תכניות קשת
תגובות (151 תגובות ב-77 דיונים)
77. גם אם היה לו סוד זה לא מצדיק אונס.
איזה מסר נותנים כל אחד שיש לו סוד אז מצדיק את מעשיו. יש הרבה אנשים עם עבר קשה. אבל הם בוחרים בטוב. כמו שלא נוהגים ששותים. לא שותים עד כדי איבוד שליטה צריך היה לתת לו 10 שנים. וממש לא לתת במה. אך מה עשות צריך שואו
* נילי גינגולד    07/04/15 | 10:04
76. מחילה
יודע המחוקק מחילה מהי. לא יודע ההמון מחילה מהי. יודעים יחידים שהכאב של ארז לא ימוג לעולם. כולנו קרבנות. הפיצול בין טובים ורעים הוא מלאכותי. כולנו רעים כולנו טובים פעם כאן פעם שם. לפעמים הכאב שלך עצמך יוצא משליטה. תדע החברה לגעת בלב ילדיה ולמנוע בכל דרך כאב לכוד לשנים ארוכות -- אותו כאב שפרץ בעצמה ככ גדולה והפך הכל להרס. ידעו אנשים לקחת אחריות כמו שארז לוקח. הרי זוהי משמעותה של בקשת סליחה במובן העמוק ביותר האפשרי. ליבי על הילדה התמה שנפלה קרבן להשתלשלות מאורעות עזה זו. הלוואי שירפא לה כאשר תבין את עומק החרטה.
* Lola   04/04/15 | 19:21
יפה כתבת !!!
* יעל   20/09/15 | 23:18
אני מסכימה.
* זואי   17/02/24 | 18:55
75. עיתונות נמוכה!
כל האפקטים והקלוז-אפים המוגזמים לא יכסו על חוסר תחקיר, עיתונאות צהובה ורמה נמוכה מאוד. אילנה דיין הביתה!
* יואל   29/03/15 | 01:37
74. מה נותנים לו במה? כנסו כנסו
הכתבה הזאת מציגה את האונס כקורבן. כל התירוצים של אלכוהול, מוצף מינית, ואב שהתאבד - כל אלה אינם רלוונטים!! תפסיקו להגיד שהוא רק תקף או עשה מעשה סדום.. הוא אנס אותה! אתם לא שומעים מהקורבן האמיתי כי אין לה את הכוחות הנפשיים להתמודד עם תחקירים כאלה. לפסיכופטים אין חמלה או אמפטיה, הם יודעים לזייף רגשות. תבינו את זה כבר ותפסיקו לנסות להבין אנשים שחולים בנפשם. ולמראיינת - השאלות היו כל כך לא במקום. תפסיקו להציג את זה כמעשה חד פעמי. אם הייתם נכנסים לעומק העניין הייתם מגלים שהוא בטח גם אלים כלפי אשתו ואנשים קרובים אליו עוד מהילדות. אין דבר כזה בנאדם טוב לב (ועוד איך הציגו את זה "עוזר לשכנה עם הסלים ומתנדב") שפתאום מאבד את זה בגלל ששתה אלכוהול והיה חרמן. את התמימות של הבחורה בת ה-22 לא תוכלו להחזיר לה. אבל תאמינו לי שאם היא קוראת את התגובות שלכם בהם אתם מצודדים עם האנס, זה מה ששובר לה את הלב. שאנשים מגלים אמפטיה כלפי האנס ושוכחים מי הקורבן האמיתי פה. ולאישה של האנס - כל הכבוד לך שהחלטת להמשיך להתחתן איתו אחרי שגילית שבעלך לעתיד אנס בחורה. מקווה שתהני מהחיים שיצרת לעצמך!!
* בעילום   28/03/15 | 18:56
תגובה לעניין. תכתבי את השם שלך. אל תתביישי
* נילי גינגולד   07/04/15 | 10:06
73. זה הדוגמא ל"כל אדם" - מסתערב שמפעיל אלימות על בסיס יומיומי?!?!?!?
