החדשות
תגובות (56 תגובות ב-37 דיונים)
37. זו מדינה דמוקרטית!? או דמוקטטורית וחלטוריסטית?
מדינה בדיחה! מה זה השטויות האלו? אני רוצה להחרים את מוצרי ההתנחלויות, מישהו יכול להכריח אותי לקנות מהם??? אני כבר 10 שנים מחרים מוצרי התנחלויות לא חוקיות, וזו זכותי המלאה!
* דמוקרט ולתמיד!   08/08/10 | 09:13
36. להחרים את כל המרצים היוצאים נגד ישראל
אין להם בושה מקבלים משכורות גבוהות מהממשלה ואחר כך מעיזים לשלוח מיכתבים לחול כדי שיחרימו את ישראל צריכים להכנס לכלא זה נקרא בגידה בעם שלך
* zx   12/06/10 | 22:25
תגובה
למה זה מתעורר רק אכשיו ,דברים בסיסים כמו נאמנות למדינה ולתושביה נעלם ,מזמן היו צרכים לטפל בכל אנשי הגיס החמישי שבקרבנו ,
* אשר לנקרי   14/06/10 | 14:25
35. סוף סוף
ברוך ה' תודה לך אלוקים שהכנסת להם קצת שכל הגיע הזמן להחרים אותם בחזרה התנחלויות הם חלק מאיתנו ואף אחד לא יחרים אותם מי שיחרים יקבל חרם בחזרה
* שוקו   10/06/10 | 12:12
34. לא בעד בוגדים, אבל בעד דמוקרטיה!
אי אפשר לפגוע בחופש הביטוי, זה מה שמבדיל אותנו מהם! כמה שזה עצוב שיש אנשים שמתנהגים בצורה כזו, אסור להשתיק אותם.
* גליה   10/06/10 | 10:24
חופש הביטוי
חופש הביטוי חשוב אבל לא יותר מהנאמנות לערכים המשותפים לכל תושבי המדינה כמו נאמנות למדינה ולתושביה חיבים לטפל בכל הבוגדים שבקרבנו שמעונינים להביא את המדינה היחידה שיש לנו למצב של פשיטת רגל
* לנקרי אשר   14/06/10 | 14:29
33. סוף סוף משהו בכיוון הנכון. מספיק להיות פראיירים!!!
* א   10/06/10 | 10:18
32. כל הכבוד שהפוליטקאים מתחילים לחשוב כמו שצריך
* ישראלי   10/06/10 | 08:13
31. מה הקשר בין דמוקרטיה לבין זכות (וחובת) המדינה להגן
על אזרחיה??
* אלה   10/06/10 | 07:45
30. תקשיבו
חופש הביטוי זה בסדר אבל שזה נהפך להסטה!!!!! לבגידה!!!! מי אם לא אנחנו יגן עלינו? אני לא מבינה איך אפשר לפנות נגד המדינה שלך? נגד הצבא שלך? היוזמה מבורכת סוף סוף הכנסת קיבלה קצת שכל... מבורך מבורך מבורך
* נטלי   10/06/10 | 07:22
29. סוף לאימפוטנציה של הכנסת! הגיע הזמן לפעול!
תתחילו לפעול למען האנשים! חוק כזה מתקבל בברכה רבה !
* רונן.ס   10/06/10 | 07:08
28. מוצרים מטורקיה
רשת מגה מייבא מטורקיה את כל מוצרי הפסטה שלה....אזרחי ישראל תפעילו שיקול דעת כאשר אתם מבקרים בסופר...שימו לב גם ברשתות אחרות ישנם מוצרים מטורקיה, חפשו בפייסבוק קבוצה הקוראת להחרים מוצרים תוצרת טורקיה
* אשדוד   10/06/10 | 06:56
27. כל הכבוד!!!חייבים לשמור על המדינה היחידה לעם היהודי
סוף סוף אני מרגיש שמישהו התעורר ומגן עלינו מהשמאל הקיצוני וערביים ישראל שרק מתפללים שישראל תיפול..דמוקרטיה דמוקרטיה אבל חייבים לשמור עלינו אחרת נאבד את מדינתנו היחידה!!
