גאווה
תגובות (52 תגובות ב-30 דיונים)
30. למה שאסתפק באחד ? אני הומו נהנה מהכל
למה צריך נאמנות ? הרי ידוע שבקהילה הגאה סקס זה כל יום מתחלף בחור אחר אז למה לא בזוגיות ? אוהב להרגיש עוד גברים איתי
* אילן   08/01/15 | 20:31
דוחה
* רז   23/04/20 | 10:36
29. לגייז קשה להיות נאמן למישהו אחד הפיתיון גדולים
ולכן הם לא נאמנים . בניגוד לסטרייטים שאצלם נאמנות זה ערך עליון . ונשים לא יתנו לגבר זוגיות פתוחה
* דני   24/12/14 | 15:14
28. אני והבן זוגי פתוחים ולשנינו ברור מאוד איפה הגבולות שלנו...
אני רוצה להזכיר כי כל מערכת זוגית לא מתסבבת על סקס בלבד וריבוי פרטנרים או מונוגמיה...מדובר בעוד קשת רחבה של תחומי עניין, אינטרסים וחוויות משותפות. כאשר מדובר בזוגיות פתוחה ולא משנה אם זה הומואים או סטרייטים בסיפוק המיני הכי רלוונטי זה המינון והקשר האינטימי בין בני הזוג....אינטימיאות לא תמיד שווה סקס!
* דניאל   22/12/14 | 14:08
27. וזאת עוד סיבה שהם לא צריכים לגדל ילדים
לא על ידי ניצול נשים עניות כפונדקאיות ולא על ידי אימוץ ילדים שיכולים ללכת למשפחות מסוג אחר. ילדים לא צריכים לגדול בסביבה הבלתי מוסרית הזאת.
* מניפת זבובים   22/12/14 | 11:25
בטח- אתה צודק. אצל סטרייטים אין חיי מין!
* גאון   28/12/14 | 17:00
נכון עדיף שילדים יגדלו
במשפחה שבה אבא בוגד באמא. כמה פעמים שמעת על ילד מוכה שגדל במשפחה של הורים הומואים? או נלך לפי החשש שלך כמה ילדים שסבלו מגילוי עריות בתוך המשפחה הם ממשפחות כאלה? אדוני העובדות בשטח מוכיחות של סטרייטים אסור לגדל ילדים- לטובת הילד. אבל מה לעשות שכסטרייט לא צריך להיות גאון כדי ללדת ?
* איך ההגיון שלך עובד?   08/01/15 | 07:02
תשובה
מה הקשר, כל עוד זוג לא עושה סקס מול העיניים של הילדים שלו זה לא יעשה בעײה לילד
* שלמה   13/09/16 | 23:26
26. פעם אמר לי תפוס ״ אין מה לעשות משעמם לי עם אחד
הוא אמר אומנם אני אוהב את הבן זוג שלי אבל כבר מתחיל לשעמם לי איתו , אני גבר ויש לי צרכים וככה זה כולם כל החברים שלי שהם בזוגיות . אז האמת היא נכונה . אישהה במערכת יחסים סטרייטית לא תיתן לבעלה מצב לזוגיות פתוחה כי הן יודעות לשמור על הגברים שלהם וזה הנורמה אצלם . אצל הגייז הנורמה זה לפתוח אחרת זה יגמר . ויש הרבה תפוסים וזוגות שיכולים להעיד על כך . הפעם לא סתם אומרים את זה . זה נכון מאוד
* עידן   21/12/14 | 10:16
למה להכליל את כל הנשים?
למה אתה מכליל את כל הנשים שלא מוכנות לקשר פתוח. אני למשל שיגעתי את הבנזוג שלי שאני רוצה קשר פתוח והוא זה שלא הסכים והתעצבן. בסוף נפרדנו בגלל זה.
* ניקי   08/05/15 | 15:39
25. כתבה מעולה. קרוב מאוד למציאות
ומי שאומר לא, מתכחש
* נאור   21/12/14 | 01:18
24. אין שם זוגיות, הכל פרוץ ופתוח, זה מוזר מהשורש.
* מילא.   21/12/14 | 00:53
23. כל הציבור הסטרייט לא מעונין בכתבות כאלה תעשו באתר שם
* בר מינן שלא נדע למה ממשיכים לתת במה    21/12/14 | 00:50
אני מאוד אהבתי את הכתבה! אחלה הומואים 😘
ושכל אחד יעשה מה שבזין שלוווווווווווווו!!!!!!!!!!!
