דיבור ישיר
תגובות (44 תגובות ב-31 דיונים)
31. כל הכבוד גל
תרמתי רבות לקידום הקהילה שלנון וכעת זה זמן טוב שתעזור גם לעשות סדר בשחיתות ובכאוס ששורר במוסדות שלה!
* ארי   28/07/13 | 17:05
30. מפלצת הלגיטימציה
מסכים עם הטור, פחות או יותר. אני חושב שאחד הדברים הנפלאים בקהילה הגאה הוא הפתיחות, והיכולת להכיל ולקבל כל אדם כמו שהוא, לא משנה מה נטייתו המינית וזהותו המגדרית וכו'... הלגיטמציה הזאת היא מאין כלל ברזל בקהילה, הכל נהיה לגיטימי, צריך להכיל הכל ולקבל הכל. זה מתחיל בלהט"ב, אבל משם זה לא נגמר, ומגיע לכך שזה לגיטימי לקיים מערכות יחסים של 50 ו18, כי "מי אנחנו שנשפוט?" ו"אין גיל לאהבה" וכו'. וזה לגיטימי לעשן ולשתות ולחיות חיי הוללות ומיניות וללכת עירומים ברחוב. אני מאוד אוהב ומעריך את הקהילה הגאה, הקהילה שלי, אבל הגזמנו, בתחום הזה ובעוד תחומים אחרים רבים, ואם לא נעצור לרגע ונחשוב לאן מועדות פנינו, המצב עלול להחמיר...
* סורי קהילה   28/07/13 | 09:58
29. גל תמיד היית בילתי נסבל וגם היום.
עלובת נפש שכמותך
* רוקר   28/07/13 | 09:11
28. איזו התחסדות, פטרונות מוסרית. מי שמך?
אוחובסקי כותב: "שגברים מבוגרים, בני ארבעים וחמישים, אינם צריכים לקיים קשרים רומנטיים עם בני 18. שיש כאן דבר שראוי לגינוי." מי אתה שתגנה את זה? אולי בעיניך זה פסול, אבל אין כאן שום דבר ראוי לגינוי מוסרי הפכת למשמר המוסר? יש גברים ונשים ומבוגרים ומבוגרות שמקיימים קשרים רומנטיים עם גברים ונשים צעירים אך בגירים, וזה קיים מאז שחר ההיסטוריה וגם בימינו. מה שעושים שני בגירים בהסכמה מלאה, כשאין שום עניין של ניצול מרות, הוא לגיטימי כל עוד הם לא עושים משהו בניגוד לחוק. אין שום דבר בלתי מוסרי בקשרים רומנטיים בהם יש פערי גילאים גדולים. אתה לא תטיף מוסר בשם ההטרונורמטיביות שאתה מנסה למשטר את קהילה אליה. אתה לא תמחוק חלקים שלא נעימים בעיניך, כדי להיראות טוב בעיני הקהל הרחב. אתה צבוע ודוחה אוחובסקי ודעתך שווה כקליפת השום.
* עברתי בסביבה   28/07/13 | 03:23
27. פשוט בן אדם טיפש
גועל נפש של מאמר - מטיף פרובוקטיבי ומתסיס ... חלאס על ההתעסקות הזאת למה אין סמים אורגיות ויחסים עם פערי גיל בחברה הסטרייתית - מתנשא ..לך לך לך לקק לאייל גולן
* אור   27/07/13 | 22:40
26. התנהגות לא מקובלת שלנו .
גל אתה צודק , ההתנהגות הלא טובה של הרבה מאד הומואים יוצרת אנטגוניזם נגדנו וחבל , כל כך קשה להיות אנשים טובים ששופטים אדם לא על פי גודל הכלי? המירמור של רוב ההומואים שהם חברים שלנו הלסביות , ההומואים מתנהגים ברובם ברשעות , בחברה צודקת זה לא לגיטימי רשעות . אולי רוב ההומואים יהיו לשם שינוי טובים?
