החדשות
תגובות (67 תגובות ב-48 דיונים)
48. משרד הרווחה לא מוציא תינוקות מביתם בלי סיבה
אם הרווחה בוחרת לעשות כזה מעשה קיצוני ולהוציא ילד מידי אמו ביום לידתו כנראה שיש סיבה טובה לכך. אי אפשר לדעת את כל סיפור חייהם של המשפחה, והסיבות שהרווחה חשבו שכל שהייה של הילד עם בני משפחתו מהווה לו סכנה מכתבה קצרה בחדשות. ילדה בת 15 שנכנסת להריון מיחסים עם דוד שלה, זה דבר מאוד לא תקין וחולני. אני בטוחה שמשרד הרווחה בחנו את המקרה ואם הם בחרו להשקיע כל כך הרבה אנרגיה ומשאבים כדי להוציא את הילד הזה מהבית כנראה שיש שמה משהו מאוד מעוות וחולני, ולא סתם משפחה תומכת מלאת חום ואהבה שתגדל את התינוק ותעניק לו ביטחון. כל זה לא סותר את הכאב העצום והבלתי נתפס שיש לאמא שהתינוק שלה נלקח ממנה- על אף הכורך שבדבר. וברור שהיא זקוקה בעצמה לתמיכה אינסופית ומקום שיקבל אותה ויבנה אותה. בסיכומו של דבר מרגישה שרוצה רק לחבק את האמא על כל הכאב העצום שלה.
* שיראל=)   30/08/16 | 02:24
47. לא אנושי לקחת תינוק מאמא...
לא אנושי , חייבים פתרון שישאיר אותם ביחד.
* דדד   29/08/16 | 19:21
46. גילוי עריוצ
ולאף אחד לא אכפת שמדובר בדוד ואחיינית?
* חו   24/08/16 | 19:35
זה לא גילוי עריות. זה מותר.
גילוי עריות זה עם אבא או אח לא עם דוד.
* טעות   25/08/16 | 16:24
45. אין כמו האהבה שלך אמא
למה לתת את הילד לאומנה?. שיתנו את הכסף הזה לאמא שתגדל אותו בכבוד. אין כמו האהבה שהאמא הביולוגית תתן לו. פעם היה מקובל לחתן אחיינית עם הדוד גם בגילאים יותר צעירים, זה היה בכדי למנוע התבוללות והזוגות האלה החזיקו מעמד יפה מאוד בלי גירושין. מדובר בנערה בת 15 ולא באיזו ילדה קטנה. קורה שהתאהבה בדוד , אז מה.. שיתנו לה לגדל את הבן שלה
* אחת שיודעת   23/08/16 | 22:37
44. מדינת חלם
למספר 43 מה קשורה האמא לעניין אם הנערה בקשה מאמא שלה עזרה אז מה חשבת מי מי תבקש הנערה עזרה מהרווחה שיקחו לה את התינוק תתביישי לך הכי קל לדבר שטויות ולא לעזור לנערה שהמשפחה שלה תגדל את התינוק שהיא ילדה ולא שמשפחה מאמצת תקח אותו ומהרווחה ידאגו לא להחזיר לה את התינוק זאת אומרת הנערה לא תראה את תינוקה בכלל וקראו מיכרים כאלה גועל נפש ממש מזעזע
* ר   23/08/16 | 21:34
43. בתור חרדית
כאב לי מאוד לראות את הכתבה, ואני אסביר למה: למרות שלא אמרו שהנערה חרדית הראו ברקע חרדים כל הזמן, היא ואמה לבושות כחרדיות. אם הן באמת חרדיות מתעוררות כמה שאלות: 1. אין דבר כזה להתאהב ולקיים יחסים מבחינה הלכתית, ללא נישואים. 2. "שחקו באבא ואמא" [ציטוט], באמת??!!!!!!!!! אמהלה!!!!!!!!!!!!!!! כשהילדים שלי משחקים באבא ואמא, הם לוקחים בובה ויוצאים איתה לטיול, או מאכילים אותה, מצחיקים אותה, מרגיעים אותה, אבל לחקות הורים בעינינים האינטימיים שלהם, ה' ישמור, איך היא נחשפה לזה???????? 3. האמא הייתה מודעת לעניין ושלחה אותה לקנות בדיקת הריון. אמא כ"כ צנועה שמכסה את עצמה בהרבה כיסויים, מודעת לעיניין הזה ונותנת לזה להמשיך לקרות????????????
