דעות
תגובות (65 תגובות ב-48 דיונים)
48. לקרוא ב יולי 2014 ולא להאמין... או בעצם להאמין גם להאמין
* להכניס לתיק הראיות   04/07/14 | 23:09
פישר שמוכר לקוחות למשטרה עושה פוזה למי ?????...
* פישרים   28/09/15 | 11:39
47. הכל קשור לחינוך
לצערי רוב המתגייסים למשטרה הם אנשים שמחפשים מקום עבודה קל ואין בהם שום רצון לקדם את עצמם ומקום עבודתם בשמירת חוק וסדר . יש מתגייסים למשטרה בשל סיבות מוזרות למשל טיפוסים שגדלו נחותים מגן הילדים ועד הנישואים ששם גם האישה שולטת הלהם ואיפה המקום אחי טוב להרגיש גבר ??!! משטרת ישראל שם יש אפשרות להחזיר לעצמך הכבוד האבוד ! ועכשיו בה טורם של המתגייסים הנורמטיביים והם רואים מה החומר האנושי הנמצא מולם ולצערנו הם בורחים לכן הרמה תמשיך להיות ירודה ולא בשל המשכורות הנמוכות אלא שוב חומר אנושי ירוד שהקשר בינו לחינוך , סדר , עבודה , טיפול באזרחים בבעיות יום יומיות לא יהיה מקצועי ורק מזיק מזלזל ומקומם צריך לתת עדיפות וזאת חובתה של המדינה שאותם מתגייסים ילמדו קודם דרך ארץ ומאוד חשוב שדבר זה בנוי אצלם מהבית לאחר שאזרחי המדינה השומרי חוק מצפים שאותם שוטרים יהיו מעל כל קו של חשד ויבצעו עבודתם כמשטרה הוגנת ויעילה . זו התקווה של כולנו .
* מאיר   09/03/12 | 20:26
46. משטרה
המשטרה עובדת בקבלנות כמה שיותרתקים לפתוח כך הערך של התפקיד מסתים
* יפה   04/01/12 | 12:02
45. רב ניצב דנינו
אין משטרה שאפשר להאמין כול פניה הפכה לפעולה בירוקרטית מסובכת אולי הוא צריך עזרה של פוליטקאים איך מנהלים ללא התערבות אישית
* מיקי   26/12/11 | 19:42
44. לא נכון!!!
קודם סירסתם את המישטרה [חוק המעצרים] אח"כ זילזלתם בשילטון החוק ועכשיו אתם באים בטענות, המשטרה עובדת קשה במדינה שהיא כמעט אנרכיה, כמה שמחתם כשהמשטרה הפכה לכלי ניגוח פוליטי בפינוי גוש קטיף...........המשך יבוא על ראשיכם , ועודתיתחננו שיבוא שוטר, אבל יהיה רק שוטר משכורת ולא שוטר אמיתי
* יוסף עובד קבלן   15/12/11 | 12:08
43. אוי...כמה שאתה צודק-הייתי שם
עזבתי כי במשטרה הדבר הקבוע ביותר זו תרבות השקר והסטטיסטיקה הריקה מתוכן.
* דני   15/12/11 | 04:00
42. אני מחשיב את עצמי לאזרח נורמטיבי אין לי תיקים לא חייב כסף
לא שללו לי רשיון. במעט המקרים שבהם בכל זאת נפגשתי עם המשטרה לא השאירו בי רושם חיובי לרב. שוטרים שיקרו במצח נחושה, ניצלו כוחם מרותם ללא צורך או הצדקה. אני בוש ונכלם שיש לנו בישראל יותר מדי שוטרים שלא ראויים לאמון שניתן בהם. היותר גרוע שגם אם מתגלים בקלונם מפקדיהם מחפים עליהם יותר מדי פעמים. במקום שזה יהיה הנדיר זה נהפך לרב.
