תגובות (50 תגובות ב-40 דיונים)
40.
הבן אדם מסוכן. תמיד בין אמנים מסתובב זאב רשע לנצל את תמימותם. מזל שיש תקשורת גלויה ואנשים קוראים לפני שעושים עסקים. לא מאמינה שאלפים עושים דיבה
10/10/22 | 14:11
39.
אלוף התחמנים
28/05/22 | 00:02
38.
גם הוצאות מכובדות דורשות מימון ולא עושות דבר בתמורה, לא שיווק, לא יחצ"נות, לא יוזמה כלשהי, רק הפקת הספר עצמו. זה מיידע אישי.
05/02/20 | 17:44
37. צריך להזהר במדינת המעאכרים הזאת,עדיף להוציא ספר לבד בהוצאה עצמית
הוצאה עצמית אם אף אחת מההוצאות הגדולות דחו אותו.אני שילמתי על עריכה ספרותית מול עורך פרטי ומתכוון לתרגם אותו לאנגלית בסיוע מתרגם מקצועי ולהעלות אותו לאמזון בעצמי למכירה בשליטתי המלאה.
13/11/19 | 13:42
36. אמת
כל מילה, אמת. עודד. ממש. מצד אחד: שומר נפשו (וכיסו) ירחק. מצד שני יצא לי רק טוב מהפגישה איתו. הףכתי לנמרה.
20/05/19 | 13:30
35. נוכל!!! לא להתקרב אליו!!!
15/08/17 | 12:52
34. ראיתי אותו מעביר כמה תוכניות עם הגרפולוג הקירח
18/10/16 | 00:45
33. תודה על השיתוף המדהים , וואוו איזה רמאי נוכל.
הבושה והיושר התפוגגו ברמאים שקרנים נוכלים בארץ הקודש?
לא ולא הכל מתגלה בעלי הצוורון הלבן הגנבים הגדולים,בעלי הצווארון הכחול גנבים גדולים , הכל מתגלה כאן ארץ הקודש לא עוד רמאים שקרנים מנובלים הסתיים כולכם תיתגלו ותתבזו בענק.
תודה רבה לכותב הכתבה הישר .
17/10/16 | 19:27
32. מדוע צריך מו"ל כדי לפרסם באמזון?כל אחד יכול להעלות ספר שם
אם במקרה יש מישהו שלא הבין מהכתבה או מהתגובות פה - לא צריך מתווך כדי להעלות ספר למכירה באמזון. זו במה פתוחה לכולם ויש כמובן הסכם עם אמזון כי זה לא בית זו*ות והם גם לוקחים את החלק שלהם שלא חזירי במיוחד. אם מתקשים באנגלית - בקשו מחבר או בת משפחה שדוברי אנגלית טוב יותר. זה ממש לא סיפור מסובך. אין שום יתרון ל"מישהו שמבין" במכירה באמזון. אז חבל לשלם למתווך .
16/10/16 | 13:53
31. מראה שחורה - קונטנטו
כל המילים האלו הן אפילו לא עשירית מדמותו של האיש שחי בסרט זן ולמעשה כולו חזיר קפיטליסטי שמכר את הנשמות של העובדים, ספקים וכותבים אומללים. שמישהו יבדוק כמה אחוז מהתקציב מופנה למלאכת התרגום והעריכה, למשל (רמז: כמה שפחות. למה צריך לבזבז על מתרגם ועורך מקצועי?) ולמה כל כך הרבה עובדים פוטרו או התפטרו במרוצת השנים וכמה מהם זוכרים לרעה כל יום ויום במשרד.
16/10/16 | 10:32
30. כמה רחוק תלך? כמה תשפיל אדם בעבור כתבה בינונית לעוסה?
אני עבדתי בקונטנטו וחושבת שהאיש באמת מוכשר. הוא לא משקר והוא היחיד שבאמת רוחני ומדבר ומאמין בזה. תמיד נתנו את השירות הטוב ביותר ואני מכירה טוב טוב את כל ה"מתלוננים" העצלנים שחושבים שאם הוציאו ספר אז מישהו אחר ימכור. ולאורך כמה שנים?! אז יאללה תתקדמו ותעבדו. הבטיחו להוציא לכם ספר וזה הכל. וואוו כמה שטויות. ואתה מר כרמלי כתב בכיר מפונפן... כמה קל לעשות פולואפ לכתבה של דה מארקר ולעלות על העגלת השנאה. נתנאל מכר לכותבים ראיון באולפן טלוויזיה שישודר בערוץ קונטנטו ואם הוא יהיה מוצלח נבדוק אם לשלב אותו בתכנית. איזה שטויות. ואגב תנסו להתראיין לאיזו תכנית בקשת ותראו כמה אתם מתבקשים לשלם!!
