החדשות
תגובות (102 תגובות ב-58 דיונים)
58. עכשיו אני מבינה למה חיונוך החרדי יותר טוב
האשמים הם גבי גזית ורון חולדאי...
* גלית שרבט   05/05/10 | 02:57
57. יש דין ויש דין,היום שלה יגיע
* ואז נראה אותכם גיבורים   04/05/10 | 23:38
56. איפה זה קרה בצרפת???
יש לעלות את המכשפה על מוקד במרכז העיר !!!
* שי   04/05/10 | 23:34
55. מה עכשיו החילונים יכולים לזמר ??? לפזמון המלא, כנסו -
תמיד חשבנו ( אנחנו החילונים) שהחינוך החולני הוא הטוב והמועיל ? הנה טעינו! תמיד חשבנו (" " ") שאנחנו חברה סובלנית ולא אלימה ? הנה טעינו! תמיד חשבנו (" " ") שאנחנו אנשים ליברלים ויפי נפש שמוקיעים כל אחד שפוגע בדתו של אחר ? הנה טעינו! תמיד חשבנו (" " ") שאצלנו הכל נקי וירוק, ללא פלילים, ללא הסתה פרועה, ללא שנאה ? הנה טעינו!
* דובר חרדי   04/05/10 | 23:34
54. לכל המגיבים: ספר תורה זה סממן
יהודי מובהק ולא חרדי ומי ששורף סיפרי תורה הוא נאצי אנטישמי מובהק הרי הדבר ברור שערבי שילם לה בכדי שתלך לשרוף.
* .   04/05/10 | 20:45
הסתייגות
מה זה משנה מי שילם לה? אם לך היו משלמים כדי לשרוף בית כנסת מה היית עושה? אני לא הייתי מבצע את הדבר גם בעד שום הון שבעולם.
* דתי    06/05/10 | 10:33
53. אני כבר לא מתפלא מגודל הזוועות
שהולכות כאן. אם בני נוער דוקרים אחד את השני למוות אחרי שתיית אלכוהול, אונסים ומכים, אז למה שלא ישרפו גם בתי כנסת?? עברנו מזמן את כל הקווים השחורים של הבושה, הכבוד והערכים. הלכה המדינה שהוקמה בשנת תש"ח.
* שלום, נצרת עילית    04/05/10 | 17:43
52. אין כל טעם לבקר את התקשורת
בכל נושא שהוא. הם פשוט סותמים פייות ואינם מוכנים לקבל איזו שהיא ביקורת
* אני   04/05/10 | 17:33
51. אין על חב"ד
תגידו מה אתם משוגעים זה שאתם שומעים על כמה חרדים משוגעים שעושים בלגן זה לא אומר שכול החרדים אם כאלה כחו דוגמה מחב"ד אין אין על חב"ד!!!
* ..   04/05/10 | 16:50
50. הצתת מסגד אף אחד לא היה בעד, בית כנסת כן?
* ףךלחי   04/05/10 | 16:44
כן
* פיט   04/05/10 | 17:32
49. לכל המגיבים
קודם כול אי אפשר לדעת אם זה בכלל נכון במצב היום שהתקשורת מרשה לעצמה לפעמים להמציא כל מיני דברים. ב)אם זה נכון אני מסכים במאה אחוז עם זה שזה מעשה חמור ביותר מה שהיא עשתה אבל בכל זאת אי אפשר ישר לשפוט שום אדם על מה שהוא עשה כי אף אחד אחר לא היה בדיוק במצבה וחי את החיים שלה חוץ ממנה וצריך לדון כל אדם בכף זכות גם אם מאוד קשה לעשות זאת, בכל זאת היא נערה חילונית ואי אפשר לדעת איזה חינוך היא קיבלה או מה היא עברה בחייה. ג)את העובדה שאת עונשה על המעשה שעשתה היא תקבל משמיים אני לא דוחה או שהיא לא תקבל על זה עונש, אי אפשר לדעת, הקדוש ברוך הוא בוחן כליות ולב והוא כבר ידון אותה ברחמיו הרבים ואסור להגיד עליה כל מיני כינויים ושהיא תישרף חס וחלילה ושתבל עונש חמור וכד' כי לכל אדם יש את החטאים שהוא עושה ואת הדברים שהוא צריך לחזור בהם בתשובה ואף אחד לא יכול לדעת אם המצב שלו יותר טוב משלה או לא אז היזהרו בלשונכם. בקיצור אני לא בעדה אני רק אומר שאי אפשר עדיין לדון אותה על מעשיה ולמי שזה חשוב (לא שזה באמת חשוב) אני לא חרדי ולא חילוני, אני דתי לאומי.
* ירון   04/05/10 | 16:42
רואים שזאת תגובה של דתי לאומי!!
* אריאל   04/05/10 | 22:21
48. אנינו צריכים לבדוק את עצמנו איך הגענו לזה
כנראה שצריך להעיף את החילונים מהארץ
* כנראה שצריך להעיף את החילונים מהארץ   04/05/10 | 16:40
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי אחי
* חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח   13/05/10 | 15:54
47. היא לא אשמה אשמים המסיתים בתקשורת כמו גבי גזית
אם מישהו פגע בה יש דרכים אבל מה הקשר לבית הכנסת תירוצים תירוצים הכל בגלל ההסתה של עיתונים ואנשי ציבור
* שלומי   04/05/10 | 16:39
46. בחורה טיפשה
בחורה טיפשה
* בת שבע   04/05/10 | 16:38
45. זה מה שעושים חרדים.