* רות   23/08/16 | 19:23
את יודעת מה אני חושב..?
אני חושב שהחרדים עם כול הקיצוניות של כול הזרמים פשוט חרבו את היהדות האמתית ואת שמה. נאמר: " לֹא תֹסִפוּ עַל הַדָּבָר אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוֶּה אֶתְכֶם וְלֹא תִגְרְעוּ מִמֶּנּוּ לִשְׁמֹר אֶת מִצְו‍ֹת יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוֶּה אֶתְכֶם." - ספר דברים - דאוריתא.
* תמים תהיה   23/08/16 | 22:01
מסכימה איתך לגמרי ואני חילונית, דרך אגב
עצם תגובת האם, שבמקום למנוע את היחסים האלה, בטח ובטח שלא להגיע למצב של הריון, אולי פעם לפני עשרות שנים כשהיינו בגלות, היה מקובל לחתן נערה עם דוד שלה, המנהגים האלה לא מקובלים היום וטוב שכך.
* אורית   27/08/16 | 10:10
42. בתור חרדית
כאב לי מאוד לראות את הכתבה, ואני אסביר למה: למרות שלא אמרו שהנערה חרדית הראו ברקע חרדים כל הזמן, היא ואמה לבושות כחרדיות. אם הן באמת חרדיות מתעוררות כמה שאלות: 1. אין דבר כזה להתאהב ולקיים יחסים מבחינה הלכתית, ללא נישואים. 2. "שחקו באבא ואמא" [ציטוט], באמת??!!!!!!!!! אמהלה!!!!!!!!!!!!!!! כשהילדים שלי משחקים באבא ואמא, הם לוקחים בובה ויוצאים איתה לטיול, או מאכילים אותה, מצחיקים אותה, מרגיעים אותה, אבל לחקות הורים בעינינים האינטימיים שלהם, ה' ישמור, איך היא נחשפה לזה???????? 3. האמא הייתה מודעת לעניין ושלחה אותה לקנות בדיקת הריון. אמא כ"כ צנועה שמכסה את עצמה בהרבה כיסויים, מודעת לעיניין הזה ונותנת לזה להמשיך לקרות????????????
* רות   23/08/16 | 19:23
41. מדינה
הנערה לא אשמה. והיא לא צריכה להענש אם יש לה מישהו. מהמשפחה שלה שירצה לגדל את התינוק שהיא ילדה. מצויין. אם אין. אז שתמסור לאומנה או אימוץ ולמספר39 קווין התגובה שלך מזעזעת ישר להוציא מהמשפחה זה עוול תאר לך זה היה קורה לבת שלך לא היית עוזר לה לגדל את התינוק לא מאחלת לאף אמא שיקרה לבת שלה דבר כזה אם כבר קרה למה שיוציאו לה את התינוק מהבית שיביאו לתינוק ביבי סיטר או מי שלא עובדת מהמשפחה תשמור עליו
* ט   23/08/16 | 17:48
40. איזו חלאה מקיימת יחסים עם בת דודה בת 14?
