HIX
תגובות (57 תגובות ב-20 דיונים)
20. בראשית שנות ה20 של המאה הקודמת אולי?
* הגהה חובה   02/03/18 | 04:45
19. איך אפשר לשים בכפיפה אחת מקרי אונס מזעזעים
יחד עם אנשים ביזאריים ודוחים (בעיני) שמנהלים מערכת יחסים שעדיף היה שלא הייתה מתקיימת, אבל עדיין מדובר בשני בגירים שזה רצונם.
* נתי   01/03/18 | 00:27
18. עד לא מזמן
גם הפרסים והעיראקים חיתנו את ילדיהם בתוך המשפחה. הפרסים זה כדי שהכסף יישאר במשפחה והעיראקים סתם בגלל שהם עיראקים
* א   20/02/18 | 14:15
סמעללה
חח.. כמה חולי שנאה וטירוף יכולים להיות מחשבות כנות ותמימות של אנשים. אתה טיפש ממש..
* יביבכ   23/02/18 | 23:27
אילו היתה לך בינה היית מבין שלחתן בני דודים זה לא גילוי עריות העיראקים היו מחתנים בתוך המשפחה בשביל לשמר על היהדות בעיראק לא התבוללו כמו אחרים אחרת היו באים עוד כמוך
* שי   25/02/18 | 15:29
מטומטמת הם התחתנו במשפחה כדי שלר תהיי היתבוללות .הם גרו בארצות ערב. א' ניראה לי על פי תגובתך שאת נוצרת מגילוי עריות.
* דבורה   17/08/20 | 12:07
17. מדוע לא מזכירים את המקרה הכי ידוע בישראל?
יאסר ערפאת היה אונס את בנותיו במשך שנים רבות. בידיעת כל משפחתו ואשתו. למעשה אחת מבנותיו הצעירות הייתה גם נכדתו. ברשות מנסים להסתיר את האמת המכוערת לגביו.
* דור   15/02/18 | 00:35
ליאסר ערפאת נולדה רק בת אחת
מאיפה הבאת את השטות הזאת יאסר ערפאת ככל הנראה היה עקר וגם בתו היחידה על פי השמועה נולדה ההפרייה חוץ גופית כשאחמד טיבי עזר להם בכך. אז למה לזבל את המוח סונט
* אני   15/02/18 | 17:33
16. במערכת יחסים כזאת יש את הבוגר שיש לו יתרון פסיכולוגי על הצעיר
דבר שגורם לניצול הצעיר עי הבוגר גם אם לצעיר נדמה שזה מבחירה חופשית, ולכן זה אסור.
* סיסרא   13/02/18 | 23:07
15. כואב שקיימים כאלה סיפורים עצובים
מסכנים
* שיר   11/02/18 | 18:32
14. שורש האיסור הוא התנ"ך. בלעדיו אין סיבה לאיסור היחסים (בין בוגרים כמובן)
* תחשבו על זה   10/02/18 | 19:43
יש סיבה. אבל בשביל זה צריך להכיר
אבולוציה והסתברות.
* Donald Duck   11/02/18 | 00:03
לא. שורש האיסור הוא הילדים הפגומים שזה יוצר. בני ישראל
לא המציאו את האיסור הזה
* .   11/02/18 | 16:23
יש היום אפשרות לבדוק גנטיקה לראות אם יש בעיה
האיסור הוא רק בגלל התנך ולא בגלל בעיות ולראיה מותר חוקית להתחתן בני דודים למרות שזה גם בעיות גנטיות
* משה דוד   13/02/18 | 20:15
לא, הסיכוי לבעיות גנטיות בזיווג בני דודים נמוך עשרות מונים מזה של זיווג אחים
בערך אותו סיכוי כמו בזיווגים בין בני אדם שאין ביניהן קרבה משםחתית. אפשר לראות את זה בקלות בקהילות שבהן נהוג לחתן בני דודים (בדואים, למשל).
* פני   20/02/18 | 16:26
בדואים
השכיחות של מחלות תורשתיות במגזר הבדווי גבוהה פי 10 מהשכיחות במגזר היהודי בגלל נישואי קרובים.
* וויז   20/02/18 | 23:29
אם חווה היא האמא המיתולוגית של כולנו זה אומר שכולנו צאצאים של גילוי אריות
* חי   25/11/23 | 12:33
13. אצל הבדואים זה קורה כל הזמן
* שימי   10/02/18 | 14:30
12. שכחתם את גואל רצון??
* שי   10/02/18 | 11:59
איזה שקרן
שקרן
* מישהו   10/02/18 | 20:46
למה ככה חזק?
זו תגובה פוגענית... חשוב לזכור שלמילים יש כוח! #יוםהמילההטובה2019
* ע   29/01/19 | 11:50
11. בא לי להקיא!
