גאווה
תגובות (105 תגובות ב-56 דיונים)
56. כמו גנץ גם אני מזהה בישראל תהליכים שקרו בגרמניה הנאצית
האם רצח זכויות שונה מרצח עם? האם אפליה שונה מרצח עם?
* אזרח מודאג   15/07/18 | 00:23
55. נמאס מהחרדים. אנחנו מגנים עליהם מפרנסים אותם והם לא נותנים לנו להיות הורים
* ערן   10/07/18 | 00:29
54. ממש ביריון האוחובוסקי הזה. בושה שזה הנציג
של הקהילה. כתיבה רדודה אלימה ובוטה. חושב שככה הוא מאיים. האזרחים קבעו וזה דמוקרטיה אדון ביריון הוא גורם לסטרייטים לסלוד מהומואים.
* גבי    09/07/18 | 04:30
53. ניצול נשים מסכנות לטובת גייז
* לא טבעי, זה ניצול נשים.   09/07/18 | 03:56
הבעיה שהמדינה החליטה שאין ניצול והיא מאפשרת פונדקאות (יש מדינות שאוסרות) אבל ההפליה היא שמונעים את הפונדקאות רק מגייז
אם הנשים מנוצלות אז שיאסרו קליל פונדקאות, אם יש פונדקאות אז לוכלנו הזכות לה.
* BOB    12/07/18 | 11:17
52. פונדקאות לגייז נוגדת את היהדות
אי אפשר לתת לגייז פונדקאות זה ניצול נשים עניות. לצורך הנוחות של הומואים. בכלל דרך הטבע גבר לא יכול להביא ילדים אז הם לא יכולים להביא ילדים. זה די ברור
* משכב זכר איסור חמור וזה נותן לזה היתר   09/07/18 | 03:44
למה ללכת נגד "דרך הטבע", גם אישה עם בעיות פיריון לא יכולה להביא ילדים, זו דרך הטבע, לא כל הנשים יכולות להיכנס להריון
לגישתך אנחנו צריכים למנוע מהן טיפולים מלאכותיים שיאפשרו להן להיכנס להריון. ד"א, גם דרך הטבע היא הידללות טבעית הרי לא כל הנולדים שורדים (לידות מוקדמות, מחלות וכולי), למה להתערב ולשים אותם בפגייה או לאפשר לילדים חיסונים בכלל. למעשה כל טיפול והתערבות הוא "לא דרך הטבע", אז תחזרי לגיל תמותה ממוצע של 40 שנה.
* BOB   12/07/18 | 11:15
51. ואתם מצפים שיקבלו אותנו במרחב ?
* יערי   09/07/18 | 01:19
50. במדינות עולם שלישי כבר אין פונדקאות כי שם באמת היה ניצול. בארהב הכל מוסדר בחוק ופונדקאית צריכה להיות מבוססת כלכלית ככה שהכסף זה אקסטרה בשבילה ולא למחייה בסיסית.
