החדשות
תגובות (185 תגובות ב-109 דיונים)
109. נגד קיצור החופש
אני את שנותיי בביה"ס מסיימת השנה. ואני מתכוונת להתחיל בשנה הבאה שנת שירות לאומי. גם לי יקוצר החופש- והדר הזה מקשה מאוד. אנחנו צריכים את זמן המעבר הזה (יש סמינריונים וימי הכנה, שלא לדבר על ההכנה הנפשית למעבר החד מתיכון לשירות..)-גם אם הוא ארוך מאוד. בנוסף, בתור דתיה אני רוצה לומר לכם שזו בעיה- כי במשך 3 שבועות אסור לפי ההלכה ללכת לים, מסיבות, ושאר הנאות ובילויי חופש למינהם. זה משאיר אותנו במצב שבו החופשה שלנו לא באמת כזו גדולה- כי 3 שבועות ממנה אי אפשר לעשות הרבה מעבר לעבודה. אני מסכימה שהחופש ארוך, אבל האם 6 ימים באמת יעשו את ההבדל? ובכלל, האין זה חסר אחריות להודיע על שינויים ומהפיכה שכזו- חודש לפני תחילת החופש? מה עם התוכניות של אנשים? תשבו על זה קצת..
* דתיה מודאגת   05/06/11 | 18:09
108. ???
אנחנו במילא היינו אמורים להתחיל ב26 כי אנחנו יוצאים יותר מוקדם לחופש גם לנו מתקצר עוד???
* גל   05/06/11 | 14:28
107. קובי
חחחחחחח מצחיקים אתם אני חוזר ב1 אם תרצו או לא
* בר   02/06/11 | 21:19
106. מה הוא רוצה מהההה מה קשור לקצר תחופש עכשיוו?!
* יפעתי   02/06/11 | 12:51
105. כנראה לגדעון סער אין תכניות
* אהרון   01/06/11 | 19:16
104. לעזאזל ><
זה יוצא לי על הימולדת!!!! לאלאלאלא, אתם הולכים או להקדים את היציאה לחופש, או להאריך ביום. לא ב-26. בשום פנים ואופן לא. אינמצב שבעווולם !! >< לא. די. פלייייייזוש (?)
* יעל (:   01/06/11 | 15:55
103. לא לקצר...
איאפשר לעבוד עם ילדים ב40 מעלות חום אוגוסט בחצר חם ובתוך הגן רצוף זה לא ייתכן!!!
* מירי   01/06/11 | 15:02
102. קיצור החופש הגדול
לקצר , אין בעיה אבל העיתוי הוא ביזיון פגיעה מיותרת אנחנו סגרנו חופש בכרתים שאי אפשר לא לבטל וכל הקדמה מחייבת אותנו ב1000 דולר יותר ביתי בכיתה ז' שמעה זאת והתחילה לבכות האפשרות שלנו היא לשלם או לנסוע במקום כחווייה , כאילוץ בני עולה לכיתה א' ויפסיד את היומיים הראשונים כי אנחנו חוזרים רק ב-28/8 לא ברור לי מה שר החינוך היה חושב אם היו מנחיתים עליו הודעה כזו הרי יש לו ילדים צעירים? יעל
* יעל   01/06/11 | 13:17
101. סוף סוף שר חינוך נורמאלי
* אבי   01/06/11 | 10:35
100. כל הכבוד גדעון סער, מה ציפתם שהתלמידים ישמחו?
כל הכבוד על היוזמה, לגבי תגובת התלמידים -אף אחד לא מופתע שהם כועסים, אם הם היו נלחמים ככה גם על דברים יותר חשובים וערכיים במדינה-אולי המצב שלנו היה יותר טוב.
* ירון   01/06/11 | 10:15
שטויות .
לידיעתך , ההחלטה פוגעת בכולם . לא רק בתלמידים .. שגם ככה מקבלים חופש יחסית קצר . הגשר בין יום כיפור לסוכות מיותר . שבוע וחצי בבית .. בשביל מה ? וגני הילדים ? מה יעשו הורי הילדים שיאלצו להשאיר אותם בבית ? הסיבה שבגללה מקצרים את החופש הגדול היא כדי ללמוד על החגים לפני שמתחילה התקופה שלהם . ולא בקטע של זלזול - כל שנה המורה כותבת יום כיפור על הלוח ואומרת להגיד אסוציאציות . סליחה , אבל לזה דרוש לא יותר משעה . לא צריך כל שנה ללמד אותו דבר . וכילדה בכתה ח' - אותי כבר מזמן לא מלמדים על החגים .
