זמנים, מועדים ואסטרולוגיה
תגובות (71 תגובות ב-31 דיונים)
31. גזען יהיר ומתנשא , שפתו עשירה רק בגלל
המקום והסביבה בהם גדל , וניצל בצורה הכי מכוערת את יכולות השפה כדי לקטוש עד דק את מי שנחשבים לנחותים ממנו ולו רק בשל דלות שפתם ובכל הזדמנות למרות שיכל היה לתקן כי אפשרו לו ..אך העדיף שלא . פיסח בהליכתו הנוראית וחרמן בלתי נילאה !
* אקי   01/04/13 | 04:12
30. אלוהים הוא לא הפיתרון אלא הבעיה
ללא המצאת הישות שנקראת אלוהים היה נחסך מבני האדם המון סבל. אם יש בורא וההנחה היא שלכל דבר יש בורא אז מי ברא את הבורא? הבריאה זה שם של משהו גמור שאין ביכולתו להתפתח, הרי שלא ניתן לברוא יש מאין ורק מכאן לאפשר לו להתפתח. התפתחות תמיד היתה ותמיד תהיה ותגיע לפסגות חדשות ומימדים חדשים. והסיבה היא ששום דבר לא מושלם ולכן לכל הניבראים תמיד יש לאן להתפתח..
* ר   31/03/13 | 11:19
29. אמונה
קראתי את כל התגובות לכתבה הזו,ולדעתי כולכם מכוונים לאמת ,ואמת יש רק אחת בלבד,וגם לדעת האומרים והמגדירים עצמם ״אתאיסת״ או לא מאמין ,אינו נובע מטיפשות או מבורות אלא מחוסר ידיעה בלבד,ההוכחה הניצחת לכך היא החזרה ההמונית בתשובה ,אם על ידי סמינרים או הרצאות ,או אסונות ר״ל, ואם לצטט את הרמח״ל ע״ה ״אדם יגיע לאמת המלאה רק אם תהיה התעוררות מצד האדם עצמו״ ,בקיצור ,עם ישראל כולו הוא עם מאמין וטוב ואיכותי וחכם שאם לא כן בורא עולם לא היה נותן לנו את תורתו שהיא הנכס הכי יקר שיש לבורא עולם ,והמשמעות היא:שאנו כולנו עם יקר בין אם מאמינים או לא מאמינים ,אם באים לשמוע וללמוד אז מאמינים,ואמת יש רק אחת ויחידה והמבין יבין . אריה
* אריה   31/03/13 | 08:38
אני מאמין בלא להאמין כי לדעת על בסיס ניסיון זה יותר מוכח לעצמך
שלא כמו פשוט לשתוק ולהאמין לאנשים שחיו כאן לפני הרבה מאוד שנים מבלי יכולת לפקפק בדיבריהם עצם העובדה שאת הפירושים שלהם אפשר לסתור או לפרש אחרת ויש הרבה מאלה מראה שהדבר לא מוכח, אלא הומצא למטרות שליטה וממון מה שקיים עד היום.
* ר   31/03/13 | 11:36
סתום כבר.
* יוני   27/07/13 | 19:14
28. ירון תזהר אני באאאאא
* אלוהים   31/03/13 | 01:08
27. לתגובה 9
הוופה ממש ״חכם גדול״ תתביש לך מי אתה חושב ברא את העולם ברא אותך?? אמא שלך? יש מעלינו בורא עולם שכול בוקר אתה צריך להגיד לו תודה במקום לדבר שטויות... ״גאון״
* עדןןן   30/03/13 | 22:25
חחח כן ככה אמא סיפרה לך
* אתי   31/03/13 | 01:07
אם סודנים היו אונסים טיפשה חסרת ערך ומוח כמוך נראה לך זה שאת מאמינה בו היה מטיל משהו ומציל אותך, אהבלה חסרת מוח ותועלת
* שונא טמטום   07/05/21 | 16:15
26. בת כמה חברה שלו???
* אניאני5   30/03/13 | 22:18
25. עים משכורת כמו שלך כל בחורה תלך
* אביב   30/03/13 | 21:35
24. לתגובה 9
אז יופי..גאון גדול!! באמת ההורים שלו יצרו אותו?? באמת גאונות!! בוא נלך אחורה מותק..אבל הרבה הרבה אחורה...מי ברא את האדם הראשון?? מי יצר את העולם כולו?? הוא נברא מעצמו?? אם כבר מדברים על מסכנים זה אתה!! כמו אדם אוטיסט!! חושב שהעולם נברא לבד... פחחחח כמה גאון אדם צריך להיות כדי להבין דברים פשוטים?! במקרה שלכם אפילו בדידים לא יעזרו!!!