זאת כתבה כל כך מכעיסה מכמה סיבות: 1. מתייחסים לקרבן התקיפה לכל אורך הכתבה כ- "המתלוננת". 2. וזה הכי צבוע בעיני- אין התייחסות ולו קטנה לשירות הצבאי של ארז אפרתי בדובדבן, בשב"כ, על האלימות שהוא היה צריך להפעיל באופן יומיומי במסגרת העבודה והשירות שלו ואיך זה השפיע עליו. זה לא עו"ד או מוכר במכולת שפתאום השתמש באגרופים שלו, מצטערת אבל לוחם מנוסה, מסתערב, הוא לא "כל אחד". הזווית המגוכחת שמתייחסת אליו כאדם רגיל לחלוטין שהאיבד את זה מתעלמת ומטייחת מציאות מסוכנת הרבה יותר. יש מחיר לאלימות שאנחנו מפעילים כמדינה באופן יומיומי, יש לזה השלכות על האנשים שנאלצים לעשות את זה, וזה חודר גם לסיבי החברה "המוגנת והנורמטיבית" שלנו.
* לכיבוש יש מחיר   27/03/15 | 21:20
72. כל הכבוד לה שהגישה תלונה
ולא וויתרה, למרות הקושי שבדבר. מאוד מקווה בשביל ארוסתו שלא נשארה איתו. שיפסיק לעבוד על עצמו ולתרץ לעצמו, אנס = אנס, מה אמור להביע 'החרמנות הצטברה בי'? אני רוצה לראות את האדם שירצח וייתמם שהוא היה שיכור ו'האגרסיביות הצטברה בי'.
* טליה   26/03/15 | 17:15
71. מקווה שלא תיתקלי ב״אנשים טובים״ כאלה באמצע הלילה
* זיו   26/03/15 | 00:42
70. מקווה שלא תיתקלי ב״אנשים טובים״ כאלה באמצע הלילה
* זיו   26/03/15 | 00:42
69. ארז לא אשם !!!!
הבן אדם היה שיכור,הוא לא שלט במעשיו.הביע חרטה על העונש ואף הציע פיצוי .מה עוד אתם רוצים ממנו ????? ארז ,עם ישראל אתך !!! כל מי שראה את הכתבה מבין שאתה אדם עדין וטוב לב ,ומי שדיבר באותו ערב זה האלכוהול ולא אתה . נראה שכל רושמי הכתבות או לפחות רובן,הן נשים פמניסטיות . עם ישראל אתך בכל אשר תלך !!!
* עמית סונינו ר"צ "טבע   25/03/15 | 22:38
למה אתה לא יורד מהארץ?
אני בטוח שאף אחד פה לא יהיה עצוב
* זיו   26/03/15 | 00:39
בעיקר אם אתה תרד מהארץ לא ירגישו בחסרונך
* הילה   20/09/15 | 23:21
כתבה קשה
רגע אתה על גג העולם ופתאום ברגע אתה מפלצת חסרת מעצורים....אני מנסה להיכנס לנעליים של כל אחת ואז להגיב ואין ספק שהקורבן פה היא הבחורה בת ה22 שרק רצתה לחזור לביתה....עם זאת אני חושב שהוא לפחות מנסה לשקם את עצמו....מפחיד לדעת מה אלכוהול ומיקום וזמן מסויים יכולים לגרום ל...לדעתי הוא אדם טוב שאיבד את הדרך...לא נישכח שאנחנו בני אדם אבל לפעמים מתנהגים כמו חיות...הוא לא היה 100% באותו הזמן וחבל כי לפי הנתונים שלו הוא יודע לקחת אחריות.
* מושה   26/03/15 | 01:14
אתה פסיכופט ואתה בעצמך מסוכן אם זה מה שאתה כותב
ואתה מפחיד אותי ואני מקווה שאף אישה לא תיפול לחולניות שלך, אתה מסוכן. אל תתרבה. מקווה שלא אתקל בך לעולם, ואתה חיי בסרט קשה שעם ישראל איתו. עם ישראל כרגע מבוהל ממה שכתבת את מפחיד מסוכן וחולה!
* עינת   26/03/15 | 02:26
דבר בשם עצמך
הלו הלו! עם ישראל לא עם ארז - אתה עם ארז וזה מטריד ביותר. אם אתה בגישה שאלכוהול משחרר מאחריות אני מציע בחום לכל מי שמכיר אותך לא לתת לך לשתות או לנעול אותך הרחק מהחברה אם אתה שותה.