* תלמידה   01/06/11 | 15:23
מה קורה
אולי אם הייתה מוצא לעצמך עבודה ומפסיק לחיות על ההורים שלך המצב שלנו במדינה היה יותר טוב D; וואי רגע...בעצם לאף אחד לא אכפת אם זה לא יקרה...חבל )):
* חיים   03/06/11 | 11:51
99. קיצור החופש
מה נסגר עם משרד החינוך למה לקצר בשבוע ולהכניס לי את החופש בזמן אחר. הרבה יותר חכם להחליף את החופש לחודש אוגוסט ספטמבר שגם ככה מלא בחופשים.
* לימור פלאח   01/06/11 | 09:50
98. לא לקצר את החופש
אנו לא צרכים לתכנן את מהלך החיים שנלנו לפי החרדים, כל דבר קטן שמפריע להם הם קופצים ונענים. אנו הזמנו חופשים , ויש ארועים שאסור לדחות !! יש ילדים העולים לחטיבה או לתיכון , אז למה לקלקל להם את הרצון להתחיל ללמוד, בקיצור : לא להקדים את הלימודים..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* מירב   01/06/11 | 08:13
97. מורים מפונקים
לכל המורים שבוכים אתם בחרתם את המקצוע הזה אף אחד לא ישב לכם את גרזן על הראש, במקום להאשים את החינוך של ההורים תתחילו ללמד ולרצות ללמד וולא לעשות טובה לאף הורה או תלמיד כשאתם מגיעים לעבודה, הרי אתם לא עושים את העבודב אתם באים לעבודה לא לעבוד, הרי אתם כל הזמן בחופש, בקיצור בכיינים
* יו   31/05/11 | 20:52
96. 26.8-1.9 שביתה במוסדות החינוך
מורים ותלמידים!
* רק ככה מבינים   31/05/11 | 20:21
שביתה
צודק בהחלט!!!
* מירב   01/06/11 | 08:18
95. לא לקצר את החופש הגדול!
כל האנשים שיש להם את הכוח לשנות בוחרים לעשות שינוי בדברים שלא צריכים בכלל לשנות. במקום שיפור בדברים משמעותיים יותר הם רוצים לקצר את החופש הגדול לילדים , ואפילו למורים שרוצים את החופש גם לעצמם. זאת אולי תקופה ארוכה אך אפשר להשתחרר בה מהלחץ והשעות הרבות והמאוחרות בבית הספר ולצאת קצת מהשגרה. אפשר גם להתכונן לשנת הלימודים הבאה.. מנסים "לפצות" אותנו התלמידים אז מכניסים עוד יום פה ויום שם בחופשות שונות בחגים שכאילו הומצאו לחופשה הקצרה בת יום או שניים. בשביל מה??? הרי אין סיבה ברורה לקיצור החופש. אם כל השנים התאריך 1 בספטמבר היה ידוע כתאריך של תחילת שנת הלימודים אין סיבה שהוא לא ימשיך להיות כך. יצטרכו גם להעסיק גננות ומורים נוספים , לחפש אחר משאבים נוספים. לא צריך לקצר את החופש הגדול ואין שום טענה מוצדקת מספיק שטטען אחרת.
* (*//*)   31/05/11 | 19:41
94. חופש גדול
הלוואי שיקצרו די זה חופש ארוך
* לירון    31/05/11 | 18:23
תגדל תבין
* תלמיד על יסודי   31/05/11 | 20:23
93. משרד החינוך לא חשב
על הזמנת הנופשונים/טיסות לחו"ל ועל ההזמנות שנעשו. דעו לכן, משרד יקר ומגרבץ, שאם אפסיד כסף על השטות הזאת ועל ההודעה שיצאה לאויר חודש לפני החופש הגדול, אתבע אתכם, וכמוני - מורים והורים שיפסידו את כספם.
