דיבור ישיר
תגובות (95 תגובות ב-66 דיונים)
66. זה גם פספוס שפרופסור לא מלמד בביה"ס יסודי.
הרי פרופסור להיסטוריה יכול ללמד היסטוריה ממש טובים גם ילדים ביסודי, לא? המשל הוא, שהיא לא פונה למיינסטרים הישראלי כי זה פשוט נחות........ היא לא משתתפת במבוכה הזאת, בניגוד לרוב הזמרים פה שמתכופפים כדי לרצות את הקהל. להיות מושמע בגלגל"צ ולא לצאת מהבית כי פפראצי רודפים אחריך זה לא חלום חייו של כל אמן.
* מפרגן לה   06/01/18 | 04:32
היא לא אמן - היא לא יודעת לכתוב
היא עילגת וחוסר העושר התרבותי עליו גדלה ניכר בטקסטים המביכים שלה. אז די ליפיף את סיפור נינט. אין לה מה להציע בכל הנוגע לאמנות בלי קשר למיינסטרים או ללא-מיינסטרים. יאללה תעברו הלאה.
* רוי   14/01/18 | 20:29
65. חשבת שאולי היא פשוט לא רוצה להיות הזמרת של ישראל?
היא לעולם לא תוכל להצליח כאן. ולא נראה לי שהיא אומללה שם, להפך, שם היא סוף סוף יכולה ללכת ברחוב בלי גדודי פפארצ'י ובלי שובל מעריצים. לעבור את מה שהיא עברה כשהיא פרצה, בגיל שהיא היתה בו, יוצר טראומה. אם היא היתה נשארת כאן או הופכת לזמרת של ישראל היא היתה גומרת כמו ענבל פרלמוטר ז"ל. עדיף בשבילה להיות שם בשקט ולא להשתגע כאן.
* אחת   05/01/18 | 01:47
64. אחרי "ירושלים של זהב" לא בטוח
אם היא מבצעת כזו מדהימה כמו שנדמה היה. מה שבטוח היא צריכה להפסיק לכתוב ולהלחין ולתת למישהו אחר לעשות זאת בשבילה. היא לא אומנית יוצרת, היא לכל היותר אומנית מבצעת. ההתכחשות שלה לעובדה הזו היא מה שיוצרת את הפספוס שלה.כותב המאמר חמק מלהעביר ביקורת על חוסר הכשרון של נינט בכתיבה ובהלחנה. ולמרות שפוטרים ביקורות בלומר שהכל באומנות זה עניין של טעם, זה לא בדיוק כך. יש רמה מינימלית שנדרשת והיא חסרה אצל נינט. לא מבין איך מישהו בכלל מאזין למוסיקה שלה. ואני חובב רוק אינדי מושבע.
* גו'אי למונד   09/12/17 | 12:12
63. זכותה לשיר מה שבא לה - הבחירה היא שלה
ומי שלא מתחבר למוסיקה שלה (כמוני למשל!) אז שלא יקשיב למוסיקה שלה. לא מבינה למה התקשורת מתערבת ככה בבחירות של זמרים. כל זמר עושה מה שמתאים לו ולכל זמר יש את הקהל שלו. לנינט לא אכפת שיש לה קהל מצומצם. אז יאללה תמשיכו הלאה.
* רווית   07/11/17 | 12:34
התקשורת לא מתערבת.תנוחי. רק מתארת מצב. פיספוס
* קריירה   08/12/17 | 15:00
62. מדהימה. הולכת אחרי האמת הפנימית שלה ומעוררת השראה בכל שלב של הדרך. מוכשרת כל כך! אוף אין דברים כמוך..
* גאיה   06/11/17 | 23:58
איזו השראה? באיך לדפוק קריירה?
הבחורה לא מודל לחיקוי בכלום. להיפך. היא מתנהלת בצורה טיפשית בשם "אומנות" שהיא אפילו לא מסוגלת ליצורץ אבסורד. או אולי מגלומניה או אולי תפיסה מעוותת שלה את המציאות ואת עצמה. בכל מקרה - היא מקרה אבוד.
