות בתוכנית שהיא גם ככה לא אמיתית והכל מכור בה והכל פרוטקציות בתקווה שאם לא יהיו הרבה צופים לא יהיה רייטינג גבוה
וכך לאט לאט התוכנית תדעךךךך
ונקווה שלא תהיה עוד עונה
07/04/09 | 08:15
289. זה מוזר ..
אני הלכתי לנסות סתם לראות אולי אני אתקבל
אני זמרת אופרה עם קריירה ,מופיעה בארץ ובחו'ל הייתי בין ה3-4 היחידים שלא זייפו באמצע השיר וגם לא היו עם ליווי ועשו את זה די טוב .. (ולא שרתי אופרה)
איך זה יכול להיות שדווקא אלה שדי הצחיקו אותנו..,שהם זייפנים והם לא ממש טובים בשירה קיבלו אותם ואת הרביעייה שהיינו ממש טובים לא קיבלו .
חחח לדעתי זה ממש דפוק ..
וחבל שזה ככה.. צריך לתת צ'אנס לאלה שבאמת שווים את זה
ולא כאלה שמתחילים מאפס ולא משנה כמה יעבדו איתם לא ממש ילך להם ..
בהצלחה בכל זאת לכל מי שיעבור .. שיהיה להם בכיף חח :)
06/04/09 | 12:14
288. אבי שלומי יהודה זנ'ווו
ראיתי אותם הם להקת בשם"הג'ה נוס" ....הם ניבחנווו ענקיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
06/04/09 | 01:50
287. יהיה עוד אודישנים
חוץ מאלה בחיפה
06/04/09 | 01:48
286. איך מגיעים למרכז קריגר מת"א?? דחוףף
.
05/04/09 | 22:56
בקשר לשאלה
תגיעי אל לב המפרץ בחיפה ומשם קחי אחד מהאוטובוסים 25 26 31 או 39 ממרכזית המפרץ הם כולם מגיעים לשם .. =) מקווה שעזרתי
05/04/09 | 23:36
למה ללב המפרץ? יותר פשוט
יותר פשוט - להגיע מת"א לחוף הכרמל, משם 115 עד למרכז קריגר.
06/04/09 | 14:52
285. מי שרוצה ת'קורדים של זה שיכנס!
אם אתם רוצים ללמוד את זה מהר לפני האודישנים אני אשמח ללמד אותכם ... השקעתי ובסוף עשיתי גירסא של אקורדים..
תוסיפו אותי מהר כדי שתספיקו ונדבר חברה !! בהצלחה לכולם :)
master_0f_l0ve@hotmail.com
05/04/09 | 18:04
284. שאלה דחופפה ממש משששששששששששש
אני [ עוד מעט 15 ] וחברה שלי [ 15 וקצת] רוצות ללכת מחר ליום אודישנים .. לא כדי להיבחן .. סתם כדי לראות וזה .. השאלה שלנו אם יכניו אותנו ? ואם האודישנים נערכים מול קהל או רק מול הבוחנים בחדר?
תענו בקשה זה דחוףף למחר
05/04/09 | 16:26
לא נירא לי שתוכלו כי תתטרכו שם להראות ת.ז
בקשר לבחינה מכניסים אותך ועוד בערך 12 אנשים לחדר ובוחנים אחד אחד
05/04/09 | 16:36
283. יתנו להיכנס לאודישן מחר למרות שכבר לא התקבלתי בתל אביב
אני חייב עוד הזדמנות לא נתתי את כולי בת"א
05/04/09 | 15:54
כן אחי אתה יכול
אתה יכול אחי אין בעיה בזה אולי ילך לך יותר טוב בחיפה אז למה לא
05/04/09 | 16:53
טוב ושיהיה בהצחלה
ח
05/04/09 | 17:38
282. דחווףף אני צריכה עזרה
מחר יש לי בחינה וכשה לי לבו לאודשנים! האם יתקימו אודשנים אחרים מאוחר יותר?
גם כן.. האם אפשר לשיר שיר לועזי עם מלים בעברית?
