גאווה
תגובות (38 תגובות ב-14 דיונים)
14. איזה שוק
והקטע שהסטרייטיז פה מנסים עדיין להראות שזה לא נכון. סבבה מאמי
* הלם   12/07/18 | 04:10
13. מי עשה את המחקר ,הומו?
* ורד   11/07/18 | 07:11
12. אבוי לילדים שחיים במשפחות שונות
ילד שנולד למשפחה כזאת דינו נחרץ גם הוא ישאל מי אמא שלי!׳ יגידו לו ששילמו עליו? יגידו לו שאין לו אמא והוא ירגיש חריג או מאושר? הכל היה טוב ויפה וזוג הומואים היה מכניס לתא המשפחתי אמא אבל הכפייתיות לחשוב שילד זה מוצר שאפשר לקנות כי יש לך כסף לא באמת הופכת את זה לבסדר תבוא האישה שתסכים לפונדקאות ללא כסף במיוחד לאדם שהיא לא מכירה!!!
* אבוי   10/07/18 | 22:21
צר לי, אבל המציאות מוכיחה שאתה טועה.
* מישי   11/07/18 | 02:52
וילד שאמא שלו נפטרה כשהיה ילד גם ירגיש חריג? ילד שאמא שלו זונה או נרקומנית גם ירגיש חריג?
* אבוי לנו כחברה שיש אנשים כמוך   11/07/18 | 04:03
אבל פונדקאות לאישה שלא יכולה להוליד ילדים זה בסדר נכון?
צבוע. זוג שמשלם ככ הרבה כסף להביא ילד תאמין לי שרוצה את הילד הרבה יותר מאלה שמשריצים ילדים בזמן שהם לא יכולים להרשות לגדל ילד אחד. ואז הילד הופך להיות ערס כמוך שהוא גדל.
* שי   11/07/18 | 11:06
11. ילד צריך אמא. זוג גברים זה לא תחליף לאמא
משנים סדרי עולם לטובתם. שיעשו הורות משותפת עם לסביות
* עמית   10/07/18 | 19:36
ילד צריך מבוגר אחראי ואוהב שיטפל בו. זהו.
זה יכול להיות מבוגר אחד או יותר, ומינם של המבוגרים האלה לא משנה.
* מישי   11/07/18 | 02:52
10. זה ככ ברור אבל! תחשבו על זה לרגע
זוגות הומואים מביאים ילדים מתוך רצון אמיתי ועמוק ולא בגלל ״ברירת מחדל״ של החברה או בגלל שהאישה לוחצת על הגבר. לכן כשמביאים ילדים לעולם מתוך רצון כזה, ההורות יותר אמיתית ונכונה
*  מירי פ   10/07/18 | 19:11
נכון מאוד.
* מישי   11/07/18 | 02:53
9. סחר בנשים / רחם נשי מושכר ל-9 חודשים. פמיניסטיות שותקות?
איפה הנשים שצועקות על כל מני גברים על הטרדות מיניות ושותקות כשלוקחים נשים מסכנות וסוחרים בגוף שלהן?
* ניצול של נשים   10/07/18 | 19:07
אני בעד פונדקאות. כן את משכירה את הרחם
שלך. אבל לזה מגיעה תמורה.וזו המתנה הכי אדירה שאת יכולה לתת לזוג אוהב. ילדים משלהם!!
* כותם רוצים ילדים משלהם   10/07/18 | 20:36
חח.מאמא תרזה תעזרי לזקנים לחצות את הכביש
רואים כמה אכפת לך לתת לזוג גייז שאת לא מכירה ילדים אבל בואי נראה אותך מתנדבת בכל מני אגודות תורמת לנזקקים/ חולים יש אינספור בעיות. אז לפני שאת מדברת על מתנה עצומה של נשים מסכנות שיכול להיגרם מהדברים הזה תוצאות הרסניות לגופן תעזרי לזקנים טיולים.