* אחת..   30/03/13 | 21:30
אהבתי ת'בדידים חחח אחת התגובות המוצלחות. את אחלה בחורה. תמשיכי ככה!!
* זאת האמת שלי-לא מחדת להגיד אותה!   30/03/13 | 22:03
אבולוציה
* זה כל הסיפור   31/03/13 | 00:43
23. *טיפשות
* מור   30/03/13 | 20:47
22. הוא מוערך יתר על המידה.. הוא לא כזה חכם כמו שהוא אוהב
לצייר את עצמו...
* רוי   30/03/13 | 20:34
21. לכל האתאיסטים למינייהם...
תפסיקו להתגאות בזה שאתם לא מאמינים באף אחד ולנופף בזה בדגל כי זה ממש לא מראה על חוכמה!!! זה מראה בדיוווק ההפך!! תאמינו לי,עדיף שתאמינו באבן ואל תעמדו ככה באמצע העולם ותראו את כל מה שקורה סביבכם ותמשיכו לחשוב שזה נהיה ונוצר לבד!! כן!! זה מראה על טיפשוט!!!זה כמו שתחשבו שהעץ החליט לחתוך את עצמו וליוכיסא החליט לבנות את עצמו לבד וגם בנה את עצמו..אל תהיו טיפשים ותברכו מהמציאות!! הרי העולם הזה נברא!! ויש מי שברא אותו! הוא לא נוצר לבד!! וזה שקוראים אסונות בעולם לא גורם לזה שתחשבו שזהווו אלוקים בגלל שעשית את זה אני לא מאמין בך...!!! על מי אתם מאיימים?!?! כל מה שקורה סביבכם הוא לא קורה סתם! דוגמא הכי קטנה היא השואה..כולם אומרים איפה היה אלוקים לעזאזל...?!?! אז זהו..שאתם קראתם בדפי ההסטוריה רק מתחילת המילחמה אבל לא מה שהיה לפני...ה' (מה שאני בכל אופן מאמינה בו..) הזהיר את עם ישראל שאם הם יתבוללו בין הגויים ויבזו את שמו וישכחו את אמונתו ותורתו ויתנהגו ממש כמו גויים הוא יביא עליהם שואה!!! וכך היה בדיוק!! אז מה נראה לכם?!? שתעשו מה בא לכם בראש וימשיכו להעניק ולתת לכם כל מה שאתם רוצים??? רק כשטוב לכם פתאום יש אלוקים??? אבל כשרע הוא נעלם?? תהיו קצת הגיוניים..תפסיקו לברוח מהמציאות!! כולם פתאום נזכרים בו ומאמינים בו כשהם צריכים את הטובות שלו..פתאום מישהו נהיה חולה אנוש יודע לבקש ממנו שירפא אותו..פתאום הוא קיים?!? אם אתם לא מאמינים בו אז אל תבקשו גם את העזרה שלו במצבים ההכי קשים שלכם!! ותעשו טובה..תנסו למצוא משהו להאמין בו ולהאחז בו כי אתם נראים יותר תפשים כשאתם חושבים אחרת!!
* מור   30/03/13 | 20:19
כמה דברים לבן אדם ה"חכם":
קודם כל שגיאות כתיב: תברחו; קורים; טיפשים. אם אתה מתכוון להטיף לאנשים אז תלמד לכתוב קודם. שנית: גם לכעוס על אנשים [יהיו מי שהם יהיו] על זה שהם מאמינים בשהו אחר או לחילופין לא מאמינים כלל זה ממש מטומטם.. הרי אי-אפשר להכריח אף-אחד להאמין או לא להאמין במשהו (לדוגמה- בהרבה פרעות בעבר היו יהודים 'אנוסים' שאלו יהודים שדתם הומרה בכפייה אבל נשארו יהודים בסתר). בנוסף על הכל, אף אדם שכל החיים שלו לא האמין [וזה לא משהו שמחליטים אלא משהו שקורה לבד] בשום מצב לא יחליט פתאום כי רע לו שהוא מאמין או הפוך - אף אדם שכל חייו האמין לא יפסיק להאמין כי רע לו. אותם אנשים שמאמין ולא מאמינים לסירוגין, איך להסביר את זה... הם פשוט עוד מחפשים את המקום שלהם בעולם. הם עוד לא בטוחים במה להאמין, כנראה כי הם גדלו בסביבה מאמינה אבל כל חייהם היו נוראיים ולכן הם כאילו "כועסים" על ה'... מקווה שהבנת למה אתה טועה ושתפסיק להתלהם לפני שאתה חושב קצת
* ...   30/03/13 | 21:14
בחזרה אליך *...