05/04/09 | 12:45
281. למה אין אודישנים בירושלים!!?
05/04/09 | 00:17
280. נרשמתי ולא חזרו אליי מה עושים??
04/04/09 | 21:45
פשוט לך לאודישנים..
לא יפריע להם ..רק קח איתך מה שצריך וזהו :) בהצלחה
05/04/09 | 18:06
279. שאלה
רק עכשיו שכנעו אותי להגיע, האם שווה לי בכלל לגשת מבלי שלמדתי את שיר האודישנים?
04/04/09 | 20:53
278. שאלה חשובה - כי תכלס אני מקבל ת.ז עוד שבוע וחצי מיום האודישנים 6.4
אם אפשר לקבל תשובה כמה שיותר מהר =]
04/04/09 | 19:50
תבוא
תבוא אחי אני הייתי באודישנים בתל אביב ולא ביקשו ממני תעודת זהות אז לך תרשום שאתה בן 16 וזהו
05/04/09 | 16:59
277. כן אפשר לבוא גם אם לא נרשמים.
........
04/04/09 | 12:53
276. לא נרשמתי לאודישנים
אני לא נרשמתי לאודישנים שבחיפה אני יוכל להופיע פשוט ? (:
04/04/09 | 00:19
275. אני מביא דעתי
אני מסכים עם רוב האנשים שהתוכנית מכורה ויש אודישנים סגורים ובפתוחים קשה לעבור והסיכוי קטן
ברור ש 40% זייפנים ו35% זה סיגנון שונא כאילו מוזיקה שמוצא חן בעיניי השופטים ו25% זה באודישנים הסגורים ברור שיותר קל לעבור באודישנים הסגורים כי בסגורים יש 500 אנשים ו 50 עוברים לשלב השופטים ומהסגורים לוקחים 7 לנבחרת אז חלק מהתגובות שלכם נכוןןןן ומהפתוחיםלוקחים לשלב השלישי מתוך 5500 בכול הארץ שמגיעים לשלב ראשון מתוכם ממשיכים לשלב שני 1700 ומתוך 1700 ממשיכים לשלב שלישי רק 110 ומתוך כולם האלה לוקחים בסביבות ה 50 זייפנים ו60 עם סיכוי טוב להמשיך ...
אז תגידו לי אתם איפה יש סיכוי טוב להגיע רחוק מהסגורים או מהפתוחים וברור שמעבירים תאנשים המצחיקים לרייטינג מזה התוכנית מתפרנסת ...
אני עברתי לשלב שלישי דרך הפתוחים ואני יודע שהכול מכור שם ובכול זאת אני ילך לאודישן שלישי ממש בישביל הכיף והחוויה
ומי שעוד לא הלך לאודישין שילך אבל אני מציע רק למי שממש טוב ללכת כך אני מציע לכם כל מה שרשמתי נכון אני יודע מה הולך שם בדיוק ..
יאלה שהטוב מכולם יקח בסוף אבל חלק מהתגובות נכונות ......כי בסך הכול 7 מגיעים מהסגורים ו9 מהפתוחים אבל בפתוחים יש פי 11 יותר אנשים תודה ובהצלחה לכולם...
03/04/09 | 16:58
274. כנסו כולכם!חשוב שתקראו ותשובה ל268
חח רואים שאת לא יודעת כלום ..
הכל מכור ואני יש לי עובד הפקה שהוא מהמשפחה ככה שלדבר יותר מדי את לא יכולה..
הכל מכור וזה ידוע ואין לי שום אינטרס נסתר להשפיע פה על כולכם אבל רק שתתחברו קצת למציאות ולא תחיו בסרט ,הכל מכור מראש וכפי שידוע לרובנו שחיים במציאות ולא חולמים בהקיץ חח הכל מכור והאודישנים הסגורים כבר מהם נבחרה נבחרת ומהאודישנים הפתוחים לקחו את אלה שיעשו בושות וצחוק מעצמם כדי שיהיה רייטינג ושנצחק קצת ..הבנתם?!הכל מכור באמת צריך להוריד את התוכנית הזו מהמסכים יהיה הכי טוב הם מוכרים לנו סחורה ואנחנו לוקחים אותה פשוט מאוד צריך לא לקחת את מה שהם מביאים מכיוון שזה מכור מראש!ועבודה בעיינים חבל על הנסיעה הזמן שלכם ובכלל חבל לכם בקיצור תורידו תורידו את התוכנית הזו עשו טובה לאנושות
03/04/09 | 09:22
ועוד קצת מכור
וניראה לי ששכחת להגיד שזה מכור..ושזה מכור..אה ומה עוד?... אמממ שזה מכור...