* גבר אמיתי   26/03/15 | 18:05
לחלוטין בדעתך...
* הילה   20/09/15 | 23:20
68. לכל הבכיינים, האישיו הוא לא שהוא אשכנזי או מזרחי אלא כל העבר הצבאי קצין ומאבטח רמטכ"ל
* השד העדתי   25/03/15 | 13:53
67. בפעם הבאה שאתם יודעים על ילד יתום,תעזרו לו ואל תתעלמו ממנו,במיוחד אם מדובר בהתאבדות של הורה מול הילד
וכן,כאן בחברה הישראלית,אין לאנשים את אצילות הנפש להושיט יד טובה... ואפילו לא יודעים איך לעזור,נהיינו חברה עם עוני בנשמה,כל אחד רואה רק את עצמו,מה הפלא שבחור כל כך טוב נפל לכזאת סיטואציה בגיל ובנקודה כל כך טובה בחייו,הלינץ' המילולי שעושים כאן עליו,הוא נסיון התחמקות מהאמת העצובה הזאת,שפשוט אף אחד כאן לא יודע להושיט יד לילד,ואם הוא איתן ויציב כלפי חוץ אז בכלל אין על מה לדבר בקטע של עזרה והקשבה. הבושה היא של כולנו נשים וגברים כאחד.
* לכו ללמוד מוסר דחוף   25/03/15 | 04:23
ארז רפקתי עשה הצגה של מסכן- אני לא מאמינה לשום מילה שהוא אמר!!
* ליאה   25/03/15 | 12:55
66. קשה משום מה לאנשים כאן לקבל את זה, את ה"בנאליות של הרע"
אנשים פשוטים שרוצים לראות שלפושעים יש קרניים... אבל מסתבר שלאנשי המקצוע שמתעסקים בזה יום יום ולאנשים בתי המשפט והפרקליטות לא, כפי שראיתם הם מאמינים ששוקם ושיחררו אותו מוקדם, כי המצב שלו עוד טוב... והוא ממש לא פסיכופט, הוא אדם עם סופר יכולות שליטה עם פן אלים ובעיות מיניות שמודחקות ביום יום ולא שתה כנראה הרבה בחיים שלו. למתעניינים. ממליץ לראות ביוטיוב את סרטון החקירה של מפקד בסיס בחיל האוויר הקנדי שרצח ואנס חיילות בבסיס שלו למי שרוצה לראות מה זה פסיכופט קר רוח אמיתי.
* גד   24/03/15 | 21:55
65. שימו לב מה קורה ברגע שאשכנזי אונס
לפתע אנחנו שואלים את עצמנו "האם כל אחד יכול להפוך לתוקף?" - הרי יש דבר רציונלי והגיוני באשכנזים. אם אחד מהם אונס בברוטליות זה לא שהוא פושע נתעב, לא הגיוני... כנראה משהו לא בסדר אצל כולם, אולי כולנו יכולים להיות "מוצפים מינית" הרי מדובר באשכנזי, מושבניק, "מלח הארץ". גם אם הדברים שלי מעצבנים אתכם, כי הרי לא נעים לדבר על הנושא העדתי, כולנו יודעים טוב מאוד שאם לאותו בחור היו קוראים שלומי בוסקילה והוא היה בעל חזות ערבית אין שום סיכוי בעולם שהוא היה זוכה לראיון חומל שכזה.
* רון   24/03/15 | 17:10
מה הקשר לעדה?
זה לא עניין של עדה, מדובר ביוצא יחידה מובחרת שאבטח את הרמטכ"ל, כלומר אדם שנתפס נורמטיבי ואפילו מתנדב שלא היה צפוי שיגיע לבצע עבירה כזאת.
* טל   25/03/15 | 12:53
אתה עושה לנוו המזרחים שם של מסכנים
* שקט בבון   25/03/15 | 13:56
64. כתבה מבישה על האנס
כתבה מבישה, לא מעניינת ולא מוסרית הייתי רוצה למסור למי שהכין אותה שידע שזה פוגעני ולא קשור, השאלות שהאנס נשאל הן חסרות היגיון ולא רלוונטיות. שוב אגיד, בושה
* מיכל   24/03/15 | 17:10
63. הוא אשכנזי? לא יתכן נכון?
