תגובות (69 תגובות ב-47 דיונים)
47. זה הדבר הכי מטומטם שקראתי
אנשים באמת מסכימים עם הפסיכית הזאת?! מקסימום תתגרשי ? Get a hobby
15/05/17 | 19:15
46. כתבה לא חכמה ולא רצינית
כמו שאין גיל נכון להינשא בו, ואין עבודה אחת שנכונה לכולנו, ככה גם לידה של ילדים אין לה מתכון אחד!
מה שכתבת בר אולי נכון בשבילך, ממש לא בהכרח נכון לאחרים.
אני העדפתי לדחות את הבאת הילדים עד שהרגשתי מוכנה רגשית למהפך הזה בחיי. בגיל 32 זה הגיע, בקלות רבה. היות, 20 שנה אחרי, אין מאושרת ממני שהיו לי חיים טובים ומלאים , כולל טיולים ולימודים גבוהים, לפני הילדים. ואין מאושרת ממני שגידלתי באהבה רבה 4 ילדים שזכו לאמא שלווה, בוגרת, מאוזנת, שמוכנה להשקיע במה שחשוב בנפש חפצה. וגם יכולה להמשיך בקריירה ששורשיה מבוססים וחזקים. לי זה היה הכי נכון.
להבדיל מלימודים וקריירה , ואפילו נישואים, אותם אפשר לשנות ולהחליף אם רוצים - ילדים זה לתמיד. בלי אפשרות חרטה או גירושין מהם.
לכן רצוי שכל אחד יגיע לזה בשלב הנכון לו/לה.
15/05/17 | 16:32
45. מסכימה איתה
אם גיל 21 צעיר מדיי אז אפשר לחכות לגיל 24 מנימום, מסכימה איתה, חוץ מזה תיזהרו בחהשאיר את ילדכם הקטנטנים ללא השגחה, הרי כמות הסיפורים על התעללויות מיניות שילדים עוברים אצל אנשים זרים ללא השגחת הוריהם במקרה זה מזעזע ומפחיד, אל תסמכו על אף אחד, רק על עצמכם אתם הביטחון של ילדכם,
01/05/17 | 22:10
44. ילדתי מוקדם אבל לא בגיל 22
התחתנתי בגיל 24 ובגיל 25 ילדתי את הבכור שלי. היום עוד מעט בן שלוש. כיף גדול. יש לי תואר באדריכלות של 5 שנות לימודים אקדמיות ועכשיו במהלך תואר שני כבר. אני ובעלי ביחד מגיל 20 שלי ו24 שלו. 22 זה קצת מוגזם לטעמי למי שיש כוונה ללמוד לתואר כי עם ילד קשה ללמוד. אבל בגיל 24 25 אחרי התואר זה פשוט הזמן המעולה... מקום טוב באמצע. בהצלחה. אין כמו ילדים
28/04/17 | 14:03
43. רווקה בת 28
כן לכולם זה הולך ממש חלק..
היום ממש קשה למצוא בן זוג
24/04/17 | 11:43
42. מדע וטבע
אולי תביטו במדע ובטבע כבר אנשים נאורים ומודרניים ?
גם לפי המדע (פיזיקה של גברים ונשים, כימיה וביולוגיה) אנחנו אמורים להיות הורים בשנות העשרים...ותביטו בטבע ותראו את אותו הדבר...רק שהמודרניים כביכול אנשי "המדע" שכחו להביט בעצמם על עצמם כבע"ח והחליטו שהם אלוהים בהתגלמותו...ולכן מתעצבנים על הכותבת שפשוט אומרת מה שהטבע של כולנו (ובמיוחד הנשי) אומר לכן כל יום!
23/04/17 | 23:57
41. אין מצב שהכתבה הזו רצינית. היא חייבת להיות צינית, לא?
23/04/17 | 22:29
40. כמה נכון....כתבה ממש מעניינת וכפית לקרוא
מעיין לשמוע משהו שלא מכירה אותי וכותבת כוח כך מדוייק למצב העכשיו שאני מרגישה. גם אני לא גרה בארץ כבר 7 שנים ולא אין לי ערמות של כסף
וכן לגדל ילדים זה מאתגר מקסים קשה ומרגש.
אבל בטוח הייתי יכולה להתחיל יותר מוקדם
אני אומנם לא חושבת שהיה לי אז את ההבנה שיש לי היום
לגדל אותם לבד::)))))
23/04/17 | 17:43
39. בטח, גרה בלוס אנגלס עם ערימות של כסף
ממרומי מגדל השן שלך
בטח קל לך מאוד עם גבר אמריקאי שמפרנס ואת עובדת מהבית כותבת ספרים
23/04/17 | 08:29
מה?????
23/04/17 | 12:10
נראה לי כתבה ממומנת
האיום הדמוגרפי
30/04/17 | 23:50
38. עשיתי ילדים בגיל 21
נכנסתי להריון בטעות, התחתנו והתחלנו לבנות את המשפחה.