* דתיים לאופוזיציה   09/07/18 | 00:28
49. כל עוד הם בשילטון הם עושים מה שהם רוצים
כמדומני, הם נבחרו בבחירות דמוקרטיות ואתה בוחר שלא לכבד את זה כי המעשים שלהם לא תואמים את הדעות שלך. בטוחני שכשאתה תבחרו אתם תתחשבו בכולם וגם בהם. הבעיה שלכם שאתם לא מבינים מה זו דמוקרטיה, לא מבינים איך זה יכול להיות שהרוב קובע. אתם רוב בתקשורת ולא יותר מזה. תבחרו אחרת יהיה אחרת. יש לכם דרכים אחרות לעשות ילדים מלבד לנצל את הגוף של נשים אומללות חסרות כל. גם לזוגות נשואים עם בעיות בריאותיות כלשהן זה ניצול של אותה אישה וגם הם משלמים המון המון כסף. כדי לזכות בילד
* כשאתם תהיו בשלטון תעשו מה שאתם רוצים   08/07/18 | 21:58
מי שלא מבין מה זו דמוקרטיה הוא/היא דווקא את/ה
בדמוקרטיה הרוב לא "עושה מה שהוא רוצה". יש דבר כזה שנקרא "עריצות הרוב" שמתאר מצב שבו הרוב גוזל זכויות מהמיעוט ומפלה אותו והוא דווקא פסול לחלוטין בדמוקרטיה. המקרה שלפנינו הוא דוגמא למצב כזה. אם החילונים יהיו רוב מחר ויחליטו להוציא את הדת מחוץ לחוק ולשלוח את כל המתפללים לכלא זה לא יהיה "דמוקרטי" (אל חשש, זה לא יקרה). וזה עוד לפני שדברתי בכלל על הפטרונות המתנשאת שלך על "נשים אומללות חסרות כל" שבחרו בפונדקאות מרצונן החופשי, לפעמים אפילו משיקולים שלא קשורים בכלל למצוקה כלכלית. אבל פמיניסטיות רדיקליות תמיד חושבות שמותר להן להחליט בשביל נשים שחושבות אחרת מהן, כנראה כי הן "נשים טובות יותר".
* מעניין כמה הוצאת באזרחות   09/07/18 | 08:59
48. מלא טוקבקים של הומופובים פחדנים. צאו מהארון ותהיו גאים.
* אל תירא   08/07/18 | 21:29
47. ממש טרור להט"בי
לאן הגענו? פעם לא הייתם מזהים אותם , הם פחדו פחד מוות לצאת מהארון. היום הם ממש מפחידים עם הרעש שהם עושים
* מרגיש מאוים   08/07/18 | 20:39
מזכיר לי משפטים שאמרו על יהודים בשנות ה-30 בגרמניה
* תום   09/07/18 | 09:47
46. מפחיד לקרוא את התגובות פה
מאבק ראוי וצודק. חבל שרק אוחובסקי מוביל את זה
* רועי   08/07/18 | 20:14
45. אתם עוסקים בזבל, נמעס לי מהחרדים
רעידת אדמה מאיימת על מדינת ישראל ולא עושים כלום. מה זה מעניין איפה הנמושות האלו יעשו......הם גם כך לא עושים חוץ מלגרום לשינאה. שינאה חינם. אתם זוכרים
* מריוס   08/07/18 | 20:04
44. בושההה
* דביר   08/07/18 | 19:35
43. אחרי זה מתפלאים שהומואים מתחתנים עם נשים ומתגרשים
ככל שהחברה נגד גייז, כך נשים וילדים הם הקורבנות. אצל החרדים בגלל שאסור לדבר על זה, הילדים החרדים שהרבנים אונסים הם הקורבנות. בחברה החילונית הנשים הן הקורבן, כי הרבה הומואים מתחתנים עם אישה רק כדי לעשות איתך 2 ילדים ואז זורקים אותה בטענה שהם "פתאום גילו את זה". או סתם מגדלים עם אישה משפחה וכל הזמן נהנים מהצד בגרינדר, כל גיי יודע את זה כי יש הרבה כאלה שמחפשים סטוץ. מי שלא מבין שקבלה של להט"ב מועילה לחברה, הוא טיפש ומקומו באיראן. גרמניה של 1938 לא כזו שונה מישראל 2018, השנאה לשונה אפילו לא קיבלה פורמט חדש
* 1938   08/07/18 | 18:58
זאת תגובה אלימה שרק מוכיחה שהומואים שונאים נשים
את התמיכה שלי איבדתם
* נו באמת   09/07/18 | 01:08
אוי לא.. איבדנו את התמיכה של כלומית כלומובסקי
* אה הא   15/07/18 | 00:13
42. לא מאמין למילה של גל אוחובסקי,אם מישהו אחר היה כותב הייתי מתייחס
גל אוחובסקי באנטי שהוא משדר מרחיק אנשים שהיו מעוניינים למצוקות הקהילה. אבל כשהוא הפרזנטור של הקהילה הזאת, אז למה לטרוח?!
