הורים
תגובות (126 תגובות ב-73 דיונים)
73. גננות
שלא מתמודדות עם ילדים מה שווה המקצוע ותעודת התואר שלהם הם צריכות לתת חום ואהבה לילדים צומת לב גילאיי 3 עוד קטנים וצריכים יותר שישימו לב אליהם ולתת להם יותר משחקים בגן כי זה הילדות שלהם ופחות לימוד
* ר   29/01/17 | 18:39
72. זוועה
אייך ההורים יתייחסו לגננות יפה אם הגננת לא מתייחסת להורים כמו אין לי זמן אני עסוקה כמו הכל בסדר עם הילד ואחר כך באסיפת הורים הן הופכות את עורם אומרות על הילד דברים הפוכים ממה שאומרות זוועה הורים רוצים לדבר עם הגננת כדיי לשמוע ממנה דברים טובים על הילד שלהם מהנעשה בגן במשך היום סדר היום בגן וזכותן לשאול אכל שתה מה למד. עם איזה ילדים שיחק אחד שתיים גם טוב העיקר הילד חברותי ושמח לבוא לגן
* ל59   29/01/17 | 18:34
71. גועל נפש גני עיריה
הגננות כל הזמן ממהרות בסוף היום הביתה אין להן סבלנות לדבר עם ההורים. הורה שרוצה לדבר עם הגננת יש פעם בשבוע וגם לא סוף יום כי צריך להתקשר לגננת וגם הגננת לא עונה לטלפונים של הורים שהיא יודעת שהם רוצים לדבר איתה אייך הילד משתתף בגן ולמה הוא לא רוצה לבוא לגן שבוע ימים סייעות רק רוצות לסיים את עבודתם בגן ומתיחסות להורים בצורה גועלית
* ם   29/01/17 | 18:28
70. ל30 ילדים בגן עיריה
לא מספיק 2 סייעות. על 30 ילדים צריך להוסיף עוד מבנים של גני עיריה עד 20 ילדים או 30 ילדים 3 סייעות בגן וגננת על כל סייעת קבוצה של 10 ילדים. ויחליפו לילדים בגדים למי שמתלכלך מאוכל או מצבעי גואש. יהיה יותר זמן לתת צומת לב לכל הילדים. ככה 2 סייעות בגן על 30 ילדים לא מספיק והכל. שם זוועה
* ר   26/09/16 | 19:19
69. גני ילדים
צריך להוציא חוק שיהיו בגן עד 26 ילדים ולבנות עוד גני ילדים בכל הערים בארץ
* י   28/06/15 | 20:38
68. gan
חולקת פה על הכל מה עדיף שהבן שלי בן שלוש יהיה עם ילדים בני שנתייל ושנה בגן פרטי עם הרבה כסף ושום ערכים ושום משמעת ורק חצר כל היום?או משמעת ותכנים לגילו וילדים בגילו?ילד בן שלוש בהחלט לא צריך גן פרטי לפחות לא שלי
* ke   23/07/14 | 13:39
67. האמהות המגיבות פה פשוט בורות
חושבות שהגננות אשמות. איך אפשר לשלוח ילדים בני 3 לגן עירייה? המסגרת הזו פשוט לא מתאימה להם! ומי ששולחת את הילד שלה למסגרת כזו, שלא תתפלא אחר כך. תת רמה הדיון פה
* חוק חינוך חינם מטופש   03/02/13 | 19:56
66. לא לגני עירייה
רק רק רק גנים פרטיים! אני אומרת יעלה כמה שיעלה הילד שלי לא יילך לגן עירייה בשום גיל! אחרכך בתי ספר פרטיים וכו'. אין לסמוך על המערכת
* עדי   27/06/12 | 10:58
לספוג עוד שנה גן פרטי עוד אפשר
אבל חינוך פרטי עד גיל 18 ?! אצטרך לעבוד בשתי משרות ולא לראות את הילד בכלל.
* שיר   03/01/14 | 08:02
65. בגלל זה בדיוק הקמנו גן מעורבות הורים!
