לימודים וקריירה
תגובות (79 תגובות ב-51 דיונים)
51.
איך מגיעים לעבוד במקומות כאלה?
* חלתניק   04/10/20 | 07:34
50.
מקצוענים
* דן דוד    20/08/20 | 22:33
49.
מלח הארץ
* נטשה פולמן   30/07/20 | 13:58
48.
זה נקרא קפיטליזם וזה סבבה לגמרי לקדם את עצמך ככה...זה לא בא על חשבון אף אחד
* שתוק   25/01/20 | 16:27
47. איזה תותחים להוריד את הכובע
ואוו
* גאווה לאומית!   15/11/19 | 09:48
46. מחפש עבודה
איך מגיעים לעבוד בחברה הזאת?!?!
* סטודנט שנה ד   04/11/19 | 08:36
45. כמה מחבר'ה בכתבה שירתו איתי ביחידה, תותחים!
* 8200   17/03/19 | 00:14
44. 8200
חוד החנית של צה"ל...
* 8200   22/02/19 | 11:37
43. אין ערכים היום..
רק כסף, כסף, כסף. רק "איך זה ישתלם לי ומה יצא לי מזה" התקשורת עוד מנפחת את זה ונותנת לתופעה הזו במה, ייצוג ואידאליזציה, בכך, יורקת בפני הבנים שבאמת נותנים מעצמם, מנפשם ומגופם. הפכנו לחברה רקובה
* פלס"ר   10/02/19 | 18:45
42. המפתחים האלה הם ברמה הגבוהה ביותר בארץ!
חברות שמעסיקות עובדים ברמה הזו עושות את הדבר הכי חכם מבחינתן. המפתחים האלה פשוט בכמה רמות מעל כל מה שיש בשוק, ולדעתי מדובר במפתחים הטובים ביותר גם בהסתכלות עולמית...
* חסוי   04/02/19 | 22:56
41. איזה בולשיט, המשכורות בתחום הם 20-40K וזה תלוי ניסיון
בוגרים ממש לא מקבלים שכר כזה, גם לא 8200, בילבול שכל אחד גדול!
* שישקו   01/02/19 | 13:34
יש לי חבר שהגיע לתקופות של 70-100 לחודש לפי פרויקט
זה לקח קצת זמן להגיע למשכורות כאלו. אבל הן קיימות
* חח   02/02/19 | 08:26
40. 10 שנות לימוד 70000 שח בנמל אשדוד
* ישראל   31/01/19 | 17:21
39. רוטשילד
מניסיון בוגרי יחידות טכנולוגיות מובחרות סוגרים חוזה עוד לפני השחרור עם משכורות של 50 אלף וצפונה ומענקי חתימה הזויים. אתם לא יכולים להאמין אבל אני אומר לכם כמי שמכיר את התחום שזה מה שקורה בפועל. הם מגיעים עם כל כך הרבה ידע וניסיון רלוונטי שהם שווים כל גרוש.
* *   31/01/19 | 09:01
38. כל כך נכון!
* יוסי   30/01/19 | 20:22
37. בולשיט
אלוהים כמה שטיות בכתבה אחת. אני רוצה למצוא בוגר 8200 אחד שיכול להחליף בוגר מצטיין באונברסיטה מובילה(בן גוריון,תל אביב,טכניון). הכישורים שנלמדים בתואר הם כ"כ הרבה יותר נרחבים ממלמוד בצורה טכנית איך לרשום קוד, הידע שנרכש הוא בצורה אלגרותמית ומטמטית גבוהה בהרבה מכל קורס של 3-4 חודשים שעוברים ב8200 באמת הכתבה הזו פשוט בדיחה ועושה עוול אמיתי לכל מי שעוסק בהייטק ולכל בן 18 מוכשר שמחפש קיצור דרך בחיים. כמו כן היום בעולם שלנו כל קוף יכול ללמוד לתכנת, לקחת קורס של שנה ולדעת לתכנת ברמה של כל בוגר 8200. אין קיצורי דרך בחיים תואר באונ' נחשבת שווה בהרבה מאשר בוגר 8200.
* יונתן   30/01/19 | 19:32
כל כך נכון!