* לא מקובל ולא נעליים   23/08/16 | 17:37
39. עושים נכון
חברים וחברות וכל מי שהגיב כאן שהרווחה עושה לא נכון מגיע לילד המסכן הזה סיכוי ילדה בת 15 שעושה אהבה עם דוד שלה משהו שם חולה לא טוב להורות רצוי שיהיה רשיון אין לילד להתפתח בצורה בריאה במצב כזה לא קשור למצב הכלכלי אלא למצב שהמשפחה הזו נמצאת בה הילד הזה יצא כמו עוד טפיל במדינה שלנו אם ישאר שם ילד שכנראה יצא עבריין עם כזו היסטוריה מכוערת מקווה שימצאו לו משפחה טובה לאנשים שלא יכולים להביא בעצמם ילדים וכן לגמרי מגיע להם לגדל כאלה בהצלחה לו וכל הכבוד לרווחה
* קווין ל   23/08/16 | 14:42
38. זה לא עולם זה בית משוגעים...
* ברק (: '   23/08/16 | 12:02
אתה צודק ב 100%
* ורעם   23/08/16 | 17:38
37. גילוי עריות
* סדום ועמורה   23/08/16 | 11:48
זה לא גילוי עריות
* פיפה   23/08/16 | 16:18
זה לא גילוי עריות. ע"פ ההלכה מותר לדוד להתחתן עם אחיינית.
* י.   23/08/16 | 16:19
36. במקום שהרווחה תעזור. תפי עליה
* גלית   23/08/16 | 09:47
35. חוטפי התינוקות בחסות הרווחה
* עדי   23/08/16 | 09:47
34. תנו לילדה לגדל את התינוק שלה!!! רווחה עאלק
חוטפי תינוקות בעבור פרמיות
* אבי   23/08/16 | 09:45
33. רווחה- מוסד לחטיפת תינוקות
* טלי   23/08/16 | 09:44
32. בת 15
על תתני לרווחה את הילד שלך הם רק יודעים לעקור ילדים מההורים שלהם ולא לדאוג הם השטן של המדינה הזאתת..תגדלי אותוו עם אמא שלך איתך אתן תתסתדרוו....בחיים על תמסריי אותוו
* סתם   23/08/16 | 09:40
31. אם נפלתם לידיים של הרווחה- כל החיים תסבלו. במקום לסייע לאם ולתינוק, הן חוטפות את הילדים ומקבלות פרמיה על כך. להקיאאאאאא
* קרן   23/08/16 | 09:38
30. רק אצל היהודים
רק אצל היהודים זה קורה, מה ההבדל בינינו לבין החיות..
* מייקל    23/08/16 | 09:17
מה הקשר יהודים או לא יהודים כאן?
חסרים כאלה לא יהודיים??
* חן   23/08/16 | 09:53
29. במקום לרשום "המדינה נגד" תירשמו "המדינה בעד ילדה בת 15"
אמא שלה לא הצליחה לשמור עליה רוצים שהיא תשמור על הנכד שלה. לאף תינוק לא מגיע לסבול בגלל טימטום
* תודה לאל שיש רווחה   23/08/16 | 09:07
תגובה טיפשית
מה פרוש אמא שלה לא הצליחה לשמור עליה???? חסר נערות שנכנסות להריון ומגדלות את הילד עם ההורים וחיים חיים יפים. זה קורה וקרה וימשיך לקרות. ומזה ילדים לא סובלים. הם יכולים לגדול מאושרים. וכשהכל פרוץ ומותר זה מה שקורה בסוף. להורים אין שליטה. העובדה שהאבא הוא דוד לא משנה דבר.
* אמא   23/08/16 | 10:37
מי שיולדת לפני 18 וחיה על קצבאות זה רע מאד
* חמור מאד   26/12/16 | 04:18
כן
כל מילה בסלע
* קווין ל   23/08/16 | 14:43
28. הזוי ומוזר אבל עדיין זאת בחירה שלה וזה התינוק שלה
לפני כמה עשורים זה היה לגיטימי אבל היום? כלא, גניבת תינוק, דברים שלוקחים לאנשים את החופש לחיות. זאת דיקטטורה. ולא שאני תומכת בזה זה מאוד הזוי הסיפור הזה אבל עדיין זכותה לשמור על התינוק שלה. היא אומרת שזאת מערכת יחסית לגיטימית מי אנחנו שנשפטו? זה דוד לא אבא או אח
* חופש איפה הוא   23/08/16 | 09:04
27. מסכן התינוק שנולד למציאות כזאת
* איפה ההורים שלה??   23/08/16 | 08:58
26. מזעזע ..יש לה בעיות שיכליות בדוק.
