תגובות (75 תגובות ב-51 דיונים)
51. מי עשה מחקר, אשכנזיפט?<
יש שירים רגועים גם שם..
19/09/13 | 20:11
50. הנהג בתמונה חגור!כל מוזיקה
כל מה משמסיח הדעת, רוק פופ ים תיכוני ישראלי וכו',בקולי קולות,מנתק מן הסביבה.
לפי צורת הנהיגה המסוכנת של רבים,הרוצים לעקוף ,אך לל איתות,קודם פולשים לנתיב שלי וכמעט מורידים כנף של מכוניתי,אחר כך בנס,ממשיכים לימין,או לשמאל.
כדי לעקוף ,קודם חותכים,אחר כך מגבירים מהירות!!
איתות: חלילה,הוינקרים יתבזבזו.
אתם רוצים להתאבד,עשו זאת במקום אחר.
נמאס!!
מה שמדהים אותי מחדש כל פעם הוא שמרבית הנהגים הפרועים: גברים עם ילדים קטנים ברכב!!
למזלי אני אוהבת לנהוג.
למרות הכל.כה חבל על כי יש אווירת אימים בכביש.
04/06/13 | 11:25
49. כל מוזיקה או
הסחת דעת זה מסוכן בנהיגה- פעם אחת הספיקה לי להיות מעורב בתאונה עם הרכב, למדתי לקח והתקנתי מערכת התרעה איווקס- עולם אחר על הכביש.
17/03/13 | 20:43
48. ממש נגמר למדינה רעיות למחקרים שיבזבזו כסף
דיי כבר!
איזה שטויות
17/03/13 | 15:12
47. גם אם אני אשמע בטהובן בפול ווליום זה מסוכן
כי מאבדים את הריכוז ולא שומעים מה קורה מחוץ לרכב וגם ככה הנהג הישראלי נוהג כמו בהמה!!
17/03/13 | 07:24
רק יש הבדל בהשפעת השמיעה על הריכוז בנהיגה
בין מוזיקה רועשת למוזיקה קלאסית
17/03/13 | 19:53
46. למה הפרופסור בלי חגורה????????
עזבו שטויות אשכנזים ספרדים...
16/03/13 | 23:52
45. נסיעה איטית סכנה!
אתם יכולים לעשות מחקר ותאורטית הוא גם צודק שנהיגה איטית מסוכנת!!
מכיוון שנהגים שנוסעים במהירות הם הרבה יותר קשובים לכביש ומרוכזים..
16/03/13 | 22:07
44. למה להזכיר דווקא מזרחית
למה להזכיר דווקא את המוזיקה המזרחית כשבכתבה עצמה מתברר שאין הבדל בין מזרחית לבין האוס ופופ??
ככה מעודדים גזענות ופילוג!!!
16/03/13 | 22:04
43. חגורה !!!!!!!!!!!!
הרבה יותר מסוכן להיות בלי חגורה אבל מזל שהוא לא מזרחי כי אז גם על זה היה טענות
16/03/13 | 17:39
42. האשכנזים מרוסיה ומזרח אירופה משתמשים בשב"כ כדי
להכשיל את המזרחים והאינטלקטואלים שלהם מקום המדינה ועד היום.
די לתמימות המזרחית!
16/03/13 | 14:56
42 יאללה. צא כבר מרגשי הנחיתות שלך.
17/03/13 | 01:43
41. ועכשיו, אחרי שירדתם על המוזיקה המרחית ה"עלובה" והבעתם את שנאתכם לאשכנזים המתנשאים,
16/03/13 | 11:49
40. אשכנזים
זה האשכנזים עשו את המחקר הזה מיליון אחוז. גזענים!!
16/03/13 | 09:50
עובדות כואבות למיזרחים טיפשים מכוערים ניצחית!
16/03/13 | 14:02
39. מה שמסוכן פה זה המראה הפנורמית וחוסר חגירת החגורה!
15/03/13 | 22:54
38. את המתמטיקה החלו בה היוונים ולא ערבים !!!
-לעלם הצעיר מי שהחל במתמטיקה אלה היו יוונים .!!!