* יוסי   30/01/19 | 20:22
נשמע כמו בעל תואר שלא מצא עבודה..
מצטער לאכזב אותך אבל זאת הסיטואציה, נשמע שאתה סתם מישהו שסיים תואר ובוכה שלא מצא עבודה, מה לעשות שעם תואר לא הולכים למכולת ;)
* אדם עם שכל   31/01/19 | 00:32
בוגר תואר
ממש לא נכון. א. בוגר תואר ראשון בהנדסת חשמל מאונ' בן גוריון. ראש צוות בחברת סטרטאפ ויכול להבטיח לך שהמשכורת שלי בסדר גמור. ב. יצא לי לעבוד עם חברה שסיימו תואר הנדסי ויוצאי 8200 למינהם. וסלח לי אבל הם פשוט לא ברמה מעשי הם יודעים אבל אם אני אשנה את הבקשה באולי 30 מעלות והם יאכלו תסביך. כמו כן הם מתמחים רק בתחום ספציפי מאוד מאוד ואני אישית עדיין לא נתקלתי בבעיה שהיא חד גוונית. תואר בהנדסה נותן לך כלים תאורטים לעבוד בשלל בעיות ולא רק בחלק מעשי ספיציפי אחד. אין מה לעשות שום קורס של 3-4 חודשים לא יחליף תואר.
* יונתן   01/02/19 | 12:13
אוניברסיטת בן גוריון
א. אוניברסיטת בן גוריון/בר אילן ושאר המכללות למיניהן הם מוסדות נחותים גם במחקר וגם בהוראה ביחס לאוניברסיטה העברית/תל אביב על פי כל מדד בינלאומי(TIME/QS). ב. אולי יצא לך לעבוד עם חברה ש"סיפרו לך שהם יוצאי 8200", רובם לא ממשיכים לתואר הנדסי, הבודדים שמחליטים כי הם מעוניינים לרכוש תואר אקדמי, הולכים ללמוד באוניברסיטאות מובילות קרי, הם פשוט לא מגוייסים לאותם חברות היכן שמתמיינים אנשים אשר ברשותם תעודה מבן גוריון/בר אילן/חיפה. ג. האנשים שמתקבלים ל-8200 הם מלכתחילה חוד החנית של בוגרי התיכונים בארץ עם ממוצעי הבגרויות הכי גבוהים, אף תואר לא יחזיר את השעון ולא ישנה את העובדה שהאנשים הללו בגיל 18 היו איכותיים, חרוצים ובעלי מנת משכל גבוהה יותר מאלו שלא התקבלו.
* שבלול   01/02/19 | 20:28
איזה שטיות
א. אני מניח שאתה לא עובד בהייטק לפי השטיות שאתה רושם. אונ' בן גוריון נחשבת לאחת מהאונברסיטאות המובילות בארץ בכל מקום. התואר שם ממש לא נחות משום אונ' בארץ ונחשב בהמון מקומות יקורתי יותר מאונ' תל אביב וכו'. (מדבר על הנדסת חשמל). ב. בחיים לא אמרתי שהילדים האלו לא ברמה גבוהה ואיכותיים. אבל בוא נשים דברים בפרופרציות החומר שנלמד בתיכון שווה לפירור לחומר שנלמד בתואר והרמה המבוקשת בעבודה. והקורסים של ה3-4 חודשים שהם עושים לא ישנו עולמות ויהפכו אותם לגאוני הדור. ג. התגובה שלך כ"כ עיצבנה אותי כי פשוט אין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר.... "לא הולכים לחברות שמגייסות בוגרים של בן גוריון". אני אישית הלכתי לראיונות באמזון ואפל וחברים טובים מאוד שלי מהתואר עובדים במקומות האלו וחברות אחרות.
* יונתן   02/02/19 | 10:54
המציאות היא שקל יותר להתקבל ל 8200 מאשר לתואר מדעי מחשב
באוניברסיטה טובה (8200 מגייסים אלפים רבים בשנה, וכמות הבוגרים במחזור מכלל האוניברסיטאות במדעי מחשב ומקצועות הנדסה קשורים הוא פחות מאלפיים בשנה בכלל האוניברסיטאות בארץ). 8200 זה אחלה בשביל לבנות משמעת שצריך לעבודות בדיקת תוכנה. זה רחוק מלהספיק למחקר ופיתוח.
