נשים
תגובות (45 תגובות ב-31 דיונים)
31. איזה מיותר זה ההפגנה הזאת
אישה טובה ל-ע-ו-ל-ם לא תחטוף מכות מבעלה!!! תזכרו את זה ותבדקו היכן אתן לא נשים טובות עבור בעלכם.
* סאמירה   02/12/18 | 13:12
30. "נמאס מטעמן"
* זה מעולה   02/12/18 | 12:20
29. מי שמוכנה להתחתן, שלא תתפלא
מי שכ"כ טיפשה כדי להתחתן, שלא תתפלא אם ה"בעל" מנסה לרצוח אותה - נפשית או פיזית. את גם אשמה בכך שאת סתומה ומוכנהנלהתחתן. נישואין תמיד היו נגד נשים והורידו מהסטטוס של נשים. דבר נוסף, כל עוד נשים לא זועקות נגד אנשי הדת, שכל היום 24/7 מטיפים נגד נשים, אז הן יוצאות צבועות מאוד. אני מאוד מאוכזבת מהמין הנשי שלא מבין כמה הגברים הם פסיכופטים.
* אם   02/12/18 | 08:50
את נשמעת בעיקר רווקה ממורמרת
* נשוי לאשת חיל   02/12/18 | 11:41
אל תדאגי חומד, הגברים כבר לא מתחתנים יותר.
* או מעסיקים נשים   02/12/18 | 12:51
קודם תיקראי דברים בנושא!
זאת התגובה הכי לא הגיונית (ואני משתמשת בלשון נקייה) שקראתי ותאמיני לי שקראתי מלא תגובות של אנשים חסרי היגיון בריא. כל מי שאומר שהדת וחתונה הם גורמים אשר מדכאים נשים טועה! החילונייל הפכו את הדת לכזאת (ואני מדברת בתור אחת שהיא חילונית). תשקלי את המילים שלך לפני שאת רושמת דבר כל כך חסר היגיון וטיפשי.
* אנונימי   02/12/18 | 13:18
לא כל הגברים אלה. זה כן עצוב שגברים
לא קמים ומגנים על השם שלהם, ומגנים תופעות אלימות כאלה.. עדיין זה לא כולם.
* לא כולם   02/12/18 | 14:47
28. הערביות קיבלו אישור מהבעלים שלהן?
או שיחטפו מכות
* גבר   02/12/18 | 08:49
27. האלימות שגברים משתמשים בה היא קודם כל
ולמה מדברים רק על רצח? מה עם כל הילדות שהגברים אונסים? מה עם האלימות הנפשית שגברים מעבירים את הנשים, בגיבוי כל הרבנים בארץ? למה נשים לא מפגינות נגד רבנים ואנשי דת שתומכים בכך שאישה כביכול נוצרה עבור הגבר וכדי לשרת אותו? כל מה שהם אומרים זה היפוך יוצרות, היפוך הצדק, היפוך האמת... למה נשים לא מפגינות נגד רבנים? הרי הם האנשים העיקריים שנותנים גיבוי לגאוות הגברים והתנהגותם.
* נפשית   02/12/18 | 08:43
26. כנסו דחוף
מה עם ניכור הורי ? הרי זה גם רצח של נשמות וזה לא משנה זכר נקבה אני הורה שמשלם מזונות מאוד גבוהים עבור 2 בנותי צמוד למדד בהוראת קבע לבנק גרושתי מתנכלת לי בעזרת עו"ד שלה הילדות שלי מוסתות כבר חצי שנה שלא ראיתי אותם מדובר בנערות בגיל התבגרות למרות ששילמתי מחיר גבוה בגירושין על מנת שהסגה תיהיה מאחורי לצערי קיים בגרושתי יצר נקמה וכשאתם אירגון נשים שובתות על רצח נשים תחשבו גם על רצח נשמות גם גרושות סובלות מניכור הורי ואני בתור גבר מוכן לבוא ולהפגין
* אנונימי   02/12/18 | 08:08
25. לוד
אפגנה גם ברמלה ובלוד נגד אזולת יד המשטרה והממשלה נגד הרצח שחוגג במגזר הערבי כולל רצח הנשים בושה וחרפה
* פאטמה   02/12/18 | 07:38
24. תגובות של גברים שובינסטים שמפחדים
מכוחן של הנשים. ברגע שיהיה טיפול נכון בתלונה הראשונה, יהיו פחות רציחות. המשטרה מזלזלת בתלונות של נשים. מזמינה לחקירה ומשחררת. לא עושה כלום. כשאישה באה להתלונן על אלימות, צריך לעצור את הגבר ולשלוח אותו לטיפול בכפייה. צריך לעגן את זה בחוק! ונכון שבמגזר הערבי יש רצח על כבוד המשפחה,אבל גם את זה ניתן לשנות. בואו לא נשכח שגם ביהדות היתה המון המון אלימות שהיתה מקובלת. הרי הערבים היו צריכים ללמוד את זה ממשהו. אז אנחנו, החלקנו קצת התפקחנו, ועכשיו צריך להעביר את ההתפקחות הזו למגזר הערבי!!!