אם אתם רוצים לתת לילדים שלכם יותר ולקחת אחריות עליהם ועל החינוך שלהם אתם חייבים להיות פעילים ! בגן מעורבות הורים ההורים דואגים לניהול הגן , לבחירת הצוות והגן אינו למטרות רווח. כל שקל שמשולם לגן עובר לילדים! אבל מה - זה דורש גם השקעה ומעורבות של ההורים . משהו שהרבה הורים מפחדים ממנו - זמן ואחריות! אם זה מעניין אותכם חפשו עוד בגוגל ...
* אמא   22/03/12 | 14:02
64. חוק חינוך חינם רק בתנאי שמספר הילדים בגן לא יעלה על 14 .ועד שזה יקרה ממליצה לכל האמהות לחפש קיבוץ בסביבה ולהכניס לשם את הילד.
* יעל   26/02/12 | 09:56
63. דוקא בגנים הפרטיים הילדים מוזנחים
ואת זה ההורים לא רואים
* גני עירייה של המדינה בפיקוח זה הכי טוב   22/02/12 | 13:48
צודקת הגנים הפרטיים הכי מסריחים מי ניסיון!!!
* (:   15/08/13 | 20:34
גן פרטי -ביזבוז כסף
מניסיון ילדים בגנים פרטיים גודלים לבד בלי ליטוף חם העיקר שיישנו יאכלו וילכו הביתה
* ליאת   25/06/14 | 19:51
62. גברת סימה חדד, אני גננת לגילאי 4 -5
ועד היום, יש ילדים ש"בורח " להם פיפי וקקי, אז איך ילדים בני 3 ימלו בחודש הראשון, כשזה החודש הכי קשה בגן מבחינת הסתגלות ? בואי תעבדי בגן ונראה איך תגמלי את הילדים בחודש הראשון!
* גננת אוהבת ילדים   21/02/12 | 23:46
61. גן פרטי
בגן פרטי אן פיקוח
* דנה   21/02/12 | 21:17
60. להוסיף סייעות לגני עיריה
shukig   21/02/12 | 19:43
59. הגננות אומרות את האמת, להורים קשה לראות אותה
הגננות בשטח סופגות את הכל ועל כך יש להעריץ אותן. אותה גננת אומרת בכתבה את דבריה מתוך דאגה לילדים ולא מתוך מרמור. אבל ההורים רואים רק את טובתם שלהם ולחסוך כסף. בחינוך לא חוסכים......., יש גני עירייה מדהימים, אבל אי אפשר לצפות מגננת שתעשה הכל לבדה מול 35 ילדים והורים לא מפרגנים. שר החינוך החכם, כדאי שירד לשטח ויראה באלו תנאים עובדים בגן.
* מודאגת   21/02/12 | 19:42
58. תגובה אישית
חבל מאד שאין הערכה וכבוד לגננת.חוסר התארגנות של משרד החינוך גורם להתלהמות יתר בקרב האזרחים.אני ממליצה לכל אחד מהמכובדים שיושבים שם למעלה במשרדם עם 5 עוזרים לפחות להכנס בוקר אחד לכל גן עיריה החל מ-3 ועד ל5 ולראות את הצפיפות ואת הצרכים של הילדים ואת המרתון שבו עובדת הגננת והסייעת!.אף אחד מהם ולא מההורים השולחים את ילדם לגן לא היה עומד בזאת יום אחד! כדאי ללמוד מארצות שכנות איך פועלת מערכת חינוך!וראינו את רצון ההורים להתנדב בשביתה!רובם ברחו .
* שרון   21/02/12 | 19:34
57. עם הורים כאלה מה אתם מצפים מהגננות ?
