החדשות
תגובות (79 תגובות ב-41 דיונים)
41. אתם לגמרי איבדתם את תכלית העם היהודי
לכל הפאקים ביצור לכו לארץ אחרת להביא ילדים אם בא לכם! יש ציבור לא קטן שנגד כל השיגעון שלכם
* הלם   26/07/18 | 16:56
40. לברוח לארצות הברית - מדינת החופש
בגלל זה בעוד שנתיים אני ואהובת חיי לא נסכים להתגייס, ונברח לאמריקה. אני מזליסטית שאבא שלי אמריקני ואמא שלי יהודייה, כך שנברח לארה"ב, ונתחתן שם. שמחה שאני עשירה!! נוכל לקנות שם בית. מציעה לכולם לעשות כך... גם ההומואים, שהם כמו בני דודים שלי.. וגם הלסביות, שהן כמו אחיות שלי. מתביישת במדינה שלי.
* לסבית גאה   07/12/17 | 21:27
39. לגבי החוק
אני לא מבינה אותם.... כל אלה שרשמו שזה לא חינוכי או לא טוב הורים חד מיניים יופי אז עדיף שאף אחד לא יאמץ אותו ואז הוא יהיה בבית יתומים?.... אין לי בעיה עם להטביים אבל גם אם הייתה לי.... מה זה משנה מה לאיזה צד הם נמשכים או עדה הם העיקר שהם יגדלו כמו שצריך עם חינוך אוכל בגדים וכל מה שילד צריך....זה לא שחוטפים אותם בשבילם הם בסך הכול בדרך גם עושים מצווה שהם מאמצים... לדעתי שהם אומרים שכל עם ישראל ביחד זה אמור להיות הלהטביים כי הם חלק מהמדינה בדיוק כמו כל אחד מאיתנו.... וזה מה שאני ילדה קטנה מבינה אז איך כל חברי הכנסת עדיין לא קלטו את זה?.....
* אנה   21/07/17 | 08:51
38. הממשלה לא חושבת על הילדים
המדינה מעדיפה שילד ישאר יתום מהורים ומשפחה מאשר שיאומץ על ידי הורים מאותו מין. פשוט מזעזע
* גל   20/07/17 | 10:17
37. מדינה עבריינית , מי שמנהל את המדינה באמת מתנהג בעבריינות .
עבריינות עבריינות שמו אותנו במקום אחרון רק שכחו להזכיר למדינה שלפני 80 שנה הייתה מדינה חמודה בשם גרמניה , שהרגה באופן שיטתי אאת היהודים ואת ההומואים שלהם , וישראל מדינה חמודה לא לומדת מהטעויות נכון המדינה לא הרגה רק שללה את הזכות להיות אבא נורמאלי או או להיחשב כיהודי לא? , עבריינות לשמה . חוק מזעזע , מדינה מזעזעת , ביי ישראל :)
* טובה   20/07/17 | 10:01
36. ישראל מדינה עם בעיות , ביי ביי ישראל , יצא המרצע מהשק ,
תמיד ידעתי שזו מדינה דפוקה
* טובה   20/07/17 | 09:54
35. לא יעלה על הדעת
במדינה שמחולקת בדיעותיה תמיד יהיו כאלה שלא מרוצים מחוק מסוים וכאלה שזה יהיה לטובתם, ויש הרבה חוקים כאלה שנאלצנו לקבל בשמחה או לא. אם אומרים שיש כפייה דתית זה שקר והסתה ונסיון כרגיל לכוון את האש אל הדתיים, להט״בים פשוט כופים את אמונתם ודעתם על הרוב במדינה (בכל זאת עובדתית הם מיעוט), זאת כפייה. אנחנו מדינה יהודית שצריכה לכבד את הדת שלה והתורה שלה לפחות בדברים בסיסיים כמו לא תרצח לא תגנוב ומשכב זכר זה דבר חמור מאוד אז ילד שגודל ויודע שההורים שלו עשו אהבה וככה הוא הגיח לעולם מה את מצפה שיחשוב ילד שגודל אצל זוג הומואים?? זה מקלקל להם את ההסתכלות הבריאה על החיים. ועוד דבר חשוב המדינה קבעה גם שכשהורים מתגרשים העדיפות שהילדים יגדלו עם האמא, למה?????? תחשבי למה??? ורק אם מוכיחים שהאמא לא כשירה וזה צריך להיות דברים חמורים כדי להוציא את הילדים ממנה אל האבא. ילדים צריכים אמאאאאא ולא יעזור. ולמה אף אחד לא מתמרמר על החוק הזה? למה מקבלים את החוק הזה? כי אנחנו יודעים שילד חייב את אמא שלו הוא גודל בבטן שלה תשעה חודשים ויונק ממנה תקופה וסופג ממנה המון חוץ מלהט״בים יש עוד הרבה שלא יוכלו לאמץ מסיבות כאלה ואחרות ומקבלים את זה שדואגים לילדים לפני הכל.