לכל החרדים שרושמים להשאיר את התינוק אצל האם..השתגעתם ?! היא ילדה !! המערכות הפזיולוגיות שלה והמנטליות עוד לא התפתחו..היא לא תהיה מסוגלת להתפרנס בכבוד.. וזה שהיא קיימה יחסים כבר בגיל 13 ועוד עם דוד שלה.. מזעזע!! לקחת ממנה את הילד ומיד !! לאשפז אותה דחוף!! איך היא כבר תגדל אותו ?!? תשב תשחק איתו מהבוקר עד הלילה ?! היא בעצמה תינוקת ... אני פשוט מזועזעת מהתגובות של ה"הרשויות סתם רוצות לקחת את הילד" ...שיקחו !!! שיתנו אותו למשפחה שבאמת תדאג לו ולא משפחה עם בעיות שיכליות קשות ... לא יאומן .
* איריס   23/08/16 | 08:38
גם אני חשבתי כמוך. אבל ממש מזמן
איך זה קשור לחרדים בדיוק? בגלל שבתמונה יש נשים שניראות כך? לפני מס ימים התפרסמה תוכנית של גלית גוטמן. שעסקה בדיוק בנושא הזה . הריון בגיל 15 אבל שם כל הבנות חילוניות. וכולן מגדלות את הילדים עם ההורים. באושר. והרווחה פ ו ש ע ת . כן ממש כך. לי ארע גם סיפור איתם. איבדתי תינוקת . היא נפטרה בביהח בגלל רשלנות רפואית . והם לא הפסיקו לרדוף אחרי ולהכניס לי לראש שאני בדיכאון. (וכביכול לא יכולה לטפל ב2 ילדי). הם פשוט לא הפסיקו. עד שפשוט נכנסתי בהם. ברור שאני בדיכאון . איבדתי את ביתי. חסרי רגישות. הם לא הפסיקו להציק. חשבו שאני תמימה. אם זה היה כך אכן. הייתי נופלת לידיהם. ואגב אני אשה מצליחה מנהלת ביס לבנות . ונתקלת במקרים חסרי רגישות מצידם במסגרת העבודה. הם תמיד. אבל תמיד במגמה להוציא את הילדים מהבית . ואני תמיד נילחמת איתם שזה לא יקרה
* אמא   23/08/16 | 10:47
25. מה שלא תגידו תינוק צריך את אימו!!
* קרן   23/08/16 | 08:24
24. נודה על האמת היום בנות החמש עשרה
הן כבר לא ילדות קטנות ויודעות בדיוק מה הן עושות ומהן ההשלכות של מעשים אלו דבר שני יש מצב שהם התאהבו הוא צעיר ק ו ר ה . דבר ראשון להוציא את האב מהכלא ולתמוך בזוג במקום להוציא משאבים נגדו ולתת להם להתמודד אני מאמינה שיצליחו
* אזרחית מהשורה    23/08/16 | 08:22
23. למה לקחת ממנה את הילד? גם הסבתות שלנו ילדו ילדים בגי כזה
מערכת יחסים עם דוד היא אפשרית מבחינה הילכתית. ואין שום דבר פסול מלבד גילו של הדוד.בעבר דודים התחתנו עם האחייניות. ואם הילדה רוצה את הילד למה לקחת לה אותו? הרי הסבתות שלנו התחתנו צעירות ממנה והביאו ילדים כשהיו צעירות ממנה.