* ליאת   02/12/18 | 07:00
23. רצח נשים מזיז לממשלת נתניהו
אתן לא בנייה בהתנחלות,לא ישיבה,לא בעלי הון-אתן לא סקטור שמעניין את הממשלה של ביבי בסך הכל הגיח עם אישתו במעון לנשים מוכות בשביל יחסי ציבור-ההתמחות שלו,מעבר לכך-שום דבר
* האמת העצובה   02/12/18 | 06:40
22. די לצביעות !!!
מעניין שהשביתה מתקיימת ביום שלישי, חג החנוכה, שהמגזר המקצועי שמועסקות בו הכי הרבה נשים גם ככה נמצא בחופשה (מורות וגננות!!!). אז כמו ששביתת הלהט"ב הייתה בתשעה באב, שזהו למעשה יום בחירה במשק ואין שום משמעות לכך ש"אפשרו" לכל מי שרצה לא להגיע לעבודה ...גם כאן אין שום מעשה אמיץ (אלא פחדנות וצביעות) בהצטרפות כל רשימת הגופים הנ"ל לשביתה ביום שגם ככה המון נשים לא עובדות בו, יום שגם ככה הוא חופשה ומן הסתם נשים רבות נשארות בבית עם הילדים. בוא נראה מה היה קורה אם השביתה הייתה בכל יום אחר. האם גם אז הייתה התגייסות של המגזר הפרטי? האם הסתדרות המורים הייתה מגבה גם את המגזר היהודי ליום שביתה שלם? וכו'...
* די לצביעות   02/12/18 | 06:09
21. לא נראה לי מועיל
אני אשא מוכה לבעל די אלים ואני ממש לא רואה איך שביתה זאת יכולה לעזור. לא באה לי ללכת למרלת לנשים מוכות ולא באה לי על מםגשים עם עובגת סוציאלית המתומתמת וחסאת כוח שהם יכולים להמליץ לי. הלחתי לפגישות האלו ומעל פכישה רק יותר נכנסתי לדיכיון, כי עד שאני אשא עדירה עצמאית עין טיך לעזור לי. פשוט אמרתי להן שאני לא מעוניינת יותר בעצות דלהן. אז שלא ישבתו על חשבוני ולא יארגנו לעצמן עוד אירגון עם כסף "כדי להגן יל נשים מןכות". אני צריכה עבוגה מכניסה וכסף ולא צריכה דעוד 15 עובגות סוציאליות יארגנו לעצמן ג'וב נחמד כביכול בשבילי.
* אשא מוכה   02/12/18 | 06:06
20. מכוערות שרוצות צומי
* לאו   02/12/18 | 05:16
19. How this strike helps?!
Strike won't stop men kill women.
* Karin   02/12/18 | 04:59
18. מסתננים ומוסלמים רוצחים נשים והשמאל מאשים את ישראל
* לכו חפשו...   02/12/18 | 04:19
17. הפמניסטיות הרדיקליות מובילות את הגברים למצב שהם לא יסכימו להתחתן יותר, לא לשרת בצבא ולא לעזור לנשים.
החוקים הפאשיסטים הסקסיסטיים האנטי גבריים שהן מקדמות רק יובילו ליותר אלימות כלפי נשים.
* פמניזם זה סרטן   02/12/18 | 02:53
אילו שטויות! אלימות נגד נשים היתה
קיימת מאז ומעולם ורווחת בעיקר במדינות בהן אין זכויות לנשים. אתה לא צריך להתחתן אם אתה לא רוצה . אבל אתה חייב לעולם חא להרים יד על בת הזוג שלך. אין לך זכות להכות או לרצוח אף אחד.
* קצת שפיות   02/12/18 | 14:49
16. וכמה
גברים נרצחו מתחילת השנה?
* רוני   02/12/18 | 02:22
15. 200 אבות מתאבדים מי איכפת
* אבי   02/12/18 | 01:13
14. תוסיפו את אור יהודה וכרמיאל
* -   02/12/18 | 00:59
13. הכל בגלל ביבי ואקיבוש.
