נשים
תגובות (212 תגובות ב-95 דיונים)
95.
מילת נשים וגברים - הדומה הוא שבשניהם חותכים חלקים מאיבר המין והשונה הוא שאחד הוא לנשים ואחד הוא לגברים. אנשים מזדעזעים מה צידוקים למיצ הנשים בכתבה ומיד מצדיקים את מילת הגברים, וזה מגיע בדיוק מאותו המקום. מי שגדל בתרבות בה לא כורתים איברי מין בכפיה לאף מין - מבין שהכל אותו דבר, מזעזע ולא מוסרי.
* דוד   07/05/22 | 16:45
94.
השם ישמור אין קשר בין ברית של תינוק פוה הסיבה שונה פוה זה ההפך הגמור המטרה היא לדכא את האישה בגלל דיעות קדומות עובדה למה אצל היהודים אין דבר כזה בכלל
* שלומית    15/05/20 | 10:00
גם אצל היהודים חותכים את הדגדגן של הגבר כדי לדכא אותו
* לשלומית   06/04/21 | 00:03
בדיוק כמו מילת בנים. האחד נבלה והשני טרפה
* מדען דשא   11/09/21 | 20:14
93.
איל לעזעזל משתינים? (שיטה 4)
* ברבור   20/02/20 | 22:25
92. מילת נשים ונערות
זה מה שנשאר מה איבר מין הנשי??????? אימל'ההההההה מזההההההה?????????? אומרים שזה נעשה בגילאים של הילדות בין 7-8 איך אפשר להוריד לילדה בגיל כזה את כל איבר המין שלהההה????? ועוד ללא הרדמה ללא הת"מ כלוםםםם זה נוראאאאא חייבים לעשות משהו בדבר הזה במקומות האחרים כמו שעשו כאן במדינת ישראל (לפחות יש משהו טוב אחד שיצא במדינה הזו...) לא מתכננים לעשות משהו עם זה?! אם לא לנשים לפחות לילדות והנערות!!!
* amram cohen   30/12/18 | 15:26
במקומות אחרים בעולם מפסיקים לבצע את אקס חיתוך העורלה גם לגברים.. גם במדינת ישראל אולי יעשו עם זה משהו כדי למנוע את הפגיעה בגוף של תינוקות וילדים.
* ...   06/04/21 | 00:06
91. פשוט קשה לקרוא את זה
כשאת מסתכלת על זה נותר לך רק להגיד תודה שהגורל שלך לא זוועתי ומחריד כמו של הנערות האלה...
* קורע לב    13/11/15 | 20:37
אבל הסיבות דווקא משכנעות.. לא ידעתי שזה בריא כמו שאומרים על מילת גברים
* אלי   01/07/18 | 16:23
90. מורה
זו מבנות אומץ התגובה השלישית
* לא ידוע   27/02/15 | 13:47
89. התורה שלנו מבוססת על בריאות האדם.
לעשות ברית מילה לתינוק זה לא טאבו. עברו אלפי שנים,צריך עוד הוכחה?
* ראש פתוח,כנסו.   23/02/15 | 23:39
להזכירך, מולים אותן בגיל צעיר יחסית, שהן הולכות לזכור את האירוע, ושיש להן מודעות למה שקורה. לך עשו ברית מילה שהיית בן שמונה ימים, לא הייתה לך עוד מודעות עצמית, לא הרגשת כלום, המילה נעשתה על ידי מוהל מוסמך עם כלים סטריליים, נתנו לך קצת תירוש כדי שעוד יותר לא תרגיש כלום וזה לא פוגע בהתפתחותך המינית. אז אל תשווה את זה לילדה שיש לה מודעות עצמית גבוהה כבר, בת שבע בערך, מדממת אחרי זה, כואב לה ללכת או להזיז את הרגליים אחר כך, יכולה למות מזה, המילה שלה נערכת על ידי אישה שלא למדה כמו שצריך איך לעשות את המילה, זה לא היגייני, המילה נערכת בעזרת כלים מטונפים לפעמים, וזה כואב לכל החיים אחר כך. אז אל תשווה
* אני אישה   10/02/20 | 23:49
ואם זה היה נעשה במרפאה אצל מוהלת רופאה סטרילית התהליך היה מתקבל? זה דתי ולכאורה בריא יותר לטענתם בדומה למילה הגברית בדת היהודית
* לאישה   06/04/21 | 00:08
88. מי שלא מבין בברית מילה לתינוקות שיפסיק לבלבל במח
לא כורתים איבר מין ולא נעליים!! מקלפים וחותכים ערלה שזה חתיכת עור עודף. והמוהלים המוסמכים עושים זאת בשניות שהתינוק לא מספיק להרגיש את הכאב מוצצים וחובשים אותו כדי למנוע את הכאב והדימום תפסיקו להשוות בין הגויים המושחתים והאכזרים האלה שעושים מעשי צביעות וחוסר אנושיות. אם התינוק היה סובל הוא לא היה נרגע ונרדם מייד שמאכילים אותו וחוץ מזה שאלוהים אמר לעשות זאת כי זה מונע מחלות מין בעתיד. ואת האבא ה"מקסים" שלא מל את ילדיו אני שואלת אם הם צריכים ניתוח שימנע מהם מחלה לא היית עושה להם?
* טמבלים דפוקים   10/02/15 | 09:45
מדהים עד כמה אנשים לא מסוגלים לראות מעבר לחוטם שלהם...
