תגובות (46 תגובות ב-40 דיונים)
40. בקצור זה חרטה ושקר זה רק בשביל הכסף נכון או לא מה שאני אומר נא לכנס
בגלל שיש עליה בדלק ובשרות האוטו העם התחיל לקנות יותר אופנעים במקום מכניות והם עלו על על זה לפי מדד המכירות בישראל ואז התחילו לגנוב ולהוצאי חוקים מטופשים כמוהם. כי כול הזמן היו עמסי תנעוה בכבשים וכל החיים שלהם אופנועים נוסעים בשולים שיש עומס תנועה כי זה יותר בטוח להם ולנו נהגי המכניות מה קרה אז כלום אז למה עכשיו מעניין ;) לא בגלל שיש יותר אופנעים יותר מקודם וכבר יש יותר כסף בזה כי אס לא אז למה גם כן עלו את הבטוח חובה על האופנועים מתחילת השנה מחיר הבטוח כמו מחיר האוטו המשפחתית נכון או לא מה שאני אומר??.
25/03/12 | 13:33
39. שוליים מצילי חיים !!!
אני נוהגת שנים בדרך לעבודה יום יום , הנסיעה בשעות פקקים גרמה לי ל"התקפי לב" מרובים , נהגי מכוניות מתעלמים מקיומנו ולכן הירידה לשוליים היא הכרחית!!!! וחבל שמשטרת ישראל בגיבוי ממשלתנו הנהדרת לא הולכים לקראתנו
עוד עניין נורא שמייאש את החיים פה ):
25/03/12 | 00:16
38. המשטרה צודקת סעו כחוק!!!
חברי רוכבי הדו"ג ליבי איתכם.
אבל אני חושב שנמאס להיות פ ר א י ר י ם!!!!
המשטרע ומשרד התחבורע רוצים חוק? תנו להם!!
מהיום ניסע כולנו כחוק שזה אומר אופנוע הוא כמו רכב.
עליו לנהוג באמצע הנתיב לשמור מרחק כמו רכב ובקיצור הכל
כמו רכב. תארו לכם איך יראה יום ראשון כשכל האופנוענים
יסעו "כחוק" פקקים בילתי נסבלים ורחובות מלאים בדו"ג.
מי מצטרף לחגיגה (החוקית)?? אני הראשון
23/03/12 | 02:42
37. מה עם שוטרי התנועה שרוכבים כמו מטורפים ??????
מעולם לא ראיתי אותם במהירות המותרת עוקפים כמו חיות
22/03/12 | 13:06
36. מה זה השטויות ועיוותי ההמציאות הללו
עד לאן נמשיך לדרדר במדינה ההזויה הזאת?
איך בדיוק מסכן רוכב אופנוע חיי אדם אחרים? הרי אם נהג רכב מפגר יכנס בו כשהוא חותך אי תנועה לבן בלי להסתכל או חוצה 3 נתיבים במכה כי הוא שכח לרדת במחלף במקרה הכי גרוע רוכב האופנוע יהרג ונהג הרכב יצא בלי שום פגיעה פיזית אז לפני שמפרסמים כתבה מטופשת לחלוטין כדאי שמישהו יתחיל לעשות עבודה יותר מקיפה כי איכות זה לא מילה גסה!
22/03/12 | 09:25
35. תמיד נטפלים לדברים הכי לא קשורים.יותר טוב לרכב בינות המכוניות? טפלו בעבריינים.
כמה לא מפתיע שהתאונה בחסות בחורה.
22/03/12 | 08:13
34. אם היו תנאי רכיבה נאותים, הייתי חוזר לאופנוע
תנסו למשוך עוד אנשים לעבור לאופנוע ולא להרחיק אותם
22/03/12 | 06:27
33. תראו את הכותבים אין 5% שתומכים בהחלטה כולל נהגים
חישבו על הבטיחות הפנימו את היעילות של הנסיעה בשולים ובנתיב הבטחון. פרסמו בגלגלצ הזהרו כשאתם יורדים לשולים כי שם רוכבי האופנועים ורכבי האופנים,תהיו הגיונים ולא מסחרים אתם לא תמותו עם הכסף הכסף ימית אתכם. אז בשביל המהירות זה כבר לא זה בשביל הזהירות של כולנו.