* מי שאתה שתחליט בשבילנו ??בשביל כול הסטרייטים?   21/12/14 | 02:13
אני ואתה לא באותה קבוצה
אני סטרייטית ואני מאוד התעניינתי בכתבה. זה שאני ואתה שנינו עם העדפות הטרוסקסואליות דומות הוא מקרי בלבד וביני ובינך אין שום קשר ואל תייצג אותי בשום מקום בבקשה.. אני מאחלת לך שהחג הזה יעזור לך לעבור מחושך לאור. חג שמח.
* סטרייטית   21/12/14 | 05:42
22. בסדר עם זה בכלל לא מיסתבר כך
* ההורים רק מראים שהכל בסדר אין דבר כזה    21/12/14 | 00:45
21. בתורה הקדושה
* זה אסור    21/12/14 | 00:45
20. השם ישמור
* לבטל אתרי הכרויות שיכירו במסיבות    21/12/14 | 00:44
19. זה לא הרוב תודה לאל
* הרוב שפוי לכן במדינה שמרנית    21/12/14 | 00:44
18. למען עתידם כדברם בצדק עזבו מרכז מיזמן.
* הרבה מיזמן בסטרייט עם ובלי טיפול עם שכל בלבד    21/12/14 | 00:43
כמה תגובות של דוס אחד אחת אחרי השניה
* הומו רוקד   21/12/14 | 06:23
17. ממש נכון כל כך הרבה תפוסים מציעים לי להצטרף
אליהם. אין כמעט מונוגמיה ואם יש יפתחו את זה
* דן   20/12/14 | 19:48
16. כתבה מציאותית וכל כך נכונה אצל הגייז 99 אחוז זה פתוח
והשאר האחוז הנותר בדרך לשם או להיפרד .כתבה מאוד אמיתית ונכונה
* עמיר   20/12/14 | 19:22
15. דווקא ברנהיימר טועה ובגדול
פתיחת מערכת יחסים אינה באה על חשבון השקעה בזוגיות אלא בדיוק ההפך- הכרה בצורך הקדום שלנו כגברים לצוד זיונים. זוגיות שהיא חזקה, אין לה שום בעיה עם סקס מזדמן מהצד עפ״י קודים קבועים מראש.
* הומו נשואי מעל 10 שנים   20/12/14 | 18:54
אתה נשוי ואומר שזוגיות טובה היא עם קודים לפתוחה
אז אתה מראה שה10 שנים שאתה נשוי לא באמת חיי זוגיות או שאולי אתה נשוי לאישה ומחפש מהצד ? זוגיות שאנשים מתכוונים זו זוגיות של 2 ולא זוגיות עם קודים וסקס מהצד זה זוגיות פתוחה בהסכמה
* לנשוי   21/12/14 | 02:41
תשובה
זוגיות, היא דבר מורכב. זה לא כמו שמחנכים אותנו באגדות שבהם ״חיים באושר ואושר״. אם אתה לא ער לצרכים של הן זוג, הזוגיות, כמו הנישואין, בקלות יכולים להפוך לכלא. בגידה אגב, היא לא האקט המיני, כי אם משהו ריגשי. בגלל זה צריך ליישם קוד התנהגותי שיגן על הזוגיות.
* הומו נשוי נעל 10 שנים   21/12/14 | 17:32
14. סוף סוף מדברים על זה
קורה כבר שנים ורק נהיה גרוע יותר בקהילה. כתבה טובה
* חמי   20/12/14 | 16:04
הולך ונהיה יותר גרוע? אולי זה מתגבר, אבל ההגדרה של זה בהכרח כגרוע- יומרה
בסופו של דבר זה כן אותו סיפור כמו עם כל אספקט אחר של התנהגות מינית- אינדיבידאלי, וכל אחד עושה מה שטוב לו. אתה שומע בעיקר על cautionary tales של אנשים שנכוו ומטיפים להזהר בצוננים, שליקט כתב שמעדיף סיפורים קורעי לב על פני "ניסינו וזה עובד, וזהו".
