הורים
תגובות (99 תגובות ב-59 דיונים)
59. הבחורה צודקת ב100%! ״נשים הן חופרות וקנאיות- סביבה גברית יודעת לתקתק עבודה״ סוף סוף אישה שמודה באמת שלא כמו הפמניסטיות השקרניות שמשקרות שנשים שוות לגברים.
העובדה היא ש 100 הראשונים בעולם בשחמט כולם גברים, אף פעם לא ניצחה קבוצה נשית את אולימפיאדת המתמטיקה העולמית, בפיזיקה גם כן- בין ה800 הראשונים בעולם לא תמצאו אישה אחת. למה אתן חושבות שאלו העובדות? איך אתן מסבירות את ההבדלים הברורים ביכולות בין נשים לגברים ברמות הגבוהות?
* ירון   29/10/18 | 13:31
58. הבעיה האמיתית
כולם פה מפספסים את הבעיה האמיתית! כל הכבוד לך שהתקדמת והגעת לאיפה שאת נמצאת!הדילמה לא צריכה להיות של האישה! הצבא כמסגרת צריך לאפשר לאימהות, דהיינו לנשים, לתפוס עמדות פיקודיות ובמקביל לנהל חיי משפחה. אנחנו ב2018 אני בטוחה שאפשר למצוא לזה פתרון! אף ילד או הורה לא צריכים לשלם את המחיר..
* ח   23/10/18 | 13:11
הבעיה היא
לא הבנתי למה מלכתחילה לחשוב על עבודה לאימהות ולמה עמדות פיקודיות? למה היא לא יכולה להתקדם בעבודה כמו כל גבר בישראל? למה לחשוב אחרת כשמדובר באישה? גם אישה יכולה להעדר מהבית בדיוק כמו שהגבר חוזר מאוחר מהעבודה..
* לא צודק.ת   25/10/18 | 23:02
57. מ ד הי מ ה❤️❤️❤️
* יוסי   22/10/18 | 15:58
56. וואו התגובות פה מימי הביניים
וואו איזה אנשים מהצאה ה12. ילד צריך הורים דואגים. והילדה ממש לא מסכנה. לגברים שעובדים הרבה שעות לא אומרים להם כלום. עדיין בתפיסה הישראלית האשה היא העקרת בית והמטפלת...מה הפלא שאין הרבה נשים בכירות?
* לגבר אין ביקורות כאלה   22/10/18 | 14:33
55. פמניזם מקלקל את מוח הנשים והופך אותם ליצור אגואיסטי ולהורים פחות טובים.
* ירון   20/10/18 | 22:56
כמו גבר?
אז למה לא אומרים על גברים שהם אגואיסטים?
* פמניזם?   25/10/18 | 23:03
אולי כי הוא לא ילד את הילדה
ולמה בחלוקת משמורת רוב מוחץ נמצא אצל האמא? תתחילו להתלונן גם על זה?
* א.ל   28/10/18 | 02:22
יש הבדל בין גבר לאישה: רחם, יכולת הנקה, רוך וחום לתינוק- אלו דברים שרק האימא יכולה לתת, אי אפשר לשקר את הביולוגיה למרות הפמניזם הרעיל 1+1+2.
* ירון   29/10/18 | 13:22
גם אבא נותן רוך ואהבה וחיבוק. פשוט לא בא לכם כי יש משרתת
* תמשיך לספר זאת לעצמך   30/10/18 | 15:17
54. ****
חבל עוד תתחרטי על ימים שלא ישובו ו..מה לעזאזל אשה עושה,בצבא ועודהמגדירה את עצמה כדתיה נשים בצבא זה איסור דאוריתה .