בעלי היה בן 22, 2 ילדים ששיחקו באבא ואמא.
היום ממרומי גילי אני יכולה להגיד שזו היתה טעות עבורי,
זה לא נתן לנו להתבסס כלכלית,פגע בזוגיות כי היינו מאד לחוצים כלכלית ובעלי נאלץ לעבוד ב 2 עבודות, מנע ממני ליצור קריירה, וגם הילד שילם את המחיר על חוסר בשלות הורית.
הורי בכלל לא יכלו לעזור כי עבדו במישרה מלאה,
חוויתי בדידות והתשה וגם כל חברותיי היו במקום אחר וקינאתי בחופש שלהן.
אני זוכרת את זה כחוויה מתישה וקשה.
לילדי היום אני לא ממליצה על זה בכלל, להיפך - קודם תחיו, תאהבו, תהיו חופשיים להגשים את עצמכם, תיצרו קריירה, תיבנו את עצמכם
ילדים משנים לך את החיים בצורה בלתי הפיכה, וזקוקים למסירות והקרבה שקשה לספק להם כשאתה עדיין לא אדם בשל ומוכן.
23/04/17 | 06:48
תודה.תגובה שפויה סופסוף.
צריך גם לגדל
24/04/17 | 01:30
37. את צודקת ב100%
התחתנתי בגיל 19, את הבכור הבאתי בגיל 20. שנתיים אחריו את אחותו הקטנה. את שניהם ילדתי תוך כדי תואר ראשון שסיימתי בהצטיינות.
מאז חלפו להם 9 שנים והספקתי ללדת לא מזמן את השלישית, לסיים תואר שני בהצטיינות. בעלי סיים גם הוא 2 תארים בהצטיינות.
שנינו עובדים, מתפרנסים ולא חסר לנו כלום
- בשנות לימודי התואר הראשון שני זוגות ההורים סייעו בתשלום שכ"ד, תמיכה מינימלית לגיל בו היינו- ילד בן 19 בבית עולה יותר מ1000 שח שנתנו לנו לחודש. (בטח עם כמות הבילויים של הנוער היום). מאמינה הורים לסטודנט רווק שיכולים- גם תומכים במה שיכולים, מאחלת לנו לתמוך בילדינו כמה שנוכל.
אז נכון- לא הייתי בחו"ל כבר 12 שנים, ולחופשה הזוגית הראשונה בצימר בצפון למי שמתעניין- יצאנו 4 שים אחרי החתונה (היינו כבר הורים ל2)
אבל-
החיים מקבלים כ"כ הרבה יותר פרופורציות, אתה מלא בכוח להתמודד עם הכל, נמנע מסבוכי הריון עקב גיל מבוגר, ובגיל 30 אתה כבר אחרי 4 ילדים מה שמשאיר לך זמן להתפנות לקריירה,
אתה מתחתן מתוך אהבת נעורים וגדל ומתעצב יחד עם בן או בת הזוג, צומחים יחד וחיים מתוך שותפות ולמידה אמיתית אחד של השני.
23/04/17 | 00:08
ילדים זה שימחה הכי נכון עולם
ילדים זה החיים האמיתיים ואפשר במקביל להנות מהכל
לא סותר חויות קרירה חבל לידחות
מנסיון שאני דחיתי מאותם סיבות של כל הצעירים היום אני מיצטערת על כך
23/04/17 | 01:18
אם יש עזרה כלכלית וטיפולית מההורים סחתיין
24/04/17 | 01:31
לא כולן חכמות כמוך ועם כסף
06/05/17 | 13:22
36. שימי לב שמי שמביאים ילדים בגיל צעיר הם
בדרך כלל במצב סוציואקונומי בינוני- נמוך ומישהו צריך לפרנס את הקטנים.
בקשר לבחירת הפרטנר, לא מזמן התפרסם פה מחקר שמוכיח שהגיל האידיאלי לחתונה הוא 28 ולא לפני כן, כשהאדם בוגר מנוסה ובשל (אחוזי הגירושין נמוכים). על אף שביולוגית אני מסכימה שהגוף יותר חזק ומוכן לא הייתי רוצה להיות בנעליה של אמא שלי שנישאה בקלות דעת בגיל 20 ,ילדה לראשונה בגיל 22 וגדלנו לא באושר בבית בו הנישואין היו כישלון והורי כמובן התגרשו
22/04/17 | 21:30
35. גיל 21
המשך כתבה בגיל 21 את חזקה פיזית זה גיל יפה להביא ילד לעולם הילדים שלי גדלו על טיף וטף ודיג דיג דיג דוג החוויות משנת 97 ואת צעירה את בת 21 ויש כוח לגדל ילדים בגיל כזה מה יתן לבלות בחוץ לארץ אוו קריירה אן מהות לזה המהות זה הילדים שמגדלים אותם באהבה זה מה שחשוב בגיל 40 את נחלשת לגדל ילד כי זה דורש תעצומות נפש וכוח בגיל 40 אן כוח כמו בגיל 21 כיום הבן הבכור שלי בן 21 וכבר גבר ואני נידהמת אן גבר גבוה מטר שמונים יצא ממני ואז הזיכונות צפים וגעגועים לשנת 97
22/04/17 | 18:57
34. ילדי סיימו קודם ללמוד כדי לפרנס משפחה
אני עודדתי את ילדי לרכוש השכלה כדי שיוכלו לבנות משפחה .