למשפחות האתיופיות בבאר שבע נמאס שמפרידים את ילדיהם מיתר הילדים הלבנים בגן. כמאתיים מפגינים, ובהם הורים לילדים שלומדים בגן, יצאו מקריית הממשלה בעיר וצעדו עד ללשכת העיר רוביק דנילוביץ. התושבים מחו על האפלייה שמתבצעת מדי יום בגן, שממומן מכספי בציבור ודרשו מראש העיר לסגור את הגן. אחד המפגינים, אב לילד שלומד בגן המפלה, הבחין בשוטר ממוצא אתיופי שמאבטח את המפגינים וקרא לעברו: "אני מתבייש במשטרת ישראל! מחר יגיע התור של הבן שלך
* הדר   04/05/10 | 16:35
מה זה שייך? מפגרת.
* א א    04/05/10 | 16:49
מה הקשר הלוקים מה????
* ????   04/05/10 | 22:22
44. דניאל
מדוע צריך להיות שנאת חינם זה לא טוב מרוב שנאת חינם לא נוכל להיות מאוחדים נגד אויבנו ואני מקווא שיפסק שנאת חינם זה לא משנה מאיזה עדה באת מה שזה משנה שכולנו בני אדם מעל הכול וכולנו באנו מעם אחד שהוא עם ישראל. הרי אדם חכם אמר לי כל עם ישראל אחים. אז למה לאחים לשנוא אחד את השני.... מתי עם ישראל ילמד מטעויותיו מהחורבן...
* מדוע אי אפשר להיות קיבוץ גלויות?   04/05/10 | 16:31
43. בורא עולם היקר
יהי רצון מלפניך מלכי, אלוהי ואלוהי אבותיי, אלוהי אברהם אלוהי יצחק ואלוהי יעקב, שתרחם על הנערה הזו שבוודאי ובוודאי לא ידעה את גודל הרשע שיצא מבין ידיה... יודע אני את גודל הזוועה שבמעשה שלה וששרפת תורתך הקדושה אין עליה כפרה. גם יודע אני עד כמה בזויה בעיניך שנאת חינם, אבל בדור הזה מתקיימים דברי הכתוב: "חכמת סופרים תסרח, יראי חטא יימאסו". כולנו חטאנו מלפניך ופשענו, עשינו הרע וסרנו ממצוותיך... בבקשה בורא עולם, אבא יקר, זכה אותה בתשובה שלמה לפניך וכגודל השנאה תהיה גודל צדקתה בשובה אליך ברחמים. מי ייתן בורא עולם ותזכה את כל עמי הקדוש והטהור באהבת אמת ואהבת אחים ושלא נדע עוד שנאה. אמן.
* חרדי   04/05/10 | 16:28
אמןןן!!
* נטליי   04/05/10 | 16:43
42. אפשר לחשוב...
כל אלה שכותבים "אלוהים כבר מעניש למעלה" וכו', כדאי שתלמדו טוב טוב במה אתם מאמינים... עיוות התורה והאמונה בחוקיה, והפיכתם ל"אלוהים מעניש" זו טיפשות שלא תאמן. תבדקו טוב טוב במה אתם מאמינים... בתור חילוני קיצוני והומו גאה אני יכול לשאול אותכם: האם לאלוהים (אם יש דבר כזה) באמת חשוב שלא נעשה "משכב זכר"? האם הוא כל כך קטן, שהוא יראה אם אני מתפלל כל היום או רואה טלוויזיה? תסלחו לי, אבל אם אלוהים באמת מסתכל על עם מי אני שוכב או אם אמרתי כמה מילים לפני שאכלתי הוא כזה קטן. אם אלוהים באמת קיים, הוא יסתכל אך ורק על איך אני מתנהג אל בני האדם והחיות, על ההתנהגות שלי כלפי הסביבה. תחשבו על זה ככה: מישהו משפיל אדם אחר ברחוב, מכה אותו או סתם זורק קללה בגלל שהוא הומו. למה הוא עשה את זה? כי האיש השני הוא הומו... מה רע בהומואים? שהם שוכבים ואוהבים את בני מינם... אתם לא חושבים שבסולם החשיבות, כבוד כלפי בני האדם הוא קצת מעל "איסור משכב זכר"? שווה לכם לעודד הומופוביה בגלל חוקים שאין לכם מושג מי כתב? ובקשר לילדה- מעשה שהוא בהחלט לא ראוי... לא בגלל "קדושת הספרים" וכל השטויות האלה, אלא בגלל השחטת הרכוש... אם אתם רציניים- תגיבו לי בכנות על השאלות שלי, חשוב לי לראות במה אנשים באמת מאמינים... יום טוב!
* חילוני, גייאה, וכנראה שפוי   04/05/10 | 16:27
ומה חשוב למחשב אם אני עושה נקודה כאשר אני שולח את כתובת המייל שלי?