* שירן   18/07/17 | 20:34
34. במילה אחת- מזעזע
למה ככ קשה למדינה שלנו לראות משפחות מאושרות וביחד? לא עדיף שיהיה לילד משפחה חה ואוהבת מאשר שהוא ישאר בבית יתומים ללא הורים או משפחה? אהבה זאת אהבה, שום סוג של אהבה היא לא חריגה.
* Hell no   17/07/17 | 22:11
33. צביעות
אבסורד. הבגץ טוען שזוהי העמסת מטען מכיוון שבן להורים להטבים יסבול יותר, מכיוון שאין קבלה של להטב במדינה.חוק זה.מבליט את השוני בין הומו לסביות לבין סטרייטים, והבגץ מחזק את ההומופוביה. נבואה שמגשימה את עצמה.
* א   17/07/17 | 18:07
התבלבלות
לא בגץ הפיל את זה
* איתן   18/07/17 | 01:18
32. לא השמעתי את קולי
תחילה הם באו ולקחו את הקומוניסטים – ולא השמעתי את קולי, מפני שלא הייתי קומוניסט; ואז הם באו ולקחו את הסוציאליסטים – ולא השמעתי את קולי, מפני שלא הייתי סוציאליסט; ואז הם באו ולקחו את חברי האיגוד המקצועי – ולא השמעתי את קולי, מפני שלא הייתי חבר האיגוד המקצועי; ואז הם באו ולקחו את היהודים – ולא השמעתי את קולי, מפני שלא הייתי יהודי; ואז הם באו ולקחו אותי – וכבר לא נותר אדם, לדבר בעדי.
* מרטין נימלר   17/07/17 | 13:38
31. כואב לי כל כך על ההחלטה
ככ טהור וטבעי, זוג הורים שרוצה להעניק אהבה לילד ומונעים את זה ממנו. מה זה משנה מאיזו דת, מין, נטייה? פשוט שטות גמורה... מתישהו זה ישתנה, אין לי ספק, אבל יפה שעה אחת קודם.
* הילה    17/07/17 | 13:11
30. BDS
אין מנוס נפשוט לפתוח תנועה כמו בי די אס, רק שבמקום להשמיץ את המדינה, היא פשוט תראה אותה כמה שהיא. להגיע לתכניות אירוח וחדשות בחו״ל, ולמחוק את התדמית הנאורה שמדינת ישראל בונה לעצמה בחו״ל. להראות להם שלא, כאן לא נווה מדבר של שפיות ללהט״בים. לחשוף את הפינקוושינג כמה שהוא. לדבר עם האחים הגאים שלנו מעבר לים, ולדרוש שלא יבואו לישראל בחודש הגאווה, או בכלל, כי בתכלס, מסוכן להיות פה להט״ב.
* אור   17/07/17 | 09:43
29. אימוץ ע"י בני אותו מין- אינה משפחה נורמטיבית בשום מקום בעולם
בטח לא מול מצלמות, אם ינוהל סקר נקי בלי מצלמות ולשאול את השאלה מה היא משפחה נורמטיבית ? התשובה אחידה, יש במהלך של הורים חד מיניים לאמץ ילד מין אגואיזם אישי חזק שלא נשאלת מה היא טובת הילד, במיוחד לילד מאומץ שחורצים את גורלו מראש עם המשפחה המאמצת שכל פרטיה ידועים, נשאיר את המסכות לפורים, וילדים מאומצים רק על ידי משפחות נורמטיביות, איני גזען, כל אחד יעשה כרצונו בחדרי חדרים
* אזרח מודאג   17/07/17 | 07:58
ל29 אין יותר עתיק ממך
מי אמר שאין כאן את טובת הילד. גם אבא ואמא יכולים לחזור שיכורים הביתה, לצעוק, לא לחנך, לא לחבק....תפתח את הראש...אתה עתיק. גם הורים חורצים את גורלו של המאומץ. כיף לשמוע שיש אנשים טובים שרוצים לאמץ... אסון יגיע שזה יהיה אסור. מדינת עולם שלישי, לא מפותחים בראש ולא מתקדמים.
