הורים
תגובות (58 תגובות ב-30 דיונים)
30. מה דברו איתם!?!? עדיף שההורים לא ידברו איתי על פורנו זה מביך רצחח מה אתם דפוקים?!!?
* מה אתם דפוקים?!!?   23/05/12 | 17:00
29. ....
זה לא משנה עם ילדה וחבר שלה מסתגרים בחדר , הם יכולים לעשות זאת אם הם עושים זאת בשירותים ציברויים בבית ספר וזה ...
* ליי   16/07/11 | 20:03
28. אני תפסתי את אבא שלי גולש באתרי סקסXD
* אנונימי(15)   09/01/11 | 15:40
ווואי גם אני פעם , ואת אח שלי גם XDD
* ליי   16/07/11 | 20:03
אימלה
* אנונימי   01/11/20 | 16:36
27. הנער פשוט יפיוףףףף!!!! בתמונה בסוף הסרטון
מאיפה התמונה? ImageBank או מקור אחר???
* נערה בת 17   23/08/10 | 21:16
26. מכור לפורנו ומנסה להיגמלל
* :(   26/07/10 | 11:45
תמצא לחברה חברה שתעשה את העבודה והכל יגמר!
* ככה לא תצטרך לראות אנשים אחרים- Look at you.   27/07/10 | 11:14
מבחי
בן כמה אתה??
* אעחלחםל   21/11/11 | 18:03
25. לא צריך
הורים יקרים זה נחסך ממכם. הילדים יודעים הכל . חבר מספר לחבר וכן כן.............
* חה   25/07/10 | 21:54
24. כשאני מגיע בטעות למצב שאני רואה באינטרנט בחורה עירומה אני לא מרגיש חרמן. הדרך שלי להפיק התרגשות מינית זה רק אוננות וזה מעצבן. מישהו יכול להגיד לי מה לעשות?
* מתבגר. קאפיש?   24/05/10 | 16:05
23. ומה קורה עם אני מרגישה לא בנוח לדבר עם אמא/אבא???
* מתבגרת15   18/01/10 | 04:18
מספר 24 יש לי תשובה די טובה....
אני תמיד מספרת להוריי הכול יותר נכון לאמי כי יותר מבינה אנחנו בנות אחרי הכל לא?!... אני חושבת שאם תדברי עם אמא שלך את תרגישי יותר חופשיה לעשות דברים כי אני למשל תמיד שהיו מדברים איתי על מיניות תמיד גימגמתי ולא רציתי לשמוע עד שאמי דיברה אתי על ואת לא מבינה איזו הרגשה טובה זאת . או ומה שבטוח אני יותר קטנה ממך.
* חסום   21/11/11 | 17:56
22. אמא שלי למשל,כל הזמן הפחידה אותי שאם אני אשכב עם מישהו
יגידו עלי שאני מופקרת ובגלל זה מרוב פחד עד היום אני בתולה
* בת 19 וחצי   02/11/09 | 18:13
22
לפי דעתי הפעם הראשונה צריכה להיות רק אחרי החתונה....אמא שלך צדקה,תמשיכי כך...
* כל הכבוד...   07/12/09 | 19:42
ומה רע בזה שבגיל 19 וחצי את בתולה?!
בגיל 19 וחצי גם לא עשית אולי קפיצת בנג'י ולא טיול מסביב לעולם ולא הטסת מטוסים ואני מניח שהבנת את הרעיון. אני ואולי בגלל שאני חילוני לא הייתי מצפה ממך שבגלל "חתיכת קרום קטן" וגבר שאולי תפגשי והוא יהיה מיושן שחשוב לו הקרום הזה לא הייתי מצפה או ממליץ לך להתנזר ממין בגלל הסיבה הזו. הרי בסה"כ זה באמת לא ענין של הגבר שתפגשי אם את בתולה או לא. ירצה אותך כמו שאת יקח, לא ירצה שיחפש אחרת. אבל להרגיש שאת "נחותה" או "מרובעת" בגלל זה זו שטות. יש גברים שיעריכו אותך יותר בגלל שאת בתולה, אבל זה נשמע לי מיושן עד פרימטיבי ובטח שלא סיבה להישאר בתולה בגלל אחד כזה, אבל "לקפוץ" על הגבר הראשון שתמצאי רק בכדי "לסמן לעצמך V ביומן" "ולהוריד את זה מרשימת המשימות" זו שטות. כל עוד אין לך בעיה עם זה שאת בתולה אל תעשי זאת בכדי להגיד עשיתי.
