הורים
תגובות (67 תגובות ב-30 דיונים)
30. מי שמנה?
לא אני
* BMI   08/05/18 | 14:07
29. המון סיבות
1. לא כל מי שנישא יכול להביא ילדים. הם לא כשירים 2. יש נשים פגועות נפשית . חולות .שצריכות ליווי יש המון גרושות היום. והילדים חוווים טראומות .מילולית פיזית נקמניות במגזר השתי משיאים ילדות בנות 17 ילדות שאין להן מושג מכלום. והיום יש המון תחרות .מכוניות דירות התקדמות בעבודות בצורה לא מקובלת.הילדים נשארים לבד אוכלים לבד יושבים בבית לבד ואז אפשר להסיק את המסקנות
* לילי   14/04/18 | 21:00
שמת באותה קטגוריה
פגועות נפשית, חולות וגרושות. את מטומטמת ברמות !!! יש הרבה נשים גרושות וחד הוריות שהן אמהות נפלאות והן לא חולות או פגועות נפשית. ויש אמהות נשואות שדואגות רק לעצמן והילדים לא ממש בראש מעייניהן. אל תעשי הכללות מטופשות.
* את חצופה   15/04/18 | 02:13
28. מדברים על הכל חוץ מאשר על הבעיה האמיתית - פמיניזם
מאז מהפכת הפמיניזם , אין דמות אימהית שמקרינה חום אהבה ודרכה בבית , הילדים יוצאים כמו זומבים שרודפים אחרי עצמם הכל נמדד בכמה כסף וכבוד הם מקבלים מהסביבה הקרובה שלהם .... אחר כך ממציאים כל מיני מקצועות אותם מאיישים אנשים הזויים שהקשר בינם לבין המציאות הוא מקרי .... המקום היחידי שברובו עדיין לא נגוע במהפכת הפמיניזם הוא החינוך הדתי \ כיפה סרוגה (וגם אותו כבר מנסים להרוס), לא סתם כל הצעירים המוכשרים ,טייסים ,קצינים ומנהיגי העתיד מגיעים משם ....
* dbsh   14/04/18 | 19:32
מעוות את המציאות.
אתה פשוט מיזוגן עלוב. ואתה גם טועה במשפט האחרון.
* אתה   14/04/18 | 20:14
עוד שוביניסט
טפל אתה בילדים שלך
* ש   14/04/18 | 20:29
חחחחחחחח כל המוכשרים יצאו משם חיחיחי
* מה יצא מבן אדם המאמין בספר שקרים?    14/04/18 | 20:32
הוא צודק ב 100%
ילד היה מקבל אמא סבלנית ואוהבת וארוחה חמה. אמא יצאה לעבוד הילד מקבל בשעה 5 אמא פקעת של עצבים שרק רוצה שילך לישון. אמא שלי הייתה שולחת אותנו לבית הספר ואז הולכת עם חברות לבית קפה. חוזרות ב 10 מנקות מסדרות מכינות אוכל וקוראת עיתון. כשהיינו חוזרים הייתה נותנת לנו לאכול שולחת אותנו לעשות שיעורים והולכת לישון צהריים. על הדרך אמא שלי גם עשתה תואר בכיף במשך 7 שנים עם לימודים של פעם בשבוע. מה יש היום??? אעשה עצבנית שאין לה שנייה לעצמה, עובדת כמו חמור, בנוסף מטפלת בילדים ובבית. חסרת סבלנות אפילו לילדים בטח ובטח שלבעל. אחר כך מתפלאים שיש אחוז גירושים מטורף וילדים עם בעיות. נשים רק נדפקו מהמהלך הפמניזי החיים שלהן רק נהיו גרועים יותר. חוץ מזה מי קבע שלהיות עקרת בית, לגדל ולחנך ילדים פחות חשוב מלעבוד עד 7 בערב באיזה חברת הייטק.?? הלוואי והייתה חברה שמשלמת ל אישתי את מה שאני מרוויח ואז אני הייתי נשאר בבית. מתאים לי לחנך את הילדים, מתאים לי להכין אוכל ולסדר, מתאים לי ללכת לברכה כל בוקר ולשמור על הכושר. מתאים לי לישון צהריים ולהוריד את הלחץ מהחיים שלי. הלוואי והיה לי כסף להיות עקרת בית!!!