בוא ננסח את המנטרה שלך במקבילה למילת נשים. תהיה סמוך ובטוח שבתרבויות שבהן זה נהוג - אנשים מאמינים במה שכתוב פה בכל ליבם. כן, גם הנשים שגופן מושחת במסגרת האמונה האכזרית הזו (ולהזכירך, האקט מבוצע בפועל ע"י נשים שגופן הושחת בעבר באותה דרך): לא כורתים איבר מין ולא נעליים!! בסך הכל מסירים תלולית עור קטנה ועודפת מאיבר המין. המנהיגות המסורות של השבט עושות זאת בשניות והאישה חווה את מינימום הכאב ההכרחי! אם היא הייתה סובלת היא לא הייתה עושה את זה לילדה שלה 20 שנה אחר כך! למחרת היום היא כבר בסדר גמור! וחוץ מזה, אלוהים אמר לעשות את זה כי זה מונע מחלות וכישופים. אצל היהודים לוקחים תינוקות קטנים ותולשים להם חצי מאיבר המין! תפסיקו להשוות אותנו למוצצי הדם (תרתי משמע...) חסרי האנושיות האלה!
* מדהים   18/02/15 | 04:10
איתך
כתבת נכון. אין כלל שוני בין מילת נשים לגברים. האכזריות היא אותה האכזריות. "עור עודף"...ממש לא. מבסוט על האיבר הלא נימול שלי :-)
* מזדהה   04/09/15 | 17:09
פשוט מזעזע
פשוט מדהים עד כמה יש בנות שאיין להם את זכות הבחירה של מה לעשות בחיים האישיים שלהן, אני חושבת שזה מעשה מזעזע להיכנס "לתחנונים" של אותן בנות ולהחליט בשבילן, פשוט בושה אמא שמסכימה לדבר כזה מגיעה לה חיתוך של הזרת ברגל בלי הקדמה!!!!!!!. איכס
* עדן   13/02/17 | 17:58
87. מזעזעעעעעעעעעעעעעע
* מישהי   09/02/15 | 16:00
86. לא מלתי את שני בניי
לא מצאתי סיבה אחת שפויה לפשוט ואז לכרות ריקמה בריאה ומתפקדת במקום הכי רגיש בגוף לשם פולחן דתי. מילת נשים מזעזעת בדיוק כמו מילת תינוק חסר אונים. זה נבלה וזה טרפה.
* יואב   09/02/15 | 12:49
,יירבו כמוך!!
יש הבדל בין מילת נשים ששם לוקחים להן את הכוח המינימלי שלהן לחלוטין אך מילה מכל סוג שהיא היא זוועת עולם ועוול לחסר ישע.
* נעמה   10/02/15 | 15:39
85. מה אתם נורמאליים?
איפה האמונה שלכם?אני דיי המומה לשמוע שאנשים במדינה יהודית מדברים על ברית מילה ומשווים את זה למה שהולך פה. ראשית עושים ברית מילה..כי ככה אלוקים ציווה. שנית.מחקרים מוכיחים שכל העושה ברית מילה מונע מחלות כמו סרטן הערמונית או חיידקים המצטברים מתחת לעור העודף. ביום השמיני זהו היום היחיד בחיי האדם שבו קרישת הדם היא מהירה ככ..שלמחרת התינוק לא מרגיש כלום.זה משהו הכרחי היום לכל בריאותו של גבר יהודי. ומחקר הוכיח גם שהם נהנים הרבה יותר בקיום יחסי מין שאת זה לא נפרט פה. יש לנו את הדת שלנו...שהיא מורת הדרך לחיים בריאים וטובים יותר.אז לכל הממהקים והממהרות לבזות בגנותה של מנהג מסורת בעל אלפי שנים..לקרוא קודם..כי בינתיים מי שמשבח אותנו בעניין הזה..זה הגויים...פאדיחה של ממש
* טוהר   08/02/15 | 19:48
כן, אנחנו נורמלים
חיתוך בסכין של חלק מאיבר המין הנשי, חיתוך בסכין של חלק מאיבר המין הגברי - כן, אני מצליח למצוא בסיס עובדתי איתן להשוואה... אלוהים שלהם גם ציווה אותם לעשות זוועות כאלה, בדיוק כמו האלוהים שלך (אגב, בכלל לא בהכרח מדובר במוסלמים). גם הם מאמינים בכל ליבם שההליך בריא מאוד וחיוני לשמירה על בריאות האישה, הגבר המקיים איתה יחסים, ואף העובר והתינוק. חיידקים מצטברים מתחת לעור גם בפי הטבעת, במנהרות האף, מתחת לציפורניים ומתחת לעפעפיים (את העור שם את לא מכנה "עודף" משום מה). ככל הידוע לי לא ניגשת לרופא כירורג (ועל אחת כמה וכמה, לא לרבי) וביקשת לחתוך ולנסר את העור שם ע"מ להצליח לנקות את ה"זוהמה". למחרת התינוק לא מרגיש כלום? תמשיכי לשקר לעצמך, גם האפריקאים ממציאים הרבה שקרים בשביל להצליח להגיע למצב שבו הם חוגגים, רוקדים ואוכלים בורקסים בזמן שהם משחיתים לנשים את הגוף עם סכין. וכן, גם הדת שלהם היא "מורת דרך לחיים בריאים וטובים". בשבילם כמובן. הביאו לך פה אחת ממיליון שברחה, התפכחה, ויודעת לספר שהשחיתו את גופה. כל היתר בטוחות באמת ובתמים שעשו עימן חסד, בדיוק כמוך. אה, וכן, גם זו מסורת בת אלפי שנים. אגב, גם "ארבע מיתות בית דין" ו"דיני אישה סוטה" הם מסורות בנות אלפי שנים.