* גיל   22/12/14 | 10:08
13. טיפשות
אני חייב לומר לכם כל זה וכל התגובות פשוט מפגרות, זה ממש לא ככה, ככה תופסים את הקהילה הגאה אבל זה לא ככה, אז יש כאלה שאוהבים שלישיות נו אז..? הם מסכימים על זה, הם לא עושים את זה בלי הסכמה או בלי מודעות..זוגיות פתוחה ? אם בני הזוג לא היו רוצים זוגיות פתוחה הם לא היו עושים את זה, כניראה שהם לא מספיק אוהבים אחד את השני.. אני יכול לומד לכם שכל זה, זה לא רק בקהילה, זה גם אצל הסטרייטים, זה אופי של בנאדם, אדם שנאמן ומאוהב בבן/בת זוג שלו לא יבגוד ויעשה דברים מהצד, יש אנשים שזה פשוט האופי שלהם, אופי לא נאמן לעצמם ולבני זוגם..אל תכנסו לאנשים למיטה, אותי לא מעניין כמה פעמים אתם שכבתם אז לכם לא צריך לעניין כמה פעמים אני שכבתי, כל אחד שיתעסק במיטה שלו, מי שירצה לשמור אותה נקייה שישמור מי שלא שילכלך אותה הרי הדשא של השכן ירוק יותר.. תבינו, כתבה כזאת לא יכולה להיות אמיתית, הם לא שאלו הומואים את זה, זה מה שהם חושבים ומשערים ובגלל זה הם מפרסמים את זה, להראות את הקהילה בעור רע יותר ממה שהיא, ואנשים שקונים את זה רק נופלים לפח..אי אפשר לעשות סקר על זה, ואם עשו לא עשו לכל ההומואים אז..זה לא נכון בקיצור, תסתכלו על עצמכם.. אתם מה שאתם רוצים להיות..אל תסתכלו על המיטה של השכן, יכול להיות שהיא גדולה יותר.
* הומו.   20/12/14 | 13:52
זה נכון שזה תלוי באופי של הבן אדם וזה נכון שזה קיים גם אצל סטרייטים. אבל אני בעצמי דו מיני ואני יודע מה אני מדבר.....
הייתי בהרבה ברים של הומוהים, ויש לי הרבה חברים הומוהים. זה המציאות, לא משנה מה הסיבה ולא משנה איך תציג את זה רוב ההומואים לא מחזיקים הרבה זמן בזוגיות.(3/4 שנים גג) ורוב הזוגות שמחזיקים הם או בוגדים, או ביחסים פתוחים שזה אומר לצרף מישהו ,או להיות עים עוד מישהו מהצד. חשוב לי לציין שזה לא כולם אבל המציות היא שרובם ככה. וחבל מאוד. לי נראה שזה נובע מזה ששתי גברים בזוגיות זה לא דבר נורמלי בטבע. וחוץ מזה שאין משהו שמתקדם אלה ומכניס משהו לזוגיות כמו חתונה, ילדים וכו׳ שיש אצל סטרייטים. ולכן באיזה שהוא שלב הזוגיות הופכת לדבר משעמם ומתחילים לחפש ריגושים.
* גנדלוביץ׳   21/12/14 | 02:41
12. זה ההבדל בין גברים ונשים
וטוב שכך לא צריך מיליון פרטנרים עם כל המחלות שיש היום....
* אבי   20/12/14 | 09:31
11. Whats abaut lesbians, hue live with homo, working as prosti,,?
Gilfriend, or prostitute,but she have a man at home, play as a flirt, but its all a game of making money truh knowing many mans hue need a friend, and giving her money.
* noam   20/12/14 | 02:49
למדת באוקספורד, נכון?
אנגלית מושלמת
* שרון   09/01/15 | 20:19
10. תשמע יאהומו
אין לנו הסטרייטים מה לקנא אצלנו מערכת יחסים לא בנויה רק על סקס כמו אצלכם אצלנו זה אהבה הבנה אמינות חברות וסקס טוב עם פרטנר אחד. ועם אנחנו רוצים מהצד יש מלא אבל זה מגעיל ולא פלא שאתם חוטפים מחלות על שמאל וימין... אני פשוט מרחמת עליכם שאתם סוטים ועושים דברים שנוגד את הטבע... יאללה לך תחפש את הסטוץ הבא
* סטרייטיט גאה   20/12/14 | 02:41
פייר שומעים שאת איכות. לא פקידה או משהו כזה
* מקנא   20/12/14 | 14:26
אם אתה חושב שאיכות נמדדת לפי עבודה אתה גם לא כזה מבריק
ע"ע משה קצב וכ'ו
* דניאל   21/12/14 | 01:11
9. כהומו......
