תגובות (24 תגובות ב-21 דיונים)
21. איתמר, כנס דחוף......
נראה לי הסתכסכת עם אחד השחקנים של פאודה........
מה זה השטויות האלו שכתבת שתהיה בריא.......
21/04/18 | 20:38
20. איתמר, תגיד אתה נורמלי??????????
מה אתה משווה את הערבים בעולם לערבים הסובבים אותנו...
כל המטרה שלהם היא להשמיד את עם ישראל!!! על זה הם חיים, מגיל שנתיים מכניסים להם את זה לראש...!!!
ברגע שהערבים ישנו גישה נסלח להם ונציג אותם בצורה טובה...
תאמין לי שאין עם מוחל וסולח כמו עם ישראל....
21/04/18 | 20:35
19. התעלמות מהבעיה העיקרית - ג'יהאד
אצל שחורים אין מושג כזה, והייתה כנגדם הפליה שנבעה מטיפשות ובורות. בישראל לעומת זאת, אני צריך להרחיב על המוסלמים? בירושלים חצי הצביעו בבחירות לרש"פ לחמאס. כשהייתי בן 17, הערבי שעבד איתי במטבח אמר לי אני חמאס.
אז תפסיק לבלבל במוח, או שאתה מוזמן לקבל גם סרטונים שיש לי בטלגראם שמראים את המציאות בסוריה ותבין למה אני מתכוון.
אחרי מה שאמרתי, חשוב לי להבהיר שכולנו בני אדם, אפילו גרועי הג'יאהדיסטים.
21/04/18 | 15:49
18. אפרו אמריקאיים=ערבים ישראלים?!
האפרו אמריקאיים קראו בשנות ה-80 להשדמת האמריקאים?!
רוב לא מבוטל מהאוכלוסייה הערבית לא רוצה אותנו פה!
איך אתה משווה אבטיח לתפוח?
21/04/18 | 15:36
17. חשבתי לתומי שהבעיה היא הצגתם של המחבלים כלוחמי חופש לגיטמיים
21/04/18 | 14:02
16. זאת הייתה בדיוק הבעיה של הקולנוע הישראלי בשנות ה80
הניסיון לשנות תודעה פוליטית דרך קולנוע היא בדיוק הסיבה לכך שבשנות ה80 הקהל לא נכנס לראות סרט ישראלי גם אם הצמידו לו אקדח לרקה. כל מיני סרטים פוליטיים מופרכים.
פרידה מייצגת מציאות מסויימת ופרטית של חבורת אנשים ( אגב מניסיוני האישי בשטחים היא מאד סלחנית אל החברה הפלסטינאית האלימה והגסה) לעבודה עברית מייצגת מציאות אחרת של ערבים ישראלים מקסימים שחלקם לטעמי הם מכאובים האזרחי ישראל יותר מתורבתים ואצילים מרוב האוכלוסיה, מי שמנסה לאנוס על יוצרים לנווט דעה פוליטית דרך אומנות עדיין חי בשנות ה80 הנוראים שהקולנוע הישראלי מזמן ברח משם כתוצאה של שואת אוסלו שהייתה אחד התוצרים של הכפייה התרבותית הזאת.
21/04/18 | 10:45
15. לא לשכוח
הכתבה שכחה שרוב הציבור צורך חדשות באופן אינטנסיבי. ובחדשות רואים ושומעים על חוליית טרור מואדי ערה וחברי כנסת סוכני חיזבללה או סתם מטיחים בנו רפש שיקרי ולסיום גם סתם הפגנות אלימות בכפרים והלוויות המוניות של אותם מחבלים עם תעודה. ולא דיברתי על יחס לנשים ושתיית אלכוהול ודעתם על הקהילה הגאה ועל הדימוי שלנו אצלם. על זה נדבר בפעם אחרת.
21/04/18 | 10:11
14. מה לגבי הישאם סולימן בכבודו?
21/04/18 | 10:02
13. היתה בזמנו סידרה בערוץ הראשון (ז"ל) שגיבוריה היו משפחה ערבית ביפו
סידרה מקסימה ואנושית שבה הערבים מיצגם רק את עצמם.