* אבי   15/04/18 | 01:19
בנוסף מטפלת בילדים ובבית?
למקרה שלא ידעת,זאת עבודה קשה. הרבה יותר מאשר לשבת במשרד ממוזג.
* סליחה?   15/04/18 | 16:52
גברים אונסים בנות 6, והמדינה נראית כמו מזבלה
אין לכם דוגמאות טובות בכלל, כל המדינות בהן אין פמיניזם וגברים שולטים -גברים משתוללים במלחמות, עורפים ראשים, אונסים ילדות, אם אין נשים אתם סתם חבורה של קופים.יש מספיק מדינות שמדגימות זאת. לאומת זאת המדינות הכי פמיניסטיות זוכות להצלחה גדולה שיגשוג טכנולוגי וכלכלי.
* למה במדינות שאין פמיניזם, לרוב מדינות העולם השלישי   15/04/18 | 07:37
27. בקיצר, צריך הרבה מזל בחיים . ויש תמיד הפתעות באמצע הדרך לטוב ולרע
*  אני    14/04/18 | 18:56
26. הבעיה מצפים מילד יותר מידי תנוו לו לגדול בשקטט
תנוו לילד לגדול בשקטט כול אנשי מקצועע חופריםםםם
* ל   14/04/18 | 18:38
שקט זה מה שחסר לו
אנחנו כל הזמן במצב של סיפוק גירויים. דיי תנו לו להתחרבש עם עצמו בלי מחשב טלוויזיה אייפד או פלאפון. בהתחלה ירגיש שחרב עליו עולמו . אבל אחר כך יצאו ממנו דברים מופלאים! ולא הילדים שלי לא רגועים ושקטים כאלה שיושבים על הספה ולא זזים. הם יותר כמו סוכריות קופצות. אבל שמתי לב שכשאני עושה זמן שקט כשעתיים ביום ... הם למדו להנות מזה והם מחכים לזה כל כך! והבית כאילו מתמלא חמצן טהור והרעש והבלאגן שמכניסים כל המכשירים נעלמים קצת.... יש רעש ובלאגן אחרים- שמתמתנים עם הזמן! באשר לגבולות: אני יודעת שאני אמא לא מסורתית אני גם לא חילונית אני דתייה ושמרנית בחינוך. הגבולות מאוד ברורים בבית. ואני קשוחה אבל גם צוחקת איתם המון ועושה איתם שטויות וזה לא סותר. רוב הזמן מעמידה גבולות וחוזרת שוב ושוב על עצמי( זה מציק להם אבל אני לא מרפה ) ואני צורחת כשהם מגזימים מאוד- אבל לא מרגישה אשמה- מה הקטע להתחנף אליהם כל היום???? לא מבינה את האנשים המתוסכלים שחיים בנינו? אתם חלשים כי אתם פועלים בניגוד לאינסטניקט הטבעי שלכם! מחביאים את עצמכם בפחד מלקבל החלטה כלשהי בעצמכם. סוג של פינוק וחוסר לקיחת אחריות של ההורים עצמם. מרוב נחמדות לילד הפכתם אותו למושל בבית. מכירה ילדים כאלה והם תוצאה של פינוק לא מידתי. הילדים שלי מקבלים חיבוקים ונשיקות ואהבה שהיא מוקרנת במבט ובמילה מעריכה. ושיחות נפש - אני אוהבת אותם אהבה עזה. אבל גם יודעים בדיוק מה הגבול וכן יש יראה והעונשים ברורים גם הם! ואו - המילה עונש חלילה מלומר! איזה פחד! בוא נגיד הסכם ! שלא נפגע בנשמתו הרכה של העולל!!!! יאללללה! התחרפנתם לגמרי! זו אותה גברת בשינוי האדרת ! המינוח המעודן נועד לסייע להורים חסרי עמוד השדרה לעמוד על שלהם. בא לי לכתוב עוד מלא אך התעייפתי! רק טוב!!!
* אורית   14/04/18 | 21:32
25. עוד צפרדע צרודה....משעמם
לכי הביתה...