* א א    04/05/10 | 16:51
המחשב תוכנת על ידי בני אדם
אלוהים, כנראה שגם כן... אם לא הבנת את כוונתי- אלוהים הוא המצאה של פרי דמיון בני האדם, בחיפוש אחר משמעות כלשהי בעולם הזה... אתם באמת חושבים שמישהו מסתכל אם אני מתפלל בבוקר ובערב?!? ואם הוא מסתכל
* אותו אחד.............   04/05/10 | 23:15
תגובה
אם כך מדוע אתה חי בעולם הזה לפי דעתך? האם סתם נולדת פה בעולם הזה ואין לך שום מטרה בחייך? לפי המחשבה שלך (שאין עליה שום ביסוס כי היא רק מהראש שלך) אנו חיים בעולם הזה סתם בלי שום סיבה ומטרה בחיינו. אנשים שמדברים וחושבים כמוך בעצם בורחים מהמציאות המופלאה ורוצים להוריד כל התחייבות מהאדם בעולם הזה. לחיים שלנו בעולם הזה יש תכלית והתנ''ך לידיעתך הוא לא ספר היסטוריה חס ושלום, אלא הוא ספר אמונה ובטחון בה' וכל מה שכתוב בו הוא בעצם הוראות יצרן לאדם. כמו שלמקרר יש חוברת של הוראות הפעלה, איך מפעילים, איך הוא פועל וכו', כך גם לאדם ניתנה התורה, התנ''ך שהוא בעצם כמו הוראות הפעלה לאדם, איך צריך לחיות ואיך בן אדם מתנהג כמו בן אדם בכך שהוא מקיים את מצוות ה' ואת החוקים והמשפטים שה' נתן לנו כדי שנוכל לדעת איך להיות בני אדם ולהתנהג כמו שצריך בעולם הזה. אני ממליץ לך בדיוק כמו שהמלצתי ל- 42 לחקור באמת ולקרוא עוד בנושא ותקבל תשובה לכל שאלה, תצליח!!!!
* ירון   05/05/10 | 00:18
תגובה
ל-42 היקר! את כל מה שכתבת ואמרת בתגובתך אמרת בגלל בורותך וחוסר ידיעותיך הרב בנושא דת ויהדות. אתה פשוט לא מבין את המשמעות של כל דבר ביהדות כמו למשל במה שהזכרת על משכב זכר, תפילה ומה שאמרת על לומר כמה מילים לפני שאוכלים לידיעתך זה נקרא ''ברכה'', אנו מברכים את הקדוש ברוך הוא על המזון שנתן לנו לאכול ואגב לא רק על זה אנו מברכים, יש המון דברים שיש עליהם ברכות ובעצם תודה לאלוקים, פשוט צריך להסתכל ולהתבונן בחיים ובכל הבריאה ואז תראה על כמה דברים אנו צריכים להודות; על כך שאנחנו בריאים, שאנו קמים כל בוקר, שיש לנו הורים, חברים, משפחה... ואם אני אמשיך זה לא יגמר לעולם כי אין סוף. בשאלתך לגבי משכב זכר - זה לא קשור בכלל מה שאמרת אם לאלוקים באמת חשוב וכו' אלוקים לא סתם ציווה שאסור לשכב משכב זכר, אלוקים ברא את העולם אם חוקים וכללים, וכמו שיש חוקי טבע כך גם יש חוקים שנקבעו לבני אדם, ומסיבה פשוטה זה אסור כי זה דבר לא טבעי, זה לא כדרך הטבע ואין למעשה הזה שום משמעות כי ככה לא נוצרים ילדים וככה לא מקיימים המשכיות בעולם ואין למעשה זה שום ערך ותכלית אלא סתם הנאה סתמית וזמנית ולמי שבאמת יש קצת שכל יבין שזהו מעשה מכוער ומגעיל, ובלשון מחבר ספר החינוך בעניין מצווה זו: ''לפי שהשם ברוך הוא חפץ בישוב עולמו אשר ברא ולכן ציוה לבל ישחיתו זרעם במשכבי הזכרים, כי הוא באמת השחתה שאין בדבר תועלת פרי ולא מצות עונה, מלבד שעניין אותו טרוף נמאס ומכוער הוא עד מאוד בעיני כל-בעל שכל. והאיש שנברא לעבודת בוראו לא ראוי להתנוול במעשים מכוערים כאלה...'' וזהו רק מצווה אחת ומה שאמרת לגבי התנהגות טובה כלפי החברה והסביבה - אתה צודק בהחלט, ובגלל זה יש מצוות שבין אדם לחבירו ומצוות שבין אדם למקום, כלומר לקדוש ברוך הוא, ולכן באמת נכון שאם אדם קילל או היכה אדם הומוסקסואל רק בגלל העובדה שהוא כזה זה גם מעשה לא נכון, ולפי דעתי אני חושב שהוא עשה זאת מכיוון שאותו הומוסקסואל התגאה במה שהוא ולא התבייש בבעייתו המינית. ולסיכום, אני רוצה לומר לך שאחרי כל מה שכתבתי כאן בשבילך אני ממליץ גם לך ללמוד ולקרוא טוב טוב עוד בנושא ובכלל ביהדות, יש המון דרכים ללמוד על כך, יש הרבה אתרים דתיים באינטרנט ששם אתה יכול לשמוע וללמוד, יש שמה הרצאות של כל מיני רבנים בכל בנושאים וכל שאלותיך יפתרו שם ויקבלו מענה, ולא רק זה אלא ישנם המון שיעורי תורה בכל הארץ שאתה יכול ללכת ולשמוע ולשאול ואני מבטיח לך שבסופו של דבר תהיה לך תשובה לכל שאלה וקושיה כי אנו כן יודעים מי כתב לנו את כל החוקים והמצוות ומי ברא אותנו ואת כל העולם בכלל ואני מקווה שכל מה שכתבתי כאן לא היה לשווא ולחינם ושבאמת תקרא ותפנים ואם קצת מאמץ והשתדלות תוכל לקבל תשובות על כל השאלות. תזכה לשנים רבות נעימות וטובות ובהצלחה!!!!!!!
* ירון   04/05/10 | 20:49
אחלה תשובה!!!!!
* אריאל   04/05/10 | 22:30
אחלה תשובה, אבל היא לא נכונה...