* ****   10/10/18 | 09:43
53. אמא טיפשה וילדה אומללה "ימים יגידו "
* אמא   02/10/18 | 09:08
52. את מדהימה- כל הכבוד לך ויישר כח!! לא רק לגברים "מותר" לעשות קריירה צבאית ולהגיע הביתה פעם בשבוע-שבועיים
* שני   02/10/18 | 08:02
51. כולה קצינה בצבא- זה ידוע שנשות הקבע הן ברמה נמוכה
* דקלה   02/10/18 | 05:53
גועל נפש של תגובה
מהיכרות אישית איתה-אחת הבחורות המדהימות שהכרתי בצבא. מודל לחיקי! מדהימה!
* מעיין   03/10/18 | 18:59
50. התגובות פה פשוט מדהימות. תגידו אנחנו בימי הביניים? אישה עובדת היא אמא רעה?
נפלתם על הראש? כשמדובר בגבר שלא רואה את הילדים שלו, לא עושה שום דבר בבית ורק מקדם את עצמו זו הורות למופת. כשאישתו נשארת בבית לבד לא צריך אפילו ״מערך לוגיסטי״- היא תעשה קניות, תבשל, תטפל, תיקח, תחזיר. אישה עושה בדיוק אותו הדבר- פתאום היא אמא רעה, בעלה גיבור, בטוח יבגוד בה ומי ישמע איזה תפקיד היא עושה. אם אתם כל כך דואגים לרווחתם של ילדים קטנים תפסיקו מעכשיו ללכת לרופאות, לקבל טיפול מאחיות, להעזר ברואות חשבון או עורכות דין, פרמדיקיות, בכל אישה שנמצאת במקצוע תובעני.
* גליה   02/10/18 | 05:07
כן
אם היא רואה את הילדה שלה פעם בשבוע. שום דבר בעולם לא צריך למנוע מהילדה הזאת להיות עם אמא שלה כל יום. גם לא האגו המטופש של האמא
* י   30/10/18 | 00:44
49. התפקיד לא שווה את העצב של הבת!!
היא לא חוקרת מחלות לריפוי
* נירית   02/10/18 | 01:24
48. מזניחה את הבת שלה ואחראית על חינוך בצבא?! לצחוק או לבכות?!
* ירושלמית   01/10/18 | 22:57
מישהו צריך לעשות את זה
* תפסיק לבלבל   30/10/18 | 15:18
47. כן. את בהחלט אמא פחות טובה
וצר לי מאוד על בתך ובעלך
* אביבית    01/10/18 | 22:03
46. רק חבל שלפי הדת היהודית גיוס נשים הוא איסור דאורייתא.
וכל ההתנהלות חייך נוגדת את היהדות הדתית.
* רם   01/10/18 | 20:11
45. יש הרבה אמהות כאלו
יש הרבה אמהות שהילדים לא מעניינים אותן גם כאלה שעובדות וחוזרות כל יום הביתה, והבעל מגדל להן את הילדים. כל היום להיות בעבודה ולחזור אחרי שהילדים ישנים זה בדיוק אותו דבר, ויש מלא כאלו. הילדים מוזנחים גדלים אצל חברים ונזרקים מבית לבית. העניין יותר חמור כשנשים כאלה מתגרשות ואז בכלל זורקות את הילד על הגרוש, וכשהילד אמור להיות אצלן זורקות אותו אצל חברים ולוקחות בייביסיטר שתוציא מהגן וביהס. למה הבאתן ילדים??? הגרושה של בעלי לא מוכנה לקבל את הילד חזרה כשהוא מחכה לה מתחת לבית במוצאי שבת!!! מאמינים???? אומרת לילד ולאבא שנמצאים באוטו תחת הבית שלה תחזיר אותו אליך ומחר תיקח לביהס
* הדס   01/10/18 | 20:10
44. ממש חוכמה
כולה קצינת חינוך.. כזה תפקיד משמעותי שכדאי לך לוותר על המעורבות בחיים של הבת שלך? בואי, לא תגידי קיבלת תפקיד של מגדית או תפקיד צבאי בכיר אחר.. עוד כמה שנים גם ככה תיפלטי מהצבא נראה אם אז תרגישי שזה היה שווה להיעדר מהנוכחות של הבת שלך. מה גם חכי שיהיה לך ילד נוסף. בהצלחה עם הלוגיסטיקה!