* גבע צין   10/06/10 | 06:27
26. על הבגידה
צריך לזכור שבמציאות הכלל עולמית מספר המיקרים של בגידה מצד אזרחים במולדתם קטן משמעותית ממספר המיקרים של בגידת המדינה באזרחים וזה כולל מיקרים כמו: מיסוי לא הוגן,שחיתות שילטונית,הפעלת קשרים אישיים,אי חלוקת נטל,הפקרת שבויים,מלחמות לא מוצדקות,שירות צבאי כפוי ועד אז לפני שאתם באים לדרוש ממני נאמנות למדינה עדיף שתדרשו מהמדינה נאמנות כלפי אזרחיה וכלפי עצמה כי הסכנה הכי גדולה למדינה זה למעשה המדינה עצמה דרך שילטונה ולא האזרחים שלה
* יוסי   10/06/10 | 06:03
תגובה
קישקוש ,קישקוש ,הרי לפי תגובתך תמיד יהיה לך תירוץ למה אפשר להצדיק את הבוגדים במדינתם ,גם אם כל מה שרשמתה כבגידה של המדינה באזרחיה היה נכון עדין זה רחוק מאוד מהצדקת בגידת אזרחי המדינה באזרחים האחרים של מדינה זו
* לנקרי אשר   14/06/10 | 14:22
25. כולם במדינה הזו השתגעו ?
איפה הדמוקרטיה ? אתם לא מבנים שאם יעבירו את החוק הזה יוכלו גם לתבוע אותכם כי אתם רוצים למשל לקרא להחרמת מפעל שמזהם שיבנה ליד הבית שלכם. אתם תעמדו שם עם השלטים ופשוט יזרקו אותכם לכלא ויקחו ממכם גם כסף כי גרמתם נזקים חברה שרצתה לפתוח את המפעל המזהם ליד הבית שלכם.
* אזרח מודאג מאוד   10/06/10 | 04:23
24. תגובה ל-8 כנס! (כנסו!)
גם לדמוקרטיה יש גבול! אי אפשר לחיות במדינה שחלק מהאוכלוסיה חוצים גבולות שבחלומות הכי גרועים לא דמיינתי שישראלי יכול לחצות! זה ברמה כזאת שמבחינתי לאותו הבנאדם - לא מגיע לחיות פה! חופש ביטוי בין המפלגות לא נועד לעשות הרס למדינה! אז הגיע הזמן שהשמאל הקיצוני יתחיל להיות קצת יותר דיפלומט ולא מלחמתי כלפי ארצו ! שורה תחתונה - אל תטיף פה על דמוקרטיה מדובר פה על בטחון המדינה! ובתקופה הזאת אפילו דיקטטורה לא תזיק לאנשים כמוך שלא מבינים את מצב האומה!
* דיויד   10/06/10 | 02:58
23. באוסטרליה - ראש הממשלה אמר בצורה חד משמעית
שמי שלא טוב לו שם, ומי שלא נאמן למדינה ופועל נגדה באופן מוצהר כולל התנגדות דתית, ש-י-ל-ך !! - ועכשיו באו מים עד נפש - גם אצלינו !!
* אמיתי   10/06/10 | 02:40
22. מז"א
למה הם צריכים לקנות את המוצרים שלנו?
* 'ק'/   10/06/10 | 01:49
21. רגע.
למה שיקנו את המוצרים שלנו?
* שדגשדג   10/06/10 | 01:48
20. רגע אני לא מבין תסבירו לי בבקשה
הפלסטינים חייבים לקנות את המוצרים שלנו? אתם לא חושבים שאתם טיפה חוצפנים? אנחנו הרי ברוגז איתם למה שיקנו את המוצרים שלנו ולמה שאנחנו נקנה את המוצרים שלהם? אני לא מבין פה מה קורה..