וכמי שמכיר הרבה הומואים כמוני ו"אושיות" קהילה כאלו ואחרות אצלנו...אני יכול לומר לכם שאין דבר גרוע יותר מאשר לחיות ב"זוגיות" הומו-מערבית מצויה ומורעלת שבסיסה ישנה הכלה של יחסי מין עם זכרים אחרים שהם מחוץ לקשר הרומנטי שלי ושל בן הזוג שלי. רובנו ההומואים חיים במערכות זוגיות עלובות,מתירניות,חסרי מעוף רומנטי והשלמה זוגית ומגדרית...ורובנו מתבוססים במודל הזה שמוביל אותנו לכלום ושום דבר המערבי שיצרנו לנו. אוי ואבוי לכם אם אתם (הסטרייטים) תעתיקו מאיתנו את המודל הרקוב הזה של זוגיות הומוסקסואלית "פתוחה"..אוי ואבוי לכם! זו זוגיות שמתבססת על מין וזימה וריקניות. יש הרבה דברים טובים בנו....אבל מודל הזוגיות ההומו-מערבי הטיפוסי שלנו **איננו** אחד מהם ובטח שאין לכם מה לנסות ולהעתיק אותו אליכם. וזה שקיימים בגידות גם אצל סטרייטים זה ברור...אבל!,לחוסר ההכלה ולחוסר הקבלה של "זוגיות פתוחה" מצד נשים סטרייטיות יש משמעות **מכרעת** להתפתחות הקשר שלהן עם הגבר שלהן ויש לכך משמעות מכרעת בלהביא את הקשרים ואת הזוגיות שלהן לרמות גבוהות ונכספות יותר של זוגיות רומנטית. ולכן לבוא ולומר ש"אצל סטרייטים פשוט בוגדים מהצד ובהיחבא,ולכן צריך לקבל זאת" זו טעות איומה! כי לעצם חוסר הקבלה **החברתית** שלהם לעניין....לעצם זה יש כוח והשפעה אדירה! אם אנחנו ההומואים לא היינו מעניקים למודל ה"זוגיות פתוחה" את הקבלה והאישור החברתי שלנו,אזי מצבנו היה טוב בהרבה ממה שהוא כיום! ל"וטו" החברתי שמטילים הסטרייטים על מודל ה"זוגיות הפתוחה" יש השפעה אדירה בהתנהלות הזוגית שלהם ולאמות המידה והקודים המוסריים של הזוגיות שלהם.ולבוא ולומר שבגלל שיש כאלו שבוגדים אז צריך פשוט "לקבל את העניין ולזרום עם זה" זו דמגוגיה זולה ואיומה. זה שאנשים מקיימים מעשים פסולים זה ממש לא אומר שעל החברה פשוט "להסכים ולקבל את זה כי ממילא כבר עושים את זה". זו תפישה מטומטמת להחריד. שרון :-)
* שרון   20/12/14 | 01:48
כן המערב זה פח, תפסיק להשתמש במחשב בבקשה ותחזור
למערה
* אלן טיורינג   20/12/14 | 14:28
צודק !
* אישה   20/12/14 | 23:06
תגובה מרגשת
* א   21/12/14 | 00:12
אתה לא מייצג כלום! אולי כישלון אישי שלך לכל היותר
אתה מתנשא כאילו ערכת מחקר כוללני.. אותי אתה לא מייצג. הדברים ממש לא ככה, יש זוגות ויש זוגות בדיוק כמו אצל סטרייטים. אגב, הומואים לא המציאו את ה"מערכות הפתוחות" אז אל תעוף על עצמך. קיצר, כל מקרה לגופו זה מאוד אינדיבידואלי ותלוי בסיבה שלשמה החליטו הזוג לפתוח את מערכת היחסים. אוכל לומר שאם בני הזוג אינם בוגרים אזי סופה של מערכת יחסים כזו לכישלון. ברכה והצלחה לכולנו, תבחרו באושר!
* גיי גאה   18/07/17 | 22:29
8. מי שלא מעריך את עצמו, ירצה זוגיות פתוחה
אנשים שלא מאמינים בעצמם,לא מעריכים את עצמם, ללא ביטחון עצמי, אלו ירצו זוגיות פתוחה. אדם שגאה בעצמו, ויודע מי הוא ומה הוא שווה, לעולם לא יסכים לזוגיות שכזאת.