* נתי   24/03/15 | 15:28
62. אין מניחים חתן לבד
בציבור הדתי מקובל שחתן, כלה לא מסתובבים לבד בשבוע שלפני החתונה, לא נוהגים לבד וכל צעד נשקל. זהו זמן רגיש ביותר. ארז נפל בגדול אבל גם החברים שלו שהפקירו אותו. "אדם מועד לעולם" יש לנו יצרים והחכמה היא לנהוג בזהירות. בתרבות שבה מותר לשתות עד איבוד החושים, ולרקוד עם חשפנית דקה לפני שאתה מתקדש לאישתך- זו צביעות לזעוק ולהתפלא על ההמשך. זהו סיפור עצוב מאוד. ואם יש בו נחמה זה על שיש מה ללמוד ממנו.אנשים, בואו נשמור על עצמנו. וחברים של חתן וכלה- כן, יש לכם אחריות!
* אשה   24/03/15 | 15:26
תגובה מעולה!
* שיר   29/03/15 | 01:12
61. שכחו לציין שיצא ממועדון חשפנות באותו ערב
* פרט שולי   24/03/15 | 14:25
60. רדבול וודקה - הגורם מספר אחת לאלימות
השילוב הזה מסוכן ...
* בני   24/03/15 | 13:24
59. הבנאדם ישב בכלא ומפצה אותה כספית מה עוד רוצים ממנו?
הבנאדם ישב בכלא מפצה את הקורבן פיצוי כספי ולא נלחם איתה על הכסף בבית משפט הוא גם הביע חרטה כמה פעמים לאורך השנים כולל בראיון הזה בעובדה. די תנו לו שקט כדי לשקם את חייו ולבנות את חייו מחדש עם אשתו והילד שלו. אני לא מקל ראש במה שהוא עשה זה היה דבר חמור שבגלל שהוא היה שיכור הגיע למצב הזה והוא עשה דבר נורא לבחורה המסכנה הזאת.
* משה   24/03/15 | 13:01
יושב 8 שנים בכלא.. אוי אוי אוי.. נורא ואיום
אונס זה פשע נוראי. לקבל עליו כזה עונש זו בדיחה שיכולה לקרות רק במדינה שלנו. בנוסף פיצוי כספי לא מעניין אישה שעברה טראומה נוראית, אל תהפוך אותה לאיזה מקבצת נדבות. נורא פשוט לגברים לסלוח ולשכוח, אדוני לא כל אחד מסוגל לאנוס, ומי שכן הוא חיית אדם בלי קשר לאלכוהול. אולי הסלחנות שלך כלפיו מראה על משהו אצלך?
* מאיה   24/03/15 | 15:10
אם הוא רוצה שנעזווב אותו בשקט שלא יופיע לנו בפריים טיים של ערוץ 2
שיעוף לנו מהפרצוף ושישתקם עם האישה והילד שלו. בשקט. בבית. לא אצלי על מסך הטלוויזיה חודש בלבד לאחר שהוא יצא מהכלא. פייר אינף?
* אישה   24/03/15 | 21:50
58. מדהים שרוב התגובות
המקלות פה הן של נשים.אין ניסבות מקלות לנסיון אונס אלים!! אני השתכרתי המון פעמים.. לא זכור לי שניסיתי לאנוס מישהי. הבנאדם פסיכופט
* אחד   24/03/15 | 09:51
בעיניים עצומות
תקשיבו בלי להסתכל עליו - מלים שלו אמינות כאילו, אך הקול שלו - קול של פסיכופט
* אישה   24/03/15 | 15:00
צודק ב100%
* מיכל   24/03/15 | 15:34
מסכימה איתך
אלכוהול מעולם לא גרם לי לתקוף אף אחד והייתי שיכורה מספיק פעמים בחיי. אלכוהול לא מעורר שום דבר שלא נמצא שם מלכתחילה. הוא לא יגרום לך לפעול בניגוד לצו מצפונך.