* שי   10/06/10 | 01:48
19. כל הכבוד!סוף סוף פועלים בצורה מועילה בנושא של החרם!
* המאושר   10/06/10 | 01:25
18. עכשיו ערביי ישראל יגידו שזה חוסר דמוקרטיה
* נשמע כמו "אוי אוי אוי"   10/06/10 | 01:18
17. טל כנסי
הרגת אותי מצחוק .מה הכעיס אותך כל כך ?שלחת אותה לאן שהיא שייכת .הבחורה ציינה את שמה היא ערביה חשבת שהיא תסכים איתך ?
* סמדר   10/06/10 | 01:06
16. אוי ואבוי, אנחנו הבאים בתור
לכל אלה ששמחים, כדאי שתילחצו - אם היום משתיקים מישהו אחד, מחר גם ישתיקו אותנו
* מורן   10/06/10 | 01:04
15. ראניה
תסתכלי סביבך כמה מדינות את יכולה לבחור .נשמח מאוד עם תעזבי ושם אנחנו רוצים לראות אותכם מתלוננים!!!
* סמדר    10/06/10 | 00:55
14. תגובה ל-8 כנס
חופש ביטוי ודמוקרטיה אתה בהחלט יכול למצוא בכל מדינות ערב .היהודים מכבדים דמוקרטיה והערבים מחרבים אותה .פשוט פשוט פשוט!!!
* סמדר    10/06/10 | 00:45
דמוקרטיה זה להרוג אנשים חפים מפשע??
להתנגד להרג אנשים חפים מפשע זה נקרא להחריב את הדמוקרטיה?? אני ערבי ואני נגד פעולת המשט כי נהרגו בה אנשים חפים מפשע ואני חושב שהיה ניתן למנוע זאת, אז אני מחריב את הדמוקרטיה??
* ערבי*   10/06/10 | 02:00
13. יישר כח !!! כל הכבוד !!!! ישראל מתעשתת !!!!!!!!
* מיכל   10/06/10 | 00:11
12. בסוף עוד נצטרך כולנו לעבור מבחן נאמנות לממשלה
ומי שלא יהיה נאמן מספיק, תישלל לו האזרחות. שלא יהיה ספק, גם אני נגד החרם על המוצרים הישראלים, אבל פה זו מדינה דמוקרטית, ולה יש חסרונות וייתרונות. אבל בזמן האחרון נדמה, שכל מי שלא תומך במדיניות של הממשלה הנוכחית נתון לזעמם של חברי הכנסת הכוחניים, מבלי שאלה יאפשרו לו להביע דעה שונה משלהם. אם אנו רוצים להמשיך להנות מהדמוקרטיה עלינו לשמור עליה, גם כשהיא מאפשרת לאחרים להביע דעה השונה מדעותינו האישיות. "אנני מסכים עם דעתך, אך אאבק על זכותך להביע אותה". עושה רושם שלא כך הדברים בימנו.
* ככה זה מתחיל   10/06/10 | 00:09
וכמה שהדמוקרטיה חשובה אין שום קשר בין הצעת החוק
לדמוקרטיה או לפגיעה בזכותך להתנגד, להפגין, להתאסלם ולבחור לא לשרת בצבא... הכול בסדר, אבל האם מדינה מתוקנת צריכה לקבל (ועוד לממן לעיתים!) אנשים שקוראים לפגיעה בה???? אם כל הכבוד למדינה יש עוד כמה חובות לאזרחים - להגן עליהם מהרוצים להשמיד קודם כל... (להשמידם פיסית וכלכלית.... ושלא תטעה לחשוב שמי שקורא להחרם המדינה לא היה מעוניין לראות אותנו חוזרים לאירופה...)
* אין על הדמוקרטיה   10/06/10 | 07:44
11. אם אין אני לי - מי לי! כל הכבוד לכנסת המתפקחת שלנו!
