תגובות (41 תגובות ב-33 דיונים)
33. צודק!!
המזרחיים שבתקשורת, מאחר והם מיעוט, מנסים כל הזמן למצוא חן בעיני השמאלנים, כך שאין משמעות שהם שם.
ולגבי החרדים בתקשורת הכללית, למה נראה לכם שהם לא רוצים להיות שם? אז תדעו שהם מאוד רוצים להיות שם, רק שהמחסומים שעושים להם, זה כבר יותר קל להתקבל ללימודי רפואה עם פסיכומטרי של 550. חוסמים להם את כל הדרכים, אני לומד תקשורת, ואני יודע על מה אני מדבר.
19/05/13 | 07:49
32. בכל חור קובי אריאל חרדי מחמד נמאס ממנו .
19/05/13 | 01:38
31. אלתרמן וגולדברג אפילו לא לומדים לבגרות. מי הם בכלל?
איזה תלמיד יודע עליהם באמת? אין כמעט רחובות על שמם,
איזה חלק הם תופסים בתרבות הישראלית שלי? ולמה החליטה ועדה של אשכנזים שמאלנים אליטיסטים שהם יהיו סמלי התרבות הישראלית?
19/05/13 | 01:08
30. ע׳לק חופש ביטוי.. תנו לי חופש מהחופש הזה..(מומלץ לקרוא)
המינים המתהדרים בפלורליזם ומתעטפים בטלית הדמוקרטיה הנאורה.. צריכים להיות הראשונים לדרוש שקיפות ושוויון בעמדות עיצוב דעת הקהל , כגון התקשורת האקדמיה בתי המשפט וכד׳... צריך לבנות קטריון הנוגע בכל נושאי הליבה במדינתנו מנושאים מדיניים עד תרבותיים וחינוכיים .
וכל בעל בחירה ימלא את הטופס עם יכולת לשנותו במקרה ושינה את דעתו.. אדם שלא ימלא את הקטריון לא יוכל לשמש בשום משרה ציבורית.. על פי קטריון זה ימולאו באופן יחסי לדעת העם כל עמדות המפתח מהתקשורת עד בתי המשפט..
הדמוקרטיה של היום היא פיקציה אנשים בוחרים במפלגות לפי רמת הקמפיין עם קשר מינורי לדעות אותם הם מייצגים וכך כולם נתונים למערבולת האמורפית הזו הנשלטת על ידיי הקומץ היושב בעמדות המפתח.. במיוחד במדינה ״טעונה״ כשלנו שנושאי הליבה הם שקובעים לנו זהות.. חובה לתת באמת חופש ביטוי ואפשרות לתת לעם לקבוע את זהותו רצונו שלטונו תרבותו ואמות מוסריותו... הלוואי ותהיה כאן דמוקרטיה... ימות המשיח.. אה סליחה זה לא ״נאור״...
17/05/13 | 14:48
גאוני...
כל הפוליטיקאים ונושאי המשרות צריכים למלא את הטופס שבוע לפניי המון העם.. שלא יראו את התוצאות ובהתאם יביעו דעתם..
תכל׳ס הבעיה היום היא לא רק בשיטת המשאל אלא בהעדר הממשל...
אנשי הבוהמה מאפשרים לסירחון הפוליטי להתקיים כי הוא מייצר עירפול המאפשר להם להתקיים..
העם מוסח בדעתו כל יום מגזירה חדשה מפנים ומיחוץ. הסחה המייצרת טשטוש מחשבתי והישרדות נישתית. וכך נקבע לנו סדר היום ע״י עסקנים אינטרסנטים מחד ומסיונרים ״נאורים״ מדך..
חזק...
17/05/13 | 15:24
גאוני...
כל הפוליטיקאים ונושאי המשרות צריכים למלא את הטופס שבוע לפניי המון העם.. שלא יראו את התוצאות ובהתאם יביעו דעתם..
תכל׳ס הבעיה היום היא לא רק בשיטת המשאל אלא בהעדר הממשל...
אנשי הבוהמה מאפשרים לסירחון הפוליטי להתקיים כי הוא מייצר עירפול המאפשר להם להתקיים..
העם מוסח בדעתו כל יום מגזירה חדשה מפנים ומיחוץ. הסחה המייצרת טשטוש מחשבתי והישרדות נישתית. וכך נקבע לנו סדר היום ע״י עסקנים אינטרסנטים מחד ומסיונרים ״נאורים״ מדך..
חזק...
17/05/13 | 15:24
29. הרבנים לא חשובים פחות מנתן אלתרמן ז״ל וחבריו.
לגמרי מסכימה,אפשר לרצות את כולם,בשטר אחד לאה גולדברג או נתן אלתרמן שאני אישית מעריצה,אך לא פחות מרבי ישראל אבוחצירא(בבא סאלי) או כנאמר,הרב קוק.לדעתי אנשים אלו השפיעו בצורה מסויימת על כל חלק מהאוכלוסייה בישראל וראוי לתת לכל אחד מהם מקום של כבוד.
17/05/13 | 14:05
28. שימו תמונה שלי זה יגרום לכם לשנוא כסף חיחיחי
17/05/13 | 13:41
27. דינה.