* נלי   09/12/17 | 12:13
61. כל אחד שיעשה מה שטוב לו. היא לא חייבת כלום לאף אחד
* ט   06/11/17 | 03:24
60. היתה שם נקודה בזמן
בערך סביב העבודה עם גפן שנינט החליטה לטוס נמוך, לא במבנה, לא לפי תוכנית הטיסה. כשטסים נמוך לא מופיעים בראדר אבל יש הרבה אנדרנלין בדם. אני אמתין בסבלנות. יש לי סבלנות. הכל בשביל שתהיה מאושרת. אבל היא לא נראית מאושרת. היא נראית סובלת. וזה. זה פיספוס. פיספוס מטורף.
* איתן   05/11/17 | 23:05
59. הפספוס הוא בעיקר שלה..
וכנראה של מנהלים שחשבו יותר כסף פחות אומנות ..אבל היי זו הבעיה של כל יוצאי הריאלטי . מנצחים בתחרות ונעלמים במקומות שגומרים להם את קריירת האינסטנט שבנו בעמל רב של כמה חודשי השתתפות בתכנית . אי אפשר לקחת ממנה את הקול המשובח והכריזמה השופעת . אבל בסוף זאת נינה מקרית גת ..שהפכה למלכה שלא יכולה ללכת ברחוב בלי שיטרידו אותה . ועכשיו היא בארהב עושה מוזיקה מאד מגניבה (בעיקר אותה ) מגיחה לארץ שיש פרוייקט (סדרה/תכנית /פרסומת) שמחלצים ממנו עוד כמה שקלים להחזיק מעל המים באמריקה . ובסוף גומרים בכניסה לשוק הכרמל עם רמקול קטן וגיטרה. בקיצור נינה תעשי חישוב מסלול מחדש ובואי הביתה להתחיל מהתחלה. אוהבים מאד
* שרית   05/11/17 | 14:05
58. ממש לא מסכימה
נינט עושה את מה ש**היא** אוהבת. זה בדיוק הפער שהקהל הישראלי לא יודע להכיל... במקום לקבל אמן שעובד רק כדי לייצר להיטים וזה בעצם מוצר... יש אמנית שעושה מה שעושה לה טוב. ולזה אין הרבה מקום כאן... דווקא למרות שאין לה להיטים בעברית היא עדיין hous hold name. אני מסתכלת על זה הפוך לגמרי ומפרגנת לה בענק... מה גם שהאלבום האחרון שלה לא נופל מהאלבומים על אמנים בינלאומיים מצליחים הרבה יותר.
* שלי   05/11/17 | 07:07
נינט באמת עושה מה שהיא אוהבת
ושיהיה לה לבריאות. אני לא חושבת כמוך שהאלבומים שלה כולל האחרון שווים משהו - המילים של השירים שלה הם חצאי משפטים בלי מסר עמוק. אבל כל אחד צורך איזו רמת תרבות שמתאימה לו. אז שיהיה לך גם לבריאות. אני אמשיך להנות מקריאת הסונטות של שייקספיר והשירה של ביאליק.
* ליב   09/11/17 | 16:08
נינט באמת עושה מה שהיא אוהבת
ושיהיה לה לבריאות. אני לא חושבת כמוך שהאלבומים שלה כולל האחרון שווים משהו - המילים של השירים שלה הם חצאי משפטים בלי מסר עמוק. אבל כל אחד צורך איזו רמת תרבות שמתאימה לו. אז שיהיה לך גם לבריאות. אני אמשיך להנות מקריאת הסונטות של שייקספיר והשירה של ביאליק.
* ליב   09/11/17 | 16:08
57. נינט
כל מילה! חבל מאוד
* התלאביבי   05/11/17 | 02:01
56. נינט
צודק בכל מילה
* דנה   04/11/17 | 22:58
55. נכון מאוד.בגלל הגאווה שלה יא תמשיך להתעקש ששיער לא מסורק זה יפה
* יעל   04/11/17 | 22:52
54. גל אני בדרך כלל לא סובל אותך או את דעותיך....