* *   24/03/15 | 15:38
תודה, סוף סוף גבר שאומר את מה שאמרתי כל הזמן. סחתיין
* תמי   24/03/15 | 20:51
סוף סוף גבר שמדבר לעניין
אלכוהול הוא לא סיבה ולא תירוץ לאונס. אלכוהול משחרר עקבות אבל לא גורם לבנאדם להתנהג בניגוד למצפון שלו או לעשות משהו שלא נמצא איפשהו בראשו. מלא גברים משתכרים כל יום ולא הולכים לאנוס. איך נשים יכולות להקל בדבר הזה ולקבל את זה? איפה הכבוד שלנו כלפי עצמנו? ותודה ל"אחד" ש(אני מקווה) מייצג את מרבית הגברים.
* *   26/03/15 | 18:02
57. אני באמת לא רוצה לשפוט איש אבל כשאדם נורמלי משתכר בצורה כזאת הוא לא מתנהג בצורה שפויה ממש אבל כשיש התפרצויות זעם אלימות כאלה זה המראה על כעסים נפשיים ועמוקים שנמצאים בו שהתכחש להם !!
אולי הוא אדם טוב שכל חיו ניסה באמת לעזור לזולת ולחיות חיים מושלמים שכאלה ויכול מאוד להיות שמרוב הרצון העז שלו למושלמות הוא הגיע למצב של זעם פנימי כזה כי אדם שמנסה בכח להיות מופנם ורגוע מידי נושא מעמסות כבדים על הנשמה שבסוף זה מתפוצץ בפרצוף!!
* לי   24/03/15 | 09:09
56. לא האמנתי לאף מילה שלו,
אפרתי
* רינה   24/03/15 | 08:56
55. היה מאבטח ולוחם. ממש אידיאל העדינות ואנטי אלימות
לא שחס וחלילה לוחמי צה"ל או מאבטחים הם אנשים מסוכנים או שום דבר כזה... אבל מן הסתם שאנשים עם נטיות יותר אלימות יבחרו במקצועות יותר... אלימים
* אני לא שמאלני   24/03/15 | 08:24
54. אתם יודעים מה הכי מפריע לי?
ובכלל לא נתנו לעניין הזה התייחסות בכתבה. החברים שלו משקים אותו באלכוהול מכל כיוון עד שהבן אדם לא רואה בעיניים וכשמגיע הזמן ללכת הביתה, הם נותנים לו לתפוס מונית לבד!!!! איזה מן חברים אלה? קחו אותו הביתה! איך משאירים אדם כל כך שיכור לבד? איך???
* רונית   24/03/15 | 07:59
חמודה שיקח אחריות על מעשיו ולא ישתכר כלוט
* איכסס   24/03/15 | 14:31
צודק !!
צודק !!
* מוששה   26/03/15 | 01:22
53. גם מראיינת יכולה לאבד כיוון, במדינה בה עבריין
מורשע יכול להיות ח"כ/שר. חבל. את צריכה להיות הסמן הימני בחברה דמוקרטית.
* אזרחית   24/03/15 | 07:57
52. "יותר אלכוהול פחות אתה" זה לא סתם סלוגן של "האגודה למלחמה
בסמים ובאלכוהול" זו דרך חיים והמקרה של ארז אפרתי מוכיח זאת
* gilital8   24/03/15 | 07:56
51. מדוע התעקש על הראיון
האם לא מספיק הנזק שגרם לנתקפת? האם באמת חושב שיכול לנקות את מצפונו או להביע חרטה ע"י ראיון טלוויזיוני? התגובה של אם הנתקפת צמררה אותי יותר מהכול. מוטב היה לו היו מקפידים כולם לזכור מי הקורבן האמיתי כאן ולא מסתנוורים מהרקורד של בחור אשכנזי במבט מצועף.
* כרוניקה על אלימות   24/03/15 | 07:52
50. לא לתת לאפרתי לנהל חיים
מצער מאוד לשמוע שהבהמה הזאת קיבלה איזשהו מקום בסדר יום שלנו . אני לא חושבת שיש לו מקום לגור בישראל ,מעבר לעובדה שלא מגיע לאיש הזה כלל להקים משפחה . אם יש איזשהי חרטה בתוכו מקומו לא איתנו בחברה . עדיף שיתרחק וכמה שיותר מהחיים של כולנו!!!!!!!!!!!!
* מאוכזבת   24/03/15 | 07:45
49. רק הכותרת גרמה לי לרצות להקיא
לא כל אחד יכול להיות תוקף, רק פסיכופט בלי מצפון יכול. ולנסות להציג אותו כקורבן, או לתת לו לנסות להתנצל על על המעשים שלו רק מעורר חלחלה ומהווה פגיעה נוספת בקורבן האמיתי..