אל תתחילו עם פער עדתי אני מיזרחית מרוקאית ואני מקשיבה לשירי משוררים וקורא שירי אלתרמן ועוד וזה יפה להבין את העיברית המהודרת !!!!!
17/05/13 | 13:14
26. מה כל הבירבורים?????????
אנחנו צריכים להיות גאים בארבעת הגדולים שניבחרו לכסף!!!!!כל מי שכותב תגובה שלילית הוא פשוט לא יודע כלום ,,,כניראה שיש לו במקום מוח יש לו קש ודבורה שמזמזמת ביפניםzzzzzzzzzzzzzzzzz בטח חשבתם שאולי ידפיסו שטרות עים הדמות של אולי גיספן חיחיחיתלמדו מי הם האנשים הניפלאים והיקרים למדינת ישראל תלמדו תלמדו אולי גם תבינו את העיברית ואז תדעו באיזה אנשים מדובר. דינה,,,,,,,,,,,
17/05/13 | 13:07
את כותבת ברמה של ילדה בת 4
17/05/13 | 13:32
25. כותרת דבילית,מי יותר חשוב?
17/05/13 | 13:04
24. צילום
הרעיון שלי לפחות לצלם בתי עלמין על השטרות. ואולי בצורה הזו אנשים יזכרו שאף אחד לא לוקח אתו כלום וגם לא שטרות.ופחות יתאמצו לצבור כ"כ הרבה שטרות עד כדי מצב שצריך להדפיס שוב שטרות ושוב להכנס לויכוח סרק. חשוב מטרת השטר ולא יותר. מבחינתי אני בטוח שאחוז גבוה לא יודע מה כתוב על השטר מלבד מאשר המספר שמעיד על שוויו של שטר.
17/05/13 | 12:48
23. הכל יחסי
מה זה בור
17/05/13 | 12:12
22. הצעות שלי:
לשים תמונות של מלכים כמו שאול, דוד, שלמה... או לשים התמונה של אלי כהן גדול המרגלים!
17/05/13 | 12:08
21. שימו תמונת נוף וזהו
נמאס מהבלבולי שכל
17/05/13 | 11:57
20. הבלים דמגוגיים, לא יותר
החרדים הם מיעוט צעקני, אבל עדיין מיעוט. צעקניים, אבל עדיין חיים על פי ערכים שמתאימים למאה ה-16, וגם זה לא בטוח. מנסים להפוך את ההיסטוריה של המדינה כאילו הקימו אותה חבורה של דתיים ולא להפך. ואגב, האישים המרכזיים על השטרות הם אשכנזים, ברובם, פשוט כי הם היו שם קודם. לא יותר ולא פחות. בראייה היסטורית, גם שאר העליות יתרמו את הגיבורים שלהם.
17/05/13 | 11:46
19. "תוכנית שקובעת סדר יום"
הפרסום לתוכנית של רזי ברקאי מתהדר בדיוק בנקודה הזאת.
17/05/13 | 11:38
18. קובי דברים כדורבנות
שיחקת אותה!!
17/05/13 | 10:57
17. מי שקובע את סדר היום זו התקשורת
אני לא יודע למה אין הרבה מזרחים בתקשורת, אבל לגבי חרדים, המעט עיתונאים שיש להם כותבים בעיתוני גטו שמיועדים רק לחרדים ולא לכלל האוכלוסייה. אם הם היו משתלבים בכלל אמצעי התקשורת הם היו יכולים להשפיע על סדר היום כמו שאתה רוצה. לצערנו, הם מעדיפים לשלוט בחברה החרדית מאשר לשלב אותה בתרבות הישראלית
17/05/13 | 10:46
תיקון ליל שבת
יש הרבה מזרחים בתקשורת הישראלית, גם כאלה שאין עליהם תווית "מזרחי". כולנו התערינו בכולנו. הבעיה היא שכשמגיעים לתקשורת, באחת הופכים לשמאלנים פלצנים, ואז נראה כאילו זה "אשכנזי". זה לא אשכנזי, זה ישראלי-איש-תקשורת. דוגמאות למזרחים בתקשורת? בבקשה: גדעון לוי, כרמלה מנשה, ארז טל, יעקב איילון, רינו צרור, רפי גינת, רינה מצליח, אסי עזר, איילה חסון, אמנון לוי, דניאל בן-סימון ואלה רק דוגמאות, יש עוד רבים. רבים. רבים....
17/05/13 | 12:51
16. לכם אין כבוד ,אחרי הבגידה בחרדים אתם מדברים על כבוד?
17/05/13 | 10:29
15. לייק ענק
קובי הופתעתי לטובה!! שיחקת אותה..
17/05/13 | 10:08
14. כבחורה דתיה אני שמחה שהרב קוק ושאר המקובלים לא מופיעים על השטרות
כסף בעיני מסמל גשמיות וחומריות... לא הייתי רוצה שבדרך הזאת ייזכרו ברבנים גדולים
17/05/13 | 09:54
מזל שהרב קוק ושאר המקובלים לא חושבים כמוך
כל המקובלים ובכללם הרב קוק מבינים את החשיבות של הגשמיות ואת הצורך בה. בבקשה אל תנתקי את המקובלים מהקבלה אחרי הכל קוראים לזה קבלה כי הם קיבלו אותה. שבת שלום.