אבל הפעם אתה צודק ובגדול . נינט זמרת מעולה עם טעם נוראי במוזיקה היא מסוג האנשים שעושים דווקא מקבלת הכל על מגש של זהב והיא עושה דווקא וחיה כמו אומללה באל אי . מה אל אי מייייי את מי קודם תשקמי את הקריירה שלך בארץ אכן פספוס גדול
* שי די   04/11/17 | 22:13
53. הגזמה
קצת נסחפת גל. היא לא תוכל להיות זמרת ישראלית כי לא צימחה כל רצף שירים שמהווה איזה זכרון איכותי. לא הטביעה את חותמה על כלום.וכן ההופעה שלה לא שכנעה ולא הלהיבה. אהבתי אותה מהתחלה אך היא לא החזירה אהבה...
* נסי   04/11/17 | 21:42
52. בד"כ כל מה שגל אומר אני חושבת הפוך אבל הפעם
צודק בכל מילה.
* רעות   04/11/17 | 20:31
51. עם סטיבן וילסון
אחת הזמרות הגדולות בעולם היום, לא רואה את הקנאים מישראל ממטר...
* תקשיבו לביצוע שלה בRoutine   04/11/17 | 19:54
אז מה עם היא עם סטיבן ווילסון?
ברור שסטיבן ווילסון יוצר טוב. אבל החומרים של נינט ברובם מורכבים ממה שהיא כתבה והלחינה - חומרים גרועים. אם היא תבצע לרוב שירים שיוצרים טובים כתבו - כמו ווילסון, ולא את התת רמה שהיא יוצרת בעצמה, אולי אפשר יהיה לדבר עליה אחרת. אין מה לקנא בבחורה הזו כמו שאין מה לקנא באף אדם שלא מודע לעצמו ולמגבלות שלו.
* לירוי   05/11/17 | 12:42
קנאים? איזה קנאים. חבל על קריירה מפוספסת.
* חבל   08/12/17 | 14:59
50. יעל
בארץ יודעים לעכל רק עדן בן זקן ושרית חדד. גם אני התלהבתי מאד מהביצוע . היתה עוצרת נשימה. לא עצוב לי עליה,כי לה אני לא דואגת. היא את המוזיקה שלה עושה והיא מצליחה ביג טיים. עצוב קצת עלינו
* יעל   04/11/17 | 19:03
איפה היא מצליחה בדיוק ??
שרה לעצמה עם בעלה במקלחת בבית חיה כמו אומללה באל אי וחושבת שהיא תכבוש את אמריקה עם הטעם הנוראי שלה נו באמת
* שי די    04/11/17 | 22:15
49. ממש לא מעניינת ואף מעצבנת
מלבד שיר שניים בא לי להקיא כשהיא על המסך
* רוני   04/11/17 | 18:14
48. נינט
היית מבקש מוואןגוך לצייר משהו אחר? היא אמנית... כותבת שירים יפיפיים. תקשיב. כל האלבומים שלה שהיא כתבה מצוינים.
* יפעת עפרוני   04/11/17 | 13:32
47. נינט זמרת טובה אבל ...
היא חייבת מפיק מוזיקלי תותח להחליף את הנגנים למקצועיים ..שירה טובה , עיבוד ונגינה סתמי
* מוזיקאי   04/11/17 | 09:48
46. 14 שנה בתחום ובלי שיר אחד
נינט כבר 14 שנים מאז הפריצה בכוכב נולד, ואין לה אפילו שיר אחד ראוי לשמו. זה מצב לא נורמלי
* דידי    03/11/17 | 18:15
מסכימה
המצב הלא נורמלי הוא בגלל התקשורת שמפמפמת את הבחורה בלי סוף למרות שהבחורה לא עושה שום דבר ראוי במוסיקה.