* נורמלי   09/02/15 | 01:56
אז את לא מבינה כלום
אני אתאיסטית גמורה ואומרת לך שאבצע לבן שלי ברית מילה, ולא בגלל הדת אלא כי מחקרים רבים כבר הוכיחו כמה זה בריא וטוב לגבר וכמה מחלות וזיהומים נמנעים מזה. יותר מכך, הרבה גויים עושים ברית מילה בדיוק בגלל הסיבות הללו. אז תפתחי פעם ב- מחקר ותביני.. חבל להגיד ישר לא רק כי את לא מאמינה במשהו.. אם את לא מאמינה בזה שאלוהים אומר את זה.. אני מניחה שאת מאמינה במדע, והמדע כבר קבע שברית מילה לגברים נחשב דבר טוב.
* אתאיסטית   11/02/15 | 20:45
סבבה, תמשיכי לשכנע את עצמך
אם רק נחפש, אפשר למצוא "צידוקים" רפואיים לכריתה של כל איבר כמעט. כריתת העורלה זכתה למחקרים כאלה רק משום שיש מספיק מי שרוצים להוכיח לעולם שזה טוב. איבר שנכרת לא יפתח דלקת, לא יחלה בסרטן, לא ידרוש ניקוי ולא יגרום שום נזק - הוא פשוט כבר איננו. למעשה, יש איברים שסביר והגיוני הרבה יותר לכרות מבחינה רפואית-סטטיסטית מאשר העורלה (תוספתן, שדיים). לא יודע אילו "הרבה גויים" עושים ברית מילה. המוסלמים עושים זאת מתוך ציווי דתי (כמו היהודים) ואצל האמריקאים זה נכנס לתרבות מסיבות שאינן דתיות אבל גם הם כבר מתפכחים והיקפי המילה שם נמצאים בירידה מתמדת. מעבר לכך, אני לא מכיר הרבה "גויים" שעושים מילה בכלל, ובוודאי שלא "ברית מילה". ורק לידיעתך - אין כיום אף רשות בריאות מוסמכת הממליצה על מילת יילודים מסיבות בריאותיות או בכלל (ובכלל זה משרד הבריאות בישראל).
* נורמלי   12/02/15 | 21:18
מסכימה איתך לגמרי!איזו טיפשות.
* אופיר   09/02/15 | 18:32
84. מילת "גברים"
גברים יקרים ומתקוממים [ והנשים הבורות שתומכות בהם ], בזכות ברית המילה שעברתם אין לכם כמעט בעיות עם החבר הקטן למטה. הנה דוגמא אם אנחנו כבר משווים בין מילת נשים למילת גברים, אם באמת זה היה אותו דבר כך זה היה נשמע: בהיותי בן 10, נער צעיר בתחילת גיל ההתבגרות גרתי במקום שבו היה טקס מזעזע שבו כורתים את איבר מינו של גבר. אני זוכר זאת בבהירות רבה כל כך שזה חוזר ורודף אותי בשנתי כל לילה מלילות חיי מאז . השעה הייתה מוקדמת מאוד, בסביבות חמש בבוקר. קולות דיבור והליכה נשמעו מחלון חדרי אך לא ידעתי שהם באים לקחת אותי. לאחר כמה דקות נפתחה הדלת ומשם נכנס אבי ואמר לי:" קום , תתארגן , אנחנו עורכים טקס גדול לכבודך". התארגנתי כמו שאבי אמר לי ויצאתי אל האוויר הקר של הבוקר. בחוץ עמדו כל ראשי השבט והורו לי להסיר את מכנסיי. בהלה אחזה בי אבל לא התנגדתי. הפשלתי את מכנסיי וקיפלתי אותם בצד. עירום עמדתי מול אותם גברים בעוד הם מתלחששים ובוחנים אותי, לבסוף הורו לי לשבת. התיישבתי על שולחן האבן הקר והם התקרבו. שני גברים אחזו ברגליי משתי הצדדים ועוד שניים בידיי. האחרון מבינהם עמד אליי בגבו וחיטט בחפציו. לבסוף הסתובב כשמספריים גדולות, ארוכות וחדות בידו. הוא התקדם אליי ואחד הגברים שהחזיקו בי כיסה את עיניי ודחף בד כלשהו לפי. רציתי לצעוק ולברוח ולא הבנתי מה קורה. לא ידעתי מה הם עומדים לעשות. לפתע יד קרה תפסה את איבר מיני ומתחה אותו בכח כלפי מעלה. שמעתי את המספריים כורתות עוד לפני שהרגשתי את הכאב. דמעות זלגו מעיניי המכוסות והיה ריח חריף של דם באוויר . הרגשתי שאני הולך להתעלף, האם הכאב הזה יפסיק אי פעם?
* סופי   08/02/15 | 17:24
תכל'ס?
חוץ מהעובדה שבישראל ההליך נכפה על תינוקות רכים שבכלל לא מבינים מה נעשה סביבם וודאי שלא מסוגלים להביע התנגדות באופן מילולי (או בשום דרך אחרת) - התיאור שלך נכון ומדויק... אתה למעשה רק מחדד עד כמה המצב דומה.