התשובה שלו מבוססת על "תורה קדושה" כלשהי, שאין לאף אחד מושג מי כתב אותה (ובוודאי לא כמו כל אלה שחושבים שאלוהים כתב אותה...), ומאיפה היא אמורה להחליט על חיינו. אני ממש מצטער, אבל אתם אנשים טיפשים.
* אותו אחד...   04/05/10 | 23:12
תגובה
קודם כל למה אתה ישר קובע ומחליט שלאף אחד אין מושג מי כתב אותה ומההתחלה חושב כך? שנית אם אתה לא רוצה לקרוא לזה תורה קדושה תקרא לזה תנ''ך שהוא ספר הספרים ואותו קיבלנו במסורת והוא מקובל על כל העולם, שבו ה' פשוט נותן לנו דרך חיים, איך לחיות כראוי, כבן אדם ולא כבהמה כי אנחנו לא חיות אנחנו בני אדם וההבדל בינינו לבין בעלי החיים הוא שאנו יכולים להתקדם בחיינו ולעלות מעלה מעלה במידות, בדרך ארץ, בערכים ושנהיה אנשים טובים יותר. ה' ציווה עלינו לקיים את מצוותיו וחוקיו כי זה לטובתנו ואדם שלא שומר תורה ומצוות פשוט עושה רע לעצמו אז ה' נותן לו עונשים כדי שיבין שטעה וסטה מדרך הישר וכדי שיחזור בתשובה ויוכל להמשיך להתקדם בחייו בדרך החיים כדי להיות אדם טוב יותר וככה עד שיפטר מן העולם אחרי שסיים להתקדם והוא גמר את תיקונו בעולם.
* ירון   05/05/10 | 00:35
יש לך קו מחשבה מעניין
קודם כל אני מצטער אבל אתה לא צודק! יש בתורה קצת יותר שכל ממה שלכל בן אדם בעולם מסוגל להכיל. לתורה יש המון פנים (עומקי הבנה) כך שגם ילד בין שלוש וגם אדם מבוגר בין 50 יבין את התורה כל אחד בדרגה שלו ובעומק שהוא יצליח להגיע בשלב מסויים בחיים שלו. לכל מילה בתורה יש 70 אפשרויות להבנה! אין מצב שאנשים יצליחו לשבת ולעשות ספר כל כך חכם עד כדי כך שלכל מילה ולכל אות יש 70 דרכים להבין אותו החוכמה של התורה זה לא משו אנושי לכן אנחנו מוכרחים להבין שזה לא מעשה ידי אדם! ובקשר למי שכתב אותה כל זה רשום בתורה אתה מוזמן לחקור ולבדוק בהצלחה!!!
* מדריך בבני עקיבא   06/05/10 | 10:42
קראתי, אבל יש בעיה...
אתה בא מנקודת מבט של "העולם נברא על ידי אלוהים וזה בטוח, אין תשובה אחרת...", ולכן קשה לך להבין מה שאמרתי. תסתכל לרגע על העולם כדבר שנברא ללא עזרת בורא... במפץ הגדול או לא יודע במה... בעולם הזה, באמת חשוב למישהו (חוץ מליצורים חיים הקשורים לעניין) אם אתה שוכב עם זכר או נקבה? אם אתה מתפלל לפני הארוחה או לא? לא! וזו דעתי: אם בכלל יש משמעות לעולם הזה, אז היא לא דתית (או כמו שקראתה לזה- חוקים), אלא אנושית! מה שווים אותם חוקים (שאת חלקם אני בהחלט מכבד- לא תרצח, לא תגנוב ומה שבין אדם לאדם...) אם הם גורמים לשנאת חינם! אם נלך לפי חשביתך- החוקים האלה נועדו לשמור עלינו, כמו כל חוק במוסד כלשהו. ממה בדיוק שומר אותי אותו חוק של איסור משכב זכר? ממה הוא מגן עליי? האם משכב זכר פוגע במישהו בעולם הזה? למישהו או למשהו באמת נגרם נזק מכך?? לא! האיסור הזה הוא איסור, אך ורק לשם האיסור! ולא על מנת לשמור עלינו! וכמובן שמיותר לי להזכיר שזהות מינית לא נתונה לבחירה של האדם. אם אתה הייתה נולד הומו (חס וחלילה טפו טפו טפו מלח שמן מים סוכר ביצים ואורז!) לא היית מדבר ככה. נראה לך שמישהו בעולם הזה באמת בחר להיות כל כך שונה? כל שך דחוי?? נטיה מינית היא דבר מולד!!! ועוד משהו: הדבר האחרון שאני רוצה לעשות בימינו הוא ללכת ולהקשיב להסתות של אותם "חכמים", שמטיפים כנגד בני אדם...! שערכיהם התבלבלו בסולם הדרגות! "בעיות מיניות" יש להרבה אנשים, אלה בעיות בחיי מין (זיקפה, מרץ וכו'), ואם אתה קורא לנטייה מינית בעייה, אז הבעיה היא אצלך, והיא לא מינית, אלא מוסרית ומוחית.