תיראו את התגובות כאן במקום לסמוך על הגננות שלמדו 4 שנים אתם מתערבים קובלנות תלונות ומה לא אתם פשוט מקצצים לגננת את "הכנפיים " אני מאד אוהבת את הילדים כי זה ה"עם " הכי חמוד והכי תמים לא כמו ההורים ! אני מאד אוהבת את המקצוע שלי אך מה שהורס אותו זה הורים מתערבים שחושבים שהם "המומחים " הפיקוח שניבהל מההורה ומצדיק את ההורה ולמספר 47 פשוט תיתבישי אני עבדתי עם הרבה סיעות שעושות עבודת קודש ולא הכרתי ממורמרת או צועקות אלה נותנות חום ואהבה אולי את מגדירה את האופי שלך בלבד !
* גננת    21/02/12 | 19:20
56. למה לכעוס על הגננות שעושות עבודת קודש עם הילדים,
בתת תנאים, צריך לצעוק למעלה על תנאים טובים יותר, מבנים ראויים יותר תקציב גבוה יותר הוספת צוות מקצועי נוסף לגן והכל לרווחת הילדים. הגננת בכתבה ממש לא ממורמרת היא מציגה את האמת הלא נעימה בפרצוף של ההורים שזורקים את ילדיהם לביבי-סיטר בחינם ושמישו אחר יעשה להם את העבודה והם עוד יתלוננו. פשוט חוצפה....... להורים של היום אין גבולות.
* אמא עצובה   21/02/12 | 19:00
55. רק, אבל רק חינוך אנטרופוסופי!!!
חינוך הרמוני, מתכוון, אין צעקות, יש חופש בחירה וכבוד. ואין אין מה להשוות, בחיי.
* יעלה שוהם   21/02/12 | 17:59
54. אני לא מסכימה איתכם
יש לי 5 ילדים 4 ילדים שלי גדלו בגן עיריה והם חונחו כראוי ולא היה חסר להם יחס או חומר לימוד כל שהוא הגננות וגם הסיעות בגן ובהמשך במעדונית מאוד חמות אוהבות ודואגות אני ממליצה בחום והמון אהבה על חטיבת הגנים של גן השחר בתל אביב ששם גדלו ילדי מגיל 3 ועד לכתה א
* טולטול   21/02/12 | 17:14
53. הציבור מטומטם ולכן משלמים הון תועפות
לכל המגיבות:נראה לי שרובכם\ן לא התחנכתם בגנים פרטיים ויצאתם בסדר גמור, נכון? זה המצפון שמדבר פה בגלל שכל היום שוהים בעבודה ולא עם ילדים שאח"כ מתפנקים ולא עצמאיים ושחלילה לא ייפגע נפשם הרכה. הפרטיים מרוויחם על גבכם הון. לפחות בעיריה יש מפקחות ותכנית מסודרת בכל ענף יש פלוסים ומינוסים וזה החיים. תתמודדוווווו...
* דרומית   21/02/12 | 16:23
תכלס...
* שרה   21/02/12 | 19:40
גניים פרטיים
אמת ויציב עדיף גניי עירייה בפיקוח ולא גניי ילדיים פרטיים אני עבדתי בגניים פרטיים אייום ונורא מה שהולך שם העיקר להעביר תיום והכול בצביעות להורים......מה שהם רוצים עושים ועל הגב של הורים עושות מלאה כסףףףףףףףףף
* עדן   29/02/12 | 12:04
52. הבת שלי יצאה מוצלחת
הבת שלי היתה בנעמת ביחד עם 37 ילדים בגיל 3 והיא יצאה מאוד מוצלחת עצמאית מוכשרת ומאוד מחונכת לעומת זה הבן שלי היה בגן פרטי של האליטה בגבעתיים עם 18ילדים ושלוש גננות שילמתי מלא כסף אבל שילמתי גם בחיי המשפחה שלנו גועל נפש של מעורבות הורים גועל של עודף יחס לרצות את ההורים כמעט כל הילדים עם בעיות רגשיות והיפראקטיביות ממש נזק הילדים יודעים להסתדר ובקבוצה גדולה הם מתפקדים הרבה יותר טוב תפסיקו עם המעורבות וההתערבות נותנים לכם קחו תתנדבו תביאו טוב תפעלו אחר הצהרים ובכלל לפרגן ולגבש את הילדים זה מה שהם צריכים לא תלונות ופגיעות של יחס אישי אם זה יצליח במדינה שלנו אז ישקיעו יותר לא צריך גנים פרטיים זה עולה לנו המון
* דלית   21/02/12 | 15:37
51. תעשו לי טובה, הוצאתי
את ביתי באמצע שנת הלימודים מגן פרטי בין היקרים בעיר בגלל כמות מרובה של ילדים ללא אישור או רישיון והתנהלות הדורשת רק כסף ללא שום תמורה! כשעברנו לגן עירוני הפלא ופלא- הילדה פורחת! לומדת ושמחה .. גן מדהים. בכל גן שהוא צריך לשים לב וזה בכלל לא משנה איזה..
