החדשות
תגובות (49 תגובות ב-28 דיונים)
28. ולמה בדיוק אזרחי המדינה צריכים לממן את זה?
* פז   22/07/18 | 17:10
הם לא צריכים, הם פשוט צריכים לאפשר פונדקאות בישראל בלי מימון של המדינה
* אודי   12/06/19 | 18:42
27. צודק!
לבטל
* בוריס   21/07/18 | 06:32
26. הם חושבים שמכינים ילד כמו שמכינים עוגה
שיוויון זכויות גם לילדים שמגיע להם אפשרות שתהיה להם אמא. ממש מסכנים. בשביל שזוג הומואים יוכל להעלות סטורי עם עגלה ותינוק אז ילד צריך לחיות כל חייו בלי אמא בלי ששאלו אותו אם הוא מעוניין בזה. ככ הרבה אנוכיות. הקהילה הזאת הורסת כל חלקה טובה
* מר שפוי    20/07/18 | 14:36
סתום ידביל... כאלו לא חסרות אמהות מטורפות במדינה, ראה ערך האמא שהזריקה לילד אינסולין, כמה עצוב לילד שיש לו אמא כזו
* aaa   21/07/18 | 12:31
התגובה הכי הכי לא קשורה שראיתי!!!
ילד יכול לקבל אהבה גם מאמא ואבא וגם מ2 אבות או 2 אמהות צא מהסרט
* גברת שפויה   22/07/18 | 21:10
25. נו ו... אתם משכירים גוף של אדם ומקבלים ילד!! בן אדם שלם
חי ונושם!!! מה ציפיתם לשלם? 200 ש״ח? לדעתי צריך לעלות אפילו יותר! זה בן אדם! אתם אשכרה קונים תינוק!
* !!!   20/07/18 | 13:11
24. דעה
פחחחח, למה אתם חושבים שבארץ זה היה יותר זול? חיים בסרט ההומואים האלה
* דויד   20/07/18 | 13:09
23. יש המון רווקות פה שרוצות לעשות ילד.
כך חוסכים בעלויות והילד יהודי הלכתית.
* קרן   20/07/18 | 13:02
22. הומואים ולסביות נדפק לכם המוח קודם תתקנו אותו
* תום   20/07/18 | 13:01
21. תהליך מסובך.לא פשוט יותר להביא בהורות משותפת?
* ימית   20/07/18 | 13:00
20. פונדקאות זה סחר בנשים, ולכולם אכפת שלשני גברים יהיה ילד- שיאמצו
העולם השתגע???? ממתי נשים הפכו להיות רחם להשכרה? ממתי תרומת איברים בכסף היא חוקית??? אשה ממצב סוציו אקונומי נמוך מוכרת את גופה, עוברת טיפולים מוזרקת הורמונים, נושאת ילד בקרבה ועוברת לידה!!! או אפילו ניתוח קיסרי בשביל 60000 דולר וזה תקין??? למה נשים לא עושות זאת בחינם? כי המניע הוא לא אלטרואיסטי! זה ניצול פר אקסלנס של אוכלוסיות מוחלשות, בדיוק כמו זנות. איך המדינה נותנת לזה יד? ותשאלו מה קורה לאישה שמפילה? כלום... היא לא מקבלת כלום...
* אני   20/07/18 | 12:33
מדוייק
.
* דוד   20/07/18 | 14:00
אני נורית ואני פונדקאית גאה לתאומים וממש לא הרגשתי רחם להסכרה...
אני נשואה ללא בעיות כלכליות עם חלום לתת מעצמי משהוא משמעותי ..הרגשתי כמו לב להסכרה ולא רחם להסכרה והעיניין הכספי לא היה העיניין פה.. התהליך עצמו עד סופו מילא אותי באושר ..וככה הרבה תהליכים שאני שומעת עליהם בארץ. כניראה בארץ נשים פונות לתהליך ממניעים נפשיים ומתוך בחירה ורצון מלא. היו גם קשיים בתהליך אבל אני שמחה בו וקיבלתי ממנו מתנות שישארו איתי לנצח.. בשבילי זו הייתה נתינה ממקום אמיתי ועמוק וממש לא ניצול וזנות וכל המילים האלו שלא מכירות את התהליך לעוצרו ולרוחבו
* נורית הפונדקאית   22/07/18 | 17:03
תקראי את הנתונים. רוב הנשים עושות את זהעבור הכסף. רוב הנשים עם השכלה מינימלית. רוב הנשים מוכרות את הרחם ולא את הלב שלהם!