* תכל'ס?   08/02/15 | 20:28
נורא ואיום
טוב חייבת להודות שגם הבורסה הזאת נשמעת מזעזעת ונוראית נורא
* אורטל   08/02/15 | 21:00
83. ברית מילה
ברית מילה הוכחה מדעית כמונעת מחלות ואין להשוות בכלל למילת הנשים...אז בלי לבלבל במח בבקשה
* למי שלא מבין   08/02/15 | 16:13
82. ברית
להבדיל מהנושא הזה. ברית מילה הוכח כהליך רפואי בריא שמטיב עם התינוק
* א   08/02/15 | 13:11
81. די לכפות על ילדות חורים באוזניים. זה ממש לא יפה לעשות להם צלקת לכל החיים בגוף!
וגם ממש עצוב שיש הורים שכופים על הילדים שלהם נורמות מוסריות כמו לא לזרוק לכלוך על הרצפה. צריך לתת לילד להחליט בעצמו! מה שאני בא לומר שבגילאים נמוכים יש להורים זכות להפעיל שיקול דעת סביר בכדי לחנך או לעצב את החיים של החיים שלהם. מירב נשות העולם עושות חורים באוזניים כך שזה בסדר לעשות חורים. בנוגע לברית, כאשר אין מוסכמה של 100 אחוז ויש חוקרים שאומרים שיש תועלת ויש כאלה שאומרים שאין תועלת, ובפרט שלפי כל המחקרים זה לא עושה נזק נפשי או גופני לילד, אני לא רואה סיבה להתנגד לכך כל כך.
* ירון   07/02/15 | 20:08
80. בורא עולם ? גם אתה מטורלל שמאמין באבא דמיוני ?
תהיה רציני, אתה באמת מאמין שיש לעולם מנהל דמיוני שאיכפת לו מכל דג סרדין באוקיינוס ? ומהיהודים ? איפה היה המנהל בזמן השואה ? לקח חופשת מחלה ? ואיפה הוא היום ? בעיראק ? בסוריה ? אולי במינימרקט הכשר בפאריז ?
* ריאליסט   07/02/15 | 15:18
טיפש
מתי באמת ניסית להגיע לחקר האמת ולגבי השואה רק כשתגיע לחקר האמת ותגלה את בורא עולם אם תזכה אז אולי תבין תתחיל לעבוד כי יש לך הרבה עבודה אולי תלך לרב אורי זוהר
* דורון   08/02/15 | 08:25
79. ברית מילה לילדים זה אולי פחות נורא ומצלק אבל
זה כואב ופרימיטיבי... באיזה אופן זה נשמע הגיוני לחתוך תינוק בן 8 ימים??? אני לא עשיתי ברית מילה לילדים שלי ואני שמחה מאוד על זה. בכל אופן, מה שעושים לבנות המסכנות האלו חייב להיפסק, זה נורא ואיום. מזעזע
* מזועזעת   07/02/15 | 09:55
ברית מילה
את לא עשית ברית מילה לבן שלך את גריאמת לבן שלך לא להנות מחיי המן שלו
* David   07/02/15 | 11:43
אין קשר
דמגוגיה זולה, אין קשר בין הדברים, ולעתים אף להיפך!
* נדב   08/02/15 | 22:55
78. מילת נשים
עשו מחקרים בנושא מילת גברים אם אתם עיין לא מעודכנים בשנים האחרונות, והוכח שהורדת החלק ההוא באיבר הגברי זה גם טוב לבריאות שלו וארצות בעולם מתחילים לאמץ את השיטה גם! ואל תשוו לרגע כאב של תינוק שלא זוכר כלום כשהו גדל לכאב של בנות מגיל 5 שעושים הןן את מה שעושים!!!! לרגע לא מסוגל לדמיין הליך כזה נוראי
* סברינה   07/02/15 | 01:30
77. כנסו
בסדר אולי זה כואב ואכזרי אבל...זה מונע מחלות נראה הרבה יותר טוב...וזה עובר הכאב הזה ואם קורה לתינוק משהו אז כנראה שזה הסתבך אבל זה ממש נדיר וגיל כל כך צעיר שאתה לא תזכור כלום מאשר בגיל 13 ויותר !!
* בובי    06/02/15 | 18:58
מנסה להיות קבוקית או גחי החדש?
* עלאק בובי   06/02/15 | 20:56
76. מי שיש לו בעיה עם ברית יכול להתנצר
* חלאד   06/02/15 | 17:06
מעניין ש 90% מהחברים הנוצרים שלי מלים את הבנים שלהם
* שטויות במיץ   08/02/15 | 07:16
75. די לתופעות הנוראיות האלה
פשוט התעללות ממדרגה ראשונה שחוות כל כך הרבה נערות. צריך לשים סוף לתופעה המחרידה והזוועתית הזאת!!! באילו עוד דרכים ניתן לתרום למאבק הזה??
* מור   06/02/15 | 17:04
74. בטח שאין הבדל
מה עם המוסלמים שעושים ברית מילה בגיל 13? אני לא רואה שום הבדל , זה כואב באותה מידה , גברים תנסו להסיר את חתיכת העור שלכם ללא הרדמה ואז דברו איתי ,
* יהודית   06/02/15 | 14:30
73. מזעזע!
פשוט מזעזע כל פעם מחדש
* אודליה   06/02/15 | 12:17
72. והנה כול אלו שמאמיני שגם ברית לתינוק זה נקי ובריא
ומי שאומר שהתינוק ישן אחרי זה כנראה אין לו ילדים ולא פספס לילות של שינה שהתינוק בוכה וצורח וסובל מעצירות
* דנה   06/02/15 | 12:10
71. גבר בלי ברית מילה זה הדבר הכי דוחה שיכול להיות...איכס!!