* ניר   09/06/10 | 23:34
10. הגיע הזמן, יאללה שיעבירו את החוק
* אודיסאוס   09/06/10 | 23:24
9. מתחילים להבין את מקומנו בעולם
סוף סוףך בכנסת מתחילים להבין איפה מצבנו בעולם ומתחילים לפעול בהיגיון!!! כל הכבוד לצה"ל כבד ידענו.....פתאום מתחילים תהיות.....כל הכבוד לכנסת!? כנראה שכן!!!!
* פשוט אוהב את המדינה   09/06/10 | 23:23
8. ברוכים הבאים לאיראן!
אה, אז עכשיו מי שלא מסכים עם 100% מהדברים שהמדינה עושה צריך להיענש?! איפה חופש הביטוי? דמוקרטיה??...
* זו דמוקרטיה?!   09/06/10 | 23:22
אתה יותר ממוזמן לא להיות פה (:
ויפה שעה אחת קודם.
* שמי   09/06/10 | 23:57
זו תגובה שמשדרת חולשה
לומר "אם לא טוב לך אז תלך" מראה שאין לך תגובה עניינית טובה. אני פטריוט של המדינה אבל לא של הממשלה המטומטמת הזאת, ואעשה הכל כדי לשנות את המדיניות, ולהפוך את המדינה למקום טוב יותר, ולא אעזוב את ארצי, שתרמתי לה הרבה, רק כדי להפקירה בידי פשיסטים כמוך.
* ליאת   10/06/10 | 07:30
את יכולה להצטרף אליו!
אני תורם את המזוודות. (:
* שמי   10/06/10 | 09:03
כן ועוד איך דמוקרטיה
יש הבדל גדול בין לתת ביקורת על התנהלות המדינה לבין קריאות חרם עליה. מי שרוצה להחרים אותה, משמע לא רוצה שהמדינה תרוויח, המדינה צריכה להחרים אותה, משמע המדינה לא תומכת בו. נשמע לי הגיוני לחלוטין.
* דמוקרטיה במיטבה   10/06/10 | 00:37
לקבל זכויות במדינת ישראל ומאידך להחרים אותה
* הגיע הרגע ברוך השם שהח"כ שלנו מבינים שלא ניתן   10/06/10 | 07:37
כל מילה בסלע.
* צודק מיליון אחוז   10/06/10 | 07:39
תתבטא כמה שבא לך ,אף אחד לא אוסר על כך אבל...
אם אתה פועל למען ואו מארגן חרם צרכני ,ואו מסיט ופוגע בעסקים או במדינה,ואותו גורם עסק\מדינה מוכיח נזק,ישיר או עקיף בנושאים כמו, יחסים פוליטים או עיסקיים או כל דבר הקשור להתפתחות תקינה של אותו גורם בארץ או בעולם, אתה חייב לשלם על כך. לפי דעתי מקור יוזמת החוק הוא ממקום של נקמנות באזרחים שאינם נאמנים ואינם מסכימים עם מהלכי המדינה,וצר לי על כך,אך החוק נכון ונחוץ בלי קשר ליוזמת מקורו.(היו צריכים לחוקק כבר מזמן את החוק בלי קשר לנאמנות). ועכשיו שיעור בדמוקרטיה-אחד הדברים החשובים בדמוקרטיה הוא תחיה חופשי בכל רובדי חייך,אך תשים לב שאינך פוגע באחר ובמיוחד במדינה שמאפשרת לך לחיות חופשי. נקח את הדוגמא שלך. אתה לא מסכים עם הממשל, שנבחר בדרך דמוקרטית(לפי רוב קואליציוני אני מזכיר לך),אז אתה מחליט למחאת על כך ויש באפשרותך הרבה דרכים חוקיות לעשות זאת,אבל אם אתה מחליט לעשות זאת בדרכים שאינם הולמות אשר פוגעות בצורה כזאת או אחרת באנשים או גופים אחרים,הרי אתה פוגע בחופש של האחר(שכן מסכים עם החלטות הממשלה,ואני עוד פעם מזכיר לך שהממשל נבחר לפי רוב קואליציוני). אם אינך מסוגל למחאת בדרכים הולמות ולהשפיע עם דעותך,כדי שאולי יבחר ממשל אחר שיספק את רצונך,או שאם אינך מסוגל לחיות ולהשלים עם כך שסביבך יש הרבה אנשים שחושבים אחרת ממך והם אלה שמחליטים(כי הם הרוב)אז יש לך 2 בררות- 1)לשלם על עברות שאתה עושה כנגד החוק אשר פוגעים באחרים. 2)לרד מהארץ ולחפש לך מקום אחר עם ממשל ואנשים שדעותם מתישבים עם דעותך,וששם תוכל להיות מרוצה מסופק ומאושר.
