גאווה
תגובות (133 תגובות ב-102 דיונים)
102. אם אתם חושבים שלהיות הומו או לסבית זה הרבה יותר מסתם ענין מיני, אז אולי תכתבו בדיוק מה. אפשר רמז?
* אליעזר   05/08/16 | 16:58
101. יצאו מהארון
צודק מר אחימאיר, שההומואים והלסביות יעשו בביתם כל שעולה על רוחם! למה להתערטל ולהתגפף ברחובות ? למה ילדים קטנים ובני נוער רואים את הפונוגרפיה הזו?ושאלת השאלות- מה עם המועצה לשלום הילד?מדוע לא מתערבים כשבאים הלהטבים ומבטיחים לנוער אשר עדיין אולי לא גיבש את נטיותיו, למסיבות מהממות. איפא איפא אתם ?
* מירי   06/08/15 | 19:51
100. מצטרף ותומך לכל מילה של אחימאיר
מצטרף ותומך לכל מילה של אחימאיר
* מצטרף   06/08/15 | 12:40
99. הם לא מתייחסים לחדר המיטות
אלא לחדר המגורים. כשראש הממשלה מציג את אישתו אתה גם מבין מכך שהוא מקיים עימה יחסי מין ? זו המטרה ?
* ארזלוזרוב ומיניות   05/08/15 | 19:21
98. זה בסדר יעקב, גם להם אין עניין במיטה שלך ועדיין
צריך להיות לך עניין בתור מי שאולי עדיין בארון, שלהומופובים בישראל יותר קשה לנהל את מסעות השנאה שלהם, כאשר יש יותר ויותר אנשים מוכרים, שמצהירים על היותם כאלה. יש בזה אומץ בחברה "מאחרת בהתפתחותה" כמו שלנו, אתה לא חייב להיות בעד, חבל שבחרת להתבטא כך, כאילו ההודעות שלהם, היציאה מהארון, היו אירוע אירוטי שרצו לשתף אותך בו !
* יובל   05/08/15 | 13:38
97. היכן הנאורות
באמת תודה שקיבלת את הקהילה- לא נראה שיש לך מושג על מה מדובר. מה כל אחד ואחד מהקהילה חווה במהלך חייו. מה המדמעות באמת לצאת מהארון. זו לא רכילות כמו מה שנינט עושה או איציק זוהר. זה חיים שלמים לעזאזל. רואים עולם? אולי תצפה בכמה תכניות על הנושא. למה לא? רק 10 אחוז מהאוכלוסיה בעולם הם מהקהילה..
* מני   05/08/15 | 00:10
96. היכן הנאורות
באמת תודה שקיבלת את הקהילה- לא נראה שיש לך מושג על מה מדובר. מה כל אחד ואחד מהקהילה חווה במהלך חייו. מה המדמעות באמת לצאת מהארון. זו לא רכילות כמו מה שנינט עושה או איציק זוהר. זה חיים שלמים לעזאזל. רואים עולם? אולי תצפה בכמה תכניות על הנושא. למה לא? רק 10 אחוז מהאוכלוסיה בעולם הם מהקהילה..
* מני   05/08/15 | 00:10
95. אם כך, אנשים צריכים להסתיר את ילדיהם.
כי אחרת, אנחנו יודעים שהם שכבו עם בן\בת הזוג שלהם, והרי שלא ראוי ליידע עם מי נכנסים למיטה.
* משטרת הדת   04/08/15 | 22:03
צודק. אחימאיר מתמם. לגבי סטרייטים כולם יודעים אוטומטית
עם מי הם במיטה. אז מה אכפת לו מהומוסקסואלים שמצהירים על כך?
* בת שבע   05/08/15 | 17:43
94. למה צריך עירום ומין כדי לבקש זכויות.
מדוע לא לעשות מחאה עם לבוש מלא? אתם לא רק זנותים אלא גם חולי נפש. כל אחד אחר שהיה הולך ברחוב חצי עירום ומתחכך עם חברו, היה נעצר ונכלא. בושה לכם.
* ארון ארון   04/08/15 | 18:09
אז למה אתה משתמש במחשב? המציא אותו
אלן טיורינג שהיה הומו מוצהר.
* זבנג   04/08/15 | 22:01
...
ואת השפה העברית המציאו אנשים שהאמינו באל... אז? דביל...
* ...   05/08/15 | 02:00
מי הולך ערום ? על מה אתה מדבר ??