* Aaa   23/08/16 | 08:12
22. זה מה שקורה במדינה הזאת
כל ילד מגיל עשר בערך מודע למה שקורה ברשתות החברתייות כל בחורה מצטלמת כאשר הישבן דבר ראשון בולט החוצה וכולם רצים לרשום כל מיני הערות שהבחורות כמובן אוהבות מכאן מגיע המקרה הנ״ל אין מצב בעולם שבמשפחה רגילה אמא היתה נותנת לבת שלה ללכת עם הדוד זה גם לא בריא וגם אסור מבחינת דת זה נקרא דם ראשון כמו אחים משפחה הרוסה בטוח וכמובן שככה הילדים גודלים לפי מה שרשום היא עדין לא היתה בת 14 שזה התחיל עכשיו תגידו אתם מה לעזאזל בת 13 יודעת על אהבה וגם בת 15 הכל מגיע מבפנים, משפחה ממשלה מדינה תמשיכו לבחור ביבי
* אבי   23/08/16 | 08:03
טעיתה טעות גדולה ...
דווקה התורה מתירה חתונה בתוך המישפחה בני דודים או דוד זה היה מקובל מאוד פעם בימיוחד בתימן כדי לישמור על הבנות שלא יקחו אותם המוסלמים כן היו משמדים אותנו בגולה זאת עובדה .וגם התורה אמרת בהקשר הזה עניי בתיך קודמים לא יתכן שלא יהיה חתן לבת של אחותי אז נותן לה תבן שלי והכל נישאר במישפחה ..היום למזלנו ה' החזיר אותנו ארצה ואנחנו שולטים בדרכים שלנו
* קהלני   23/08/16 | 09:36
21. '' שירותי הרווחה '' עכשיו יוכלו לחטוף עוד תינוק..
* טט   23/08/16 | 07:53
20. לכלא
את כולם להכניס לכלא , גם את האבא והאמא . חסרי אחריות .
* סופיה   23/08/16 | 07:52
19. חולי נפש
* אני   23/08/16 | 07:47
18. שתקבל ליוו עד גיל 18.. יש היום הרבה הורים עם סף תסכול נמוך!
לא סיבה מספקת בשביל לגזול ממנה את התינוק!
* דנית   23/08/16 | 07:45
17. מסכן התינוק .
* טוקבקיסטית.   23/08/16 | 07:38
16. העיקר שהכל לשם שמיים
איך אנשים שכביכול אנשים דתיים, מאמינים בערכים שאמורים להיות נקיים וטובים עושים כזה דבר?... לשכב עם האחיינית שלך הילדה?
* אני   23/08/16 | 07:07
15. אפשר לחשוב שלפני 30... 40שנה זה לא היה ככה
עד לפני 30....40 שנה היו גם מתחתנים בגיל פחות מזה לא שזה נורמלי אבל סבתא שלי למשל התחתנה בגיל 14 נו אז....אנחנו דור שלם תנו לה לגדל תילד יד תאמא שמוכנה לקחת על עצמה נכון שאני לא מסכימה עם גילוי העריות הזה אבל זה נעשה
* ליאת   23/08/16 | 06:59
14. "הרווחה" ידועה בדחף לקרוע ילדים מהמשפחה. והתקשורת משת"פית בסנסציה...
תודו על האמת : המון "ילדות" בגיל הזה מקיימות יחסים קבועים ואף אחד לא עושה מזה ענין. ואם יש לה תינוק הוא יוכל לגדול על יד הסבתא. סגירת האבא הצעיר בכלא זהו עינוי ברוטאלי גם בו וגם בנערה. הכל בגלל "הבנה" מערבית מטופשת שלא מכירה איך חיו במזרח נערים ונערות צעירים הכי פשוט וטבעי, כמו שהטבע מאפשר. העולם המערבי חי באופן מלאכותי בהכחשה ובשקר. בעוד שהתבגרות מינית מבשילה במזרח במהלך טבעי.
* הטבע עושה את שלו, ימותו הקנאים.   23/08/16 | 01:54
13. מקרה לא סטנדרטי, אבל
האם כ"כ נדיר שבת 15 נכנסת להריון בטעות? רק עכשיו היתה כתבה של גלית גוטמן על בנות כאלה. במקרה הזה זה מסתבך כי האבא הוא הדוד. אבל לפי דבריה זה נעשה מתוך רצון הדדי. אז אולי הדוד הגזים היה עליו לקחת אחריות ולחכות כמה שנים. אבל למה להפריד את התינוק מאימו?