* נטעלי   01/10/18 | 16:50
צודק
ממש בושה תדאגי לחינוך של הבת שלך קודם רחמנות לעבור מיד ליד ליד כל השבוע
* הדס   01/10/18 | 20:04
43. גבר קרייריסט זה בסדר, אישה מזניחה? תתביישו!!!
אין שום דבר רע בלהתקדם בקריירה. כשגבר מרוויח משכורת יפה, הוא איש מצליח. כשאישה מתקדמת היא מזניחה? אנחנו חיים בישראל... מה לעשות שיש הקרבות? איפה כל הימנים שהצבא בשבילהם זה הכל? תעריכו שיש נשים כמוה עם מוטיבציה. ובעלה מפרגן לה שאפווווו ענק!!!!
* אני   01/10/18 | 14:51
כמה נשים כאלה יש?
חוץ ממנה, הרבה נשים עובדות ויש גם לא מעט קרייריסטיות שמשקיעות את רוב מרצן בעבודה, שגם זה פוגע מאד בילדים לדעתי. כל אחת וסדר העדיפויות שלה, אבל זה מקרה מאד חריג, של אישה שתפקידה לא כזה חיוני בלשון המעטה, למערכת הצבאית, שיכולה לעבוד גם באזרחות, שמוכנה להקדיש את עצמה בעיקר לעבודה שלה, גם במחיר של להיות אורחת בחיי בעלה ובחיי הילדה שלה וגם במחיר של לא לגדל את הבת שלה בעצמה. זה מאד מאד חריג ויש בזה גם משהו מנוגד לטבע של אמא ולהתפתחות תקינה של הילדה.
* אמא   01/10/18 | 17:14
רציתי שאמא תעבוד
*  יש אימהות שנמצאות בבית כל היום ומזניחות את הילדים   30/10/18 | 15:20
מזניחה בהחלט
כדי לספק את הצורך האגואיסטי שלה בהערכה וכבוד היא נוטשת את הילדה חסרת האונים שלה. לא מבינה למה נשים חושבות שקריירה חשובה יותר מחיים והנפש של הילדים שלהם. בחרת להביא ילד לעולם והוא תלוי בך לחלוטין ולא ברור לי בכלל למה?
* י   30/10/18 | 00:49
42. הילדה משלמת מחיר כבד ותשלם הרבה לפסיכולוגים
גם אני עובדת בארגון פיננסי גדול וויתרתי על קריירה משגשגת לטובת הילדים. אין שידור חוזר , חמודה. הזמן עובר ולא תוכלי לתקן את הנזקים . ילד לא צריך כסף / צעצועים / חומריות. ילד זקוק לאהבה וקירבה לאמא. תעשי מה שבא לך - בהצלחה.
* אמא עובדת   01/10/18 | 12:23
נכון
מסכנה הילדה הזו
* הדס   01/10/18 | 20:05
לקבל
את אותה האהבה גם מהאב
* ילד יכול גם   25/10/18 | 23:04
41. יום אחד תגיעי הביתה ותמצאי את בעלך עם מישהי אחרת
* יואב   01/10/18 | 12:21
צודקת
ב ד י ו ק! הבת שלה תגיע לגיל ההתבגרות לא תסתכל עליה בכלל..
* נטעלי   01/10/18 | 16:50
40. הפסד אדיר . הורה זו ״העבודה״ החשובה אי פעם
אין דבר חשוב יותר מלהיות הורה ולהיות נוכח בחיי ילדיך הדבר נכון גם לאם וגם לאב. למה להביא ילדים אם לא באמת מגדלים אותם?
* שני   01/10/18 | 12:05
39. כן
את אמא פחות טובה בגלל זה.לגמרי
* דטדיכן   01/10/18 | 12:01
38. קצינת חינוך? מילא היית עושה משהו מועיל
* בזבוז זמן   01/10/18 | 11:59
37. זה חסך
למה היה דחוף להביא ילדה אם את לא יכולה לגדל אותה? היית מחכה אחרי השירות. אין תחליף לאמא... לאם חד הורית יש סיבה שהיא צריכה לפרנס כי אין לה ברירה...אבל לך יש. חבל...