* את לא נמצאת בהתחרות.    23/02/10 | 18:48
אמא שלי עשתה גם לי את זה
הפחידה אותי כל כך שגם אני בתולה ואני בת 25... ודווקא לא מכוערת או משהו.
* דנה   26/07/10 | 22:43
נכון אני בת 27 ולא קיימתי...
יחסיי מין .... זה לא ביגלל ההורים או מישהו כןןן זה ביגלל שפשוט מממ לא בא לי אני לא מרגישה בנוח עם בן זוגי(חברי) ....כול חברותיי צחקו עליי בגיל 23 שלא עשיתי את זה עוד וזה כל-כך לא אפריעה לי כןן... תהני....בהצלחה
* נועה   21/11/11 | 18:02
21. להתגבר על המבוכה
ההורים צריכים להתגבר על מהבוכה ולהסביר לילדים שלהם עד כמה זה חשוב לקחת אמצעי מניעה!! מה הם מעדיפים, שיהיו להם כל מיני צרות כמו הריונות לא רצויים?? הרי שום הורה לא היה רוצה שזה יקרה לילד שלו..
* יולי   27/06/09 | 14:52
20. אמצעי מניעה
זה חשוב ממש להתחיל להציף את הנושא בקרב הצעירים. הרי יש היום אמצעים, ובשפע! למה להסתבך בכל מיני סיטואציות לא נעימות, רק כי מביך לדבר? יש כל מיני סוגי גלולות לצעירות, כמו המרמונט, ומינט ופמינט, כל מה שצריך לעשות זה פשוט ללכת לרופאה ולהתייעץ! בחייאת, תשמרו על עצמכם.
* דקלה   26/06/09 | 18:57
19. שישמרו על עצמם
מנסיוני, חשוב מאוד מאוד שבני הנוער ישמרו על עצמם ולא יהיו להם פאשלות כמו אי שימוש באמצעים ואז איזה היריון לא רצוי חלילה... בתקופתי היתה הרבה פחות מודעות, וחוויתי על בשרי קטע כזה של כניסה להיריון בטעות ואני לא מאחלת את זה לאף אחת בעולם
* מנוסה   26/06/09 | 17:25
18. אחת שיודעת
ניראה אם מישהו היה מעז לדבר עם ההורים שלו על מין כשהם אנשים מאד סגורים, כמו דתיים... אפילו עצם הרעיון שאת מדברת עם בנים זה נתפס כאסור, ואם יש לך חבר אז בכלל הבאת קללה למשפחה ואת נושאת איזה חטא ועוון ואת מצטיירת בעיני כולם כאחת שיש לה בעיות.. קל להגיד שצריכים לדבר עם הילד על מין אבל יש שכבות שונות בחברה שאליהן משום מה אף פעם לא התייחסו.. אותה אחת שהדריכה את הסירטון, אני מזמינה אותה להיכנס למקומות ציבור דתיים ולהתחיל להסביר להורים שלנו בנושא !!! אנחנו הילדים יודעים הרבה יותר ממה שההורים שלנו חושבים אך אף פעם לא ניפתח את זה לידם .. הייתי שמחה שאיתם תדברי!! בהצלחה!!
* דתייה   25/06/09 | 22:30
תשובה לדתייה
דתייה מתוקונות את בהחלט צודקת! אבל אין צורך שההורים שלך ידברו איך כי הם דתיים ועליהם לא מקובל שתקיימי יחסים לפני החתונה! אז אם את באמת דתייה תשמרי על עצמך. ואם רק הורייל דתיים אז אל תצפי שהם ידברו איתך על מין, תנסי ללמוד לבד ותישמרי!!!
* אמא חילונית   16/07/09 | 11:01
לדתייה הראשונה
ראשית- לא כל הדתיים כל כך פנאטיים, אני באה מחברה שחבר/ה זה דבר מאוד מקובל ולא נתפס כקללה חס וחלילה חס ושלום אלא כדבר טוב. שנית- כדתיות, את ואני צריכות להבין את המניעים של ההורים כבר שבא ממקום אחר, ולא, החילונים והדיתיים לא אוסרים את זה מאותן סיבות, אני לא פוסלת את החינוך של החילונים אבל זה פשוט שונה- לנו יש אמונה, ואם קצת קשה- לא חייבים לדר עם ההורים אם מרגישים שנתקעים בחומה, יש אתרים מעולים כגון "כיפה" שיש שם המון שו"תים מעולים בושא וגם כתבות רבות...בהצלחה יקירתי!!