נתנאל אולי מדבר מוזר והוא באמת עוף מוזר ולא ישראלי כל כך אבל זה בגלל שהוא כזה.
הוא לפחות אמיתי.
ואתה מר מנחם המתחפש? כמה רחוק תלך וכמה תשפיל אדם בעבור כתבה לעוסה ?
16/10/16 | 09:29
חחח... ממש בדיחה.
הכתבה מצויינת ומשקפת נכונה את האיש ואת המקום. הגיע הזמן שגם נתנאל ישלם על כל השנים שעשק מסכנים שהאמינו לו.
16/10/16 | 11:08
הכתבה - אמת!!!
קונטנטו רוחני? מצחיק מאד!!!!
18/10/16 | 09:58
למה את משקרת? כמה שילמו לך על זה
פשוט נוכל
22/02/17 | 13:10
29. אברבנאל....
16/10/16 | 09:01
28. כתבה מצויינת! גם אלי הם פנו
16/10/16 | 01:27
27. אני מאמין לנתנאל סמריק
16/10/16 | 01:24
26. מקומם
15/10/16 | 20:02
25. בית עלים
מוטב להדפיס מאה או מאתיים עותקים ולקחת את המפיץ "בית עלים" שגובה אחוזים גבוהים על כל עותק מאשר לשלם להוצאה שלושים אלף שקל ולהפסיד את רוב הכסף (במקרה הטוב) או את כל הכסף (ברוב המקרים). אורנה ג צודקת כשהיא מזהירה אתכם בפני ההוצאות בתשלום. ותישארו עם ארגזי קרטון מלאים בספרים בסלון. תשאלו את אלה שהוציאו במותג מפורסם.
15/10/16 | 18:06
24. פרייארים לא מתים
אז עכשיו הוא ישנה את שם ההוצאה לאור ואולי אפילו את שמו הפרטי, וקדימה לדרך.
15/10/16 | 17:00
23. התגובה של סמריק - עלגות מזוקקת
15/10/16 | 15:44
22. הגיע הזמן לחשוף את השקר של ההוצאות הקטנות
כל אלה שגובות מהמחבר 30,000 ש"ח ואף יותר ומנצלות את החלום שלו להגיע לחנויות ולחשיפה גדולה ולאחר שקיבלו את הכסף הספר שלו כבר לא מעניין אותם והם ממשיכות לספר הבא. הסופר זוכה לראות את הספר שלו במקרה הטוב בחלק מהחנויות מספר שבועות בודדים, ההוצאה לא משקיעה דבר עבור שיווקו ומהר מאוד הספר נשכח כאילו לא יצא. לפעמים מחזירים לו את הספרים שהדפיס על חשבונו ולפעמים אפילו גם זה לא. היזהרו ושימרו מרחק.
15/10/16 | 11:41
את צודקת. גם אני נכוותי מנוכל בעל הוצאה לאור
מוכרת. פשוט לא יאמן איך השיטה לא השתנתה ואנשים נופלים בפח ומפסידים עשרות אלפי שקלים.
15/10/16 | 20:34
21. גם אליי התקשרו. הכל מעומעם ולא ברור. מבטיחים הרים וגבעות
ובסוף הבנתי שכל מה שמעניין אותם זה רק לקבל את הכסף. הם לא יעשו כלום בשביל הספר שלך.
15/10/16 | 11:21
20. מידע חשוב ביותר שצריך להיות מופץ!!!
תודה לעודד כרמלי.
כדאי שהמידע יופץ ברשת
כדי להזהיר אנשים תמימים
מהנוכל חסר המצפון.