כן שמענו יאללה חפרתם!
05/04/09 | 09:30
273. זה אודישנים אחרונים שם.
אז תלכו לאודישנים כי אין עוד!!!!
02/04/09 | 22:58
272. אני רוצה לבוא
אבל אני בצבאא...
:(
02/04/09 | 22:25
271. הלוקים הוא די ג"י
והוא יוו להודישניים
02/04/09 | 21:34
270. אודישנים
חבר'ה שמישהו יגיד לי בבקשה האם יש אודישנים נוספים אחרי חיפה???בבקשה לענות
02/04/09 | 18:15
269. מישהו יכול לענות?
בן דוד שלי עבר לשלב השלישי והוא שר מדהים. ההפקה רוצה לצלם אותו ואת משפחתו שרים ביחד (הוא מגיע ממשפחה מוסיקלית). מה זה אומר לגבי הסיכויים שלו?
02/04/09 | 13:50
268. תגובה ל267
אתם חיים בסרט חברה, אני מכירה טוב אנשים מההפקה והם לוקחים את החבר'ה המצחיקים בנוסף ולא על חשבון אחרים... יש להם כמות של מועמדים אמיתיים שהם מעבירים וכמות שכן מה לעשות זה לרייטינג, לטלוויזיה, אל תשכחו שאם לא היה רייטינג לא הייתם הולכים לאודישנים אז די עם המירמור והצביעות... חלאס, קחו קליל ושבו בשקט
02/04/09 | 12:09
267. כנסו תקבלו תשובות על כוכב נולד
הכל מכור אנשים עובדים עליכם בעיינים
מי שהיה באודישנים יודע
שהנבחרת כבר נסגרה לפני חודשיים מהאודישנים הסגורים האודישנים הפתוחים מהם נבחרו אנשים שיעשו צחוק מעצמם וכאלה
בקיצור הכל מכור בראש
תורידו את התוכנית הזו מהמסכים כבר
זה גועל השנה בכלל לא יהיה רייטינג
זה תלוי בנו אנשים בואו נעשה עצומה נגד התוכנית המכורה הזאת
הכל משחק ומכור מראש עבודה בעייינים!!!!!!1
תפסיקו את התוכנית ואל תסמסו השנה אנשים תנו להם שיכאב להם שיראו שאנחנו לא טיפשים ושאנחנו ידעים שהכל מכור מראש!!!
אל תראו את התוכנית
צריך להוריד אותה מהמסכיםםםםםם דחוף!
31/03/09 | 14:04
חח איזה ילד טיפש
מה אנחנו אשמים שאתה זייפן..כמו רב האנשים פה..
31/03/09 | 18:28
חחחח
תתנשא עוד קצת...להאמין או לא זו בכירה שלך...אבל זאת האמת ואי אפשר להתעלם ממנה זה מכוווורררר...הם לוקחים אנשים רק כדי לצחוק עליהם ,כדי שצביקה הדר ושאר השופטים יהיו משועשעים קצת והעבודה תהיה הרבה פחות קשה ממה שהיא יכלה להיות ורק כדי שמול הטלויזיה יהיה להם למי להגיד לא קיצר חרטה אחת גדולה...איך הצלחנו להרוס משו כזה יפה...משו שהיה אמיתי שהיה כייף לראות אותו הפך למשהו מכור לשקר אחד גדול והאמת לפני שגיליתי שזה מכור זה כבר נמאס...יאאאאלללהההה כמה אפשר לסבול? רוצים אולי גם עונה 20???מה אפשר לעשות כדי שההפקה תקלוט כמה זה חופר כבר?