* אזרח   15/12/11 | 00:44
41. משטרת ישראל היא בזיון מתמשך
כאזרח שומר חוק האינטראקציה היחידה שלי עם המשטרה הייתה במספר ארועים שחוזרים על אחת מ2 התבניות הבאות: 1.שוטרים אלימים ומושחתים עוצרים אזרחים ללא עילה, ללא נוהל תקין, לאל האשמה או עם האשמת כזב, מעלילים עדויות, ובסוף (למזלם של כולם) בית המשפט פוסק שלא היו דברים מעולם. 2.פשע אמיתי מתרחש, אני או חברי מתקשרים למשטרה, והם מנפנפים אותנו כאילו אנחנו מציקים להם, לא מגיעים, או מאחרים בשעתיים. מעולם לא הייתה לי חווית שירות חיובית עם משטרת ישראל. הם אף פעם לא איפה שצריך אותם, ואיפה שלא צריך אותם (אורבים למכוניות מאחורי עצים), הם לוקחים את המסלול הקל ביותר לחלוקת דוחות... גועל נפש, והשם ישמור. משטרת ישראל צריכה לזחק את מחלקת חקירות הפנים, לפני כל דבר אחר. שוטרים שסרחו צריכים ללכת הבייתה.
* אזרח   14/12/11 | 20:08
40. המשטרה זה ארגון מושחת ביותר לסגור אותו לאלתר
צריך לפטר שם את הרוב ולנקות את האורוות מהזוהמה של השחיתות ולהקים משטרה נאמנה עם אנשים נאמנים לא מושחתים שעושים את עבודתם כי מאמינים באמת ובתמים שבאים לעזור למדינה ולאזרח לתת מענה לכל אדם באשר הוא ולא מנפנפים אותו וממחפשים להאשים אותו בלי שיכרון הכח שומעים כל אדם בנחת ומתייחסים ברצינות לכל בעיה זה משטרה אמיתית
* מני   14/12/11 | 18:29
המשטרה - אירוגן הפשע הגדול במדינה
גורמים במשטרה ומחוצה לה ניפחו מלאכותית נתוני עבריינות. הדבר נועד להשביח את הסטטיסטיקות המשטרתיות מרצון לעמוד ביעדים - בין היתר על ידי פתיחת תיקי שווא, מעצרים והכתמת קבוצות אוכלוסייה שלא לצורך. משהו מסריח בממלכת האוזקים. צחנת אימים. משטרת ישראל הפכה לאחת הבעיות הגדולות ביותר של מדינת ישראל. יותר ויותר מאנשיה, שאמורים להיות אמונים על החוק, הפכו לבריונים מטילי מורא, ובמקום לשמור ולשרת את האזרחים הם הופכים לארגון הפשע הגדול ביותר בארץ. זה נכון במיוחד בכול מה שקשור לאדיבותם, ובמיוחד במעצרים, חקירות והפגנות. הם מתנהגים באדנות ואלימות רבה, מנצלים את סמכותם לרעה ומשקרים לבתי המשפט. לא ברור מתי, אבל זה יגיע לכולנו, כי מבחינתם, הם לא כאן כדי לשרת את האזרחים, אלא כדי שהאזרחים ישרתו אותם ויודו להם על "שליחותם", בלי לקבל דין וחשבון. הם תוקפים בלי לחשוש, מניחים שכולנו עבריינים, ובעצמם מתעלמים מהחוק. זכויות? הליך הוגן? חופש ביטוי? לשרת את האזרחים? לא בישראל, מסתבר. לנו האזרחים נותר רק לתהות: כשהשוטרים הם העבריינים – מי ישמור על זכויותינו? לא בית המשפט, בית המשפט משתף פעולה ומחזק את ידיה של המשטרה הפושעת
* ואפי   15/12/11 | 18:43
39. יודע למה הם משקרים כי הם המשטרה שיכרון הכח
כשאין מי שיחקור את השוטר על הפשעים שהוא עושה מח'ש זה בדיחה אחת גדולה אז הוא מרגיש מלך העולם מי יכול נגדי אני אחנה בחניית נכים אני אסע גם שלא צריך אני אסע במהירות ואדפוק לאנשים דוח'ות כמה שבא לי
* שי   14/12/11 | 18:21
38. אם תעשו סקר תיראו רוב ברור שמתעבים את המשטרה
המשטרה בישראל מוציאה שם רע למוסד הזה בגלל שהכל שם מתנהל בצורה לא מקצועית ויותר חובבנית ככה זה שמגייסים דפ'רים למשטרה
* יוני   14/12/11 | 18:11
37. כי המשטרה מתנהגת כמו מאפיה ולא כמו משטרה
הרי למה הקימו משטרה כדי לעזור לאזרח ולא לראות בו אוייב בעיני שוטר בישראל כולנו אוייבים וצריך לטפל בהם בצורה הקשה ביותר שזה אומר לשבור להם את הידיים אם צריך וכו' אני טוען שכל שוטר שנכנס למשטרה צריך לעשות לו בדיקה אם הוא מתאים למשטרה ואחד הדברים שצריך לבדוק אם הוא יודע להקשיב לאזרחים
* בני   14/12/11 | 18:07
36. "שומר נפשו ירחק מהם"
שלא יתפרו לך תיק,הסנדלרים האלו,יודעים לתפור תיקים,אימא להה גם אני מפחד,.