* הדס   31/07/20 | 10:37
אני אישה ואני מסכימה איתך. יש לאסור רחם להשכרה ותרומת איברים. אוכל לכתוב מאמר שלם על העניין אבל זה לא המקום. מה שנותר לי להגיד- הומואים יקרים. אין לי שום בעיה איתכם. אנחנו לא כלי להביא לכם ילדים !!! אנחנו לא רחם להשכרה בשבילכם. יש ילדים לאימוץ. רוצים להיות הורים, תאמצו!
* הדס   31/07/20 | 10:33
19. צר לי לפוצץ את הבועה בישראל זה גם בלתי אפשרי
פונדקאות בישראל יקרה מאוד עד בלתי אפשרית כך שזה לא הפתרון. מבינה את הקהילה הלהטבית אבל כסף הוא לא העניין פה. בישראל פונדקאות יקרה בטירוף ושלא יבלבלו את המוח
* יעל   20/07/18 | 12:15
18. הם רוצים לקחת ביצית מאישה אחת רחם מאישה אחרת שחס וחלילה הילד לא ידע מי אימו.....
ככה נראים סוחרי הילדים הגדולים בעולם.
* דנה   20/07/18 | 12:09
17. "חוקי רק בצפון אמריקה" - לתושבי חוץ. במדינות רבות האימוץ והפונדקאות פתוחות לתושביהן הלהט"בים.
* Ccyclist    20/07/18 | 12:07
16. אז אולי "ברוך שלא עשני אישה" זאת לא ברכה מוצלחת כל כך...
כי כיום יש יתרון לנשים, שיכולות להיות גם יחידניות. ואילו לגבר (גם סטרייט) קשה להיות יחידני. טוב. לכל דבר יש יתרונות וחסרונות. בכל מקרה, זאת לא בעיה של להט"בים אלא בעיה של גברים באופן כללי.
* מישי   20/07/18 | 12:03
15. פונדקאות לגברים
יש פה המון תגובות של אנשים חשוכים עם דעות פרימיטיביות, אנחנו ב2018, תתקדמו. הדעות שלכם אומרות יותר עליכם מאשר על אנשים שרוצים לגדל ילד כמו כולם. נטייה מינית זה דבר מולד, לא בחירה, לכל הבורים שכותבים פה תשובות הזויות , לכו תלמדו משהו, לכו קבלו השכלה , נשארתם בימי הביניים וזה מראה כמה אתם לא מבינים כלום בענין.
* לי   20/07/18 | 11:46
אם זה מולד, אז גם בימי הביניים זה היה קורה. פשוט זה שיגעון של הדור האחרון.
* רונן   20/07/18 | 13:50
14. "הליך שיכול להתבצע באופן חוקי היום רק בצפון אמריקה"
תשאלו את עצמכם למה זה לא חוקי ברוב העולם. כי זה סוג של סחר באיברים וככה זה באמת מוגדר בצרפת
* טוסטר   20/07/18 | 11:32
13. ולמה אנחנו צריכים לממן את השיגעון הזה.
איכססססס
* חייל   20/07/18 | 11:29
12. אז שהומו עני יתחתן עם הומו עשיר, נפתרה הבעיה
* יעאו   20/07/18 | 11:09
11. למה פונדקאות לא מחוץ לחוק?