* דתייה גם כן   18/08/09 | 14:30
יש איסור מהתורה שנקרה ערווה וזה כולל לדבר עם גבר
אבל אם את רוצה לדבר ולקיים יחסי מין לפני החתונה תדעי את עוברת איסור מהתורה ולכן זה לא כדאי ואם את מאד רוצה תדעי שכל גבר אפילו חרדי יסכים אז תחפסי מישהו תתקשרי איתו לאט אבל בטוח
* חרדית   18/01/10 | 10:38
ערווה. אלוהים ואמונה..
אם הטיפשות היתה מחלה כואבת.. כל חייך היית בגבס..!!
* אביחי. נשר   18/01/10 | 21:23
מהתורה?? של מי ? של האיראנים?? מה מכניסים לכם שם לראש בבניברק?
* את חרדית בורה..   03/03/10 | 00:05
זה היה כ"כ ברור שזה יגיע לחרדים-דתיים-חילונים
חבר'ה במדינה כמו שלנו חשוב מאד לכבד! יש במדינה מכל השכבות, מכל הסוגים ולאף אחד אין ביטוח על כלום. כל מה שאנחנו צריכים זה סובלנות אחד לשני, בלי השמצות, בלי ציניות ושנינות לשון. יש דברים שאפשר להתייחס אחד לשניה כבנאדם נטו בלי להתייחס למסגרת מסביב. אחד מעדיף לדעת בגיל 30 ואחד בגיל 8 כל אחד כבודו במקומו מונח. בהצלחה לכולם ולא לעשות שטיות!
* בר   25/07/10 | 17:24
17. כתבה מצוינת תודה
כתבה נחמדה! תודה! ברור שחובה להסביר לילדים שלנו על קיום יחסי מין ואמצעי מניעה, קונדום מגן על מחלות וגלולות נגד הריון וכמובן שיש היום גלולות חדשות כמו פמינט למשל שגם עוזרות לכאבי מחזור, מחזור לא סדיר עור הפנים וכו' .. תדברו איתם
* ציפי   25/06/09 | 14:10
16. נוער
שיחה כנה עם המתבגר שלכם על קיום יחסי מין רק תקרב ביניכם והם ירגישו חופשיים להתקרב אליכם
* שרון זלמנוביץ'   25/06/09 | 14:06
15. אמצעי מניעה
לכל התמימים שעלולים לחשוב שבני נוער לא יקיימו יחסי מין אם נשמור עליהם קרוב זה שטויות ככל שתחזיקו אותם יותר קצר ככה הם יתמרדו בכם יותר, מה לא תלכו לעבודה? לא תלכו לעיסוקים? הם ימצאו את הזמן וכדאי מאוד שהם ידעו איך להשתמש באמצעי מניעה - אל תהיו תמימים- תהיו חכמים!
* מאיה בר   25/06/09 | 14:04
14. יש אפשרות להתקין למחשב חסימה לאתרים פורנוגרפיים.
* אינטרנט "רימון"   25/06/09 | 13:42
בשביל מה זה נחוץ?
פורנו זו אפשרות מצוינת לפרוק את החרמנות שלנו..ושל המתבגרים. אז למה?. גם אם אנחנו פעילים ופעילות מינית זה לא אומר שלפעמים לא בא לנו לראות קצת פורנו.....
* מיכל   02/07/09 | 15:02
כי זה מוגזם.
כי את (אם נתייחס אלייך כאל מיכל,שהיא בטח בוגרת) בוגרת,ויודעת איך זה *באמת* ואיך זה *בסרט* ומה ההבדלים. תחשבי,שבשבשביל נער/ה זו החוויה המינית הראשונה.זה מה שאת מאחלת לילדייך? יש בסקס יותר מסתם חרמנות,ואם ילדייך ירצו לפרוק את "חרמנותם" הם ימצאו דרך,שלא חייבת לערב סקס מוגזם ולא אמיתי,ללא רגשות,מולם. שלא לדבר בכלל על התוצאות "בשטח" של זה,בקרב המתבגרים (שפיכה מוקדמת,קושי ממשי בהגעה לזקפה וכו'...) לא הייתי ממליצה לחסום,אלא לערוך שיחה,ולא בסטטוס של "התנשאות" אלא רגילה. אני מכירה באופן אישי,נערים שצפו והפסיקו הודות לשיחה. בהצלחה לכל ההורים(:
* שיר   11/10/09 | 20:03
עדיף שיראו פורנו ולא יחפשו מין בגיל 13
* T   07/08/10 | 01:50
זה נקרא דיקטטורה...