* ד"ש   14/12/11 | 17:58
35. בעיניי שוטרי מדינת ישראל כל אזרח=עבריין!!!
כולנו סופגים באופן קבוע יחס פוגע ומאשים ע"י רוב שוטרי משטרת ישראל בהם אנו נתקלים לא אחת בהזדמנויות שונות בחיינו, אם בכביש או ברחוב, בתחנות המשטרה ובמוקדיה הטלפונים ואפילו בתוך ביתנו, מבצרינו הפרטי. כמה עצוב ובלתי נסבל לחיות בצל ה"פטנט" העלוב של שוטרי ישראל להתפל לאזרחים, להפלילם ללא צדק ולרדוף אחרי אזרחים פשוטים הרחוקים מעולם הפשע ואינם מעוניינים לקחת בו חלק. בזמן והמשאבים ששוטרי מדינת ישראל מבזבזים על לפתוח ולסגור תיקים חסרי עמוד שדרה, כדאי שישקלו להבין מה תפקידם האמיתי ולהתחיל להגן עלינו ולמגר את הפשע האמיתי, ממנו הם פשוט מפחדים ואין להם שמץ של מושג איך להתמודד איתו. סתם מחשבה - אולי במקום להציק לאזרחים שמנסים גם קצת להינות מהחיים האלה, במסיבה או במקום בילוי כזה או אחר, או לבצע חיפושים חודרניים לכל מי שהחזיק ביד שלו ג'וינט והוא לא שוטר/חוקר/בלש (הם מעשנים פשוט את החומר שמוחרם מהאזרחים, לא כולם אבל אחוז גדול מאד מהם, אבל הם לא קנו אותו אז כנראה שזה בסדר. זו לא סתם אמירה או האשמה באוויר, זה באמת קורה!!!), אולי במקום זה שינסו למצוא את הפורצים שפורצים לנו לבתים ולמכוניות, או להשקיע בכח אדם פחות טיפש שיבין בכלל מה הוא עושה. אז כל אזרח=עבריין, זו אכן התחושה המרה אותה משדרת משטרת ישראל לאזרחיה השכם וערב.
* אזרחית   14/12/11 | 16:58
34. גם אני ניסיתי להגיש תלונה
החוקרת אמרה לי בפנים כשהתעקשתי שלוש פעמים שהיא תרשום את התלונה : די נודניק אני ארשום את זה אבל ברגע שתצא מהחדר אני זורקת את זה לפח.