* מורה עצבנית   31/05/11 | 17:20
92. ...
קודם כל : א.אני חושבת שזה דווקא יעזור , כי 6 ימים זה כלום לעומת חופש כזה גדול , ואם נחלק אותם בכל השנה זה יהיה יותר טוב , שלא יהיה רצף גדול מדי של לימודים. והרבה כתבו כאן כל מיני דברים ואני רוצה להגיב על זה: 1.גם בחופשה הגדולה מביאים ש"ב , לדגומא בחופשה האחרונה קיבלנו לעשות חוברת שלמה בהבעה ( ואנחנו היינו צריכים לקנות אותה) , לעשות עוד 53 שאלות בנביא , על ספר שלא למדנו והיינו צריכים ללמוד אותו לבד...ועוד יותר מ-10 דפים במתמטיקה. ורק התחלתי את החטיבה... ב.לא מקצרים חמורים את החופשה , הם ייקבלו אותה בחזרה שגם לנו תהיה חופשה.
* ...   31/05/11 | 17:03
91. לגדעון סער היקר
נכון שאתה אימפוטנט?
* כפכףכפית   31/05/11 | 16:06
90. מישהו מסבן את הכתבים/פוליטקאיים....
הרי החרדים יוצאים לחופשת בין הזמנים בדיוק במוצאי יום הכיפורים.... (עד ראש חודש מרחשוון...) לדעתי ההתנגדות החרדית זאת סתם פיקציה...
* חוטהשני   30/05/11 | 10:29
89. מורים, אכלתם אותה מכל הכיוונים
* מנהל בפנסיה   30/05/11 | 01:01
88. קיצור החופש
כגננת במערכת יודעת אני כמה חשובה החופשה-נראה אתכם הורים יקרים עובדים יום אחד בגן-בקושי שעה ! הוכחה לכך בהתנדבות הורים בימי שביתת הסייעות. נ.ב. כל אחד בוחר את עבודתו,אנו לא יכולים "להחתים כרטיס "ולצאת לסידורים זה לא משרד!.בקושי יש לנו זמן לשתות ולאכול,שלא לדבר על שירותים.
* יוכלה   29/05/11 | 15:00
87. חחחח
זה כולה איזה 5-6 יום מה זה משנה , זה לא הרבה יש לכם חודשיים אז כמה ימים לא יעשו כלום .. גם לאנראלי שיעשו את זה..XD אולי שנה הבאה
poli_ok   28/05/11 | 14:59
נכון שאת בת 12?
כנראה את לא מבינה מה זה להיות בתיכון עם 8 בגרויות בשנה וללמוד כמו חמור ואת יושבת עם רגליים על השולחן בחטיבה. כשתגיעי לתיכון אני רוצה לראות אותך אומרת "זה כולה 6 ימים!"
* משרד שקר כלשהו   31/05/11 | 15:37
86. שתדעו לכם שאולי זה נשמע קצת מוזר
אבל כל המורים בלי קשר לתלמידים ישבתו גם הם. גם מורים לא אוהבים שמקצרים להם חופשים כמה שזה נשמע הזוי אבל גם אם יקצרו ביום אחד לתלמידים ולמורים בחופשה הם תמיד יבואו בזעם. מה שמשרד החינוך לא חשב עליו בחוכמה זה לא לקצר את החופש בסופו אלה לקצר בהתחלתו, מה שאומר שנלך ללמוד ב5 ביולי לבתי ספר רגילים וב25 ליוני בבתי ספר תיכוניים וחטיבות ביינים וככה נתחיל בראשון בספטמבר אם זה מה שמשרד החינוך כל כך רוצה, לפחות שהוא לא יקצר לי את הסוף.
* אלי   28/05/11 | 13:49
כל המורים ישבתו
כל המורים רוצים לשבות אבל המורים הם אימפוטנטים.לא גדעון סער. איך הם ישבתו הארגון וההסתדרות בעד ההסכם המורים ישבתו רק אם הם בכוחות עצמם יתחילו לפעול ולדאוג לעצמם. בשנה שעברה גד דעי כתב שזה לא יתכן שחופשת הקיץ תתקצר היום מה אכפת לו הוא קיבל את הקולות. אני כאישה דתית מתי אסע ואבלה בתשעה באב? בקיצור תודה לכל אלה שמכרו את נפשם של המורים.......
