תגובות (67 תגובות ב-49 דיונים)
49.
גם שנאל, קוקו שנאל היתה נשואה לקצין נאצי גרמני
27/06/21 | 15:00
48.
באספירין הומצא בכלל ב-1899, ע״י ידי יהודי שדי גנבו לו את ההמצאה אז. אבל זה הומצא 40 שנים לפני השואה
03/06/20 | 12:44
47. אני לא יודע כמה החלק של החברות היה בהשמדה אבל חברות שייצרו דברים להשמדה או התייחסו באכזריות צריכים להחרים
25/06/17 | 22:44
46. זה מטומטם
לכעוס על החברות האלה ולהחרים אותן זה כמו לכעוס על גרמניה ולהחרים אותה היום על מה שהיא עשתה לפני 78 שנה. זה דור אחר, אלה לא אותם אנשים, העולם השתנה, התקופה השתנתה, גרמניה השתנתה מקצה לקצה, היא המדינה הכי ליברלית בעולם אולי כיום, והיא אדיבה היום לניצולי השואה יותר מישראל.
24/04/17 | 13:59
לא מדויק בכלל
ראשית, הרבה מהחברות הללו ויש עוד לא מעט כמוהן מעולם לא התנצלו, או התנצלו באיזה משפט מסכן אחרי 80 שנה. שנית, האנטישמיות חיה ובועטת בגרמניה ולא רק מצד המוסלמים (אנו מתגוררת בגרמניה)
16/07/18 | 08:29
לא מטומטם בכלל לזכור ולא לשכוח...
לא אקנה לשימושי הפרטי רכב פולקסואגן ולא מרצדס. וגם לא מוצרי קרופ.
זה לא מוחלט ולפעמים אין ברירה:
קוריוז - כאשר עשיתי מחקר בארה"ב נזקקתי למכשיר (שולחן מסתובב) שבו המיסבים היו צריכים להיות מדוייקים עד אלפיות של מעלה. בכל ארה"ב לא ידעו לייצר אותם. מצאתי וקניתי רק בגרמניה (חברת Huber) שאני מתנחם בכך שאולי הם ממוצא יהודי.
אבל לסיכום, יש לי רתיעה בחיי האישיים מלהשתמש במוצרים גרמניים. הגיוני ? לא יודע ולא אכפת לי. לא רוצה לגעת במה שהעם הגרמני עושה.
14/01/20 | 02:35
45. חברות גרמניות
אבי ז״ל היה אסיר בחמישה מחנות ריכוז זוועתיים. באחד מהם, סקרז׳יסקו קמיינה, הוא שועבד במפעל של חברת האסאג בו יצרו מוקשים ימיים. רוב האנשים שעבדו במפעל, מתו תוך חדשיים-שלושה בשל מגע עם כימקאלים רעילים ללא שום אמצעי הגנה. צבע פניהם ושערם הפך ירוק, הם רעדו כל העת ואנשים בני 20-22 נראו כישישים. אבי ניצל משם ברגע האחרון כאשר הועבר משם למחנה אחר. כך שאם מישהו חושב שחיי העבדים היו נוחים יחסית, כדאי שיזכור את התנאים הנוראים בהם הם הועסקו במפעלים השונים.
26/01/17 | 10:40
44. משקיעים גם בישראל
במהלך מלחמת העולם השניה, חברת המזון השוויצית נסטלה פיטרה את עובדיה הבכירים היהודים על מנת להמשיך בקשריה עם גרמניה הנאצית.
כיום חברה זו היא הבעלים של אוסם, הישראלית.
28/02/16 | 08:45
43. פולסוואגן לא הומצאה ממוחו הקודח והדלוח של היטלר !
הגנב הקטן והשטן הגדול גנב את הרעיון מיהודי. כמה מפתיע...
תבדקו טוב את העובדות.