* אזרח יותר מודאג   17/07/17 | 23:06
אזרח מודאג יקר, אז מה אם נעשה סקר בלהבלהבלה
אתה גזען ועוד איך!! מה שלא עומד ב'נורמות' שלך אינו ראוי!! כל הולדת ילד היא מעשה אגואיסיטי במובהק!! לעומת זה אימוץ ילד הוא מעשה אלטרואיסטי נשגב!!! טובת הילד היא שיאהבו אותו. לא חשוב מי - מה צבע עורו-דתו- או מה נטיותיו המיניות!!
* אזרחית חרדה   18/07/17 | 09:53
28. אימוץ
איך יתכן שימסרו תינוקות לאבות גאים כשבעצם התינוק עדיין אינו יכול להחליט בעצמו מה נכון לו .
* משה    16/07/17 | 22:24
איך יתכן שימסרו תינוק לדתיים אם הוא לא יודע מה נכון לו
* שרון   17/07/17 | 06:54
בדיוק כמו שעושים לו ברית מילה..
אהה, בעצם לא, כי ברית מילה זה מעשה השחתה של התינוק, ומסירתו לזוג הורים אוהבים, זה בדיוק ההפך
* אור   17/07/17 | 09:38
איך ייתכן שילד יוולד להורים שלא בחר אותם?
* אורלי   17/07/17 | 11:26
זוועה
אייך תסבירו לילדים אייך ילדים נולדים מאימוצים מסחר בילדים מי אלה היו בהורים הביולוגים שלו גבר ואישה או גבר וגבר אישה ואישה תדקרו לילדים הילדים לא מטומטמים הם יחפשו את הוריהם הביולוגיים גם בלי הרווחה שתסתיר מהם מי היו הוריהם הביולוגיים עניים או מסוממים הילדים המאומצים לא יהיה איכפת להם אלא לחפש את הוריהם הביולוגיים ולדעת מי הם היו באמת ולא ירצו לשמוע את השקרים של הרווחה או של הפסיכולוגים הפסיכים
* ר   19/07/17 | 11:34
27. בג"ץ כמובן ישנו את החוק
דיקטטורת בג"ץ לפח האשפה של ההיסטוריה ויפה שעה אחת קודם!
* כל הכבוד לשקד   16/07/17 | 22:24
החלטות שח אורן חזן ומירי רגב . או שופטים מקצועים מממ מעניין מה נכון יותר
* שרון   17/07/17 | 06:55
26. מוקד הפוקוס כ"כ שגוי שכואב לי
למי אכפת שהרגשות של הלהט"בים נפגעו? הפוקוס צריך להיות על הילדים. ילד לא צריך לגדול במערכת האומנה, אלא בבית חם ותומך. כל עוד המאמצים רוצים בטובתו של הילד ומוכנים לדאוג לו, מצידי שיהיו זוג כלבי ים במסיכה ובלייזר.
* J   16/07/17 | 22:04
LIKE ענק
* תודה   18/07/17 | 09:54
25. במידה וחושבים על טובתו של הילד
אין ספק שההחלטה הנכונה היא אכן אימוץ למשפחה רגילה.....וכל אדם שמשלם כסף לאם פונדקאית שיעשה חשבון נפש טוב טוב עם עצמו לפני שהוא מתלהם ניצול של כח וכסף ושל המערב וכוחניות הכל ביחד כדי להקים משפחה ולשלם כסף לאם פונדקאית שחיים שלמים חושבת על התינוק/ת שלה שלא תראה לעולם ,הרי ברור שאם היה לה כסף לעולם לא הייתה מסכימה לצעד נואש שכזה...... כל אשה שמוכנה בחינם להיות אם פונדקאית מבחינה אידיאולוגית אז לדעתי הדבר נכון ומותר!!!!!!
* יניב   16/07/17 | 21:50
מחקרים מראים כי ילדים ממשפחות גאות שמחים ומאושרים יותר
הייתה החלטה להתעלם מהעובדות. אז אל תגידי מה נכון יותר לילדים
* שרון   17/07/17 | 06:56
זה תופס גם על זנות הגישה שלך?
סתם סקרנית לדעת
* מאיה   17/07/17 | 09:09
טובת הילד זו משפחה חמה ואוהבת- לא משנה מין ההורה
מה זה משנה מה ההורה עושה בחדר המיטות? גם ב"משפחה רגילה" יש לזוגות סטיות מכאן ועד לסדום אז מה?! מישהו מתערב להם?
* אורטל   17/07/17 | 11:27
24. מצוין ככה זה במדינה נורמלית
כל הכבוד למדינה .