* אותו אחד ממקודם...   04/05/10 | 23:09
תגובה
כנראה שהדברים שאמרתי לא הוצגו בצורה מובנת מספיק ושלא הבנת את כוונתי. אני לא באתי בגישה של להיות דווקא נגדך או נגד אנשים הומוסקסואלים. אני לא אמרתי זאת בנימה של כעס וממש לא התכוונתי להכעיסך בדבריי ובטענותיי באמת שלא, אני רק רוצה לתת לך תשובה אמיתית. יכול להיות שהשתמשתי בכל מיני ביטויים ומילים שלא הבנת את כוונתי בהם ולכן אענה שוב על דבריך, בתגובתך על דבריי: א) יש משמעות לעולם, יש בעולם הזה מטרה, לכל יהודי ויהודי ויש תכלית לחיים. מדוע לפי דעתך אתה נמצא כאן בעולם? מה אנחנו עושים כאן בעצם? אנחנו לא סתם חיים כאן בעולם הזה. אנחנו, אני אתה וכל עמ''י - יהודים, ואנו שונים משאר אומות העולם, מהגויים כי אנחנו העם הנבחר מבין כל אומות העולם כפי שמסופר בתנ''ך שהוא ספר הספרים והוא מקובל על כל העולם וקיבלנו אותו במסורת מאבותינו ומאבות אבותינו עד משה רבינו. אנו אותו עם שיצא ממצרים ובשבילו נקרע ים סוף וקיבלנו את ארץ ישראל והוגלנו מארצנו וחזרנו והוגלנו ושוב חזרנו עד היום, עד ימינו ממש, וזו היסטוריה שאי אפשר להכחיש כי זו המציאות וכל העולם יודע זאת וגם ללא התנ''ך אפשר לראות זאת בספרי היסטוריה ובמציאות בכלל. באותם שנים קדמוניות קיבלנו את התורה במעמד הר סיני ובעצם את מצוות ה' על עמ''י כי אנחנו קיבלנו על עצמינו את התורה ואנחנו קיבלנו על עצמינו לקיים את מצוות ה' כבר מימי קדם ולכן אנו העם הנבחר. בתורה שה' נתן לנו הוא ציווה אותנו בכל מיני מצוות שעל האדם היהודי צריך לעשות והם מחולקות לשני חלקים: 1) מצוות שבין אדם לחבירו, לבריות כגון; "לא תרצח", "לא תגנוב", "לא תנאף", "לא תחמוד" וכו' 2) מצוות שבין אדם למקום, כלומר לקדוש ברוך הוא כגון; "לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני", "לא תשא את שם ה' א-לוקיך לשוא", "זכור את יום השבת לקדשו" וכו'. לכל המצוות שצוונו אותה מטרה: להיות בן אדם בעולם הזה, לחיות כמו בן אדם. אנו בני אדם ולא בע''ח, ולכן עלינו להתנהג כמו שבני אדם צריכים להתנהג כי ההבדל בינינו לבין החיות הוא שאנו בני האדם יכולים להתבטא בדיבור, אנו יכולים להביע רגשות כלפי חוץ, אנו יכולים להתקדם בחיים, יש לנו מוח כדי ללמוד עוד ועוד עלינו ועל העולם ולפתח את השכל. ולעומת זאת בהמה מה עושה כל היום? כל החיים שלה זה רק לאכול, לשתות ולישון כל היום. אין לה את היכולת להתקדם בחייה, אין לה מוח כמו של האדם שיכול ללמוד ולהחכים, היא לא מביע רגשות והיא לא מדברת. וזו הסיבה שאנו, העם היהודי קיבלנו את התורה והמצוות, כי המצוות הן בעצם הוראות לאדם כיצד לחיות נכון, כיצד אדם צריך להתנהג בעולם הזה כבן אדם, כראוי, בדרך הישרה והנכונה. כמו שלמכשיר כלשהו יש חוברת הוראות הפעלה ששם מוסבר כיצד אותו מכשיר יפעל ויעבוד כראוי, כך גם לאדם יש הוראות הפעלה כביכול שהם בעצם המצוות שה' ציוונו שהם מורות לנו כיצד האדם יפעל כראוי בעולם הזה - ע''י קיום מצוות ה'. מצוות אלו הם בעצם לטובתנו ולא חלילה כדי להעיק עלינו או סתם להקשות עלינו כי הם בעצם אומרות לנו איך חיים נכון ובצורה הישרה ומי שלא הולך לפיהם בעצם פוגע רק בעצמו ועשה לעצמו רע. ה' לא רוצה שיהיה לאדם רע ולכן הוא הביא לו את המצוות כדי שיקיים אותם ויהיה לו טוב וזו הסיבה שכאשר יהודי לא שומר תורה ומצוות הוא מקבל על כך עונש, ה' רוצה להעיר את אותו אדם, להראות לו שהוא סטה מן הדרך הישרה ולהחזיר אותו אליה.