*  לסבית גאה .   27/07/13 | 22:11
נראה לי שאת היא הממורמרת. איזה קשקוש מלא סטיגמות
נשים הן שיא הביצ'יות, ומי שראה לסביות רבות או מלכלכות אחת על השניה יודעת. יאללה צאו צאו על ההומואים, גועל נפש, זה שיש כמה הומואים תל אביבים שמעניין אותם אורגיות וזין לא אומר שכל ההומואים ככה. גם בתל אביב יש כל מיני סוגים של הומואים, מי שרוצה אורגיות תנו לו שיעשה מה בא לו. מה קשה לכם עם זה? זאת קהילה ממשטרת יותר מכל חברה הטרופטריאכלית.
*  הומואית מלרלרת   28/07/13 | 03:27
25. הוא צודק. מגזימים עם הסקס החופשי והסמים הקשים
ואני אומר את זה בתור מישהו מבפנים. זה כיף לפעמים, אבל מעיד על ריקבון פנימי קשה בתור חברה. אנחנו שטחיים וחומריים ברמות קשות מאוד ולא מסוגלים לשמור על זוגיות, רק מחפשים סקס כל היום.
* הומו    27/07/13 | 18:43
צודק , תודה לאל קרה לי נס !
לפני 4 שנים נגמלתי סופית מאטרף , לא יודע ולא רוצה לדעת מה זה גריינדר , אני הרבה יותר שמח , לא מחפש סקס בכלל , משעמם לי סקס מונוטוני , גמלתי את עצמי מהמרוץ המכוער אחרי סקס , התחלתי לחיות בשמחה . ולא בהחלט אצל הסטריטים אין סקס בגן בלי לדעת אפילו איך קוראים לך , תוך חמש דקות ! אז הצדקני זה אתה הפלסטיק . מה דעתכם להיות בני אדם שהאנושיות תדבר מפיכם לא המירמור והסקס ? ותודה לגל על ההארה .
* -   28/07/13 | 06:50
24. שמישהו כבר ישתיק אותו...דיייייייייייייייי
בן אדם ריק מתוכן...רדוד וחי בסרט
* שלום   27/07/13 | 15:39
לגמרי
* אחד   28/07/13 | 03:27
23. מאמר צדקני, שמרני,בורגני ומחזק כל דעה קדומה הומופובית
* הומו בוטיק מפלסטיק   27/07/13 | 13:37
לגמרי מה שכתבת. אוחובסקי בעליבותו המתרפסת
תחסכו אותו מאיתנו, מתחסד משעמם.
* אחד   28/07/13 | 03:29
22. חינוך וכבוד
גל, אתה יותר מצודק. המעשים האלו פוגעיםבכולם: בצעירים, במבוגרים, בקהילה כולה. להיות בעל נטייה חד מינית הוא בדיוק כמו להיות בעל נטייה למין השני. אין כאן שום סיבה לפריצות או לניצול. וכן חובה לשמור על הצעירים ועל הפרשנות לקהילה. שאם לא כן בעל כורחם יהפכו לסוטים!! אנשים, פתחו שולחנות עגולים , והתחילו לחשוב, מה ואיך יש לעשות זאת!! את החינ וך, את האכיפה, את ההגנה. בדיוק כמו בקרב בעלי נטייה במין השני. מוכנה להצטרף ולעזור! !!
* ורדה ברקן   27/07/13 | 12:22
21. גל - סמים ואלכוהול הם הכרחיים לרוב האנשים כדי להיהפך להומואים
* זה חלק מהטרנד המזעזע שיצרת   27/07/13 | 11:51
20. פעם ראשונה שאני מסכים עם כל מילה של אוחובסקי
* יובל   27/07/13 | 09:20
19. כל הכבוד מעריכה אותך על הכנות וחשבון הנפש
* מיכל   27/07/13 | 07:53
18. ראה מאקו גאווה מהיום
ומעניין שבתשובה לאב שבנו בן 17 יש חבר בן 30 וענו לו המדריכות מתה"לה איריס שש כוכבי וניצה סקאל שזה בסדר !!!ולא ראו שום פסול בסיפור ראה מאקו גאווה מי צודק??