* רובי   22/12/19 | 11:28
למס' 37 - בוגר אוניברסיטה חזק בתאוריה. במעשי פחות!
* בחור ת"א   31/01/19 | 10:37
נכון וגם לא נכון
שמסיימים תואר באמת הצד המעשי נורא חלש כי אין מה לעשות באונ' מלמדים כלים תאורטים. אבל האם החלק המעשי קשה ללמידה אחרי התואר? ממש לא ! החלק המעשי ללמידה לאחר התואר הוא פשוט מאין כמוהו. לאחר תואר הצורת חשיבה שלך על הנושאים כ"כ עמוקה וההבנה שלך אדירה. את זה שוב קורס לא יכול להחליף נכון שיש אח"כ את הצד המעשי שצריך ללמוד אך זה לא קושי.
* יונתן   01/02/19 | 12:16
למס' 37 - בוגר אוניברסיטה חזק בתאוריה. במעשי פחות!
* בחור ת"א   31/01/19 | 10:37
36. חברת אניאפ
הם מעסיקים רק יוצאי יחידות טכנולוגיות לפי מה שאני יודע, אבל אני בספק אם מישהו משלם למפתח תוכנה 50 אלף שקל...נשמע סכום אסטרונומי ולא הגיוני
* אהוד   30/01/19 | 18:38
משלמים משלמים גם יותר..
אבל קח בחשבון שגם מפתח ב30 אלף אמור להיות תותח ברמה אחרת.אלה סכומים משוגעים.חבל שלא למדתי תוכנה.
* בחור   08/02/19 | 00:01
35. הזהרו מחברות השמה, רובן עלובות
פשוט מעצבן לקרוא את השקרים המצוטטים מפי נוכלות, חברות השמה עלאק, שלא מעט מהן גונבות עובדים בחברות בכדי לייצר לעצמן הכנסה. לא פעם פנו אלי מחברת גוטפרנדס העלוקות וניסו למכור לי אשליות בכדי שאני אעזוב את מקומו עבודתי.
* רועי   30/01/19 | 16:52
34. מוגזם ולא נכון
המשכורות שמציעים הן אכן גבוהות, אבל ממש לא מתקרבות ל100 אלף או אפילו ל50 אלף. אולי מצאתם מקרה נקודתי מאוד שבדקתם. גם Reverse Engineering, שזה אחד התתי תחומים שמקבלים בהם הכי הרבה כסף באבטחת מידע, מתחיל לרוב בבערך 40 או פחות אפילו. שאר התפקידים ההתחלתיים באבחת מידע הם אולי בסביבות 15-25 לרוב. מכיר את זה מאינספור ראיונות שעשיתי ומעוד המון חברים בתחום.
* בוגר יחידה טכנולוגית לאבטחת מידע   30/01/19 | 16:27
33. המספרים הקיצוניים המוצגים בכתבה לא מדוייקים. עם זאת,
אני מקונה ואני מניח שגם אחרים שצפו בה מקנאים. השכר אכן גבוה מאוד. ההורים של המתגייסים צריכים לשאול את עצמם מדוע הם ממשיכים לעודד את הבנים שלהם להתגייס ליחידות קרביות מבלי לשקבל שכר. ברגע שיהיה מחסור בחיילים ביחידות קרביות אז הם יתחילו לקבל משכורות. למדינה יש כסף ולצבא יש כסף. אין סיבה שחיילים לוחמים וגם תומכי לחימה לא יקבלו משכורות עבור העבודה החשובה, הקשה, השוחקת והמסוכנת שהם עושים.
