תגובות (57 תגובות ב-38 דיונים)
38. אלימות כלפי מורים
הפינוק הרס את הדור
19/03/18 | 03:32
37. זה מתחיל מהחינוך בבית
מגיל קטן ההורים מגוננים על התנהגויות אלימות של ילדיהם כלפי אחרים , גם גננות סובלות לא פחות.
החברה בארץ פשוט אלימה הן מילולית והן פיזית. אין ערכים אמיתיים יציבים.האיש הישר בעניו יעשה.
18/03/18 | 07:59
זוועה
ומי אמר שהגננות והמורות לא אלימות מילולית ופיזית גם להם לא חסר יש גם מורות מורים וגננים וגננות אלימים ואלימות מלולית ופיזית רק שאף אחד לא רואה את הדבשת שלו וכל אחד ואחת שומר ושומרת על התחת שלו חינוך אין כל עוד בהפסקות לא יהיה חוגים בבתיי ספר יהיה לתלמידים משעמם
תארו לכם אומרים לתלמיד קח חופש תשב בבית בתנאיי ש24 שעות תקרא ספר כדיי שתהיה ספרן מעולה התלמיד יקח חופש אבל לא ילמד 24 שעות על הספר ככה זה בבית הספר כל יום כבר לתלמידים משעמם אז רבים מכות בהפסקה ולא רוצים לשמוע את המורה חינוך=כישלון של בית הספר
19/03/18 | 00:17
באמת
אם את/ה באמת מאמין במה שכתבת אתה כניאה צריך פיכיאטר החינוך מתחיל בבית כהוא מגיע לגן הןא מביא איתו את ההתנהגות שהוא רואה בבית
19/03/18 | 16:45
36. אני אב-בית בבית ספר חרדי. התלמידים מאוד מכבדים אותי.
הדרך ארץ שלהם למורים, להוריהם ,למבוגרים נשאר כמו פעם. כשאני נכנס לכיתה ,כולם עומדים ושקט דממה.
בחינוך החרדי מלמדים שאם הראשונים כמלאכים אנחנו כבני אדם ,ואם הראשונים כבני אדם אנחנו כחמורים.
מלמדים להסתכל אחורה וללמוד ממעשיהם.
כיום בעולם מלמדים להסתכל קדימה כי אלה שמאחורה מיושנים .לא פלא שהגענו לאן שהגענו.
18/03/18 | 06:54
35. תמשיכו לחנך את הילדים שלכם בכפפות משי, והם יחנכו אותכם בכפפות ברזל
18/03/18 | 01:55
34. להוסיף שעות לימודי ׳ליבה׳
17/03/18 | 19:00
טמטום
ממתי יותר מתמתיקה עושה אנשים יותר מחונכים
19/03/18 | 16:47
לא הבנת
הוא צחק שכאילו הלימוד הזה הוא מעיין הקילקול ולא הלימוד האמיתי על שיעורי מוסר, חזק!!
20/03/18 | 00:31
33. חינוך מורים ואלימות
על מה מתלוננים . שמתם לב למערכת הבחירות של המורים. איך פעלו זה נגד זה ואיזו אלימות. חינוך לערכים אין , חינוך הוא בכל המערכות בית בית ספר הכנסת. ראיתם את המציאות היום. אז מה מתפלאים שהילדים מתנהגים כך.
החזק השקרן המניפולטיבי שורד ומי שבסדר הוא החלש. אז על תתפלאו.
17/03/18 | 15:51
32. כמו שהמערכת מתייחסת למורים
ככה ההורים והתלמידים מורשים לעצמם להתייחס. זה לא צריך להיות ככה. אבל אם המערכת מורשה לעצמה .. וכן יש המון מורים פוטנציאלים שלא יכולים להיכנס למערכת כי המערכת יודעת שכשהם יעמדו מול הכיתה יהיה אפשר לעשות המון- את המערכת זה פשוט מפחיד.
15/03/18 | 22:42
31. ועוד אח"כ אומרים שאוטיסטים וכד' הם "בעייתיים"...
תסתכלו קודם על בני הנוער ה"נורמטיביים"!!!
15/03/18 | 12:47
30. מעולם לא היה חינוך בישראל רק לימודים
בגרויות לימודים בגרויות
וחינוך לא
14/03/18 | 10:42
זוועה
מה אתה רוצה שישראל תהפוך לגרמניה כבר היטלר אמר שהעם היהודי קומניסטי אז מה נשאר 😭
19/03/18 | 00:20
29. מזעזע
14/03/18 | 06:40
28. מעניין אולי שיעשו סקר כמה תלמידים חוו אלימות מילולית ופיזית מהמורים כולל גזענות שיא החוצפה לא מאמינים להם כי הם ילדים
14/03/18 | 06:12
צודק 100%
16/03/18 | 06:35
צודק
17/03/18 | 10:03
נכון. אבל לא קשור
זה נכון. אבל לא סותר. שני המקרים בעייתיים מאוד.