09/06/13 | 23:27
42. גזענות
יש כאן תגובות איומות , אני גם נכדה למשפחה אשכנזית שעברה את השואה, אבל לא צריך להגזים ! ובמיוחד לא לקשר מוסלמים לעניין , ורק שתדעו תמיד יהודים הסתדרו יותר טוב במדינות מוסלמיות (אתם לא מאמינים לי ? תעשו מחקר על שלטון בית עבאס - אני רק רומזת , היה שם מאד טוב ליהודים) , אז אני לא מבינה מאיפה הגזענות הזאת , הפלסטינים הם לא נאצים , הם חיו פה כשאנחנו היינו בגולה , וכן אפשר להבין אותם שפתאום מקימים להם מדינה של דת נפרדת מהם על השטחים . ומשהו אחרון- מדינת ישראל קמה בגלל השואה ושזה לא יקרה יותר לנו ולעמים אחרים , ומה שעושים פה לערבים ממש לא מוצדק ואפילו המילה ערבי היא נחשבת קללה . אז תחשבו פעמיים לפני שאתם זורקים מילים .
11/05/12 | 17:22
ל-42
רק דבר אחד אני לא מבין,למה אתם האשכנזים תמיד מגבים את אלה שרוצים להשמיד אותנו?לא למדתם מטעויות?הרי היטלר נתן לכם לא אחת ולא עשר אזהרות לצאת משם ולא הקשבתם,חיסלו לכם 6 מיליון אנשים ועדיין אתם חוזרים על אותה טעות
20/06/13 | 06:25
סייג לחוכמה שתיקה
לא כל האשכנזיים יכלו, גם אם הם ידעו לקום וללכת עם כל המשפחה. נראה אותך עובר עכשיו עם כל המשפחה שלך למדינה אחרת שלא מובטח לך בה כלום. אף אחד לא האמין שמישהו באמת יקום וירצח אנשים כי הם יהודים. המשפחה שלי הסבתא וסבא שלי חיו בכפר לא רק שהם לא ידעו (כי ברור שאז כולם קראו חדשות...) הם לא יכול להרשות לעצמם כלכלית לעזוב כי לא היה להם את הכסף... אבל הדבר הכי חשוב שרשמת שלקחתי לתשומת ליבי הוא שחיסלו לכם!! 6 מליון. אני מבינה שאתה לא חלק מאיתנו. אז אתה מוזמן להצטרף לחברים שלך הצדיקים שעושים על האש כל יום השואה בגן סאקר בירושלים. כי אתם ממש מתייחסים בכבוד לעם שלנו אז בטח שלא לעם אחר.
28/04/14 | 05:48
כי הראש האשכנזי תמיד מנסה להנדס את המציאות לפי רצונותיו
לפעמים זה עובד ומצליח ולפעמים זה גורם לאטימות וטיפשות משוועת
02/05/15 | 21:17
ברור הם רק תמכו בהיטלר החמודים שלך
אתם השמאלנים כמו שלושת הקופים לא רואים לא שומעים לא מדברים אה אתם כן מדברים זה הבעיה אתם מדברים וכולנו צריכים לסבול תטימטום והצביעות שלכם
26/08/16 | 03:23
41. tאם מישהו מחרים את המרצדס שלו
אני מוכן לקבל אותה
22/04/12 | 11:03
40. גם מדינת ישראל קמה בגלל המלחמה ההיא,,,
21/04/12 | 19:08
39. כתבה מצויינת .
לזה אני קורא עיתונות .
20/04/12 | 07:20
38. גם אני לא קונה מרצדס
כי אין לי כסף בשביל זה
19/04/12 | 19:33
37. והיום כולם מעדיפים להתעלם,ומאותה סיבה - כסף
19/04/12 | 19:21
36. להחרים את פורד לאלתר!
עם כל שאר המותגים אפשר עוד לעשות דיון, אבל חברה שהבעלים שלה הוא היה אנטישמי מוצהר- והוא עוד לקח יהודים בכפייה כדי לייצר את המכוניות!
מי אנחנו הנכדים שנקנה בחברה שהסבים שלנו הוכרחו לעבוד שם?