* מיי שהוו   30/01/19 | 15:26
32. שכר עד 7000
באמת מה אכפת לנו כמה הם מרווחים או יכולים מספיק להיכנס לכיס מנהלים אני מדיה ועוד . למי שמקבל שייטב לו וזה לא ענין של אף אחד. והנהמדוע לא מפרסמים בערוץ החדשות של יונית שמעמד הביניים מרוויח עד 7000 ללא עליה משמעותית בשכר ממעסיק פרטי י המדינה שללה ממנו להרויח ולתת לעובדים כי ככה נוח וזה לגמרי לא מענין איך אפשר לדמור חודש כך .למה בידשות של חונית אין מדור לשיפור צריך לפחות שכר של 10 אלף כדי לחיות נורמלי ולהתקדם כלכלית. גם אנשי פנסיה מוקדמת צבא לא כולם מרויחים 30 אלף ו40 אלה רק קצינים בדרגה גבוהה ובתפקיד מיוחד כל השאר עד 7000 זה ממקור נאמן. אז אם 8200 יוקרתי נותנים לו והמעסיק חכול אז בכיף.
* עובדת   30/01/19 | 13:13
31. אשליות...
אני מפתח Full Stack עם 4 שנות נסיון, חורש את התחת כבר חצי שנה כדי ללמוד ולהתעדכן בטכנולוגיות החדשות שהיו בחיתולים כשנכנסתי לשוק. הצעות עבודה ריאליות בשביל הנסיון שלי והידע שצברתי זה בין 15-25K, לא משכורת רעב אבל רחוק ממה שמתארים בכתבה. בפיתוח אי אפשר להיות "טאלנט" אחרי 3 שנים צר לי אבל אתם מוכרים אשליות.
* גיל   30/01/19 | 11:36
כנראה שאתה לא עובד בגוגל
שכר של סטודנט (אם יעבוד במשרה מלאה) בחברות הגדולות כמו גוגל מייקרוסופט אפל וכו' הוא בין 17 ל20 אלף. אם אתה מרוויח בין 15 ל25 כנראה שאתה לא עובד באחת מהחברות הגדולות אז אין לך מה להגיב "אשליות".
* רון   30/01/19 | 13:34
30. רפואה הוא המקצוע היוקרתי ביותר, מי ידאג לכם כשאתם למטה!?
אף אוחז מקלדת אינו שווה לאוחז סטטוסקופ. מדינת ישראל חייבת יותר רופאים מומחים.
* פרמדיק   30/01/19 | 11:27
אתה לא מבין כמה אתה טועה
תקרא על AI עוד 20 שנה הצורך ברופאים יהיה מזערי.
* מר חכם   30/01/19 | 12:32
מה זה ai?
* שיר   01/02/19 | 23:39
29. 100 אלף שקל בחודש זה אמיתי
אם אתם יודעים לחפש ולמצוא חולשות הרצת קוד באייפון, יחטפו אתכם ב100 אלף שקל במהירות. יוצאי היחידות שמדברים עליהם הם כל כך נדירים וכמה רמות מעל הממוצע בתעשיה שמגיע להם כל שקל.
* מהתחום   30/01/19 | 10:42
28. הזמה, מהנדס חשמל ומחשבים מאונ' מוביחה
מרוויח באזור ה 100 שקל בשעה, שזה משקף 25 בחודש, ויש לו טיפה יותר ניסיון מבוגר כל אחת היח' הטכנולוגיות.
* אביב   30/01/19 | 10:29
אתה עובד 250 שעות בחודש??
* י   30/01/19 | 13:14
27. זה פשוט מגוכח, במיוחד שהם לא כאילה טובים
אני מגייס ומראיין טכני הרבה שנים כבר. מעטים האנשים שמגיעים אלי מהמקומות האילה ששווים משהו באמת. גיבוב של FOMO עם איזה יוקרה לא ברורה של 8200 כאילו מה הולך שם. בולשיט אחד גדול, עדר של מטומטמים שרצים אחרי ילדים חסרי נסיון. ולא, אני לא מקנא... לא ממש אכפת לי שיקבלו גם 300 אלף שקל. הם כנראה עושים הרבה יותר מאשר איזה מנכ"ל דביל שרק מפסיד לנו את הקרנות פנסייה בשביל הרבה יותר
* אור   30/01/19 | 09:44
מה שמגוחך הוא שאתה לא יודע לאיית "מגוחך"
* עמית   30/01/19 | 11:04
צודק לגמריי!
צודק לגמריי!
* מר רובוט   30/01/19 | 11:11
אני רק אציין שיש לך שגיאות כתיב
* בוגר היחידה   30/01/19 | 11:34
26. גוטפריינד
חברה כל כך לא מקצועית שבמקום לחשוב על התעשייה חושבת על עוד אזכור שלה. חןשבים על עצמם ועל הכסף שיצא להם מכתבה רדודה. מסוג החברות שאני ממליץ לא לעבוד איתם.