* דוד    16/07/17 | 21:44
במדינה נורמלית לוקחים להורה כמוך את הילדים
ומוסרים לאימוץ! בורות זה סכנה לילד!! מעולם לא קראתי מחקר שמוביל למסקנות של השירות "למען" הילד... את מטען החריגות מעמיסים על ילדים תמימים הורים בורים כמוך! את הבעיה שאתם מעבירים לילדים ניתן לפתור ע"י הזמנה הביתה.. מניסיוני הדל פתיחת הבית לחברים מייתרת כל "מטען" שהוא
* טל   17/07/17 | 00:54
23. לכל אבירי זכויות האדם (מינוי עצמי כמובן)
נתחיל בזה שאין זכות בסיסית לאמץ ילד זה לא קיים. כל הדיון של השוואת זכויות וכו' פשוט לא רלוונטיות משום שתמיד יהיו אנשים שלא יאושר להם לאמץ באופן כוללני. נמשיך בזה שאתם בחרתם לחיות בזוגיות שלא מאפשרת להביא ילדים לעולם, אף אחד לא הכריח אתכם. בנוסף מלבד הזוג יש גם לילד זכויות ומי שטוען שלהיות בן לזוג חד מיני אין בו מטען נוסף פשוט משקר באופן מוחלט. אלו אותם אנשים שצועדים וצועקים במצעד הגאווה כדי להצהיר על קיומם וכנגד דעות קדומות וכדומה. טובת הילד חשובה לאין שיעור מין הצורך לייצר משפחה באופן מלאכותי.
* אש   16/07/17 | 21:42
טובת הילד אכן חשובה
והכי חשוב שיגדל עם הורים שאוהבים ומפתחים אותו וממש לא חשוב אם זה זוג גברים נשים או מעורב או חד הורי.
* חגי   16/07/17 | 23:04
אחלה תגובה. תמציתית אינטלגנטית ומקפת. גם עם סטרייטים יש עדיפויות.
אם יש זוג סטרייט משכיל או עשיר וזוג משכונת מצוקה או זוג צעיר וזוג מבוגר המדינה תמיד תשקול את האימוץ לפי טובת הילד. לזוג מבוגר ולא משכיל אין סיכוי מול זוג מהנדסים צעירים.
* כל מילה בסלע.   16/07/17 | 23:07
״בחרתם לחיות בזוגיות שלא מאפשרת ילדים״? באמת זה מה שאתם חושבים?
המחוקקים יוצרים את המצב הזה. אין שום הגיון בטיעון הזה. עדיף משפחה שרוצה ילדים, זו העדיפות היחידה. כל השאר זה בונוס. שיבחנו את המאמצים בקריטריונים איכותיים ללא משוא פנים וללא גזענות מגדרית. אני יכול להעיד שגם לגדול בבית מזרחי זה הרבה פעמים ״מטען״. אס לא לתת למזרחים לאמץ? כמובן שזה פופוליסטי. אולי גם אשכנזים סופגים מטעו דומה והרבה ״נדפקים״ על ידי הוריהם. מחקרים הוכיחו שטובת הילד לא נפגעת, אז מדוע שהמדינה תגיב בתגובות חשוכות שאף בית משפט נורמלי לא יקבל? שיפתחו את הראש. מישהו רוצה לקבל את הילדים הנטושים של אותם סטרייטים חשוכים שמחוקקים חוקים ומגיבים פה. שיגידו תודה.
* מגיבים הזויים   17/07/17 | 08:30
זכויות
לא מדברים פה על אימוץ כזכות אדם בסיסית אלא על שיוויון כזכות אדם בסיסית. זה שלאדם יש העדפה מינית שונה לא אומר שהוא פחות טוב ממישהו אחר ושלא מגיע לו משהו שמגיע לזוג "נורמאלי"! לטעון שלזוגות חד מיניים אסור לאמץ ילד כמו זוגות של אישה וגבר זה פגיעה חמורה שעקרון השוויון שאמור להנחות את ארץ ישראל ובאמת בא לידי ביטוי במגילת העצמאות. בושה!
* שלומי   17/07/17 | 09:28
לכולם מגיע להיות הורים
מין ההורה לא משנה, משנה מה המשפחה / ההורה מעניק לילד. לנשים יש אפשרות לתרומת זרע / להפרייה. גברים מוצאים עצמם בבעיה מול הממסד- לא הוגן למנוע מהם ילדים.
* אורי   17/07/17 | 11:31
22. השבוע ראיתי מישהי מהשכונה שלי מכה את הילד שלה, היא נשואה, סטרייטית ולה היו נותנים לאמץ
* מנהלים את המדינה חבורת מטומטמים   16/07/17 | 21:38
21. לילד אין שום מושג שזו "מעמסה"
מנקודת מבטו הכל בסדר גמור. את המעמסה המומצאת רואים רק הומופובים, ולהשליך את זה על הילד זה תירוץ להומופוביה שלהם. אבל לא יזיק לקהילה בארץ להתעורר ולהבין שאלו פני הדברים במדינה החשוכה הזאת. על כל מצעד גאווה חוגגים כאן כאילו אנחנו מדינה נאורה שמקבלת את כולם וכאילו אין במה לטפל יותר.