* שרה   31/05/11 | 20:48
85. למה אבל?
* בועז   28/05/11 | 11:12
84. תכלס
בכל החופשים של האמצע שנה מה מביאים לנו?! שיעורים! ואם יש חופש אז מנצלים את זה להעמיס! אז כאילו מאריכים את החופש בשביל שלמורים יהיה עוד מה לתת? בחופש הגדול הם לא נותנים כלום! עדיף כבר ח"ול - 4 חגים (שהם כל כך יותר שווים מהחגים המעפנים שלנו) ושלושמאות ימים חופש!
* קים   27/05/11 | 19:59
83. לא מעניין אותי, אני יגיע רק בראשון לספטמבר והבצפר יכול לקפוץ
* ירין   27/05/11 | 19:58
ץ
נכוןוןן !! גמאני !!
* עד   06/06/11 | 16:02
82. חוצפה
בעיה של הדתיים! זו לא אמורה להיות מדינת דת ! אם הם רוצים לקצר את החופש הגדול בגלל הילדים שלהם, שיפסיקו להשריץ אותם, בני זונה!!!
* מעוצבנ\ת   27/05/11 | 16:00
81. --- --------- --- ------- !
מי שרוצה לקצר לנו ת'חופש הגדול שיילך לחפש ת'חברים שלו (ביטוי לקללה יותר גרועה, כי לא נעים לי לקלל אנשים שאני לא מכירה, למרות שממש בא לי)
* ------ ---- -- ------ ---- !!!   27/05/11 | 15:57
80. כל השנה אנחנו לומדים !!! לא מגיע לנו חופש ????
שהם היו צעירים היו יותר חופשים והלימודים היו יותר קלים!! מה לנוווווו ???? מיליון מבחנים בשנה ושסוף סוף יש קצת חופש רוצים לקצר לנו אותו.. לכו חפשו בואו כל התלמידים נארגן שביתה והפגנה !!!
* ניב שתי   27/05/11 | 15:06
צודק
בכיף תגיד מתי ואיפה, אני מגיע\ה!
* חחח   27/05/11 | 15:54
79. שינוי מבורך ביותר
סוף סוף יהיה חופש בט"ו בשבט, זה יקטע 3 חודשי לימודים רצופים. כולה 6 ימים מה אתם מתבכיינים, אנחנו נקבל פסח של 20 ימים והכי חשוב רצף לימודי קטן יותר.
* ניר   27/05/11 | 10:23
שלושה ימי חופש לא ישברו את שיגרת הלימודים
* את טועה   27/05/11 | 16:44
תזכרו שיש ימים מרוכזים בתחילת הפסח
אז אל תבלבלו בשכל כי זה לא משנה כלום והמורים יחגגו ויוסיפו עוד ימים מרוכזים.
* ילין   31/05/11 | 15:33
78. תקצרו תקצורו מצידי שלא יהיה בכלל
סיימתי
* .   27/05/11 | 08:24
77. דבילי
איזה מפגרים! אתם יודעים? בארה"ב החופש הגדול הוא 3 וחצי חודשים! 3 וחצי! והם מספיקים את כל החומר, את כל הבגרוית ואת כל הבלאגן פי 2 יותר מהר מאיתנו! אז למה הם מקצרים את החופש הגדול? כי הם דבילים! במקום לעבוד על שיטת חינוך חדשה עובדת טוב ומתפקדת כמו שצריך כמו בארה"ב הם מעדיפים להמשיך עם אותה שיטת חינוך שצולעת לגמרי ופשוט להיסתגל לבעיות של השיטה הזאת. זה כמו שיציאו לך לבחור בין מחשבים- הראשון עם המעבד והחמרה הכי הכי טוב שיש והשני מחשב מלפני 10 שנים מה תבחר? את הראשון? לאאאא זה סתם בזבוז כסף בוא נלך על הגרוע ונחסוך כסף כדי שביבי יוכל לאכול ארוחה שעולה 20 אלף שקל ביום שישי.... אוח אני שונא את המדינה הזאת!
* נמאס מהמדינה   27/05/11 | 01:12
ל-77 צודק לגמרייי!