* חובבת חתיכים..   06/02/15 | 09:38
יכול להיות, אבל שימי לב
שמביחנתך, כדי שיהיה לך "לא דוחה" צריך לכרות חתיכה מאיבר הכי רגיש שיש בגוף הגבר או הבן הזכר, להוריד לו לכל החיים חלק שיש לו מיליונים של קצוות עצבים שההסרה שלהם תפגע לו בהנאה המינית בעתיד, כל זה בלי הרדמה כשהוא תינוק וחסר אונים מול המבוגרים שעושים לו את זה והחליטו בשבילו. אגב, לעורלה יש תפקיד בגוף. את יכולה לחפש בגוגל: "functions of the foreskin" ולקרוא. רק בשביל שיהיה לך יפה ומגרה, הילדים הבנים כולם צריכים לעבור כריתה של חלק מאיבר המין שלהם. זה נראה לך תקין או מוסרי?
* לחובבת חתיכים   06/02/15 | 11:41
נכון שאת לא יהודיה??
בטוווח לפני התגובה שלך
* רעות   06/02/15 | 16:31
אני יהודי נכד לניצולי שואה
עשיתי בר מצווה, תאמיני לי רעות, הכל בסדר עם היהדות שלי. אני מחזיק בעמדה שלי בגלל שנחשפתי למידע על הנושא הזה, חקרתי בשביל עצמי לראות מה אמין ומה לא, עם הזמן שיניתי את דעתי שהייתה בעבר חיובית לגבי ברית מילה. להבא, רוצה להגיד משהו לעניין? שיקחו אותך ברצינות? אל תתקפי אותי אישית או את היהדות שלי. זה לא ראוי ולא לעניין. לא מסכימה איתי? דברי על הנושא, לא עלי. תמצאי טיעון יותר חזק משלי עם הוכחות ובסיס שקשור למציאות - אולי תשכנעי אותי או אחרים שוקראים פה / אולי לא. זה נקרא מה שנקרא דיון בין בעלי דעות שונות. זה הכל.
* אני מי שהגיב לחובבת   06/02/15 | 22:00
מעריכה אנשים כמוך
* התבטאת לעניין ובבגרות    09/02/15 | 11:00
ילדה קטנה, איבר טבעי זה הכי שווה ולא הצעצוע שלך.
תעשי על האיבר שלך איזה ניסויים שאת רוצה, חוצפה להחפיץ איבר מין של אדם.
* אלי   01/07/18 | 16:29
70. מעניין זה איך להיות עם מישהי
בדרגה 4
* ממממ   06/02/15 | 09:28
גועל נפש. זה מה שמענין אותך
בגלל גברים כמוך הילדות הרלה עוברות גיהנום
* מזועזע   06/02/15 | 11:29
חור בלבד
והיא דוקא נהנית בנגוד לכתבה
* אני הייתי   14/10/19 | 11:38
69. לגברת
תגידי לי זאיזה סרט את חיה ??? זה ברית שהקבה כרת עם אברהם אבינו ועדיף שלא תדברי כי את לא יודעת כלום מהחיים שלך ואת מדברת שטויות !!!!
* בר   06/02/15 | 08:51
68. ואיייייייי ואיייי
כמה שמאלניםםםםםם!!!!! ווואייי בחייים לא ראיתייייי כל כך הרבה שמאלנים מגיבים לכתבה שלא קשורה אלנו אצל האסלם!!! חותכים את הדגדגן לא אצל היהודיםם וואי ישר אין אלוקים אין זה !! ואיי כמה שמאלנים!! ואיי חחחחח מה לפני הבחירות כל השמאל מתחיל להתעורר ברגע שאתם תשלטו לא תהיה מדינת ישראל תקלטו תעברו לעזה שבוע ניסיון אם יתייחסו אליכם יפה אני נותן לכם את כל המדינה לא רק את ירושלים חחח וואיי מזל שהימין חזק שלא תקשיבו לתקשורת הימיןןן תמיד יותר חזק ת ת פ פ ו צ צ ו !!!!!!!!!!!!! עם ישראל חיייייייי
* מורדי   06/02/15 | 04:08
מורדי
אתה לא העיפרון הכי מחודד בקלמר, נכון? שאלה, 12 שנות לימוד יש לך? כי לפי התגובה שלך, זה ממש לא נראה שסיימת יסודי. חחחחחחח ת ת פ ו צ ץ!!!!!!!!!!!!! דביל.
* שמאלני   07/02/15 | 05:39
אני מוכן להשווות קורות חיים
אם אתה באמת רציני אני מוכן להשוות איתך קורות חיים מביתספר יסודי תיכון שירות צבאי ותואר אני פשוט כבר הגעתי למסקנה שאתם פשוט אנשים חלשים שרק לצחוק לכם בפנים זה המעשה הכי נבון חחח וזה מה שמעצבן אותכם שוקה תחתונה אתם לבנים מידי יוצאים טיפה לשמש כבר נהיים ורודים וחלשים ואתם חלשים כאלה מגעילים את המשפחה שלכם אתם תמכרו מה לעשות אצלנו היהודים זה לא ככה חחחח 😝😝😝😝😝( אני יודע שאתה יהודי למקרה שלא הבנת את הציניות חחח)
* לשמאלני    07/02/15 | 14:01
67. אחרי דאעש, שום דבר שמוסלמים עושים כבר לא מפתיע
התרבות הזאת פשוט פרימיטיבית
* מאגיסט במיל   06/02/15 | 03:10
צודק, משהו במוסלמים האלה דפוק מהיסוד
* אחד    07/02/15 | 14:27
66. אתם כנראה לא הייתם בברית מילה
תינוק 2 דקות אחרי ברית מילה כבר ישן בנחת הוא לא בוכה ולא מרגיש כאב בימים שאחרי
* אוי   06/02/15 | 01:54
מקרה קלאסי של טראומה ולאחר מכן יש נזק לכל החיים
קטיעה זה לא משהו שקורה 2 דקות, זה מלווה אותך כל החיים.