* קומפיסנה   14/04/18 | 17:36
24. בגלל פמניזם
* ירון   14/04/18 | 17:35
מיזוגן שתוקע את השטויות שלו בכל כתבה.
לך תלמד מה זה בכלל פמיניזם.
* שקט !!!   14/04/18 | 19:38
23. יש את זה ביותר חפירה?
אין סוף מלל עם מעט מאוד תוכן. אולי די?
* אמא   14/04/18 | 16:51
22. יש אמהות לא בריאות בנפש
יש אמהות אפילו שמתעללות בילדים והילדים לא עושים כלום כי הם יודעים שאם יתלוננו יזרקו לרחוב . יש הורים לא בריאים בנפשם. ובכל זאת הילדים בבית . ואיש לא יודע. מה האמא הזו עושה לילדים בבית .
* לני   14/04/18 | 10:33
עוד מיזוגן אידיוט נולד.
ומה עם אבות מתעללים? היה לי כזה שהיכה אותי ואת אמא שלי. ומה עם אבות רוצחים? היו הרבה כאלה בשנים האחרונות (כן, אני יודעת שגם היו כמה אמהות). או שזה הנורמה המקובלת מבחינתך? לאף אחד אסור להתעלל, להרביץ ולרצוח. לא לאמהות ולא לאבות. אבל בינתיים רוב ההורים המכים והמתעללים ורוצחים הם בעיקר אבות אז שב בשקט.
* הנה   14/04/18 | 18:29
להזכירך היו כמה וכמה אמהות שרצחו את ילדיהם
* בפרצוף שלך   14/04/18 | 20:43
להזכירך כל שבוע נרצח הורה ע"י ילדיו
את כנראה לא בוגרת נפשית
* ,,,   14/04/18 | 21:57
כן. תקרא שוב. אולי תבין.
כתוב בסוגריים שגם היו אמהות. אבל רוב ההורים המתעללים/מכים/רוצחים הם אבות.
* הבנת הנקרא   15/04/18 | 02:16
כל הילדים מתעללים בהורים ברמות שונות
של אלימות נפשית ופיזית ומכאן השחיקה של ההורים
* -=   14/04/18 | 18:33
21. כי אנחנו חיים בעידן של קריסת סמכות. לא רק ההורים איבדו מסמכותם-ביהס, רופאים, המשטרה, בתי המשפט
אז כמו שכתבת זה קשה התוצאה תהיה נפלאה.
* מטילים ספק בהכל ובכולם.    14/04/18 | 08:56
20. דור אומלל ומשועמם
כל גינות המשחקים ריקות מילדים כל הילדים מול מסכים ההורים מאשרים זאת וכך זה נראה עצוב
* שירה   14/04/18 | 08:55
19. דור מפונק שדבוק לסינר של אמא עדיין
* דורה   14/04/18 | 05:28
18. פעם חיו בחמולות וההורות עברה בטבעיות והיום לא ולכן צריך ללמוד זאת
* זה פשוט    14/04/18 | 03:41
מדויק!!
* מדויק   14/04/18 | 16:31
17. כתבה מצויינת
כתבה מצויינת.. ככ נכון....
* נעה   13/04/18 | 21:26
16. כי ההורים הם בעצמם ערסים אז ברור שמה יצא?
* דהה   13/04/18 | 14:23
15. כי אתם עצלנים שלא מוכנים לקחת אחריות מלאה על ילדיכם
מחפשים לזרוק את האחריות על כולם חוץ מאשר על עצמכם. על ההורים שלכם, על המורים של הילדים ועל המדינה. גם ההורים שלכם עבדו קשה אפילו קשה מאד ועדיין הצליחו לעשות הכל במקביל כולל לדאוג לכם הילדים.קיצור, אתם לא חברים של הילדים שלכם אלא הורים, תפנימו את זה וזאת ההתחלה.
* טל   13/04/18 | 10:08
כל מילה סלע !!
בעיקר השורה האחרונה היא כלכך נכונה .