* לא הסכימו לרשום את התלונה שלי   14/12/11 | 15:23
לצערי זו לא פעם אחרונה
זה רק בשביל לחסוך ממך עוד עוגמת נפש, הרי במילא הם לא עושים עם התלונות שלנו יותר מידי. אולי יותר מידי טמטום וחוסר יכולת, אולי אינטרסים, אולי עצלנות כי לא חייבים, המכסה כוסתה. next
* מתביישת במשטרת ישראל   14/12/11 | 17:01
33. אין משטרה
שילכו לפוס גנבי רכב
* יסמין   14/12/11 | 14:11
32. כשהמשטרה פותחת תיק גם אם חפים מפשע רק אלוהים יעזור
גיסי חזר מהעבודה חנה את הקטנוע מתחת לבית עלה להתקלח וגנבו לו את הקטנוע ונכנסו בשוטר בעודו אוכל את ארוחת הערב שלו אחרי המקלחת 27 שוטרים מתייצבים מחוץ לדלתו וכל זה בגלל פגיעה בשוטר. מסתבר שהוא חף מפשע כמובן כי הוא לא היה שם, אבל יותר מזה המשטרה לא רוצה לסגור את התיק ומושכת אותו במעצרי בית רק תראו כמה כח יש למשטרה לעומת אזרח מסכן. הם לא מוכנים לסגור את התיק רק בגלל שכבר נפתח אין להם שום ראיות !!!! ולא מוכנים לסגור את התיק!!!
* ortal   14/12/11 | 13:34
האיש חלש הקיר חזק, האיש קטן הקיר ענק...
מי מכיר?
* האיש   21/12/12 | 23:46
31. ככה זה הולך
המשטרה במדינת ישראל היא פרסומת הולכת וגוברת לפנטזיית אנרכיה.
* Occifer   14/12/11 | 12:44
30. המשטרה מעודדת שיתוף פעולה עם הציבור...
יש אינטרס מובהק למשטרת ישראל בכך שהאזרח יגיש תלונה , שכך תוכל להילחם בפשיעה בצורה יעילה יותר ע"י מיפוי איזורי פשיעה. עו"ד יקר.. טעות בידך לנגח את השוטרים אתה מגזים בתיאור שלך. רוב רובם של שוטרי ישראל הם אנשים יקרים ישרים ועובדים קשה יומם ולילה ע"מ למגר פשיעה ובתאונות הדרכים . כתבה חסרת אחריות זו עושה נזק בילתי הפיך לכל העוסקים במלאכה הקשה וכפויית הטובה והלא מתגמלת, בכדי שהעורך דין היקר ימשיך במלאכתו בשקט ובשלווה ובביטחון יחסית .
* אור,גבעתיים   14/12/11 | 09:18
ככל הנראה אנו לא חיים באותה מדינה. מספיק אם תקרא
את התגובות לכתבה. קשה למצוא מבין התגובות שמסכימה איתך.
* אזרח   15/12/11 | 00:51
שקר גס אור, תגובה מגוייסת ומקוממת
את/ה (ואשתמש בלשון זכר למען הנוחות, לא הדרה :)) ללא שמץ של ספק, תעמולן זול או איש משטרה, אין במדינת היהודים ולו איש אחד שיאמר בכנות דברים מופרכים ומנותקים מן המציאות שכאלה. רוב רובם של שוטרי ישראל הם אנשים קטנים עם אגו ענק שלא יצלחו להפיכת המבורגרים בפאתי ירוחם, רוב הפשעים בסביבתם נגרמים על ידיהם עצמם בהפירם את זכויות האנוש והאזרח הבסיסיות ביותר, והינם חסרי תועלת באופן פלילי. תאונות הדרכים: לדעתי אחת הסיבות העיקריות למצב האיום בכבישי ישראל כהיום היא אופן פעולת המשטרה אשר מודרכת ע"י מדיניות "דפוק כמה שיותר דו"חות בכמה שפחות מאמץ", עברות התנועה המסוכנות ביותר לא נאכפות כ ל ל ו כ ל ל בעור ששוטרים גסי רוח מתעמרים באזרחים שומרי חוק על לא עול בכפם, דבר היוצר זילותא נוראה כלפי החוק עצמו וגורם לאזרח לומר לעצמו "בין אם אהיה בסדר ובין אם לאו השוטרים ידפקו אותי" וכך אובד רגש המחויבות האישית לשמירת החוק והסדר. זו האמת וכך מעידים כולם, רק תסתכל במבול התגובות, ולכן זחל לך לחורך ודע שרק לנוכך תגובתך השפלה נתעוררתי לכתוב כאן, בזכותך מותק.
