הורים
תגובות (39 תגובות ב-16 דיונים)
16. אני רוצה לעשות סדר בדברים!!
מדובר בילד שעוד חודש יהיה בן 4. הוא לא בן 4.5 כפי שנכתב בכותרת. האמא הגיע לגן בשעה 16:40 (35 דק׳) לפני סגירת הצהרון. כאשר הילד היה בשירותים הסייעות יצאו מהצהרון בלי לבדוק אותו. כאשר האמא הגיעה לצהרון היא שמעה מבחוץ את הילד בוכה. אין לאף אחד מושג מה הרגישה האמא באותם הרגעים. כאשר האמא נכנסה לצהרון (לאחר שהזעיקה את הסייעות) היא ראתה את הבן שלה מפוחד, הוא עשה את צכריו בתחתונים מהפחד למרות שלפני כן היה בשירותים. (להזכירכם, מדובר בילד כמעט בן 4 שגמול כבר שנתיים). האמא ריחמה על הסייעות ולא עשתה מזה סיפור עד שהסייעות התכחשו למקרה. וזה שבר אותה. כאשר היא פנתה לעירייה ראשת העיר ניסתה לטייח את המקרה ולכן היא הגישה תלונה במשטרה ופנתה לתקשורת. היא לא מחפשת לתבוע ולא מחפשת כסף. היא סך הכל רוצה שהסייעות יקחו אחריות. לכל המבקרים ואלו ששופטים, מדובר באחיין שלי ואני לא מאחלת לאף אחד לעמוד בסיטואציה שאחותי עמדה בה!!!! בשורות טובות
* ענבל    27/03/14 | 08:32
סדר בדברים
ענבל כל הכבוד לך ולהורים של הילד שנשכח שידעו ימים טובים יותר ומאחלת לילד בריאות טובה
* א   27/03/14 | 12:15
תודה רבה
* ענבל   27/03/14 | 16:57
15. אתם אנשים מגעילים מאחלת לכם לחוות רגע כזה ולהיות בצד שלה! שופטים עלק
אין פרופורציה בדברים שלכם
* שלי   27/03/14 | 06:47
14. קרירה בתחת שלי
הוא צריך פסיכולוג כי ההורים שלו משאירים אותו עד 17:00 בגן
* אמא   26/03/14 | 22:50
היו אמורים לסגור בחמש ורבע
סתומה
* את אמא את? מה את לא קוראת? הוא נישאר בעשרים לחמש    27/03/14 | 06:45
את גדולההההה איזה אמא משאירה הבן שלה עד חמש??
* דידי   27/03/14 | 07:19
גם אני עובדת מעון שניגמר ב4. לא כל אחד יכול לשלוח את הילד למעון שניגמר ב1\2
* רחל   28/03/14 | 14:03
התגובה שלך מיותרת
לא כל אחד יכול להרשות לעצמו להישאר בבית, בשביל זה יש מסגרות האמורות לספק מענה ותמיכה להורים. מוטב היה שתשמרי את ההערה הזו לעצמך, כל אחד בדרכו יחיה.
* גלי   27/03/14 | 08:31
צודקת.. עם כל הקרירות של היום להורים לא אכפת לא להיות עם הילד שלהם..
* יעל   27/03/14 | 09:32
13. ואומרים שטויות
אז מי שבעד הסייעת סביר להניח שלא אוהב ילדים או שאין לו ילדים ומי שבעד הילד או שהורה או שרוצה ומוכן להיות הורה כמוני למשל .. חוסר אחריות ענקית של הסייעת הזאת מה שהיא הייתה אמורה לעזוב ב5 ורבע והאם הגיעה חצי שעה קודם אז בכלל טעות לא נסלחת ולכל החכמולוגים בוא נראה אתכם סגורים במקום לבד עשר דקות בלי יכולת לתקשר ולא נכנסים ללחץ למשל שתתקעו במעלית במקום שומם!! הוא ילד בן 4 לא גבר וגם אם הוא שכח מזה וסביר להניח שלא אז זה עדיין טעות טעות טכות שיכלה להגמר הרבה יותר רע! אני אישית הייתי מגיבה בקיצוניות וזה שהגיבה אחרי חודש לא אומר כלום כנראה ריחמו עליה ואז הבינו שאין על מה!! יאללה לילה טוב לכל האנשים האחראים
* לכל הסתומים שמגיבים    26/03/14 | 22:37
12. לצערי
גם אני לצערי בעברי נקלעתי לסיטואציה כזו עם הבת שלי הבכורה , אמנם למשך זמן רב יותר , ואני יכולה להעיד על טיפולים ממושכים עם פסיכולוגית , אין ספק שזה גורם לשיבוש הסדר הנורמטיבי בחיו של ילד , זהו לא דבר סטנדרטי אלה דבר שכל הורה חושש ממנו , אי השגחה על ילדו במסגרת שאמורה להיות אחראית זאת אומרת שאין פיקוח על הילדים שיוצאים מהגנים והכוונה שכל אדם יכול להופיע ולקחת כל ילד , פשוט הזוי , המקרה שלי גרם לי להיות אם חרדתית שמבינה מה הכוונה של סמוך על סמוך , ובמיוחד על הגוזלים שלנו עלינו, להיות אחראים יותר !!!