* שמואל   14/04/18 | 19:26
14. הורות
אמהות של היום נמצאות בתחרות מי עושה מה לילד שלו מה הילד שלך עושה ושלי לא עושה במקום להנות כמו פעם היום מחפשים בגוגל הולכים לסדנאות כדי להשקיט את המצפון פעם כל זה לא היה והילדים היו הרבה יותר מאושרים טהכל היה הרבה יותר כיף
* אילנה   13/04/18 | 09:22
רק אמהות שמוכנות להכניס עצמן לתחרות
* אמא   14/04/18 | 16:52
13. תקשיבו לאינסטיקטים שלכם!!
* עזבו את "המומחים"   13/04/18 | 09:16
התגובה הכי חכמה כאן.
נמאס מהטרנד הזה בשנים האחרונות של כל היועצות למיניהן. הרי אין דרך אחת נכונה לגדל ילדים כי זה לא מדע מדויק. כל ילד זה משהו אחר ולכל ילד צרכים אחרים. ויש ילדים עצמאים יותר ופחות. אני הכנסתי בזמנו יועצת כזאת הביתה שרק עשתה לי יותר נזק מאשר תועלת. לפי הגישה שלה, הילדים תמיד צודקים וצריך תמיד ללכת לפי הרצונות שלהם. אותה פוסטמה גם הייתה אצל חברה שלי וגם שם עשתה יותר נזק מתועלת. כמו שכתבת, צריך להקשיב לאינסטינקטים ולא ליועצת שבאה פעם בשבוע ולא מתמודדת עם קשיי היום יום. מותר להגיד לילד לפעמים את המילה "לא" אחרת הוא הופך לאדם מפונק שהכל מותר לו ומגיע לו. התפקיד שלנו להציב לפעמים גבולות ולא להיות "החברים הכי טובים" של הילדים שלנו (משפט פופולרי בשנים האחרונות). הרבה ילדים היום לא מכבדים את הוריהם כי הם איבדו מהסמכות שלהם.
* בדיוק !!!   14/04/18 | 18:25
12. אמא למתבגרות
כתבה מדוייקת מאוד מעניין מה יהיה עוד כמה שנים ! איך שאני רואה את זה , זה לא הולך לכיוון טוב
* נועה   13/04/18 | 08:49
11. יש מלא מדריכי הורים כי קל ללמוד את זה
קורס של כמה חודשים והנה אתה מדריך אנשים חולמים לפתוח קליניקות מצליחות ולעשות מכה. הבעיה היא שאין תחליף להכשרה רצינית ונורמלית וכל הקורסים האלו לא שווים כלום.
* נטע   13/04/18 | 08:41
10. המדינה סגרה לנו את כל האפשרויות
עונשיים פיזיים מידתיים צריכים לחזור לחוק ולאלתר.
* לורן   13/04/18 | 07:54
9. כתבה מאירת עיניים , כל הכבוד נטע !
* אורנה   13/04/18 | 07:38
8. הכל בולשיט!!!!
ההורים שאיבדו את "האנסטינקט" ההורי ובאים למכון אדלר וכו, אלו ההורים שויתרו על ההורות שלהם לטובת העבודה, ואז הם מחפשים דרכים אחרות להפוך להיות ההורים המושלמים המכילים הרגועים וכל החרטא שלא מעניינת את הילדים!!! ילדים צריכים גבולות מאוד ברורים וצריכים ביטחון לדעת שההורה שלי תמיד יהיה שם בשבילי כשאני צריך לטוב ולרע וגם לפליק!, ולא פוצי מוצי ואז לדחוף את הילד למערכת חינוכית מ7 וחצי עד 5-6 בערב ולראות אותו 4 שעות מקסימום שמיתוכן לפחות שעה הם מול מסך. רוב ההורים של היום הם הורים בשביל לעשות v על עוד אחד מהדברים שברשימה, כאשר הורות בתחתית הרשימה ועבודה ומקצוע ראשונים ברשימה. אין חשיבה עמוקה וממשית על הצורך של הילד, אלא על הצורך הפרטי שלו כבן אדם לפני הורה. הויתור שלנו על עצמנו כדי להיות הורים, הוא לא לנצח, הוא לתקופה שלא תחזור לעולם!!!! הילדים שלי יגדלו וכבר לא יצטרכו אותי, ואז אני לא רוצה להצטער שלא "נצלתי" את הזמן שכן הייתה לי האפשרות להיות הצורך שלהם.