* משה   19/12/14 | 20:12
לא מסכים איתך
אחרי זוגיות מונוגומית של 10 שנים, יש אצלנו ירידה משמעותית באיכות הסקס.. אנחנו אוהבים וחברים הכי טובים אבל הסקס כבר לא מה שהיה עד לפני כ-3-4 שנים.. אני חושב שלפתוח מערכת יחסים כזו יכול להועיל לחיזוק היחסים המיניים שכן פתאום אתה יותר אטרקטיבי כשיש פרטנרים נוספים שרוצים אותך.. מה שכן מצריך בגרות אצל בני הזוג והגדרת גבולות המוסכמים על השניים. לא מתעלם מהסיכון הקיים להתאהב במישהו אחר אך היות וצד זה לא חסר לי ואני אוהב את בן זוגי אני צופה שלא תהיה בעיה כזו. בהצלחה, בריאות לכולם.
* עומר   18/07/17 | 22:23
7. בקיצור, הסטרייטים יכולים רק לקנא
* תל אביבי   19/12/14 | 17:59
לא מקנא
האינטימיות עם הבת זוג שלי זה דבר חשוב וזה מה שמחזיק את המערכת יחסים . אני לא רואה את עצמי הולך ומחפש ריגושים מהצד . הבת זוג שלי היא החברה הכי טובה שלי, האהבה שלי, אשת הסוד שלי והאישה שאני הכי אוהב. אם הייתי רוצה הייתי נכנס למערכת יחסים פתוחה אבל אני לא מרגיש בצורך וכך גם רוב הסטרייטים . זאת הסיבה שאני ממש לא מקנא בך או בכל אדם אחר שמרגיש צורך לחפש ריגוש מהצד בשבילי זה עלוב .
* סטרייט   21/12/14 | 23:11
6. עובר את הקו האדום
מילא גיי, מילא זוגיות אבל שלישייה??? מה הדחף הזה לסקס עם כל מה שזז???? שום דבר כבר לא מספק את האנשים היום, תמיד חייבים עוד ועוד. זה יגיע למצב שבו עוד כמה שנים יהיו חמישיות, שישיות ואף עשיריות...... בקיצור סדום ועמורה במיטבם.. אם פעם אהבתי ותמכתי בקהילה הגאה, היום כבר לא..
* גועל נפש   19/12/14 | 10:13
5. מסכימה עם 1 לגמרי!
ככה זה אין מה לעשות מה שבטבע שישאר בטבע נשים ברובן ככולן לא מסוגלות אפילו לא לדמיין מה זה כשהגבר שלהן נמצא עם עוד נשים אחרות שהן לא היא וכנל להיפך קנאה, ריבים, צלקות נפשיות... נורא ואיום יחסים פתוחים זה לא בשביל סטרייטים נקודה!. הייתי אומרת שזה לא בשביל אף אחד אבל אני בשלי ולא ניסיתי ואינני מעונינת להתנסות במערכת יחסים חד מינית אז אני לא יכולה לומר עליהם. אבל פשוט לא!!
* מונוגמיה ברבאק   19/12/14 | 09:47
4. שכחתם מחלות מין ואיידס
ריבוי בני זוג גם בקרב סטרייטים מעלה את הסיכון אוטומטית למחלות מין וזיהומים קונדום לא מגן מהכל.
* 123   19/12/14 | 07:55
3. מניסיון בארה"ב ואירופה, יש שם הרבה יותר פתיחות מינית אצל נשים וגברים
בישראל פשוט שמרנים. גרתי/עבדתי בטקסס, ארגנטינה, פינלנד וצ'כיה. אגב, דווקא פעם לפי הסיפורים של ההורים שלי היינו הרבה יותר ליבראליים בישראל...
* נטע   19/12/14 | 01:55
2. אולי גם הם לא כאלה גאים וחיים בתחושה שזו סטייה אז הם כבר סוטים עד הסוף
* לא הומופוב   19/12/14 | 01:31
1. אתם יודעים מה ? סבבה תחיו ככה
אבל אל תתפלאו אם בעוד 10 שנים נראה מה יהיה המצב הנפשי של כל הפתוחים והנאורים למיניהם
* יכג   19/12/14 | 00:47
תנוח, רוב הסיכויים הם
שבני אדם כחיות לא נועדו למונוגמיה. רוב החיות לא נועדו לזה...
* פם   19/12/14 | 09:16