* נעמה   26/03/14 | 21:50
11. העיקר הפן והבלונד. יש כסף לפסיכולוג, אבל יצא על הספר
באמ'שכם- אתם יכולים להגיש תלונה במשטרה והם יוכלו לבדוק מה היה ואם מישהו אמור לא לעבוד יותר עם ילדים. לא מבינה את כל הפסטיבל והדרמטיות. (וזה קרה לי פעמיים עם ילדים שלי בגן המאפן שלהם. בשנה הבאה רשמתי לגו אחר מבלי לבוא לטלויזיה עם פן ובלונד)
* שירי   26/03/14 | 21:30
תת רמה
מה זה קשור לזה שהיא באה לטלוויזיה עם פן ובלונד? היא צריכה לצבוע לחום בשביל שיסתכלו עליה ברצינות? או שציפית שהיא תבוא לתוכנית בטלוויזיה עם שורשים ושיער מקורזל? ואזי מה, היה נאמר שהאימא מוזנחת אז אין מפתיע. זו אחריות הסייעות והגננות בגן ונעשה כאן רשלנות שילד לא אמור לספוג. אם אין לכם דברים חכמים להגיד עדיף שתסתמו.
* שיר   27/03/14 | 05:44
העיקר הפן
את פשוט מפספסת את העיקר ועוסקת בחזות האם. מה מפריע לך בדיוק הפן והבלונד. האם זה העיקר או הילד. כנראה שאת באת דיבילית
* א   27/03/14 | 09:36
ובנוסף סתומה , קנאית קשה לך לראות מישהי שנראת טוב?
מפגרת
* תגובה לשירי, מה הקשר בלונד את בטח מכוערת קנאית ו   27/03/14 | 12:41
10. אתם נורמליים ?!
איזה מן הורים אתם שחושבים שלהשאיר ילד בגן למשך דקות ארוכות בגן ללא אור וללא אדם מבוגר זה בסדר ?!? אז הסייעות והגננות לא אשמות ??? התפקיד שלהן זה לדאוג לילד , ולגלות אחראיות ובטח לדאוג לזה שיחזירו את הילד להוריו בדיוק כפי שקיבלו אותו.
* שירן   26/03/14 | 20:57
9. אתם נורמליים ?!?
* שירן    26/03/14 | 20:53
8. נסחפו לגמרי
כאילו מי ישמע אז שכחו אותו קצת בגן זה לא ששכחו אותו בג"ונגל סתם ילד מפונק והורים היסטריים.
* מיצי   26/03/14 | 20:43
אני מבינה שאין לך ילדים.
אל תעשי גם בקרוב.. ואם יש לך אז אני מרחמת עליהם שיש להם אממא שחושבת כמוך
* מישהי   26/03/14 | 22:46
נספו
את בחורה לא שפויה וכנראה שאין לך ילדים. אם זה מה שאת כותבת. את צריכה פסיכולוג
* א   27/03/14 | 09:37
7. פרופורציה
אכן זה לא מקצועי שהילד נשכח בגן, אבל תחשבו לרגע על אותן עובדות שכל פעם נשארות בגן מעבר לשעות העבודה בגלל הורים מאחרים. וגם על העובדה שאף אחד לא רוצה לשלם יותר לגן כדי שיהיה יותר כוח אדם. היום סייעות מרוויחות גרושים ונותנות את הנשמה. ובלי קשר למה רק עכשיו הם מפרסמים את זה אם הילד היה בכזאת טראומה? נשמע שהילד פיתח טראומה בגלל התגובה של ההורים לאירוע ולא מעצם מה שקרה.
* מ   26/03/14 | 17:53
פאופורציה
את מבינה מה כתבת???? מה זה קשור לעבודה הקשה של הסייעות, האם בגלל עבודה קשה צריך ואפשר לשכוח ילד בגן???????. נראה לי שאין לך ילדים ואת לא מבינה את חומרת המצב. לגבי הפרסום של ההורים - הבכי של הסייעת גבר על הרציונליות שכאמא באותו הרגע הייתה מחטיפה לסייעת אבל הבכי של הסייעת נגע לליבה של האם ועל זה האם שילמה במחיר הטראומה של הילד שנזקק לטיפול פסיכולוגי. אני לא מאחלת לך ולא לאף אמא בישראל שתחוו חוויה כזו.
* א   27/03/14 | 09:41
6. אני לעומת כל המגיבים פה..
מבינה את הילד, אולי זה לא ילד רגיל? אולי הוא רגיש מאשר כל ילד אחר? אולי הוא מפחד מהחושך? לא נראה לי שגם אמרו בן כמה הוא..יכול להיות שזה ילד שמפחד להיות לבד.. ונעלו אותו במפתיע.. בכל מקרה.. ליבי עמך
* בי   26/03/14 | 17:37
5. נשמע שבא להם להרוס לה את הפרנסה.
