תכניות קשת
תגובות (52 תגובות ב-32 דיונים)
32. אמא זו אמא!
אביבה אישה נפלאה איבדה את האמונה ולא מוכנה לחיות בשקר...ועם בעל מתעלל... תנו לה לראות את הילדים לחבק אפילו במקום נטרלי...בצניעות...היא לא מבקשת יותר. היא לא מנסה להחזיר אותם בשאלה...פשוט לפגוש ולחבק את ילדיה! בושה שהמדינה נכנעת לקיצוניים בעלי אגו...צריך לאסור את בעלה שלא עומד בהסכמי הראייה שנקבעו
* אורי   27/10/18 | 21:24
31. חשוב ליבדוק את 2 הצדדים
לדעתי צריך ליבדוק גם את הצד של הבעל לא סתם מנתקים מאמא..
* גבי   17/08/17 | 09:52
30. תמוהה מאוד
אמא שבחרה להתחיל את חייה בצורה דתית להביא 6 ילדים לחנך אותם בדרך של תורה להיות רבנית!!! ובסוף ביום בהיר זורקת הכל כולל את ילדיה זה מראה שאין לה טיפת רגש לילדיה. כמה אנחנו מוכנים להקריב למען ילדינו להדיר שינה מענינו ואפילו לסבול אם צריך בשבילהם אז את "הרבנית אביבה" בחרת לעצום ענים חזק ולראות רק את עצמך!!! שאי בתוצאות ותאכלי את מה שבישלת עם כל הצער והכאב שאת מתארת נראה שיש לך דברים יותר חשובים כיום מאשר ילדיך הטהורים והמקסימים שבסכ"ה לא מוכנים לפיצול אישיות של אמא שלהם.
* מאושרת   16/08/17 | 22:32
29. אישה בעייתית וגבר מסור ומדהים!!!
מכירה את הסיפור של אביבה מקרוב הכל חארטה אחת גדולה אישה שאכפת לה מילדייה לא משאירה תינוק בן שנתיים והולכת להתפקר. אין לה בכלל מה לספר היא משקרת בכל מילה שוצאת מפיה רואים איך היא מתבלבלת ומחוייכת בכל מילה מרוב שקרים הבעל כמובן אדם טהור וכנראה בגלל השקרים שלה מפחדים לשמוע גם את הצד של הבעל אדם מדהייםםםם!!!!!
* אישה אמיתית   16/08/17 | 22:06
28. שקר מוחלט. מכירה מקרוב
היי. אני מכירה את המשפחה מקרוב לפני 7 שנים אביבה היתה הרבנית שהדריכה אותי הדרכת כלות לפני החתונה מאז ועד היום דברים שלימדה אותי מלווים אותי ועושים את חיי למאושרים וטובים בזמנו אביבה לא הפסיקה להדגיש כמה בעל טוב תומך ואוהב יש לה והכל זה בזכות זה שהוא בן תורה ירא שמים וצדיק אמיתי ולא הפסיקה להגיד לי כמה זה שווה למרות הקושי והצמצום להתאמץ להקים בית שמיוסד על דרך התורה. היא ליותה אותי גם אחרי החתונה בשאלות שהיו לי ושלחתי לה עוד חברות מרוב שהייתי המעריצה שלה אני בהלם מוחלט שזה מה שיש להגיד אחרי כל מה שלימדה אותי. דבר אחד נותר לי להגיד לך אביבה תודה תודה תודה שלימדת והדרכת אותי כיצד להקים בית מאושר עם בעל מקסים אוהב תומך ומכבד לא מחליפה לשניה את חיי. תודה רבה לך!!
* אמא   16/08/17 | 14:38
27. הדתיים כותבים לעצמם טוקבקים פה
האבא והכנופיה כותבים נגד האמא טוקבקים. חוליראס
* רמאים   16/08/17 | 09:51
26. נישמע אישה בעיתית
לא נראה שזה קשור לדת בטח משהו רע שהיא עשתה. לא סתם יביאו סלקטורים פחדו שהיא תהרוס תאירוע
* חילוני   16/08/17 | 08:21
25. קוראים לזה אמא???