א.סליחה על שגיאות הכתיב,אני כותב דרך הפון ואין לי אפשרות לראות מה אני כותב..לפעמים יש טעויות לא מכוונות.. ב.ברור שאני לא מנסה להכריח אף אדם להאמין במשהו מסויים כמו שאם אדם יבוא אלי ויכריח אותי להאמין באיזה פסל אני לא האמין. אבל מפה ועד לעמוד בעולם,לחיות בו,לראות ניסים סביבך ועוד להתלהב ולצעוק לכולם-"אני אתאיסט,לא מאמין באף אחד" זה לא מראה על חוכמת יתר! אתה נשמע אדם חכם, בוא ותוכיח לי או תראה לי מקור אחר שכן ברא את כל זה..או שגם אתה מאמין שהכל נברא מעצמו..לא צריך לדעת ולחשוב הרבה בשביל לראות שזה לא נוצר מעצמו! אז בעצם מה כן יצר הכל?? וד"א, יצא לי להכיר הרבה חרדים שירדו מהדת רק בגלל שנח להם יותר ככה..בלי להאמין לאף אחד,בלי מצפון,ראש נקי..הכל קל יותר..זה לא בגלל שבתוך תוכם הם באמת לא מאמינים...המון משחקים אותה ועוצמים עיניים..ואדם צריך להתבייש בזה..לא לנופף בדגל כמו ילד קטן שיבוא אליך ויתלהב ויגיד לךשהתמונה הזאת נוצרה מעצמה!!היא גם צבעה את עצמה ותלתה את עצמה!! אתה בתור בנאדם נורמלי תצחק עליו ותבין שיש לו בעיה כל שהיא...או...שבעצם לא..., אתה תסכים איתו???
* מור   30/03/13 | 22:01
הוא כנראה מגיב מהנייד. ואז איאפשר לראות את הכתוב...
* אמת   30/03/13 | 22:17
לרדת על מישהוא עם דיסלקציה זה לא מראה על מנת משכל גבוהה
קיימים הרבה גאונים עם דיסלקציה, שהגיעו להישגים מרהיבים למרות בעיות ניסוח שהייתה להם. לכן מה שאתה עושה בכך שאתה מנסה להמעיט בתוכן התגובה בגלל בעיית ניסוח זה דבר שמראה כמה אתה אדם נמוך באישיותך ובהשכלתך(אתה מזכיר לי את החברים שמתווכחים על נושא מסויים בבית הספר ושאחד מהם מתחיל לרדת על דברים אישיים של חברו). לידיעתך, הרבה אנשים שלא היו מאמינים בחלק ניכר בחייהם, התחילו להאמין בעקבות מאורע שהם חוו, או אנשים שהאמינו ואיבדו את אמונתם בעקבות מאורע שהם חוו כדוגמה לאנשים בשואה וכדו'. אני יכול לתת דוגמה ממני, שהייתי אדם מאמין עד גיל מסויים ובעקבות דבר שקרה לי, איבדתי את אמונתי, אך למרות זה אני לא שולל ומזלזל באנשים שקרתה להם חוויה הפוכה ממני. כך שמה שאתה אומר זה פשוט לא נכון עובדתית ואשמח אם תתייחס לטענות שהוא העלה בצורה מושכלת ושלא תגבב ערימה של קלישאות ששמעת.
* מאמין לשעבר   31/03/13 | 10:50
אבל..
אנחנו לא מאמינים שהעולם נוצר לבד , פשוט אומרים שאנחנו לא יודעים איך הוא נוצר ועד שלא יהיו הוכחות אני לא אאמין שאיזה אל כזה או אחר יצר את העולם וזה שכתוב בתנך זה לא הוכחה לכלום כי כמו שאת מאמינה במה שכתוב בתנך את גם יכולה להאמין בשילגייה ושבעת הגמדים , אז קודם תביאי הוכחות ואז תצאי בהצהרות :)
* אתאיסט   30/03/13 | 22:05
אוקי,אבל...