* אלי   01/07/18 | 16:31
65. עורלהההה!!
* אור לע   06/02/15 | 00:51
64. יש כמה דברים שאתם לא יודעים על ברית מילה
קודם כל, לכל חובבי התורה והמנהגים שביניכם: הרמב"ם בעצמו אמר שעושים ברית מילה "לשם הפגיעה באיבר" כלומר על מנת לפגוע בהנאה המינית של הגבר. אין לאף גבר נימול אפשרות לחוות מין כמו שהטבע יצר אותו- עם עורלה. אין אפשרות להחזיר את הזמן לאחור לכן אתם לא יכולים לדעת מה אתם מפסידים. העורלה היא איבר רגיש, חיוני להנאה ממין, בעל אלפי קצות עצבים, היא גם חיונית לתנועה שקיימת בזמן היחסים. בעיניי, לקחת את זכות הבחירה מהילד מינקות היא מעשה שלא ייעשה. לכל אדם זכות להחליט מה ייעשה בגופו- אם הילד ירצה לעבור ברית, כשיגיע לבגרות יעשה זאת מתוך החלטה בוגרת, עם הרדמה ובתנאים הולמים, ולא ייגרם לו נזק נפשי. אי אפשר לחתוך חלק מהגוף בטענה שאותו חלק גורם למחלות.. אם זה כך, מדוע לא כורתים את השחלות כדי למנוע סרטן שחלות? מדוע לא כורתים תנוכי אוזניים כדי למנוע אינפקציה? פשוט מכיוון שלא צריך. הרבה גברים שלא נימולו בעולם חיים באושר ובבריאות. מספיק עם המנהג הפרימיטיבי הלא נחוץ הזה.
* בעד שלמות הילד    06/02/15 | 00:39
זו הברית שלנו עם אלוהים ובשביל עוד טיפת הנאה במיטה אני אישית לא ישכח פתאום את הברית הזאת
כמו שאוכל לא כשר טעים יותר אבל בכל זאת לא נאכל אותו כי הוא לא כשר. פרמטיביות עדיפה מאשר להיות מפונק
* חילוני דרך אגב   06/02/15 | 04:41
לגברת
תגידי באיזה סרט את חיה ??? זה ברית שכרת אברהם אבינו עם הקבה ועדיף שתשתקי כי את לא יודעת שום דבר אבל שום דבר מהחיים שלך מדברת שטויות איכסס מה את גויה או יהודיה ???
* בר   06/02/15 | 08:53
לפי מפלס החרמנות של הגברים בארץ עדיף שיהיו בלי עורלה!
לידיעתך- ברית מילה ליהודי זה אקט של ברית עם בורא עולם! גם אם זה לא מוצא חן בעינייך!
* מה היה קורה עם עורלה?   06/02/15 | 09:02
איזה גועל נפש של תגובה.
זה שווה ערך ללומר ש"לפי מפלס הנשים שבוגדות בארץ עדיף שימולו אותן" אמירה סקסטית ומכוערת.
* Adrian   06/02/15 | 11:31
ולא ראיתי שום הבדל בן גבר יהודי שחווה הנאה מינית שלמה לבן גבר לא יהודי יש להם את אותה החווייה אין לי מושג על מה אתה נסמך כי אני נסמכת על עובדות מהשטח
* אסתי    06/02/15 | 10:18
בטח עכשיו כל הפרימיטיבים יגידו שזה מנהג ברברי שאלוהים ציווה
אנחנו חיים במאה ה-21 עם פרימיטיבים ברברים מימי הביינים המתרבים על חשבונינו במדינת ישראל.
* יהודי שפוי   06/02/15 | 21:43
63. זה מזעזע!
מה זה הדבר הזה? אני לא מבינה איך אפשר לעשות כזה דבר. לדעתי זה ממש כמו ניתוח, רק בלי הרדמה ועוד שימוש בכלים שעוברים מנערה לנערה. זה נורא! והתמונה הזאת שתופרים לה את השפתיים, מה זה? איך היא אמורה לשכב עם בעלה ככה? כמה אכזריות, זה פשוט לא יאומן!
* הילה   06/02/15 | 00:28
לגברת
תגידי לי באיזה סרט את חיה בדיוק ??? זה הברית שהיתה בין הקבה לאברהם אבינונואם את מדברת ככה פשוט עדיף שלא תדברי כי את לא יודעת כלום מהחייים שלך !!!!!!!
* בר    06/02/15 | 08:50
62. תודה לאל...שאין שום אל, אלוהים מת
* חי   06/02/15 | 00:24
אחרי שתמות תדע בודאות אם יש או אין
בנתיים תחיה באשליות
* ff   06/02/15 | 08:06
אין שכל אין דאגות
* חיה   06/02/15 | 08:54
61. כל אלה שאומרים שברית זה אותו דבר .. זה בטוח יותר סקסי ליהיות מהול !!