אמא שהילדים שלה חשובים לה יותר מהכל ואפילו יותר מעצמה לא תעזוב!!! היא תקריב את עצמה מלכתחילה ולא אחרי תקופה שהבינה איזו טעות עשתה שעזבה את ילדייה להביא חצי אינפורמציה בלי להבין למה הילדים לא ניתנו לה מההתחלה זה לא חכמה. לא מכירה את הסיפור אישית אבל מבינה שהעולם הזה מטורף מכל כיוון שלא נסתכל על הסיפורים האלה שיש כמותם עוד המון המון בעולם הזה.
* יהלי   15/08/17 | 15:54
היא לא עזבה היא חזרה בתשובה
ואם היא הייתה רוצה לעזוב היא לא הייתה עושה את הסרט הזה דביל
* אמא   16/08/17 | 11:24
נכון, היא לא עזבה!!!
* אירה   17/08/17 | 13:15
24. קל לחשוב שהחזרה בשאלה היא גורם ההרחקה
אבל לרוב זו לא הסיבה. יש אנשים שמחליטים לחזור בשאלה מתוך רצון לשבור את המסגרת והגבולות, וחלקם מסתכלים גם על ההורות כמסגרת והם רוצים לברוח מהכל, לפעמים הקושי שבהורות והכעס על חוסר מימיוש עצמי גורם לחזרה בשאלה, ואז במקביל יש זריקה של הכל כולל ניתוק מהילדים. מישהו שרוצה לחזור בשאלה מתוך הבנה פנימית ולא מתוך בריחה ירצה לשמור את הילדים אצלו ויעשה את זה בהדרגה מחושבת ולא יקום פתאום ויברח מהבית. ברגע שהורה קם ביום בהיר ועוזב- זה מדליק נורות אזהרה אצל השופטים (החילונים) שבעתיד יחליטו על על משמורת הילדים. מצד שני יש הורים חרדים שיעדיפו להסיט את הילדים נגד ההורה העוזב ולגרום לילדים לנתק קשרים ומפחידים אותם שהם לא יתחתנו עם בן/ת זוג "נורמלי" אם ישארו בקשר. אבל זה לא קשור לדת או לקהילה כזו או אחרת, זה קשור לרוע ולחוסר אנושיות ומקרים דומים של הסטה נגד בן/ת הזוג יש גם בציבור החילוני.
* קרן   15/08/17 | 12:05
כשמקבלי ההחלטות פועלים בתוך עולם שמקטין רצון חופשי
שיקול דעת, הגיון בריא והכי חשוב צרכים ורגשות בסיסיים, אולי באמת אפשר לומר שהם עושים הכי טוב בתוך הגבולות שלהם, אבל כאן הבעיה, שהכל שם עקום ולא מחובר לשום אינסטינקט אנושי. זה גבולות ואיסורים וחוקים ועשיה אוטומטית מכנית ביותר. הורה שקם ובורח מהבית? מישהו מאיתנו חי בבית הזה? יודעים כמה ומה עברה עד שהחליטה לקום? נשמע כאילו היה מקום לשיח מכיל על השאלות שלה בענייני אמונה, דת? שלא לומר על כל שאר עולמה הפנימי שלא עניין אףףף אחד. אז קבוצה של מקבלי החלטות שמחשיבים עצמם רואים את טובת הילד, שמנתקים ביום אחד פתאום את הילדים מאמא שלהם, בשר מבשרם, רק בגלל שאמא שלהם החליטה שאורח החיים שלה ישתנה (ולא, היא לא יורדת לפשע) זה לא נשמע כמו דבר שיכול להתרחש בשנת 2017, בשום מקום בעולם!!!! פשוט עצוב ברמות חסרות תקדים
* ישראלחשוכה   15/08/17 | 23:17
23. מכירה סיפור דומה
אמא שחזרה בשאלה, אבא דתי, מההתחלה העדיפה שהמשמורת לא תהייה אצלה, אחרי שנים התחרטה אבל לא הראתה עקביות ומוכנות ובהחלטת בית משפט נקבע שטובת הילדים היא להישאר אצל האבא. נקבעו לו זמני ביקורים כולל לינה אצלה, אבל כשילדיה היו אצלה היא הסיטה את הילדים נגד האבא (שגידל אותם לבד) ובמקביל הראתה התנהגויות פוגעניות אחרות עד שבית המשפט קבע לה זמני ביקור קבועים בנוכחות עו"ס שאליהם היא לא מגיעה מתוך רצון "למרוד" במערכת. אם האמא הזו תגיע לתקשורת היא תצטלם כאישה שילדיה נחטפו ממנה והציבור הדתי "מונע" ממנה לראות את ילדיה. שזה כמובן לא נכון. אני לא יודעת אם האמא שבכתבה אשמה, אבל בטוח יש עוד צדדים למטבע.