02/04/09 | 00:45
נכון מאוד
אני מוכן לעזור בעצומה.
05/04/09 | 15:55
266. כתבה אמיתית
גני התערוכה, תל אביב 23.3 / רז שכניק
מתוך: ידיעות אחרונות - 7 לילות - יום שישי 27.03.2009
"דן שילון ודודו טופז לא הבינו איך "כוכב נולד" נבחרה לתוכנית העשור אחרי עונה אחת.
בניגוד לצביקה הדר, הם כבר מזמן לא בפריים-טיים. מצד שני,
היכולת של "כוכב נולד" לרגש עדיין מישהו נכנסת השנה לטסט מחייב ראשון ואף קריטי,
שתוצאותיו יכולות לקבוע לאן הולכת הטלוויזיה שלנו בשנים הבאות.
באודישנים שנפתחו השבוע בתל אביב היו תורים שמוכרים מימי נינט-סקעת,
אבל הסיכוי למצוא כוכב של ממש תלוי ביכולת של הסלקטורים, שהימרו בשנה שעברה על זמרי בוסר. התוספת של דנה אינטרנשיונל לצוות השופטים
יכולה לייצר הרבה רעש, אבל גיבוש הנבחרת האופטימלית לעונה השביעית דורש הרבה יותר מגימיקים. טיפ קטן: אם העברתם יותר משלושה מועמדים בגיל העשרה, תחשבו שוב.
שלא תישארו רק עם כוס יין."
31/03/09 | 12:37
תגובה
אני רק העתקתי את מה שהכתב שם בעיתון
אני פשוט כל כך מסכימה איתו ועם הצורה שבה הוא מבטא את האמת ואת איך שהרבה אנשים מרגישים
אני לא יודעת איך ההפקה ובעיקר טמירה ירדני ישנים בלילה אחרי שמשהו כזה נכתב אליהם דווקא בגלל שזה לא הכי מעליב אלא אמיתי!!!
31/03/09 | 16:36
265. עד איזו שעה האודישנים הראשונים בחיפה? יש לי בחינה
באותו יום (06.04) בשעה 16:00 בתל אביב. יש מצב להגיע בזמן? מה קורה באודישן הראשון ומה בשני? האם הם באותו יום? איך הולך כל הסיפור הזה......?
30/03/09 | 19:26
מצטרפת לשאלות
30/03/09 | 20:50
264. חחחח
לא ממש האמנתי אבל אנשים זה ככה!!!זה מכור רצחחחח ורק מי שבא לאודישן עם נסיון מטורףבשירה מול קהל עבר וכל מי ששר נחמד וקליל בלי נסיון פשוט העיפו אותו...ורוב האנשים שהעבירו זה אנשים שיעשו מעצמם בדיחה מול המלצמות וזה עצוב...לאנשים באמת מגיע סיכוי והיו מלא ששרו מהמם ופשוט העיפו אותם...למי שעדיין לא ניגש שידע שיש לו 2 אפשרויות, או לשיר מהמם ומפוצץ ולהראות שישלך נסיון בזה ולא להראות בכלל שאתה מפחד ושיעבירו אותך או לעשות מעצמך פדיחות וככה ב100% יעבירו אותך...אז אם אתם לא יכולים לעשות אחד מהדברים אז פשוט אל תלכו באמת חבל על המאמץ שלכם
30/03/09 | 17:37
263. משחק מכור
יש לנו הרבה מה לומר על האודישנים האלה...משחק מכור ועוד איך שמכור...בקרוב תיפתח קבוצה בפייסבוק בה נכתוב בדיוק מה הבנו שהולך שם..
30/03/09 | 16:57
262. חשוב חשוב בקשר לשיר האודישנים
בכל אודישן אני אצטרך לשיר אותו???
29/03/09 | 23:59
רק באודישן השלישי וגם זה רק אם יבקשו...
30/03/09 | 17:01
מתי שיבקשו ממך ...