אין ערום או מיניות במצעד בירושלים. אנשים מציגים את בני זוגם כמו שביבי מציג את אישתו.
* יעקב ארלוזרוב   05/08/15 | 19:23
93. יש לי בעיה עם הביטוי "סטרייט"
מי שחי / אוהב/ מקיים יחסים עם בן /בת המין השני - מכונה הטרו סקסואל. (הטרו זה שונה) . כשמגדירים מישהו כמוני סטרייט - זה מבזה . מה לעשות ? סטרייט משמעו ישר. דרך הישר.ועדיין קיימים "סטרייטים " רבים שהם פושעים , חולי מין , אנשים אלימים , גנבי כסף ודעת , פוליטיקאים מהסוג הנלוז ביותר ואף כאלה המנצלים עמדה בכירה להפקת טובות הנאה ואף מין בכפיה.
* שי    04/08/15 | 17:54
92. זה פותח את האפשרויות לסיבה האמיתית ששמולי מנפנף בהיותו הומו.
א. אפשר שפתח זאת דווקא ביום הרצח על מנת למנף את הקריאה לטיפול בנושא של פיגוע טרור שבוצע על רקע שנאת השונה. (דרך אגב ישי שליסל הזה שונה הרבה יותר: הוא חרדי ופסיכופט. הוא היה צריך להתנקש בחייו שלו בגלל אותה סיבה). ב. נפנוף כזה בנטיותיו המיניות דווקא ביום כזה הוא הון פוליטי רב שלא היה נצבר אם היה "יוצא מן הארון " ביום אחר. *למה בכלל לצאת מהארון ? - מקמו שם עוד מספר מדפים - לא תוכלו להכנס אליו והמתבקש: אין צורך לצאת. בקיצור - ביטוי מטומטם.
* שי    04/08/15 | 17:39
91. אולי צריך באמת לפתוח את הדיון הזה....כנסו ותגיבו ....
ייש כאן המון מגיבים שטוענים שמדובר בבורות מצד אחימאיר לגבי העניין אז לכל החכמים למיניהם אולי שמישהו יתן פה פרשנות אבל באמת רצינית ולא צינית לגבי הנושא ויבהיר לבור שכמותי מה זה להיות הומו או לסבית כי לתפיסתי מדובר במשיכה מינית נטו שעיקרה פעילות בחדר המיטות כל השאר זה בלבול שכל אחד גדול וזריעת חול בעייני הציבור באיצטלה של נהורות וקידמה ולאחרונה גם שיוך למחנה לאומי כזה או אחר(שמאל/ימין ). בבקשה אבל רק תגובות רציניות.
* רון   04/08/15 | 16:40
90. זה לא צריך לעניין אותו ובכל זאת הוא כותב על זה סטטוסים
* איש מעורער   04/08/15 | 14:17
89. כששמרנות ימנית עבשה שולטת על מוחו של
* אדם הוא נשמע כמו אחימאיר.   04/08/15 | 12:50
88. לצאת מהארון
מר יעקב אחימאיר דווקא אדם כמוך שדעתו בנושא למה לצאת מהארון חוסר ההבנה הרדידות המחשבתית לקשר את היציאה מהארון לחדר המיטות, לדעתך הארון מייצב רק את משחקי המיטה? לשיטתך אדם שהוא מוצהר כסטרייט ההצהרה מתייחסת רק למעשיו במיטה? לא להאמין עד כמה אפשר להיות רדוד ולא להבין את מה שמייצגת המילה ״סטרייט״ ״הומו״ ״ארון״ ״ לסבית״ ״ טרנסים״ בואו ואני ילמד אתכם את תולדות הארון (לא ההוא מהתנך " תולדות אהרון). ההבדל המהותי למה שמייצג הארון למה שמייצגת המילה סטרייט, הם, הפלייה , חוסר שיויון זכויות , רדיפה על רקע מגדרי, רצח, טבח בברנוער ובמצעד בירושלים, חוסר כבוד, הומופוביה, מר יעקב אחימאיר כפי שאתה קורא ״הארון״ מייצג קמת יותר ממשחקי המיטה
* לבנוני צביקה   04/08/15 | 11:54
מאיפה ביטחון העצמי לגבי הרדידות?
מאיזו תרבות הגעת?
* ...   04/08/15 | 18:08
87. זה באמת לא אמור לעניין אף אחד - אז למה מפלים אותם לרעה?