* נויה   04/11/17 | 01:34
45. כל כך, אבל כל כך טועה
גל, מה היית אומר למי שהיה אומר לך "איזה פספוס שאתה גיי ושאין לך משפחה גדולה והרבה ילדים כי עם האופי שלך היית אבא נפלא"? אם מישהו הולך עם המהות האמיתית שלו והבחירות שלו מיועדות לבנות לעצמו חיים מספקים ולא לרצות אנשים אחרים זה לא יכול להיות פספוס. לא פספוס עבורו, בכל אופן. אולי זה פספוס עבורך. נינט לא רצתה להיות כוכבת מיינסטרים. למזלה היא לא תלוייה כלכלית בטעם הקהל והיא יכולה לייצר את המוזיקה שהיא אוהבת ומרגישה שמתאימה לה. רוב האומנים/מוזיקאים השרופים יקנאו בה ולא בכוכב מיינסטרים שחייב לייצר להיט אחר להיט כדי להאכיל את הילדים שלו. בלי קשר, זה תמיד משעשע איך המיינסטרים לא מסוגל להעלות על דעתו שמישהו מסוגל לבחור מרצונו לא להיות בו.
* ואני לא מעריץ של נינט בכלל   03/11/17 | 15:00
קצת הבנת הנקרא לא היתה מזיקה לך
גל מדבר על מציאת איזון ולא על "התבוללות" במיינסטרים. ואם כבר מדברים על מה אותנטי - ובכן, להידבק לקיצוניות של נינט זה לא אותנטי, זה ילדותי כמו כל פאנט שרוצה להתבלט על ידי היבדלות מוגזמת. אין מה להעריך כאן הקיצר. ונינט לא מעניינת בתור מוזיקאית. היא מעניינת בתור תופעה פסיכולוגית של התבגרות בפרהסייה.
* שי   04/11/17 | 01:38
אני חושב שהבנתי, אני בספק אם אתה הבנת
נינט לא פנאטית ולא מחפשת להתבלט יותר מכל אמן אינדי שמייצר מוזיקה קשה לעיכול. היא לא בחרה בסגנון הזה "כדי להתבלט" מהסיבה הפשוטה שיש מליארד להקות באותו סגנון. זה פשוט הסגנון המוזיקלי המועדף עליה. ה"איזון" שאתה מדבר עליו הוא בעיניה פשרה אמנותית חד וחלק. מה שאתה מציע מקביל לכך שתייעץ ללהקת מטאל "לעשות מוזיקה קצת יותר שמחה" כדי למכור תקליטים. יש פה חוסר הבנה בסיסי (מצדך ומצד אוחובסקי) לגבי המטרה שלה בייצור מוזיקה. היא מעדיפה להתפשר בתחומים אחרים בשביל הפרנסה ולא שם. הילדותיות פה לא אצל נינט, אלא אצל מי שמצפה לקבל מיינסטרים מאמן שאינו אמן מיינסטרים רק כי זה נעים לו יותר באוזן. זכותך המלאה לא להעריך את המוזיקה שנינט מייצרת ולא להתעניין בה - אני גם לא מת על הסגנון, אגב - אבל כדאי שתבין למה היא בחרה במה שבחרה לפני שאתה מבקר את עצם הבחירה. אתה מדגים מצויין את המשפט האחרון בתגובה המקורית שלי.
* ואני לא מעריץ של נינט בכלל   05/11/17 | 08:58
תגובה נפלאה! במיוחד המשפט בסוף
* רז   04/11/17 | 18:33
גם אני לא מעריץ שלה. אבל
אתה נותן לה יותר מדי קרדיט על אותנטיות. הכל טוב ויפה שבן אדם הולך אחרי מה שמרגיש לו אמיתי ושלם. אבל במבחן התוצאה המוסיקה של נינט רחוקה מלהיות אומנות ובכלל - היא לא יוצרת משהו ששווה להאזין לו. היא לא חכמה מספיק ולא עמוקה מספיק ולא מוכשרת מספיק ביצירה. היא ללא עוררין עם זאת תותחית בביצוע. אלה הן עובדות יבשות.
