תגובות (95 תגובות ב-78 דיונים)
28. אני חושב שורדה ניסתה להציג גם צד אחר
זה לא העניין רק אם הבחור אשם או לא או בכמה הוא אשם, אלא, יש פה עוד עניין ניסתר, שנראה לי שהבחורה בכלל אין לה מוכנות מינית, ולכן, בחורה כזאת, לא צריכה לצאת עם גברים לפני שתרגיש מוכנות מינית או, שלפחות תודיע לבחור מראש שאין לה מוכנות מינית ושלא יצפה למשהו וזה בלי קשר לאחריות שיש לבחור בעניין.
05/12/12 | 12:06
27. מי שפונה לתוכנית קרקס, שלא תתפלא שעושים ממנה קרקס
אם הבחורה במצוקה, שתפנה למרכזי סיוע
ולא לתוכניות קרקס ברדיו.
05/12/12 | 12:04
ורדה
ועוד איך קרקס. מי פונה לרדיו במקרה כזה ומי בכלל פונה לורדה הקיצונית בדעותיה.
אכן, הגיעה העת שלה לפרוש.
טון הדיבור שלה לא נעים לאוזן, לא כיף לשמוע אותה צועקת והנימה היא נימה של אדם שעובר עליו משהו.
תוכנית לא ראויה, משעממת, מרדימה והפכה לבדיחה .
06/12/12 | 07:15
26. צודקת ורדה - אחד שהקשיב למכתב
לא יודע מה זה אונס, אני גבר :)
מהמכתב עולה שהבחורה מחפשת במה לתלות את צערה.
ורדה אמרה לה בסך הכל - צאי מזה זה חלק מהחיים,
05/12/12 | 12:03
25. ורדה צודקת הבחורה היסטרית ומגזימה
05/12/12 | 12:02
24. ורדה צודקת!!! ניסיון לאונס לא היה כאן.. הבחורה מתוסבכת..
05/12/12 | 12:01
נכון טמבלון
ולכן היא צריכה לטפל בה. היא פסיכולוגית, לא משפטנית.
05/12/12 | 16:19
מה קרה
משהו מת?
06/12/12 | 00:56
23. אני גם יצאתי עם מישהי חודש והיא
לחצה שנשכב ולא רציתי עד שפעם אחת היא ניסתה בכח ולא עצרה עד שצעקתי מאז אני מרגיש מין תחושת ריקנות ,אני לא יודע אם אני בתול אפילו
05/12/12 | 12:00
חחחחחחחחח די לא יפה
05/12/12 | 12:55
22. אונס זה שהוא לא מפסיק גם שאת צועקת
זילות של המונח הנוראי אונס. אונס זה דבר מזעזע וזה לא היה אונס ע"פ הבחורה. והיא באמת היסטרית ע"פ המכתב שלה. מה יהיה על נשים שבאמת עברו אונס ? אונס זה מונח גמיש ואין לו סקאלה.
05/12/12 | 12:00
אונס עפ"י הגמרא זה רק במדבר כשאין אף אחד ,,,
שישמע אותך,
את היית אתו זרמת אתו זרמת וזרמת פתאום נמאס לך ,
מתוקה זה לא אונס,
ומה שאת מתארת במכתב זה נקרא בלשוננו "נעים להזכר" !,
05/12/12 | 13:00
21. ורדה צודקת..
הבחור הפסיק.. לא היה פה שום ניסיון אונס.. ואחותי.. את לא יודעת אם את עדיין בתולה?!
05/12/12 | 11:58
20. מזדקנת מאוד לא יפה...משהו העביר אותה על דעתה -
הגיע הזמן לצאת לגמלאות.
05/12/12 | 11:58
התמונה מזעזעת....בכוונה תחילה
05/12/12 | 12:42
19. היא לא נתנה לגיטימציה לכלום דבריה הוצאו מהקשרם!
היא לא אמרה שמה שעשה בסדר אלא רק שהתגובה של הפונה קצת היסטרית לדעתה.
זו דעתה, אם לא רצתה לשמוע לא הייתה צריכה לפנות אליה.
05/12/12 | 11:57
18. וואלה יופי על כל דבר מאיימים בתביעה
שתתבע את ההורים שלה ואת המח שאין לה
05/12/12 | 11:56
17. לא אוהבים את בתיה - הגיע הזמן להורידה מהרדיו .
05/12/12 | 11:55
תוריד את בתיה וורדה נשארת????????
05/12/12 | 15:32
16. תתביישי לך - גועל נפש - להעיף אותה מהרדיו ומיד ...
היא חושב את עצמה לכוהנת, אחת שיודעת הכל, אני נגעלת רק מלשמוע אותה...
05/12/12 | 11:55
15. כל הכתבה הזאת הגזמה! אני שמעתי את השידור!
כל הכתבה הזאת הגזמה! אני שמעתי את השידור וזה בכלל לא מה שהיא אמרה!!! היא אמרה שהבחורה צריכה להמשיך לחיות ולא לשבת בחושך עם תווית של קורבן עונס
05/12/12 | 11:55
14. ורדה צודקת...
05/12/12 | 11:54
13. היא אכן לא התנסחה כראוי
יחד עם זאת הנקודה המרכזית היא שכנראה לא מדובר באונס. ברור שהחוויה ממש לא נעימה, אך הבחורה הבהירה את עמדתה בתקפות והבחור נסוג.
