גאווה
תגובות (68 תגובות ב-54 דיונים)
54. אז למה המדינה מממנת השתלת זרע לחד הוריות?
הרי בלי אבא אסור שיביאו ילדים. הומופוביה במסווה של מוסר
* ריקי   12/02/14 | 14:24
53. הוא כ"כ צודק!!!
* יש   11/02/14 | 23:59
52. תכלס זה תלוי בתפיסת העולם שלך, כל מי שמקלל אותו טמבל כי הוא נוהג באותה דרך כמוהו
הדרך של כל מי שחושב אחרת הוא טמבל
* cncv   11/02/14 | 23:56
51. היחידים שחושבים ככה...
זה רק הומואים בעצמם או הורים לילדים הומואים או אחים או כאלה שיש להם חברים מהמגזר או סתם יפי נפש.... אבל סליחה אבא בחזקת 2 זה לא נקרא מבחינתי תא משפחה נורמלי!!!!!!!! הילד יהיה ילד כאפות בגן בבית ספר היסודי בתיכון בצבא ובעבודה. אנחנו לא גרים במדינות הסקנדינביה ששם כולם הולכים עם כולם זו מדינה שהיא ברור לא שמרנית כמו ארצות ערב אבל עדיין מדינב יהודית! שהומו יעשה ילד עם אישה ואחכ יחיה עם מי שהוא רוצה
* לדעתי וזו רק דעתי האישית:    11/02/14 | 18:58
50. צודק !!! אם אנחנו מבני נח זוגות זוגות יצאו מהתיבה זכר ונקבה
המשפחה של נח לא היתה מנוח זכר ומנוח זכר. נכון שחלק מהאזרחים לא רוצים שיגדירו יהודי כבן לאם יהודיה נכון שחלק מהאזרחים לא רוצים שיגדירו משפחה כאשה ואיש וילד נכון שחלק מהאזרחים רוצים שהגויים ישלטו כאן אז מה לעזאזל אנחנו עושים כאן? מדוע הרצל התעקש להקים בית יהודי ליהודים בארץ ישראל ולא באפריקה כפי שהציעו לו ? אולי החזון של הרצל זאת טעות?? ומשפחה של איש אשה וילד גם זאת טעות??
* אשת לוט   11/02/14 | 18:53
תיבת נוח זו אגדה ממש כמו שלגיה וסינדרלה
* אלו קים   12/02/14 | 07:33
מי זה נח?
אם אני הופך לנקבה זה נחשב בסדר?
* יונתן   17/02/14 | 08:13
49. צודק
משפחה זה לא אבובת צודק...
* תומר   11/02/14 | 18:52
48. צודק
משפחה זה לא אבובת צודק...
* תומר   11/02/14 | 18:52
47. צודק לחלוטין !!!
מי אתם בתור זוג חד מיניים שתקבעו עתיד כזה לילד !!!
* ליאור   11/02/14 | 18:47
46. צודק ב100% מסכן ילד שיש לו אבא ואבא פשוט מסכןןןןןןןןןןןןןן
* יהודי   11/02/14 | 18:45
45. מה לעשות שהוא צודק?! משפחה זה אמא, אבא וילדים! ואני בכלל לא הומופובית.. אין לי שום בעיה הם הקהילה
פשוט ילד צריך אמא ואבא. לא אבא ואבא ולא אמא ואמא.
* אור   11/02/14 | 18:40
44. עכשיו אתם מבינים?
למה המדינה שלנו נראית ככה? כי ברור שהאפליה כלפי קהילת הלהט״ב תמשיך ככה... כשפאקינג שר החינוך... בן אדם שאמור להיות דוגמא אישית לחינוך נכון... מראה גזענות שכזאת... אני רק מחכה ליום שבו אוכל לעזוב את המדינה הזאת... וחבל...
* הומו   11/02/14 | 18:38
43. קראו בבקשה
תנסו לחפש הגדרה של נורמלי ותמצאו שמכיוון שזוגות חד מיניים כיום כבר לא צריכים להתחבא, הם בהחלט דבר שקורה בחברתנו לא מעט ולכן נופל תחת ההגדרה נורמלי. אז תתעוררו, תפנימו וקבלו את העובדה שזוגות חד מיניים לא רק יכולים לבנות משפחה, אלא גם עושים זאת מצוין. ולכל המתלהמים, אנא חיו את חייכם ה״נורמלים״ בשקט!