30/03/09 | 17:47
261. לשיר בטון אחר את שיר האודישנים
אני יכול לשיר את שיר האודישנים בטון שנוח לי או שאני חייב לשיר אותו בטון שבשיר המקורי?
29/03/09 | 22:45
260. תפססיקו לבלששט לנו את השכללל!
הלו?!?!? זה תוכנית טלויזיה...!!! הם צריכים שתשיר נחמד קליל..לא כבד שחרש על 40 מורות של פיתוח קול...כי זה באמת לא מענייןן...אלו יצליחו בדרך הארוכה.. אם אתה טוב ויש בך את האנרגיות...אתה מביא משו אחר למסך...יקחו אותך גם אם לא תהיה עם הקול הכי טוב... אני הייתי בהפקה.... אני יודע מה הולך שם.. נכון..שיש אודשנים סגורים...מה חשבתם? שכל הזמרים הטובים בארץ יבואו...לא!~ מבין הטובים..אנחנו לוקחים את אלה שמעניינים...כמו ליבי רן..מארינה מקסימילאן...מאיה רוטמן.. מיוחדים שכאלה...שלא שמעתם הרבה כמוהם.. ועודה הם אלו שהצליחו והגיעו עד למקום השני.. המקום הראשון תמיד היה שייך לזמרים הטוביםם! הקלילים... זה לא סיבה לא לראות את ה תוכנית! כי זה תוכנית לסבבה..שיהיה כיף.. תהנו מזה..אל תקחו את האודישן קשה..הוא לא קובע אם אתם שרים טוב או לא.. רק אומר לך שאתה לא מתאים לעשות מוזיקה בדרך הזאת...מספיק שלא תזייף...לא תשחק אותה כוכב..תצטנע...והלו!? אתה בפנים! בדוק ומיוסהההה!
29/03/09 | 15:49
259. זה לא מכור
שלום לכולם!
ישנן תגובות חוזרות ונשנות אודות שחיתות
בקבלת המתמודדים לתוכנית
1.הכל נקבע מראש.
2.אודישנים סגורים.
3.לוקחים רק את הזייפנים כדי לצחוק עליהם בהמשך.
אז יכול להיות שחלק ניכר מהטענות הינו אמת, אבל מחובתי לציין שעל פי נסיוני הלא רב, ראיתי במו עיני איך חבר שלי דניאל בן חיים כן כן כוכב נולד 5 עבר את השלבים הראשונים ללא שום פרוטקציה ושום קשרים, אלא בדרך הישרה והרגילה, הוא ניגש לאודישן בדיוק כמו כולם!
ועבר ואף הגיע בסופו של דבר לחצי גמר כוכב נולד 5.
קחו זאת לצומת לבכם, זה אפשרי ,לא לפתח יותר מידי ציפיות כי באמת מגיעים להיבחן אנשים מאוד מאוד מוכשרים,אבל לכו על זה!
בהצלחה!
29/03/09 | 12:59
מישהו ידע על האודישנים בערוץ 24?!
חברס,שמעתי שהיה אודישנים בערוץ 24 ומי שעבר ישר עבר לשלב השופטים!!! זה נכון?
29/03/09 | 13:41
תגובה לשי
ראשית כל תרשה לי לומר שאם אתה אומר שהוא הגיע בלי פרוטקציות אני מאמין לך, אבל מכאן ועד להגיד שהתכנית לא מכורה הדרך עוד ארוכה.
לפחות חצי נבחרת נסגרת באודישנים הסגורים.
כדוגמא נגדית אני יכול להגיד לך שמאיה רוטמן ורפאל מירילא הגיעו מהסגורים עד לגמר!!!
זה מצחיק כי מאיה רוטמן לא רצתה כלל ללכת ונאלצו לשכנע אותה בהפקה להגיע להיבחן בכלל.
אבל אתה יודע מה, עזוב את הכמות. מה זה משנה חצי נבחרת, רבע נבחרת, עצם העובדה שבכלל עושים את זה ומסתירים את זה בהפקה, זה החלק המכור. לא לכולם אותה נקודת פתיחה.