* ורד   01/10/18 | 11:48
36. כפרה את כולה מורה בצבא!
לא נתנו לך תפקיד של ראש ממשלה שיצדיק היעדרות כלכך ממושכת מחיי הבת שלך.
* הילה   01/10/18 | 11:47
גם ראש הממשלה מגיע כל יום הביתה
* חחח   01/10/18 | 17:05
35. עוד 10 שנים פנסיה !!!
קצינים בצבא זה המיליונרים החדשים מה הבעיה לשרת כמו כל כוחות הבטחון עדהגיל 55 ?
* צבא חלש וליברמן מילה של עכבר    01/10/18 | 11:43
34. את קצינת חינוך לא מגד. ממש לא תפקיד ששווה את ההקרבה הזאת.
את לא נמצאת עם הילדה שלך בשביל להיות קצינת חינוך? נכון זה תפקיד חשוב, אבל לא מספיק חשוב בעיניי בשביל לעזוב את הילדה שלך. זאת דעתי לפחות, והייתי אומרת אותו דבר על גבר שלא נמצא עם ילדיו בשביל תפקיד שלא באמת שווה את ההקרבה. אם היית איזה מ״פ של גדוד לוחם או טייסת אז מילא.. אבל בשביל זה..? חוץ מזה, ברגע שאמרת שנשים הן חופרות וקנאיות וגברים מתקתקים איבדת אותי. חבל שאת מצד אחת טוענת שהעובדה שאת אשה לא צריכה להקנות לך יחס שונה מגברים, ובאותה נשימה מנציחה סטראוטיפים שובניסטיים.
* ישראלית רוסיה    01/10/18 | 11:42
33. מי ישמע מה היא כבר עושה, כולה קצינת חינוך זה לא שצריך אותה שם לעמוד מול קו האויב.
* פתטית   01/10/18 | 11:32
32. בלי קשר לזה שהיא לא נמצאת עם המשפחה של היא אישה קשה שמרוכזת בעצמה ובעיקר חשוב לה לעשות רושם על הסביבה שלה
אשה שחייבת להרגיש שונה/ מיוחדת/מגניבה/ שצריכה שכל רגע יגידו לה וואו איזה מדהימה. וגם הסיפור הזה שהיו לה רק שתי ברירות או לקחת את התפקיד התובעני הזה או להשתחרר לאזרחות - בולשיט. היו אינספור תפקידים הרבה פחות תובעניים לקצינת חינוך. היא בחרה דווקא את התפקיד הזה ואף אחד אחר לא עניין אותה.
* מכירה אותה   01/10/18 | 11:28
31. לא הבנתי
מה הקשר להשוואה לאבות?? כל הורה שלא נמצא עם הילד שלו- הוא לא הורה מדהים לדעתי. הדרך שלך להרגיש טוב עם עצמך, היא לקרוא לנשים חופרות וקנאיות? באמת אשה ואמא מדהימה!! שיהיה לך המון בהצלחה בהגשמה העצמית שלך דרך קריירה משגשגת ומצליחה.. אבל אמא מושלמת - את לא! מקווה בשביל ילדייך שאביהם ממלא את החלל שאת מותירה להם. ובשביל כל המתלהמים ששואלים באיזו זכות מעבירים עליה ביקורת- היא חשפה את חיה, אז בהצלחה עם הטוקבקים
* רוני   01/10/18 | 11:28
30. לא קשור לאישה/גבר. הורה שלא נוכח בחיי ילדו = הפסד לשני הצדדים.
ומה פירוש "לא יעצרו אותך"? אם המקצוע בא על חשבון ההורות, בעיני זה הפסד של ההורות. את פשוט מפסידה משהו שהוא הרבה יותר יפה בעיני. אבל זכותך להפסיד. הילדה מצדה חיה במשפחה חד-הורית, וזה לא נורא, הרבה ילדים חיים ככה, אבל גם את וגם היא מפסידות משהו.