* ......   16/07/17 | 21:25
באמת??
לילד אין מושג עד שהוא טיפה גודל ורואה את חבריו עם אבא ואמא ומבין מהר מאוד שהוא שונה וחבריו צוחקים עליו וכו...
* אבי1   17/07/17 | 03:20
זה אשתמכם??
זה שצוחקים עליו זה טעות בחינוך של הילדים האחרים. איזה הורים מעולים אה? הילדים קוראים לעצמם חברים וצוחקים עליו ברשעות? אין, חינוך סוף הדרך. אתם צריכים להתבייש שבמקום לעקור את שורש הבעיה בכך שתכניסו לילדים שלכם טוב טוב לראש את קבלת השונה, אתם מונעים מאנשים לעשות דברים שמסוגלים לעשות אותם מאושרים. אנחנו הנוער הרבה פחות מקובעים ממכם למזלנו. אנחנו נתקלים בזה כל כך הרבה, באינטרנט וברשתות החברתיות, ואפילו חברים שלנו לידנו. קיבלנו את כל ההוכחות כבר שהקהילה הגאה היא אנשים כמונו, רק עם משיכה מינית לאותו המין. זהו! למה לעשות מזה עניין? לפחות חצי או יותר מהנוער לא היה צוחק עליו. עכשיו בוא נדבר על ילדים, שפחות מבינים בעניין ולא מודעים לזה. הם לא יצחקו, כי הם קודם יגלו סקרנות וישאלו את ההורים. אם ההורים במקום להסביר יתחילו לצחוק, ככה תהיה גם תגובת הילד. בוא נתייחס לילד עצמו עכשיו. בסדר, הוא כן יבין שהוא שונה. ילד עם צבע עור שונה לא ירגיש ככה? ילד שיש לו קשיים עם השפה לא ירגיש ככה? ילד שהוא שונה בעצמו, לא ירגיש ככה? אז בוא נמנע ילדים וזהו. רוצה לשמוע משהו? באתר מסוים שגולשים בו מלא נוער היה דיון לגבי הכתבה הזו. רוב הנוער שם היה בעד אימוץ של זוגות כאלה. ילדים הם לא יצור מפגר ומטומטם, תחנך אותם טוב ותתייחס אליהם בכבוד, הם יתנהגו ככה אלייך ולאנשים אחרים. אל תשכח אף פעם שילדים הם גרסא נוספת לעצמך.
* ילדה   18/07/17 | 09:22
20. צריך להפסיק לשלם מיסים. חולבים אותנו ותו לא.
* הילה   16/07/17 | 21:16
19. יש היגיון בהחלטה.
כל הכבוד לשופטים שגידלו ביצים.
* יוני וליאת   16/07/17 | 20:56
סליחה?
אם היו להם ביצים הם לפחות היו אומרים את האמת - "אנחנו לא מקבלים הומוסקסואלים ולא מעוניינים להעניק להם זכויות". במקום זה ממציאים תירוץ שידוע שאין לו כל בסיס, כי יש בעולם המון ילדים לזוגות חד-מיניים והם מאושרים ונורמלים לחלוטין. וזה לא שזוגיות סטרייטית היא הבטחה להורות נורמלית. אני מרחם על הילדים שלכם שיגדלו עם הורים חשוכים, אטומים וחסרי רגישות. זה בטוח ישפיע עליהם לרעה.
* ???   16/07/17 | 23:17
יש הרבה לא היגיון בהחלטה- לפחות היתם מפרטים מה "ההיגיון"
* מיטל   17/07/17 | 11:30
18. העיקר שבסרטוני קידום תיירות של ישראל משוויצים במצעדי הגאווה
* גיל   16/07/17 | 20:55
17. תחושת חריגות?!
ברצינות?! גם ילד ג׳ינג׳י הוא ״חריג״ אז תאסרו על זוג ג׳ינג׳ים לעשות ילדים? עלק מדינה מפותחת אתם נשארתם במאה ה19. עושים מצעד גוואה בשביל להוציא אותנו טובים ומתקדמים בפני מדינות אחרות אבל לא נותנים לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים!