19/04/12 | 16:55
35. אני מכניס למעודפים בשביל לא לשכוח מי חתם עסקה עם "השטן"
ואני גאה ושמח שאני לא קונה ולא יקנה שום דבר ממה שהזכר כאן אני יודע שזה לא מה שיחסל אותם אבל ההרגשה שאני יוצר לעצמי היא אלוהית
19/04/12 | 15:41
34. ברוך השם אני לא צורך כלום ממה שהזכרתם
ועכשיו בטוח שאני לא ישתמש במה שהוזכר פה גם עם יתחילו לשים קולה בברזים ויחלקו פולצבגן חינם
19/04/12 | 15:38
33. גם היום חלק גדול מהחברות האלה סוחרות עם השטן
כל אירופה ,חוץ מאנגליה, שיתפה פעולה או נאנסה מרצון ועשתה הרבה פחות מכפי שאפשר היה. ומה מגיע מאנגליה? פורד...אז לא נקנה מאירופה?
היפנים שיתפו פעולה עם הנאצים אז לא נקנה מיפן?
האמריקאים לא בדיוק התלהבו כשביקש מהם להפציץ את אושוויץ,,,אז לא נקנה מהם?
אני מציע לשפוט את כולם לפי יחסם לישראל ולעם היהודי היום ולא לפי מה שעשו לפני 70 שנה - כמובן לזכור ולעולם לא לשכוח אבל להחרים את סימנס היום כעונש על מה שהיה אז - נראה לי לא לעניין.
19/04/12 | 15:30
32. גם אדידס ופומה היו נאציות והישתייכו למפלגה הנאצית
19/04/12 | 14:18
רק נייקי
16/04/15 | 22:27
נכון .אך אם היית לומד הסטוריה היית יודע שכל מי שרצה עבודה בגרמניה הוכרח להשתייך למפלגה הנאצית
אדי דסלר המייסד של אדידס לא תמך כל כך במפלגה הנאצית ואילו מייסד פומה היה תומך נלהב
28/03/17 | 19:59
31. ומתי תהיה כתבה על הפלסטינאצים שיורים עלינו טילים - ואנחנו שולחים להם כסף?
זאת הבעיה - תמיד אנחנו יודעים לבקר את האחרים, אבל אנחנו עושים דברים שאמורים לחסות תחת אותה ביקורת.
מי נתן נשק לאויבים שלנו? אנחנו. מי מספק להם כסף מדי חודש? אנחנו. מי מספק להם דלק? אנחנו. וכו'.
19/04/12 | 13:58
30. פולקסוואגן - רעיון שנבזז ממהנדס יהודי בשם יוסף גנץ
רעיון המכונית העממית היה של מהנדס יהודי בשם יוסף גנץ, שהנאצים החרימו ממנו תוכניות.
http://transportationet.com/2006/06/20/joseph_ganz/
19/04/12 | 13:57
29. כולנו צבועים
כולם צבועים, כולנו צבועים
אז בואו לא נרים גבה כשאנחנו קוראים את הכתבה הזו כי לצערי ככה עובד העולם. כסף זה הערך העליון וכשזה ככה אז כל ערך אחר נמחק.
ושלא תתבלבלו, זה נאמר מכאב.
19/04/12 | 12:37
28. קודאק פשטה רגל לפני חודש
למי שלא ידע..
19/04/12 | 12:20
27. לא לקנות את המוצרים האלו יש תחליף י
19/04/12 | 11:26
כתבה
אס על תשתמש במכונות EMR או CT או כל מכונות שיש בביתי חולים בישראל ,הן כולן תוצרת Siemens
24/04/17 | 17:39
26. ניצול מכפיר של ניצולי השואה
בואו לא נשכח את הישראלים הנחמדים, שבנו עסקים פורחים על גביהם של ניצולי השואה. כל "היקרים" למיניהם שגבו עמלות שמנות וניצלו בצורה מכפירה את מצוקתם של הניצולים.
19/04/12 | 11:02
25. תעשה כתבה
על חברות שלא שיתפו פעולה אם הנאצים זה יהיה גם מעניין
19/04/12 | 10:45
חברה שלא שיתפה פעולה עם הנאצים...
למשל סיטרואן....
הקים אותה מהנדס יהודי בלגי.
החברה היתה ידועה בחדשנות שלה שאותה הוביל אותו מהנדס.
בזמן מלחמת העולם השניה החברה נמנעה מלעזור לנאצים.
עד היום הרכבים של החברה ידועים בחדשנות שלהם, ובאופי מיוחד. זאת על אף שכיום הם חלק מקונצרן פגו-סיטרואן.