* sev   10/06/10 | 03:04
7. התחלה מצויינת!
* נעה   09/06/10 | 23:18
6. כל הכבוד
סופסוף יטפלו במרצים המטומטמים האלו גם מקבלים משכורות מהמדינה וגם מפגינים נגדה הלואי שזה יעבור!!
* שי   09/06/10 | 23:13
5. לכל אזרח מותר לבקר את התנהלות השלטון. זה שונה
* מניסיון להרס הכלכלה = נסיון להרס המדינה...    09/06/10 | 23:12
מסכימה לגמרי. אבל יש הבדל בין לבקר את המדינה
לבין להחרים אותה!! מי שקורא להחרמת ישראל בזמן היותו אזרח נתפס בעיניי כאדם שלשם פגיעה במי שהכעיס אותו עושה חור בסירה של עצמו... אנשים כאלה לא ראוים להיות אזרחים ולפגוע בכולם תוך כדי... כל הכבוד על יוזמת החוק! ואין בה שום פגיעה בדמוקרטיה...
* סוף סוף קצת שפיות   10/06/10 | 07:38
4. הגיע הזמן באמת
* ראובן כרמל   09/06/10 | 23:05
3. אני מסכים ובגדול!!!
* MORDI   09/06/10 | 23:05
2. כל הכבוד לכנסת ישראל
סוף סוף מרגישים שדברים נעשים פה
* אחת   09/06/10 | 22:51
1. פשוט אין סוף לחוצפה של המדינה................ אני ממש המומה
* ראניה   09/06/10 | 22:47
חוצפה? את לא מתביישת?
מי שמחרים את ישראל וישראל תומכת בו יעקלו לו כספים ויביאו לנפגעים מתוך המדינה... אני לא רואה פה שום חוצפה,אני רואה שאת חוצפנית,בוגדת במדינה ואם זה לא טוב לך תלכי לעזה מצדי,שם יהיה לך יותר טוב. המדינה מנסה להגן על החברות שלה שלא אשמות בכלום כדי שלא יחרימו אותם ואת קוראת למדינה חוצפנית,את שאט נפש למדינה.
* טל   09/06/10 | 23:02
ככה צריך להתנהג לבוגדים לא נאמנים!!!! LIVE WITH THAT !!
* ניקו   09/06/10 | 23:03
ממה את המומה???
לכם יש חוצפה? אם לכם אין אז למה שלנו תיהיה??? אולי ככה תקבלו קצת שכל ותבינו שלא כדאי לכם להתעסק איתנו...
* ישראל   09/06/10 | 23:08
באמת חוצפה..!!!
דמוקרטיה במיטבה..!!!!
* ערבי*   09/06/10 | 23:16
שאפו - סוף כל סוףעושים מעשה נבון..
* לכלמי שלא מתאים הדבר יותר ממוזמן להגר מכאן   10/06/10 | 07:38
כן אבל למה הם צריכים לקנות את המוצרים שלנו?
מישהו קבע שהם צריכים לקנות את המוצרים שלנו? מה זאת החוצפה והכפיה הזאת? הרי אנחנו ברוגז איתם לא? למה שיקנו? למה שאנחנו נקנה את הדברים שלהם? הרי אנחנו במלחמה לא? למה שיקנו אני לא מבין? מי
* שמוליק   10/06/10 | 01:52