* 14   16/07/17 | 20:44
16. לכולם מגיע להיות הורים
לכולם מגיע להיות הורים
* ל   16/07/17 | 20:37
15. כשהמדינה רוצה את הכסף של התיירים הלהטבים
היא יודעת לפרסם את עצמה כמדינה דמוקרטית ושיוויונית אני עם הצביעות הזו סיימתי לפני 5 שנים ז@ל של מדינההה
* שרון   16/07/17 | 20:26
14. ולהציל ילדיםאומללים מםני הורים פדופילים וכאלה אן שמכים את תעהוקם
יש הורים שלא ראויים להיות הורים ואפשר לתת את ילדיהם אימוץ ראוי וטוב. אוהב. מחבק ומציל את חיי הילדים האלה. כמה חבל.
* תנו להם לאמץ   16/07/17 | 20:25
13. A child needs a father figure and a mother figure,anything less is a problem
A child needs a father figure and a mother .figure,anything less is a problem
* Noch   16/07/17 | 20:14
12. יופי שרוצים לאמץ- אבל טובת הילד קודם, אימוץ זאת לא זכות
* ירין   16/07/17 | 20:12
מה היא טובת הילד? מאיפה לך מידע זה
* ירון   16/07/17 | 23:50
11. שערוריה, משפחה באה בהרבה צורות, כמו אהבה
* אזרח   16/07/17 | 20:08
10. אני בהלם מוחלט מהגועל נפש הזה.מה???מדינת ישראל=אירן!
* סכ   16/07/17 | 20:04
9. בושה
מדינה של בורים
* וט   16/07/17 | 19:50
8. חולי נפש !!!
מה אשמים הילדים האומללים ?!
* אודי   16/07/17 | 19:46
אשמים במה?
ישנו כבר דור שלום של ילדים הגדלים במשפחות חד מיניות, יש עובדות.
* יבגני   16/07/17 | 23:47
אתה חולה נפש
אם תשים לב תראה שכל הילדים שמועמדים לאימוץ הם בעצמם באו ממשפחות של סטרייטים אז מעניין שסטרייטים לא הצליחו לגדל אותם כמו שצריך אבל לא לתת להומואים ולסביות לגדל ילדים זה לא בסדר.. חתיכת מפגר
* אודי   18/07/17 | 10:34
7. רוב הציבור נגד, נקודה
* מישו   16/07/17 | 19:33
נכון!!!
* הרוב מתנגד   16/07/17 | 20:13
מישו, אתה אנאלפבת וכנראה שלא הרוב..
* רון   16/07/17 | 21:15
וואו איזה גבר אתה!
קודם עשית סקר בכל הציבור, אח"כ סגרת את הדיון כאילו אתה הבוס הגדול של המדינה. קח בבקשה את המח הקטן שלך ולך תטריד אוכלוסית מיעוט אחרת. הרי זה הכיף שלך בחיים.
* ממש דוגמא   16/07/17 | 21:27
שטויות! רב הציבור בעד - רק אתה אולי נגד
* משה   17/07/17 | 11:32
6. עאלק מטען נוסף
לכו תחרטטו למשהו אחר אתם פשוט רואים הכל שחור ולא מוכנים לקבל משהו שלא כמוכם יש ילדים בלי הורים שחיין ברחובות ובפנימיות המסריחות של המדינה להיות שם זה הדבר הכי נורא שיש אני הייתי מת לזוג הורים חד מיניים אם זה היה אומר שאני לא הייתי נמצא בסיוט הזה הורים אף פעם לא מאמצים עוד ילדים כשכבר יש להם זוגות שלא יכולים מאמצים לצערי ולשמחתי אין הרבה כאלה זוגות כאלה הם תשובה שתטפל בחרא הזה שאף אחד לא שם עליו בכלל או שהמדינה הזאת תשקיע קצת כסף במקום לזרוק על ערבים כמו מטומטמת
* מאור 17   16/07/17 | 19:29
צודק 200 אחוז
* עדי   16/07/17 | 20:48
5. חוצפה! פשוט חוצפה!
איפה אתם הממשלה וחברי הכנסת??? גם בעלי נטייה מינית שונה הם אזרחים במדינה וגם להם מגיעות את אותן הזכויות כפי שהם מבצעים את החובות שלהם. מה הקטע להמשיך לחיות בעבר. העולם השתנה תתקדמו! אין שום טעם להמשיך במלחמה נגד הזוגות החד מיניים, ישנה אפליה מוגדרת פה על רקע של נטייה מינית! מתי תבינו שאדם לא שולט בהיותו בעל נטייה מינית שונה. פשוט מקתיח לראות את תגובת המדינה, מדינה שאמורה לפעול בכל הכוח למען אותם זוגות לעזור להם ולא לפעול נגדם! פשוט בושה.
