דיבור ישיר
תגובות (103 תגובות ב-67 דיונים)
67. אוחובסקי מזכיר לי קצת את הדייג בסיפור 'הדייג ודג הזהב'
ובסוף הכל יתפוצץ לו בפרצוף. אישור פונדקאות בישראל יביא להפיכת ישראל למדינה הסוחרת בגופן של נשים עניות. פונדקאות=זנות, ולא יעזרו כל הדיבורים המתייפיפים והמתנשאים על 'כבוד בתהליך', או על 'לדאוג שהאישה תבין את כל התהליך'. נשים שמגיעות להפוך לפונדקאיות בשכר, הן מלתכתחילה נשים ממעמד סוציואקונומי נמוך. לנצל את הצורך שלהן בכסף ולהציב בפניהן את האופציה המסוכנת של שימוש כפונדקאיות, זה לא הוגן. לא כל אישה במצוקה גם תחשוב על ההשלכות ארוכות הטווח של התהליך בזמן אמת.
* הוא רוצה עוד ועוד   23/07/18 | 14:06
66. יכול להיות שאתה צודק אבל זאת דמוקרטיה ואתם מיעוט
שילטון הרוב מחליט והוא לא תומך בחלק מהדברים. עצוב אבל זאת המציאות. בהצלחה ושבת שלום.
* אלון   20/07/18 | 14:38
מממה?
מי זה "אתם מיעוט" ? יש רוב חילוני מוחלט במדינה אלון יקר חילונים מעוניינים במדינה ליברלית מערבית הומופוביה איננה רלוונטית. באנו חושך לגרש מספיק כבר. אנחנו הולכים אחורה כבר שנים
* הבנת המתרחש   22/07/18 | 13:31
65. סוטים שמבקשים שנכיר בסטיה שלהם ממש לא
* ליהי   14/07/18 | 13:43
64. אוחובסקי
שכחתם את סמורטריץ הכי מסוכן למדינה
* Ahuva   14/07/18 | 12:50
63. רוב הציבור תומך באיילת שקד
היא הפוליטיקאית הכי פופולרית ואהובה בישראל אחרי נתניהו. אז מה אתה מקשקש?
* ניר   14/07/18 | 10:54
62. זה לא יגמר עד שנתפקד בהמונינו לכל המפלגות
* להטב   14/07/18 | 04:33
61. גל צודקת,אני השתכנעתי. טוב שגל מייצגת אותנו.
* פאפי   13/07/18 | 22:33
60. חברת "תלמה" עושה עכשיו מבצע על כל הכריות לכבוד כל אלא שמקבלים מאחורה.
* אנטי נושכי כריות    13/07/18 | 14:55
59. למי שרוצה קצת לפתוח את הראש (מנטלית כמובן)
בקשר לפונדקאות- נכון שאישה זה לא רחם להשכרה ולכן צריך לבסס חוקים ברורים לגבי פונדקאות וכמובן שהכל בהסכמתה והבנתה המלאה של האישה ובכל מה שזה כורך. עכשיו, לכל הבורים חסרי השכל שלא מבינים שאנשי להט"ב הם אנשים רגילים ושמגיע להם זכויות שוות כמו לכולם- אני ממליצה לכם בחום לפתוח את הראש ואת האינטרנט וללמוד קצת מושגים בסיסים של מהי בעצם הקהילה המדהימה הזו ועל מושגי אנוש בסיסיים
* ליאור   13/07/18 | 13:49
58. צריך לעמת את סוחר הזכויות המשומשות
למשל: טום דיילי הבריטי ובעלו לאנס בלאק האמריקאי יכלו להנשא ולהעזר בפונדקאית (או לאמץ אם רצו) הן בארה"ב והן בבריטניה. זה המצב גם בקנדה וגם במרבית מדינות מערב אירופה. בפעם הבא שביבי מנסה להשוויץ בחו"ל בהישגי הקהילה בבג"ץ אני מקווה שהמראיין הזר ידע לשאול מדוע הזכויות בישראל מפגרות כל כך בהשוואה לזכויות הקיימות בארצו. אוחובסקי וארגוני הקהילה צריכים לקדם סדרת כתבות על נושא הפינקוושינג בעיתונות הגאה, בעיתונות היהודית-ליברלית ובעיתונות הפרוגרסיבית בחו"ל, עם דגש של 50% על אמצעי התקשורת בארה"ב
* עם המצב באירופה וארה"ב   13/07/18 | 13:14
57. כנסו ודחוף!