* דוד, תל אביב   15/12/11 | 03:38
29. רונאל היקר מקוה שתקרא
רונאל היקר בנוסף לדבריך הנכונים במאת האחוזים ואם היה אפשרי הייתי אומר ביותר ממאת האחוזים רציתי להוסיף את המושג יד רוחצת יד למקורבים למינהם ועצלנות לעיתים מדהימה של השוטרים
* סתם אחד   14/12/11 | 08:45
28. ומה לגבי מח"ש ? הם משבשים ראיות כדי להאשים שוטרים חפים מפשע
קודם לתופעה הזו לשים סוף !!! כשהם משמשים דוגמא כזו, מה מצפים מהשוטרים לעשות ????? לפרק את מח"ש !!!!!!!!!!!!!
* אלמוני   14/12/11 | 07:53
מח'ש מטאטאים את כל המקרים של השוטרים הפושעים
צריך לפתוח מחלקה מיוחדת לחקור שוטרים שהיא לא קשורה למשטרה
* צריך לסגור את מח'ש    14/12/11 | 18:15
ככל הנראה זה תגובתו של שוטר שסרח.
* אזרח   15/12/11 | 00:53
אין דבר כזה שוטר חף מפשע
* מח"ש לא עושה מספיק   15/12/11 | 03:49
27. לצערי זה נכון
* יניב   14/12/11 | 00:10
26. כל מילה חקוקה בסלע רונאל מישהו חייב לעשות סדר במשטרה
* רוו   13/12/11 | 21:33
25. מה לגבי מינויים ודרגות לבכירים????
הכל מתחיל בקומבינות של הקידומים של קצינים בכירים בדרגות ובתפקידים מי שאין לו קשרים לא יתקדם לשום מקום
* מרכז   13/12/11 | 19:26
24. נראה אותך עושה משמרת אחת בסיור!!!!!!!!
גועל נפש
* סתום ובלום   13/12/11 | 19:21
אין סיכוי שאצליח לעבור את המשמרת
לא מסוגל להתעלל באנשים
* אחד מאלף לא מצאתי   15/12/11 | 03:51
23. אין אמון במשטרה כשרודפים אזרחים תמימים
השוטרים ובעיקר יחידות הבילוש רק מחפשים במה להאשים אנשים, הם חושבים שמותר להם הכל ואם הם טעו אז הם פשוט נעלמים כיאלו כלום לא קרה ואין מי שיכפר על הנזקים, נפשיים ופיזיים.
* אזרח   13/12/11 | 19:12
22. פינות
חבר יקר אני רוצה להגיד לך בתור בלש שעושה יום כלילות בקור בגשם ובימי הקיץ החמים זה ממש לא נכון ולא משקף את המשטרה אנחנו לא מעגלים פינות בשביל אף חשוד גם עם זה יעד של המשטרה כל עצור שהכנסתי לכלא זה על סמך ראיות בלבד
* בלשבלבד לש   13/12/11 | 19:03
אז אתה האחד מתוך עשרת אלפים, והראיות...
לוקחים ילדים בני 16 לתחנה ופותחים להם תיק על ג'יונט. לילדים שלנו, טביעות אצבעות וקצינת מבחן. חסרי לב והבנה בסיסית בחינוך לשמירת חוק אתם הורסים את המדינה והחברה.
* אב החרד לשלום ילדיו   15/12/11 | 03:55
21. זה מה שמקבלים שמחפשים זול
רמה נמוכה עם שגעון גדלות.
* אלבז   13/12/11 | 18:41
20. תרבות תחקירים
כאשר שוטר משקר בתחקיר ( לא חקירה) אחד דינו להיות מודח מהמשטרה זה לא קורה כאשר שוטר משקר במשפט ונמצא כי הוא שיקר גם כן הוא אינו מודח א5ין אני מדבר על טעויות כל אחד ואחת מאיתנו עושים ויעשו טעויות מדובר על שקר ושקר מוביל לטיוח של עובדות. כל מה שאמרתי עד עכשיו גם אם זה אינו נכון זו התחושה בציבור אין בנושא הזה שקיפות ראוי שמשטרת ישראל בנושא הזה לפחות תתייחס לציבור כאל ציבור חכם ואכפתי ולא כאל ציבור טיפש ואדיש.