* ממש מאמא תרזה   11/07/18 | 01:46
תמורה? התמורה הכספית מגוחכת (יחסית להשקעה).
* מישי   11/07/18 | 02:53
חרטא הכל זה כסף
את לא עושה את זה בהתנדבות כי את נותנת ילד לאנשים אוהבים, את עושה את זה כי את זקוקה לכסף ואת מקבלת 200 אלף אם לא יותר על זה !!!! יש נשים שזה או לרדת לזנות או לעשות את זה
* ורד   11/07/18 | 07:13
מה זה הסכום הזה המסכן הזה
תשע חודשיים של הריון שפוגעים בכושר התעסוקה, התאוששות קשה ובסוף בשביל סכום כזה פעוט חרטא הכסף לא שווה את זה משנה חים זה לא ובטח לא מוציא ממעגל הזנות
* 200 אלף   21/07/18 | 02:31
8. אנשים רעים למה להחסיר לילד אימא
* אימא   10/07/18 | 18:35
ומה עם אמא שנפטרת בלידה? או שיצאה מהתמונה?
זה בסדר נכון?
* איתי   11/07/18 | 11:05
7. מחקרים של מדעי החברה מכל הסוגים הם בולש*ט
לוקחים קבוצת אנשים ונותנים להם שאלונים בתקווה שהם יענו בכנות ואז מסיקים מזה מסקנות ומפרסמים
* ררר   10/07/18 | 18:13
6. נבדק גם ביחס למצבם הסוציואקונומי?
זוגות שיכולים להרשות לעצמם פונדקאות הם בהרבה מיקרים במצב כלכלי מעל לממוצע, זה עשוי להשפיע על תוצאות המחקר
* נועה   10/07/18 | 18:00
5. יאללה עוד מחקר דבילי שבא לתמוך בדבר שהוא לא תקני !!!
* ילדים צריכים אם ואב !!   10/07/18 | 17:12
מה שהטבע יוצר זה תקני לחלוטין.
* אבל אתה מחליף את הטבע בסיפורי מעשיות שכתבו בני אדם   10/07/18 | 18:21
יבוא יום וסקס עם בעלי חיים יהיה גם נורמלי
כל החשוכים יגידו שזה גועלולאמוסרי אבל היי הכלב הוא חברו הטוב של האדם לא?!
* יבוא   10/07/18 | 22:16
4. יש פתרון שהוקמו יקח לסבית והילד יביאו ילד
הרי הומואים פוריים וללסביות גם אין בעיה.הורות משותפת זה דבר הכי טוב. לא סחר בנשים ולילד יש אמא ביולוגית ואב ביולוגי. יכולים להביא לו גם אחים ביולוגים.
* גיל   10/07/18 | 17:10
כל כך הרבה שטויות בתגובה אחת.
זה אולי הכי טוב לאדם חשוך כמוך. כדי שילד יגדל להיות אדם שלם הוא לא צריך שני הורים הוא צריל הורה אחד מתפקד. גברים סטרייטים באמת לא יכולים לתפקד גם כשאמא וגם כאבא כי הגאווה שלכם לא מאפשרת זאת.אתן בוחרים ביודיען להיות אבות גרועים. הומואים מחוברים לכל הצדדים הרגשיים שבהם. הם יותר מכילים ומבינים מגבר רגיל. וזה מה שעושה אותם להורים מעולים. ופתאום איכפת לך מסחר בנשים? כשיגיע הזמן להצביע נגד הזנות פה בארץ אני מקווה שגם תגיד את זה.. למרות שאני בספק. נראה לי אתה חשוך וצבוע.