* מישי   01/10/18 | 11:03
29. שאפו לבעלך
אני רוצה לאמר שאפו לבעלך ולהסיר בפניו את הכובע. כי אין ספק שרוב נטל הבית נופל עליו וזה שהוא מוכן לטפל בילדים ,כשהאמא מגיעה פעם בשבוע הבייתה,זה בהחלט לא מובן מאליו. שלא להזכיר את העניין של:כביסות,בישולים,נקיון הבית,קניות,ועוד. אני אישית כגבר לא הייתי מתחתן עם אשה בקבע ,שהתפקיד שלה תובעני כל כך ,שיהיה לך בכל מקרה בהצלחה ותעריכי מאוד את הגבר שאת חיה איתו,לא כל אחד היה מסכים לדבר כזה.
* אלון   01/10/18 | 10:39
מבינה שלהכניס למכונה בגדים וללחוץ על הכפתור הנכון זה מורכב לך?
למה לנשים שנושאות בנטל הכה מאתגר של קיפול גרביים אתה לא נותן נאום "שאפו"? זה עניין של מורכבות טכנולוגית שמבלבלת בעיניך (למצוא לכל גרב את הבן זוג שלה ולדעת להפוך חביתה זה אכן מאתגר....) או שזה עניין של פגיעה באגו ??....
* שאפו לה שהלכה נגד הזרם!!   01/10/18 | 11:13
לא הבנתי את הקשר
הבנתי אבל לא לצורך התגובה שלא מראית לי מתאימה כאן. זה נכון גם הפוך. רוב הנשים היו מעדיפות בעל ואבא נוכח בחייהם, מאשר בעל ואבא שמגיע פעם בשבוע לכמה שעות כאורח. ואם כבר היתה התייחסות מגדרית- עדיין רוב הנשים הן אלה שעושות את רוב עבודות הנקיון בבית, כולל כביסה, מתוך תפיסתן את עצמן כנשים וכאימהות.
* אמא   01/10/18 | 17:03
28. גאה בך נטע את אמא מושלמת בדרך שלך. הכל טוב
* איילת   01/10/18 | 10:38
אמא מושלמת עבור מי?
לא נראה לי שילדים יכללו בהגדרתם למילה ״אמא״ ומשמעותה , נוכחות של כמה שעות בשבוע איתם.
* אמא   01/10/18 | 16:59
27. דעתי האישית
דעתי האישית היא ,מבלי קשר לפן המגדרי,זה שעובדים בשביל לחיות ולא חיים בשביל לעבוד. זאת אומרת אני חושב שגם גברים וגם נשים,צריכים לעבוד 8-9 שעות ביום ולחזור הבייתה בשעה סבירה למשפחות שלהם. אדם זקוק גם לזמן לעצמו,זמן לזוגיות,זמן לילדים,זמן לתחביבים ובכלל ,אני מאמין בהפרדה בין חיי העבודה לבית. כלומר להגיע הבייתה בשעה 17-18 ואז,לא לשמוע יותר על העבודה עד מחר. תראי איך חיים אנשים באירופה למשל... אני לא מאמין בלהתחתן עם העבודה ולהקריב את החיים האישיים שלך,את הזוגיות שלך ואת הילדים שלך. בסופו של יום ,אף אחד מאיתנו לא ייקבל מצבה מזהב בסוף ימיו,על כך שהקריב את מרבית חייו לצבא או לארגון כזה או אחר. את עושה הקרבה אדירה,למען הקריירה,אבל יום אחרי שתעזבי את הצבא,החיים ממשיכים ונמשכים ואף אחד שם לא יזכור את כל מה שעשית עבור הצבא. גם באזרחות,לא מעריכים את כל מה שאתה עושה בשביל הארגון שאתה עובד בו. שיהיה לך בהצלחה ,בהחלט את עושה הקרבה אדירה,השאלה היא האם ההקרבה הזו שווה ומשתלמת לך? אני אישית כגבר,לא הייתי מתחלף איתך.