* מעוצבנת   27/05/11 | 17:23
76. בשביל 6 ימים פתחו ועדה
כיאלו שלמדינה הזאת אין מה לעשות....
* תלמיד   26/05/11 | 23:55
חחחחח אשכרה
* ללל   31/05/11 | 15:31
75. יאללה ,צריך לחזור ללימודים מינימום 20.8 ואל תצחיקו עלינו בעינים
* הקהל שלנו עושים צחוק מהעבודה,בשבי 4 ימים   26/05/11 | 23:44
74. חופש גדול
לדעתי חודש מספיק לחופש הגדול ולקצר חופשים בחגים
* עמית    26/05/11 | 23:44
73. יאאאאאאאאאאאא ז ב ל י ם !!
זה מה שאתם זקניים מסכניים מקנאיים שהצעיירים נהנים !!!! במקוום לקצר תערייכו את החופש אנחנו לומדיים שנה שלמה תנוו לנו חופש כמוו שצריייך !!
* =====   26/05/11 | 23:36
כל כךךךךךךך
כן תקשיבו לו\ה היא\וא יודע\ת מה היא\וא מדבר\ת !!!!
* :@:@:@::@   27/05/11 | 15:46
72. מה קורה איתכם?
מה נסגר עם ההורים האלה? בוכים שהילדים שלהם איתם, חלקכם בקושי רואים אותם, עד שנותנים לכם זמן להיות איתם אתם מתלוננים? אתם הבאתם אותם לעולם, הם הילדים שלכם! אין ספק שהם קשים, אבל עם גישה כזאת וחוסר סבלנות כזה איך הם לא יגדלו ככה? תתביישו!
* הורים?!   26/05/11 | 23:32
71. חינוך
סתם עושים מה שרוצים מיזדינים
* אשקלוני   26/05/11 | 23:30
70. אמא שלי מורה
אבל היא לא כמו אמא שלך... אמא שלי הולכת לישון ב2-3 לפנות בוקר. ולפעמים גם ב4. והיא קמה ב6 וחצי. למה? בואו תבינו אמא שלי עובדת כל יום עד 4 (במערכת שעות) אבל היא נשארת גם אחרי השעות האלה... אחרי זה היא הולכת לקניות או שהיא באה ישר הביתה. בדרך עוד מתקשרים אליה הורים או מורים.... כשהיא רק נוחתת בבית.. וסוף כל סוף יש לי אמא שיכולה לתת לי קצת יחס- שוב יש טלפון, שוב היא צריכה לעזוב את העיסוקים שלה, שוב אני מרגישב שכבר בא לי שלא תהיה לה עבודה בכלל... ושוב הטלפון השני שלה גם מצלצל. אחרי שהיא מסיימץ עם כולם. היא מתפנה קצת כדי לאכול, לנקות את הבית, לנוח איזו שעה (לפעמים) ואז היא מתחילה לבנות מבחנים, לבדוק מבחנים, לבדוק עבודות, להקליד ציונים לאתר של אורט, לתכנן מה ללמד מחר (כי יש תוכנית חדשה בחטיבות- בעבר היא לא עשתה מערכי שיעור), ויש עוד אלף ואחד דברים. שלא נדבר על ישיבות שיש כל שבוע, וכל רבעון, ועל ימי הורים שיש כל רבעון, ועל השתלמויות כל שבוע. בקיצור לאמא שלי אין חיים. העבודה היא חייה, ואני תוהה מה היא תעשה בפנסיה שלה אני כל כך מחכה כבר שהיא תצא :) אז למה לקצר לה את החופש?? גם ככה המורים חוזרים לעבוד שבועים לפני ה1 בספ' ויוצאים הרבה אחרי ה20 ביוני (בגלל קורס קיץ ותגבורים). למה? החופש הוא לא רק לתלמידים. הוא גם למורים שעובדים קשה!!!! וחפרתי- אני יודעת
* בת אל   26/05/11 | 23:29
69. אמא שלי מורה