15/10/16 | 09:50
על הסוואה ורמאות
לידיעה, סמריק היה אסולין לשעבר,
17/10/16 | 19:53
19. עובדת לשעבר
עבדתי זמן לא ארוך בחברה והדברים בכתבה מדויקים. בכל שיחה עם סמריק הייתה תחושה שהוא לא כנה ורק מנסה למכור משהו. הרגשתי רע עם העובדה שידעתי שהוא לא קורא בכלל את הספרים אותם הוא רוצה לשווק, ומראה הארגזים מלאי הספרים ששכבו במחסן היה עצוב מאוד. תהיתי מה היו חושבים הסופרים אילו היו יודעים ששם נמצאים הספרים שלהם. והחוזה שהחברה לא מתחייבת לכלום? גם אז היה. והיה "מובן" לי כי ראיתי שאין כל פעולת שיווק או מכירה מוצלחת באמת. הייתה תחושה של "בואו נחתים כל מי שרק מוכן לתת כסף, לא משנה עם מה". פעם אפילו לקח צ'קים על סכום של כ 200 ש"ח לחודש לתקופה של כ-5 שנים. ציפיתי שתגיע תביעה, וציפיתי לכזו כתבה. סמריק איש משפחה שמאוד אוהב את ילדיו ולא נעים לי לדעת אם ילדיו יקראו את הדברים.
15/10/16 | 08:51
18. מאמינה לכל מילה
הספיקה לי שיחה קצרה עם אנשים מההוצאה הזאת כדי לוותר על תענוג מפוקפק ולפגוש אותם. נשמע נכלולי, לא ישר ותעב בצע. תעשיית הספרים הפתיעה אותי מאוד, עם כמות הנחשים שכוללת מתחת לעשבים . ציפיתי שתעשייה של אומנות תהיה גדולה מסך חלקיה, אך זה לא ככה. הסופרים מנוצלים ומושפלים. מזל שלכתוב זה כיף.
15/10/16 | 04:45
17. יומכמהנצחקתי מהמשפטים שהוא נותן של רובין שארמה
15/10/16 | 03:38
16. מכיר את סמריק עוד מגלצ. היזהרו
סמריק ציני, חלק לשון, וכבר שנים מפיל אנשים בפח בהבטחות שוא.
תצילו את עצמכם ואל תתקרבו להוצאה שלו. אני מכיר אותו עוד מימיו בגלצ. שום דבר לא השתנה.
14/10/16 | 23:50
15. הכל נכון, כתבה חשובה
לפני כמה שנים עברתי בדיוק את אותו הדבר. אחרי שהבנתי את המזימה והטחתי בפניו שאפנה לתקשורת, סמריק התחנן שאמנע מזה, שהכל היה טעות ואי הבנה ואף חתם לי על זה. מסתבר שהנוכל הזה ממשיך. איך יכול להיות שהוא עוד לא בכלא. למזלי כל השיחות איתו מוקלטות ושמורות איתי. אולי הגיע הזמן לחשוף אותן. חלאה.
14/10/16 | 22:12
14. לעיתונאי, חבל שלא דיברת גם עם אנשים שעבדו תחת סמריק בטלוויזיה
היית שומע עוד סיפורים מסמרי שיער. האיש סוציופת.
14/10/16 | 22:01
13. הוא רמאי ונוכל חסר מצפון. איך מישהו מאמין לו ?
14/10/16 | 21:50
12. כתבה מצוינת
אני אחת מ-17 היוצרים התובעים את קונטנטו דה סמריק, שמחה על הדברים שהוצגו בכתבה בגלוי ובמדויק ומשקפים את המציאות. לצערי אני מכירה את הדברים מקרוב!!
14/10/16 | 21:04
11. כרעם בהיר?!
אין ספק, איש ספר
14/10/16 | 20:30
10. התקשרו גם אלי
אחרי חמש דקות שיחה הבנתי שמדובר במשהו הזוי.
להתרחק...
14/10/16 | 19:36
9. זה עוד רק קצה הקרחון על סמריק השקרן
14/10/16 | 17:41
8. הימנעו מנפילה בפח
כל אחד יכול להעלות בעצמו ספר בקינדל, אמזון (לא בעברית) ולא צריך לעבור דרך שום מתווך. היזהרו מהצעות תיווך. אל תשלמו לחינם. העלו את ספרכם בעצמכם.
היזהרו מהוצאות ספרים בתשלום. רוב הסיכויים הם שתפסידו את רוב הכסף שהשקעתם, אם לא את כולו. ההוצאות בתשלום ממליצות גם על שכירת שירותי יחצ"ן, כך שהסכום שתפסידו יגדל. בנוסף על כך תצטרכו לפתור את בעיית אכסונם של קרטונים מלאי ספרים.