אגלה לך סוד! הם אף פעם לא יכולים להביא ילדים לעולם בכל מקרה!! מה שהם כן יכולים לעשות זה לקנות ילד!!! שזה סחר בבני אדם לכל דבר!! ההבדל הוא האם הם ישלמו הרבה מאוד ועל חשבונם מה שיקטין את הסיכוי לסחר בתינוקות וכנראה יפנה אותם לאפיקים הבאמת תורמים לחברה כגון אימוץ ילדים יתומים!! או שאנחנו נשתתף בפשע הנורא הזה ונממן אותם וכך דפקטו נממן סחר בבני הדם! שלדעתי צריך להיות מחוץ לחוק!! אנחנו נהיה שותפים לו בכפיה ונגדיל את הדבר ההזוי הזה לממדים מפלצתיים!! אם אין כסף לקופת המדינה בטח שלא צריך להעלות מיסים בשביל זה! ואם יש אז שיעלו את קצבת הזקנה למשהו נורמלי או שיעשו בערך מליון ואחד דברים אחרים לפני שמתחילים לממן סחר בבני אדם!!! המדינה לא צריכה לתמוך בקניית ילד ע"י מימון פונדקאות לאף אחד!!! לא לסטרייטים ולא להומוייים! מה גם שלהיות הורה זה זכות ולא חובה!!! זה לא איזה משהו בסיסי שהמדינה צריכה לתת לכל מי שרוצה! הייתי שמח אם לא היו כופים עלי לממן סחר בבני אדם לאף אחד! ובהקשר הזה אין ספק שיש כאן אפליה!! וזה כי הכנסת שלנו מושחתת שברובה מורכבת מאנשים המאמינים בקיומה של מפלצת הספגטי(ש-לה הם קוראים אלוהים) והוא חושבים שהיא חושבת שהומוהים זה חטא... אשה היא לא מפעל לייצור תינוקות שאפשר להזמין כשרוצים!!!! הכתבה-זעקה שלהם צריכה להיות לא למה נותנים לכולם לסחור בילדים על חשבוננו ורק לא להומויים, אלה למה לעזאזל בכלל נותנים למישהו(כל מישהו! גיי או סטרייט) לסחור בתינוקות! ועוד על חשבונו?!?!?!?!?!?
* דוד   20/07/18 | 11:08
הסחר הוא לא בילדים אלא בגופן של נשים.
הילד שנולד הוא ילד כמו כל ילד אחר. והוריו אוהבים אותו. אבל בדרך לשם הם מנצלים נשים מוחלשות, שמשמשות להם אינקובטור. וזה נכון לא רק לגבי להט"בים, כמובן, אלא לגבי שימוש בפונדקאות באופן כללי.
* מישי   20/07/18 | 12:01
נראה אותך מאמץ. חכם גדול!
* ספיר   20/07/18 | 12:40
כל כך הרבה שטויות בתגובה אחת...
* אני   20/07/18 | 12:43
מסכימה עם כל מילה.
פונדקאות היא סחר בבני אדם, סחר באיברים וניצול ציני של מצוקות של נשים בעולם השלישי. איזה מן חברה אנחנו שאנחנו תומכים בזה? מגיע להומואים ולסביות להקים משפחה, אבל לא ככה. פונדקאות של קרובת משפחה (כמו עם תרומת איברים), לא בשביל כסף.
* אחת   20/07/18 | 13:13
מסכימה לגמרי, לא הומופובית, רק חושבת שיש דברים אחרים שאפשר לעשות אם הכסף הזה
* Mmm   20/07/18 | 13:24
10. הפחתתם את הסכומים שבכתבה
העלויות בפועל לא פוחתות מ 150 אלף דולר ובמקרים רבים מאמירות עד ל 200 אלף דולר ויותר בגלל הוצאות רפואיות וביטוחיות. זהו בור כלכלי ללא תחתית שלאף אחד לא ברור איך הוא יוצא ממנו.
* אורן   20/07/18 | 11:05
9. הורות בהסכמה להומו ולסבית זה הפתרון
לא יותר פשוט שהומו ולסבית יביאו ילד משותף . יחסוך לכולם עוגמת נפש לילד יש אבא ואמא . או שיאמצו ילד שאומנה . הם פשוט אגואיסטים וחושבים רק על עצמם לא אכפת להם מההשלכות למעשיהם לדגומא : 1 . האישה שנאלצת עבור כסף להוציא בייצית מגופה 2 . האישה הפונדקאית שנאלצץ להשכיר את הרחם שלה ואח"כ לסבול מבעיות פסיכולגיות 3 .הילד האומלל שאינו יודע מי אימו ולמה הוא שונה מכל הילדים שיש להם אמא .