* אמיר   09/01/11 | 15:46
13. אמצעי מניעה
א"ב של חינוך מיני בגיל ההתבגרות: שימוש באמצעי מניעה: גלולות וקונדומים!
* עופרי   25/06/09 | 11:59
12. זאת הסיבה שפעם היו מחתנים בגיל 13-15 שלא יתעסקו בשטויות
* חשוב   25/06/09 | 10:47
לחתן את הילד בגיל 13-15 זה הדבר הכי נוראאאאאאאא !
זה נקרא פרימיטביות מגעעיללה ! הילדה עדיין לא יודעת מה זה יחסי מין וכבר גבר בן 20 מכניס את איברו בה ! גיל 15 היא כבר בהריון .. זה מגעיייייייייל !
* אא   26/07/10 | 13:47
חחחחחחח להתחתן בגיל 13
אתה תאמא קמה איזה יום אחד אומרת לילדים שלהה ׳קמו חמודיים יש לאבא היום בר מצווה׳ חחחחחחחחחח למות!!
* אריאל   15/11/13 | 22:19
11. מעולה, קצר ולעניין! וחכם!
מיועדת לפרימיטיביים למיניהם שטומנים את הראש בחול ...
* לירי   25/06/09 | 10:02
10. צודקת
אני מתבגר ולפי דעתי היא צדקה בכל דבר שהיא אמרה ודרך אגב קצב עזר לה להבין את כל הדברים הללו
* פטריק   25/06/09 | 10:00
9. מודעות לסקס
אני חושבת שהמודעות לסקס ולכל מה שנוגע לזה, חשובה מאוד. גם לבני נוער, כי יש המון חשיפות לזה בכל מקום...ואלה שאונסים וכל מה שנאמר כאן צריך לטפל בהם על ידי דברים שונים..מדברים בסרטון על ילדים בוגרים/מתבגרים שנחשפו ונחשפים למין ושצריכים לדעת איך לדבר איתם על זה בשלב כלשהו.
* מיכל   25/06/09 | 02:04
8. אחלה סרטון. ענת יודעת לדבר על דברים. כל הכבוד!!!
* וואו...   25/06/09 | 02:04
7. אתה יכול לצאת מכליך לתת לילד חינוך נכון
אין נוסחה מנצחת. אתה יכול לתכנן את חיי הילד מרגע שנולד כדי שכל צעד שלך יהיה נכון. משקיע בו את כל הונך ואונך ולא בטוח שתקבל תוצאה רצויה. מה שנכון לילד אחד לא נכון לילד אחר ולכן אין נוסחה מנצחת. במיוחד אני מתכוון לאמירה המטופשת שלה לאפשר לו לגלוש באתרי פורנו כי הוא ימצא את זה במקום אחר. זו שטות. זה כמו לומר שתקנה לו סמים קלים כי במקום אחר יתחיל עם סמים קשים. אני מתכוון במיוחד לשנותיו הראשונות כמתבגר והתחלת ההתפתחות המינית. אם ימצא את זה במקום אחר אין לך שליטה על מה שהוא עושה כשהוא לא לידך אולם אין זה אומר שתאבד שליטה לחלוטין "כי הוא ימצא את זה בסיפרייה". זו נקודת מחשבה של הודאה בכישלון. זה בעצם לומר נכשלתי בגידול הילד אז אנסה "לצמצם נזקים". אין שום הכרח שימצא את זה במקום אחר. אסור לדכא מיניות של מתבגר לחלוטין ואפילו אם הינו דתי כי האדם אינו מכונה אולם יש לתחום גבולות, לרסן במידת הצורך, להכניס לפרופורציות ולא להשאיר הכל פרוץ "כי הוא ימצא את זה במקום אחר".
* ולא תמיד זה מצליח   25/06/09 | 02:04
את/ה כ"כ לא צודק/ת
אני לא יודעת אם המדבר הוא זכר או נקבה אז אני אכתוב בזכר. אני מתבגרת ואני ממש מסכימה עם מה שענת אומרת. אני חושבת שקודם כל, כשהילד הופך למתבגר אפילו כדאי לשבת איתו ולהסביר לו על סקס ועל אתרי פורנו ולהגיד לו שהכל באתרים האלה מפוברק ושזה לא ככה במציאות וככה בעצם עוד לפני שהוא גלש הוא ידע את זה. ואולי הוא בכלל לא ימשך לזה אחרי שהוא יידע את הדברים האלו. אה ועוד משהו, תהיה בטוח שכל המתבגרים בני גילו של בנך מדברים על פורנו כל הזמן אז אם הוא לא יראה לבד בבית אצלכם, החבר שלו ידאג להראות לו ולדבר איתו כל זה. הם אפילו ייצפו בזה ביחד. בקשר לגלולות ואמצעי מניעה, גם אני חושבת שזה להקדין תרופה למכה כי עדיף שהיא תדע מוקדם ותיזהר מאשר שהיא לא תדע, לא תיזהר ואח"כ גם היא בתור מתבגרת וגם אתם בתור הורים תצטערו על זה.