אבל היא לא כמו אמא שלך... אמא שלי הולכת לישון ב2-3 לפנות בוקר. ולפעמים גם ב4. והיא קמה ב6 וחצי. למה? בואו תבינו אמא שלי עובדת כל יום עד 4 (במערכת שעות) אבל היא נשארת גם אחרי השעות האלה... אחרי זה היא הולכת לקניות או שהיא באה ישר הביתה. בדרך עוד מתקשרים אליה הורים או מורים.... כשהיא רק נוחתת בבית.. וסוף כל סוף יש לי אמא שיכולה לתת לי קצת יחס- שוב יש טלפון, שוב היא צריכה לעזוב את העיסוקים שלה, שוב אני מרגישב שכבר בא לי שלא תהיה לה עבודה בכלל... ושוב הטלפון השני שלה גם מצלצל. אחרי שהיא מסיימץ עם כולם. היא מתפנה קצת כדי לאכול, לנקות את הבית, לנוח איזו שעה (לפעמים) ואז היא מתחילה לבנות מבחנים, לבדוק מבחנים, לבדוק עבודות, להקליד ציונים לאתר של אורט, לתכנן מה ללמד מחר (כי יש תוכנית חדשה בחטיבות- בעבר היא לא עשתה מערכי שיעור), ויש עוד אלף ואחד דברים. שלא נדבר על ישיבות שיש כל שבוע, וכל רבעון, ועל ימי הורים שיש כל רבעון, ועל השתלמויות כל שבוע. בקיצור לאמא שלי אין חיים. העבודה היא חייה, ואני תוהה מה היא תעשה בפנסיה שלה אני כל כך מחכה כבר שהיא תצא :) אז למה לקצר לה את החופש?? גם ככה המורים חוזרים לעבוד שבועים לפני ה1 בספ' ויוצאים הרבה אחרי ה20 ביוני (בגלל קורס קיץ ותגבורים). למה? החופש הוא לא רק לתלמידים. הוא גם למורים שעובדים קשה!!!! וחפרתי- אני יודעת
* בת אל   26/05/11 | 23:29
68. אמא שלי מורה
אבל היא לא כמו אמא שלך... אמא שלי הולכת לישון ב2-3 לפנות בוקר. ולפעמים גם ב4. והיא קמה ב6 וחצי. למה? בואו תבינו אמא שלי עובדת כל יום עד 4 (במערכת שעות) אבל היא נשארת גם אחרי השעות האלה... אחרי זה היא הולכת לקניות או שהיא באה ישר הביתה. בדרך עוד מתקשרים אליה הורים או מורים.... כשהיא רק נוחתת בבית.. וסוף כל סוף יש לי אמא שיכולה לתת לי קצת יחס- שוב יש טלפון, שוב היא צריכה לעזוב את העיסוקים שלה, שוב אני מרגישב שכבר בא לי שלא תהיה לה עבודה בכלל... ושוב הטלפון השני שלה גם מצלצל. אחרי שהיא מסיימץ עם כולם. היא מתפנה קצת כדי לאכול, לנקות את הבית, לנוח איזו שעה (לפעמים) ואז היא מתחילה לבנות מבחנים, לבדוק מבחנים, לבדוק עבודות, להקליד ציונים לאתר של אורט, לתכנן מה ללמד מחר (כי יש תוכנית חדשה בחטיבות- בעבר היא לא עשתה מערכי שיעור), ויש עוד אלף ואחד דברים. שלא נדבר על ישיבות שיש כל שבוע, וכל רבעון, ועל ימי הורים שיש כל רבעון, ועל השתלמויות כל שבוע. בקיצור לאמא שלי אין חיים. העבודה היא חייה, ואני תוהה מה היא תעשה בפנסיה שלה אני כל כך מחכה כבר שהיא תצא :) אז למה לקצר לה את החופש?? גם ככה המורים חוזרים לעבוד שבועים לפני ה1 בספ' ויוצאים הרבה אחרי ה20 ביוני (בגלל קורס קיץ ותגבורים). למה? החופש הוא לא רק לתלמידים. הוא גם למורים שעובדים קשה!!!! וחפרתי- אני יודעת
* בת אל   26/05/11 | 23:29
מסכימה איתך מאוד!!!
* מורה   27/05/11 | 09:35
מורים , תלמידים - הכנסו! בת-אל את צודקת !