* בר    16/07/17 | 19:27
תגובה חכמה. מסכימה עם כל מילה!
* אני   16/07/17 | 21:34
4. מדינה מגעילה לאזרחיה הנאמנים
* מירה   16/07/17 | 19:27
אזרחיה הנטחנים.....
* ניב   16/07/17 | 20:27
3. לא עדיף לילד לגדול אצל זוג להט"בי במקום בבית יתומים...?
אני עוד מוכנה לקבל איכשהו (בינתיים) את ה"אפליה" בתור, זאת אומרת, ההעדפה לתת את הילד קודם כול לזוג נשוי, ורק אח"כ לצורות אחרות של משפחה (יחידנים, להט"בים וכדומה), אבל לשלול לגמרי אימוץ להט"בי? מדוע ולמה?
* מישי   16/07/17 | 19:23
תשובה למדוע ולמה?
א.להט"ב זה לא טבעי כלומר מבחינת הטבע פיזית איברי המין אינם מתאימים לרבייה כלומר לא טבעי.לכן בתור חברה שאחראית על חיי היתום אין טעם לשים אותו במקום לא טבעי לגדול ב. תחשבי למה הם לא יכולים להביא ילד בעצמם?זה קצת עמוק תנסי לחשוב ג. צודקים שאומרים שאין טעם להעמיס על הילד שלהיות מאומץ גם ככה דבר לא פשוט.א להוסיף לו התמודדות נוספת זה מיותר אם אפשר אחרת ד.לדעתי עדיף גם אמא וגם אבא כי כל אחד תורם בדרכו שלו .לא אומר שיש בעיה עם להטב. אבל הם לא תחליף לאמא ואבא .ותשאלי כל להטב אם אמא או אבא שלו זהים תראי שתשובתו שלילית ה. ועוד ועוד ועוד ועוד... התעייפתי.
* דור   16/07/17 | 20:29
אז זהו, שלא.
יש חיות הומוסקסואליות, עצם זה שזה קיים בטבע אומר שזה טבעי, זו ההגדרה. אם זה טוב או רע זה כבר דברים של בני אדם. עשה לי טובה, אתה מגדל את הילד שלך עם אייפון מחשב וטלווזיה? ממש אכפת לך מטבעיות. ב. יכול להיות שהם לא יכולים להביא ילדים כי זה מה שהטבע רוצה. הטבע לא רוצה צאצאים, הוא רוצה איזון. שאגב, בני אדם הורסים כל הזמן וזה לא טבעי. יש מושג שנקרא הגבלת אוכלוסייה, לפי דעתי יכול להיות שזה עוד צורה לזה. ג. ילד הוא לא יצור מטומטם שלא יכול להכיל כלום. תסביר לילד שלך בצורה פשוטה והוא יבין. ד. אמא ואבא כמובן שלא זהים, וכך גם אמא ואמא ואבא ואבא. יש להם גם אישיות שונות, מדהים! להטב הם בני אדם כמו כולנו?? יש מחקרים שטוענים שילד לא ירגיש בחסר (אלא אם החברה תגרום לו להרגיש ככה..) ושהורים להטבים טובים בממוצע בדיוק כמו הטרו.
* ילדה   18/07/17 | 09:29
אבל החברה תגרום לו בסופו של דבר
אי אפשר לשנות דיעה של חברה שלמה
* שירן   18/07/17 | 20:17
ועוד משהו
במדינה שמחולקת בדיעותיה תמיד יהיו כאלה שלא מרוצים מחוק מסוים וכאלה שזה יהיה לטובתם, ויש הרבה חוקים כאלה שנאלצנו לקבל בשמחה או לא. אם אומרים שיש כפייה דתית זה שקר והסתה ונסיון כרגיל לכוון את האש אל הדתיים, להט״בים פשוט כופים את אמונתם ודעתם על הרוב במדינה (בכל זאת עובדתית הם מיעוט), זאת כפייה. אנחנו מדינה יהודית שצריכה לכבד את הדת שלה והתורה שלה לפחות בדברים בסיסיים כמו לא תרצח לא תגנוב ומשכב זכר זה דבר חמור מאוד אז ילד שגודל ויודע שההורים שלו עשו אהבה וככה הוא הגיח לעולם מה את מצפה שיחשוב ילד שגודל אצל זוג הומואים?? זה מקלקל להם את ההסתכלות הבריאה על החיים. ועוד דבר חשוב המדינה קבעה גם שכשהורים מתגרשים העדיפות שהילדים יגדלו עם האמא, למה?????? תחשבי למה??? ורק אם מוכיחים שהאמא לא כשירה וזה צריך להיות דברים חמורים כדי להוציא את הילדים ממנה אל האבא. ילדים צריכים אמאאאאא ולא יעזור. ולמה אף אחד לא מתמרמר על החוק הזה? למה מקבלים את החוק הזה? כי אנחנו יודעים שילד חייב את אמא שלו הוא גודל בבטן שלה תשעה חודשים ויונק ממנה תקופה וסופג ממנה המון חוץ מלהט״בים יש עוד הרבה שלא יוכלו לאמץ מסיבות כאלה ואחרות ומקבלים את זה שדואגים לילדים לפני הכל.