אם בוער לכם להוציא את כתב ידכם לאור אחרי שנדחה על ידי ההוצאות שלא דורשות תשלום, הדפיסו אותו בבית דפוס בנוסח "בית עלים" במאה, מאתיים עותקים. אם לא יימכרו, לא תפסידו הרבה.
14/10/16 | 16:37
בית עלים עלים זו הפצה, לא בית דפוס
אפשר כיום להדפיס 100 ספרים "הדפסה על פי דרישה" בכל בית דפוס אלא שצריך, אם רוצים שהספר יופץ לחנויות, מפיץ. יש לציין כי המפיץ גובה 70%. שערוריה שקשורה לסטימצקי ולחוק הסופרים המופרך.
15/10/16 | 09:48
בית עלים
את צודקת. בית עלים היא חברת הפצה. לא השתמשתי בשירותיהם אבל מחקירה שעשיתי הסתבר לי שמוטב לשכור את שירותיהם ולהפיץ מאה מאתיים עותקים מאשר לשלם שלושים אלף שקל למוציא לאור בשביל אלף עותקים ולאבד את רוב הכסף אם לא את כולו.
15/10/16 | 17:36
7. הצד האפל של המדיה
גם אני הוצאתי ספר באחת מההוצאות הקטנות הפרטיות,חוזה דרקוני,והיחס דומה לרוח הכתבה,חודשים לאחר שיצא הספר,עברתי את אותו התהליך במשרד של סמריק,רק שבמקרה זה,חשתי את הכיוון,ביקשתי לחשוב על זה,צלצלתי לאחר מספר ימים ודחיתי אותם,הפעם זה נגמר בנימוס גרידא,אבל מה עם אחרם שנפגעו?
14/10/16 | 16:37
הוצאות בתשלום
מגיב מספר 7 מאשר את מה שכתבתי בתגובה מספר 8. אל תתפתו להוצאות בתשלום. הן משחקות על חלומם של כותבים להצליח ולהתפרסם. אם כסף לא משחק בעיניכם ואתם מוכנים להפסיד את כל הסכום שהם דורשים כדי שהספר יצא לאור, תשלמו. אם אתם לא מוכנים להפסיד את הסכום, אל תתפתו. גם הוצאות בעלות שם משחקות אותו משחק על חשבונם של כותבים תמימים.
14/10/16 | 16:51
6. להתרחק כמו מאש!!
הוזמנתי לפגישה והכול טוב ויפה ובשורה התחתונה אין תוכו כברו! פיקציה מוחלטת, איש הזוי! תעשו טוב אם תתרחקו מההוצאה ומהאיש.
14/10/16 | 13:53
עצוב
כן. גם אני נפלתי קורבן. למתק השפתיים. לחלקלקות. למרמה. גם אני האמנתי למילים הצחות והמתעתעות. כוסות יין ומילים של אור ואהבה. בושה וכלימה. שיעור לחיים. שעלה כמה עשרות אלפים.
שמחה שהאמת יצאה לאור.
16/10/16 | 15:08
5. כל הכבוד לכרמלי
אגב, זאת גם, כנראה, ההוצאה הנכלולית ביותר בארץ בכל הנוגע ליחסיה עם העובדים שלה, לשכרם ולמידת המקצועיות שהכותבים מקבלים בתמורה
14/10/16 | 11:12
4. כתבה מצויינת
מאוד מצחיק.
14/10/16 | 11:02
3. לא סופרת אבל
אחלה כתבה, יישר כח :-)
14/10/16 | 08:40
2. מקומם ומזעזע. חשיפה חשובה ביותר. תודה
14/10/16 | 00:01
1. ערסיאל
ערסים במבטא אינגלזי...
13/10/16 | 23:15
מר אסולין, לכשעצמה, התגובה שלך מביכה.
נשמע שאתה מגדיר כעארס-טיפוס מזרחי/מרוקאי, ומבטא אנגלי מוגדר אצלך כמבטאם של הנאורים הלבנבנים.
אזבוא ושמע חידוש, נוכלים יהודים כאלו מילאו את גרמניה לפני מלחמת העולם השניה, אחרת לא ניתן להבין איך חברה נאורה ומתקדמת כמו החברה הגרמנית המשכילה נהתה אחרי חבורת חוליגנים נאצים בשנאה מטורפת ליהודים.
16/10/16 | 08:55