* רותי   15/08/17 | 11:46
22. אני מאמינה לבעל.
* אפרת   15/08/17 | 10:32
21. משום מה איני מאמינה לה, שום התרגשות או
נסערות נשמע בקולה שלא לדבר על הזלת דמעות
* מומחית לשפת גוף ותקשורת   15/08/17 | 09:33
20. אביבה תהיי חזקה
אביבה היקרה אני בוכה איתך את כאבך.כאחת שמגיעה"מהמגזר" אני מאמינה לכל מה שמספרים על חרדים יש עוד נשים במצבך ולהבדיל גם גברים חרדים גרושים שכל חטאם שהם הפכו לחרדים מודרנים ולא נותנים להם לראות את ילדיהם .תמשיכי להיות חזקות ולקוות שיום אחד יעשה הצדק
* דרומית   15/08/17 | 07:50
19. הצדק איתך! לא מגיע להם לחיות בעולם הדתי והפאנטי הזה! מגיע להם חירות ודאגה שאת תביאי להם מאשר ללמוד כל היום תורה ולסיים באיזה מדרשה.
* לירז   15/08/17 | 01:13
18. משפט מעוקל
איך אפשר להביא סיפור רק מצד אחד? למה לא מעמתים עם הבעל?
* נפתלי   15/08/17 | 01:10
17. ניכר שהאמת עם הבעל
היא בוכה ואני יכולה להבין כאב ובכי, אך היא זאת שנטשה ועזבה לכאורה לטובת עצמה, זה לגיטימי לשנות דרך בחיים, זה לגיטימי לחשוב על עצמה, אפשר להבין שעשתה זאת על חשבון הילדים. אך אי אפשר להסכים עם זעקתה היום והאשמות על כל העולם. אם יש לילדים סיבה טובה לכעוס עליה אז מי צריך הסתה?? ואגב אני לא מאמינה שמאמא נורמלית ומטה ניתן להרחיק את ילדיה, אין דבר כזה.
* מיטל   15/08/17 | 00:26
בקרוב אצלך
רק תעשי טובה ואל תבואי להתבכיין
* טל   15/08/17 | 08:22
16. משום מה אני לא מאמינה לה
* שיר   15/08/17 | 00:11
15. מאמין לבעל ב100%
* חילוני נורמאלי   14/08/17 | 21:00
וכי למה? סתם כי יש בך שנאת נשים...
אולי תתן הסבר "מר חילוני" לא נורמלי
* יעל   17/08/17 | 13:11
14. מוזר
* גילי   14/08/17 | 21:00
13. כנראה שהאמת אי שם באמצע...
* גרושה עם ניסיון   14/08/17 | 20:53
הצדק עם הבעל
* אמת   15/08/17 | 08:33
12. תביעה משפטית..