למה לרמות את האנשים? למה לא להגיד מלכתחילה שהנבחרת קבועה מראש לזמרים מקושרים ומומלצים ובפתוחים הסיכוי לעבור הוא קטן ומעדיפים להעביר את הזייפנים לרייטינג.
ובכלל, די מחמיצים פה את המטרה אם אתה שואל אותי. הרי כל החכמה זה לגלות אנשים אנונימים מוכשרים שהגיעו ללא כל פרוטקציה.
וסתם שתדע, עוד לפני חודש כבר שמעתי על מישהו שהתקבל לתכנית (מהסגורים כמובן).
אז תגיד לי אתה - מכור או לא מכור.
29/03/09 | 14:38
תגובה
אני מסכים איתך לא נראה לי הגיוני שכל הזמרים שהיו בעונה האחרונה הם מקצועיים וכל זה בשביל שיגיעו דרך בתי ספר כאלה ואחרים...
בכוכב נולד 5 ו 6 אני יכול להביא כמה מתמודדים שלדעתי לא היו עם פרוטקציה..
בועז מעודה,אחד מעלי אמר שדניאל בן חיים , נדב כהן , שלומי בר-אל, ישראל בראון , ( כמובן שזה רק השערות אני לא חבר שלהם או משהו בשביל לדעת את זה )
אבל יש גם את המתמודדים שאתה רואה שהם למדו בבתי ספר כמו לדגומא ליבי ומרינה ( עוד פעם רק השערה )
תמיד יש סיכוי ואני מאמין שאם מישהו באמת טוב ויש לו עתיד והוא באמת רוצה את זה אז הוא יעבור
29/03/09 | 15:39
258. מישהו יודע אם יש עוד תאריכים לאודישנים <??
מישהו יודע אם יש עוד תאריכים לאודישנים חוץ מ ה-30 .03 בבאר שבע ו ה-06ץ04 בחיפה? דחוף בבקשה..
29/03/09 | 09:31
257. אם נפלתי באודישן השני אני יכול לנסות שוב בחיפה?!
האודישן השני היה גרוע, באמצע האודישן שתיתי מים והקול שלי הצטרד..
השאלה היא האם מותר ע"פ הכללים שלהם ללכת לנסות שוב בחיפה?
זה שווה לי בכלל? אני יודע שהכל מכור.. אבל באמת שהיה לי ח ר א אודישן והם לא נתנו לי הזדמנות שניה לשיר שיר נוסף..
29/03/09 | 08:06
256. ערעור
גם לרוצחים הכי גדולים נותנים הזדמנות בבית המשפט לערער על הרשעתם ולקבל חו"ד נוספת משופטים באינסטנציה הגבוהה. מדוע בתוכנית שלכם לא מאפשרם לערער או לפחות לקבל את סיבת הפסילה ע"מ ללמוד להבא, בהנחה שההחלטה נובעת משיקולים מקצועיים גרידא...
29/03/09 | 00:29
255. שאלה להפקה - דחוף
האם מי שלא היה במיטבו ולא עבר בת"א, יכול להיבחן בב"ש או בחיפה? תנו צ'אנס להוכיח כי שיקול הדעת של השופט היחיד היה מוטעה ...
29/03/09 | 00:23
254. משהו מוכן לענות?
הייתי שבוע שעבר באודישן הראשון בת"א ועברתי אותו ואני אמור להגיע לב"ש ביום שני הקרוב לאודישן השני. הבנתי שלאודישנים בב"ש יכולים להגיע אנשים לאודישן הראשון שלהם ואני חושש שבגלל זה יאלצו אותי לעשות עוד פעם אודשין ראשון. איך הם ידעו שהגעתי לאודישן השני ולא לראשון?
29/03/09 | 00:04
גם אני
אחי גם אני עברתי שלב ראשון בתל אביב ומגיע לבאר שבע..הם הכינו רשימה של מי שעבר ויש כבר את הטפסים שלנו עם החותמת "עבר"...וגם אמרו לנו להגיע בשעה אחרת..אני מאמין שיהיה בסדר!