* שירן   18/07/17 | 20:33
כפייה?
אוי ואבוי, אלו המילים הראשונות שעלו בראשי שקראתי את התגובה שלך. אנחנו מדינה יהודית, אך גם דמוקרטית. אנחנו צריכים להיות גאים ביהדות שלנו, אבל נראה שמזניחים את החלק הדמוקרטי. במגילת העצמאות היה כתוב שלכל אזרח בישראל יהיה זכויות שוות, ללא קשר בדת, מין, ושום דבר. את מבינה שבכך שאת לא נותנת ללהטבים להתקיים, את מבטלת זכויות אדם לחופש? זו אינה כפייה וצר לי שאת לא יודעת מה נחשב ככפייה. זה שיתנו להם לאמץ ולהתבטא לא אומר שאת תצטרכי להתנהג כמוהם. זה לא באמת פוגע בך בשום צורה והם לא משפיעים עלייך. הדבר היחידי שיפריע לך זה הקיום שלהם אך ורק כי חינכו אותך, אבל הם לא פוגעים בך באמת בשום צורה. שוב, הם לא משביתים אותך או מכריחים אותך להתנהג בצורה מסוימת, לעומת שזה שאין תחבורה ציבורית בשבת כן. להטב הם אכן מיעוט, האם זה אומר שזכויותיהם לא נחשבות? זו גישה מזעזעת ומגעילה שבדיוק ככה התייחסו ליהודים פעם. כל ילד נגעל שהוא מבין שההורים שלו "עושים אהבה", זה לא ממש משנה מה המין שלהם. זה שאצלם זה קצת שונה לא אומר שזה לא מגעיל באותה צורה לילד. זה לא מקלקל שום הסתכלות בריאה על החיים כי הילד מבין שזה טבעי ושאם ההורים שלו אוהבים אחד את השני, זה מוביל לזה. ילדים לא מטומטמים והם יכולים להתמודד גם עם זה. אגב, משכב זכר זה לא בעשרת הדברות. עשרת הדברות הם רובם חוקיים בסיסים ולגיטמיים אפילו לפי דעתי, אבל יש הרבה שטויות אחרות כמו חוק החרם ומשכב זכר שאני לא מסכימה איתם בכלל. ילדים אפילו לא יודעים איפה זה מופיע בתנך, ואני אומרת לך את זה בתור נערה שלומדת בבית ספר כבר כמה שנים תנך. משכב זכר זה ממש ממש לא כמו עשרת הדברות, כך שזו השוואה מטופשת. לגבי החוק עם האם, אני נוטה קצת לחלוק עליו. לפי דעתי אבא יכול להיות כשיר בדיוק כמו אמא וזה שהיא סחבה ילד במשך 9 חודשים לא אומר שהיא כשירה יותר בתור בן אדם והורה. יהיה באמת מעניין לנסות לקרוא האם אמא היא יותר הכרחית מאשר אבא מבחינה של גידול.
* ילדה   20/07/17 | 14:34
2. הערה חשובה לגבי ביטחון הילד
מתן אימוץ רק להורים נשואים, משמע חמישים אחוז שהילד יאלץ לעבור גירושין של הוריו , מה שמערער ומצלק את נפש הילד. בעוד שמתן אימוץ לאם או אב חד הוריים, ימנע מראש את האי נעימות והשבר של הילד במהלך גירושין. תחשבו על זה.
* צבי בן ציון   16/07/17 | 19:20
השוואה " מעלפת " !
* אודי   16/07/17 | 20:23
1. פשוט לא נתפס
תנו לחיות ולהיות שווים כמה רוע טהור וגדול כמה עוד אפשר לשאת ממכם מיסים יוקר מחיה עבודות לא מכבדות שכר מבזה וחוסר שיויון ברור יותר מהשמש דייי כבר לשרת רק את האינטרסים האישיים שלכם ורק את עצמכם עשו למען העם למען הציבור והשוו זכויות לכל בני האדם
* כמה רוע יש בשרי הממשלה הזאת   16/07/17 | 19:11