יש מצוות שאנו מבינים אותם והמוח שלנו תופס את ההיגיון בהם כמו שאסור לרצוח, אסור לגנוב וכו' ויש מצוות שאנו לא מבינים את סיבתם ואת פשר הדבר אבל זה לא אומר שבגלל זה אנו לא נקיים אותם ואנו נעשה רק מה שאנו חושבים שבאמת טוב לפי דעתנו ורק מה שאנו מבינים. מדוע חלקם אתה מכבד וחלקם לא? הרי שניהם נאמרו לנו בהר סיני ואתה לא יכול לבחור לעשות רק מה שנוח לך ומה שלא מתאים לך לומר שזה שטות. זה שאנו לא מבינים את הסיבות לכל מיני מצוות והמוח שלנו לא תופס אותם זה לא אומר שאין להם סיבה, יש סיבה פשוט אנחנו לא מבינים אותה והמוח שלנו לא יכול להבין אותם. בסופו של דבר ה' יודע למה הוא ציווה אותנו בכל המצוות האלו והוא עושה זאת לטובה, אך ורק לטובתנו. ב) בעניין זה שאמרת שהמצוות גורמות לשנאת חינם, זה לא נכון, החרדים פשוט באים בגישה לא נכונה כלפי החילונים בכך שהם מתפרעים ועושים הפגנות וזה מה שלא נכון אצלם אבל חס וחלילה שהמצוות הן אלו שגורמות לשנאת חינם, להיפך הן אלו שאומרות לנו כיצד להיות בן אדם וכיצד להתנהג בצורה הנכונה והטובה עם הבריות והם פשוט לא מציגים את זה נכון, בצורה הנכונה והאמיתית. ג)לגבי הזהות המינית של האדם: אז זהו שזה לא מיותר להזכיר, נכון, בן אדם הומוסקסואל נולד עם זה והא לא בחר להיוולד ככה אבל זה עדיין לא אומר שזה עוד אפשרות ישרה ונכונה של בן אדם זכר להיות, כמו שכתבתי לך בתגובתי הראשונה זה לא כדרך הטבע, זה לא טבעי ואין לזה שום תועלת באמת ואתה יכול להגיד שזה לא פוגע באף אחד אבל זה הקטע שזה לא כדרך הטבע וזה לא לפי מצוות ה' שהוא ציוונו וכך לא מתנהג בן אדם בדרך הישרה והנכונה, גם אם אתה לא יודע את הסיבה האמיתית מה רע בזה אותו אדם יכול וצריך לשנות את זה כי זה לא הדבר הנכון. ד) מדוע אתה חושב שהרבנים בדורינו הם "חכמים", "שהם מסיתים אנשים, מטיפים כנגד בני אדם ושערכיהם התבלבלו בסולם המדרגות" אתה פעם אחת שמעת מה הם אומרים ואת הנושאים שהם מדברים ביהדות ובאמת חקרת כל מה שהם אומרים לעומק באמת? האנשים האלה הם גדולי עולם ואם אתה רוצה ואני שוב באמת ממליץ לך בחום, באמת ומכל הלב, ללכת לאדם שמומחה בנושא האמונה ובנושא יהדות ותהיה לך תשובה לכל שאלה. אל תשלול ותפסול ישר את אותם אנשים ואת דבריהם לפני שתחקור באמת את כל הנושאים האלה. יכול להיות שבעיה מינית היא לא המילה הנכונה להומוסקסואליות אבל זה אכן דבר שונה ויצא דופן ולא נכון שצריך לטפל בו כי זכר צריך להימשך לנקבה כדי שתהיה המשכיות ולא זכר וזכר כי אין בזה שום תועלת. ולסיום אני רוצה להתייחס למה שאמרת שאם אני הייתי הומו לא הייתי מדבר ככה ואני רוצה לגלות לך סוד ענק שאף אחד לא יודע אותו חוץ ממני וכרגע גם ממך - אני גם הומוסקסואל...כן כן(תאמין או לא). אני לא מתגאה בזה בכלל כי אני יודע שזה דבר שגוי וזה לא דבר נכון ולכן אני רוצה להסביר את זה גם לך ביחד עם כל מה שאמרתי לך עד עכשיו כי אין בזה שום תועלת אמיתית, תאמין לי אני לא עובד עליך, ואפשר לפתור את זה כמו למשל יש אתר שנקרא "עצת נפש" שעוזר למי שרוצה באמת להפוך להיות בן אדם רגיל, נורמלי, כמו שצריך להיות ואני עכשיו בתהליכים של זה. בקיצור יהי רצון שכל השאלות, הבעיות והקושיות של כל עמ''י ייפתרו וכולנו נזכה לחיים טובים אמן.
* ירון   05/05/10 | 03:25
עזוב אותה ! עוד אחת שמבינה
* אבי הטחול   05/05/10 | 03:00
41. וואי איזה מטורפת.....עושה מה שבראש שלה
* yedg   04/05/10 | 16:23
40. אפילו שהיא רק ילדה
מעשים כאלה עושים גדולי שונאי ישראל לשרוף ספרי תורה?!מזכיר לי תקופה אפלה לפני 70 שנה
* ימך שמה וזכרה   04/05/10 | 16:18
39. מסכימה עם 25 אבל עדיין אני חושבת שספר תורה ...
לא קשור לזה אבל מצד שני היא צודקת
* נירית    04/05/10 | 16:16
38. והחילונים עוד מדברים על הדתיים שהם מגעילים
בושה פשוט בושה, היא יהודיה בכלל !? היא ערביה זה מה שהיא מגעילה אחת ..להעיף אותה מהארץ הזאת איכס שורפת בית כנסת ?! מה זה?!
* ניר   04/05/10 | 16:14
37. נערה חילונית
מסכנה הילדה:(
* דורין   04/05/10 | 16:12
36. ילדה קטנה בלי שכלל!!!
ילדה קטנה וטיפשה , לכי תציתי את החולים האלה ולא בית כנסת !!!
* רחלי   04/05/10 | 16:11
35. לא יאומן!
היא ילדה מטורפת את העונש שלה היא כבר תקבל את עונשה משמים שתתבייש בעצמה..! בספר האמצעי יש דמויות כאלו סתכלו טוב!! ילדה תחזרי בתשובה ושיהיה לך רפואה שלמה..