* דני   08/07/18 | 18:46
41. גל. אתה עושה שירות גרוע לקהילה הגאה. בגללך התחלתי לסלוד מהם
* בן    08/07/18 | 18:40
עובדה שהוא גיי מצליח ואתה לא.
* אתה מקנא   15/07/18 | 00:15
40. אחלה חוק , סוף סוף שפיות
דייייי לניצול נשים .. הטבע הוא גבר ואישה מביאים ילד..
* ורד   08/07/18 | 18:38
הטבע זה תוחלת חיים של 27 ובלי חשמל...
את רוצה טבעי, סבבה. בלידה הבאה, בלי בית חולים, בלי אפידורל בלי ציוד טכנולוגי מסביב.
* ר ז   09/07/18 | 00:21
שטויות! תרופות, טיפולים רפואיים, בדיקות הריון, הפריות, פגיות, ניתוחים - כולם התערבות נגד הטבע
תתכבדי ותוותרי עליהם ותחיי בדרך הטבע, יחד עם הידללות טבעית וגיל תמותה ממוצע של 30 שנה, כמו במאה ה-18. את מתערבת בטבע בכל דרך אפשרית. הניסיון להצדיק הפלייה כ"דרך הטבע" היא בולשיט אחד גדול. יש אין ספור מחקרים שמראים באופן מובהק שילדים שגדלים במשפחות של גייז אינם חסרים יחס/אהבה או נפגעת התפתחותם באיזושהי צורה. אבל מה זה משנה כשאפשר להפלות מי צריך אמת!
* BOB   12/07/18 | 11:26
39. אז אם לא נסכים לייצר לך ילדים ולתת לך אותם, אנחנו פויה?
תשכח מזה. אף בנאדם שפוי לא יסכים לייצור תינוקות
* זה לא עובד ככה   08/07/18 | 18:35
אף גרמני "שפוי" לא הציל יהודים, חוץ מחסידי אומות עולם.
התמלוגים מגיעים מאוחר
* 1938   08/07/18 | 18:58
מה הקשר יא דפקט
יש הבדל בין לא לייצר תינוקות לבין להכניס בני אדם למחנות השמדה ולבצע רצח עם. אם לא הבנת את זה, באמת עדיף שלא יהיו לך ילדים. לא כל מי שלא נותן לך את מה שאתה מבקש הוא נאצי.
* נו באמת   08/07/18 | 22:03
אוי ההקבלה לא התאימה לאינטרס שלך? מצטערים
* ד"ש מגרמניה   15/07/18 | 00:16
זה גם ככה מה שקורה בשטח
השאלה היא רק מי זכאי לתהליך
* תתעורר   08/07/18 | 19:20
38. אני נגד ליצמן אבל אני גם נגד פונדקאות. כן, גם עבור זוגות נשואים
פונדקאות זה סחר בגופן של נשים. פשוט ככה. מעבר לרצון הטוב של לעזור לזולת, יש פה ציניות איומה. הפונדקאיות תמיד יהיו נשים עניות, הרבה פעמים ממדינות עולם שלישי, שתמורת "סכום סמלי" ישמחו לתרום את גופן ולסכן את חייהן. במדינות עולם שלישי זו כבר נהייתה תעשיה של ממש. נשים שאין להן ברירה ומתפרנסות מזה (בקושי). כרגיל, החברה שמעסיקה אותן מרוויחה את הכסף הגדול. והם נכנסות להריון אחרי הריון עד שגופן קורס. אם זו משמעות התמיכה בהומוסקסואלים, אז אני מעדיפה שירדפו אתכם כמו בימי הביניים.