שכחתם את גואל רצון,הסוטה והחולה הגדול.
* מזעזע   10/02/18 | 10:15
10. ומשום מה "שכחתם" לספר על גלוי עריות אצל החרדים היהודים
* ס   10/02/18 | 08:15
טינופת
בא לי להקיא מבהמות שכמותך
* בהמה   11/02/18 | 00:53
מטומטם
אני בחורה חרידית,ואל תדבר שטויות ,אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה על הציבור החרידי ( ולא בטוח שזה נכון) אבל גילו עריות.... מה אתה מטומטם????????? תסתום את הפה יותר טוב
* שירה   11/02/18 | 01:28
לצערנו דברים כאלה קוראים בחברה החרדית. יש עדויות..
* לשירה   11/02/18 | 12:42
זה שזה לא קורה במשפחה שלך (אם זה אכן לא קורה),
לא אומר שזה לא קורה במשפחות חרדיות אחרות
* .   11/02/18 | 16:24
את חרדית ואת נמצאת באינטרנט?
את חרדית ואת נמצאת באינטרנט,?
* חרדי אמיתי   11/02/18 | 18:11
למה ככה חזק????
זו תגובה פוגענית... חשוב לזכור שלמילים יש כוח! #יוםהמילההטובה2019
* ע   29/01/19 | 11:51
אני מתפלא עלייך שירה.או,שאת לא יודעת,או שאת מיתממת.גילוי עריות נפוץ אצל החרדים .הישוב יבניאל שליד טבריה מפורסם בגילוי עריות רבים. היתה כתבה בטלביזיה בנושא.
* חרד למדינה.   27/08/20 | 01:15
כי זאת כתבה מתורגמת
* .   11/02/18 | 16:23
בכל מגזר הבעייה קיימת אז אל תקצין את החרדים כאילו שאצל החילונים זה לא קיים מספיק עם השנאה הדוחה הזאת
* הלל   20/08/20 | 04:22
9. שמעתי עלמקרים. בארץ׳ מזעזעים
חא פחות ואף יותר וחלקן מהמגזר החרדי ובאמת מזעזעות יותר
* גילי   10/02/18 | 08:13
שונאי הדת
וחלקן מהמגזר החילוני המלוכלך והבהמי
* אלי   11/02/18 | 00:55
החרדים הם מעוותי הדת היהודית הגדולים ביותר
* .   11/02/18 | 16:25
תפרט זה מדליק
* .   12/02/18 | 00:13
8. מכעיס מאוד שלמקרים המסופרים פה קוראים גילוי עריות! אלו סיפורי אונס והתעללות מינית ברובן !
אבא שאונס את הבת שלו זה אונס!!! זה שזה גם גילוי עריות על הדרך זה לא הופך את זה לעיקר! הבנות המסכנות לא עשו את זה מבחירה! לכתב שפרסם את זה תתביש לך! להפחית מהמעשה הנוראי של לאנוס את הבת שלך ולקרוא לזה גילוי עריות.
* הדס   10/02/18 | 00:56
נכון מה הקשר "גילוי עריות" רוב המקרים פה הם של מעשי אונס
* רוני   10/02/18 | 22:44
7. יש הרבה יותר מקרים כאלו מאשר מדווח בתקשורת
ועד שהדבר לא ישתנה התקשורת והחברה ככלל שותפים לעניין, למרות הזעזוע שהם מביעים.
* ד.   09/02/18 | 22:40
6. מאקו, כמה שאתם מקסימים...מפיצים אור ואהבה בעולם
* אחד   09/02/18 | 21:31
5. שאלה
אם גילוי העריות נעשה בהסכמה הדדית, בין בגירים, ולא מתוך כוונה להביא ילדים - מה בדיוק הבעיה עם זה? אף אחד לא נפגע מזה אז למה לשפוט אותם?
* אחת   09/02/18 | 21:11
Wtf??
באמת אבל באמת מה הבעיה בזה? עזבי את הפן המבחיל רק עצם המחשבה על זה גורמת לי כרגע לזעזוע... זה פשוט לא נכון זה פשוט לא!! אין מחילה לזה כי זה פשוט לא נורמלי ודוחה. גם בתנך זה פסול וזה מעשה נפשע ומתועב פשוט בושה.. והינה יקום לי אחד אתאיסט שיעיר לי על זה שהכנסתי את התנ"ך אבל כן זה מה יש זו עבודה זרה זה פשוט מזעזע רק לחשוב על זה..ללכת עם קו המחשבה אם הם רק מקיימים יחסים לא מתוך כוונה להביא ילדים לא עושה את זה לנכון ולגיטימי.. נכון אף אחד לא צריך להיכנס לחדרי חדרים של אחר, אבל עד שהגבול האדום נפרץ
* Wtf   10/02/18 | 00:40
אבל מה אכפת לך מה אנשים אחרים עושים?