יש פה טוקבקים הזויים ומזעזעים! "קבל דעה שונה משלך?"...גם את\ה היית מקבלת את הדעה שלך אסור להיות הורה והיית עובר עליה בשקט?? גם אתה היית יושב בשקט אלו היו אומרים עליך שאתה מחלה וסוחר בבני אדם?? גם את היית יושבת בשקט אילו חובותייך היו כשל כולם (עבודה, צבא, מיסים ועוד) אבל ללא זכויות בסיסיות?? אתם אלו שהורסים את המדינה ולא אנחנו!
* כנסו דחוף   13/07/18 | 12:20
56. לא הוזכר פה האויב האמיתי והגדול של הקהילה
בנימין נתניהו מתרברב ברחבי העולם כי הקהילה הגאה בישראל פורחת, אך בפועל נותן את ידו לחוק שפוגע בה, וזאת בגלל שהקואליציה שלו חשובה לו יותר מהקהילה. בואו נאמר את האמת: אם ביבי היה רוצה לכלול בחוק פונדקאות לגברים, זה היה קורה. האמת היא שהוא היה צריך לנקוט את העמדה המוסרית, אך כרגיל נקט את העמדה האופורטוניסטית. לכן - ביבי הוא האויב הגדול ביותר של הקהילה.
* סגולה   13/07/18 | 12:19
55. חוק מבזה בושה במאה ה21 לא יאמן
* סטרייטית   13/07/18 | 12:11
54. לכל הטוקבקיסטים החשוכים והצבועים כנסו
מאחורי מקלדת אתם לא מפחדים מכלום נכון?? לכל מי שצועק "הסתה, ו"אלימות"...איפה כתבתם ככה כשההסתה והשנאה מופנית אלינו??? זהו אינו סחר בבני אדם כיוון שהפונדקאית מקבלת תשלום ובהסכמה תוך קשר רציף עם ההורים. אף אחד מכם לא יגיד לי לא להיות אבא!
* רן   13/07/18 | 12:11
אולי כדאי לפתוח מילון וללמוד את משמעות המילה סחר
הפונדקאית מקבלת כסף בתמורה להשכרת הרחם. זו המשמעות של סחר. כמו עם תרומות האיברים, איפה שיש כסף, יש שחיתות ועבריינות. במדינות עולם שלישי, היכן שהאנשים נואשים יותר ורעבים יותר, ברגע שרחם של אישה יהיה משאב ששווה כסף, יהיה מי שינסה לגנוב ולחטוף את זה לעצמו. זה מה שאתם מעודדים. על זה אתם נלחמים. באמת צודק מי ששונא אתכם. אתם סכנה לאנושות
* נו באמת   14/07/18 | 16:13
אולי כדאי לחזור לבית ספר וללמוד מה זה מילון
ועל הדרך גם ללמוד מה הם דברים כמו שיוויון, חוק, דמוקרטיה ועוד כמה כאלה. אולי תסביר לי, בעצם לכולנו, איך בדיוק כשאשה ואיש, או אפילו אשה לבד כאמא חד הורית לעתיד, משלמת לאשה אחרת על הריון ולידה כפונדקאית זה "בסדר", אבל כששני גברים עושים את זה אז זה פתאום נהיה "סחר"? ההריון הוא לא אותו היריון? הלידה היא לא אותה לידה? או שאתה מתכוון להגיד לנו שכסף שמגיע מיד של אשה הוא כסף אחר מאשר מיד של גבר? אם האחד מותר, אזי גם השני, בדיוק באותה המידה שאם האחד הוא סחר אזי גם השני ושניהם צריכה להיפסל באותה מידה, ומשום מה אינך מתנגד לפונדקאות ל"סטרייטים", בקיצור אתה מנסה להשתמש באידיאולוגיה כמסווה ללהט"פוביה עלובה.
* שי   17/07/18 | 20:49
רן, אותי הצלחת להפחיד. נראה לי שעד שלא תלמד לשלוט
עם ההורות.