אמנם אין עשן בלי אש, אבל לדעתי מה שקרה ומה שהם מספרים שקרה- זה כרחוק מזרח ממערב. ואני מבינה בנפש הילד.. אך מרגיש לי לא אמין. משום מה.
* מיכל   26/03/14 | 15:45
מבדיקת פייסבוק
הילד מאושר ומחוייך ולא נראה שסובל מ׳טראומה׳ קארמה חוזרת אני הייתי תובע אותם על הכפשת יתר והגזמת יתר
* אכן לא אמין   26/03/14 | 20:40
פיסבוק
הילד יכול להיות מאושר, אך אף אחד לא יוכל ולא יכול לדעת מה ההורים חווים איתו בלילות מפחד. אז מראית עין לא בהכרח המציאות
* א   27/03/14 | 09:44
מאחלת לך לעמוד במצב הזה שהבן שלך בוכה נעול ואת בחוץ,
מה הקשר פרנסה למה נראה לך שהם רצו לקחת לחסרת אחריות את הפרנסה? ואם היא שחכה ילד במקומה לא עם ילדים
* למיכל- נשמע שאת ממש סתומה   27/03/14 | 12:46
4. חוצפה
אמי לא יודעת מה עולה בדעתך אם זה נראה לך נורמאלי להשאיר ילד בגן במשך 10 דקות לבד . ואם האמא היתה מאחרת , אבוי לאיך שזה היה יכול להסתיים , שישאירו את הילד שלך נעול לבד . רואים שאת לא אמא !!! ואם כן אז מסכן הילד שלך !
* ליאת   26/03/14 | 15:40
3. איזה הגזמה
במקום לצחוק עם הילד ולקחת את זה בהומור כדי שלא תישאר לו צלקת ממשהו שממש לא אמור לצלק אותו, הם עושים מנמלה פיל. אם תהיה לו צלקת נפשית מהאירוע הקטן הזה זה יהיה 100% בגללכם ובגלל הלחץ שלכם שמחליש לו את האופי ויהפוך אותו לרכרוכי. (וכל זה בגלל 7 דקות במקום מוכר לו! חחחחחח)
* חפרו   26/03/14 | 14:53
הגזמה
אני לא יודעת אם יש לך ילדים אני מקווה מאוד שלא כי את לא מבינה את המשמעות של ילד שנעזב/נשכח בגן דווקא מהמקום שהוא מוכר ומכיר ומבין כנראה שנשאר לבד ללא אדם מוכר. לא 7 דקות דקה 1 מספיקה להיכנס לטראומה.
* א   27/03/14 | 09:46
2. תגידו אתם רציניים?
ננעל בגן במשך 10 דקות ואפילו לא ידע שהוא לבד וגם שמע את אמא שלו בחוץ וידע שהיא שומעת אותו. הילד לא צריך שום טיפול פסיכולוגי. עוד יומיים הוא ישכח מזה אלא אם ההורים שלו ימשיכו לעשות סיפור מהעיניין. כשהייתי בת חמש ננעלתי במעלית לבד במשך שעתיים. אמא שלי מבחוץ הזמינה טכנאים ונשארה סבלנית. לא בכיתי ולא עשיתי סיפור מזה ודווקא הרגשתי גיבורה שלא בכיתי. אבל אם ההורים שלי היו לחוצים כמו שני אלה אני בטוחה שהייתי בהיסטריה ובמשך שעתיים הייתי בוכה וצורחת ואחרי שהיו משחררים אותי זו הייתה נשארת טראומה אבל עובדה שכל זה לא קרה בגלל שאמא שלי נשארה רגועה בזמן שהייתי תקועה וגם אחרי שיצאתי היא לא הראתה שום לחץ.. נראה שהם פשוט רוצים פיצוי כספי..
* רונה   26/03/14 | 14:08
רציניים
האמת רציתי להשיב אך את לא שווה תגובה
* ב   27/03/14 | 09:47
צודקת!! כנסי
ממש את צודקת הילד לא צריך שום טיפול פסיכולוגי!! את צריכה.
* חן   27/03/14 | 11:00
1. איזה לחוצים ההורים של היום
* ילע   26/03/14 | 13:31
ע
בשביל ילד להישאר דקה אחת לבד, בחושך או לא בחושך בגן נעול שבדרך כלל מלא בילדים זה סיוט!!! אני בתור אמא הייתי רוצחת את אותה הסייעת! איך היא לא בדקה שלקחו את כולם?? איפה האחריות??
* מ   26/03/14 | 18:10
איזה לחוצים
תשובתי לע - את לא יודעת אפילו כמה את צודקת. אני לא מאחלת לאף הורה לחוות את החוויה הנוראית הזו
* ב   27/03/14 | 09:48
הורים לחוצים ולא יודעים לחנך רק מלחיצים עוד ועוד
* דינה   27/03/14 | 07:22
מה קשור לחוצים שהבן שלכם כמו שלכם יהיה נעול נראה אם תלחצי או לא
....
* לדינה    27/03/14 | 12:47