האם אצל אדם ממוצע זה אמור להשאיר צלקת לכל החיים ולמנוע ממנו להיות בקשרים רומנטיים?
איני פסיכולוגית אך להערכתי התשובה שלילית.
05/12/12 | 11:44
12. ורדה צודקת. לצערי. הגזמה פראית והיסטריה.
ולך, הפגועה, אל תענישי את עצמך על טיפשותם של אחרים (אותו גבר, אם לא הבנת)
05/12/12 | 11:43
11. נו באמת....
היא פונה לשמוע חוות דעת של וורדה, אז ורדה תגיד את דעתה, היא לא אמורה לרצות אף אחד.
ובאמת הסיפור נשמע קצת מוגזם, חייב להודות.
הקיים מצב שבו גבר ובחורה מתחילים קשר רומנטי והבחורה לא אומרת "לא", כדי לא לצאת זולה?
הבחור פשוט צריך להבין את הבחורה שלצידו, למה היא באמת מתכוונת.
אירגוני הנשים באמת מקצינות את המצב, וזה גורם לעומס מיותר על המשטרה ועומס בלתי נסבל על בתי המשפט... ואני מאמין שכל תלונה שלישית או רביעית נמצאת תלונת שווא, והרבה מאוד תיקים שכאלה נסגרים מחוסר אשמה.
הפמיניזם הקיצוני השתלט על החברה שלנו, בקרוב כל מנהיגנו יהיו אנסים מורשעים.
קצת חומר למחשבה....
05/12/12 | 11:42
אימפוטנטים
05/12/12 | 15:34
10. ורדה צודקת! הבחורה היסטרית דבר כזה הרס לה את החיים?
צריך לקחת הכל בפרופורציה . מסכן מי שיחיה בעתיד עם בחורה כזאת מובטח לו תלונות שווא במשטרה סנקציות שונות ומשונות, פחד !!!!!!!!!!!!! בחורה מתוסבכת!
05/12/12 | 11:40
9. נא לשמוע תתכנית ואחרי זה לדבר
אני שמעתי וכך הם פני הדברים בעיניי.היא אמרה שאם הגעת עם בחור למצב אינטימי והוא הבין שאת רוצה סקס וניסה ליזום ומנעת ממנו .והוא עצר זה לא אונס.כי אם זה אונס אף אחד לא ינסה להיות עם מישהי רק אם יש לו אישור בכתב.המשפט האחרון הוא שלי...תודה
05/12/12 | 11:40
8. פסיכולוגיה בגרוש - ורדה רזיאל
לפעמים קצת רגישות היתה עוזרת ככה אמרו פסיכולוגים מדופלמים אבל חובבנית לא יודעת כבוד והיא צריכה להתנצל לא יפה להתנהג כך כשאדם פונה אליך. בבקשת עזרה אונס הוא ההשפלה הגדולה לאישה
05/12/12 | 11:39
7. היא צודקת..נשים מגזימות
כל כך הרבה פעמים חוויתי את המילה "לא: אפילו מבת זוג ארוכת טווח, ובדיעבד זה היה כן מתבייש,שאי אפשר פשוט לדעת מתי זה ביישני ומתי זה מתנגד. אם בחורה צעקה עליו והוא שיחרר אז הכל בסדר, לא נעשה פה משהו חמור.. הם היו זוג והוא רצה סקס, ניסה להוציא אותה מ"איזור הנוחות" בקצת לחץ מיני.. זה לגיטימי. כמובן שיש את הגבול האישי שכל אישה קובעת לעצמה, אבל צריך באמת להבין את ההבדל בין חציית גבול אישי לבין אונס בר ענישה.
05/12/12 | 11:39
6. ורדה צודקת.
05/12/12 | 11:38
5. מסכימה עם ורדה
הבחורה נמצאת עם הבחור מעל 3 שנים ומתארת את הנוכחות שלה במערכת יחסים ארוכת טווח אשר בה הבחור מנסה מידי פעם לשכב איתה והיא בתפקיד המסרבת. היא אמביוולנטית לגבי האפשרות שתישכב איתו ונבהלה כשעברה את הגבול של עצמה. מדובר אולי בבהלה ובחששות ולא בסיוטים. גם החברה שלנו צריכה להפסיק מלראות כלבחורה שטוענת שאנסו אותה כמי שאכן נאנסה. זה מקטין מאוד מחומרת המשמעות של "סיוטים " אצל מי שבאמת נאנסה
05/12/12 | 11:38
4. גברת ורדה- מי נתן לך רישיון?
05/12/12 | 11:38
3. אני לא מאמינה שיש עדיין אנשים שמקשיבים לאישה הזו..
05/12/12 | 11:37
2. את לא רעה רק טיפשה
05/12/12 | 11:35
1. מסכימה עם ורדה
אבל חשוב להבהיר לבנות צעירות וחסרות ניסיון שקשה לגברים לעצור באמצע ועל כן לא להכנס למיטה אם הן לא בטוחות בכך
05/12/12 | 11:31
גם לרוצח קשה להפסיק בהתקף זעם
הטיפשות שלכם/ן עולה על כל דימיון!
05/12/12 | 16:05
ניוזפלאש! גברים הם בני אדם תבוניים, לא חיות
05/12/12 | 22:56