* גיל   24/03/15 | 07:44
48. המצב האוטומטי שנכנס אליו האלימות שאולף בה
זה לא הודגש מספיק לטעמי בכתבה. כשהוא עבר למצב 'אוטומט' בעקבות השתייה, כשנותק השכל מהגוף, נעשה שימוש בכלים שלא דרשו חשיבה, רק הפעלה: אלימות ותקיפה שבהם אולף במשך שנים של דובדבן, שב"כ. זה מה שהשתלט. לאו דווקא הרוע האנושי הצרוף. זה כמובן לא תירוץ לכלום, אבל הסבר שגם האו צריך להטריד, כי רבים מאיתנו הם אנשים שיש להם חיים כפולים: אזרחות מצד אחד, ואלימות וגסות בצבא, שהיא גם בשו שו (גם אם מסיבות בלתי נמנעות - לא נכנסת לזה). לדעתי.
* שרון   24/03/15 | 07:43
גם אנחנו שרתנו בצבא ובני המשפחות שלנו יוצאי סיירות
גם הם עברו הכשרות ועשו פעולות שיפה להן השתיקה, אבל אף אחד מהם לא יוצא ואונס בחורה. גם הכלבים של עוקץ שאולפו ועובדים בצמוד לחיילים פורשים לחיים אזרחיים ומשתלבים בחיי משפחות עם ילדים ולא תוקפים בלי הכרה.
* דעתי   24/03/15 | 10:56
47. חלאה
עצוב לשמוע שיש אנשים שתומכים במעשים נפשעים כאלו, ארז הוא עבריחן שישאר עם התווית הזו לאורך כל חיו!!זה לא בן אדם שגנב חלב ולחם מהחנות כדי לאכול זה בנאדם שהרס חייים בלא מוסן המילה לילדה שרק התחילה את חייה!אז מה אם הוא היה שיכור ואז מה אם היה מאבטח רמטכל!בושה לתקשורת שנותת במה לאנשים כאלה!בכלא כיום יש אנשים שבאמץ,חפים מפשע!
* נטלי   24/03/15 | 07:19
46. גם מגזימה כרגיל
* תיקשורת    24/03/15 | 07:13
45. מודה ועוזב ירוחם תניחו לו גם תרם למדינה זה גם נכון
* תניחו באמת עשו מזה יותר מידי ממה שזה    24/03/15 | 07:13
44. לגילזציה
מספיק להכריח את האנשים לשתות את הסם הכי מסוכן עלי האדמה "אלכוהול" תנו לנו קצת רוגע תנו לנו חיים יותר ירוקים... מתי זה ישתנה אחרי שכל המדינה תסבול מאלימות ואונס ומוות בדרכים??? אני לא מבין עד מתייי
* kanboos   24/03/15 | 07:07
43. בושה
איך אפשרתם לו זמן מסך?
* גיא   24/03/15 | 07:03
42. עוד לא הבנתם מה אלכוהול עושה ? הוא מוציא החוצה את האני האמיתי שלך .. לטוב ולרע .הבנתם?
* עודד   24/03/15 | 07:02
41. קרע לי את הלב. פשוט ככה,,,כנסו
אני חלילה לא ממעיטה מהנפגעת וממה שהיא עוברת אבל הוא גם חייו וחיי משפחתו נהרסו. הוא נראה גמור. ממש כואב החב
* איילת   24/03/15 | 06:52
יש לו בת זוג וילד הוא משוקם היא איבדה את השמחה
והחיים שהיו לה ברגע של מפגש עלוב עם המפלצת. הוא המשיך הלאה. אין לרחם עליו כמוהו יש רבים. מישהי לקחה אותו למרות שהוא אנס. היא הקימה עימו משפחה למרות שהוא אנס. הוא יעבוד ויחיה בחברה למרות שהוא אנס. הוא אנס חופשי ומתפקד. הוא חירב את חיי הבחורה. היא מסתגרת. היא לא עובדת ללא זוגיות ומשפחה.
* עין תחת עין   24/03/15 | 10:53
40. זה מפתיע כי הוא יוצא סיירת.איזה סטריאוטיפ תקשורתי עלוב.