* אבי   27/07/13 | 05:14
17. לגיטימציה
המסר של הכתבה חיובי ובונה אך הניתוח של מקרה הרצח לצד ניתוח האירועים שהובילו אליו מקלים בחומרת הרצח של חפים מפשע
* דקדקן   27/07/13 | 05:10
16. סיפור קשה
אבא שלי הומו, והחבר שלו צעיר ממנו ב 30 שנה, רק רוצה אותו בגלל הכסף, ואבא שלי פשוט הפך להיות סמרטוט.. החבר שלו קובע לו הכל.. כבר אין שם אהבה באמת (מצידו של החבר לא באמת היתה, כמה שעצוב להגיד את זה..) ואבא שלי פשוט הפך לתלותי וחסר אופי .. החבר שלו פשוט שודד מוצץ ממנו הכל (מסתבר שהוא מכור להימורים בנוסף) ובנוסף להכל החבר הצעיר הזה מרחיק באבא שלי את כל הסביבה .. מה עושים?
* בן שאוהב את אבא שלו   27/07/13 | 03:10
15. אלף לייקים מגיע לו על המאמר הזה
לפי התגובות שאני רואה כאן, הוא הצליח להרגיז גם אנשים מהקהילה הגאה וגם אנשים שהם אנטי הקהילה. זה רק מראה עד כמה הוא פגע בול...........
* מומו לא הומו   27/07/13 | 03:01
14. מה שנכון נכון
כול הכבוד מילים כדורבנם
* מוש   27/07/13 | 02:40
13. פיכסהההההה
ברררררררררררררר
* לא צעיר ולא מבוגר   27/07/13 | 02:02
12. זאת האמת קשה לאנשים לשמוע אותה!
* דניאל   27/07/13 | 00:44
זה שחתום למעלה "גל אוחובוסקי" לא הופך את זה לאמת
אלא לדעתו של האיש בלבד. ודעתו היא שגויה, טשפית, סטראוטיפית, מתחנפת לסטרייטים ועושה עוול גדול לכולם, ובעיקר מביכה בשבילו. עלוב.\
* לג חוהובסיק   28/07/13 | 03:31
11. מאמר אמיץ והגיע הזמן
מאמר אמיץ מאד של גל אוחובסקי. אתה בטאת מחשבות שהיו לי ואני שמחה שאתה אמרת את זה ולא אני. הגיע הזמן לומר את הדברים ולהסתכל להם בעיניים. הגיע הזמן לעשות סדר אמיתי. יישר כוח. ובהצלחה.
* מממיה   27/07/13 | 00:05
10. מעניין שהוא מעלה טיעון הומופובי באמת
זה מעניין
* מעניין יין יין   26/07/13 | 23:53
9. יש להומואים אפיפיור? כי אם אין הגיע הזמן להסמיך את פחובסקי לתפקיד
* גיא   26/07/13 | 23:47
8. למה לא מושלמים?
גילה את מושלמת וברור שהקהילה מושלמת כולן טובות כולן ישרות כולן עושות רק מעשים טובים כולן בתולות דוגמה טובה לישראל כולה .
*  בועז    26/07/13 | 20:57
7. אוחובסקי מעלה טיעון הומופובי קלאסי
מחרידה העובדה שאוחובסקי מקשר בין מה שהיה (או לא, למי אכפת), בין גונן לבחור. בעקיפין וכנראה באופן תת-מודע אוחובסקי מעלה בכך טיעון הומופובי מאין כמוהו- רצח הוא עונש על "חטא". מחר יקום בן רצחני של אב שניהל קשר מיני עם גבר וירסס קבוצה אקראית של הומואים למוות כנקמה. הרצח ההיפוטתי ( הלוואי שלא יתרחש), יהיה קשור אך ורק להומופוביה של הרוצח , בלי נגיעה לרומן שהתרחש. המקרה כאן זהה.