* רעות   21/02/12 | 15:29
50. לילדים יש כושר הסתגלות טבעי בניגוד להורים
הילדים שלנו זקוקים להרבה פחות משנדמה לנו. כמובן אין למנוע מהם צרכים בסיסים והתפתחותיים אבל להגיד שגני עירייה הם בגדר" לא לילד שלי" זו טעות. ההורים חיים באשליה שבגנים פרטיים יש משהו באופן משמעותי טוב יותר, אך לא בהכרח. בכל גן מדובר בחומר אנושי של ילדים וגננות והכימיה בינהם, בכל גן יש התפלגות נורמאלית של מנות משכל וקצב התפתחות בכל גן גם בעירוני יש גירויים התפתחותיים לילדים והכי חשוב בכל גן יש גם את אלו שתמיד יהיו לא מרוצים.....
* אמא אמא   21/02/12 | 15:28
49. העיקר הן מבקשות דמי שכלול לגן.
* שרון   21/02/12 | 15:15
אחרת, מאיזה כסף יקנו ספרים, משחקים, צבעים, דפים....?
* גננת   22/02/12 | 05:40
48. גני עירייה לעומת גן פרטי
בני יעלה לגן עירייה בשנה הבאה. עד עכשיו הוא היה במסגרות פרטיות (משפחתון, גן פרטי). אין ספק שמסגרות פרטיות עולות המון כסף אך הילדים מקבלים המון- יחס אישי, עזרה, ערך מוסף של לימודים המותאמים לגילם. אני עד היום ממש רואה את ההתפתחות של בני. עם זאת, העובדה שהוא יעבור לגן מועצה לא גורמת לי לחשוב שהוא יקבל פחות. נכון, תהיה לו ולנו התמודדות שונה מכיוון שהצוות מצומצם יותר וכמות הילדים גדלה- אבל זה רק יפתח אותו ויגרום לו להיות יותר עצמאי. אני גם מאמינה שגן טוב הוא תלוי גננת וסייעת! אני לא חושבת שהגננת בכתבה אמרה משהו לא בסדר...אני מאמינה שהיא משקפת את המציאות הקשה בגנים. כן, יש שם קשיים! גננת וסייעת לא יכולות לתת תשומת לב מלאה ל30-35 ילדים בני 3-4, הם לא יכולות להחליף להן כשבורח להם באופן מיידי, הן לא יכולות להיות אחראיות לגמילה שלהן מחיתולים, וגם לא יכולות לאתר את כל הקשיים שלהם בזמן. מסגרות פרטיות כן יכולות לתת יותר דגש על נושאים אלו. אך זה לא מפחית מטיב גן המועצה. זה פשוט משקף את המציאות!
* עדי   21/02/12 | 14:57
47. אחת שיודעת
גני עירייה גרועים רוב הסייעות נוראיות וממורמרות יש צעקות בלי סוף מילים נוראיות חוסר סבלנות השפלה צרות אופקים והעיקר שלהורים הם מחייכים שומר נפשו ירחק
* אחת שיודעת   21/02/12 | 14:52
תגובה
לא הייתי מכלילה, יש ויש, אבל כן נתקלתי בהמון צעקות וחוסר סבלנות, אפשר להאשים ? גם אני עם 35 זאטוטים לא יודעת אם הייתי יכולה לשמור על שפיות
* דיצה   21/02/12 | 18:32
46. הבן שלי
הבן שלי נמצא בגן ערייה עם 30 ילדים והוא לא מקבל מספיק כי הגננת לא מעוניינת לעבוד קשה. מזל שאני אמא שרואה ומתעניינת ואני יושבת איתו בבית על כל מיני טחנים. וגם מעשירה אותו בחוגים. לכן אל תסמכו על הגננת תשקיעו בילדים שלכם ככל שאתם יכולים.