* Me   25/06/09 | 12:08
צודק
אתה צודק בהחלט... נהנתי לקרוא את תגובתך!!
* דתייה   25/06/09 | 22:34
6. אני מוריד את הכובע.
פשוט תודה רבה על היוזמה שלקחתם חלק בנושא החשוב הזה.
* אנונימי   24/06/09 | 22:59
5. סרט גרוע ,מתירנות מביא חוצפה,וכך הנוער הולך לכיוון.
yoyo34   24/06/09 | 22:38
חינוך מיני - בגיל 8
האם בגיל 8 זה מוקדם מדי לדבר על זה עם הילד ?? האם זה מוקדם כמו שאמרו "להשאיר במקרה אינטרנט פתוח עם ויקיפדיה בנוזא יחסי המין ??
* אבא לילד בן 8   16/04/14 | 16:53
4. איזו גישה תבוסתנית. לתת לו פורנו כי ממילא
אין נוסחה מנצחת. אתה יכול לתכנן את חיי הילד מרגע שנולד כדי שכל צעד שלך יהיה נכון. משקיע בו את כל הונך ואונך ולא בטוח שתקבל תוצאה רצויה. מה שנכון לילד אחד לא נכון לילד אחר ולכן אין נוסחה מנצחת. במיוחד אני מתכוון לאמירה המטופשת שלה לאפשר לו לגלוש באתרי פורנו כי הוא ימצא את זה במקום אחר. זו שטות. זה כמו לומר שתקנה לו סמים קלים כי במקום אחר יתחיל עם סמים קשים. אני מתכוון במיוחד לשנותיו הראשונות כמתבגר והתחלת ההתפתחות המינית. אם ימצא את זה במקום אחר אין לך שליטה על מה שהוא עושה כשהוא לא לידך אולם אין זה אומר שתאבד שליטה לחלוטין "כי הוא ימצא את זה בסיפרייה". זו נקודת מחשבה של הודאה בכישלון. זה בעצם לומר נכשלתי בגידול הילד אז אנסה "לצמצם נזקים". אין שום הכרח שימצא את זה במקום אחר. אסור לדכא מיניות של מתבגר לחלוטין ואפילו אם הינו דתי כי האדם אינו מכונה אולם יש לתחום גבולות, לרסן במידת הצורך, להכניס לפרופורציות ולא להשאיר הכל פרוץ "כי הוא ימצא את זה במקום אחר". מה שמתאים לבן 14 שונה מבן 16. אם מפקירים הכל בגיל 14 ייתכן שנמצא בגיל 16 ילד שטוף זימה משולל רסן.
* ימצא את זה בסיפרייה?!   24/06/09 | 22:16
3. אחלה סרטון!!
* אורן   24/06/09 | 22:00
2. לא נורא??? איפה אתם חיים????
ילדים בני 10 אונסים ילדות בלי סוף, בעקבות חשיפה לאתרי פורנו, ולזה אתם קוראים "לא נורא"???? תמשיכו לעצום עיניים ולהיתעלם. נראה לאן תגיעו. במקום לחוקק חוק של סינון אתרי אלימות ומין, אתם בעד "חופש הביטוי" אין הגדרה יותר טובה לכך מ"טיפשות".
* פאתטי   24/06/09 | 20:05
צודק
* יוסף   25/06/09 | 02:04
הכוונה לילדים בני 15ומעלה לא בני 10
* מה זה משנה   25/06/09 | 11:38
כן... אבל גם ילדים בני 10 נכנסים...
אם יהיה חוק נגד זה, שיצטרכו להתקשר כדי לבטל את החסימה, אז לא יוכלו ילדים בני 10 להתחזות...
* אייל סג"ל   03/08/09 | 15:42
לילדים בני 10 לא עומד
* אא   26/07/10 | 13:45
1. סרטון מצוין
* ,   24/06/09 | 18:59