-אם מדברים כבר אז זה מוסלמים ולא ערבים רק בשבילך .!!-אותם מוסלמים שהם אפילו יותר מוצלחים וחשובים היסטורית ממיזרחים !!!.-ורק בשבילך גדולי המתמטיקאים בהיסטוריה הם יהודים אשכנזים כמו בכל תחום אקדמי בהיסטוריה !!!
15/03/13 | 20:00
מקורות האשכנזים כנראה מהכוזרים (עם טורקי = מזרחי))
חפש את המחקר בעיתון ישראלי גדול ידוע: "מחקר: יהודי אירופה הם צאצאי הכוזרים". לך תקרא, תשכיל קצת, לא כואב כמו הטמטום.
15/03/13 | 20:25
37. קראתי את הכתבה וניכנסתי במישהו...
15/03/13 | 19:22
36. מאקו אולי בבקשה תמחקו את כל התגובות כאן
15/03/13 | 19:10
35. אנשים תרגיעו. היה כזה טסט בדיוק ב"טופ גיר" לפני מלא שנים
בבריטניה בדקו ומצאו שאכן השמעת מוזיקה רועשת בזמן הנהיגה מורידה את ביצועי הנהיגה בצורה דיי דרמטית. כותרת הכתבה מוציאה את המוזיקה המזרחית כביכול באור שלילי (והטוקבקים המתלהמים כאן לגבי עדות המזרח הן הזויות ומכוערות) אבל כוונת המדינה היתה להצביע על המזרחית שכן זו המוזיקה שמושמעת ברוב תחנות הרדיו וברוב המכוניות, וכן היא בדר"כ מושמעת בקול גבוה. לעומת זאת המוזיקה הרגועה - משפיעה על רוגע בנהיגה וגורמת לפחות תאונות מן הסתם. אגב שיבדקו עוד משהו - חלון פתוח מול חלון סגור - זה גם משפיע.
15/03/13 | 17:50
תתיחסי לעובדות היסטוריות שניכתבו !!!
15/03/13 | 19:34
תקשיב. הרמה שלך לא מי יודע. לא הייתי מתגאה במקומך.
15/03/13 | 20:06
34. ל28 אין לך מוסג בהסטוריה תתקשר עם המציאות מדי פעם
הרבה יהודים נסעו לארה״ב הקהילה הסורית ערקית , שהם מהקהילות המשגשגות בארה״ב השואה היית באירופה מהרבה סיבות
א. תראה שכל הקיצונים שקיימים הם אשכנזים
מתנחלים הראשים של קהילת הגאות השמולאנים
הדתיים שיורקים על נשים החרדים שתורמים כסף לאוייבים ולא מכירים במדינת ישראל
כולם אשכנזים
אז אתם משאנים את עצמכם על כולם גם על עצמכם
ב. היה צריך 5 חיילים לשלוט באלפיים אסירים בשואה ( אם זה היה מרוקאים הם היו אוכלים את הנאצים , ובשביל להררוג 6 מיליון היה מתים לפחות 6 מיליון נאצים
הם לא היו עליונים אלא נחותים ,
והרבה ממכם הם מעורבבים נאצים ויהודיות ( לצערי) עקב מעשה האונס שהיו בשואה
ותראה למרות מה שעשו לכם באירופה עדיין אתם מכבדים אותם ומלקקים
מכרתם את נפשכם בשביל התשלומים
ג . היהדות קמה בעירק
כשהיו ליהודים בעיות עם המצריים אלוהים עזר ויתערב ( פסח )
כשהיו בעיות עם הייוונים אלוהים עזר ויתערב (חנוכה ) כמו כן בפרס (פורים )
היהדות דמה מארצות ערב לא בגרמניה ולא באמריקה
יצאנו ממצריים לא מברלין
אני מקווה שהבנת חמוד
15/03/13 | 15:15
מרוב שטויות ובורות שכתבת נותר רק לגחך !!!
15/03/13 | 18:54
33. קשקשת לא משנה עובדות שידועות למיליארדים!!!