מה שהם עושים במיטה נשאר במיטה. כמו שלא נכנסים לך לחדר השינה לראות עם מי אתה שוכב ככה אתה לא אמור להיכנס לחדר השינה שלהם. הבעיה מתחילה כאשר בגלל הנטייה שלהם הם לא מקבלים את הזכויות שמגיעות להם כמו לך ולכל השאר. תמימות היא דבר יפה אבל כשמישהו בגילו של אחימאיר מיתמם בצורה כל כך טיפשית זה כבר מביך.
* ערן   04/08/15 | 11:46
86. הומופוב
בוא נלך איזה 100 שנים אחורה כי נראה לי שאתה כבר לא כל כך פעיל במיטה (חוץ מנחירות כמובן). העובדה שאתה (אולי) סטרייט, מעידה עם מי נהגת לבלות במיטה? איזה הומופוב קטן ועלוב.
* גיל   04/08/15 | 11:36
גיל למה אתה כזה חוצפן? הרי חופש הדיעה מוקנת לכל אחד, וגם הסטרייט לא חייב לחשוב כמוך, איכס איזו אלימות
* גיל   04/08/15 | 12:36
כן, עוד אני החוצפן
החסם הטבעי של חופש הדיעה אדוני היקר הוא הטאקט. לא כל מחשבה שחולפת בראש ראוי שתיאמר ובוודאי שלא בכל עיתוי. לא שמולי ולא קרן נויבך שיתפו את הציבור עם מי הם נכנסים למיטה. מי שכן ניסה להיכנס להם בכוח למיטה זה אדון אחימאיר. כנראה שהוא סובל מחוסר תשומת לב בשביל לכתוב את הדברים שכתב.
* גיל   04/08/15 | 18:34
...
יעקב אחימאיר לא צריך את תשומת הלב שלך... לא צגיע למה שהוא עשה בחייו גם עוד 100 שנה...
* ...   05/08/15 | 02:01
85. סוף סוף קול שפוי
* גדי   04/08/15 | 11:22
84. הלהטביות היא האידיאולוגיה הטוטליטרית של דורנו כמו הקומוניזם בעבר.
זה בא לידי ביטוי בדרכים שונות: בפיטורים של אנשי סגל אקדמיים שמתנגדים לנישואין חד מיניים, בכך שכלי התקשורת הם שופר למי שרוצה "משפחה חדשה" כלומר לעשות נורמליזציה של היתמות לילדים שלא ידעו מי אביהם ומי אמם ורוצה שנשים תעבודנה כפונדקאיות כדי לשלול אמא מילדים. זה בא לידי ביטוי ברדיפתם של אלו שחושבים כך והאשמתם המופרכת ב"הומופוביה" ו"הטרונורמטיביות". הנוער הנפלא בשומר הצעיר ובליד האוניברסיטה נגרר אחרי ססמאות השקר של "שוויון" בלי להבין מה משמעותם. מאידך גיסא רשעים גמורים כמו השליסל הזה מסלפים את ההלכה ורוצחים בשמה ועושים חילול השם גדול ומשפחות נפלאות כמו משפחת בנקי שיש לה כבוד לדתיים ולדתיות הם הנפגעים העיקריים. לא מציתי השריפות מן הצד הלהטבי או מן הצד החרדי- אלו מנצלים את הרצח הנתעב באופן ציני על מנת להחתים פוליטיקאים על "חוזים" שקריים.
* צודק מאד יישר כוחך!   04/08/15 | 10:38
83. יעקוב - אז בוא נבטל גם את החתונות? זה לא סוג של מצעד שמראה על אהבה? למה אני צריך לדעת עם מי אתה מתחתן?
* אלונה   04/08/15 | 10:06
אלונה השתבשה דעתך לחלוטין תראי מה קרה לנורמליות של כל המעודדים ללהטביות מר אחימאיר לא התחתן לעיני כל ולא השתולל ברחובות בכמעט עירום
* אלונה   04/08/15 | 12:39
82. וואו איזו בורות
להיות הומו או לסבית זה לא עם מי אתה במיטה. חשבתי שעברנו את השלב הזה בגיל 4. טוב נו. אז כנראה שלא.
* גיא   04/08/15 | 09:50
אני לא הצהרתי גאווה על היותי סטרייט, ולא הכרחתי אף אחד לחשוב כמוני,
* אני   04/08/15 | 12:47
81. באנו חושך לגרש
* עוד ימני הומופוב   04/08/15 | 09:37
80. למה התחתנת, יעקב? למה זה מעניין את כל המוזמנים שלך לטקס את עם מי אתה שוכב? אוי, שכחתי שזוגיות של גבר ואישה זה לא מיני...