* בכעסים, כדאי שתמתין    23/07/18 | 14:08
53. מחזקת את ההפגנה שלהם
בלי שוויון זכויות ללהטב"ים,מדינה לא יכולה להיקרא נאורה ולדעתי אף לא דמוקרטית,לא משנה כמה יצטמצמו הפערים בין גברים לנשים וישופרו תנאיהם של מיעוטים אחרים. ( מה שגם לא קרה בנתיים )
* א   13/07/18 | 12:03
52. זו בחירה להיות קדושים
* יהדות זו לא הסתה    13/07/18 | 11:55
51. להגיש בג''צ דחוף
* אלי   13/07/18 | 11:52
50. הדבר היחיד שנכון שכתבת שהחוק מפלה גברים ואכן צריך לבטל אותו גם לנשים
בתור אחד שמטיף לשיוויון אתה מסית , מסמן אויבים ולא מוכן לקבל דעות של אנשים שדעתם שונה משלך. אל תחליט בשבילנו מה טוב ומה לא במיוחד לא בדברים שלדעת רבים נראים ונחשבים מעוותים
* אחד   13/07/18 | 11:45
49. שטיות
החברי כנסת הכי אמיתיים שיש יש ,,,, ולמי שיש בעיה שיעזוב לירדן או לסוריה
* גאגא   13/07/18 | 11:32
48. לא ברורה בכלל הכתבה
כל מה שאני קראית על האויבים הגדולים , זה שהם לא פתחו פה כשהחרדים העבירו משה ושלא כולל את הקהילה, אבל זה נכון לגבי כל אחד שם שהצביע בעד החוק האדיוטי המפלה גברים הזה! אז בבקשה תן דוגמאות יותר קונקרטיות לגבי מה עשתה שקד שגורם לך להגיד שהיא האויבת הגדולה? או מירי רגב? או אפילו ליברמן (כי הוא רוסים ורוסים שונאים להט"ב? קצת גזעני). אשמח מאוד לעריכה ולמקרים ספציפיים! כי אחרת שוב אין הבדל בינם לבין כל אחד אחר
* גיא   13/07/18 | 11:25
47. כנראה שדעתך היא לא דעת הציבור
* ספיר   13/07/18 | 11:21
46. לפי דבריך אתה כנראה האויב שלהם ולא הם שלך
עדיף לפעמים לא לדבר מאשר לומר שטויות.... רוב העם באופן מוחלט לא רואה בדרך שבחרתם כדרך נכונה.... תכירו בעובדה הזו !!!! בריאות איתנה !
* פיני   13/07/18 | 11:14
45. רוצים עולם נורמטיבי
תפסיקו לנסות ולשנות נורמות ומוסכמות אנושיות. זה שונה וזה לא נכון. נקודה. אה.... עוד משהו... זה ממש לא גאווה.
* יוגב   13/07/18 | 11:12
מי קבע שלהיות "גאה" זה "לא נורמטיבי"?
וכן, שניה לפני שאתה קופץ לי עם התנ"ך, תנסה לזכור אם זה אותו תנ"ך שאומר שמותר לך החזיק עבדים? שמותר לך לשאת שתיים(במידה שהיית אברהם אבינו) ארבע(במידה שהיית יעקב אבינו) ואפילו אלף נשים במקביל(ובמידה שהיית שלמה המלך, ועוד בזמן שמכנים אותך "החכם באדם")? שמותר לך, שוב במידה שהיית יעקב אבינו, להתחפש ולעבוד על האבא הזקן והכמעט עיוור שלך, ברמה שהיתה היום מגיעה ל"קבלת דבר במרמה/התחזות" בבית משפט? ואם שני גברים אוהבים אחד את השני, ועושים מה שעושים בתוך דלת אמות ביתם, מי אתה ומי אני ומי לא משנה מי שנגיד להם מה לעשות או שנחליט בשבילם מה "נורמטיבי" ומה לא? בבית שלהם שיעשו מה שהם רוצים, בדיוק כמו כל אחד אחר. כל עוד אף אחד לא אונס אף אחד ולא מסתובב ערום באמצע הרחוב(בשביל זה יש חופי נודיסטים בעולם המערבי, ומספיק מדינות עולם שלישי), אין שום בעיה, ומה ש"לא נורמטיבי" זה דווקא לקבוע למישהו אחר איך הוא אמור להרגיש.
* שי   17/07/18 | 23:21
44. במה יש להתגאות ?