באמת שגרמת לי לצחוק וזאת בכמה מובנים .!!!אין יותר גזענים ואוכלוסיות שחיות מנושא העדתיות כמו מיזרחים בכינים.!!!אין יותר גזענים ממיזרחים כנגד כל קבוצה באוכלוסיה הווה אומר אשכנזים,נשים,רפורמים,מהגרים,מוסלמים נוצרים וכו' כך שזו עובדה .!!!עם כל הכבוד מה שאני רושם פה הכל עובדות היסטוריות .!!! למשל שהילדים הגאונים בהיסטוריה ,וגם כיום בארץ ובעולם הם אשכנזים להורים אשכנזים ,זו עובדה גברת שאין חולק עליה.!!!
ועל דומיננטיות אשכנזית בכל תחום זו עובדה .!!!
האחרונים שיכולים להטיף בנושא גזענות להבנתם וידיעתם של מיליארדים אלו המיזרחים !!!
15/03/13 | 14:52
אגב, את המתמטיקה המציאו ערבים בכלל - הנה עובדה בשבילך.
לעומת זאת כיום הם חלשים במתמטיקה ושאר תחומים, נו אז מה? אז הם נחותים ממך? צא מהסרט. כולנו בני אדם.
15/03/13 | 17:56
את המתמטיקה לא הערבים פיתחו אלא היוונים !!
15/03/13 | 18:57
את המתמטיקה לא המציאו ערבים אלא יוונים !!!
15/03/13 | 19:24
32. 26 עצוב אבל את צודקת
ליהודים לא היית שואה
קוזרים שקיבלו עלהם יהדו אלוהים דילל בגלל זה הם ממש לא מאמינים בו
לא נורא
טוב שהם לא יותר מידיי
כי גם ככה הם שונאי יהדות ספרים תורה וישראל
15/03/13 | 12:28
31. כן היו תאונות , עובדה הם לא סיימו
15/03/13 | 12:24
30. ברברים פרנקים מיעוט כללי של כלום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15/03/13 | 10:28
29. נהגים ששומעים מזרחית מסוכנים לבריאות
15/03/13 | 10:08
המיזרחים מסוכנים לאנושות וכדור הארץ ככלל!!!
15/03/13 | 10:27
28. נמאס מהכסילות ומהאומללות שלכם בכל תחום !!!
-נתחיל בכמה דוגמאות היסטוריות פשוטות.!!!
למשל יהודים אשכנזים שזה הרוב הטוטאלי בארה"ב עזבו לשם ממיזרח אירופה והם נחשבים לאוכלוסיה החשובה בהיסטוריה היהודית הן בעושר והן באינטלקט והדגש לטיפש עזבו ונישארו שם!!!.-מדינת ישראל שהוקמה על יד אשכנזים !!!שהיו פה טרם המדינה ואלה שהם פליטי השואה !!!.כך שמיזרחים כמוכם לא היו פה,וזה שאתם פה הם בטח מצטערים .!!!
זאת אומרת שהשואה היא אחד הגורמים להקמת המדינה זו שאתם המיזרחים לא הקמתם!!!!.
-שואה טמבל ובור מיזרחי לא היתה יכולה להתרחש באפריקה בגלל עליבות המקום והתושבים .!!!שואה יכולה לקרות במקום בו היהודים גילו עליונות מוחלטת על סביבתם ,וגאונות ודומיננטיות שיצרה אנטישמיות וזה היה יכול להתרחש רק באירופה ,כי שם היתה הגאונות העצומה האשכנזית!!!.לא ניתן להתכחש לשתיי עובדות יסוד האחת שמוסיקה מיזרחית היא ירודה מבחינת רמתה, ובהחלט היא לא יותר ממוסיקת חתונות !!!.שנית אלה ששומעים אותה הם צעירים מאוד שאינם מבינים במוסיקה פשוט כלום!!!.
ועוד עובדה רק בשבילכם המוסיקה המזרחית לא היתה חשובה כמעט בכלל בשנות השמונים שזה היה אחד השיאים של ארצי,איינשטיין ,אלברשטיין,חנוך וכו'
-שום דבר לא ישנה את העובדה שאתם המיזרחים בסך הכל 10%
מהאוכלוסיה היהודית בעולם !!!.ומיעוט בולט פה בארץ !!!.