* אני   11/02/14 | 18:33
42. תגובה
הגיע הזמן שמישהו אמיץ יגיד את האמת נמאסתם כבר איך השונה המוזר הפך להיות הנורמלי תפסיקו להטעות את הילדים ואת האנשים שחיים פה זוג חד מיני לא צריך לגדל ילד ולכל אלה שמשתמשים במילים חשוך ו נאור אז תחשבו על טובת הילד ותראו כמה הוא יסבול ולא על טובתכם האישית די לצביעות אנחנו יהודים כמה שהתקשורת תנסה לבלבל ולשנות אותנו להרחיק אותנו מהמסורת והדת רוב העם נשאר שפוי
* תגובה   11/02/14 | 18:28
41. צודק מליון אחוז לא מאה !
משפחה זה אבא ואמא ולא כל החרטות האחרות !!
* עדי   11/02/14 | 18:27
40. צודק מליון אחוז לא מאה !
משפחה זה אבא ואמא ולא כל החרטות האחרות !!
* עדי   11/02/14 | 18:27
39. הוא מביע דעה והוא גם צודק אז יאאלה שחרר
* יוני   11/02/14 | 18:27
38. אולי שחררו כבר מהנושא הזה ילד צריך אמא אישה לא שתי גברים
* משה   11/02/14 | 18:25
37. אולי שחררו כבר מהנושא הזה ילד צריך אמא אישה לא שתי גברים
* משה   11/02/14 | 18:25
36. כמה שזה נכון!!
נתפס בהתבטאות? ממש לא! הוא צודק אין מה לעשות משפחה נורמלית בנויה מאבא ואמא, וכל ילד זקוק לשניהם!
* שי   11/02/14 | 18:20
35. בושה! מזכיר את 1939, מי חלם שנגיע לזה כאן בישראל...
* פחד אלוהים   11/02/14 | 18:14
34. שיוויון
כל הגבוד לחברת הכנסת עדי קול על תגובתה לסגן שר החינוך ... ואבוי עלינו עם סגן שר חינוך כזה
* יעקב    11/02/14 | 18:12
33. הצבעתי לבית היהודי, איזה טעות !
* יהודה   11/02/14 | 18:10
32. הצבעתי לבית היהודי, איזה טעות !
* יהודה   11/02/14 | 18:10
צודק !!!
* תיבת נח.    11/02/14 | 18:54
31. אהבתי את רעיון בית ספר להורים חובה
* מהילד הראישון ולא אין מענק גן ובית הספר   11/02/14 | 18:09
30. לאיזה עולם מגדלים את הילד מה בדיוק חושבים שיצא ממנו,לא יהודי ולא חינוך רק תועבה ומשהו "אחר" הוא ילמד.
* ניר   11/02/14 | 18:07
29. מבחינתי דוסים זה לא בני אדם
ואני בעד לגרש אותם מהארץ! חבל שאני לא בכנסת ואף אחד אחר לא מקשיב לי
* ניצן   11/02/14 | 18:05
28. סגן השר צודק
צודק פשוט צודק בלי התחכמיות מדבר דוגרי
* שלי   11/02/14 | 17:58
27. סגן השר צודק
צודק פשוט צודק בלי התחכמיות מדבר דוגרי
* שלי   11/02/14 | 17:58
26. צודק
זה בהחלט לא נורמטיבי והשר צודק בדבריו. ותפסיקו לעורר מהומות סתם. מה התמימות שנפלה על כולכם? אחך התהפכו היוצרות ומעודדים פה בארץ נישואים חד מינים??
* נמאס   11/02/14 | 17:57
25. מרכז
משפחה גם זה לא אב חשוך וצר אופקיים.....
* טל   11/02/14 | 17:56
24. כך היה מאז ומתמיד עד שבאתם ועיוותם הכול
* צודק ב 100%    11/02/14 | 17:51
23. אז הוא אמר?? אז מה??
אז זאת דעתו וזכותו שיבוסם לו למה מי סופר אותו בכלל???
* חדרה 31   11/02/14 | 17:49
22. אז?
משפחה עם אמא ואבא ו15 ילדים זה שבט... חצוף...