* גולן   13/12/11 | 18:38
אפילו להערות של שופט המשטרה לא מייחסת חשיבות
* אזרח   15/12/11 | 00:56
19. כל הכבוד פגעת כמעט בול
* גומיאל   13/12/11 | 18:34
18. האמת צריכה להאמר לשני הצדדים
א.דברי רונאל הם דברי אלוהים חיים וכל מילה בסלע. ב.לאלה הטוענים ש"אם כבר המשטרה מכה בפורעי החוק אז יורדים עליהם"אינה קשורה.יש דרכים הרבה יותר חכמות לשים יד על פורעי החוק האלה.שיטות שהצבא והמשטרה משתמים בהם כשבאמת רוצים:לדוגמה צילומים והקלטות ואחר כך באים באישון לילה ושולפים אותם מהמיטות.החיים של השוטרים היום הרבה יותר קלים ונוחים עם האמצעים שיש כיום.הבעיה שהם לא רוצים.כי:כשאתה צריך אחר כך לעבד את ההוכחות והצילומים זה דורש להפעיל את המוח ומוח להרבה שוטרים בארצינו אין מלבד מתי מעט.הרבה יותר קל להכות ולהרביץ באלה.כשנהג עבריין כותב מיסרון ופוגע בנהג שלא ניגר ממנו דם אבל בערב מרגיש רגליו לא נעות והמשטרה לא מוכנה להתערב אפילו בדו"ח תנועה על פגיעה מאחור ללא בלימה.למה?:כי זה יצריך אחר כך לשלוש למשפט שוטרים לעדויות.בוחנים שלא באו לחקור מלבד שוטר(שהזדמן ואינו שוטר תנועה)שרשם מספר פרטים על קופסת סיגריות שלו.והנהג הפוגע כבר בדרך לפגוע בקרבן הבא. ובכל ערב אנחנו נאלצים לראות בטלביזיה את האדון אבואב בתשדירי שרות מאוסים נגד הממשלה שאינה מהזרם שלו ושחלילה לא תמצא בם לחץ על המשטרה לעשות את עבודתה גם בתחום זה ולא רק לחפש עברייני מהירות להעשיר את קופת המדינה.
* אביב   13/12/11 | 18:32
17. האמת הרבה יותר פשוטה
חשבתם על זה שפשוט המשטרה לא עושה את העבודה שלה ושהאזרחים לא רק שלא מרגישים מוגנים, אלא גם מותקפים מדי פעם על-ידי שוטרים המנסים להראות שהם כן עובדים?
* דוד   13/12/11 | 18:14
16. אין משטרה בישראל,,רונאל כל הכבוד אתה צודק!
* אני   13/12/11 | 17:45
15. הכתבות הללו מבלבלות אותנו
מצד אחד תוקפים את המשטרע.."לא עושים כלום לא מקבלים תלונות" בלה בלה... מצד שני כשעושים כבר משהו וסוף סוף משליטים מעט פחד באלה שמצפצפים על החוק..אז באים גם בטענות (תופרים תיקים,מכים חשודים וכו)..המדינה צריכה כבר להחליט או משטרע חזקה..או משטרת עולם שלישי...אני כבר מנחש מה המדינה החליטה....(חצי ממנה בכלא או בדרך לשם)נהיה פה "חטוף כפי יכולתך"
* עמי   13/12/11 | 17:04
14. בושה
* מבוהל תיכנסו עוד במשטרה ואחרי זה תבכו שהיא חלשה   13/12/11 | 16:55
היא דוקא חזקה על האזרח התמים
* לך חפש   15/12/11 | 03:57
13. רונאל הוא מתת אל,ושם משפחתו במשחק מלים,שריף!