אלימות כנגד תלמידים היא פ ש ע !
וכמובן . אלימות נגד מורים.
בשניהם צריך לטפל. את שניהם למגר .
והם לא קשורים אחד לשני.
אם לא נטפל בכך. יגדל דור אלים.
17/03/18 | 19:52
27. בארץ אין כבוד לתחום ההוראה
תנאי הקבלה לתחום ההוראה נמוכים, השכר נמוך, התנאים גרועים והתוצאה היא תרבות של מדינת עולם שלישי בה הרוב הוא בור וחסר השכלה שמתרברב בהישגי העם היהודי ומדינת ישראל אשר נעשים ע"י מיעוט.
אני לא אומר שאנחנו צריכים להיות "רובוטים" כמו בקוריאה, יפן וסינגפור (למרות שהמודלים עובדים מצויין) וגם לא משמעת נוקשה מדי כמו בגרמניה וברוסיה, אבל בהחלט צריך לתת כבוד גדול יותר למורים ומהצד השני צריך לקטוע את תרבות הבריונות ולעודד אנשים להשכיל ולהצליח. זה יעשה רק טוב לכולם.
14/03/18 | 05:46
26. לתפארת מדינת ישראל. 70 שנות חינוך חילוני
14/03/18 | 05:08
25. לתפארת 70. שנות מדינה חילונית
14/03/18 | 05:07
מדינה חולנית
14/03/18 | 22:50
ואצלכם מכים תלמידים על כל שטות!!!
בא מלמד סאדיסט שאשתו בדיוק במחזור והוא מתפוצץ מאיפוק, ומוציא את הזעם על התלמידים!!!
15/03/18 | 12:48
בחינוך החילוני נכשל
ממש לא נכון.
ראשית . בחינוך החרדי לעיתים יש מורים חולים ולא ראויים. זה נכון. ואת זה יש גם בחינוך החילוני.
אבל אלימות של תלמידים כלפי מורים .את זה איןןןןן בחינוך החרדי. זה לא קיים.
זו עזות . וילד חייב לקבל גיבוי מהבית בכדי לפעול באלימות כנגד דמות חינוכית .
אצל החרדים מכבדים מורים.
17/03/18 | 19:56
24. לתפארת 70 שנות מדינה חילונית
14/03/18 | 05:06
23. כל כך עצוב
מה יהיה עם עתיד ילדיהם?
14/03/18 | 04:04
22. לא הכל נכון
בתור מישהו שסיים את לימודיו ב2010 איזה מורים אילו בדיוק ,מורי יסודי , מורי חטיבה או תיכון? לא חסר מורים שהם פשוט אנשים רעים שמתנקלים לילדים לא קשורים,ולא שאני אומר שהגישה למורים בארץ היא לא זוועיתית פשוט לא תמיד זה שאתה מורה הופך אותך לקדוש מעונה אם כל הכבוד...
14/03/18 | 03:07
לפי השגיאות כתיב שלך נראה שלא היית העיפרון המחודד בקלמר
15/03/18 | 03:40
21. מי שלא יודע לרקוד אומר שהרצפה עקומה
בכל מקצוע שהעובד לא מצליח בו הוא פשוט מפוטר החל ממנקה רחוב ועד למנכ"ל. רק המורים מצאו שיטה להאשים את כולם מלבד את עצמם וזה בדיוק מה שהם מלמדים את התלמידים לא לקחת אחריות למעשים שלהם...שליחות עאלק תגידו משרה עם שעות נוחות והרבה חופשים.
14/03/18 | 03:05
20. מה נהיה מאיתנו? פעם כשהמורה היה מעניש
את התלמידים אז התלמידים היו מפחדים ממנו וגם ההורים היו כועסים על הילדים שלהם. ועכשיו במקום שההורים יענישו את הילדים שלהם הם מרביצים למורה. לא פלא שהילדים מרשים לעצמם להתנהג ככה עם הורים כאלה
14/03/18 | 03:05
19. החינוך בחברה הערבית? עולה על זה שבחברה שלנו
הפכנו למדינה צפון אפריקאית
14/03/18 | 02:51
18. במקום להילחם על ימי חופש שילחמו על כיתות קטנות
נלחמים על כל שעת חופש שמשנים אבל לא נלחמים על כיתות קטנות, תנאי עבודה,משמעת בכיתה. בנוסף לא דואגים לכבוד הדדי. למורים מותר לצעוק על ילדים, לזלזל בהורים ומקצועות שלהם (אף אחד לא עובד קשה או שחוק כמונו) ואז מתפלאים מחוסר הכבוד שמקבלים. אי אפשר להיות בריון לילדים ולקטר שיש בריון יותר נורא בדמות ההורה. יש הרבה מה לשפר מכל כיוון, גם המורים וגם ההורים וגם התלמידים. אי אפשר להאשים רק את ההורים בכל מה שרע במערכת.