* נו באמת   08/07/18 | 18:29
כל כך הרבה שטויות והוצאה מהקשר
הפונדקאיות יכולות להיות גם נשים פילנטרופיות שעושות את התהליך למען תחושה טובה ולמען עצמן (כמו שסיפרה הפונדקאית של אמי אוחנה). פונקאית מישראל היא מישראל וישראל עדיין לא עולם שלישי (למרות שאנחנו מתקדמים לשם בצעדי ענק). בארץ נשים משתמשות באפשרות לסגירת חובות, הגשמת חלומות ושיפור תנאיי המחייה - הן עוברות סינונים רבים של פסיכולוגים, רופאים וסוציולוגים על מנת לוודא שהן מתאימות לתהליך ואל תדאגי, אחרי שיסיימו לרדוף אותנו, ירדפו אותך ואת משפחתך, השנאה אינה עוצרת היא רק מתרחבת
* כן באמת   08/07/18 | 19:27
נשים פילנטרופיות שרק במקרה ממש חייבות את הכסף..
כמו הנדבנים הידועים באיראן שממש מתים לתרום כלייה לכל דורש, רק על הדרך הם מקווים לגמור את החודש.. ובוא לא נדבר על "תרומות" האיברים מסין. רק חסר שיתחילו להשתמש שם באסירות בתור פונדקאיות להומואים עשירים.. בטח אתה מהמיתממים האלה שחושבים שיש זונות שממש נהנות מזה
* נו באמת   08/07/18 | 22:08
37. איזו אכזריות
להביא לעולם ילד ללא אמא איום ונורא
* משה   08/07/18 | 18:26
מחקר מדעי לא קבע זאת
* חוקר   08/07/18 | 19:02
אנחנו מדברים על האמא המתעללת או זאת שרוצחת
אם המתרבים היו עוברים חצי מהמבחנים שחד מיניים עוברים רובם לא היו נמצאים ראויים להיות הורים. וחבל שכך
* משית   08/07/18 | 19:28
זה פשוט לא נכון. המחקרים מראים באופן מובהק שאלה ילדים מאושרים, בריאים שאינם חסרים בכלום ממשפחות עם אב ואם.
ואם אתה מחליט להתערב לאנשים בהחלטה מי יכול או לא להביא ילד, יש לך מספיק, יחידנים, גרושים או משפחות חרדיות שדנות את ילדיהם לעוני ובערות, למה שלא תתערב להם קודם ותקבע להם שאינם יכולים להביא ילד.
* BOB   12/07/18 | 11:31
36. ש
לאט לאט מתחילים לחיות כמו באיראן
* ש   08/07/18 | 18:18
35. להצביע בעד החוק
זה מה שהעם רוצה וזה מה שהעם חושב ולא יעזור כלום לחברי הקהילה השפלה והנבזית. אתם לא תשתלטו על הדעה של העם בכוח! העם חושב שאתם לוקים בנפשכם. מאוד שמחים לתת לכם טיפול וסיוע אבל מכאן ועד שתתחילו להשתלט על סדר היום ועל החוק?? מוטב שתסתמו ותטפלו בעצמכם
* רן   08/07/18 | 18:05
סתם טרול, זו בדיוק הנקודה שעם לא חושב ככה רק קומץ קנאים פונדמינטליסטים שמהווים לשון מאזניים
לצערנו הם מצליחים להביא לביטוי את השנאה ובערות שלהם כי הם מוותרים על כל אידאולוגיה כדי לקדם את האג'נדה שלהם. אנחנו עסוקים פשוט מפולגים מדי מכדי להדוף אותם.
* BOB   12/07/18 | 11:34
34. ואחרי כל זאת ביבי הצבוע ימשיך לעשות לעצמו יח"צ על גב הקהילה
הקהילה הלהט"בית בישראל צריכה להבהיר כי ישראל הינה מדינה שלא נותנת זכויות ונשלטת על ידי הדת.
* סגולה   08/07/18 | 18:02
33. כותב ואומר הרבה מבלי בעצם להגיד מה אומר החוק
חפרת ועל סתם!
* עמית   08/07/18 | 17:54
32. הקהילה הגאה היא האוייב של הטבע...
ואנחנו בשום פנים ואופן לא האוייבים שלכם, מר מירמור שנטחן במקום לא נכון... אתם האוייבים של עצמכם בכך שבחרתם ללכת נגד הטבע עם הקילקול מסדום!!! אנחנו פשוט סולדים מכם!!!