ולא.. אני לא קשור בשום אופן לסיטרואן. אבל יש לי סימפטיה לרכב.
14/01/20 | 02:25
24. מה שמזעזע לראות זה את החיים הנורמליים שהמשיכו בשואה כרגיל!
עצוב לראות שחברות גדולות ומצליחות כלכך ראו בשואה עוד חלק אינטגרלי מהחיים, השואה לא הייתה עוד סתם מלחמה בין צבאות וחיילים (שזה גם דבר רע בפני עצמו). הכי חשוב זה לזכור ולשמור שחלילה לא תהיה יותר לעם היהודי בפרט ולעולם בכלל.שזכה לגאולה שלמה ולשלום של אמת .
19/04/12 | 10:20
23. לא קונה יותר הוגו בוס
19/04/12 | 10:19
22. יאלללה חרםםם
19/04/12 | 10:16
21. זה דווקא מאוד הגיוני..
עם כל העיקרון הזה של ה"חזק שולט", הרי כל התאוריה של הקפטלסיזם מבוססת על זה - תחרות ומי שחזק שורד בתחרות ומי שחלש לא ונרמס.. וכל החברות הגדולות שורדות ורומסות את שאר החברות ואת כל האנשים החלשים ואת עניי העולם (ניצול עבדות בסין, אפריקה, דרום אמריקה..לא חסר מקומות). לא חידשתם כלום.
19/04/12 | 09:49
20. הסבים שלי במקור מעיראק וצפון אפריקה ואני לא משתמשת באף אחד מהמוצרים האלו
ואני גאה שאני לא משתמשת באף אחד מהמוצרים ברשימה של הכתבה הזאת
אני שונאת קולה
לא משתמשת בקודאק
המחשב שלי לא קשור לIBM ואני גם לא עובדת שם
שאר החברות לא מוכרות לי ולא משתמשת או קונה מהן
אז מה אם סבים שלי לא היו בשואה? מבחינתי כל העם היהודי זה משפחה אחת גדולה לא משנה מאיפה הוא בא.
זה לא כל כך קשה להחרים את המוצרים, תנסו ותראו - אגב למכורים לקולה- מספיק ( לידיעתכם) שבועיים כדי להגמל מזה ואתם לא תרצו לגעת בזה יותר. היום אני רואה אנשים באמצע יום חם שותים את זה וזה עושה לי תחושת בחילה - זה ערימה של חומרים לא טובים בפחית אחת שפשוט הורסים את הגוף השיניים מה לא.
העניין הוא מצד שני שאין כ"כ טעם להחרים את החברות האלו, כי מי שבאמת מציק לנו ומפריע לנו זה מדינות ערב, איראן, סוריה, מצרים, לבנון, טורקיה, לא ננצח כלום אם נחליש את הכוח של מי שלא עושה לנו כרגע צרות רציניות מדי ( לא אמרתי שאין בכלל נאצים יש אבל כוחם מועט) ונחזק את הכוח של האכזריים לא פחות ( אסד דוגמא מופתית וגם לאיראנים לא חסר)
מבחינת מדינות ערב מה שהם היו עושים לנו הרבה יותר גרוע מהשואה- אותם צריך להחליש!
19/04/12 | 09:21
כל הכבוד לך
תבורכי על כך שאת מזדהה כישראלית.
כישראלי ממשפחת ניצולי שואה הנשוי לאשה מקסימה שהוריה ממוצא דומה לסבייך, חשוב שנהיה כולנו ישראלים ושנבין שזו שואת העם היהודי ונפסיק למתג עצמנו לפי מדינות בהן נולדו סבינו וסבותינו.
19/04/12 | 09:38
צודקת, גם המשפחה שלי מעיראק, אבל זה לא קשור
לא נוגע במוצרים גרמניים ושל החברות האלה במיוחד (את מה שכתוב פה אני יודע מזמן), מה שעצוב, זה שהשרים שלנו נוסעים באאודי...
30/05/12 | 08:15
19. כתבה מעולה!
טוב לדעת ...