* ליאת   13/04/18 | 07:24
שופוני
כשצריך לממן דירה במליון שבע מאות ושני רכבים, ורמת חיים של עשירים אז רואים את הילדים שעה ביום :"כדי לחנך את העניים צריך ללמד ולאפשר להם לחיות כמו העשירים" ותחשבו על זה.
* חיים    13/04/18 | 11:37
7. כתבה מעולה ונכונה. נהניתי לקרוא. תודה! (:
* תהל   13/04/18 | 07:14
6. אני מדריכת הורים ומסכימה עם כל מילה
אחת המטרות המובילות אותי במתן הדרכות הוא מה שאני מכנה "גיבוש קול הורי", שזה די כל מה שכתבת כאן וזה חייב לקבל מענה לפני שזורקים על הורים רשימת "שיטות" (אין באמת) וטיפים. הורה שלם, מודע,חושב,עם 'אני מאמין' מגובש זו המשימה הקשה אבל האפשרית, שממנה יוצאים לפעולות הפשוטות יותר (להרדים עצמאית,לגמול מחיתול, להציב גבולות, להתמודד עם מריבות בין אחים וכיו"ב).
* נופר לוטווין   13/04/18 | 00:56
5. עד כמה שהכל נכון
* מעולה   12/04/18 | 23:40
4. נטע חותר - כמה שטויות...
איזה שטויות... את רוצה לחזור להורות של פעם, לפני 25 שנה שפליק בטוסיק לילד היה לגיטימי? שהרדימו תינוקות עם בקבוק חלב בפה? את יודעת שפעם לא היו המון מקצועות? לא פסיכולוגים, לא מפתחי תוכנה, לא קלינאיות תקשורת, גננת בגן לא הייתה צריכה תואר, והיה רופא אחד להכל - לא רופא אא"ג/גניקולוג/קרדיולוג/נפרולוג וכו'. פשוט רופא. אז לחזור לזה? יש היום המון המון ידע. אז באופן טבעי, יש אנשים שמתמקצעים בתחומים מאוד מאוד ספציפיים. לא טוב לך? אל תפני אליהם, זה הפסד שלך...
* יעל   12/04/18 | 21:45
מה הקשר בין מה שכתוב בכתבה לתגובה שלך???
מה זה קשור שפעם לא היה ידע והיום יש המון ידע ..היא לא סתרה את זה אלא אמרה שעודף הידע גורם לאנשים לאבד את הביטחון וגם שיש המון סתירות בין מקורות המידע כול אחד אומר משהו איר
* חחח הזיה    12/04/18 | 23:31
הזויה
את הזויה לחלוטין....וכן יש היום יותר מידי חפירות על הילדים בגלל זה הילדים של היום דפוקים!!!!וכולם עם איזה תיוג של איזה משהו...פתאום כולם אוטיסטים...ופתאום כולם עם בעיות ריגשיות....יאלללה
* ליאת   13/04/18 | 09:32
ליאת צודקת 100%
ליאת צודקת לחלוטין!!!
* Iris   13/04/18 | 15:13
3. נכון מילה במילה
ממש כאילו מעשהו רשם את המחשבות שלי
* הילה   12/04/18 | 20:49
2. לשם שינוי כתבה מעניינת
* ענבל   12/04/18 | 19:45
1. לצבוט ילד בן 5 האם זה תקין
חבר טוב סיפר שאשתו צובטת (ממש צובטת, זה מאוד כואב) את הבן שלהם בן הכמעט 5 כשהוא עושה משהו לא טוב. ליבי יוצא אל הילד,אני דוגלת בשיטת ההסברים עם עונשים אבל ללא מוערבות פיזית, לפעול פיזית נגד ילד (צביטות/מכות/להכאיב איכשהו) תמיד נראה לי כמו "להיות חכם על קטנים". האם זה מצריך שאתלונן או שזה נורמלי ואני זו שלוקחת את זה קשה?
* אשמח לעצה/דעה   12/04/18 | 19:14
שהוא יתמודד עם אישתו ולא ירוץ לרכל עליה...אם היה מזיז את עצמו ועוזר לה לא הייתה צריכה להגיע לחוסר אונים ואלימות
* למה יש לך חבר טוב נשוי   12/04/18 | 22:39
למה יש לך חבר טוב נשוי??!!