* חלי   21/02/12 | 13:42
כמה תיקונים קלים
אם את יושבת איתו על "טחנים" אז עדיף שתסמכי על הגננת כי היא תעביר לו תכנים בעברית תקנית. אני עובדת בגני עירייה ויש הרבה מאוד גננות מדהימות שעושות עבודת קודש ומפתחות את הילדים הרבה יותר מאשר בגנים פרטיים אשר אין בהם פיקוח, הכוונה והדרכה. תכניסו את הילדים לגני עירייה וגם תחסכו כמה שקלים שאותם תשקיעו בגידול הילדים שלך במהלך שנות התפתחותם (ההוצאות רק ילכו ויגדלו). מניסיון רב שנים כמדריכה בגנים פרטיים, אני מציעה לכם להיזהר מהסגידה לגנים פרטיים. חלק מהם ממש מסוכנים לילדים ואתם כהורים לעולם לא תדעו.
* אמא שהיא גם גננת...   21/02/12 | 15:39
כנסי
אם בגן יש גננת וסייעת על 30 ילדים קשה מאוד להגיע לכולם וזה לא נובע מעצלנותו של צוות הגן אלא בבעיית כוח אדם. את כנראה מאותן האמהות שהיו רוצות שיעשו בשבילן את העבודה,זה מחובתך לשבת עם בנך בבית וללמד אותו.
* עדן   21/02/12 | 19:00
45. רגע רגע... אם זאת א'...
זה בעצם הבן של קצב?
* מורלי   21/02/12 | 13:40
44. הכי חשוב
אל תאמינו לא במעון יום ולא בגן ערייה ולא בגן פרטי. הורים היו ערניים תפקחו עניים טוב טוב על הילדים שלכם אין אמונה היום באף אחת. תעקבו אחרי הילד כשהוא בה מהגן תשאלו שאלות ואפילו תפתיעו בגן. אני נוכחתי לדעת (ומנסיון) שהגננות והמטפלות והסיעות בגנים. אין עצבים לעבוד והילדים סובלים מזה. לכן לא להאמין אלה לפקוח עניים. ולא להיות תמימים.
* דניאלה   21/02/12 | 13:39
43. 2 אנשי צוות על 35 גם בגן חובה זה לא מספיק!
* ליאה   21/02/12 | 13:38
42. סתם מפחידים אותנו
סתם מפחידים אותנו לא להרשם , הגננות לא רוצות שנרשם ויוצרות פניקה, כל אחד מחפש חיים קלים, עזבו אותכם משטויות גם בגנים הפרטים יש עומס והכל תלוי בגננת ובסייעות , מנסיון כנסו לגן תעשו בדיקות ותחליטו , זה לא אונבריסטה . אצלי הבנות נמצאות בגן פרטי אבל זה רק מעטמי נוחות מ 7-17 ואין חופשות מיותרות , זה יותר נוח לי כאמא במשרה מלאה.
* ש.מהמרכז   21/02/12 | 13:38
41. לא גן פרטי ולא ערייה. כולם אותו דבר. הורים היו ערניים.
* ליאת   21/02/12 | 13:32
40. מישהו כאן רוצה הגדלת תקציב?
* תמר   21/02/12 | 13:28
39. אם יש במעון כתת גן 3-4 כדאי להשאיר. ולעביר בגיל 4 לערייה.
* מירב   21/02/12 | 13:20
38. טוב יש להם אינטרס "קטנצ'יק"
כסף גדול.. חבל שהתקשורת תופסת צד נגד מערכת החינוך הממלכתית, ונותנת במה בכלל לקולות האלה, שנועדו רק לפגוע.