* אנונימי   01/10/18 | 10:36
אחי אתה צודק באלף אחוז
הייתי כאן וכאן הזמן עם הילדים שווה כל שקל או שאיפות קריירה תמיד יש זמן להתפתח
* אריק   01/10/18 | 11:06
צודק בהחלט
* נופר   01/10/18 | 11:15
תגובה מדוייקת. העבודה לא תחכה לך בסוף יום קשה ותתן חיבוק.
* דנה   01/10/18 | 11:45
בעולם אידיאלי אתה צודק.. אבל אנחנו בישראל. מי ישרת בצבא? קצינים ונגדים עושים עבודת קודש 24/7 ומרדישים חייהם להגן עליך, שתוכל לבלות עם ילדיך. זה הכרחי
* שני   02/10/18 | 08:06
26. רסן נטע
פשוט את אמא נפלאה כול הכבוד לך על השירות בצבא כול הכבוד לבעלך שתומך
* ש   01/10/18 | 10:35
25. כל הכבוד
כל הכבוד לך על מסירותך ונכונותך להקריב מעצמך לטובת שירות צבאי מאתגר וקשה. הרבה גבות יורמו והמון יצקצקו בלשונם. אני בטוח שהאמהות שלך לא פחות טובה ואולי אפילו טובה יותר מרבות המגיבות כאן. וכמובן- גם ההורות של בעלך טובה פי אלף מהורותם של גברים אחרים לאור ההתנסות שהוא עובר. בתור רב סרן קרבי (וגם רופא) שלא ראה שבועות של בית - מפרספקטיבה של זמן - ההורות שלי השתבחה ולא נפגעה והתוצר- נפלא ! חזקי ואמצי... תני למברברים ולמברברות להוציא את מרתם והמשיכי בעשייה ברוכה. את אישה אמיצה. הורות טובה זה זמן איכות- ולא כמות. שנה טובה.
* רא   01/10/18 | 10:31
24. "נשים חופרות וקנאיות" איזה משפט נורא לשמוע ועוד מאשה
לא הרשמת ואת לא מהווה דוגמה באמירות כאלה וגם אחרות.
* שרון   01/10/18 | 10:29
מסכימה לגמרי
למה הדרך של אנשים להצדיק את סגנון החיים שלהם, תמיד באה דרך השמצה של אחרים
* לאנה   01/10/18 | 11:21
גם אני הזדעזעתי
האשה רווית הסטיגמות הזאת אמורה לחנך צעירים? אבוי (וסליחה אם חפרתי, ממש לא מקנאה - יש לי קריירה מספקת ואיכשהו אני משלבת את גידול הילדים עם בן זוגי).
* אמא לשלושה   02/10/18 | 01:00
23. הורים
מפרגן לך מכל הלב. התעלמי מתגובות לא ענייניות. להיות בבית ולשים את הילד מול הטלוויזיה זה לא נחשב הורה או אמא טובה. אם את באמת מנצלת את הזמן בבית לזמן איכות עם הילד אז זה ממש אחלה. וגם אבא יכול ללכת עם הילד לרופא וגם לקחת לגן. ממש לא נורא. ואת עושה תפקיד ומקדמת את עצמך שזה חשוב לא פחות ומסר לילד על פיתוח עצמי. ובכלל, את גרה באשקלון ומשרתת באוגדת עזה. חצי שעה נסיעה, אז מה הסיפור? במקרה הצורך תמיד אפשר לתת קפיצה הביתה. בסיס סגור זה עדיין לא כלא, גם למשרתי קבע.
* אבא   01/10/18 | 10:22
נשאלת השאלה
לפי תגובה זו, נשאלת השאלה אז מדוע רוב הגברים לא היו מוכנים לנהל כך חיי זוגיות ומשפחה? מה הבעיה בזה?