היום כבר המוסיקה הפאטתית הזו נעלמת ובצדק גמור !!!.אז חוסר ידיעת עובדות מאפיין אתכם זה ידוע,
אבל יש גבול לעיוות של ההיסטוריה .!!!!מיזרחים חסרי חשיבות !!!!!!!!!
15/03/13 | 09:42
27. עוד מעט וגם יתנו דוחות על מוזיקה מזרחית חחח
לא שאני שומע מזרחית אבל זה נשמע קצת גזעני.זה מתחיל בתקשורת ואחר כך זה כבר נהיה כבר אסור ואז תקבלו דוחות חחחחחחח חזק ביותר
15/03/13 | 09:32
26. צודקים במחנות ההשמדה הייתה מוזיקה קלאסית
15/03/13 | 08:31
25. מיזרחים מכה בכל תחום כמו כל מה שמגיע מאפריקה !
15/03/13 | 08:16
גאון! אני אמנם לא שומעת מזרחית אבל מזרחית לגמרי
וכמוך צריכים להשמיד, פה לא גרמניה! הכי אירוני שאת האשכנזים בחרו להשמיד ולא את המזרחיים מעניין..
15/03/13 | 09:57
24. ומיעוט ברור בארץ. !!!עלובים כמו המוסיקה שכותבים. !!!
15/03/13 | 07:47
23. אז תלמד קצת היסטוריה פשוטה בור ערס מיזרחי !!!
הגרמנים העריצו יהודים אשכנזים וראו בהם פנומן ,תופעה היסטורית מדהימה וייודית של כישרון ,גאונות ,והשפעה היסטורית !!!. על מאות הגאונים היהודים ששינו את העולם והתרבות המערבית שהיא החשובה בהיסטוריה.!!!בעוד את אלה שמגיעים מאפריקה היבשת הכי מקוללת בהיסטוריה לנצח ,וזה כולל מיזרחים!!!, בשבילם היבשת וכל מה שנימצא בה זכו לבוז וחלחלה מיצידם אפילו לא לבני אדם !!!.תת אדם אונטר של אונטר בגרמנית !!!אז לדעת היסטוריה של כיתה א' קשה למיזרחים זה ברור גם למה !!!
15/03/13 | 07:42
אם אתה כל כך גאון בהסטוריה
אולי תלמד ותלמד ממנה ומה שעשו לאשכנזים שם אל תעשו למזרחים כאן, נכון שהיה כואב שם? זה כואב גם כאן..
אני מזרחית ולא זכור לי שפגעתי באשכנזי רק בגלל שהוא חיוור או כי לאבא יש כסף או בגלל שהוא בא מארצות הכפור!
ואתה יודע מה אתה צודק מזרחים לא מושלמים בדיוק כמוכם ולא צריך לעשות את ההשוואה הזו! אני מביאה ילדה לעולם והיא חצי חצי אז מה?? לעולם כזה של גזענות על צבע עור? על איזור בעולם? על שפה? ולכל זה כמובן קשר ישיר למנת משכל בהיסטוריה של כיתה א׳ נכון? אז נחדש לך גם כאן בכיתה א׳ לומדים א׳ ב׳ השפה הזו של אשכנזים ומזרחים גם יחד.. ותתפלל שלא מזריקים להם ארס של גזענות מיותרת!
15/03/13 | 10:29
סליחה, ומי בדיוק אמר שכל המזרחים באים מאפריקה??
אני מזרחית ואנחנו לא מאפריקה, ומי אמר שפולין טובה יותר? מקום מקולל שלא נדע.
15/03/13 | 17:52
אירופה קצת יותר מפותחת מאפריקה כידוע !!!
15/03/13 | 19:54
נכון אתם באים מוינה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
15/03/13 | 21:17
22. די עם הרחמים האלה
תפסיק כבר לרחם על עצמכם המוזיקה המזרחית היא המוזיקה המצליחה משנות ה80 ועד היום.ואם אתה חושב שאתם כאלה מצליחנים חכמים חזקים ויפים בוא לא נשכח את העובדה שאתם עברתם שואה.אנחנו לא.מה זה אומר?שאנחנו המזרחים מאז ומעולם היינו חכמים יותר,ביקשו מכם לעזוב את אירופה ולא עזבתם אם הייתם חכמים הייתם מקבלים את מה שהיטלר אמר לכם ובכך הייתם חוסכים לכם את השואה,אבל מי אני שאקבע אתם האשכנזים חכמים יותר מאיתנו המזרחים,או שלא?