לילה טוב
22/03/12 | 03:05
32. כנוהג רכב ולא אופנוע לדעתי יש פה טעות
מה הבעיה שהאופנוענים יסעו בשול?... זה הרי הכי בטיחותי
רק צריך להגביל להם את המהירות בגלל הסיבובים כמו שראיתם בסרטון עדיף שהם יסעו בשול ולא בין המכוניות וגם האופנוענית שנפגעה שום דבר רע לא קרה לה!..אבל אם היא הייתה באמצע התנועה יכלו לדרוך אותה כלי הרכב,אני אחד שאין לו אופנוע בגלל הבטיחות אבל צריך לחשוב לפי דעתי על החוק הזה לעומק מישום שנהגי הרכב לא יחפשו את האופנוענים כל הזמן וגם אותי עוקפים מימיני אופנוענים בלי להשים לב בכלל..
22/03/12 | 00:24
31. רוב תושבי ת"א שמאלנים בגלל
כל הפקקים והעומס, לפחות הפלסטינים לא מתעסקים בשטויות כאלה
21/03/12 | 23:51
30. שליח
צריך לשנות את רוב החוקים במדינה הזאת ומהר אנחנו הולכים לאבדון בושה שככה מתנהגים אלינו האופנוענים
21/03/12 | 19:17
29. עברה מסוכנת? להפך! עברה מצילת חיים!
רכיב על השול מצילה חיי אופנוענים שנירמסים בתנועה ע"י רכבים שפשוט לא רואים אותם.
ועוד יותר חבל שאסור לרכב בשול השמאלי שהוא אפילו יותר בטוח מהימני (בימני מישתלבים רכבים ממחלפים). ולמה? ככה. כי זה החוק.
אבסורד.
21/03/12 | 17:18
ממש לא. נהגי הרכב לא רואים ולא מחפשים את האופנוען
21/03/12 | 20:07
אמת. השוליים מצילים חיים. הכתב מתלהם
22/03/12 | 09:38
28. כל הכבוד , העלו את הדלק, מחיר הדירות, הלחם ועכשיו נכנסים בדו גלגלי. אכזבה גדולה
מה מפריע לכם כשעוברים בשוליים בפקקים הרי יש מספיק מקום לנסוע ולא מסכנים אף אחד. זה שהדו גלגלי מסוכן אין ויכוח, אך צריך להיות זהירים כשעולים עליו.
עזבו אותנו בשקט!!!
21/03/12 | 16:38
27. מותר אבל ליסוע בשול הימני בשעות הפקקק?
מותר אבל ליסוע בשול הימני בשעות הפקקק?
21/03/12 | 14:39
26. ברצינות? ציון ההרוגים ואדם שרוכב לאט על שול ענק?
ראיתם את הרוחב של השוליים השמאליים פה? זה כמעט 2 נתיבי תנועה. זה נכון שזה לא חוקי, אבל אין שום קשר בין זה לבין סטטיסטיקות ההרוגים.
מה שהוא עושה הוא אומנם לא חוקי, אבל אינו מסוכן.
21/03/12 | 13:29
25. תפנימו כבר: האופנועים הם רוצחים.
הרכב הדו-גלגלי הבטוח ביותר הוא ארבע-גלגלי.
21/03/12 | 13:27
תשאר בבית. הכי בטוח. כי גם לנשום זה מסוכן...
21/03/12 | 14:16
במיוחד משאית. ואם יש 18 הרשעות - עוד יותר בטוח!!!!
21/03/12 | 20:07
24. אף אחד לא נהרג מנסיעה בשוליים ! נהרגים מ..
מנהגי רכבים שמתפרצים לשוליים
מזיגזוג בין הרכבים
מנהגי מכוניות מטומטמים שלא מביטים במראות ושלא מדליקים איתות
21/03/12 | 10:27
כתבה פשוט מפגרת!!!!!!!!!!
אתה צודק במאה אחוז נהגי הרכבים ותרבות הנהיגה של הנהג הישראלי זה הבעיה. מישהו בדק מי אשם בתאונות שבהם מעורבים האופנוענים? העיקר להציג נתונים מעוותים. כנראה שלמישהו בערוץ 2 מציק שהוא עומד בפקק עם הרכב שלו כאשר מאות אופנוענים עוקפים את הפקקים בשוליים!!!!!! כתבה פשוט מפגרת!!!!!!!!!!
22/03/12 | 09:14
23. הגיע זמן לטפל בבריונים האלה.