* רון   10/12/17 | 09:11
44. מלכה בלתי מעורערת בזכותה ילדות מאמינות בעצמן ולא מוכנות לעשות מה שאומרים להן
* לילי   03/11/17 | 12:10
43. ירדה מהארץ כי שם יש חומר יותר טוב
* לבן   03/11/17 | 12:09
42. נינט מלכה אחת בדור מזלנו שהיא משלנו ותודה לאל שהיא לא מקשיבה לאף מבקר אי חצי עיתונואי כמוך
* מיי   03/11/17 | 12:09
41. כל מילה בכתבה נכונה אבל.. נינט ראויה להערכה על הבחירות שלה
הרי הכי קל לשיר מיינסטרים ולהצליח ולהרוויח המון ובכל זאת היא בחרה ללכת עם ליבה ועם מה שהיא אוהבת. בין אם תצליח או לא (והלוואי וכן כי הכי מגיע לה) היא תמיד תהיה מוערכת שלא "נגררה" להצלחה קלה והלכה עם מה שהרגישה ורצתה. נינט מהממת ביופייה אחת הנשים היפות שראיתי עם צבע קול נדיר שרק משתבח עם הזמן שתמשיך לעשות מה שגורם לה לסיפוק ולהשראה ושתהיה לה הצלחה בכל בחירה. נינט אהובה ומקסימה ותמיד תישאר המאמי שלנו
* נעמה   03/11/17 | 12:02
החוכמה והקושי הוא למצוא את האיזון
בין המינסטרים לבין הלא-מינסטרים. נינט לא מצאה את האיזון ואולי גם לא מחפשת. הכי קל זה לצאת מהתחרות על ידי הידבקות למשהו שהוא לא מינסטרים באורח קיצוני. לא מעריכה אנשים שבורחים מתחרות על ידי נפילה לשוליים בצורה קיצונית. קיצוניות לא הועילה אף פעם לא בדת ולא באומנות. ובטח שאינה עדות לאותנטיות.
* רוני   04/11/17 | 01:33
40. כי היא לא אוהבת מיינסטרים.
צריך להקשיב ללב עם אנשים לא היו מקשיבים ללב כול האמנים היו עושים פופ גנרי משעמם. הבעיה היא שהיא נערת רוק והיא הייתה כזו מלכתחילה ושיווקו אותה כ״מאמי מהפריפריה שרית חדד הבאה״ משהיא אף פעם לא רצתה להיות. שווה להקשיב לשיר שלה עם סטיבן וילסון שהוציא אלבום מצליח בקיץ האחרון והגיע למקומות גבוהים מאוד במצעדים האירופאים (שלישי באנגליה שני בגרמניה רביעי בהולנד וראשון בפינלנד) .
* ניר   03/11/17 | 11:57
39. כל כך נכון אוחובסקי
תובנה מדהימה,מסכימה איתך בכל מילה,אבל את היית מנומס מדיי,נינט בתור כותבת ויוצרת היא פשוט לא כישרונית,אין לה את זה,היא טובה בביצוע.
* מישהי   03/11/17 | 11:37
38. נינט טייב
היא פשוט הכל חוץ מזמרת
* עמוס אבטבי   03/11/17 | 11:32
37. מה הקשר בין נינט לאודרי?
* לא הבנתי   03/11/17 | 11:30
36. יהודה נתקע עם ילדה מפגרת
שעושה לו בושות בפרסומת האחרונה שלה....איך הוא הפסיד את נינט.