15/03/13 | 06:33
21. כנראהליאתכן ראה שהגזענות של שנות החמישים שישים עדיין חיה במדינתנו!
מי אמר שהשד העדתי כבר לא קיים יותר? צפיתי בכתבה אתמול בערוץ 2 וכעת אני קוראת אותה כאן בנוסף לתגובות הגזעניות ואומרת, הגזענות חיה ובולטת! המחקר דיבר על מוזיקה מזרחית פופי והאוס לעומת זאת בכותרת של הכתבה ובפתיח בערוץ 2 דאגתם להזכיר רק את המזרחית עם התעלמות מוחלטת מהשתיים בעוד שרוב הנוער שומע דווקא את שני האחרונים! בנוסף המחקר מדבר על מוסיקה מוגברת בווליום ללא קשר לסוגה, אז בואו אני אחדש לכם חשוכים גזענים, יש גם לחנים ושירים שקטים ורגועים במוסיקה המזרחית אבל מה פתאום שתטרחו לציין זאת! תורת הגזע! לעשות דמגוגיה למחקר,להוציא חלקים ולהשאיר רק ממצא אחד מבין רבים כדי להסיט כנגד אוכלוסיה שלמה!
15/03/13 | 05:33
20. משהו בדק את הקשר בין BMW לכמות העברות במיוחד בצבע שחור
15/03/13 | 05:25
19. ח .ח .ח .ח .ח .ח .ח
15/03/13 | 05:08
18. טעות זה דווקא הפוך.
שני חברים שלי נסעו לצפון אחד שמע מזרחית ואחד שמע יהורם גאון ודווקא השני עשה תעונה
15/03/13 | 05:07
תאונה
תאונה
15/03/13 | 11:58
17. מחקר: מוזיקה מזרחית - מסוכנת...
15/03/13 | 04:27
16. אני שמוע מטאל מה זה אומר?
15/03/13 | 03:28
הכי טוב!!
16/03/13 | 20:20
15. זה כי מוזיקה רגועה מרדימה..
ומוזיקה קצבית
ולא בהכרח מזרחית
ממריצה ונותנת אנרגיה
אז אוטומט זה משפיע
גם על הנסיעה
15/03/13 | 02:53
אז גם מוזיקה רגועה מסוכנת - כי גם
להירדם בזמן נהיגה זה נורא מסוכן - וגם ככה 5אנשים עלולים לעשות תאונה שלא נדע.....
08/02/18 | 19:55
14. אין קשר לשמיעת סגנון מוסיקה ובין עבירות תנועה .
יש קשר בעצמת הוואט המושמע ובוקע מהרכב בנסיעה דבר שמסית מריכוז בנהיגה . פשוט .
15/03/13 | 02:20
13. אני רוצה להבין...
אם הוכח במחקר שהאזנה למוזיקה ים תיכונית, האוס או פופ מגבירה את הסיכונים, למה בכותרת החלטתם לציין ש״מוזיקה מזרחית״ גורמת לזה? לא יכולתם לציין את סגנון הפופ/האוס?
נקודה למחשבה...
15/03/13 | 01:50
12. אני אוהב אשכנזים
15/03/13 | 01:43
11. כנסו זה חשוב
אני אחד ששומע הכול מבין במוזיקה לא פחות מכול המגיבים פה במיוחד מ 1-8 אני מנגן על כמה כלים כותב ומלחין ושומע כול סגנון שקיים חוץ מהקיצונים שבכול סגנון ( בלאק מטל ולקצה השני דיכאון) אבל בואו נפתח את האמת פעם שמעתם ניבולי פה במוזיקה המזרחית אז אני אומר לכם שלא
ובמוזיקה הישראלית הרוק ישראלי כן ואם אתם לא זוכרים אני יזכיר לכם
1) אביב גפן האבא מ.. את הבת ועוד כמה ואני באמת אוהב אותו הייתי הולך לישון אם מוזיקה שלו
2) היהודים אני פותח 2 ידידם מוצי ת... עושה ב
3)אפרת גוש גונחת
4) ברי סחרוף הרבה שירים נגועים במסרים על סמים
5)פורטיס צורח כמו משוגע אני זוכר אפילו אייך בהופעות צועקים משוגע
בקיצור ועוד הזרוע נטויה
15/03/13 | 01:41
מה הקשרררררר
16/03/13 | 20:23
10. בולשיט!