* דתיה אחת..   04/05/10 | 16:09
34. טיפשה
אין שום סיבה בעולם לשרוף בית כנסת...אני מקווה שתקבל עונש ראוי
* חילוני   04/05/10 | 16:09
33. בתור אדם מסורתי אני מבין לליבה
לצערי הרב בשנתיים האחרונות יתנהגות החרדים חרגה כול גבול הם בבית שמש בי"ם ובערים אחרות מאימים על חילונים מסותרים איומיים פיזים מילולים מישטלתים על שטחים בשליטה בירונית מכים נשים חילוניות שבגילל שהם לא שוטלים על היצר הרע שלהם הם מתפתאים ממנה ונהנים לגעת בה מגע סדאיסטי לצערי החרדים כבר עברו תגבול זה שהם עושים טרור חרדי זה בסדר המישטרה לא מכונה ליתעסק איתם ראו ברמת בית שמש מה קורה אני תושב ת"א וברחוב המגביל אלי כבר ניה שם גרעין חרדי קיצוני שהולך ומתרבה לכו תדעו מה עברה משכנה החרדים כמה הטרדות מלוליות על לבושה יתנהגותה וחייה אני לא מצדיק את המעשה חס ושלום בשביל זה יש מערכת חוק ליתלונן על כול דבר אבל נערה בת 15 שעושה דבר כזה בטח הביא אותה לסף העצביים וכן החרדים(כעיקרון החרדים האכשנזים)חצו כול גבול כבר
* אלון   04/05/10 | 16:04
בתור אדם יהודי אני מרחם עלייך
כל המרחם על אכזרים סופו להיתאכזר על רחמנים
* אלון בכות   04/05/10 | 16:27
צודק
* נועה   04/05/10 | 16:31
32. אין על חבד
* בני   04/05/10 | 16:01
31. באמת הציבור החרדי
בישראל מביא לשינאת חינם
* בני   04/05/10 | 16:00
אם הם גורמים לה, זו לא שינאת חינם.
שכל.
* מישהו   04/05/10 | 16:25
30. מה נהיה???????????????
ילדה מטומטמת בלי ערכיםם
* ......000.......   04/05/10 | 16:00
29. למה עכשיו בתקושרת לא מכלילים?
שחרדי עושה משהו לא טוב, אתם ישר מכלילים את כל החרדים. אם חרדי אחד השחית רמזור נגיד אתם ישר אומרים בחדשות "חרדים השחיתו רמזור". אבל שמדובר בחיולנים פתאום אין הכללה ואפילו בכותרת אין שום דבר על זה שהיא חילונית. לא אומר שצריך להכליל את כל החילונים בזה, אבל כמו שלא צריך להכליל את כל החרדים כעושה איזה 2 חרדים עושים משהו.
* ...   04/05/10 | 15:59
מה אתה עיוור ?????
תקרא שוב
* יוסי   04/05/10 | 16:18
הוא לא דיבר ספציפית למקרה הזה הוא דיבר על בכלל שכל דבר קטן שעושים החרדים עושים מזה עניין
* -   04/05/10 | 19:30
28. זה החינוך של היום, כמה עצוב
* טל   04/05/10 | 15:58
27. קיצונים יש בכל חברה
אי אפשר לשפוט חברה שלמה לפי הקיצוניים שמגיעים לכותרות בגלל התנהגות מזעזעת כזאת.כמו שאי אפשר לשפוט את כל החילונים בגלל הקיצוניים,ככה אל תשפטו את כל החברה החרדית בגלל הקיצונים שביניהם.
* אחת   04/05/10 | 15:57
צודקת ב-10000000000000000000000000%
תקשיבו מה שהיא אומרת ותפנימו טוב טוב
* -   04/05/10 | 19:28
26. כנסו דחוף ..........
אני ממש לא מקנאה באותה בחורה לשרוף ספרי תורה אין יותר גרוע מי זה האם ידעתם שצריך לקבור את הספרי תורה ממש כמו שקוברים מת?
* חרדית ניו יורק    04/05/10 | 15:51
תגובה
כולה ספרי תורה, זה שאת מאמינה שזה קדוש זה בעיה שלך! אני לא אומר שזה נכון מה שהיא עשתה אבל החרדים הם מגעילים וחושבים שהם הכי טובים. לדוגמא האלה שהרסו את האנדרטה לזכר קורבנות הפיגוע בקו 18 ואני יכול עוד להיא מלא
* רפאל   04/05/10 | 16:21
תגובה
כולה ספר תורה?! מה אתה השתגעת! לך ללמוד ולקרוא קצת ואז תבין מה זה ספר תורה!
* -   04/05/10 | 19:26
רפאל כנס......
כשמך כן אתה אתה צריך להתפלל לאלוקים שבשמים אל נא שהשם ירפא אותך מהטמטום שלך .ספר תורה שנשרף צריך לצום האם ידעת? איך אתה משווה אנדרטה שזה ברזל או אבן לספר תורה???לא שאני מצדיקה את המעשה שהם עשו אבל זה ממש הבדל של שמים וארץ
* חרדית ניו יורק   04/05/10 | 19:36
25. כל הכבוד
הם חושבים שמותר להם לעשות מה שבא להם, הם לא עושים צבא, לא עובדים ומטרידים את כל מי שרואים לו את הקרסול. למה המדינה צריכה לשלם לאנשים האלה? קשה לי לדמיין באיזה מצב היא הייתה.. מגיע לחרדים האלה.
* עמית חילוני בן 15   04/05/10 | 15:50
לעמית
אבל מה ההקשר לשרוף בית כנסת וספרי תורה! אין לך קצת ערך וכבוד לדת! אתה לא יודע מה זה ספר תורה! זה דבר קדוש ביותר וגם עם מאוד כועסים ומעוצבנים בגלל חרדים זה לא הפתרון! דברים כאלה לא עושים!
* -   04/05/10 | 19:23
איך שומעים שאתה בן 15 חחחחח!!