* ניר סטאר   08/07/18 | 17:51
גם מי שלוקח כימותרפיה אויב של הטבע, סרטן אמור להרוג
* אויבים   08/07/18 | 18:12
גזענות היא האוייב של הטבע
ובמקרה שלך זה אפילו לא גזענות זה טיפשות
* דיי לגזענות   08/07/18 | 19:53
גם היטלר טען שיהודים הם האויב של הטבע
תצטרף אליו מתישהו תמסור ד''ש חם
* אלי   09/07/18 | 11:38
31. לי באופן אישי גל אוחובסקי שינה את הדעה, ברצינות
זה לא סתם תגובה, זה אמיתי. הייתי בעד ההומואים, הם לא מפריעים לי ויש הרבה אנשים טובים ומועילים בינם. אחרי שראיתי את השנאה של אוחובסקי במערכון עם ספרי תורה הבנתי לאן זה הולך-שנאת האחר וביזוי המסורת. רק לציין שאני חילוני לגמרי
* בובספוג   08/07/18 | 17:43
אז תתנזר גם מ-iPhone כי המנכ"ל של אפל הומו
וגם ממחשב כי המציא אותו אלן טיורינג שהיה הומו מוצהר. אתה מגלם את ביזוי המסורת בעצמך, מתעטר ב"מסורת" כשזה נוח אך לא חי על פיה. you talk the talk but you don't walk the walk
* מפרגנים   08/07/18 | 18:14
חחחח חיים בסרט סליחה חיות בסרט
* חחחח   08/07/18 | 22:46
אכן, יש לך לוגיקה של בובספוג. מי שמשליך מאוחובסקי על קהילה שלמה צריך ללבוש מכנס מרובע!
* מה שנכון נכון   08/07/18 | 21:27
30. כמה שנאה ובוטות יש בכתבה נמאס
נמאס שהקהילה הזו כופה בבוטות בכוח על כלל החברה הישראלית . לקהיל יותר לא לכבד את הרוב ותרבותו ותפיסתו וללכלך ולאיים כמו בכתבה אבל אוי אוי אם משהו יאמר משהו שלא מקוהל עליהם . הג' ורה נפתחת והאיומים.להטבים נכבדים. בחרתם מה שבחרתם זה עניינכם ולבריאות .דעו שנמאס מהכוחנויות שאתם מכניסים לחיינו ומהכפיה שלכם ובעיקר מהטפות המוסר .די
* טליה   08/07/18 | 17:38
לא הבנתי איזה כפיה יש בבקשה לאפשר גם להומואים להביא ילדים
כנראה שהתבלבלת ואת לא מבינה את המושג כפיה כפיה זה להכריח את האחר לעשות כמוך. וזה ההפך מרצון. לדגומא לא לעלות על אוטובוס בשבת זה רצון לדרוש שלא יהיו אוטובוסים בשבת זו כפיה.
* אני   08/07/18 | 18:47
הקהילה היא 10%, יותר מכל עדה בישראל. התימנים למשל
יודעים לפתוח ג'ורה בטענות על אפליה, אז הי למה לגייז אסור? ככל שיש פחות קבלה של הומואים, ככה יותר גייז מתחתנים עם אישה, עושים ילד ואז זורקים אותה למזבלה. אם לכן הנשים זה טוב, בכיף
* קהילה   08/07/18 | 18:54
אלי
הלוואי שיום יבוא ויעשו נגדך סנקציות ולא תקבלי זכויות שאנשים אחרים כן ייקבלו, רק בגלל שאת אחרת.
* מי את בכלל שתשפטי? אין לך שום זכות   09/07/18 | 11:42
29. מה ההומואים עשו עד היום? הכניסו נשים להריון כדרך הטבע
מאות שנים הם עשו את זה ככה. מה קרה עכשיו?
* נונה   08/07/18 | 17:34
מאוד שנים ליהודים אין מדינה. מה קרה עכשיו?
* פלשתינה?   08/07/18 | 20:07
28. כשמדברים על אלימות מדברים על זה! מי שלא מסכים איתך הוא אויב?