* אא   20/07/18 | 11:03
8. תתמודדו
ההליך יקר אז מה?? א.המדינה לא אמורה לממן לאדם בריא הליך שכזה ב.ילד לא אמור לגדול בלי אמא ג.אתם רוצים ילד תרשמו לנישואין בחו"ל עם ה"אמא" של הילד העתידי ותשלמו הרבה פחות...
* יוני   20/07/18 | 11:03
כמה בורות בתגובה אחת
* הדר   20/07/18 | 12:41
לא הבנת כלום. אף אחד לא דורש מימון. רק שיוויוו זכויות
* ישראלי    20/07/18 | 12:45
7. טיפולים בהתמכרות לגבר אחר
עולים פחות כסף סתם בזבוז כסף
* לפיד   20/07/18 | 10:55
אין כזה דבר
* אני   20/07/18 | 12:44
6. שני גברים לא יכולים להביא ילד לעולם נקודה!אי אפשר לצפות שכספי המיסים ישנו את טבע העולם
חוצפה. למה שאני אממן משהו שהוא נוגד את הטבע.?אם זאת מעריך ואוהב את הקהילה.אבל באמת יש גבול
* אחד   20/07/18 | 10:26
למה שאנחנו נממן שירותי דת לחרדים?
* ישראלי    20/07/18 | 12:44
כי אומו הוא דפוק בראש
* תם   20/07/18 | 13:03
הומאיות היא לא נגד הטבע!
להפך. בטבע יש המון חיות חד מיניות. ככה האלוהים שלך יצר. אז די עם הקשקשת.
* אחת   20/07/18 | 13:15
5. שיביאו ילדים עם נשים לסביות או רווקות במשמורת משותפת מה קרה
* למה לא   20/07/18 | 10:02
4. שיביאו ילדים עם נשים לסביות או רווקות במשמורת משותפת מה קרה
* למה לא   20/07/18 | 10:02
בואי נראה אותך מכניסה גבר זר לחייך
ומביאה איתו ילד , תזכרי שאבות גאים הרבה יותר מעורבים והם דואגים הרבה יותר לחינוך של ילדיהם. כל פיפס, כל טיול או נסיעה לחו"ל, חוג, ערכים.. ה-כל נעשה בשותפות של שני אנשים זרים עם השקפות עולם שונות. מתכון לאסון. קל לדבר. את היית מסכימה שיתערבו לך ויחליטו בשבילך עם מי ואיך לגדל את הילדים שלך?
* בורה   20/07/18 | 12:44
3. שיביאו ילדים עם נשים לסביות או רווקות במשמורת משותפת מה קרה
* למה לא   20/07/18 | 10:02
2. אף אחד לא מתייחס
לנשים הפונדקאיות שהופכות להיות רחם ללא נשמה, לתורמות הביצית שלעולם לא יכירו את ילדיהן, ולילדים שלא ידעו לעולם מי זאת בעצם אמא?אני בעד שוויון זכויות להומיים, ונגד פונדקאות באופן גורף. גם נגד תרומת זרע. לא חייבים להעביר את הגנים, אפשר לאמץ ילדים שגם כך אין להם בית.זאת פנייה לקהילה הגאה ולסטריטים כאחד.
* מיכל   20/07/18 | 09:30
1. גם פה יעלה להם
מה הם חושבים שהאם הופנדקאית תעשה את זה חינם? הכל כסף
* ורד   20/07/18 | 09:28
למהההה????
שילכו שירפאו את עצמם יעלה הרבה פחות. לא מבין . זוג הומואים יקחו ילד מסקן ויגלדו אותו בלי אמא????? זה יקר להם??? שיעברו טיפולים שיהנו מבחורות פצצות שיש לנו בארץ
* אלי   20/07/18 | 11:44