* אמא   01/10/18 | 16:56
22. אף אחד לא מכריח אותה להיות ברמה א פלוס המשכורת הרבה יותר גבוהה זה הבחירה שלה כנראה מעדיפה את העבודה על פני המשפחה היא תרגיש את הפספוס בעוד כמה שנים שהילדים יגדלו ללא אמא
* יואב   01/10/18 | 10:21
21. בגדול כן.. פעם בשבוע זה אמא רעה. הילדים יזכרו את זה בעתיד
והיתרון שאולי יהיו ההפך ממך לילדים שלהם
* שי   01/10/18 | 10:10
20. חוסר נוכחות אימהית פוגע יותר מחוסר בדמות אב
* לא צריך להיות פרויד בשביל להבין את זה   01/10/18 | 10:03
זה ממש לא נכון
ילד זקוק לשני הוריו. כל הפסיכולוגים יעידו על כך, אך בעיקר יעידו על כך הילדים שסובלים מחוסר של אחד ההורים. ההתפתחות, החוסן, הבטחון של ילד נבנים גם מקיומם המשמעותי של שני הוריו בחייו. הטבע יצר את הילדים משני הורים-גבר ואישה. וכך גם הילד בטבעו זקוק לנוכחות של שני הוריו-אמא ואבא.
* אמא   01/10/18 | 16:54
19. דעתי
הבחירה שלך נעשתה ממי שאת. את מסוגלת לא לראות את הילדה כל השבוע. אם הסידור לא היה נראה לך לא היית בוחרת בו. לא חסר עבודות באזרחות. מבחינתי זה עצוב . ילדים זה הדבר הכי חשוב ופעם בשבוע זה אורחת. אך שוב בחירותייך נבעו מהאופי שלך ומה מתאים לך.
* אורטל   01/10/18 | 09:54
אין תחליף לאמא
אין תחליף לאמא, לא יכולה לתאר מצב בו אני רואה את הילדים שלי פעם בשבוע. לשם מה אנחנו מביאים ילדים אם לא להיות לצידם?
* עינת   01/10/18 | 11:02
18. על תדאגי ילד לעולם אינו שוכח!
כאשר היא תגדל ותהיה עצמאית היא תבוא איתך בחשבון.
* אסף   01/10/18 | 09:25
17. כשתזדקן הקריירה שלה תבקר אותה בבית אבות
* נכון?   30/09/18 | 23:45
16. חופרות וקנאיות. יופי. זה מה שנקרא שנאה עצמית- זה מה ששווה נשיות בעיניך?
אם כל הכבוד לחיים האלו ואת דתיה אז מאמינה באלוהים ובמה שקורה אחרי המוות. כל האנשים ללא יוצא מין הכלל שחוו מוות וחזרו אמרו שהדבר הכי משמעותי וחשוב הוא היחסים עם האהובים. לא שום תפקיד ושום קריירה. לראות את הבת שלך פעם בשבוע, עם כל הכבוד, את לא בוחרת במה שחשוב באמת. הילדה שלך גדלה בלי אמא ועם געגוע וחוסר תמידי. מנסה להיות לא ביקורתית ולא שיפוטית ואולי תקראי את זה וירד לך האסימון.
* ממני, מקווה שתקראי   30/09/18 | 21:37
בבקשה: מה שהיה צריך להוכיח: חפרנית וקנאית
* היא צודקת   01/10/18 | 10:38
15. בטוחה
שהתפקיד משמעותי ואת מתחברת אליו. זה גם בהחלט יסלול לך דרך לתפקיד מאתגר נוסף. לא ברור לי איך קצינת חינוך יורדת על נשים? לא למדת דבר? תראי את עצמך ואת כוח הרצון שלך. יש הרבה נשים כמוך בתפקידים אחרים באזרחות שעושות אותן בצורה מקצועית וטובה בלי ברבורים, קנאה וחפירות. מה זה השטויות האלה? את בחרת להיות בארגון גברי מאד אך את לא צריכה לסגל ירידה על נשים כדי להצליח. אין ספק שהריחוק מהילדים מראה את אותותיו בין אם מדובר בנשים ובין אם בגברים. לכן יש הרבה אנשים שלא היו רוצים להינשא לאנשי קבע. כואב לשמוע על בת שאמה רואה אותה פעם בשבוע אבל נשמע שהתפקיד מעניין ושאת בשלב שאת יכולה לעשות הפרדה. בהצלחה
* רתם   30/09/18 | 21:15
14. נשים חופרות וקנאיות?