טז אל תזהלו בשכלל באיבר נראה יותר טוב בלי העור המכוער הזה סביבוושתדעו שאפילו יש גויים שעושים ברית מילה כי זה באופנה חחחחח
* דון   06/02/15 | 00:14
"טול קורה מבין עיניך"
תתפלא, כל הטיעונים שאתה מדקלם, מדוקלמים תדירות גם לגבי מילת נשים בחברות שהתופעה הזו מקובלת בהן. רבים מאוד בחברות האלה (נשים וגברים כאחד) מאמינים בכל ליבם שאיבר נשי שלם הוא מכוער, בוטה, נראה רע וכו' ואילו איבר מצולק הוא יפה ואסתטי יותר. הם גם מאמינים שכל ליבם שהדגדגן גורם למחלות, לזיהומים ולאסונות שלא מהעולם הזה. כשאתה אומר להם שהנשים שלנו חיות מצוין עם הדגדגן שלהם ומזדעזעות מהרעיון לוותר עליו, הם מגיבים בדיוק באותה התנשאות כל-יודעת שאתה מגיב בה כשהנורבגים אומרים שמילת תינוקות היא הפרה בוטה של זכותם על שלמות גופם. נשמע לך מזעזע? זה גם מה שרוב העולם הנאור חושב על המנהג ה"יפה, היגייני, בריא ומקסים" שלך להשחית את איבר המין הגברי בגיל שמונה ימים, וזה לא ממש משנה מה הנימוקים שבבסיס האקט החולני הזה.
* "טול קורה מבין עיניך"   06/02/15 | 02:02
60. פשוט צריך להטיל חוק שאוסר את הטאבו הזה
* רחמים ועוד ועוד על הנערות המסכנות   05/02/15 | 21:05
59. מילה בגבר מונעת 70 מחלות
גברת גודית אם זה מעניין אותך תדעי מס עובדות: מילה גברית מצילה מ70 מחלות אשר יכולות להתפתח כאשר עור לח ודבוק במקצת מונח על גביי העור האיזור לח וסגור ולכן משמש מקבץ נוח להרבות חיידקיים עוד אוסיף כי היום של המילה מתרחש באורח פלא בדיוק ביום שאחוזי הכרישה בגוף עומדים על % 110 זהו היום היחידי בחיי האדם שאחוזי הכרישה עומדים על נתון זה לסיכום: היהדות היא דת נפלאה ואין בה שום צווי אשר מזיק או פוגע באופן כזה או אחר ההיפך הוא הנכון..
* אחת שרוצה להגיד לגודית דבר מה   05/02/15 | 20:43
די עם השקרים
מאיפה הנתון הזה על קרישה ב-110 אחוז ביום השמיני בלבד בחייו של האדם? בטח מזמיר כהן. ובכן, הנתון הזה מומצא, שקרי ומאה אחוז לא נכון.
* נו באמת   05/02/15 | 22:32
"
גם סירוס מונע המון מחלות אז תעשה את'זה...
* amram cohen   30/12/18 | 15:29
58. מילה
גבר שעושה מילה עובר את זה בגיל שמונה ימים אחרי כמה שעות הוא שוכח ומורידים לו סך הכל חתיכת עור אבל הבנות האלה מסכנות
* ט   05/02/15 | 20:26
57. זה ההבדל ביננו - יהודים לבין החיות האלה, כנסו !!!!!!!
אנחנו לומדות לכבד את הגוף שלנו ולא לתת אותו כמוצר לכל גבר שירצה בו אלא יש לנו דרך אחרת להיות מכובדות וזה לא ע"י מעשי סדום שכאלה אכזריים ביותר אלא בסך הכל להתלבש כמו בנאדם ולכסות את עצמך ולתת את הדבר הכי חשוב לנו לגבר היחיד איתו נהיה - הבעל !!! כשאין תורה אין שכל !!!!
* דתיה   05/02/15 | 20:05
את כל כך לומדת לכבד את הגוף שלך
שאת קוראת לבן זוג שלך הבעל שלך. בעל, כמו בעל דירה, בעל רכוש, או בעל של כלב.
* נועה   07/02/15 | 13:16
"
😄😄😄😄
* amram cohen   30/12/18 | 15:30
56. מילת גברים - לקרוא !!
לא מזיקה ואפילו יש מחקרים שהיא מועילה רפואית ומונעת כמה מחלות מין מדבקות. כמו כן אינה פוגעת בהנאה המינית בכלל. ממחקר בשנים האחרונות נתגלה כי גיל שבו הקרישה היא הכי טובה ואופטימלית בחייו של אדם הוא בגיל 8 ימים !! מדהים - חוק אלוקי שנכתב אלפי שנים לפני התגלית האנושית
* השכלה   05/02/15 | 19:56
איזה רבי סיפר לך את זה?
ומה ההוכחה המחקרית? יש המון מחקרים שמוכיחים שכל הקטע של ברית זה בריא זה בולשיט אחד גדול ובהתחשב בזה שאחיין שלי כמעט מת אחרי הברית שלו ובבית החולים אמרט שזה מאוד שכיח לא מוסיפה לזה. יש דת ויש יכולת שיפוט נכונה ויש טמטום ...