* צופ   24/03/15 | 06:44
39. כתבה מזעזעת
בושה לעובדה,התמקדו רק במבטו העאלק מתרגש ומתחרט,ובזה שהוא יוצא סיירת ומאבטח אישים כי אם זה היה אדם רגיל שלא שירת בסייירת זה לא היה מפתיע ממתי שירות משמעותי הוא עירבון להתנהגות כלשהי??.ומדוע מקצרים לעברייני מין שליש??אם זו הייתנ הבת של השופטת זה לא היה קורה.
* צופה.   24/03/15 | 06:43
38. סיפור תירוצים זו לא חרטה
לא מגיעה לו במה לספר תירוצים ולהיתלות בארועים מהעבר
* ד   24/03/15 | 06:34
37. אני מבקש ממכם לקרוא את התגובה שלי
ראיתי, קראתי תגובות בעד ונגד ואני חייב לשתף: אנחנו הישראלים, המלכנו את עצמנו לשופטים בכל דקה בכל שנייה ביום יום, כל יום, כל הזמן, על כל דבר ופרט. אם זה היה טוב, היינו נהפכים לחברה טובה יותר, אבל זה לא, הפשע בישראל רק גדל, תחושת הבטחון האישי קטנה, הערבון ההדדי, הסביבה, החומר האנושי, אנחנו סוגרים את עצמנו, ושופטים את הכל, ועדיין זה מוביל לתהליך של התפוררות חברתית. אני גדלתי עם שתי אזרחויות, התחנכתי, דיברתי, למדתי ויצרתי חברויות בשתי מדינות, האחת מהם היא ישראל, ויש לי תמיד למה להשוות, ואני אומר את זה בלב קשה, הבעייה היא כולנו, הפכנו אטומים טיפשים צעקנים, גם אלו שיעידו על עצמם כלא כאלה מטבעם, הרי הפחד שיעבדו וידפקו אותנו יצר מצב נפשי של ציפורניים שלופות כל הזמן, כל הזמן. אני אולי מבקר, אבל אני לא שופט אף אחד באופן אישי, אינני מתיימר לדעת מה קורה לכל אחד בנפש, אילו מצוקות יש לאנשים זרים ולפעמים אף קרובים בתוך הנפש. דבר אחד אני יודע, אנחנו בישראל, אנחנו הישראלים בישראל, בחרנו לחיות ככה, אף אחד לא הכתיב לנו, החברה הישראלית, להיות כאלה, וזה לא קשור לפוליטיקה או לכל דבר אחר, זה קשור רק אלינו וזה עצוב, אנחנו עם עצוב, אפילו אם אנחנו מוצלחים בכל מיני תחומים, אפילו אם אנחנו מחייכים ונהנים, אפילו שיש דברים יפים ביום יום, כחברה, אנחנו מאד עצובים, אבל אני משאיר ספק קטן, שאפשר להשתפר, וככה אני בוחר לחיות את חיי, עם הספק הקטן שתמיד יש מקום לשיפור, וזו הסיבה שאני לא שופט. אני מעדיף לחיות ככה.
* מיכאל   24/03/15 | 05:03
36. מסכים הוא דו פרצופי נחשששש
* לא רלוונטי    24/03/15 | 02:53
35. כל יהודי יכול לבא למעשה כזה במידה ו:
כל יהודי יכול להגיע למצב אכזרי כזה אם אין בו יראת אלוהים. תקשיבו טוב!!!! אדם ניכר בשעה שהוא שיכור, כל מה שצופים וקוראים ןחושבים כל היום זה מה שיוצא כששותים. לכן חשוב להיזהר מלחשוב כל כך הרבה על מיניות ולהיזהר לקרא ולצפות בדברים חיוביים ובהמיים פחות, לכן חשוב לפוצץ את המח בתורה ובמחשבות קדושות שאם שותים ונהיים שיכורים שלא יקרו כאלה דברים. חילונים שיקראו את תגובתי לא יבינו אולי, אבל אני מוכנה להסביר לכם
* בת מלך   24/03/15 | 02:08
34. אויש סתמי, אל תגידי דברים שאין לך מושג בהם
* מאבחנת   24/03/15 | 01:46
33. מה היתה מטרת התכנית? לנרמל את זה?