מישהי צריכה להיות הראשונה שתתבע בבית משפט חילוני הסדרי ראייה
* חלוצה   14/08/17 | 20:51
11. מענין מאוד קשת הרשעים האלה אף פעם לא הביאו את הצד חרדי
* כ   14/08/17 | 20:28
10. מערכת המשפט כל כך מוטה מראש לטובת האישה, שאם נתנו לגבר לגדל את הילדים
כנראה יש סיבה ממשששש טובה. לצערי נשים משחקות בנפש של הילדים כדי לפגוע בגרוש שלהן, מכירה כמה כאלו ממש מקרוב
* אני   14/08/17 | 20:27
מאה אחוז צודקת!
* אורית   15/08/17 | 08:36
9. כמו שעושים לחוזר בתשובה
* כ   14/08/17 | 20:24
8. אולי הסיפור אמיתי .אבל ברגע שבחרת בעוכרת היהדות כמציגה
ברגע שבחרת בעוכרת היהדות הזו שונאת היהודים .גלית כלוםבה .אז הבנו שזה עוד דרך להשניא תיהדות .
* זהבה זירעון   14/08/17 | 20:12
יהדות?
זו לא יהדות, זו התנהגות כוחנית וברברית, נטולת כל מוסר ואנושיות, שלא מכבדת אפילו בעלי חיים בג'ונגל. אם יהדות בעינייך זה להפריד אמא מילדיה, אני מקווה שאין לך ילדים וגם שאין לך קשר ליהדות.
* מה??   14/08/17 | 22:44
7. אני בשביל ילדיי אלבש גם סמרטוט על הראש
* יעל   14/08/17 | 19:51
6. ואסור לה לראות את הילדים שלה בגלל שהיא חזרה בתשובה?
כמה דפוקה הדת יכולה להיות
* יהוה   14/08/17 | 19:45
5. היא לא נשמעת אמינה. בעלה נשמע אמין יותר.
ומגוחך שהמנחה בוכה והמרואיינת לא. רק מעיד שהמראיינת מניפולטורית. עדיף בשלב הזה לשאול שאלות חודרות ונוקבות, שיבררו את האמת, ולא סתם לבכות מול המצלמה. (או לפחות להוריד את זה בעריכה, אם לא מצליחים להתאפק.)
* מישי   14/08/17 | 19:39
מכל התכנית, הדבר היחידי שלקחת
זה שהמנחה בכתה והאמא לא? מכירה את האמא, מכירה את מה שהיא עברה? שאף אחת לא תדע, מה שקורה הוא שהיא עושה ספליט, מעין פיצול, מתנהלת על אוטומט כדי לא להיות במצב תמידי של כאב, דיכאון, תחושה רעה. אם לא עברה אלייך האמת בתכנית, כדאי שתצפי שוב והפעם עם הלב
* חזרי ללמוד מה עיקר ומה תפל   15/08/17 | 23:25
4. משום מה מאמין לגבר בסיפור
* ירדן   14/08/17 | 18:28
גם אני
* טלילה בן טרללה   14/08/17 | 20:08
באמת משום מה...אולי כי אתה חרטטן
* איילה   17/08/17 | 13:08
3. התלבטות קשה
מצד אחד נשים הן חרטטניות ידועות שאוהבות לנגן על קלף המסכנה ומצד שני חרדים הם אידיוטים שלא ברא השטן - בהצלחה לשני הצדדים
* אזרח   14/08/17 | 17:01
כבוד החילוני החכם
* חרדי אדיוט   14/08/17 | 19:04
אידיוטים??? מאחל לך 10% מהידע שלהם מהחוכמה שלהם ומהמוסר של רוב רובם אתה צריך לאכול הרבה חצץ גס שיהיה לך קומץ מהידע שלהם.
בור שכמותך.
* רון   14/08/17 | 19:56
מה שווה ידע אם הוא דמיוני?