* מאיה   06/02/15 | 00:38
מאז שהחלו ברית מילה לזכרים באפריקה ירדה כמות האיידס
בחצי מהכמות
* אחד שקורא   06/02/15 | 08:25
לא, זה בגלל ההטמעה של הקונדום בקרב האוכלוסיה המקומית...
אין שום קשר בין מילה ומחלות מדבקות במגע מיני.
* קוקו   06/02/15 | 15:34
ההיפך הוא הנכון
ברית מילה הן לגברים והן לנשים באפריקה הוא אחד הגורמים להדבקה הנמשכת באיידס, ולא כפי שנאמר בתגובתך. כמו כן, גם טקסי קעקועים, מין לא מוגן ופוליגמיה. הנדבקות העיקריות הן נשים הטרוסקסואליות.
* מה?   26/03/16 | 23:06
55. כרגיל הכל מתנקז לאסלם
* דת חשוכה ואכזרית   05/02/15 | 19:43
54. פרח המדבר - סרט שחובה לראות
* מיכל   05/02/15 | 19:32
53. במילה אחת בהמות מסכנות הילדות
* ירון   05/02/15 | 19:23
52. ילד בן 8 ימי לא יזכור,ולא יכאב,אתם צודקים...הוא יצתרך לקבל את המציאות כמו שהיא!
שהורים שלו עשו לו ברית מילה ,ובדרך יספרו לו סיפורים על אברהם אבינו ואפילו הרופאים של גוים אומרים שזה דבר בריא.ככה חונכתם מגיל צעיר לקבל את זה כמובן מעילו.בגלל זה אתם גם מתקוממים בלי טיפת מחשבה מאחורה כשה אומרים לכם שיש גם בברית מילה של בנים משהו לא תקין
* יגי   05/02/15 | 19:17
51. 3 מיליון זה רק ההתחלה!!!!
* דהע״ש   05/02/15 | 19:00
אתה באתר ישראלי לפחות תלמד לכתוב חחחח
* דאעש*   06/02/15 | 21:04
50. מילת גברים מזעזעת לא פחות
כמו עדר אנחנו מבצעים טקס חוליגני של הורדת העורלה מבלי לחשוב על הפעולה הכל כך קיצונית ומזעזעת שמושרשת בנו בשם הדת והתרבות מה ההבדל? ומתי נחכים?
* שירי   05/02/15 | 18:26
כנראה שאת לא בקיאה בנושא ואת סתם מתלהמת. במילת גברים לא חותכים או מורידים שום איבר חי.
לכי תלמדי
* מזועזעת מהכתבה   05/02/15 | 19:12
מילת גברים
בורות לשמה. תלמדי מה איך ולמה ואז תגיבי.
* תומר   05/02/15 | 19:20
אין דבר כזה מילת גברים.ילדים בני 8 ימים עוברים מילה
* בורה   05/02/15 | 20:42
מילה
את ממש לא מבינה מה את אומרת את אישה חלונית וכל מה שקשור בדת נראה לך חוליגני ברית מילה לגבר הכי בריא בשבילו
* אהבת חינם    05/02/15 | 23:00
49. יש הבדל גדול בין מילת בנות למילת בנים
המטרה היא לגרום להן לא להינות ממין בהמשך חייהן ואין דרך חזרה. על הבנים זה לא משפיע
* מילת בנות   05/02/15 | 18:19
"
זה ברור אבל צריכים להוריד את מילת הנשים מהשורשששש לא אמורים להסיר לילדה/נערה את כל איבר המין שלה ולמה לעזאזל שיעקרו נערה??? המטרה היא לגרום להן שלא להנות ממין כל המשך חייהן?! זה עיקור!! חו"ח
* amram cohen   30/12/18 | 15:34
48. באמת שיכולתי להמשיך לחיות חיים נהדרים מבלי
לראות את התמונה המחרידה הזאת
* הישראלית   05/02/15 | 18:08
המטרה היא שתדעי
מה קורה בעולם ותצאי מהבועה שאת חיה בה.
* עע   06/02/15 | 18:10
47. אתם חייבים לראות את הסרט "פרח המדבר" מבוסס על אותו סיפור חובה לראות
* סימה   05/02/15 | 17:28
פרח המדבר
סרט מזעזע . בכיתי בלי הפסקה .. לא מומלץ לראות לבעלי לב חלש
* רינה   05/02/15 | 20:24
46. הבדל עצום
אצלנו היהודים עושים ברי מילה ויש הבדל עצום מהברית שאנחנו עושים לברית לנשים וחוץ מזה מי שבאמת רוצה להתעניין,הרפואה מוכיחה שאצלנו החתיכה של העורלה שחותכים בברית זה אזור מלא בחיידקים וגברים שעוברים זאת חוסכים לעצמם הרבה בעיות רפאיות ובבה כזה לטובת הגבר אצל החוליגנים הסיבה האמיתית זה למנוע מהן להנות מיחסים בן בעל לאישה
* ריקי   05/02/15 | 17:24
שום דבר בגוף שלנו לא סתם!לא צריך לתרץ את המנהגים של ימי הביינים!בוא נוריד גם עוזניים לאנשים,אם תחייה בלעדיהם מגי קטן לא תרגיש את חוסר שיבוי משקל-כפי שאוצם רופאים טוענים.
* יגי   05/02/15 | 19:03
קודם תלמד לכתוב ואז תדבר
*אוזניים *שיווי משקל
* יעל   06/02/15 | 08:51
שום דבר לא סתם?
מילה אחת - תוספתן.
* בנאדם   07/02/15 | 13:46