לא מבין הרבה על חרדים
* יעל   06/05/10 | 15:42
יעל והשני
וואי תקשיבו הם התנכלו לה ואין גרוע מזה אומנם היא התמודדה עם זה באופן קיצוני מאוד אבל אין ספק שמה שהיא עברה היה רחוק מלהיות נעים שלא לדבר על זה שמתוך ניסיון התנכלות היא דבר נורא ואפחד לא מעז לגעת בחרדים אז היא הרגישה שהיא חייבת להתמודד לבד וזה מה שהיא עשתה.....אני לא מאשים אותה בכללל (בכלום)
* ילד בן 16   13/05/10 | 15:35
24. מעניין שלא שמענו שפואד הזדעדע
את פואד מזעזע רק כשמסגד מוצת אלה הם הפוליטיקאים שלנו נאמני ישראל בדיחה
* יעקב   04/05/10 | 15:48
23. צריך לתבוע את התקשורת על הסתה פרועה נגד חרדים
* רועי   04/05/10 | 15:46
22. אחרי ההסתה של גזית מגיע ליל הבדולח!
* מזועזע   04/05/10 | 15:42
21. אבל בשנאה האת אשמה התקשורת בלבד!
* לא חרדית בכלל   04/05/10 | 15:40
20. העונש בשמים בלבד!בעולם הבא
כאן בעולם הזה שאנחנו חיים העונש יהיה רק תיק במשטרה אולי לילדה בת 15 או כלא לחודש ועבודות שרות לציבור ואני בספק שזה יהיה.. בעולם הבא היא תשלם את המחיר!
* ציוני יהודי   04/05/10 | 15:40
19. מטומטמת
היא פשוט חולה בראש צריכה טיפול דחוף...שתישרף אמןןןן!!!!
* מטומטמת!!!111   04/05/10 | 15:38
18. 11
וואי אשם ישמור !!!!! איזה אנשיםםםם זוועתי ביותר
* 111   04/05/10 | 15:29
17. מחיר ההסתה נגד ציבור שלם
* שיפרה   04/05/10 | 15:29
16. חולת נפש
אלוקים ישלם לה...שלא תתפלא אם היא תסבול המטומטמת הזאת..ה' מחזיר לכולםם
* 1234   04/05/10 | 15:29
15. אלה שלא לומדים מה זה תורת ישראל לאן מגיעים השתגעה
* שרה   04/05/10 | 15:29
14. חילונית חולנית
* מיכל   04/05/10 | 15:28
13. מאסר עולם ל"נערה", ספר תורה לא שורפים...
בושה וחרפה למדינה שככה היא מחנכת את ילדיה, אין ערך לספר התורה שבו כתוב כל מה שנותן לנו את היותינו יהודים. מה הפירוש לשרוף ספר תורה? אין ערכים בימינו? אין כבוד לדת? זה מה שקורא כששמים דגש על לימוד הקוראן בתי ספר ולא על תנ"ך!
JOsh777   04/05/10 | 15:24
איזה הגזמה !
ילדה טיפשה שלא חונכה כנראה. תקבל את העונש שלה אבל מה זה מאסר עולם. טוב שלא הגזמת.
* שיר   04/05/10 | 16:07
12. חילוני
כל הכבוד לנערה.. לכל החרדים והקיצונים שרפתים מסגד הגיע הזמן לשרוף בית כנסת
* עומרי   04/05/10 | 15:23
תיזהר במה שאתה אומר זה מסוכן
* ההההההההההההההההההייייייייייייייייייייייי   04/05/10 | 15:30
השרפה במסגד היתה עלילה של מוסלמים תבדוק
* שלמה-19   04/05/10 | 15:33
קצר חשמלי
משבצים את המסגד כנראה וזה היה קצר חשמלי
* מוחמד   04/05/10 | 15:40
זה נכון יש שיבוצים שם והיה קצר!
למה אתם היהודים שונאים האחד את השני? אצלנו שום ילדה לא היתב שורבת מסגד
* שריף   04/05/10 | 16:06
****
תתבייש לך!איזה שמאלני!את העונש שלך תקבל מלמעלה.. גם אתה וגם היא..
* ****   04/05/10 | 15:42
פשוטט בושה
איך אפשר לדבר ככה תתאסלם וזהו
* איכסס   04/05/10 | 15:42
גם אם לא הם שרפו מסגד....
לא שאני מצדיקה את השריפה המכוונת שביצעה הנערה(אם זו באמת היא ולא לחצו עליה...) - זה סתם התנהגות קיצונית ומיותרת... אבל החרדים - הם עושים מספיק נזק בכל מקום שהם נמצאים, למי ששכח - ההפגנות המשוגעות שלהם נגד פתיחת החניונים בירושלים, מבחינתם שנשרף כולנו - כל מי שאינו יהודי חרדי...
* איכס בעצמך!!!   04/05/10 | 16:02
עמרי אתה מזכיר את המלך המורד
מקווה שיבוא יום שתבין כמה חמור ואנטי יהודי מה שאמרתה אוטוטנטישמי קלאסי תתבייש
* איכסה אנטישמי   04/05/10 | 16:19
11. התנהגות גברית
* שלי   04/05/10 | 15:19
10. יש אלוהים על תשפטו אותה, היא תסבול
* מחמודי   04/05/10 | 15:17
נכון מאוד.......
אני מצדיקה אותך אבל מה פשר השם הזה מחמודי.....
* נעמה   04/05/10 | 15:29
**אל
* מחמודה   04/05/10 | 16:21
9. צריכה טיפול...
* דן   04/05/10 | 15:14