גם אמא שלי מורה וגם היא עובדת כל כך קשה. היא באופק חדש , שמאריך לה את יום העבודה, אך לא מקצר לה את שאר העבודות שהיא מכינה בבית, הקשורות לבית הספר, כמו, שיחות עם הורים, הכנת מערכי שיעור, הכנת עבודות לחופשות, בדיקת מבחנים, עבודות , וכדומה. כמו כן , לא מקצר לה את כל ההשתלמויות, הפגישות והישיבות, לדוגמה: אם יש פגישה עם רכזת מתמטיקה מחוזית, היא מתקיימת אחה"צ ללא תשלום ולא על חשבון מערכת השעות הבית ספרית, של אמא שלי. בפגישה זו שנמשכת מספר שעות, היא מבזבזת זמן ניכר , כולל זמן נסיעה הלוך ושוב, ואפילו הדלק הוא על חשבונה. מי משלם לה על זה? בעצם, ערב שלם נשרף לה והכל ללא תשלום נוסף. משרד החינוך משלם לה רק על 36 שעות המערכת שלה. לא מעניין אותו מעבר לכך. הוא מסכים לשלם לה 18 שעות נוספות במחצית, אך רק לתכנים מסויימים, רוב הדברים שרשמתי למעלה בעצם לא מתוגמלים.
* שני   04/06/11 | 11:38
67. החרדים צודקים במובן מסויים..
יש משהו נכון בזה שבין ראש השנה לוןם כיפור צריך להביר לילדים יהודים מושגים אלמנטרים בדתם.. כל הכבוד לחרדים. הם שומרים על גחלתינו..
* סוף סוף קבלו שכל!! נמאס מהחופשה הגדולה!!   26/05/11 | 23:28
ונראה לך שזה מה שמלמדים אותנו?
חחחחחחח ממש כל עוד זה לא נמצא בתוכנית הלימודים אין על מה לדבר, המורים מלמדים רק מה שאומרים להם.. וגם השעת חינוך שמשרד החינוך מחייב בכל שבוע מתבזבזת על השלמת שיעורים או במקרה היותר טוב סתם שיחות..
* אני   27/05/11 | 02:40
66. מנאיקים מגעלילים נמאס ליי ממשרד החינוךךך
לא מספיקקק תוקעים לללנוו בגרוויותת מהתחת וגם מקצרים לנוו את החופשה שלההוווו שיקבלו שבץץץ
* מישהי   26/05/11 | 23:26
65. ולמה בשביל להדליק נרות בחנוכה צריך חופש?
* איתי   26/05/11 | 23:21
64. כן, מה שמשנה להם באמת זה חמישה ימים?
אם כבר צריך להגדיל אותו !!!
* אחת   26/05/11 | 23:20
משרד החינוך תקראו את זה
נכון, לפחות לחטיבה ותיכון עם כל המבחנים, הבגרויות, המתכונות והשעות הארוכות מגיע לנו קצת חופש!
* כועס    27/05/11 | 15:43
63. העיקר שאני השנה מסיימת ללמוד
למי אכפת.. מצידי שיבטלו את כל החופשות :)
* חיחיחיחי   26/05/11 | 23:20
לייק :)
* שובל   27/05/11 | 00:23
62. לא הבנתי את הרעיון, זה יותר גרוע!
אין לכם מה לעשות שם ? מחפשים מה לעשות אז אתם מכשילים בבגרויות ועושים דברים שלא יעזרו?? להוסיף ימים לפסח זה הדבר הכי לא יעיל שאפשר לעשות, אם כבר לקצר אותו ולהוסיף לחופש הגדול.. החופש הזה תקוע שניה לפני לפני הבגרויות והוא הורס את קצב הלמידה, ובמילא חצי ממנו המורים לוקחים לנו על ימים מרוכזים...! סופית מטרד החינוך הזה פשוט נמאס! יש לי מזל שנשארה לי רק עוד שנה.. זהו, לא רוצה לשמוע מכם אחר כך, רק הורסים הכל
* עוד דרך להכשיל אותנו בבגרויות!   26/05/11 | 23:20
61. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !!!
* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   26/05/11 | 23:17
60. כול הכבוד
יפה מאוד הורים יחסכו קצת כסף
לירן376   26/05/11 | 23:10