זה מגעיל אותך, סבבה אבל כל עוד הם לא פוגעים באף אחד (בהסכמה ולא מביאים ילדים) למה זה צריך להפריע לך? אז מה אם זה מגעיל. גם סיגריות זה מגעיל וזה אפילו מזיק לאחרים גם בגלל העישון הפאסיבי הכפוי וגם כי זה מזהם את הסביבה. תכלס שחושבים על זה, סיגריות זה הרבה יותר גרוע. גילוי עריות מהסוג שציינתי לא מזיק לאף אחד.
* אחת   10/02/18 | 01:48
עוצרים את זה בשביל מניעה
עוצרים את הקשרים האלה על פי חוק, בשביל לא לאפשר לאנשים להגיע למצב שהם מביאים ילד לעולם, גם אם בטעות, ילדים מגילוי עריות הם בעלי סיכון גבוה למומים והחוק בשביל להקטין את כמות הילדים שיוולדו עם מום מתוצאה של התרשלות של הבני משפחה
* עדי   10/02/18 | 14:40
ואם מדובר באחים בני 50 פלוס שאין סיכוי שיביאו ילד בטעות?
ילדים מגילוי עריות הם בעלי סיכון גבוה למומים ואין ספק בכך אבל לא זאת הסיבה להתנגדות אלא הגועל והשפיטה האנושית. גם ילדים עם תסמונת דאון ושאר מומים קשים הם נטל על החברה בסופו של דבר ואף אחד לא מכריח הפלות במקרים כאלה... מסכימה איתך שברגע שהם מביאים ילד לעולם זה פשע אבל כל עוד אין ילד, שיהנו, מה אכפת לך! אתה לא בוחר את מי לאהוב.
* אחת   10/02/18 | 16:50
זה נכון חלקית
אכן, מבחינת ״ההגיון״ זו זכותו של כל אדם לבחור את בן זוגו, כל עוד זה לא נעשה מתוך כפייה על הצד השני. יש הבדל עצום בין ילדים שנולדו עם תסמונת דאון, שאגב להגיד שהם נטל על החברה זה נוראי ופשוט לא נכון, בנוסף ההבדל בין המקרים הוא שכל תינוק יכול להיוולד עם מום מסויים, אבל זה לעולם לא יהיה סיכון שזוג רגיל היה בוחר מראש. יש אנשים שאינם חולים אך יש להם גן חולה, והם יוודאו כי הפרטנר שלהם לא נושא את אוצו הגן בשביל לצמצם מצב שכזה. פה יש כניסה להריון מתוך ידיעה כי קיים סיכון גבוה לסבל של הילד.
* עדי   11/02/18 | 11:29
צודקת לחלוטין
מערכת יחסים בהסכמה בין בגירים היא עניינם הפרטי, ואין מקום להתערב בחייהם. גם לדעתי זה מגעיל, אבל מותר להם לקיים זוגיות בדיוק כמו שלאחרים מותר להיגעל. אף אחד לא נפגע מזה, אז שיהיה להם בכיף. אה, ויש הרבה הבדל בין גילוי עריות של יחסים בהסכמה בין בגירים, לבין מקרי האונס והרצח המתוארים בכתבה.
* E   10/02/18 | 12:10
תמיד במערכת זוגית כזו
יש שולט ונשלט, זו לא אהבה נורמלית.
* חן   11/02/18 | 07:51
אני גם נוטה לדעה שלך... כל עוד מדובר בבגירים
וללא ילדים, ואין צד אחד יותר דומיננטי וזה באמת מרצון חופשי, עד כמה שהמחשבה הזו מעוררת בנו גועל, זה עניינם מה שהם עושים בחדר המיטות.
* מישי   11/02/18 | 12:59
כי ילדים אף פעם לא נולדים בטעות?
* .   11/02/18 | 16:25
כי זו סטיה ופדופילם
* מישהי   20/02/18 | 01:51
היא כתבה בגירים, תלמדי לקרוא
* עדי   23/02/18 | 19:39
4. איכס ... איכס.. איכס...
* ו...איכס   09/02/18 | 20:25
3. במילה אחת; מ ז ע ז ע !!!!!
* שרון   09/02/18 | 20:19
2. מחריד ומעורר גועל!!!
* טל   09/02/18 | 17:34
1. מה עם סרסי וג'יימי לאניסטר?
* רותם   09/02/18 | 16:11
זוג מושלם
* ג'ופרי   09/02/18 | 19:12