עו"ד רונאל פישר אתה גיבור,אתה אמיץ ונועז,בגלל אישיותך המיוחדת אני מבקש ממך שתרים את הכפפה אותה אני מציע,אזרח קטן מן השורה לא מסוגל.ובמה דברים אמורים: 1.בארה"ב של אמריקה אין מושג כזה העמדה לדין,תחקור,תגיע אל האמת תביא הוכחות Evidence,בתי המשפט ימצו את הדין.בארץ מגישים חומר חסוי,חשד ל.. וכבר מקבלים ימים או חודשים במסגרת "ההעמדה לדין". 2.כל זמן שמח"ש ימשיכו לחקור שוטרים,כך השוטרים מרשים לעצמם להיות מעל לחוק.מעניין תמיד המשטרה מפעילה כוח סביר,מותר לה לעכב,לשלול את החופש מאזרח רק לשם ביקורת גם אם לא בוצעה שום עבירה,לשוטר בארה"ב אין שום סמכות לעצור אזרח אם לא בוצעה עבירה,השוטר צפוי להיתבע עד לסכום של 8,000$. 3.מה קורה עם התכנית להגנת עדים,היכן זה תקוע.הרי ברור לכ הדיוט בלי מודיעין,בלי משתפי"ם וללא מלשינים שום מערכת לא תצדיק את קיומה,צבא,משטרה ואפילו מס הכנסה. 4.כשמבקר המדינה יפרסם את מסקנותיו למקרה אסון הכרמל,המדינה והעם היושבים בתוכה יבינו כמה המשטרה בהתנהלותה הנוכחית זו לא המשטרה שכדאי לסמוך עליה. 5.לא מזמן המשטרה חויבה לשלם פיצויים למשפחה שתבעה את המשטרה על רשלנות וכתוצאה מרשלנות פושעת זו איבדו את בתם,ולכל הדעות היה ניתן להצילה. 6.המשטרה אכן שמה לה למטרה :סטטיסטיקה,חשוב לה יותר כיצד יתפרסמו הנתונים מאשר לדאוג דאגת אמת לביטחונם של תושבי המדינה עליהם מופקדת ואחראית המשטרה. מה לעשות אם גם חיי אדם הפכו להיות בסה"כ תכנית ריאליטי או סידרת טלוויזיה 100,במקום שמספר 100 ישמש להצלת חיי אדם.
* אבנר   13/12/11 | 16:49
12. שקר השוטרים
לפני כחודשים עצרה אותי שוטרת , ורשמה לי דוח על דיבור בפלפון, ואני דיברתי בדיברתי הראתי לה את הדיבורית שרשומה בה השחה , לא עזר לי שומ דבר צילמתי את הדיבורית ,ואני ממתין למישפת , כל מילה על שותרים שהם שקרנים ומעגלי פנות נכונה
* גבי   13/12/11 | 16:40
אחי..עם דקדוק כמו שלך הייתי מוותר על משפט
* אפי   13/12/11 | 17:05
מה קשור דיקדוק לעניין ? יא אהבל !!!!
* אבי   13/12/11 | 17:55
11. לרונן ישר כוח. מדובר רק בקצה הקרחון
* אבי   13/12/11 | 16:32
10. משטרע
אני גרה באיזור שדרות באחד המושבים. לצערי הרב משטרת שדרות בוחרת לאמלל פה את התושבים בעיקר את הסטודנטים. היא עומדת במקומות מרכזיים ועוצרת מי שלא "נראה לה" על סמך "חשד סביר" מטרטרת ומעכבת אנשים על סמך בסיס זה חיפוש, תחקור ונימה מזלזלת פותחת תיקים לאנשים צעירים על דברים מינימאליים רק בכדי למלא את המכסה. בלי לחשוב שדבר שטותי עליו הם פותחים תיק יסגור לאותו בן אדם הרבה דלתות במציאות שאנו חיים בה והכל על מה?! חריגה קטנה מהחוק הנוקשה, וזה עוד בסדר הבעיה היא שהמשטרה פה מעדיפה להציק לאנשים הקטנים ולהגיע איתם על כל שטות לתחנה רק בגלל שקר פה בלילה והם רוצים כוס תה. קהילת הסטודנטים פה סובלת מהצקות חוזרות שוטר אפילו התוודה בפני שהסטודנטים מקלים על עבודתם פה באיזור הם לא צריכים לעשות "עבודת משטרה אמיתית" יש למי להיטפל ולמלא את המכסה לא משנה על מה. משטרת שדרות מושחתת!! על כל מה שמשתמע מכך כבר עשו כתבה על הנושא במקומון - עיתונאית אמיצה שגם חוותה את "כוחה המושחת" של משטרת שדרות והכאוס שיש בנושא האכיפה פה באיזורינו. אזרחים טובים נרמסים פה ע"י המדינה והזרוע האוכפת שלה. מי שמעוניין לבוא ולחקור בנושא ולהעמיד סוף סוף את הזרוע הכוחנית מול הפשעים שהיא מבצעת כלפי האזרחים פה יבורך!