* סמולן   02/12/18 | 00:55
12. אני בשוק מהתגובות כאן
מחאה כנגד אוזלת יד של הממשלה כנגד אלימות נשים אולי לא בהכרח תמנע את הרצח הבא אבל תבהיר היטב, שאנחנו לא מוכנות (ומוכנים) לשתוק כנגד מעשה אלימות נגד נשים. אין בזה צעד מחאה נגד גברים אלא מחאה למען החלש. שכל אחד יסתכל לאמא שלו או אחותו בעיניים וידע שסבירות גדולה שאחת מהן הוטרדה או נפגעה על רקע היותה אישה והיא פחדה לספר כי היא ידעה שאנשים כמוכם לא יתנו לה גב. זו יכולה להיות הבת שלכן שחלילה עלולה להקלע למע' יחסים עם הגבר הלא נכון. זה לא קשור לגברים זה קשור לזילות בחיי נשים. היום אנחנו צריכות תמיכה מחר זה אתם. מחאה זהו צעד חגיטימי בדמוקרטיה. זה שינה בעבר וזה ישנה בהווה ובעתיד.
* רוית   02/12/18 | 00:54
פוליטיקה זולה
אלימות מכל סוג היא מזעזעת אבל השביתה המחאתית היא מגוחחת. באיזה אופן זה ימנע אלימות? זה שכולם נגד אלימות זה יפה וברור ובכל זאת מחאה לא תציל איש או אישה מאלימות.
* רון   02/12/18 | 06:28
כל הכבוד לך! התגובה הראויה היחידה כאן
* הדר   02/12/18 | 07:07
למה את בשוק....הכל חינוך מי יגע בבת שלי....
מי יגע בבת שלי יחטוף ממנה ...שהוא יצטער שנולד....ואני יכנס באמא שלו ....למה לשבות כדי של מני פולטיקאיות יעשו קופה....הרי 70 אחוז מתקציב הרווחה לנשים מוכות הולכים למשכורות....
* מיקי   02/12/18 | 09:12
את מדברת שטויות
המחאה היא שמלאנית במהותה ולא מסבירה כיצד מתבטאת אוזלת יד הממשלה המתוארת. מה את כבר מצפה שהיא תעשה? שיוסיפו תקציבים לחינוך בבתי ספר בנוגע להדרת נשים? ואת מדברת שטויות, כי בתור אדם די הגון תהיי בטוחה שאם מישהו יטריד את אמא שלי או אחותי אני פשוט ישבור לו את העצמות. זה שאת חיה בחברה לא דואגת ותומכת זה בעיה שלך ולרוב הנשים יש חברה תומכת.
* דניאל   02/12/18 | 09:44
מסכימה עם הכתוב. להצביע נגד הקמת וועדה
שעיקרה לבחון בכל דרך אפשרית איך אפשר למנוע את הרצח הבא, זו אוזלת יד. לספק כספים לישיבות, צוללות ומטוסים במקום להשקיע בציבור יותר חלש, זו אוזלת יד. מעבר לכך, חכם גדול, לך תשבור ידיים ורגליים (עאלק אדם הגון) אבל החוכמה היא לעצור את זה טרם זה קרה. כי כשזה קורה לא יעזור לאף אחד שתשבור למישהו משהו, הנזק הרגשי הוא תמידי. ולגבי מה שרשמת:" זה שאת חיה בחברה לא דואגת או תומכת זו בעיה שלך ולרוב הנשים יש תמיכה??" רק מראה שאתה לא מבין שום דבר ואתה חלק מהבעיה. תמיכה לא מתחילה בדיעבד, אלא הרבה לפני. כשהנזק נעשה זה מאוחר מידי. מעבר לכך, אם התמיכה היתה כזו מוצלחת לא היה צריך את כל זה. אז עשה טובה!!!!
* שולי   02/12/18 | 11:46
11. מתוקף איזה סמכות משפטית הם יקבלו שכר מהעיריות?
העובדים מדינה הן כפופות למשרד הפנים ולא לראש העיריה שהוא נחשב גם בדיוק כמותן עובד עיריה ...לדעתי זה מצריך אישור ממשלה או לפחות שר הפנים
* ישראל   02/12/18 | 00:26
10. צאו להפגין בזמנכם הפנוי אם זה חשוב לכם
השביתה מאורגנת על ידי שכירות רודפות פרסום ועצלניות, לא תמנע אלימות או רצח.