צריך לשדר אותה שוב
21/04/18 | 08:23
12. "המסעדה הגדולה" הופקה ושודרה בשנות השמונים
ו"פאודה" זו סידרה על הסכסוך, איך אפשר לבקר אותה על כך שמציגה את שני המסוכסכים, ולא מנהל בנק ערבי, למשל? זה בדיוק נושא ומהות הסדרה וכל עניינה.
21/04/18 | 07:57
11. מה לגבי הסדרה עבודה ערבית?
סדרה מעולה
20/04/18 | 22:59
10. לעזעל
לעזעזל
20/04/18 | 21:16
9. הקשר בין ערבים לטרור לא מתבצע בטלוויזיה אלא במציאות
20/04/18 | 19:38
8. אני לא מבין למה הכתבה עוסקת בזה??
אין קשר במה שהסדרה מנסה להעביר לצופה לבין מה שאתה כותב עליו.
אם אתה כל כך רוצה שערבי ישראל יופיע באור חיובי תכתוב על זה סדרה(ואז מישהו יכתוב עליה טור למה לא מיציגים את האריתראים בסדרה..)
20/04/18 | 18:02
7. כיום באותו האופן הם מנסים לנרמל את היחס ללהט"ב
באופו עקבי, "מובילי דעה" מפעילים מוניפולציות על החברה לפי דעתם האישית על מנת ליצור מציאות ולא נותנים מקום לדיון אמיתי בשאלות החשובות.
אשאל את השאלה: האם אנחנו רוצים בכלל חברה מעורבת של יהודים וערבים?
20/04/18 | 17:24
6. סדרה עלי בבא דייי אפשר לחשוב את מי אתם מעניינים
20/04/18 | 15:51
5. לכתוב
20/04/18 | 13:52
4. מגיבים 2 ו-3 נסחו זאת היטב.
כשערביי ישראל יתנהגו כאזרחי ישראל ולא כמחבלים, נדבר. לעת עתה הם הראשונים שקופצים ומסיתים ומתסיסים. להזכיר לכם את הפוגרומים ביפו לפני זמן לא רב? אז בינתיים ערביי ישראל בחרו בדרך הטרור והאלימות. הם ממש לא אזרחים. הם פורעי חוק.
20/04/18 | 13:25
3. הערבים
זה סידרה על השטחים ולא על ערבי ישראל חוץ מסה שהערבים בישראל יתחילו לתרום ולהתנדב בבתי חולים ומשטרה ועוד מקומות אז יהיה מספיק חומר כדי לשתף אותם בהווי הישראלי
20/04/18 | 10:38
כל הכבוד ישראל כמה אתה צודק
שערביי ישראל יקחו חלק במשימות ושיתנדבו ויתרמו אז מבין שהם חלק אמיתי בארץ
20/04/18 | 18:03
2. איך אתם משווים את האפרו אמריקאיים לערבים?
בארה"ב היתה גזענות אמיתית כלפי אוכלוסייה שהיתה נחשבת לנחותה רק בגלל צבע העור שלהם.
הסלידה שלנו מערבים היא לא בגלל הצבע שלהם (שלא שונה משלנו) ולא בגלל הדת שלהם, אלא בגלל המעשים הנפשעים שלהם כלפינו. ברגע שהם יניחו את האבנים, הסכינים, האקדחים ומטעני החבלה, ויכירו במדינת ישראל, אז נוכל לקבל אותם אלינו ולשלב אותם בסדרות וסרטים כאנשים רגילים ולא מחבלים
20/04/18 | 10:29
צודקת לגמרי! אפילו נבחרי הציבור שלהם לא תורמים
נבחרי הציבור שלהם דואגים כל הזמן לעשות את ההפרדה ביננו אז שיבואו בטענות לעצמם.
20/04/18 | 17:50
מדוייק לגמרי
21/04/18 | 20:24
1. לא צודק. פאודה לא מציגה בכלל ערבים ישראלים
בפאודה רוב העלילה היא בשטחים, מדובר בפלסטינים ולא ערבים ישראלים. אז אין שום סטיריאוטיפ של ערבי ישראלי.
20/04/18 | 07:31