קודם כל שיהיה לך בהצלחה בחפושים ונקווה שתגיעה למקום הנכון והאמיתי באמת, הוכחות?? הגמרא מעידה בעד עצמה! תסתכל ותראה כמה דברים נכתבו בגמרא מלפני אלפי שנים חוכמות גדולות ועצומות מפי יהודים צדיקים וחכמים מאוד, ותראה דברים שהם ידעו וגילו בלי טכנולוגיה בכלל! דברים שזה לא הגיוני לדעת אותם בלי רח הקודש בתקופה ההיא כי לא היה להם שום דבר להעזר בו כדי לדעת..ואכן,המדענים של היום מגלים פרט אחרי פרט היום עם המון שכלולים וטכנולוגיה מתקדמת. שאלה פשוטה, איך אתה מסביר את הידע הזה שהיה ליהודים הצדיקים האלה באותה התקופה ההיא?
* מור   30/03/13 | 22:45
אוקי אז ככה..
דבר ראשון מנסה לחקור ולא אומר ישר זה כוח עליון כי יש הרבה דברים מוזרים שאין לנו תשובות עליהם התשובה שלך שיש כוח עליון לא מספקת דבר שני אני באמת לא כלכך מתמצא בדברים שנכתבו בגמרא לפני אלפי שנים אבל אני יודע שאצל הדתיים הרבה פעמים אתם לוקחים משפטים מהתנך והגמרה ומעוותים אותם לגמרי ומפרשנים אותם כדי שישמעו לכם הגיוניים ורלוונטים לעכשיו וחוץ מזה יש גם הרבה דוגמאות בהיסטוריה לאנשים שהקדימו את זמנם ועשו דברים שקשה להאמין ורובם לא היו יהודים אז אולי הדת שלהם יותר נכונה? ודבר אחרון שאלה פשוטה , איך אתה מסביר את כל ההוכוחת שיש על זה שהרבה מאוד סיפורים בתנך הועתקו (או קיבלו השראה) מעמים אחרים שהיו לפניהם ואגדות קדומות יותר משלהם שמצאו היסטוריונים?
* אתאיסט   31/03/13 | 09:37
אוקיי,קראתי...ובכן...
א.ברור שאני יאמר ישר שהאלוקים הוא בוראי ויוצרי מפני שנולדתי למשפחה חרדית וכך חונכתי. אבל אני מטבעי בודק כל דבר גם אם חינכו אותי על פיו, ואם הוא לא נשמע לי הגיוני אני לא הולך בדרך הזאת.ודווקא היהדות כן שכנעה אותי שהיא אמיתית [חוץ מזה שחוויתי ניסים על בשרי ישר אחרי תפילה לבורא עולם..] אני בכל אופן יודע שדווקא כל שאר האומות מנסים להעתיק את היהדות, הרי זה אחד העמים הותיקים בעולם..לדוגמא שבת,הגויים עשו לעצמם את יום ראשון ליום שביתה.המיצרים למשל כן מאמינים באלוקים אבל בטוחים שישו הוא בנו של אלוקים ומאמינים בשילוש הקדוש וכו וכו..פה אני רואה שאם כל זה שהם מאמינים בישו, בעצם הם מודעים לזה שהוא לא האלוהים שלהם אלא הבן של אלוקים.אז יש אלוקים לפי דעתם,וחוץ מזה שהנצרות נוצרה אחרי היהדות ושישו היה יהודי בכלל ופיתח לעצמו דת משלו ותורה משלו..אוקיי נמשיך הלאה, המוסלמים,מאמינים במוחמד, הם בטוחים שהוא היה במקום משה רבינו וגם הקימו לעצמם דת ותורה, ושוב,דת שהתפתחה רק אחרי היהדות וכן, גם הם מאמינים באלוקים..אני חושב שעצם זה שכל כך הרבה אנשים מאמינים באלוקים אחד זה אומר דרשייני...חוץ מזה שהדת שלנו היא הכי ישנה וכל השאר זה דתות שהתפתחו ונהיו עם השנים.. ב.אני לא יודע מה אתה מתכוון בגמרא שלוקחים ומעוותים, אולי תיתן דוגמא כדי שאבין..אני גם לא מתמצא בגמרא כ"כ אבל לא יצא לי לשמוע אחרת גם אני הייתי בודק את זה.. ג.אילו דוגמאות התכוונת על אנשים מההסטוריה שעשו דברים??ומה הם עשו? ד.סיפורים בתנך בחייים לא הועתקו ולא קיבלו השראה משום דת אחרת!! שוב,היהדות היא הדת הראשונה מבין שלוש הדתות המערביות שעל בסיסה צמחה הנצרות,והדת שהייתה המשפיעה ביותר על היווצרות האסלאם
* מור   31/03/13 | 16:45
תשובה