פרגנתי לך לכל אורך הכתבה עד שאמרת את המשפט הזה
* אישה חופרת וקנאית   30/09/18 | 20:33
בדיוק
* אני   01/10/18 | 10:15
13. כן. זה אומר
זה אומר שאת הורה פחות טוב. גם אבא שלא נמצא בבית זה אומר שהוא הורה פחות טוב. הוא אולי איש עסקים מוצלח/ קצין בכיר/ הייטקיסט גאון, אבל הורה גרוע.. מפסיד את הילדים שלו ויתחרט בהמשך..
* אמא אמיתית   30/09/18 | 20:22
כל מילה
חכמים על ילדים, על פעוטות שצריכים את ההורים שלהם זמינים נגישים תומכים ואוהבים.
* דנה   30/09/18 | 22:09
בדיוק
* לאנה   01/10/18 | 11:22
12. למה ההשוואה לגבר?
גם אבא צריך לראות את הילדים שלו יותר מפבם בשבוע/סופש. אין קשר אם זה אבא או אמא. כהורה אתה אמור לרצות להיות קרוב לילדים שלך. לגדל אותם. להקנות להם ערכים. היא מקנה ערכים לאחרים ולא לבשר מבשרה.. מוזר מאוד.. בסוף כשהבת שלה תגדל עם תסביכים היא לא תבין למה.. ילד זקוק לחיבוק של 2 הוריו. זקוק לחום. אהבה. בטחון. אם אחד ההורים לא בבית הוא פשוט מפספס.. והיא מפספסת את תקופת הילדות של הבת שלה. מה יכול להחליף את זה??
* אמא   30/09/18 | 20:18
תיקון תפיסה
ילד זקוק לחיבוק של הורה. יש משפחות שיש הורה אחד. אנא אמא יקרה שימי לב לכתיבה הלא רגישה שלך. בישראל ישנן משפחות חד הוריות רבות וכל מה שילד צריך זה הורה אחד שיאהב ויאמין בו. ולגבי העניין עצמו, גם לי צורם החוסר של האמא הקצינה בחיי הבת שלה. יש פה מידה של וויתור שהאם לא רואה בשלב זה בחייה ובהחלט פיספוס, עם חלק זה מסכימה עמך.
* גם אמא ****   01/10/18 | 11:05
11. כל הכבוד!
בתור אמא בעצמי אני גאה בך על הבחירה ועל האומץ לעמוד אחריה בלב שלם! יש הרבה סוגים של אמהות וכל אמא עושה את מה שנכון לה ולמשפחתה, מדובר פה בקצינה בכירה, אחראית וערכית ואני בטוחה שאת הבחירות שהיא בחרה היא עשתה רק אחרי שווידאה שהבת שלה מקבלת כל מה שהיא זקוקה לו.
* בת חן   30/09/18 | 19:45
אף פעם הבת לא תוכל לקבל את מה שהיא זקוקה לו חיבוק של אמא מתי שצריך וביטחון
* יונית   01/10/18 | 10:25
10. ההשוואה לא צריכה להיות לגברים
זה שיש גברים בצבא שלא רואים את הילדים שלהם זה גם בזיון. זו לא צריכה להיות הבשוואה. הצבא היום לא מאפשר הורות סבירה. לא לאמא ולא לאבא. הצבא וגם מקומות עבודה אחרים באזרחות לא מאפשרים לגדל את הילדים. במדינה שמעודדת ילודה המצב לא סביר
* יפה   30/09/18 | 19:37