* ...   23/08/16 | 01:50
12. תחשבו לרגע שעוד שנתיים-שלוש החלאה הזה יסתובב חופשי
* איכס אני עומד להקיא   23/08/16 | 01:44
11. לפי ההלכה מותר לאישה להתחתן עם דוד שלה
* +   23/08/16 | 01:35
10. משרד הרווחה רק מחכה לקחת ילדים
* אנשים בלי לב   23/08/16 | 01:32
9. שינמק בכלא מנוול כל שעניין אותו לבעול קטינה
* התגובה שלה היממה אותי    23/08/16 | 00:48
מי שישמע כאילו בנות קטינות לא מקיימות יחסים עם בחורים בגיל הזה
או נו באמת.......לקחת דברים בפורפורציות
* +   23/08/16 | 01:34
רוב הבנות לא מקיימות יחסים בגיל כזה צעיר
* דנה   23/08/16 | 09:33
ג'יזס, הוא לא אנס אותה!
נכון, אלה יחסים לא ראויים, אבל די, זה קרה, יש ילד, תנו להם לחיות! ותעזרו להם לחיות.
* מישי   23/08/16 | 01:51
8. לא מאמינה
לא מאמינה שזה אפשרי אבל קרה... אני כל הזמן מריצה את הסיטואציה בראש וזה פשוט לא מסתדר מקווה שלאם ולתינוק ימצא סידור מתאים בסופו של דבר... קצת בהלם!
* פשוט המומה   23/08/16 | 00:38
7. איך עובדות הרווחה מחכות למצבים כאלה....
ישר הן עטות על התינוק ורוצות לחטוף אותו, תרגיעו שם ברווחה, אין לכם זכות לחטוף ילדים.
* יערה   23/08/16 | 00:36
אני מסכימה איתך בטוח עשו ״סלט״ אבל מנגד כושר השיפוט במשפחה וכמובן אצל האמא לקוי לאור מה שקרה ולכן היא חייבת השגחה למען התינוק
* לדאוג לתינוק בכל מחיר   23/08/16 | 07:05
איזה תגובה מפגרת
* חשוכה   23/08/16 | 07:51
6. מצמרר
* איכס איכס איכס   23/08/16 | 00:18
5. ילדה מסכנה.ומסכן התינוק שלא חטא
* אחת   23/08/16 | 00:16
4. משרד הרווחה מחפש לחטוף ילדיםב
במיוחד תינושות כדי לתת אותם עשירים שלא יכולים להביא ילדים. סחר בבני אדם מתחת לשולחנות
* הככ   23/08/16 | 00:11
סליחה אבל זה נראה שהמשפחה לא נורמלית!!!
ברור שעדיף שהילד לא יגדל איתם!!!
* אוסי   23/08/16 | 08:18
....
מי אתה שתקבע אם לנתק תינוק מאמא שלו?? תינוק חייב את אמא שלו. ורק במקרים ממש חריגים אם אין ברירה אחרת אז מעבירים אותו למשפחת אומנה. אתה פסיכולוג כזה שמסוגל לקבוע איך המשפחה לפי סרטון של 2 דקות???
* ...   23/08/16 | 10:00
3. משפחה לתפארת
* יהודייה שהתנצרה    23/08/16 | 00:02
2. העולם השתגע
למה למהההה גם משפחה וגם להביא ילד בגיל כזה ועוד למעגל של עוני ... למהההההה ממש כאב הלב ... שיביאו לי את הילד אגדל אותו בעושר ואושר שמחה ואהבה ...
* אני    22/08/16 | 23:48
1. ה.ז.ו.י
לאן הגענו? התאהבה בו עלק..בת 15 מה היא מבינה באהבה.?? אולי נדלקה
* מיטל   22/08/16 | 23:48