אתה בטח לא תראה את זה כי כבר נכנס החג אבל בכל מקרה.. דבר ראשון אני מבין שככה חונכת וגדלת וזה לגיטימי שתחשוב ככה. הבעיה היא שאתה קובע דברים בתור עובדות נחרצות כשאין לך מושג וחצי מושג עליהם , אתה אומר שאתה יודע שכל השאר מנסים להעתיק מהיהדות כי היהודים הם בין הותיקים בעולם אבל זה לא נכון כי היו כלכך הרבה דתות ואמונות לפני היהדות אתה פשוט כל מה שאתה מכיר זה האסלאם והנצרות ואיכשהו הסקת שגם הם מאמינים באותו אל שלך אבל אם תשאל אותם הם יגידו לך ההפך. אתה קובע ששום סיפור בתנך לא הועתק כי התנך יותר וותיק מהדתות שאתה מכיר אבל לדוגמא סיפור משה בתיבה שנכתב בגרסה קצת שונה על המלך סרגון רק שהוא נכתב קצת יותר מאלף שנה לפני התנך אז מי העתיק ממי? בקשר לעיוותים של המשפטים אז נניח שתשאל איך יכול שהתנך נכתב לפני כמה אלפי שנים אבל יש הוכחות לחיים כבר מלפני מליוני שנים על כדהארץ אז יגידו לך או לפחות זה מה שלי אמרו שבתנך לא כתוב שבין הלילה הראשון ליום היה 24 שעות וזה יכול היה גם לקחת מיליון שנה בין לילה ליום או משהו מופרך כזה ולזה אני קורא לעוות את התנך שיתאים למציאות. וזהו כבר כתבתי הרבה אז אם במקרה תקרא את זה בתשובה הבאה יהיו גם דוגמאות על אנשים כמו דה ווינצי וגלילאו שיהיה לך בהצלחה וחג שמח..
* אתאיסט   31/03/13 | 20:08
אכן..לא יכלתי לענות..תודה שחיכת..
אוקיי..זה הולך להיות ארוך...א.קודם כל רוב הנוער שעוזבים את הדת היא מפני סיבה אחת,והיא:שהם מגבירים את הרצונות והתאוות שלהם על השכל עד כדי כך שהם לא מצליחים להאמין,כי בעצם,הדת לא מאפשרת להם לעשות את רצונותיהם..ובשביל זה אדם מוכרח קודם כל לנתק את התאוות שלו מהשכל שבעצם חוסמות אותו מלהבין.. ב.ברור לכולנו שהעולם לא יכול להתקיים מעצמו,אתן לך דוגמא:אדם לקח דיו ושפך אותו על נייר חלק,הרי לא הגיוני שהדיו יצייר מעצמו כתב מסודר,אלא יהיה קישקוש של דיו! אם יבוא אליך אדם עם כתב מסודר ויגיד לך שזה לא הוא כתב את זה,אלא,הוא לקח דיו,שפך אותו על הנייר והכתב הצטייר מעצמו,הייתה מחשיב אותו כמשוגע. ז"א חייב והגיוני שמישהו ישב וכתב [או במכונה] את הכתב הזה,אבל מעצמו זה לא הגיוני. כך העולם, לא יתכן להגיד על עולם כזה גדול ומופלא שנוצר מעצמו! במיוחד שאפשר לראות בקלות כמה חוכמה יש בו.תראה את גוף האדם,מכונה מופלאה,איך אפשר לאמר שנוצרה מעצמה??[או מפיצוץ כל שהוא ..הגיוני שזה נעשה בלי חוכמה עצומה??] ג.הגיוני שהעולם הזה נברא בלי תכלית מסויימת?? באנו לעולם הזה רק בשביל לשתות יין ולהשתכר?? הרי זה לא הגיוני שבראו עולם כ"כ מיוחד ומחושב ומופלא רק בשביל שכרות ולהעביר את הזמן! חייב להיות שיש סיבה ותכלית לעולם הזה,ובעצם מי שברא את העולם הזה רוצה שנעשה את הסיבה לשם כך הוא ברא את העולם!! לא הגיוני?? ד.זה שלא רואים את אלוקים לא מחייב שהוא לא קיים!! קח דוגמא את כח המשיכה,לא רואים אותו או שומעים או מריחים או מרגישים , ועם כל זה ברור ומוחש שהוא קיים בטבע. מכאן ההוכחה לקיום דבר שלא מחייב את הרגשת נכחותו באחד מחושי הגוף, ז"א זה הגיוני שאלוקים הוא משהו שלא מוחשי. ה.אחרי מה שכתבתי פה הרי ברור שמי שיצר את העולם הזה חייב להיות משהו גדול ומשהו עם כח עליון,מסכים איתי?? ד"א תבדוק שוב בקשר לנצרות ולאסלאם ותראה שהם כן מאמינים באלוקים [יש כאלה שגם עולים לישראל לכותל בירושלים כדי להתפלל עליו] תבדוק..:)
* מור   01/04/13 | 23:44
חייב שיהיה כח עליון ראשון!!