17/05/13 | 11:39
למאיר, האישה צודקת!
בכלל לפי ההלכה עדיף שלא יודפסו בכלל שום פנים של אף אדם על השטר ו"המבין יבין".
17/05/13 | 12:13
13. השבט הלבן והחילוני אמר את דברו!
17/05/13 | 09:45
12. המלך ביבי והמלכה שרה להם לא חשוב מי ע"ג השטר!
הם גם לא רואים את השטרות! כי הם אינם משלמים בעצמם עבור אחזקת הממלכה! וזה לא זול להחזיק בית ממלכה ,הם למדו בודאי ממלכת אנגליה! מהדלפה ששמעתי כי בקרוב יתחיל גיוס השמר כבוד לממלכת ישראל במודל של אנגליה-כמובן משמר כבוד יתהלך כל בוקר לחוצות ירושלים {בנוסף ליחידת האבטחה} אז באמת מעניין אותם מי ע"ג השטרות ,ברור שיהיו רק הרבה ,ושהעם יסבול את השטרות שתמונותהם של אנשים לא רצויים ולא ראויים להיות על גבהם. לא לטעות אני אשכנזי דור שני לשואה.
17/05/13 | 09:37
11. סדר יום
צודק בהחלט!
17/05/13 | 09:18
10. כל הפרצופים ע"ג השטרות לא מעניינים אותי לא יודע מי---
הם וגם לו היו אחרים לא מעניינים .ערכם של השטרות חשובים ,מה אפשר לרכוש איתם היו לעומת כמה שנים קודם.כל אלה שמקבלים את השטרות ואינם עובדים עבורם לא חשובה הדמות ע"ג השטרות אלה לקבל כמה שיותר על חשבון משלם המיסים !
17/05/13 | 09:15
מה הקשר
כיצד "אני אשכנזי ודור שני לשואה" רלוונטי למה שכתבת?
17/05/13 | 12:43
9. חזק ביותר! עלה והצלח.
17/05/13 | 09:14
8. צודק בכל מילה
מנסים במדינה הזאת להתעלם מעם שלם מעניין לאן יגיעו עוד כמה שנים
17/05/13 | 09:01
7. תקרא... תבין...
מה לא סיפרו לך ???
כבר לא שואלים את החרדים...
17/05/13 | 08:57
6. כל מילה פנינה
17/05/13 | 08:52
5. די כבר עם היפות נפש הזאת
אף פעם לא כולם יהיו מרוצים, תמיד יהיו אשכנזים מדי או מזרחים מדי או לבנים מדי או צהובים מדי. די כבר.
אז או שתמצאו את הפרופורציות שלכם כבר כי בחייאת קובי, מתי פעם אחרונה הסתכלת על השטר שבארנק שלך ובחנת את הדיוקן של האדם שמוטבע עליו?
זה לא באמת משנה לאף אחד, רק שוב אתם שמחים להעלות לדיון נושא שכבר עבר מזמן מהעולם.
אם כולם יפסיקו לחשוב את עצמם מסכנים אנחנו באמת נצליח לחיות ב"סדר יום" יפה כמו שאמרת.
17/05/13 | 08:51
4. היו שמים תמונות של הכותל, הר הצופים חומות ירושלים ויד ושם - עדיף
למה אנחנו צריכים אותם מספיק לומדים עליהם לבגרות וחוצמזה מי אמר שרבי יהודה הלוי לא אהוב גם על אשכנזים ורק על ספרדים? אני אשכנזייה ומאד אוהבת אותו ובעיקר את ליבי במזרח ...
17/05/13 | 08:42
3. השורה האחרונה הכי חזקה.
אני אשכנזי, אבל אתה צודק! אנחנו קומניסטים שרוצים לכפות על הדתיים להיות כמונו. אני נגד כפיה חילונית כמוו שאני נגד כפיה דתית...
17/05/13 | 08:41
2. מה עניין שמיטה להר סיני?!
לפני הכל - טשרניחובסקי היה משורר אדיר, לדעתי ולדעת רבים אחרים. אחד הגדולים שהיו לנו.
ובנוסף, קבעו משוררים שיוצגו על השטרות. אז נבחרו בועדה כמה משוררים. לדעתי כולם ראויים , אבל תמיד יהיו כאלה שיחשבו אחרת וזה בסדר גמור.
להצית את בערת המחלוקות והשוני - זה מאד מאד לא במקום.
17/05/13 | 08:39
ומה עם האיבן עזרא? הוא היה משורר הרבה יותר גדול!
17/05/13 | 11:38
1. מעולללה
כתבה מצוינת מסכימה עם כל מילה שנכתבה מצחיק שכל האנשים היפי נפש שמדברים על פלורליזם ועל שיווין עדתי כופים יותר מכל אחד אחר את עדתם ותרבותם ובכך משמרים את אי השיוויון העדתי במדינה שלנו!!
17/05/13 | 08:37