* מאיה   03/11/17 | 11:29
35. מדוייק ונכון!!! זה מה שמתאים לה
* רוית   03/11/17 | 11:27
34. כמו בלון שמנפחים ומנפחים ובפנים יש אויא
מה אמכפת לנו ממנה שתעשה מה שהיא רוצה היא לא מעניינת.אולי אותך היא מעניינת אבל מזל שלא כולם כמוך ותן לנו מנוחה מנינט עייפנו ממנה כמו בלון שמנפחים ומנפחים ובפנים הוא ריק
* אנה   03/11/17 | 11:23
33. גם אתה וביעקר היא מיותרים נכנסתי רק כדי לכתוב לך את זה. ביי
* לואי   03/11/17 | 11:16
32. צריכה ללמוד משירי מימון דבר אחד או שניים
זו סופה של כל וואנבי
* חני   03/11/17 | 11:06
31. תעשו לנו טובה די עם נינט
די עם נינט ונינט חפרתם לנו מה קרה .המציאה בעולם משהו חדש חסרות לנו זמרות טובות דיייי כבר אי אפשר להכנס ולקרוא בשקט מהאינטרנט בלי לראות נינט נראה לי שההפקה נדפק לה המוח מים של דמעות . אתם נותנים לה במה והיא עפה על עצמה היא לא יודעת להתמודס עם הצלחה השתן עולה לה לראש והיא מתחילה לצחוק בלי סיבה ולדבר שיויות בטונות תעשו לנו טובה בבקשה די עם נינט
* לונה   03/11/17 | 10:44
30. כמה קשקושים ב"כתבה" אחת
אין לך מושג על המוזיקה שנינט עושה. האלבום האחרון שלה מצוין, והשירים שהיא שרה עם סטיבן ווילסון פשוט מדהימים. היא זמרת מדהימה עם יכולות ווקאליות אדירות, והיא מנצלת את הקול שלה מצוין! בשיר Routine אפשר לשמוע זאת היטב
* איש   03/11/17 | 10:37
29. אנינת טעם. בפועל פיספסה. היא נראית בלי כסף. בלי אומנות
ועם הרבה אגו.
* היא מתייפיפת. לא אמיתית. בורחת ממקורות כדי להחשב    03/11/17 | 10:26
28. נינט לא תתפתח בארץ,רק בחו"ל. בארץ התרבות המוסיקלית לא מפותחת
אני גאה בנינט שהולכת אחרי הלב שלה בלי הסחות דעת. גם אם יהיו זמרות חדשות בארץ, אין תחליף לנינט. היא כבר הכתה שורשים עמוק ולא ניתן לקרוא לזה פספוס, היא תמיד תחזור ותזכיר לנו את הווקליות שלה הייחודית ואת הדרך שלה שהאמינה בו שהרבה לא מאמינים בדרכה. כל אדם רשאי לבחור את חייו לבחירתו. עם כל הרעש של התגובות, נינט תכבוש בחו"ל ותצבור לה קהל מאד אוהב וגם בארץ.
* אנונימית    03/11/17 | 10:18
27. חבל שרק בסוף הטור הבנת שזה לא ענינך
מתה על הפרימיטיביות הזאת - איך היא בחרה לעשות מה שבא לה וויתרה על הכבוד רם המעלה של להיות המאמי הלאומית של מדינת היהודים.
* מרמורית   03/11/17 | 09:53
26. יום יבוא והיא תתחרט וכבר יהיה מאוחר .
הרי ברור לכל שהיא לא בדרך שהיא צריכה להיות , היא לא במדינה שלה , היא לא שרה את מה שהיא באמת (רק מה שרוצה להיות) היא לא היא נקודה ולא יעזור לה כל הוואנבי שיצרה . בחורה מקרית גת והוריה במקור ממושב שכוח אל ליד קרית גת , משפחה מאד פריטיבית טובה ופשוטה לא רוקנרולית בנשמה נקודה ! ולא יעזור לה !!!!! היא חיה ברוצה להיות ושורפת את השנים הכי יפות שלה ושלנו . כמו שאמרת יבוא דור שלא יכיר אותה , יקומו זמרות חדשות . והחיים רצים מהר היא תתעורר למציאות כאובה של שנים בחול בלי שום יתד חוץ מבארים מעושנים וחמישים איש , ילד או שניים שבטח עוד יבואו .. הורים שיזדקנו ויצריכו אותה לחזור ואז .. אבל אז כבר לא יזכרו אותה כאן . אם יש לה שכל שתישאר עכשיו כאן עם הביצוע המרטיט והברזל החם ותתן אלבום ישראלי מטריףףףף בלי וואנא בי כמו שאמרת .. יותר חווה טייב .
* מוזיקאי שראה וחווה    03/11/17 | 09:44
אמת סלע!
אמת סלע!
* יוסי הצודק   03/11/17 | 10:33
צודק בהחלט
מנסה לעסוק בתחום שאינו חלק מהמהות שלה. לא משכנע וכולנו מרגישים בזיוף.