חייב שיהיה כח עליון ראשון!!!
* אמת   30/03/13 | 22:46
הי אדון כוכבית..[*] אני עדיין מחכה לתשובה..
או שבעצם אין לך תשובה לזה ואתה בהחלט בורח מהמציאות כמו שאר האתאיסטים?? עוד אופציה:עלית לישון..גם יכול להיות..אבל אני מאוד מחכה לתשובה!
* מור   31/03/13 | 01:22
אין ספק שאת סתומה ברמות ועם כל כך הרבה שגיאות כתיב עדיף שתצמצמי חחח
* אני   31/03/13 | 01:06
20. ירון לונדון
ירון כמו יין איכותי משביח עים הזמן אדם חכם וישיר . מאחל לך אריכות חיים ואיכותים ביותר מגיע לך
* חנן   30/03/13 | 19:17
19. טיפוס אנטיפט משעמם כן ושחצן חבל שלא גדל מחתח מצוקתי היה מדבר אחרת
* היב   30/03/13 | 18:25
18. אני בז לו
* am   30/03/13 | 18:25
17. המראיין
הבנאדם אומר מההתחלה- אני לא רוחני, אבל במקום שאלות מגוונות ומעמיקות לאיש הכל כך מעניין ירון לונדון, המראיין חוזר על שאלות בנאליות, משעממות ומעוררות סלידה אצל לונדון עצמו, ממש פאדיחה הייתי גונז כמה שאלות פה ללא ספק. רמה נמוכה מאוד מראיון עם הרבה פוטנציאל.
* רון   30/03/13 | 17:40
מסכים מאוד עם 17- ממש לקחת לי את האותיות מהמקלדת
* asd   31/03/13 | 11:48
16. מסכים איתו בכל מילה בקשר לאמונה, ובהחלט יש לו חיים טובים
לונדון בהחלט אדם מאוד משכיל וחביב על המסך, הוא מדבר עברית קצת עתיקה ולעיתים מנסה קצת לעורר פרובוקציות, לא מסכים לכל הדיעות שלו, אך בסה"כ הוא בסדר.
* גם אתאיסט   30/03/13 | 17:19
15. לפחות הוא לא מאמין בדברים רוחנים
שזה סופר חארטה עדיף ככה מאשר להאמין בדברים רוחנים ופסלים
* ....   30/03/13 | 17:11
14. ירון לונדון.
אדם יהיר ומגעיל. הישראלי המכוער בהזדקנותו.
* אבי   30/03/13 | 16:36
לא, אתה!
(14 מפגר)
* אינטלקטואל   30/03/13 | 18:08
ירון לונדון
לא לייק לאיש עם הדעות המעוותות
* חנהלה    31/03/13 | 00:29
13. היקר ,לא מענין אותי מה. כולם חושבים עליך ע
עליך , תמיד יש להנשים הערות שלא במקום : אתה בשבילה. ומוטי מספר 1 . ואתה ילד גדול מספיק להתייחס להערות של הציבור יקרי ירון , ו אני מורידה בשבילך את הכובע יקירי:אתה עושה לי את היום שאני צופה בכם בטלוויזיה כל יום ,אם החיוך שלך המתוק , אני אישית מעריצה שלך ושל מוטי, באהבה גדולה ממני ומשפחתי וחג שמח חבר יקר שלי.
* גאולה ווטרמן מפלורידה ,לירון לונדון ה   30/03/13 | 16:15
12. טיפוס בוגדן לא האמנתי שאתה כזה
* מאיה    30/03/13 | 16:13
11. מוכשר, מעורר הערכה ואף הערצה.
לצערנו, בדור שלנו, אדם ללא השכלה פורמאלית לא יוכל להגיע לגבהים שכאלו. קדימה חברים, לטחון תארים, לגור במודיעין.