* רועי   26/07/13 | 17:46
זאת התגובה של גונן?
* דן   27/07/13 | 08:18
6. אוהבים אותך גל, כל מילה בסלע
* מילקי   26/07/13 | 15:02
5. אוחובסקי הפך לשופט עליון
מהיום אוחובסקי יחליט מי הומו טוב ומי הומו לא טוב. או במילים אחרות - כל מי שהוא לא לבן, עשיר, גר בתל אביב ונשוי לגבר הוא הומו רע.
* איציק   26/07/13 | 12:06
4. סקס של מבוגר עם קטין הוא לא "קשר רומנטי"
מכבסת המילים של אוחובסקי פשוט מביכה.
* אילן   26/07/13 | 11:09
ובן 18 זה כבר לא קטין.
אוחובסקי לא מדבר על קטינים, אלא על 40-50 ובני 18+ בעיני אוחובוסקי זה לא מוסרי. שיקפוץ, אין פה שום דבר לא מוסרי, רק בראשו של גל.
* גלגל אוחאוח   28/07/13 | 03:35
3. אני רק שאלה
הקהילה אכן זקוקה לחשבונות נפש רבים אבל אתה החלטת לגבי גנון?הדברים לא סגורים,יש הרבה דיסאינפורמציה ובמכוון!!!האיש לא הואשם עדין! ואתה חורץ את גורלו? דווקא אתה?
* סתם להפציץ???   26/07/13 | 11:09
2. נאור
מצד אחד, אני מקבל לחלוטין את דבריך בגנות מדריכים גאים שמקיימים מגע מיני עם קטינים. מצד שני, הקהילה, למעט כמה דודות, לא התיימרה לתת דוגמה לאיש. מי שרוצה להביא שלישייה בפונדקאות, סבבה, מי שרוצה להתחתן - בשמחה, ומי שרוצה לעשות אורגיית סקס לא מוגן, זו גם זכותו המלאה. גם סטרייטים עושים את זה. אני קוויר גאה, לא הומו גאה - כלומר, אני נגד משטור זה או אחר. ואתה, אני חושש, כבר לא רלוונטי. שקלת לצאת לפנסיה?
* דודה אוחצ'ובסקי היקרה   26/07/13 | 00:07
למה פנסיה ? מה גיל 55 ...זה פנסיה ?
זה לא פנסיה גל כותב בוגר ויפה , הרבה פעמים אני לא מסכים איתו , הצעירים מוחקים את בני ה40 ומעלה ... גל צודק חייבים חשבון נפש בקהילה ...הומו זה לא סמים אלכוהול וסקס בלבד , או שכן בתל אביב !
*  יונתן   27/07/13 | 22:33
1. אתה הפנים המכוערות ביותר של ה"קהילה"
אם יש מישהו שאשם בשנאה זה אתה ודומיך שכל עיסוקם זה להיות הומואים ולנסות לשכנע אותנו בכוח שזה בסדר הכרתי אנשים הומואים ואף פעם לא שנאתי אותם והם היו נחמדים מאוד ולא עניין אותי נטייתם המינית
* אבי   26/07/13 | 00:07
מסכים איתך לכל מילה
* דורון   26/07/13 | 16:13
צודק! זה מאוד מכוער להוציא אנשים מהארון בכוח!
* דני   26/07/13 | 17:11
בתור סטרייטית, גל אוחובסקי הוא
ההומו שאני הכי אוהבת שדווקא גורם לי הכי לאהוב את הקהילה.
* ליאור   26/07/13 | 23:48
לשכנע בכוח שזה בסדר? ממציא המחשב טיורינג הומו.
תגיד תודה כי בלי הומואים לא היה לך אייפון
* גיי מחמד   27/07/13 | 01:57
אתה כ"כ צודק.
* גילי   27/07/13 | 01:12