* יזם   30/01/19 | 09:33
בינתיים הם מופיעים בחדשות ומובילים את השוק
* ואתה כותב טוקבקים   30/01/19 | 12:58
25. קופי קוד בינוניים
מנסיון של שנים, בוגר 8200 לעולם לא יחליף בוגר האוניברסיטה העברית, ת"א או אפילו הטכניון. מדובר בקופי קוד נטו בלי הבנה מתמטית, חשיבה אלגוריתמית והכי חשוב - הם ילדים! יש כמה כוכבים אבל בסוף מדובר בחבר'ה שעשו קורס תכנות וישמו אלגוריתמים של אנשים אחרים ולא באמת עברו אתגרים אישיים וטכנולוגיים.
* עדי   30/01/19 | 09:31
24. בתור אחת שבאמת יצאה מ8200 זה ממש לא נכון, כנסו לנתונים אמיתיים
מתכנת אחרי שנתיים ניסיון בצבא ירוויח בין 17 ל22, אחרי 3 שנים בין 20 ל28, ואחרי 6 שנים כבר באמת יקבל 30 ומעלה.
* בת 21   30/01/19 | 09:21
23. איזה שטויות, יוצא תואר מהטכניון לא מרוויח ככה
אז חייל עם הכשרה של שנה?
* טכניון   30/01/19 | 09:09
22. "מהנדס אלוגרתמים"
היה שווה לראות את כל הכתבה הזאת רק כדי לשמוע את ניר דבורי אומר "מהנדס אלוגריתמים" בדקה 4:24
* מישהו   30/01/19 | 08:08
21. משכורות שקריות ובכלל מידע שיקרי
אל תאמינו למילה שם - ומי שרודפים אחריו זה מקצועות מאד מאד ספציפים מ- 8200 ובטח שלא במשכורות שהוזכרו - ותמיד חשוב לזכור מה קורה לאחר גיל 40 - 45 לרוב האנשים בתחום כשקשה ביותר למצוא עבודה - אני בוגר היחידה בן 47 אגב
* אא   30/01/19 | 07:58
20. כוכבים יש בשמים...
* הייטק 20 שנה   30/01/19 | 07:20
19. חלאס לשקר, אף אחד לא עושה 50000 כשכר התחלתי
מי שכתב את הכתבה הזאת צריך לפטר אותו, מבלבל את כל הציבור, משקר, לא יודע לעשות כתבה, איפה הבן אדם ש*יוצא* רק לשוק ועושה 50,000₪? לא קיים, ולמצוא 1 או 2 כאלו זה לא משקף את השוק, אם כולם יקבלו סכומים כאלו אז זה ישקף את השוק, כתבה בדיחה, כותב שקרן
* יוצא 8200   30/01/19 | 07:00
18. למה לגרום לעוד ירידה באחוז הקרביים?
* צופה   30/01/19 | 06:53
17. Bb אל תתקע שם בבלפור, תלמד משני האהודים
Bb,הגיע הזמן שתשתחרר מחבורת הכלומניקים המקיפים אותך, וצא לעשות כסף גדול
* Bb לך על זה!   30/01/19 | 05:15
16. לימודים ושכר
כל הכבוד מלח הארץ
*  חגית   30/01/19 | 04:50
15. שטויות. היום כולם לוקחים מתכנתים אוקראינים ורק הQA בארץ.
הכתבה מדברת על יחידי סגולה מתחום הסייבר. ובדרכ המשכורת היא פרוייקטלית ולא ממש משהו מתמשך ליותר משנתיים לתחום.
* קצת מהאמת   30/01/19 | 04:26
14. וואלה ?
ומה בנוגע לקרחת בגיל 25 ???
* יובל    30/01/19 | 03:37
13. עצוב מאד אם זה נכון. ילדים בני 24 עם כאלה דרישות, מה יהיה בגיל 40
* Avi   30/01/19 | 03:16
זה לא נכון.