* רועי   01/12/18 | 23:47
9. אלימות נגד נשים
אם מישהו מחליט לרצוח את בן/בת זוגו רק אלוהים יעזור,והכי מרתיח זוהי היומרה המטומטמת של הנשים שמפגינות,שמאמינות שזה ענין של כסף,יש כאן קבוצות מושחתות שרוצות ל"גזור קופון"על גב הנרצחות,זה לא הפתרון,רק חינוך ואת המסתננים בעלי התרבות הברברית הזו להעיף!להעיף מהמדינה!!לא חסרות לנו צרות כאן
* ברטה   01/12/18 | 23:41
8. עוד דבר להתעסק בו לפמינסטיות חסרות חיים
אל תבחרו בביבי אם אתם רוצים שהממשלה תשקיעה באזרחים ולא בחשבון הבנק של התאגידים
* לא יעזור   01/12/18 | 23:34
אתה גבר נחות וזה כל מה שאתה.
* לא פמיניסטית   02/12/18 | 08:43
7. לא נעים לומר זאת אבל....
שהערבים ישבתו. שהאתיופים ישבתו. שהסטודנטים ואריתראים ישבתו.
* אבי   01/12/18 | 23:24
6. רק תירוץ לא לעבוד
מה שביתה תעזור? יעצור את האלימות? נו באמת
* דנה   01/12/18 | 23:15
5. למה מפחדים לדבר על האוכלוסיות שבהן זה קורה הרבה יותר
* מספיק עם התקינות הפוליטית    01/12/18 | 22:43
4. עיריות ערביות ששובתות זו צביעות
בחברה הערבית נהוג להכות נשים וילדים באופן סדיר כדי "לחנך אותם". רצח על רקע "כבוד המשפחה" זה מנהג ערבי שמשותף גם למוסלמים וגם לנוצרים. הגיע הזמן להגיד את האמת בפרצוף: החברה הערבית רעה לנשים. המנהגים שלהם לא מקובלים ולא לגיטימיים.
* די לפוליטיקלי קורקט   01/12/18 | 22:20
3. מה שביתה תעזור? שיאמינו לכל גרושה שרוצה לסחוט את הבעל
שיאמינו גם לתלונות שוא? לכל גרושה שרוצה לסחוט מהבעל יותר בעצת עורכי הדין?
* זה בעיקר רוסים גויים.    01/12/18 | 21:39
2. פמיניזם סמכותי רדיקלי
גברים יקרים אתם במלחמה ,תפנימו.המלחמה היא בכל החזיתות מהפלילי ועד הכלכלי ואתם מפסידים. חבורה של נשים שהקימו אירגונים וחברות כנסת מסיתות נשים נגדכם ומצליחות. הן עושות זאת כדי לשמר תקציבים ותרומות לאותם אירגונים וכך יוכלו לשמור על הכיסא.כך גם חברות הכנסת. הפמיניזם הרדיקלי רוכב על טרנד הקורבנות ומנכס לעצמו עליונות מוסרית.כל מי שמעיז לצאת נגד נצלב בכיכר העיר בשלל דרכים. תשמרו על עצמכם אחים שלי. הן יכולות לפגוע בכם רק אם יש לכם חיים משותפים לאורך זמן.איש אינו חסין.
* רוני   01/12/18 | 21:31
צודק
אתה צודק לגמרי. גרושה בישראל היא בעלת כוח והיא אויב לכל דבר מול אבי ילדיה.
* רון    02/12/18 | 06:31
גברים תמיד היו במלחמה נגד נשים. מה חדש?
אתה מעודד גברים לצאת למחחמה נגד נשים, כאשר גברים משחר ההיסטוריה היו במלחמה נגד נשים. המיסים שלנו הולכים על מיזוגניה. ואת זה אתה מסתיר מהנשים. המיסים שלנו הולכים על המסרין המיזוגנים, המבנים המיזוגנים ומיזוגניה בכל פינה אפשרית. גברים מקבלים כסף על לימודי מיזוגניה בכויללים וכן נלאה. על מה אתה מדבר? ואני מצפה מנשים להיות בעלות אומץ ולצאת נגד הדתות. נשים מעולם לא היו במלחמה נגד הגברים. הרצטן של הגברים הוא באישה ובסקס, לכן הם אלו שתמיד נלחמו באובססיביות כדי להוריד מסטטוס האישה וכך בעקיפין השיגו אישה.
* אתה   02/12/18 | 08:47
באיזה מלחמה אתה נמצא לא הבנתי?
אתה במלחמה נגד עצמך כי שום אדם שאוהב אנשים לא חי במלחמה יום יומית. רוב הגברים לא נלחמים לא בחיי החברה ולא בנישואים שלהם. פשוט יש בכיינים כמוך שבמקום לשנות מעדיפים לשבת בפינה ולבכות כמו ילדים.
* מפונק   02/12/18 | 14:51
1. פטתי. שביתה לא יכולה למנוע רצח בבית. כי זה בהית -טף אצד לא יודעה.
* אישה .   01/12/18 | 20:29