29/03/09 | 14:43
253. זה נכון שחלק זה אודישנים סגורים אבל הרבה מתקבלים גם בלי פרוטקציות!מי שמאמין בעצמו וביכולות שלו מסוגל להגיע בזכות עצמו!
28/03/09 | 17:48
תגובה
מה זה אצלך הרבה???
בנבחרת יש כולה 13-14 מקומות. לעבור שני שלבים ולהגיע לאודישן השלישי זה לא נקרא להיכנס לנבחרת.
בסגורים מרכיבים את רוב הנבחרת ובגלל זה באודישנים הפתוחים רוב האנשים שמעבירים אותם זה הזייפנים שצוחקים עליהם אח"כ בטלוויזיה.
28/03/09 | 19:25
252. אילו שירים צריך להכין?
האם אפשר לשיר שירים באנגלית? או רק בשפה העברית? האם אפשר לשיר שירים שאינם מוכרים, שזה אומר כנראה...לשיר בלי מוזיקה...????
28/03/09 | 15:11
כןןן
ראיתי מישהו שר באנגלית ועבר שלב שני איתי ביחד
28/03/09 | 23:11
כמו למשל...?
תודה אליעזר על התגובה, אם כבר היית שם,תוכל אולי לפרט.. להכין אותי? האם יש מישהו שמנגן בשבילנו? כי התכוונתי לשיר שיר שממש אינו מוכר.... מה אתה אומר??
29/03/09 | 11:33
אני יכול לפרט לך
אין מישהו מנגן בשלב הראשון ...ושלב שני יש מישהו מנגן רקע 10 שניות וזהו
וגם הרבה ששרים טוב לא עברו ואני האיתי בהלם מעבירים זייפנים לצחוק הליהם וגם למי שיש סיגנון שמתאים הם רוצים כל מיני סיגנונים ...ויש הרבה מאוכזבים משם אבל כחי הכול לכיף ותתרכזי רק ורק בשיר ולא באף אחד
29/03/09 | 17:07
איפה ישראל
למה לא שמתם את ישראל
05/04/09 | 17:08
251. שאלה חשובה, בבקשה,תענו לי!!
אם נרשמתי בתור אחת מהמרכז והייתי אמורה ללכת לבחינה בת"א ולא הלכתי
אז אני רוצה ללכת לחיפה
עליי להרשם שוב? ולהגיד שאני מאזור חיפה?
או שאין צורך ואני פשוט צריכה להגיע בלי להודיע?
28/03/09 | 12:50
תשובה...
את יכולה פשוט ללכת..
28/03/09 | 14:41
250. למה כל זה
למה משקיעים בכלל אתה משווה ישראל אמריקן איידול שמה אין פרוטקציות בישראל חיים מפרוטקציה
28/03/09 | 00:11
עברו בסביבות
1 מ 16 משהו כזה בלי הגזמה שלב שני לוקחים קולות יפים ו מוסיקה שונה ו אנשים מצחיקים
28/03/09 | 23:14
תאמיני לי שעדיף פה
באמריקן איידול זה רק כאלה שהחיים שלהם זה סרט אחד גדול...אז יש פרוטקציה וכן חברה שלי אמרה לי גם שהתקשרו אליה והזמינו אותה וזה נאחס אבל יאללה הכל בסבבההההה
29/03/09 | 23:41
249. מאוכזבת לשמוע..
אם זה אמיתי מה שכותבים פה על זה שהכל מכור מראש,אז למה קוראים לזה כוכב נולד?זה לא אמור ליהיות שלוקחים מישהו אנונימי מתוך העם?ולא איזה מישהו שהמליצו עליו,ושהכל פרוטקציה?זה נורא מאכזב לשמוע שלא נותנים סיכוי לכאלה שמגיע להם,ולא מכירים איזה מישהו שיכול להפוך אותם למפורסם...רציתי להגיע לאודישן אבל נראה לי שאני אוותר..עכשיו כוכב נולד מכור כמו כל הדברים במדינה הזאת...