כשמחנכים ילדים לאכול עקרבים / סרטנים/ גוקים הם אוכלים וזה נראה להם הגיוני אותו הדבר שילד ממין זכר יגדל לשני הומואים יש סבירות גבוהה שהוא יהיה הומו. בקיצור אתה הומו וזה מה שבא לך זה בסדר אבל באמת שאין צורך להשריש את זה או להתגאות
* חיים   13/07/18 | 11:06
בחוסר הידע שלך בנושא באמת אין מה להתגאות
אנשים הם לא הומואים/לסביות כי "בא להם". זה לא שהם קמים בבוקר ו"היום "בא לי המבורגר/לצאת מוקדם מהעבודה/להיות הומו"". גם בחור "סטרייט" לא באמת מחליט שהוא אוהב בחורה כי "בא לו" לאהוב אותה, אלא כי זה משהו בגוף שלו שקודם כל קורה, ורק אחרי זה הוא מבין ש"וואלה אני מאוהב בה". ולגבי ה"ילד לשני הומואים", עובדה שעד היום רב הזוגות בעולם מבחינה סטטיסטית הם "סטרייטים" לפחות מצד אחד, אם לא משני הצדדים, ובכל זאת גם אצל "סטרייטים" נולדים וגדלים כלכך הרבה הומואים ולסביות, ומצד שני כמות הזוגות של הומואים שמגדלים ילדים היא כלכך נמוכה, וזה נמשך כלכך מעט זמן שאין שום דרך להוכיח, לפחות נכון להיום את ה"טענה" שלך. כלומר, בנקודת הזמן הזאת הטיעון הזה הוא חסר בסיס ובאמת שאין מה להתגאות בו. בעוד שלושים-ארבעים שנה, נדבר, וגם אז די בטוח שהעמדה שלך לא תהיה נכונה.
* שי   17/07/18 | 23:46
43. " אוייבים"??!?!? חתיכת חצוף שכמוך! תתבייש לך
* שפוי   13/07/18 | 11:05
42. צריך להביא ילדים יהודים לעולם
* לא משנה איך ומה תעשו ,    13/07/18 | 11:02
41. ה׳ אוהב אדם ורוצה בעמו בתורה ומצוות
יש להשתדל שהילדים שיגדלו פה בארץ היו יהודים, ללא הבדל אם אתה סטרייט או אחר
* הכל מאיתו, יש להשתדל להביא נשמות יהודיות    13/07/18 | 11:01
40. אמיר אוחנה הוא חיית מחמד של נתניהו
* ולא מעודד להטביות   13/07/18 | 10:46
39. הבעיה עם התזה שלך היא שהיחס לקהילה קשור לדת. זה ממש לא נכון
* ליאור   13/07/18 | 10:45
38. לא מבין גל
למה אתה מקשר בין להט״בפוביה ושמרנות לדת???זה נכון ש-90% מהדתיים והחרדים מתנגדים לגאווה אבל אתה בעצמך מודה שיותר ממה שיש פה מאבק בין הדת המיושנת כביכול לנאורות הלהטבי״ת יש פה מאבק של שכל והגיון קר מול רגש דל ומטופש הנה שקד החילונית וליברמן שרוצה לגייס את כל החרדים לצבא הם הכי מסוכנים לקהילה הגאה יותר מהדוסים ממאה שערים.... בקיצור מה נפלת על הדת בגלל הנטיה שלך???
* נטע   13/07/18 | 10:38
37. אוחובסקי אתה ממש פוגע באינטילגנציה שלנו.
איזה מסר אתה מעביר בכתבה השקרית והמגמתית הזאת??? מי שתומך במשפחה נורמטיבית הוא אוייב? מי ששומר על שפיות ולא נלחם בטבע הוא סכנה? מי שדעתו השפוייה היא שתא משפחתי בריא זה אבא ואימא מאז ימי בראשית הוא מסוכן?. מי עשה בדיוק את הסקר שהציבור בעדכם? אני ורבים שכמותי ממש אבל ממש לא תומך בהרס הערכים בהרס התא המשפחתי בהרס החברה המקומית והעולמית.אולי התבלבלת רוב הציבור נגעל מיכם לרוב הציבור נמאס מיכם ומכול המצעדים המזעזעים שאתם עושים ברחובה של עיר.אתם גורמים סבל לציבור,צער לציבור. רוב רובו של הציבור הם אנשים שפויים ונורמטיבים אתם אלה הלא ולא ולא ולא. אל תנסה להפוך את האמת לשקר ואת השקר לאמת המזימה שלך ושל אנשים כמותך להפוך את היוצרות לא תיצלח. לך תעשה/תעשו לביתך/ביתכם בחדרי חדרים את כול העולה על רוחכם בשקט ובצניעות.אנחנו הציבור השפוי לא חייבים להתעורר כול בוקר ולקרוא כתבות על כמה שאתם סובלים וכמה שאתם "צודקים" צאו לנו מהחיים ותמשיכו לעשות את מעשיכם הרעים במחשכים. דיי נמאסתם.