* נועה   21/02/12 | 13:09
37. הגנים הפרטיים-שקר אחד גדול!!!
הורים יקרים!!!! הגנים הפרטיים מזניחים את הילדים בצורה שאתם לא מתארים לכם. אתם בעבודה והילד נשאר עם קקי פיפי ,נזלת עד לגרון ומרוחה על כל הפנים, שערות על העיניים ,שרוולים רטובים,חול ברגליים וצעקות צרחות של גננות פרטיות שעושות מה בראש שלהם!!! את השתיקה של הילד כשתבואו לקחת אותו ובערב בבית לא תדעו להסביר. כשתבואו לקחת אותו שנייה לפני זה יחליפו לו יסרקו אותו ינגבו אותו עם מגבת שניגבו בה ילדים ויחייכו אליכם ואליו וישחקו אותה הגננות החינוכיות המטפלות וזה זוועה ! הורים אין לכם מושג! אם הילד כבר בפרטי תבואו לגן בשעות היום תבדקו תסתכלו על הילדים תשמעו מבחוץמה קורה. ובשנת הלימודים הקרובה רק לעירייה! שםלפחות יש פיקוח מסויים וזה לא ידרדר לרמה כזאת שאתם במשרד לא רואים את הזוועה. נותנים לכם גן טוב בחינם במקום גן מזניח
* ההזנחה,ההתעלמות,הפוליטיקה כשההורים באים   21/02/12 | 12:37
שטיות במיץ אמא לשניים בגנים פרטיים
* אמא    21/02/12 | 13:24
את מזה צודקת, אין אמונה באף אחד. הורים תפתחו עניים.
* ליאת   21/02/12 | 13:31
תגובה
אל תעשי הכללות אם נפגעת באופן אישי זה לא אומר שכל הגנים הפרטיים כאלה אצלנו במודיעין יש גן שבכל שעה שאנו מגיעים הגנ נעים והילדים נקיים והאווירה בגן נותנת חשק להישאר אם תרצו אמליץ בחום על הגן
* משהוא שאכפת לו   21/02/12 | 16:59
אני גננת בגן פרטי..לכל המעוניין
אני גננת בגן פרטי,ואני יודעת שאני והצוות נותנים את כל הנשמה.על 25 ילדים יש גננת ו3 סייעות. אני באממת לא מבינה איך אפשר לעבוד בגן עם גננת אחת וסייעת אחת??? איך אפשר להתייחס לילדים הקטנטניםם האלה?? להוסיף סייעות לגני עיריה!!!! אני לא יושבת לשנייה בגן כי כל הזמן יש מה לעשות, אפילו פיפי רק כשאני הולכת הביתה אני עושה.. אז איך בגן עם כפול ילדים ופחות צוות זה אפשרי?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
* למה להכליל??   21/02/12 | 19:48
36. אז שיוסיפו גננות..המשך
שהממשלה תדאג לעוד גננות ותממן. בטח שהגננוצ בגן עיריה יבריחו את הבאים להרשם כי הן רוצות לעבוד קל..כמה שפחוצ ילדים יותר טוב להן. החוק הזה שווה לתחת. גננת פרטית הפחידה אותי שיש רק 2 גננות על הרבה ילדים בגן עיריה שעדיף פרטי כי האינטרס שלה להרוויח .למה לא? איו מה לעשות הכל זה כסף ואינטרס..אף אחד לא ירצה לעבוד חינם. ממשלה ! תממנו עוד גננות, אחרת החוק אינו שווה.אז מה עשינו פה. אנחנו משלמים מספיק מיסים!!!
* אביבה   21/02/12 | 12:35
35. חוסר בצוות הגן לעומת כמות הילדים- יש פתרון.