* סחבק   11/02/14 | 17:49
21. נכון
זו כנראה האמת,שיפסיקו כל "הנאורים" לנסות לנרמל את הדבר. משפחה נורמלית זה אבא אמא וילדים.
* טל   11/02/14 | 17:49
מזה נורמלי?
אני גדלתי עם אם חד הורית, אז אני לא נורמלית? אם כבר מי אתם שתקבעו מה נורמלי ומה לא? המוח שלכם צר מלהכיל אנשים שונים ממכם וזה מה שעצוב שאתם לא תבינו..
* ש   11/02/14 | 19:42
נורמלי זה רק מה שהקב"ה קבע.נקודה.
* מיכאל   12/02/14 | 00:39
מזה נורמלי?
אני גדלתי עם אם חד הורית, אז אני לא נורמלית? אם כבר מי אתם שתקבעו מה נורמלי ומה לא? המוח שלכם צר מלהכיל אנשים שונים ממכם וזה מה שעצוב שאתם לא תבינו..
* ש   11/02/14 | 19:42
20. ומי אתה שתגדיר מי משפחה??!!!!
בושה גדולה שאתה יושב בכנסת ובושה גדולה יותר שאתה סגן שר החינוך, אם זה החינוך שילדינו מקבלים אז אבוי לנו כחברה מתוקנת וכמדינה מודרנית....
* יוסי   11/02/14 | 17:43
19. תכלס... צודק
תפסיקו להיות יפה נפש..... כולם יודעים שגבר וגבר לא יכולים להביא ילדים לעולם בדרך טבעית. שלא תבינו אותי לא נכון אין לי בעיה שהם יהיו זוג ושיעשו מה שהם רוצים. אבל שלא יבקשו מהממשלה זכויות.
* שפוי   11/02/14 | 17:40
18. מי אתה בכלל?!
מי אתה שתקבע מה זה משפחה ומה זה לא?! אדם אומלל, אני מרחם עליך
* אחד   11/02/14 | 17:39
17. נכון הם באמת לא הגדירו...הטבע הגדיר!!!
הטבע חילק אברי רבייה בצורה ש2 גברים לא יוכלו להביא תינוק. אתם מרמים את עצמכם שאתם נוסעים לתאילנד לנצל נשים...
* שי   11/02/14 | 17:36
ושתי אמהות יכולות???
חתיכת בור
* עדי   11/02/14 | 18:20
16. הבית היהודי מפלגה חשוכה
תקועים בימי הביניים-כמו ש"ס
* ניר   11/02/14 | 17:35
15. בשבילי חינוך זה לא אבי וורצמן
* באר שבעי   11/02/14 | 17:32
14. כדאי שהבית הלאומי ייכנס למאה ה-21 ולא יביעו דעות חומייניסטיות
* שוש   11/02/14 | 17:32
13. צודק! אין מה להוסיף
* עומר   11/02/14 | 17:30
12. צודק! אין מה להוסיף
* עומר   11/02/14 | 17:30
11. צודק! אין מה להוסיף
* עומר   11/02/14 | 17:30
10. ניתפס??כאילו פשע יש לו דיעה וזכותו להביעה גם דעה שמנוגדת את דעתם של כל הלהטבים למינהם שכן לא פעם זה גובל באלימות ...אם מי שלא מסכים איתם
* ממ   11/02/14 | 17:28
9. ניתפס??כאילו פשע יש לו דיעה וזכותו להביעה גם דעה שמנוגדת את דעתם של כל הלהטבים למינהם שכן לא פעם זה גובל באלימות ...אם מי שלא מסכים איתם
* ממ   11/02/14 | 17:28
8. נו מה לא נכון בזה??
משפחה צריכה אמא ואבא לא אבא ואבא...
* אני   11/02/14 | 17:24
7. בשבילי משפחה זה מחשב. תנו לי הקלות מס
* ירון   11/02/14 | 17:24
6. ילד או ילדה צריכים אמא ולא שני גברים.
תפסיקו להיות אגואיסטיים.תחשבו על טובת הילד. ילד עם שני אבות יצחקו עליו בגן.
* טלי.   11/02/14 | 17:23
5. מציאות
המציאות הטבעית מראה מה זה משפחה, לא אבי וורצמן ולא עדי קול. אבא אימא וילד.
* אורי   11/02/14 | 17:18