27/03/09 | 22:12
תגובה
את צודקת אבל אין מה לעשות. זו תכנית טלוויזיה ולא הכל בה טהור ואמיתי.
תלכי בכל מקרה לאודישן כי יש סיכוי, אמנם לא גבוה.
28/03/09 | 19:27
248. ליווי
למה אין בכוכב נולד כמה זמרי ליווי כמו
באמריקן איידול? זה כל כך יכול לשפר את התוכנית ולעזור למתמודדים להישמע יותר טוב עם קולות רקע של זמרים מוכשרים!
עם להקה כזאת נהדרת ונגנים נפלאים כמו שיש שם שבעיניי עושים את התוכנית זה הדבר שחסר לי באוזן
אם מישהו מההפקה קורא את זה אז אולי זה דבר שאותו תקחו בחשבון? אני חושב שזה יכול להיות משב רוח רענן בתוכנית שדי מתחילה כבר להיות משעממת ולחזור על עצמה!
27/03/09 | 18:42
יש ליווי
מיטלמן הוא זמר ליווי........
03/04/09 | 16:13
247. למי שעבר שלב שני בת''א
עברתי את שלב השני שלי בת''א ולא קבעו לי תאריך מתיי לבא ואני לא יודע איפה השלב השלישי נראה לי באר שבע אבל למי שעבר ויודע שיענה לי..... בדחיפותתת
26/03/09 | 21:04
גם אני עברתי ועוד לא יצרו איתי קשר
היית אצל התחקירנים?
27/03/09 | 23:04
מה התחקירנים שואלים?
ראית במקרה בשלב הראשון כמה "עבר" (חותמות- היו לך על הטופס? (אחד או שניים)?
כמה עברו את השלב השני מתוך כמה אצלכם?
28/03/09 | 13:00
לא, איך אפשר לראות
עברו איזה שבעה, לא יודעת
פשוט שמעתי את השם שלי ועפתי משם, אנשים חיכו לי והיה כבר מאוחר
28/03/09 | 16:29
התגובה שלי היא אלי
עברו בסביבות בשלב השני מתוך 40 רק 3
28/03/09 | 21:53
בקשר לחותמת עבר
אני עברתי והיה לי "עבר" אחד על הטופס. מה זה אומר?
29/03/09 | 13:48
אני עברתי
אני זה ששאל תשאלה אני עברתי בת''א את שלב שני ....
עברו בחדר שלי 3 אנשים מתוךך 40 וזה חותמת שלישית
28/03/09 | 19:46
ומתי קבעו לך אודישן שלישי?
28/03/09 | 20:30
246. באודשנים הראשונים זה עם מוזיקה מלווה או לא!?
באודשנים הראשונים זה עם מוזיקה מלווה או לא!?
חשוב לי ביותר לדעתת!!!
26/03/09 | 18:02
לא
לא אחי שלב ראשון זה אתה שר מול 40 בחדר ושופט אחד בלי רמקול בלי כלום ..מותר לך להביא גיטרה
ושלב שני מול 3 אנשים אחד עם פסנטר ושתי שופטים ומול כל הנבחנים כמובןןן
26/03/09 | 21:27
245. מי שעבר ומי שיודע האם באודשנים ההראשונים שרים עם מוזיקה מלווה או בלי מוזיקה?
מי שעבר ומי שיודע האם באודשנים ההראשונים שרים עם מוזיקה מלווה או בלי מוזיקה?
26/03/09 | 18:01
244. שאלה דחופה!!!!
עברתי את השלב הראשון השבוע בתל אביב, ונרשמתי לשלב השני בבאר שבע. עכשיו התברר לי שאני לא יכול להגיע, האם אני יכול להגיע לחיפה בלי להודיע לאף אחד, ופשוט להתייצב שם עם הטופס שנתנו לי?
26/03/09 | 16:42
243. למנהלים של כוכב נולד !!!!
אני בן 14 ואני ממש רוצה אתם לא יכולים לעשות את זה מ14 או לפחות 15 לשנה הבאה ?.
אני ממש רוצה ללכת !!
[[ =
25/03/09 | 20:02