* דרומית   03/11/17 | 12:05
90 אחוז מהרוקרים נולדו למעמד הפועלים
יצאו ממשפחות פשוטות שאתה מכנה בהתנשאות "פרימיטיבית". אין לך מושג בבני אדם. להגיד שמישהו צריך לעשות מוזיקה מסוימת או בכלל אמנות מסוימת כי הוא מקרית גת זה טמטום ובורות.
* כמה בולשיט   05/11/17 | 19:42
25. כמה שאתה צודק!
* ..   03/11/17 | 09:40
24. יש לה מוזיקה מעולה
המוזיקה שלה מעולה רק חבל שלא משמיעים אותה יותר
* דנה   03/11/17 | 09:33
את כנראה לא מבינה במוזיקה אם ככה את חושבת
השירים של נינט הם תת רמה גם מבחינת טקסטים וגם מבחינת מלודיות. אז ממליץ לך לחפש מושא אחר להערצה בכל מה שקשור למוזיקה. קצת פרופורציות לא הזיקו לאף אחד. לכי גלי אמנים רציניים ואז תחזרי לגבש עמדה.
* ג'וי   04/11/17 | 01:41
23. מרטיט
מדהימה אחת!!! פנימית וחיצונית איזה ביצוע מדהים!!!!!!! כישרונית בטירוף
* נועם   03/11/17 | 09:31
22. איזו יכולת מושלמת של כתיבה וניתוח המצב
הזדהיתי עם כל מילה שכתבת, גל, ואני מאלה שתמיד העריצו אותה.מיותר לציין שאם היא היתה הולכת לפי מה שאוהבים היא היתה יכולה בקלות למלא את קיסריה ונוקיה ובהחלט היא מפוספסת בענק וחבל.
* שרון מירושלים   03/11/17 | 09:29
21. הפספוס הוא לגמרי שלך
נינט היא אגדה חיה. חד וחלק. במקום להתעסק כל הזמן ב"למה היא לא שרה מיינסטרים" ממליצה לך ולאחרים לבוא נקיים וחלקים ולהקשיב באמת למוזיקה שלה. שיוצאת מנבכי נשמתה ומועברת בעוצמתיות מיוחדת דרך הקול והעיניים ישר לנשמתו של הקהל. בהופעות אינטימיות שאין טובות מהן. נינט תביא את המיינסטרים אליה. לא להיפך. והקהל שמתעקש להחזיר אותה לתבנית הראשונית שבה נתפסה בהתחלה, רק מפספס את הכישרון הענק הזה שלה שלא נראה במחוזותינו מזה זמן רב. חבל. אל תתרכז "בפספוס הגדול" כדבריך אלא בכך שאתה יכול לראות, לחוות, לשמוע ולהתרגש מאגדה עוד בחייה.
* עידית   03/11/17 | 09:26
מסכימה איתך!
* אני   04/11/17 | 21:03
20. אני
* בדיוק ככה הרגשתי   03/11/17 | 09:12
19. תאכלס לא רואה ממטר את שירי מיימון.
מי זאת שרית חדד??
* עמית מנדלבאום   03/11/17 | 09:06
קצת מצחיק
לדבר על נינט באותו משפט עם שתי זמרות מהשורה הראשונה כמו שרית ושירי. צריך לעשות הבדלה בין ווקאליות לאומנות. נינט מבצעת יפה, לא דווקא יותר משרית אבל היכולת לגעת בקהל רחב לא נחלתה. לא מזלזל ביצירה של אף אחת אבל יש יתרון אם את מצליחה לגעת בהרבה אנשים תוך כדי.
* שלום   03/11/17 | 12:09
18. ואוו לקחת לי את המילים מהפה
רק מה היא עוד תתחרט על כך כי מה יקרה בסוף היא תחזור לארץ בלי שום קריירה ובלי שקל חבל מאוד היא קוברת את הקריירה שלה חייבת לשנות כיון ומהר לפני שאף אחד לא יזכור אותה דור הולך ונעלם....
* דעה    03/11/17 | 08:58
17. מה, היא עובדת אצלך או אצלי?
כל הכבוד לה שהולכת עם הלב. זאת אומנות
* יעל   03/11/17 | 08:55