* שפוי   13/07/18 | 10:24
שפוי אתה לא
חשוך לעומת זאת אתה לגמרי. סבל וצער לציבור...? אתה ב100% דתי בור
* בוא   22/07/18 | 13:37
36. הומואים
כל הרעש שאתם עושים הקהילה הגאה לא צריך לקבל אותכם בשום מקום . זה לא לקבל את האחר זה פשוט לא דרך העולם אתם רוצים להיות שני אבות לילד אחד מי שמכם לחרוץ גורל של תינוק שהוא רק גדל בתוך מתקן גידול ולא יהיה לא אמא זה פשוט להיות אנשים חסרי מצפון שרק רוצים שיקבלו את הסטייה שלהם בחברה
* שימי    13/07/18 | 10:22
35. תגובה
כתב גאה חחחחחח
* איש   13/07/18 | 10:10
34. חבוב
אויבים זו מילה חזקה. זה שאיילת שקד חילונית לא אומר שהיא צריכה לתמוך אוטומטית בקהילה הגאה. אל תכליל בבקשה. לכל אדם יש דעות שונות בכל עניין בלי קשר לאמונתו או אי אמונתו הדתית. יום טוב ושבת שלום
* יאיר פטמת פסרמה   13/07/18 | 10:06
33. כתבה מטומטמת
גם ככה יש כבר יותר מידי לגיטימציה ללהטבים. ומה הקשר לזה שהילדים של שקד במוסדות חילונים ? אין חילונים שלא תומכים בלהטב ? מה הלוז עם ההגיון ?? וגם מה הבעיה עם המדיניות של רוסיה ? טיפש !! אם היה פה אחד כמו פוטין נכון שהיה פחות להטבים אבל היה הרבה פחות טרור !!! ומי שמך לקבוע ערכים של נכון/לא נכון בכתבה תקשורתית ? קצת מודעות עצמית לכך שרוב הציבור לא חושב כמוך טל אוחובסקי...
* דוד   13/07/18 | 09:58
32. זו הסתה ברורה!!
אתה מסית נגד פולטיקאים. האם רק לך מותר לומר כל מה שאתה חושב? דעתם של אחרים לא נחשבת בעינך... אתה בפירוש מסית.
* מיכל   13/07/18 | 09:56
31. גם אני נגד הקהילה המסכנה,תוסיפו בכתבה..
* אלי אליאב   13/07/18 | 09:55
30. ודוגמנות? זה לא למכור את הגוף להשכרה?
* אורי   13/07/18 | 09:52
יחי ההבדל הקטן. תלמד במה כרוכה הפריה חוץ גופית
ומה זה עובר זר בבטן, ומה זה למסור תינוק אחרי שעות של צירים ולידה כואב ומסוכנת.
* ומה זה היריון ולידה   23/07/18 | 14:09
29. חשוב מאוד להילחם למען זכויות הלהטבי״ם.אין בארץ שיוויון בין האזרחים וזה צריך להשתנות ומהר.