* דניאל   08/07/18 | 17:33
בדיוק, היטלר לא הסכים עם יהודים. אז למה לומר שהוא אלים?
איזה כיף שאפשר לא להסכים, ליצור חוקים מפלים, ומי שיתריע על החוקים המפלים הוא האלים בעצם. אולי בגלל זה היתה שואה, כי ההתנגדות של היהודים לחוקים המפלים של הנאצים היא אלימות?
* מותר לא להסכים   08/07/18 | 18:16
27. עם כל הכבוד לקהילה הגאה המדינה לא צריכה לעזור למי שלא יכול לעזור לעצמו
* בוריס   08/07/18 | 17:24
זה נכון! נפסיק טיפולי פוריות במימון המדינה בכלל, או תמיכה או סיעוד רפואי. יאללה קפיטליזם בראבק איש איש לעצמו!
* BOB   12/07/18 | 11:47
26. כמה אתה רע כמה רק לרכל ולחרכר ריב ומדון אתה יודע, איש של שנאה לב מר עצוב שיש אנשים כמוך 😕
* אור *   08/07/18 | 17:23
25. אוחובסקי הבריון. נמאסת. נמאסתם
* להטבין מאוסים   08/07/18 | 17:23
לא הומו מגאה
גאווה היא מילה לחיילי צה"ל,לילדים מוצלחים, לאנשים שקשה להם בחיים ויודעים להתמודד ולשרוד בכבוד,לאנשי מדע מוצלחים,לאנשי חייל, ולא ללהט"בים. שיהיו הומוהים ויעשו בקהילה שלהם מה שרוצים, אבל זו לא גאווה.
* יהודיה גאה   08/07/18 | 23:41
24. למה?
שלמה בניזרי העבריין ,רוצה לחזור לכנסת?,כי זה כסף טוב להרוויח,הכנסת הפכה,למקום של פושעים,דרעי אותו דבר ,בושה וחרפה, אתם, יותר גרועים מהומואים,הם בסדר,ואתם רוכלים.
* שוקי   08/07/18 | 17:21
23. כברגילה את האמת ואתם?
* ליצמן   08/07/18 | 17:15
22. סוטה!
לא רוצים ממך ו / או מחברייך ילדים כולם מצביעים רק בעד! ואין אין על ליצמן !!!!
* גל אוחובסקי   08/07/18 | 17:14
21. ומצביעה בעד החוק!
גאה לשנוא הומואים סוטים! ! !
* הלוואי והייתי חכ   08/07/18 | 17:13
אני מתבייש שיש אנשים כמוך בעולם הזה
לשנוא אנשים על זה שנולדו שונים ממך, באמת? הייתי כותב לך למה זה נורא אבל לא נשמע שאת בן אדם בכלל. רק כלי של בורות ושנאת חינם.
* הלוואי והיית בן אדם   08/07/18 | 17:26
צריך לקצץ להם את הכנפיים
הגענו למצב שלהיות סטרייטים זה לא בנורמה. השתלטו לנו על המדייה, תוכניות טלוויזיה, על אורח החיים, מקלקלים את הנוער, שיחזרו לחורים שלהם
* דיי כבר!   08/07/18 | 17:37
כמו שיהודים השתלטו על גרמניה.
הומואים הם 10% מהאוכלוסיה, ברור שהם יתפסו 10% מהמשרות. אתה ושכמותך לא יודעים מהי דמוקרטיה, מקומך באירן
* ליברל   08/07/18 | 18:18
את פשוט גועל בהתגלמותו. והרבה רועה.
* אלי   09/07/18 | 11:45
חמינאי?! שוב אתה כותב תגובות מתלהמות בהארץ! כבר אמרנו לך לחזור לאירן
* BOB    12/07/18 | 11:50
20. אמיר אוחנה אויב הקהילה מצביע מחר בעד החוק במקום להביא אפילו חוק אחד חוקים בעד ההומואים לעזור להם לא ההיא א
* חבר כנסת    08/07/18 | 17:11
19. מזעזע
חבורת סוטים מגעילים אתם רוצים ילד תתחתנו עם אישה...ילד צריך אבא ואמא...