14/03/18 | 02:26
17. חינוך
בחינוך הדתי והחרדי זה לא היה קורה לעולם!!
איך אף אחד לא מרים את הכפפה ועושה משהו בעניין
חצו קווים אדומים מזמן!!!!
14/03/18 | 02:07
16. דעתי היא שילמדו מהחינוך החרידי איך .
14/03/18 | 01:51
לגמרי תענוג לראות את הכבוד שהם רוכשים לרבנים שלהם
14/03/18 | 22:52
15. לא החינוך פשט את הרגל. היצורים האלה פשטו
את הרגל. הם חושבים
שמגיע להם הכל בגלל ה-"חינוך" הקלוקל של הוריהם. צריך דחוף עונשים כבדים (משטרה) על היצורים האלה שהורסים את החינוך.
אין להם שום ערכים, שום כבוד לסמכות. כלום. רק דיסקו ואלכוהול
צריי
14/03/18 | 01:51
14. לא החינוך פשט את הרגל. היצורים האלה פשטו
את הרגל. הם חושבים
שמגיע להם הכל בגלל ה-"חינוך" הקלוקל של הוריהם. צריך דחוף עונשים כבדים (משטרה) על היצורים האלה שהורסים את החינוך.
אין להם שום ערכים, שום כבוד לסמכות. כלום. רק דיסקו ואלכוהול. הם ריקנים מאוד
8
14/03/18 | 01:49
13. המוריםאינם אמונים על חינוך ילדינו ... ההורים אמונים וכיום אין הורים בעלי כישורים לחנך
14/03/18 | 01:34
12. מכת כיתה
אני מזועזעת ממה שקורה בבתי הספר, מאוד מפחיד להיות מורה
הכל בגלל הטלפונים הניידים , לדעתי גרמו להרס נוראי , הרשתות החברתיות, השיימינג וכו ' זהו מצב חירום המדינה צריכה לתת את הדעת על זה ולטפל ברעה החולה הזו במיידי.
14/03/18 | 01:33
11. אם אין הורה בבית- איך יהיה מורה בכיתה?
לתלמידים אין כבוד להורים, להורים אין כבוד לילדיהם והמורים הם שק החבטות של ההורים והתלמידים. אין גבולות, אין משמעת ואין את הערכים של ואהבת לרעך כמוך, כבד את אביך ואת אמך, שאל את הרב וכו׳.
מזעזע
14/03/18 | 01:18
10. מורים
בשיל זה יש חינוך תורני שם מלמדים יהי מורא רבך כמורא שמים
14/03/18 | 01:16
9. שיטת החינוך כושלת...
ופחות לשנן עובדות היסטוריות ותנכיות.באיזן שנה היה מבצע אנטבה אפשר ללמוד תמיד, אבל ערכים, כבוד לאחר ודרך ארץ צריך ללמד כשהאישיות גמישה וניתנת לעיצוב.איפה שיעורים על התנהגות נאותה ברשת? שיעורים נגד בריונות? עשה ואל תעשה? 70 שנה ומלמדים אותו דבר.. העולם השתנה אבל תכנית הלימודים לא, פה הכשל!
14/03/18 | 01:12
8. החילונים פשטו את הרגל
14/03/18 | 00:43
7. חינוך כושל של מדינה כושלת
14/03/18 | 00:39
עצוב עד כמה זה נכון!
04/09/19 | 11:19
6. החינוך בארץ פשט את הרגל
14/03/18 | 00:37
5. החינוך החילוני במייטבו
14/03/18 | 00:36
4. התנהגות-מספיק בקושי
14/03/18 | 00:17
3. ילדים קקה להורים קקה.
14/03/18 | 00:16
2. כל מילה שתוארה ע"י המורות אמתית...
גם אני אבדתי את האמון שלי כמורה במערכת....לא יכול להיות שלילדים מותר הכל כי מפחדים להתמודד מול ההורים. לא משנה מה באמת קורה המערכת רוצה שקט תעשייתי ולכן תמיד מצדיקה את ההורים....לכן המערכת הזו לא יציבה והמורים מתחלפים כל שנה מחדש....מי שיציב זה המורים שלקראת פנסיה בלבד שלא רוצים לפספס את הזכויות שלהם ולכן "סוחבים" תשנים שנותרו....היתר נעים בחיפוש אחר מקומות טובים יותר שכנראה שלא באמת קיימים....ואף לא במגזרים הפרטיים...