לכל הבנות שבלבן יודעות שהן משחקות אותה דתיות ולכל אלה שבאמת דתיות וזה גם לא משנה, שלא הולכות לצבא לשרת תמדינה שלהן!!! שיעשו איתן משהו מועיל ושילחו אותן לשנתיים לגנים במסגרת השירות הלאומי (נכון יש את זה) אבל מבחינה מספרית שישרתו בדגש על הגנים. זה משרת את האינטרסים של המדינה של החוק של הגננות וגם הבנות האלה ישמחו מזה. זה לא משרת את הצבא אבל זה כבר לנושא אחר.
* אורלי   21/02/12 | 12:34
בנות שירות זה רעיון טוב אבל מחייב סינון ובקרה
על מנת להגדיל את כוח האדם בגני העירייה מבלי להוסיף הוצאות גדולות מדי על הציבור, קרי המדינה. בנות שירות הן רעיון מעשי. אבל, לא הייתי רוצה שכל בת שרות תורשה באופן אוטומטי רק בגלל מצוקת כוח אדם, לבוא במגע עם הילדים שלנו. רק אם עברה תהליך של סינון ואבחון ולאחר מכן הדרכה תוכל להכנס למערכת. מטורפות לא חסרות.
* טלי   21/02/12 | 21:16
34. יורקות לבאר ממנה הן שותות
גננות מטומטמות, פוגעות במקום העבודה שלהן, וכנראה שאלה שאומרות זאת הן לא הגנות המובילות...
* הילה   21/02/12 | 12:15
איזה כאיזה כתר יש על ראשם של גננות המבילות שלגננות אחרות אין
תתבישי לך שפוגעת לחברותים .ואת קוראת לעצמך אשת חינוך
* מורן   21/02/12 | 20:18
הגננות דואגות לטובת הילדים
* לא יורדת לרמה של הילה   22/02/12 | 09:20
33. פשוט שטויות. הגננות מפחדות לעבוד מדי קשה
מנסיוני בתפקיד רזת גני ילדים עירוניים, אני ממש לא מסימה עם הגננת. קודםל, ילדים מגיעים לגן גיל 3 עירוני גמולים. עפ"י דרישה של משרד החינוך. בגן ילדים אין מקלחות, טיטולים ופינות החתלה - זה לא מעון. הגננות נלחצות כי הן יודעות שמעכשיו הן יעבדו קשהיותר. בגן ראשון הילדים אמורים להסתגל למסגרת החדשה שהיא גדולה יותר. זו לא אוניברסיטה, את זה נשאיר לגן חובה. במקום לעשות רושם על ההורים עם עבודות מפוצצות ויצירות הזויות תשקיעי בילדים, תני להם את הצרכים האמיתיים שלהם. קרי: חום, אהבה, סביבה לימודית וטיפול הגייני. ההורים לא צריכים את כל הוואו, הם צריכים לדעת שהילד שלהם בידיים טובות, שיש מי שדואג לו ואכפת לו ממנו. בהמשך השנה יש לשים דגש על הלמידה. אין שום סיבה בעולם שהורים ישלמו אלפי שקלים לגנים פרטיים שעושים עלינו קופה.
* יעל    21/02/12 | 12:09
תגובתי
בתור רכזת יש לך המון שגיאות כתיב, והיום גם ילדים לא גמולים יכולים להכנס לגן עירייה - תבדקי בחוזר מנכ"ל לפני שאת יוצאת בהצהרות
* חופית   21/02/12 | 18:36
32. למה לא יישמו את החוק בהדרגה
תחילה היו צריכים ליישם את החוק על בני 4 שגם ככה נימצאים במסגרת גני עירייה ולאחר מכן ליישם על בני 3. בצורה כזאת יהיה הרבה זמן לבנות מבנים ראויים ולהביא גננות וסייעות ראויות.
* קרן   21/02/12 | 11:35
31. בנהריה זה עובד שנים ובהצלחה!!!
הבת שלי מגיל שלוש וחודשיים בגן עריה בנהריה וזה פשוט הצלחה,גננת מקסימה סייעת מדהימה הילדה התפתחה נהדר.היום היא בת חמש ואני רואה שזה רק תרם להתפתחות שלה לכיס שלי וליכולת שלי להעשיר אותה בעוד חוגים אחה'צ
* ברי   21/02/12 | 11:18
השאלה כמה ילדים יש אצלכם בגן עיריה?