* יוני   08/07/18 | 17:10
לא חייבים להתחתן. אבל למצוא ידידה שרוצה ילד
במקום שהיא תלך לבנק הזרע ותשלם הון, והוא ילך לאם פונדקאית וישלם הון.
* זה האידיאל   08/07/18 | 17:38
לרוב הילדים יש אבא ואמא, אבל עושים רק 3 יחידות
אז אבא ואמא כשלו
* יונה   08/07/18 | 18:18
אתה סתם מקשקש בניגוד לעמדת הקהילה המדעית ולכל מחקר- ילדים במשפחות גייז לא חסרים דבר (גם לא אמא) אז אל תסווה את ההומופוביה שלך
* BOB    12/07/18 | 11:52
18. למה יש הבדל בין פונדקאות לזנות
מנצלים צורך של אישה לכסף כדי להשתמש בגוף שלה כמו במחסן. במיוחד שלידה עלולה לגרום למוות + מפרידים את הוולד ממנה. איפה האנושיות ?
* שאלה   08/07/18 | 17:10
ניצול קיים בכל העולם
אני עובד בשכר מינימום משתמשים בגוף שלי ואני חייב לעבוד... זה לא ניצול בעינייך? במקרה של פונדקאות האישה אינה האם של הולד היא לא קשורה אליו גנטית. וחוץ מזה אם כבר שמת עצמך מגן הנשים הפונדקאיות כמה מהן אתה מכיר באופן אישי שחשו מנוצלות מהתהליך שעברו?
* דן    08/07/18 | 17:30
17. מדינה מטומטמת עם אנשים מטומטמים
אתם אנשים ריקנים ללא כל תוכן
* שפויה   08/07/18 | 17:09
16. אתה אויב העם מחרחר ריב בינינו תתבייש
* איכס   08/07/18 | 17:09
15. באמת ליצמן נראה לי כמו סנטה קלאוס מקסים ולא כמו הרשע בהתגלמותו
מכוער
* חחח   08/07/18 | 17:08
14. חשוכים נמאסתם!!
* כ   08/07/18 | 16:56
13. ליעקב מהפייסבוק
משכב זכר זה לא בתוך המשפחה אז זה לא גילוי עריות. ומי שאויב העם היהודי זה אנשים כמוך שבמקום להבין שהומואים נולדים ככה ולכן מגיעות להם זכויות כמו לכל בני האדם, אתם בוחרים בבורות ושנאת השונה. בגלל בורות ושנאת השונה מפיצים שקרים ושנאה על יהודים בכל העולם - והנה אתה עושה אותו דבר לאחיך היהודים.
* אתה יכול לכבות את השמש עם החושך שלך   08/07/18 | 16:56
אוחובסקי צריך להבין גם את המכלול
אף אחד לא שואל את התינוק שנולד לרצונו למצב שהוא מראש חריג מבחינה חברתית וכמובן דתית והלכתית. את החריגות הזו צריך גם להבין בהסתכלות רחבה יותר. אי אפשר בשום אופן להשוות בין החריגות הזו לכל יחידה משפחתית אחרת ( העובדה שטען אוחובסקי שגם בארצות הברית הסיכוי שואף לאפס עבור הומואים) . לא נראה לי שהשר ליצמן פועל מתוך מניעים של שנאה ונבזות. יש לו ולבוחריו תפיסת עולם מסויימת, המנוגדת גם הלכתית (ומדינת ישראל עדיין מדינה יהודית).המצב הכללי הרבה יותר מורכב עבור ילד של זוג גברים הומואים, וזה לא רק כי ליצמן חושב אחרת ממך. לא ברור למה אתה מכוון את כעסך רק כלפי ליצמן. לו היית שואל את כל נבחרי העם בשלטון, היית מבין שהרוב לא מסכים עם דעתך ותפיסתך. קצת התבלבלת עם האמירה שהעמדה שלו לא יהודית, כשהיא למעשה נשענת עליה. מדינת ישראל היא אכן הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, אבל היא עדיין מדינה יהודית לפני שהיא דמוקרטית. אתה יכול לפעול לקידום אמונתך (לפני עשר שנים גם מצעד גאווה לא היה אפשרי), אך להבין שבעת הזאת, העמדה של הממשלה כולה, נסמכת על עמדת רוב בוחריה (גם המוסלמים לא נראה לי בעד). את הפניה שלך עליך להפנות לרוב אזרחי המדינה, שלדעתי מתנגדים לעמדתך.