* Smadar   13/07/18 | 09:51
28. מה שהופך אותם לאויבים
* אורי   13/07/18 | 09:50
27. פגיעה המעמד האישה
מה ההבדל בין מישהו שמשלם ליצאנית על הגוף שלה לבין מישהו שמשלם לפונדקאית על הגוף שלה? מה ההבדל? אין הבדל פשוט לכם נוח להגיד שזה לא נכון ושזה לא ניצול אבל הבעיה היא שכל מי שעושה את התהליך של הפונדקאות הן בחורות מסכנות שמנצלים את הרחם שלהם בגלל שהן צריכות כסף(הרבה כסף). זה ניצול נשים וגם ניצול חסר ישע כי אלו נשים שיעשו הכל תמורת כסף. כמובן שבוחרים את הנשים ממעמד נמוך כדי שהיא לא תוותר על הכסף. זה אותו הדבר כמו זנות ואפילו יותר גרוע
* אוהד   13/07/18 | 09:48
איזו השוואה מתנשאת וחסרת בסיס
אם נניח היית חס וחלילה מכיר מישהי שלא יכולה להיכנס באופן טבעי להריון בגלל בעיה רפואית כלשהי, והיא היתה הולכת לפונדקאית כדי בכל זאת להפוך לאמא, אז היית הולך לאותה פונדקאית ואומר לה בפנים "בת'כלס, את זונה"? באמת? למה אני לא מאמין לך? בזמן שזנות מממנת ומשמנת את גלגלי עולם הפשע, פונדקאות עוזרת לנו לבנות חברה טובה יותר. אם אותה אשה שלדעתך היא כלכך חסרת כל, לא היתה הופכת לפונדקאית, אולי באמת היא היתה מתדרדרת לסמים ופשע ואולי אפילו לזנות, אז לפי מה שאתה אומר לעשות נניח 100000 מפונדקאות או 100000 מזנות, ולשלם כמעט 80 אחוז מזה לסרסור ולסוחרי סמים זה אותו דבר? תהיה רציני, נו...
* שי   17/07/18 | 23:33
26. תפסיקו לדבר בשם הציבור. רוב הציבור לא מזדהה עם הקהילה הזו
* דור20000   13/07/18 | 09:42
25. ל14 , מעניין שההסתה כלפי הקהילה לא מזיזה לך
חתיכת צבוע מדבר על הסתה גם כן
* אנונימי   13/07/18 | 09:33
24. אם נקרא לך אויב אז תקרא לי הומופוב?
* אפרת   13/07/18 | 09:33
23. הסתה ברורה
אני מצטער גל אבל זאת הסתה לאלימות וזה מאוד מטריד שאתה יכול להגיד מה שבא לך בלי שמישהו יוכל להגיב. חוק הפונדקאות שווה לחוק הזנות בשניהם עושים סחר בגוף האישה.
* אוהד   13/07/18 | 09:33
22. "בניגוד לדעת הציבור" אתה טועה. זו דעתנו.
* עדי   13/07/18 | 09:31
21. נושא הפונדקאות מעלה שאלות אתיות בישראל היא מותרת רק בשל בעיות פיריון
כדי למנוע ניצול קבע המחוקק שני תנאים בסיסיים למי שזכאי לשימוש בפונדקאית - זיקה ביולוגית בין ההורים לילד ובעיות פיריון שמחיבות שימוש בפונדקאית. זו הסיבה שלרווקה שזקוקה גם לפונדקאית וגם לתרומת ביצית לא מאשרים - אין שום זיקה ביולוגית לילד. לגברים גאים אין בעיית פיריון. הרחבת הזכאות גם למי שאין לו בעיית פיריון תאפשר לנשים עשירות שלא בא להן לשאת הריון לשכור פונדקאית. חשוב לזכור כי החוק אמור להגן על הפונדקאית. בגלל מחסור בנשים שמוכנות לשמש כפונדקאית החוק החדש כבר מעלה את הסיכונים אליהם נחשפות הפונדקאיות העלאת הגיל המותר לגיל 39 והעלאת מספר הלידות ל5, הקלות אלו מעלות את הסיכון בבמהלך ההריון והלידה לפונדקאית. זה קורה כי כבר היום חלק לא זניח מהזכאים להשתמש בפונדקאית פונים לחו"ל. אין מספיק נשים שמוכנות לעבור את התהליך הלא פשוט הזה
* נועה   13/07/18 | 09:30
20. לא כל מי שמתנגד ללהטבים הוא הומופוב
תבינו שיש אנשים שחושבים אחרת. אתם החשוכים!
* אריק   13/07/18 | 09:30
19. תתבייש לך! אלים ללא בושה. יש לכבד דעות אחרות.
* דניאל   13/07/18 | 09:29
18. תנו לי להסביר לכם למה אפלייה כזו פוגעת בכלל האוכלוסייה
מה שקורה בעקבות האפלייה הזו הוא שהמוני גברים הומואים מתחתנים עם נשים בשביל ילדים ובסתר עושחם מה שעושים ופתאום בגיל 45 יוצאים מהארון ומתגרשים. כל מי שבקהילה מכיר את זה
* נעם   13/07/18 | 09:24