* אם לא יותר מ25 אז זה נהדר   21/02/12 | 13:45
30. הכל מתחיל ונגמר בגננת
* ענת   21/02/12 | 10:53
29. מה היה לפני 30 שנה?
אני רשמתי את שני ילדיי לגן עירייה לשנה הבאה כיוון שגם אנחנו נכנסו לגן בגיל 3 והנה אנחנו כאן ואנחנו בסדר, את האהבה ותשומת הלב הילדים שלי יקבלו בבית, בשביל זה , לא צריך גן פרטי!!!
* אמא לתאומים   21/02/12 | 10:20
28. גם איזה סייעות שמים היום בגני ערייה, כמו הפרצוף שלהם.
* שלומית   21/02/12 | 10:14
27. בואו אני אגיד לכם מזה גני ערייה.
הגננת לא בה לה לעבוד קשה. ולכן, אם לא בה לה להתאמץ בישביל כמה ילדים אז היא דוחפת להם גננת שיח, שתעשה את העבודה במקומה, או שולחת את ההורים לנורולוג שיתן לילד ריטלין כדי שהיה לה שקט במפגש ושלא תצטרך להשגיח יתר על המידה בחצר. ועוד ועוד.
* יעל   21/02/12 | 10:11
נכון מאוד
הבת שלי ילדה מאו סקרנית ובגלל זה ביקשו הפניה לאבחון....
* אימא   21/02/12 | 11:06
ילד סקרן זה ילד חכם, אל תמהרי לחטט בילדה.
* יעל   21/02/12 | 13:12
זה לכל מי שמאשים את הגננות
להכללי אומר שאתם טיפשים מקווה שהילדים שלכם לא יצאו כך אני רוצה לראות כל אחד ממכם מצליח להחזיק רק 15 ילדים אפילו בניי 5 כל המגיבים פה משתגעים לפעמים מהילדים שלהם ולא מצליחים לעמוד בקצב שלהם אבל לדבר מהצד זה קל תלמדו קודם דרך ארץ להאשים שהם רוצות חיים קלים הריי אתם שולחים את הילדים שלכם לכל מניי חוגים קודם כל כדיי שיהיה לכם חיים קלים ורק אחר כך כדיי שילמדו באמת משהוא אז תפסיקו לזיין את השכל ובמקום לרדת על מי שהקדיש את החיים שלו בשביל הילדים שלכם (שלכם לא שלו) תלחצו על אלה שבאמת יושבים על כסא נוח ולא רוצים לשלם
* דדי   22/02/12 | 02:45
אדון דדי היקר כנס
קודם כל הגננות מקבלות שכר על מה שהן עושות וזאת העבודה שלהן וכל אחד צריך לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. שנית, הורים ששולחים את ילדיהם לחוגים זה לא בישביל שהיה להם שקט זה בישביל שהילד יתפתח וילמד דברים. הורים שלא שולחים את ילדיהם לחוגים ונותנים להם לשחק ברחוב כל אחר הצהריים אלה הורים שצריך לדבר עליהם.
* שרית   22/02/12 | 11:15
26. גננת צודקת, מניסיון שלי ילד בן שלוש
יהיה אומלל ללא תשומת לב של מבוגר. למה ילד בן שלוש צריך לפתח פן הישרדותי? יש לילדים את כל החיים להתמודד עם קשיים ואם לא יהיה להם בסיס חזק יהיה יותר קשה להתמודד.
* אמא לשלושה    21/02/12 | 10:04
צודקת בהחלט
צודקת בהחלט
* רונה   21/02/12 | 18:37
25. גני ערייה סתם בזבוז זמן, הגננות לא עושות כלום.
* מירב   21/02/12 | 10:02
24. מי שיש לו אפשרות להכניס את הילד לגן פרטי. שיעשה זאת.
* נאווה   21/02/12 | 10:02