13/03/18 | 23:58
1. אצל החרדים שזה לא קורה
אצל החרדים זה לא קורה
13/03/18 | 23:44
החרדים רחוקים מלהיות מושלמים אבל
החרדים רחוקים מלהיות מושלמים אבל באמת אצליהם אין דברים כאלה בבתי הספר
14/03/18 | 17:12
מזועזעת
נכון. אני מורה חרדית . במוסד חרדי.
הילד הכי מופרע אצלנו. אפילו לא מתקרב. למעט ממה שראינו בכתבה. אני מזועזעת . מחריד.
מה שהכי מפחיד אותי. זה מה יהיה על דור העתיד.
אני לא מרשה לילדים שלי בשום אופן לדבר לא יפה על המורים שלהם . גם אם קרה ( וקרה .הם לא מלאכים) שילדי נפגעו במקרה מסוים ממורה. הם יודעים שצריך לבוא לאמא לספר בצורה מכובדת ובלשון נקיה. והם יודעים בטוחים שאני אטפל בנושא. תמידדדד.
ואם ארע ובשנה מסוימת המורה לא מצא חן בעיני מבחינת שיטת החינוך. איןןןןן סיכוי שילדי ידעו מכך. אני ישדר להם שהכל בסדר ואני סומכת על המורה. ומצד שני בכל יום אתעניין ברצינות מה היה היום? .היום היה אמר לך משהו? וכ'ד.
ואעקוב ב-7 עיניים. כדי לוודא שלילדי טוב בבית הספר .
אבל כבוד למורים זה אלף בית של חינוך וזה לטובת ילדיי
17/03/18 | 20:07
חלומות
ילדייך יספרו לך מה קורה בבית הספר תחלמי שהמורות יקשיבו לך הם יגידו שילדייך אשמים ויעבירו אותם לגן אחר למרות כל השקרים של המורות הזבל שמקומן בפח הזבל. לכן מערכת החינוך רקובה מהשורש צריך לפטר את כל המורות האלימות מלולית ופיזית
19/03/18 | 00:25
את טועה . טובל
לא נכון.למה חלומות ???!!! אם אצלך זה לא כך. את בבעיה רצינית .
אמא זה הדבר הכי קרוב והראשונה לדעת הכל.
זו מציאות שעובדת אצלי בבית נפלא. אולי אצלך לא. הכל עניין של גישה וחינוך .
ילדיי יודעים היטב שהתנהגות לא הולמת בבית הספר לא מתקבלת בבית בסלחנות .
אף פעם לא התחננתי לילדי שהתנהגו יפה. לבית הספר הולכים ללמוד לא להפריע. מי שלא יודע איך מתנהגים שם. שישאר בבית ויפסיד . המוןןןן.
ילדיי אכן מספרים ומשתפים בכל מה שחוו בבית הספר . ביחס למורה ולחברים.
גם אני שיתפתי את הורי. חייבים לחנך את. הילדים מקטנות שאמא היא החברה הכי טובה. וצריך לספר הכל ולא לחשוש. אם ילדיי סיפרו לי על התנהגות לא הולמת מצידם (שבעקבותיה נענשו). לעולם לא אעניש אותם על כך. אם אעשה זאת הם לא ישתפו אותי. במקום זה אשוחח על מה שארע. אשלח את בני להתנצל בפני המורה. ( מלבד העונש שקיבל).
כשילדי יודעים שאני מצטערת . זה מספיק.
ב" ה. הם ילדים טובים . נפלאים. שבעקבות התנהגותם זוכים לשבחים ולפרסים בבית הספר ובבית. וזה תמריץ נפלא להמשיך להתנהג בדרך ארץ.
במשך הזמן זה הופך לטבע שני .
19/03/18 | 08:53
מהיכן המרירות הזו ?
ובהמשך לתגובתך. המורות אכן מקשיבות כשאני משוחחת איתן. הן מעולם לא האשימו את ילדיי. כשבאים לדבר בצורה מכובדת . זוכים ליחס מכבד.
אם ילדי נענש בעקבות התנהגות לא הולמת לא אתקיף את המורה. הרי אני רוצה שהוא יגדל מחונך. ואם מגיע לו להענש. שיענש. להבא הוא ילמד לחשוב לפני.
על פי ההתנסכות שלך. היחס שלך למורים מזלזל. וזה מה שאת משדרת לילדייך. הם אחר כך הולכים לבית הספר ומתחצפים. ואת באה ומתקיפה. ועל זה בדיוק הכתבה.
כתוב. "כמים פנים לפנים. כך לב אדם לאדם". והפרוש . כמו שאני אתנהג לזולת כך התנהגו אלי. יחס גורר יחס .זה הסוד!
19/03/18 | 09:01