15/03/13 | 01:11
9. העיקר שהפרופסור שיושב ליד הבחורה שם חגורה...
הרשות הלאומית לבטיחות בדכים ממשיכה להתעסק בשטויות ולבזבז את כספי המדינה. עדות למקצועיות הרבה שלהם היא הפרופסור שיושב ליד הבחורה בנסיעה וללא חגורת בטיחות... אלה האנשים שצריכים לחנך את עמידראל לבטיחות בדרכים, הם רק כנראה שכחו כלל בסיסי של נאה דורש נאה מקיים...
15/03/13 | 00:50
זה בגלל שהוא פרופסור למוסיקה.
16/03/13 | 11:41
8. אהה,, וזה לא קשור לדוגמא
שמי ששומעים בדה"כ מוזיקה מזרחית אלה ערסים וערסים נוהגים כמו אמממ.... ערסים! וככאלה הם עושים יותר תאונות....
סתם תהיה שעברה לי בראש...
ולא, אני לא פולניה. דווקא מזרחית שלא שומעת מזרחית.
15/03/13 | 00:39
בכלל לא סטיגמטי.....
אני אוהבת לשמוע מוזיקה מזרחית ואני לא ערב.... אני בכלל חצי פולניה...
15/03/13 | 07:28
7. תרבות...
ברגע שהנהג אוהב את המוזיקה שהוא שומע, הוא נכנס לתוכה ומתמכר אליה תוך כדי נהיגה, וזה מסוכן. לפיכך ברכב צריכים להאזין רק למוזיקה משעממת או כזו שהנהג אפאתי אליה, שלא תסיט את תשומת ליבו מפעולת הנהיגה. זאת המסקנה שהיו צריכים להגיע אליה.... גם כשיש משהו טוב להגיד על המוזיקה ה"מזרחית" (היא יותר אהודה ברחוב ואף ממכרת את המאזין), הופכים אותה לפושעת, הכל הפוך במדינה העלובה הזאת.
15/03/13 | 00:33
אהודה אצל ילדים טיפשים שלא מבינים במוסיקה !!!
15/03/13 | 07:30
רק תרבות זה לא .!!! טיפש מיזרחי !!!
15/03/13 | 08:55
6. בכל מיני מקומות אבל הם עצמם לא שומעים אותה !!!
זו מוסיקה שניפחו את ממדיה מכיוון שלמיזרחים אין נישה ותחומים אחרים שהם יכולים לבלוט!!!בולטים בעיקר בספורט,בבישול,בלהיות נהגים,בעלי מכולת פיצוציות. ועוד רשימה של מקצועות ותחומים שלא דורשים הרבה שכל ,ויכולת ניתוח ומחשבה .!!! האפס אחוז שמתקדם עושה זאת בעזרת העדפות מתקנות. !!!וזורקים להם איזה עצם שלא יעלבו!!!
15/03/13 | 00:26
5. הנה הוכחה חד משמעית מוזיקה מזרחית מתקשר לפשעים
הזמרים פלילי סטים (לדוגמה מרגול) והשומעים מבצעים עברות על החוק. פשוט אסור להמשיך לשמוע ולהשמיע אותה למען אוזניים בריאות ונפש בריאה. מוזיקה מזרחית היא פגיעה באינטליגנציה של השומע.
15/03/13 | 00:10
4. אולי הנהגים הטמבלים שומעים את המוזיקה הזאת לא חשבתם על זה ?
15/03/13 | 00:06
3. או שהנהג משפיע על המוזיקה. שזה הרבה יותר הגיוני
הנהגים הגרועים שומעים מוזיקה מזרחית
לא המוזיקה המזרחית גורמת להם להיות גרועים!
14/03/13 | 23:10
2. הרוב שומעים רוק,פופ,דאנס,האוס,!!!
14/03/13 | 23:05