יש לטפל גם בזיגזוגים בין המכוניות והמסלולים, זו ממש סכנה.
21/03/12 | 07:46
22. מדינה של אידיוטים,קציני משטרה מפגרים,לנסוע בין הרכבים זה סיכון!
קציני משטרה שישיות אחד אחד,שלא לדבר על זוטרים! פשוט חבורה של דאפרים,טוב מי מוכן לעבוד במשכורת שלהם? רק דאפרים שאין להם משהו אחר!!!
21/03/12 | 06:49
21. ארלזרוב פ. אבן גבירול ..
האופנוענים משתוללים הן בקו לבן בין האוטובוסים.. כנ"ל מוניות חי מניבוסים ..
21/03/12 | 05:43
20. כתבה מטומטמת ומעצבנת
רוב התאונות של רוכבי אופנועים זה בגלל נהגי מכוניות מטומטמים כמו נהגי מוניות כו'. אומרים: "לא רואים אופנוע במראה". אני אומר "מי שמסתכל, רואה". גם העניין עם הרוכב בשוליים שנוסע שני מטרים מהמכוניות שאמרו שמסכן את הנהגים האחרים! דבר הכי טיפשי ששמעתי. אז מה, שיעמוד בפקק עם כל המכוניות?חחחחח....הזוי.
21/03/12 | 04:33
19. לא! לרכב באמצע בפקק בין מכוניות זה לא מסוכן תמותו כולם !!! טמבלים תנו לחיות בשקט
בשביל מה יש אופנוע... אכלתם לנו תראש בדלק בביטוח.. תניחו לנו !!
21/03/12 | 02:31
18. אופנועןן
הם לא מבינים מהחיים שלהם לחתוך בין מכוניות זה הכי מסוכן מה מפריע בשוליים השמאליים הכי בטוח המשטרה יכולה לחפש עדיף לקבל דוח ולא לסכן את החיים בשביל המדינה והמשטרה העושקים האלה
21/03/12 | 02:28
17. הסיכון גדול פי כמה לנסוע בין המכוניות,לא די שהעלו
לנו תעריפים בביטוח מחפשים לעשות כסף קל על הרוכבים ,שחוסכים בזוהמה מהדלק וחוסכים פקקים על הכביש ,בעע על המדינה הזאת בכל דרך מחפשים איך לעשות כסף קל המשטרה הזאת ולאוו דווקא בגלל סיכון.
21/03/12 | 02:10
16. כותב הכתבה באותו רמה של המשטרה - כלומר רמה נמוכה!
גועל נפש של כתבה. אפס נכון. רק רוצים לעצבן.
21/03/12 | 01:31
15. חוק מטומטם
חוק מטומטם שישרף מי שהמציא את החוק הזה אופנוע נועד בשביל לחסוך פקקים... וגם הרבה יותר בטןח לאופנוע לנהוג בשוליים מאשר בין המכוניות בפקק... בושה למשטרת התנועה ולשוטר המתועד בכתבה שככה מתנכלים לאופנועים
21/03/12 | 01:23
14. די כבר כל יום ממציאים משהו דפוק חדש
באמת בזמן האחרון כל בוקר אני רואה מלא שוטרים באיילון ורק עכשיו אני מבין מה הם עושים שם ב״ה עדיין לא תפסו אותי אבל מה שבטוח זה שאני אמשיך לנסוע בשוליים הרחבים ואני מדגיש ״הרחבים״ כי זה הכי בטוח ואני מעדיף לא לסכן את החיים שלי בין הרכבים והנהגים הבהמות ששמים עלינו קצוץ
21/03/12 | 01:12
13. לא יעזור מה שתכתבו, האופנועים הם רוצחים וחבל על כל קורבן
הרכב הדו-גלגלי הבטוח ביותר הוא הארבע-גלגלי.
21/03/12 | 01:10
12. קישקוש ! הנסיעה שם כדי לשמור על הרוכב במיוחד בפקקים עצבנים
21/03/12 | 01:08
11. די נו..ונהגי המוניות והאוטובוסים?