* ש   04/08/15 | 09:21
כל מה שנורמלי גם לא דוחה, ויעקב לא הודיע בריש גלי על חייו, די לאלימות יפיופי נפש
* ש   04/08/15 | 12:48
79. אהבה וזוגיות זה רק סקס?! אז למה בויקיפדיה כתוב "אחימאיר נשוי + 2", למה אני צריכה לדעת שהוא עשה סקס לפחות פעמיים!?
אהבה וזוגיות זה: להחזיק ידיים ברחוב, לקבל הזמנה לחתונה של בת הדודה עבור "דנה ובת זוגתה", להגיע לארוחות חג משפחתיות כזוג, לשכור דירה כזוג, לחגוג יום האהבה במסעדה כזוג, לריב על כסף ומי עושה את הכלים כמו זוג ועוד ועוד דברים. כשאתה יוצא מהארון אתה פשוט מאפשר לעצמך להפסיק לשקר ולהסתיר. לצאת מהארון זה לא לשקר כששואלים אותך "מה עשית בסופ"ש?", "עם מי טסת לברצלונה?", "איפה היית בפסח?", "מי אכין לך את העוף שהבאת לעבודה?" ועוד ועוד. זה ממש לא הזמנה להכנס לי לחדר המיטות. ממש לא. ההיפך, אני אפגע מאד וזה הומופובי אם פתאום תתעניין בתנוחות שאני אוהבת או מה לא. בדיוק כמו שלא תתעניין לגבי זוג סטרייטי (אלא אם כן זה חברך הטוב ביותר).
* דנה   04/08/15 | 09:13
מדוייקת!
* מיקה   04/08/15 | 11:20
מדוייקת לדעתך ולטעמי מעוותת
* אולי   04/08/15 | 12:49
בדיוק
הצלחת לתאר את הדברים בצורה נפלאה.
* רות   04/08/15 | 12:42
78. כל עוד מניחים אוטומטית שאני סטרייטית- כדי להיות נאמנה לעצמי
אצטרך לתקן אותכם אחת אחד שאני לסבית!!! אז אל תגידו שלא מעניין אתכם עם מי אני במיטה, לא מעניין אתכם שאני עם נשים במיטה! ודרך אגב גם אם לא קראת באופן מפורש לפגיעה בלהט"בים אלה בדיוק הדברים שמשמשים לאווירה הומופובית ונחשבים להסתה! אז מר אחימאיר- סייג לחוכמה... ודבר נוסף "אין לי בעיה עם הומואים ולסביות * אבל* זה משפט שמעיד ישר על הומופוביה אז קצת מודעות עצמית זאת ההתחלה!
* עוד לא עבר שבוע!!!!!   04/08/15 | 08:51
77. מי שחושב שהוא צודק פשוט...
חסר מודעות ועדיף שלא יפיץ את הטיפשות שלו. אם הילדים שלכם בארון וקוראים את התגובות שלכם הם בחיים לא יסלחו לכם ואתם לא תסלחו לעצמכם על העוול שאתם עושים להם. אנשים יפסיקו "לצאת מהארון" ברגע שלא יענישו אותם על הנטייה המינית שלהם וברגע שיהיו להם זכוייות שוות בחוק. אז תשיגו מודעות לפני שאתם פותחים את הפה.
* בחור   04/08/15 | 07:49
יש הרבה סוגי נטיות... לגנוב לרצוח לרמות לשקר לבגוד מה עושה שים במקרה כזה מטפלים/מעודדים/ מקבלים? תגידו... בכל סטיה מהנורמה צריך לטפל !!!!!
* אני   04/08/15 | 12:54
76. קול שפוי - צודק
* עדן   04/08/15 | 07:46
75. השכלץץץץ
אתה משקיע ומגיב על דבר שלא מעניין אותך? איזה מאמייייי אתהההה!
* המביך ממובך נבוך   04/08/15 | 07:33
74. מאז שהם יוצאים לרחובות הורגים אותם! קצת צניעות ושקט
* ערן   04/08/15 | 07:20
73. אתה בהחלט צודק !!
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה , לא רוצה לדעת ולא צריך לעניין אותי. סתם רכילות צהובה. כמו שזוג סטרייט לא מספר מה קורה בביתו או זוג מתבגרים או זוג בגיל השלישי. שכולם יהנו בביתם ומיטתם.