19/04/12 | 09:19
18. מה הבעיה יש תחליף פתוחים ישראליים כתחליף
19/04/12 | 08:54
17. כתבה מעולה ממש נהנתי לקרוא וללמוד עוד
19/04/12 | 08:20
16. לא משנה איך מסתכלים על זה
כל מלחמה זה בשביל לעשות כסף..
19/04/12 | 08:16
15. מרצדתס ?????
19/04/12 | 03:12
14. בשם אחינו היהודים:
בפעם הבאה שאתם רוכשים:מכוניות מסוג פורד ,תזכרו שדמם של אחיכם היהודים זרם ברחובות אירופה בגלל תמיכתו של הנבל.
19/04/12 | 02:17
13. ומה עם עורך דין ישראלי שמגן על נאצי
19/04/12 | 01:35
מי? שפטל?
21/04/12 | 11:35
12. מה בדיוק אתה אומר? אבות אכלו בוסר ושני הבנים תקהנה?
לא לקנות יותר הוגו בוס בגלל שהאב המייסד אולי היה נאצי?
19/04/12 | 01:34
לא אולי היה.
19/04/12 | 12:56
11. להחרים את החברות האלו
מי שיהודי ואכפת לו אז שיחרים את החברות הללו! הן אלה שעזרו בהריגה של 6 מיליון יהודים!
19/04/12 | 01:22
10. קודאק כבר מזמן לא חברה "משגשגת"
קודאק ממש לא חברה משגשגעת, לאחרונה פשטה רגל ופיטרה אלפי עובדים.
ונכון, החברות האלה פעלו עם הנאצים, אבל תזכרו שהאנשים שניהלו אותם אז זה לא אותם אנשים, ואני בטוחה שהאנדים שמנהלים כיום לא בעד השמדה המונית. כי כמו שאתם אומרים שעכשיו גרמניה בסדר, והשלטון התחלף, כנל החברות הללו... מה שהיה אז, זה לא מה שיש היום.
ומדברים על עבודות כפיה, והעובדה שיותר מחצי מהעולם מעסיק ילדים קטנים בסין שמקבלים לחודש מה שאנחנו עושים לשעה ועוד בוכים על זה שזה "מינימום" גם גורמת לכם לא לקנות? לא, נכון? למה? כי הם לא יהודים..
תפסיקו לזרוק הערות ומלמולים לאוויר בלי לחשוב שניה לפני.
19/04/12 | 01:15
מסכימה איתך
19/04/12 | 10:39
9. אכן כתבה מצויינת! מעניין מאד
19/04/12 | 01:11
8. כתבה מעולה! כל הכבוד לכותב אורן דותן -
מדובר בפיסות מידע חשובות מאוד וראוי שאף תעשה על זה כתבה טלוויזיונית. יישר כוחך!
19/04/12 | 00:34
7. כתבה טובה ומעניינת, תודה!
.
19/04/12 | 00:15
6. פורד
היום אבל פורד מיוצר בארצות הברית חא בגרמיניה
18/04/12 | 23:55
גם אז זה יוצר בארה"ב, מה הקטע..?
פורד ייצר את מכוניותיו מאז ומעולם בארה"ב, והיה בקשרים עם היטלר. מעולם לא ייוצרו מכוניות פורד בגרמניה. תגובה חסרת פואנטה.
19/04/12 | 02:06
אתה טועה
לפורד יש עדיין מפעלים בגרמניה,
בדרך כלל המכוניות עם המנועים הקטנים יותר באות משם.
19/04/12 | 11:17
5. אי אפשר לסמוך על הגויים האלה!!!!!!!
18/04/12 | 23:43
4. הכל זה ביזניס היה ויישאר לעד.. ואל תמכרו סיפורים ,
ראו מקרה נחום מנבר, ושאר רודפי בצע
18/04/12 | 23:21
לא הכל ביזניס
חבל שאתה מזלזל ולא הכל ביזניס בחיים יש דברים מעבר
19/04/12 | 09:21
3. חשוב לדעת תודה לכם!
18/04/12 | 20:41
2. כתבה מעניינת וחשובה
כל הכבוד
18/04/12 | 17:26
1. כתבה מושקעת, טוב לדעת
18/04/12 | 16:29