* אזרחית   08/07/18 | 18:02
משכב זכר זה גילוי עריות.
ערכי גילוי עריות זה לפי תורת העם היהודי. משכב זכר זה גילוי העריות המתועב מכל ערכי גילוי העריות. זאת תורת העם היהודי. מי שלא טוב לו תמיד יכול לחיות לפי תורת התאילנדים.
* יעקב   08/07/18 | 18:15
12. גל אתה הצהרת שאתה לא מתחשב בדמעות וברגשות של החרדים. למה שהם יחשבו בך????
* בן   08/07/18 | 16:56
11. פונדקאות
הוא עושה מה שהוא צריך לעשות זו הדעה שלו וזה הדרך שלו של תורת ישראל הוא לא צריך לעשות משהו שנוגד את הערכים שלו כדי לרצות אנשים אחרים
* א.א    08/07/18 | 16:54
הדעה שלו היא לא תורת ישראל היא אורתודכסייה קיצונית ובמקרה של ליצמן וגור כת ממש
גור זו כת שונאת נשים וחופש ואין קשר כלשהו בינה לבין יהדות. הבעיה היא לא ליצמן הבעיה היא הרוב שנותן לליצמן לכפות עליו.
* BOB   12/07/18 | 11:57
10. ״לא אנושי ולא יהודי !?״ על מה אתה מדבר? משכב זכר???
* די    08/07/18 | 16:53
לא כי סקילה זה הכי "אנושי"
* ..   08/07/18 | 19:00
9. גל מצפה ממך לשפה מכבדת הרבה יותר.
מה קורה לך גל מה עובר עליך? "אויבים שלנו" ? מי שלא מסכים אתכם , הוא אויב הפלורליזם ממכם והלאה . אתה מדבר על העם היהודי כאויבים ?הריי אתם מנסים להיות בכוח כאחד-העמים , בארץ הקודש , ברור שזה לא יתקיים משמיים . אינכם יודעים ג ב ו ל ו ת , גבולות אצלכם הכל פרוץ תרתיי משמע . אתם 10% מהאוכלוסיה אינכם יכולים לעולם לשלוט ברוב זאת עובדה , חבל שאינכם מבינים שקומץ קטן שבכם המושך קהילה שלמה לקיצוניות לאונס ברוטלי ברוב העם . ברור שמגיע לכם הרבה זכויות ובצדק גם בתורה יסכימו לזה כמובן , לא צריך להגזים , מה עם האמצע עמק- השווה ? לא שמעת על זה :) ועצת-זהב אם אפשר ... הקיצוניות שהקומץ מהראשים מושך את עדר-התמימים , משניא קהילה שלמה על עם -ישראל . לא חבל ? שפה מכבדת היא ברכה בחברה כולה , אף אחד לא אויב שלך שלכם מעם -ישראל הוציא את השטויות מהמוח שלך גל . כאשר יפלו ויפלו אלפי טילים על תא" לא רחוק היום גםתדבר על אחיך היהודים כאויבים? אז החיזבלה חמאס ואירן הם חברים שלך ? בכבוד וחזור בך מהרבה שטויות תכבד את עצמך יהודי .
* משה   08/07/18 | 16:52
8. חחחח חיי בסרט של גייז :)
* מימי   08/07/18 | 16:48
7. צודק, תנו לנו להיות הורים כמו כולם
* אזרח   08/07/18 | 16:46