* ג'ונסון   30/03/13 | 14:59
10. כן ואמיתי
ספונטני,מהיר חימה מחובר לאמת, נלחם בצביעות ואני אוהבת אותו.
* רות   30/03/13 | 14:28
9. לתגובה 2
אתה פה המסכן. היוצר של ירון, תאמין או לא, היא אמא שלו. ואבא שלו. זה מן קטע כזה בפן הביולוגי של העולם המתוסבך הזה. רגע, הוא בכלל לא כזה מתוסבך שחושבים על זה. אחו אתם שהופכים אותו למתוסבך, אנשי הדת. ולהגיד על לונדון שהוא מסכן שהוא לא יודע מי יוצרו זו פשוט אירוניה. כי אנשי הדת הם המסכנים שהם ממציאים לעצמם דמות דמיונית ובדיונית להאמין בה.
* הזכות לחופש הביטוי   30/03/13 | 14:22
LIKE
* הילה   30/03/13 | 18:37
unlike
...כשתיפגעי בירון לונדון, עת תתהלכו שניכם נדהמים בגיהנום, תביני את משמעות ה-"אנלייק".
* יורם   31/03/13 | 07:03
ביהדות אין גיהנום
וגם אין שום הבטחה להגיע לגן עדן.. אנשים המציאו את זה בשביל שתהיה סיבה להאמין ביהדות.
* אחד שיודע   31/03/13 | 13:09
בולשיט! ביהדות יש גהינום ויש גן עדן
כמו שיש בנצרות ובאסלאם!! אז גם הם המציאו וכולנו המצאנו ובעצם העולם הזה הוא המצאה אחת גדולה..תנסו לחשוב בשכל ולא ללכת דווקא הפוך..תנסו למצוא את האמת ולא להתעלם ממנה ולברוח..
* #   31/03/13 | 16:48
8. קופים גידלתי ורוממתי והם הפכו...לגורילות
* מטופשות...בסוואנה   30/03/13 | 13:58
7. לכל הדוסים שמגיבים פה למה בשבת
אנשים פרימיטיבים שכמותכם אין לכם חצי מהאינטלקט של הבנאדם הזה מי אתם שתקבעו מה נכון למי אלוהים התתגלה פה בפעם האחרונה ומאיפה מגיע הביטחון הזה קל להפיל את האחריות על מישהו אחר ומפחיד להתמודד עם האמת זה הזמן לעשות בדק בית!
* אני   30/03/13 | 13:39
כל אחד יגיב מתי שנח לו. יש אנשים מאמינים שקשה להם לשמור שבת?! קוראים לזה דתי בלב!!
* חלי   30/03/13 | 22:14
6. ביקורת על הכתבה
חשוב להאמין באלוהים שעזר לך להגיע לאן שהגעת ולא להיות כפוי טובה.
* אלכסנדר   30/03/13 | 11:21
5. מאותם אנשי שמאל שאני כן יכול לסבול
למרות דעותיו הפוסט ציוניות תמיד יש בו שמץ של גאווה לאומית ופטריוטיות ישראלית יהודית.אדם משכיל ומחונן שתמיד מענין לשמוע.
* אליהו   30/03/13 | 11:20
אדם אנוכי ברמות קשות..
* עד מתי רשעים יעלוזו   30/03/13 | 15:33
הפוסט ציוני זה הימין הישראלי המשיחי שהחריב את המדינה
והפך אותה ממדינת תרבות למדינת ערסים נבערים
* שי   30/03/13 | 15:50
4. רק אדם גס לב ואגואיסט לא יכיר בבנו ככ הרבה שנים
איך זה שתמיד החיים האישיים של גדולי המטיפים והצדקנים והנבונים בעיני עצמם מושחתים כל כך? האיש בזוי בעיני וכל הזחיחות הנעימה שלו מקבלת מימד מרושע
* יופל   30/03/13 | 10:29
האיש ממש מפחיד...השתיק גם את התקשורת..ברור שכולם בקרבתו ידעו ולא פירסמו
* שימו לב   30/03/13 | 15:30
3. ידע שור קונהו וחמור אבוס בעליו והמבין יבין
* א א   29/03/13 | 14:32
2. העונש הכי ענק בעולם, לחיות 70 שנה ולא לדעת את יוצרך...
מסכן!
* xxx   29/03/13 | 10:06
העונש הכי ענק, זה לחיות חיים שלמים ולהאמין
במשהו שלא ראית שאין שום הוכחה לקיומו ולהאמין שהוא טוב ורחום כאשר העולם מלא אוולות אי צדק.