ואולי אנחנו (זוג נשויי) חברים של שנייהם ובגלל זה חברים שלו והוא מדבר איתנו? ואולי זה נוןרמלי חברים נשואים עם ילדים שחברים בינהם? ייתכן שזה בכלל לא ריכול? הבעל שואל עצה כי אינו יודע מה לעשות? מה שעצוב פה זה שילד קטן נמצא בסיפור. איך תשומת הלב עברה לחבר טוב נשויי? מה שבטוח שהתגובה הזו פרימיטיבית ביותר!!
* יש את זה ביותר פרימיטיבי   13/04/18 | 08:56
ואם הוא לא עוזר לה האמא צריכה לצבוט ילד?
ומי אמר שלא עוזר לה? או שהוא בכלל המפרנס היחיד והיא בבית כדי לטפל בילד? איך משאלה אחת מחליטים החלטות על האבא?
* ומי אמר שלא עוזר לה?   13/04/18 | 10:43
ולמה ההורים שלך אחים?
* למה אח של אמא עשה אותך איתה?   13/04/18 | 11:54
חלק מההתמודדות זה לשאול את דעתם של אנשים
כל הכבוד לו שמתייעץ. מי שמתמודד אם אשתו זה הילד, וחבל שילד נצבט. נורא
* חבר נשויי זה לא הנושא   13/04/18 | 13:21
לא זה לא תקין. היא סדיסטית.
* תשובה   13/04/18 | 06:21
נסי לדמיין את זה על עצמך..נעים? לא.. הנה התשובה שלך (:
* תהל   13/04/18 | 07:14
התגובה הזו בדיוק מחזקת את המסר של הכתבה
י ש לך חבר שמרכל על אשתו ואת חושבת להתלונן. מה, תלכי למשטרה על ביטה? משהו השתבש בעולם הזה
* אבא מושלם   13/04/18 | 09:41
כצוב שהוא מתייעץ לא מרכל !
* הבנת הנקרא בבקשה   13/04/18 | 10:09
מה ההבדל בין צביטה לבייטה/משיכה בשער/ושאר האופציות
צביטה יכולה לעשות שטף דם רציני, שלא לדבר על ההשפלה שזה עושה לילד. זה סתם לשלוט בילד בכח. עצוב שזה נהיה בעיניך משהו שלא מתלוננים עליו. אגב תלונה יכולה להיות במשרדי רווחה לא חובה משטרה, המטרה זה לעזור לילד לא להרוס את האמא. חומר לחשבה זה בטוח.
* צביטה זה אלימות לכל דבר   13/04/18 | 10:40
משהו דפוק אצלך אם אתה חושב שצביטה זה לא רציני
* אולי גם אתה צובט?   13/04/18 | 13:18
ממש לא תקין!!
מה שאפשר לעשות זה לדבר עם החבר ושינסה לשכנע את האמא ללכת לטיפול. זאת אלימות לכל דבר וזה מאד לא תקין.
* יעל   13/04/18 | 09:43
מעניין....גם לנו יש זוג חברים כזה
האבא צובט והאמא לא מצליחה לגרום לו להפסיק. יעצנו לו לעזוב את הבית ולקחת את הילד איתו
* מזעזע   13/04/18 | 10:11
דעתי
לא זה ממש לא תקין. אף חינוך פיזי איננו תקין. והאבא לא צריך להתייעץ. הוא צריך להבהיר לאשתו שפעולה שכזו לא מקובלת עליו בשום מצב. מדובר בבן שלו וזה דבר ששמים עליו וטו. כל מערכת זוגית - הורית תקינה תקבל דבר כזה,ואם לא זה כבר סיפור אחר
* אמא   14/04/18 | 08:01
לא תקין והכי חשוב - לא חוקי
אלימות כלפי קטינים וחסרי ישע היא בניגוד לחוק, צריך להזכיר לכם? תסבירי לה בעדינות שהיא פוגעת בנפשו של הילד שלה ואם היא לא תבין בטוב - תבהירי לה שהיא עוברת על החוק ושחבל שתיאלצי לפנות לרשויות
* אלה   14/04/18 | 18:38