צר לי, אבל למרות שהבחור מודה על כל מה שקרה בגילוי לב, עצם שידור מהסוג הזה, בו מראיינים אדם שפשע בפשע כל כך חמור, ונותנים לו לגיטימציה להציג את הדברים מהזווית שלו ומהמסכנות שלו - זה כאילו מנסים "לנרמל" את התופעה. סביר שלרוב הפושעים יש מניע מסוים שגורם להם לקום ולעשות את הפשע שלהם. מה המיוחד דווקא בארז אפרתי? ככל שתופעה שלילית או כזו הנחשבת חריגה מוצגת יותר ויותר בתקשורת, זה למעשה מנרמל את אותו העניין. במקום זה הייתם צריכים לראיין את המותקפת ולתת רק לה במה.
* תוהה   24/03/15 | 01:35
נכון לגמרי
עיתונאים נורא אוהבים לקחת את ה"נבל" ולנסות למסכן אותו. הם מאדירים את הפושעים האלה ובגללם יש אנשים שהסיבה המרכזית שהם מבצעים פשע (רצח, אונס וכדומה) הוא בשביל תשומת הלב הזו. זה לא מספיק כיף לראות את הנאנסת מספרת סיפור אונס, הרבה יותר כיף לשמוע כמה מצטער האנס וכמה נהרסו חייו.
* מסכימה   24/03/15 | 15:19
32. אתם מקימים מהומה כאילו ש...
מדינת ישראל לא שחררה עשרות ומאות מחבלים שאף אחד מהם לא הביע חרטה או צער ממעשיו. אם אלוהים יכול למחול ולסלוח, גם אנו בני האדם מסוגלים לזה. לפני שאנחנו קוברים את הבחור הזה. , כדאי שנעשה ניקוי אורוות ובדק בית איזה מחבלים מסוכנים חיים בתוכנו, אליהם כבר התרגלנו,וזו בעייה. הרבה יותר חמורה. נקודה למחשבה
* ארז   24/03/15 | 01:06
31. לצערי הרב אחרי הבטה עמוקה
באפרתי. אני אומרת לכם שהוא פסיכופט מאד מאד מאד מסוכן. גם אני האמנתי בהתחלה מהרגישות שהוא הפגין בראיון אבל אז צפיתי בסירטון עוד פעם ...ועוד פעם....ואז קלטתי שהוא לא מחובר לעצמו. ושהוא עוטה על עצמו מסכה מאד מאד עבה של בחור מאופק.. ולמעשה מבפנים הוא עבריין רציני..קצת מבהיל עד כמה הוא פסיכופט. קיצר, לכל מי שתוהה. הוא ממש לא נורמלי.
* שיו   24/03/15 | 00:50
בין אם הוא פסיכופת ובין אם לא, אלכוהול זה דבר רע
* עידן   24/03/15 | 01:17
פסיכופט הרבה יותר מסוכן מאלכוהול
* אלכוהל דבר רע   24/03/15 | 10:49
סליחה, את פסיכיאטרית
* עדנה   24/03/15 | 03:22
30. לא חשבתם על הקורבן ??
* למה לו הזדמנות להתנצל בתוכנית ??    24/03/15 | 00:46
29. אמירה אומללה
זה שכולנו חכאורה יכולים להיקלע למצב כזה מוריד ממנו אחריות ומעביר מסר מסוכן לבאים אחריו
* בילי   24/03/15 | 00:44
ברברנית את בילי. הביע חרטה ולקיחת אחריות
* איילת   24/03/15 | 06:52
שיקח אחריות על מה שעשה לך. במדינה מודרנית
אסור לאנוס ולתקוף סליחה לא באמת מעבירה את העניין.
* שחר   24/03/15 | 10:48
28. העובדה שהיה בגילופין לא רק שלא מורידה מחומרת העבירה, אלא מעצימה אותה
בסוף הראיון הוא מתאר מצב של "חוסר שליטה מוחלט". כלומר הוא היכה את הקורבן בחוסר שליטה וללא טיפת רחמים. מערכת הענישה אינה רק גמול, אלא גם הרתעה לבאים אחריו, רגע לפני שהם שותים כוס אחת יותר מדי
* קרן   24/03/15 | 00:42