* אריאלה   13/12/11 | 16:02
9. אמן אמן אמן!!!!
סוף סוף כותבים את מה שכולנו מרגישים כלפי המשטרה!!
* אני   13/12/11 | 15:57
8. רונאל פישר איש מקסים ביותר ,
* מי   13/12/11 | 15:45
7. הפגנה נגד משטרה
...
* אלכס   13/12/11 | 15:41
6. שוטרים משקרים בבית המשפט.
לא חידשת כלום,ידוע לכולם גם לשופטים שהשוטרים משקרים בשבועה, ולא מזיז להם שחפים מפשע יכנסו לכלא. כשאחד משלהם עובר עברה עושים הכל לסגור את הנושא בניהם,אפילו אם הם צריכים לשקר ולהפחיד את האזרח אתו נתקל השוטר או קרוב של השוטר.
* משה   13/12/11 | 15:31
5. באר שבע
משטרה משרתת את המדינה נגד האזרח ולא משרתת את האזרח כלל ומתיחסת אל האזרח כאל טרחן
* יאן   13/12/11 | 15:19
4. עו״ד פישר
כל הכבוד על הכתבה הכה נכונה וכה מציאותית. שמחה שהעלית על הכתב מה שאני והמון אזרחים חושבים. כה כואב לי לעבור במקומות ולראות שוטרים מכים בני נוער בבדיקה שיגרתית ופותחים להם תיקים. איפה המוסר המחויבות הרצון להוביל את ילדינו לדרך טובה בלי איומים בלי אלימות. הנוער הזה אמור להתגייס חלקם לוחמים חלקם לא. אך גם אלו שלא יתרמו את חלקם לצבא. והשוטרים הנל שממהרים לפתוח תיקים גורמים להם באמת להתנהג אחרת במקום ללכת לצבא. ותאמין לי שהרבה מבניהם ילדים טובים. אז אהבתי לקרוא את תגובתך. תודה.
* חנה   13/12/11 | 14:54
3. רונאל יא תותח
אחד האנשים האמיצים והמרתקים שיש פה! כן ירבו.
* משפטן   13/12/11 | 14:52
2. מילים כדורבנות
הוצאת לי את המילים מהפה. השוטרים בעצמם מתנהגים כמו עבריינים אז איך הם יכולים להטיף לנו
* אורלי   13/12/11 | 14:47
1. מקרה מעציב עם המשטרה
אני רץ בחולות פלמחים , גנבים עם משאיות גונבים דיונות שלמותתתת,מתקשר למשטרה בואו גונבים דיונות- בוא תגיש תלונה.אני מסביר שאנינ רוץ באמצע הדיונות ולא יכול להגיע רק שיבואו ויעצרוו -אטימות גובלת בטימטום בוא להגיש תלונה... לבסוף חבר שהוריו בעלי תפקיד בכיר בבסיס פלמחים הזניקו כוחות שעצרו את הגנבים...
* אחד שניסה   13/12/11 | 14:27
עוד אח"כ בטח התקשרו להציק לך שתבוא להגיש עדות
בתחנת עפולה או משהו הזוי....
* יאנוש   13/12/11 | 16:51
תגיד תודה שבכלל ענו לך במוקד 100. זה לא מובן מאליו
* אלירן   13/12/11 | 23:57