* ענת   04/08/15 | 07:18
72. סוף סוף מישהו עוזר אומץ ומדבר
אין לי בעייה עם הקהילה או המשתייכים אלייה,מגנה אני בחריפות את המעשה המזעזע שבוצע במצעד הגאווה אך.... מב איכפת לי מחיי המיהמין של פלוני זה או אחר. רבותיי אני לא חושב שבגלל שרן דנקנר הודיע על מיניותו זה ישרת קהילה זו או אחרת.כמו כן אינני חושב שמצעדי גאווה מועילי.יש מועדונים וברים של הקהילה כמו שיש לשאר האנשים שאינם חלק מהקהילה.
* רון   04/08/15 | 07:13
71. צודק !!!! תודה ליעקב שאומר מה שהרוב חושב ושותק
* שלומי   04/08/15 | 07:13
70. יעקב
יעקב אתה מתאים להיות הנשיא שלנו.
* ציוני   04/08/15 | 06:51
69. עיתונאי ענק וחכם כתמיד ! צודק בהחלט...
* דוידי    04/08/15 | 06:36
68. אולי הוא צודק אבל יכול היה לשמור את זה לעצמו זו הערה פוגענית מקצת.
* דנה   04/08/15 | 06:30
67. תעשו כירצונכם באחורכם לא עיניני אתם פרובקטורים
* דורון   04/08/15 | 06:28
66. מאיר - צודק.
* שיר   04/08/15 | 06:21
65. לגמרי 100% צודק!!
* .   04/08/15 | 06:13
64. יעקב אחימאיר
יעקב צודק מאוד סוף סוף קם ואומר אמת את אף אחד לא מעניין מה מינו של האדם. כל אחד ורצונו.
* יפעת   04/08/15 | 06:10
63. תהיו כבר הומואים ולסביות סבבה בכיף רק תשתקו כבר!!
* חלאס הבנו את המסר   04/08/15 | 06:01
62. יעל היוצאים מן הארון החדשים.
יעקב אחימאיר צודק לגמרי: זה לא מעניין אותי עם מי הם הולכים לישון. שיפסיקו כבר לצעוק בקולי קולות: אני הומו! אני לסבית! רצונו של אדם -כבודו , וחבל מאוד שאנשים שכחו שיש פרטיות בעולם. המטורף הרוצח שליסל לא מייצג אף אחד, וזאת עוד פאשלה של המשטרה, לא של אף אחד אחר.
* סמי חי.    04/08/15 | 05:58
61. סוף סוף בן אדם שפוי
כל היוצאים מהארון נמאס לשמוע
* אזרח   04/08/15 | 05:49
60. צוד במאה אחוז
שיחיו את החיים שלהם אין לנו בעיה עם זה שהם הומואים ולסביות אבל למה אני והילדים שלי צריכים לראות את מצעדי הגאווה האלה?
* גבי   04/08/15 | 05:49
וכשאתה התחתנת? לא עשית ״מצעד״? (חתונה היא גם מצעד לא?) הזמנת אנשים שיראו איך אתה מנשק את אישתך, איך אתה מתחייב לאוהב אותה וכל זה....
* מיכל   04/08/15 | 10:06
וכשאתה התחתנת? לא עשית ״מצעד״? (חתונה היא גם מצעד לא?) הזמנת אנשים שיראו איך אתה מנשק את אישתך, איך אתה מתחייב לאוהב אותה וכל זה....
* מיכל   04/08/15 | 10:06
59. לא להניף דגל
לא מעניין אף אחד מה עשיתם בלילה במיטה. אם רק שכבתם עם בני מינכם אך לא מניפים למחרת בבקר דגל לספר לנו על כך, אז לא היה מפריע ולא היה מענין לאף אחד מה עשיתם בלילה במיטתכם.
* אבי   04/08/15 | 05:45
58. רצחו נערה בגלל הומופוביה, גם זה לא מעניין?!
* עמית   04/08/15 | 05:25
57. עדיף לו היה שותק
* הומופוב זקן   04/08/15 | 05:23
56. אחמיאיר הבור
* כתב זקן וגרוע   04/08/15 | 05:22
עוד אחד כמוך ואבדנו
* ....   04/08/15 | 18:10
55. חטייאר מיושן
* לא תבין לעולם   04/08/15 | 05:21
54. תצו תכנסו לארון עזבו אותנו בשקט
* סוזן    04/08/15 | 04:51
53. אוקיי. אבל למה, לכל הרוחות, צריך להתערטל במצעדים?
* יניב   04/08/15 | 04:51