* החץ   30/03/13 | 13:55
כמה חבל שיש עוד כמה מסכנים.
* xxx   30/03/13 | 20:15
xxx יקר, איזה כינוי בחרת לך :)
* ירא שמיים   30/03/13 | 14:23
שמי האמיתי מתחיל על אותו כפתור בעברית ססס....
* xxx   30/03/13 | 20:16
סנדי?? סאני??
* DDD   30/03/13 | 21:17
"לדעת את יוצרך"
מי ישמע גרת איתו באותו בית 30 שנה.. פשוט שפכו לך לתוך הראש סיפורים שאנשים כתבו לפני 5000 שנה. על אותו רעיון אפשר להגיד שהשמש היא אלוהים (כמו שהמצרים ותרבויות רבות האמינו) - בסך הכל זה אפילו יותר הגיוני : 1. לשמש יש הוכחה-> כולם יודעים שהיא קיימת ואי-אפשר להתווכח על זה. 2. הרי השמש אי-אפשר לחיות->המדע הוכיח את זה=אנחנו ובע"ח ובעחקר הצמחים חייבים את אור השמש עדי לשרוד. מה גם שבלי חום השמש היינו קופאים למוות. 3. תרבויות רבות ועצומות התפללו לשמש, אז מי אני שהתווכח איתן?!
* ..   30/03/13 | 21:21
בוא אני אגלה לך סוד קטן..
מכל מני תרבויות האמינו לשמש, הסיבה היחידה והאמיתית לפני שמצאו לזה תרוצים כמו: מחממת,קיימת,וכו וכו... היא בגלל שאבות אבותינו היו מתפללים לכיוון השמיים [לאלוקים] והילדים שלהם שהיו רואים אותם מתפללים למעלה היו בטוחים שהם מתפללים לשמש כי זה הדבר היחיד שהם ראו בכוון השמיים..
* #   30/03/13 | 22:19
מענה לכסיל
אם תמצא לי עוד סיפור שנשפך לתוך ראש של מאן דהו ובו תיעודים של אירועים שנעשו לעיני אומה שלמה אז ורק אז יהיה איזשהו עניין להתייחס לטיעוניך השדופים,ואם ברוב כסילותך ואיוולתך תאמר לי שהסיפור הומצא או הושתל הרי שאז יהיה עליך להראות לנו תיעודים היסטוריים של תרבויות ובהם התגלות המונית לעם עם פרקטיקה לביצוע שרוב מצוותיה אינם עונים לצרכים האלמנטרים וההישרדותיים של העם,אל תטרח זה לא בנמצא. ולגבי השמש הוכחת קבל עם ועדה איזה איגנורנט אתה. א.כולם יודעים שהאוויר קיים. ב.ללא השמש תוכל לחיות אולם מן הסתם תהפוך לאבק גלקטי לאחר ימים ספורים,לעומת זאת ללא אוויר...נראה לי מסובך יותר לא? אז מעתה אלוהיך יקרא אוויר. ג.תרבויות עצומות סגדו לשמש ולירח לחתול ולפיל אולם רק אומה אחת הצליחה למוטט פוליתאיזם אוניברסלי והפיכת המונותאיזם לנחלת הכלל וזאת מה לעשות הצליחה האומה היהודית לעשות,מצטערת שהתאכזבת.
* xxx   31/03/13 | 00:08
אהבתי!! ואפילו מאוד!!!
כתבת יפה! וענית במקום! אכן, הוא צודק!! כיום המון מודעים לכך שהיהודים הם העם הנבחר ושיש אלוקים. כמה חבל שיהודי שנולד יהודי [והוא צריך לשמוח על כך..] פשוט בורח ומנסה לחפש ולהסתובב אולי ימצא מישהו שיושיע אותו..חבל שהוא עושה דרך כ"כ ארוכה כדי להגיע לאותו המקום האמיתי והנכון שכולם חוזרים אליו..כמובן, היהדות
* #   31/03/13 | 01:36
1. מלך! כתבה מעולה :)
* אנטיתאיסט   28/03/13 | 23:20
אחלה גבר
אני גם, בעוונותי הרבים אנטיתאיסטית ואני חושבת שאין שום סיבה להסתיר/להתבייש בזה. מי שחושב שזה לא בסדר לנופף באתאיזם שלא ינשק מזוזה/יתפלל/ידבר על אלוהים לידי כי זה לנופף בדת.
* אנטיתאיסטית   29/04/15 | 19:39