שעוצרים איפה שבא להם.. וטמבלית שמסמסת באיילון על 60 קמש בנתיב השמאלי? והאידיוט שפספס את היציאה? עזבו אותנו בשקט
21/03/12 | 00:54
10. רוכב בשוליים
הכי מסוכן זה לעבור בין המכוניות שיש פקק. בשול הימני מכוניות לפעמים מפתיעות ונכנסות אליו וגם מלא בורות ביוב. אבל לעומת זאת בשול השמאלי אין בורות בקושי יש מכוניות תקועות בצד והסיכוי שרכב יפתיע לכיוון השמאלי נמוך בהרבה. חוץ מזה השול השמאלי נקי לגמרי ויותר בטוח לנסיעה.
סורי אבל אני מעדיף להסתכן בדוח מאשר לסכן את חיי. אמשיך ליסוע בשול השמאלי. בי
21/03/12 | 00:37
9. נמאס כבר מהחוקים הדפוקים האלה
בהרבה יותר בטוח ליסוע בשוליים מאשר בין הרכבים, אני רוכב אופנוע לא בשביל ליסוע כמו רכב ולחכות בפקק אני רוכב על אופנוע כדי להגיע זריז ומהר בדרך בטוחה והדרך הכי בטוחה כשיש פקקים זה השוליים!!! נוסעים בזהירות מסתכלים קדימה טוב וזה הכי בטוח מאשר לסכן את החיים בין הרכבים זה הכי מסוכן שיש, נהג לא רואה ועובר נתיב במהירות זהו אני גמור!!! מנסים לסחוט אותנו מדינת משטרה
21/03/12 | 00:34
8. סכנה באילון
באילון הרבה יותר מסוכן לנסוע עם הרכבים בנתיבים שטסים במהירות חותחים מנתיב לנתיב בלי להסתכל
במראות בגלל שקטנוע או אופנוע הם מטרה קלה לעצירה אז עשו מבצע חבל שסדר העדיפויות של משטרת ישראל לוקה בחסר
21/03/12 | 00:11
7. איזה טירוף! כנסו!
מראים רוכב אופנוע שנוסע בשול שמאלי שברוחב של יותר מ 2 נתיבים ואומרים שהוא נוסע תוך כדי שהוא מסכן את עצמו ונהגים אחרים! איך לעזעזל הוא מסכן שם מישהו?? מה עוד שאם היה בוחר לנסוע בין המכוניות בפקקים האלו הסיכוים לכך שיהיה מעורב בתאונה גדולים פי כמה וכמה!
בנוסף באותו זמן שהשדר אומר שהמשטרה בחרו שלא לקנוס נהגים בצד הימני באותו רגע ממש מראים רוכב אופנוע נעצר בשול הימני (אפשר לראות לפי השול הצהוב)
מדינת חלם בהתגלמותה!
לסיכום, רוכבים עדיף לרכב בפקקים בשולים ולשלם פעם בכמה זמן 250 שקל ולא ולא לרכב בין מכוניות שלא סופרים אותנו ממטר והסיכוי לכך שנהגי פחיות יסתכלו במראה ויחפשו אותנו לפני שהם חותכים נתיב ושוברים לנו רגל וטוטלוס לאופנוע במקרה הטוב הוא אפסי!
20/03/12 | 23:56
6. לנסוע בין המכוניות מסוכן פי אלף מהשוליים !
20/03/12 | 23:45
5. מה הקשר בין נסיעה בשוליים בצד שמאל לבין תאונות דרכים?
רק מנסים לגבות עוד כסף, זה הכל?
20/03/12 | 23:37
4. טעות קשה!הכי בטוח נסיעה בשוליים
20/03/12 | 23:37
3. אז מה עדיף????
שאני אסע בין הרכבים? גם ככה הם לא סופרים אותנו!!! הם רוצים לעבור נתיב הם עושים את זה במהירות ולא מסתכלים במראה בכלל... עדיף לחטוף דו"ח ולהישאר חי.
20/03/12 | 23:02
צודק בהחלט , השכל הישר איתך .
21/03/12 | 04:28
2. כתבת הסטה נגד הרוכבים
נתונים לא נכונים ולא מוצגים בצורה מלאה כדי להבין את הכוס המלאה.
חבל שמתמקדים בזה מאשר בעיות אחרות.
20/03/12 | 22:58
1. תעצרו את אלו שחותכים את התור לפניה, הם מלחיצים את הנהגים
תחדירו תרבות בנהגים שחושבים שבכביש אין כללי נימוס
ואז שהנהגין יהיו רגועים יפחתו התאונות
20/03/12 | 22:46