כן, הם יודעים הרבה. על ספר יציר אדם, דמיוני ברובו, ללא שום קשר למציאות.
* ??   14/08/17 | 22:41
2. אני נוטה להאמין יותר לבעלה לשעבר
לגרוש החרדי
* חילונית   14/08/17 | 16:59
אולי כי את חילונית צרת עין כלפי נשים אחרות, מה כואב לך?
* אני   14/08/17 | 19:38
גבר שמתחזה לאישה חילונית...כמה פאטתי
* ממש   17/08/17 | 13:07
1. מוכנה לעשות הכל..אפילו לחזור בתשובה בחזרה
ילדים בגילאים האלו יכולים להחליט אם הם רוצים להיות בסביבתה יותר. בצו בית משפט. לא צריך ללכת רחוק. אני גרושה אמא ל4 קטנטנים ועדיין לא מבינה איך אפשר להרחיק אותי מהם. בייביסיטר אני לא מוכנה שתשמור עליהם. אז רחוק ממני? שרק יעזו.
* מספיק להיות בסביבה...   14/08/17 | 16:04
אבל להיפך את מבינה?
כשאבות צריכים להלחם בבתי המשפט על הזכות רק לראות את הילדים מרחוק והאם משתמשת בילדים כדי לנקום באב שבחר לא להמשיך את הגיהנום איתה. את זה את מבינה? כשכל הליך גירושין מתחיל בצו הרחקה של אב מילדיו ואחריו מגיע מבול של תלונות ועלילות דם חסרות שחר, פעמים אף מעצר, וגם כשמסתבר בדיעבד שהכל ספין איד גדול האם לא משלמת על כל מחיר. את זה את בטח מבינה, נכון? לא מכיר את המקרה הזה, אבל אם בית משפט נותן את הילדים לאב (!!!) כנראה שיש דברים בגוגו..
* אבי   14/08/17 | 16:38
אני מבינה אותך, ובכל זאת -
יש להערכתי הרבה יותר גברים שנוטשים את ילדיהם (בשלב כלשהו), שלא לוקחים חלק בחייהם (גם במהלך הנישואים וגם אחריהם), שבקלילות מופלאה מקימים משפחה חדשה, וכן הלאה. באמת חבל שיש הרבה גברים חפים מפשע שנענשים על לא עוול בכפם. אולי הפתרון הוא באמת הורות יחידנית. לכל אחד יהיו הילדים שלו, בלי לריב עם אף אחד. ממליצה לאנשים לנסות.
* מישי   14/08/17 | 19:32
זה בדיוק מה שאני חושבת...אם הרחיקו אמא כנראה יש משהו...אם היא מוכנה לעשות הכל ולנסוע עד הודו להביא צמח ועדיין לא נותנים לה...יש משהו
הכוונה שלי היתה הכל היא מוכנה? כולל חזרה בתשובה? אמא כדי לראות את הילד שלה תעשה הכל...כולל לחיות בשקר. ואני גרושה עקב אלימות. אבל לא מרחיקה ממנו את ילדיי! עדיין! כי אבא זה אבא ואמא זה אמא לא משנה מה קרה ביננו הילדים זה הכל!
* הורות זה קשה אבל הורות זה החיים!   14/08/17 | 19:45
חבל שאתה מכליל
האבא של הילד שלי, לא משלם לי מזונות מאז שנפסקו. ובא לראות את הילד פעםמבחודש וגם זה לא בטוח. הוא המשיך בחייו והתחתן ונולדו לו שני ילדים. ואת הראשון דפדף הלאה... מסכן היחד שלי ששואל אותי למה אבא לא בא יותר. אז לא כולם צדיקים ולא כל הנשים נבלות. צריך לפעמים לעצור ולהקשיב לשני הצדדים. אצל כל אחד האמת שלו... אצל הילדים, אמת אחת, שאחד מההורים נטש..
* ליאת   15/08/17 | 06:28