* אמיר    30/01/19 | 11:54
12. מסוג הכתבות שגורמות לך לרצות למות עם ה- 29.30
* לשעה שאתה מקבל   30/01/19 | 02:01
אל תדאג, אף אחד לא באמת מקבל סכומים כאלו.
יותר באיזור ה15-30K תלוי בכמות הניסיון שיש לך.
* אמיר   30/01/19 | 11:54
11. רוב החברה מ 8200 לא כאלה ביג דיל. מעיד על חברות פח
* אחד   30/01/19 | 01:36
10. הכתב שמאחורי הכתבה הזאת הוא סמרטוט
חוקר אבטחת מידע לא יקבל בחיים 100 אלף שח (ברוטו). אולי האלפיון העליון שיש לו עשר שנות שנות נסיון, וגם אז זה בספק. סתם כתבה מטופשת. מדובר בעיקר על יוצאי יחידות צבאיות בתחום אבטחת המידע שלהם יש ביקוש והם נקלטים מהר בבחוץ עם שכר גבוה התחלתי אבל לא 100000 וגם לא 50000
* דגכדגכד   30/01/19 | 01:35
9. איזה שטויות
יש אנשים שמסיימים תואר ראשון ולא מוצאים עבודה. וזה שמישהו היה ביחידה בצבא לא הופכת אותם לגאונים. אף אחד לא מקבל 30 אלף בסוף השיחרור ואתם מחרטטים. עוד לא ברור למה אבל ברור כמו תמיד שזה קשור למישהו שמממן את הכתבה
* בולשיט   30/01/19 | 01:17
8. מי החברות המטורפות שמעסיקות כאלה עובדים?
* ליאור חדד   30/01/19 | 00:39
גוגל
* א   30/01/19 | 14:17
7. הורסים את שוק העבודה!
המיונים לא קפדניים- חבר מביא חבר, העיסוקים יכולים להיות זוטריים ולא מקצועיים, הידע שנרכש לא תמיד הכי עדכני. לוקחים מקום של אנשים שלמדו והשקיעו. 8200 - אובררייטד לגמרי! היחידה הגדולה ביותר של עושי שום דבר!
* אחד שמבין   30/01/19 | 00:18
לאחד שיודע
דבריך נובעים ממקום של מירמור עצמי גדול, אומנם יש בודדים שנופלים בתפקיד שיחסית חסר עשייה, אבל הרוב המכריע נמצא במקומות של עשייה אין סופית, אני מעיד בתור אחד שנמצא במקום כזה, העשייה היא ברוכה ומלאת סיפוק, קיימות בלי סוף טכנולוגיות שאנחנו מתעסקים ומכניסים ליחידה, מאחל לך שתמצא את עצמך.
* לאחד שיודע   30/01/19 | 09:06
6. הגזמתם, אני מקבל 200 אלף דולר בלי לכתוב שורת קוד, וזה לא כולל משכרות 13 ומענק הסתגלות שיחרור ומענק הבראה
* אודי ברק   29/01/19 | 23:51
5. נסחפתם
נסיון אדיר בפרק זמן קצר? אין חיה כזאת... וכאחד שחשוף לנתוני שכר של המון חברות הייטק, המשכורות האלה לא קיימות בישראל ואגב גם לא בארהב, גם לא לטאלנטים גאונים
* יוסי   29/01/19 | 23:49
4. לאן אפשר לשלוח קורות חיים?!
נשמע חלום
* מחפש עבודה   29/01/19 | 23:44
נשמע חלום בלהות מבחינת הציפיות
* טל   30/01/19 | 00:42
אלי
* אלי   30/01/19 | 00:57
3. זה ממש לא שכר ממוצע, אולי מאיון עליון
המתכנתים שמקבלים את הסכומים האלה הם יחידי סגולה, ורק חלק מאוד קטן מהחברות באמת מעסיק את התותחים האלה. זה לא מייצג את כלל החברות והעובדים...
* טירוף   29/01/19 | 23:43
2. נו...
נו באמת .... 100k מאיפה אתם מביאים את הנתונים הללו...!!!
* די   29/01/19 | 23:35
מביאים את המשכורות של האחוזון העליון כדי לנפח את הכתבה
כדרכם של אתרי-חדשות למשוך עניין
* גל   30/01/19 | 00:53