* ספיר   10/07/18 | 20:41
3. מעניין איפה ארגוני זכויות הנשים
שיצעקו על ניצול נשים. יש סיבה לכך שפונדקאות אסורה ברוב העולם. ניצול מצבם הכלכלי של נשים פונדקאיות הוא לא ניצול? אם זה מתנגש אם אג'נדה אחרת אז זה בסדר? אז תגידו, הן אחראיות על גופן ומחליטות מה לעשות בו. מאוד לא! הדבר לא שונה מזנות. גם הן אחראיות על גופן ומוכרות אותו תמורת כסף. יש פה אלמנט מובהק של ניצול וכדאי שלוחמי זכויות האדם יתעוררו.
* מירב   10/07/18 | 17:09
סבבה, אז למה לזוגות סטרייטים כן?
אני דווקא מסכימה איתך שהפונדקאות הקיימת היא ניצול (לטעמי, כי לא משלמים סכום ראוי להשקעה העצומה). אבל אם לא, אז "לא" לכולם. ואם כן, אז "כן" לכולם.
* מישי   11/07/18 | 02:57
2. בטח מדור גאווה מחפש להצדיק את עצמו
יש עשרות מחקרים שמראים הפוך. מה גם שתמיד מסתכלים על משפחות האלה החריגות בכל מקום. אין כמו אמא ואין לה תחליף. תתחתנו עם לסביות אז תהיה אישה בתמונה.
* מצטדק   10/07/18 | 13:14
"עשרות" מחקרים שמראים הפוך?
תן קישור למחקר אחד כזה, בבקשה, או שתפסיק לבלשט. רמז: כתבה בעיתון החרדי "משפחה" לא נחשבת למחקר. "מחקר" מ-1953 לא נחשב למחקר רלוונטי. טורי דעה באתרים מורמוניים מטורללים בארה"ב לא נחשבים למחקר. כשאני מדבר על מחקר רלוונטי אני מדבר על מחקר מדעי, עדכני (עשרים שנה אחרונות) שפורסם ע"י כותב/ת בעל/ת רקע אקדמי רלוונטי בכתב עת רלוונטי ומהימן במדינה מערבית ומבוסס על סטטיסטיקות מהימנות ולא על דעות קדומות ובורות של הכותב/ת. אם תצליח למצוא מחקר אחד שתומך בתזה שלך ועונה לקריטריונים האלו אני מאוד אופתע.
* איפה הם קיימים בדיוק? בראשך?   10/07/18 | 17:03
אשמח לקבל את הקישורים לעשרות המחקרים שאתה מדבר עליהם
?Peer-reviewed, yes
* אבי   10/07/18 | 17:07
אתה סתום עם תעודות גדלתי בבית לשני אבות גאים ומדהימים ואני סטרייט וכמעט בטוח שהיתה לי ילדות יותר מאושרת משלך ולא אנחנו לא מתל אביב אנחנו מבאר שבע
* גבר סטרייט   10/07/18 | 17:11
על איזה עשרות מחקרים אתה מדבר?
יש עשרות מחקרים שמצדדים במחקר הזה דווקא. העיקר לכתוב נגד סתם
* יאיר   10/07/18 | 17:28
אבוי לחוקר שיפרסם מחקר הפוך בימינו
יעיפו אותו מהאקדמיה (לא שאני מאמינה במחקרים של מדעי החברה, די עושים אותם כמו סקרים)
* נו באמת    10/07/18 | 18:16
לא נכון. בארה"ב יש מספיק שמרנים שישמחו על מחקר כזה.
* מישי   11/07/18 | 02:58
אין אפילו מחקר אחד שמראה הפוך.
* תמשיך להמציא שקרים.   10/07/18 | 18:20
אין אפילו מחקר אחד שמראה הפוך!
* מישי   11/07/18 | 02:58
וזהו חברים המתכחש למציאות.. מוזמנים לעצום עיניים כמוהו..
* אלי   14/07/18 | 20:53
1. אבל סמוטריץ ושאר הגזענים החשוכים בבית היהודי רוצים רק משפחות טבעיות
* BOB    10/07/18 | 11:58