אני סבתא שלא צריכה (לא יכולה) לפרנס עוד שלוש משפחות.
בגיל 21 בלי מקצוע ובלי נסיון הילדים משתכרים משכורת מינימום . זבנית קופאית מטפלת במעון .... העידוד לילדים ללדת אחרי צבא שגוי . אפשר וצריך להתחיל בגיל 28-30
לא לחכות לגיל 40 עם טיפולי פוריות
22/04/17 | 18:26
33. בת 46 אמא לבת 4 מסכימה עם כל מילה
גם אני אמליץ לביתי להכנס להריון בגיל צעיר, מייד אחרי הצבא. מבטיחה לעזור ולתמוך בה בגידול הילד
22/04/17 | 17:36
את אמא פרמיטיבית
06/05/17 | 13:24
32. רמת האחריות שנדרשת לגידול ילד גבוהה בהרבה מהרמה
הנדרשת לגידול ילד.. בואי לא נבלבל את כל הצעירות שקוראות את הכתבה וחושבות שזה רעיון טוב להביא ילד בלי זמן כסף ומשאבים אחרים שיעזרו בגידולו! תאמצו קודם כלב (עדיף בהרבה על לקנות...) ותתקדמו לילד רק כשאתן בטוחות שאתן יכולות לספק לו את כל הצרכים החומריים והרגשיים
22/04/17 | 17:22
31. ומאיפה הכסף?
ילדים זאת הוצאה לא קטנה לגיל 20
22/04/17 | 15:39
30. אני אגיב רק על דבר אחד שממש מקומם. הפסקה על הגירושים
ושלמעשה לא נורא אם מתגרשים הכל טוב לא חייבים בן זוג מושלם וכו וכו. אפשר תמיד להתגרש.
הגישה הזו דפוקה מיסודה. נכון אין 100 אחוז. אבל בין זה לבין ביטול מוסד הנישואין כלאחר יד בלי למצמץ ולומר שזה סתם שטויות וקלי קלות.
זו הטעיה דבר ראשון.
דבר שני וחמור מכך ! ההשפעה על הילדים היא נוראית ועצומה. וגוררת איתה לא מעט אי אלו שריטות באופי של אותם ילדים בעתיד שיתבגרו.
זו הייתה פסקה מיותרת אבל מה... מעידה על רמת השכל והאינטיליגנציה הריגשית הכל כך נמוכה של מחברת המאמר.
ולכן מבחינתי כל המאמר הזה שווה כקליפת השום כי אם מי שכתבה אותו ככה מייחסת חשיבות לנישואין או למעשה אפס חשיבות. אז יכולה באמת לחפש אותי בסיבוב.
זה ביזיון לרשום כזה דבר. ואין פלא שאחד לשתיים וחצי מתגרשים כיום .
כי את ! כן את מחברת המאמר עצלנית מטבעך וותרנית מהמעלה הראשונה.
אנשים כמוך בדיוק הורסים את הדור הבא בדרך שלו ובגישה שלו לחיים משותפים.
תפסיקי לסתור אץ עצמך קודם כל במאמר ואחכ תרשמי ותביאי עצות לחיים.
22/04/17 | 15:27
29. אלו המון שטויות בכתבה אחת. לא מאמינה שאת
מזלזלת בדרך חיים של אנשים אחרים רק כי יש לך רגשות אשמה על הפלה שעשית לפני 20 שנה. אני ממליצה לךפסיכולוגדחוףףףףףף
22/04/17 | 15:25
28. הכותבת היא סופרת ותסריטאית לילדים ונוער, המתגוררת בלוס אנג׳לס
רק באמריקה כותבים כאלה שטויות ברמה כל כך ירודה
22/04/17 | 15:16
27. כתבה פרובוקטיבית ושיטחית כמו נייר טואלט
22/04/17 | 15:14
26. הריון ולידה בגיל צעיר יכול גם לחסוך המון כסף וכאבים על טיפולי פוריות
הרצון להגשמה עצמית בגיל צעיר (כמה בינינו יכולים להגיד שהם הצליחו לעשות זאת?)
גורמת לבהלה לעשיית תינוקות בגיל מבוגר יותר.
הזריקות, השאיבות, ההחזרות הכאב כשזה לא מצליח וצריך לעשות זאת שוב.
כן תרומת ביצית, לא תרומת ביצית.
ועד שזה מצליח , זה הריון בסיכון גם לאם וגם לעובר (במיוחד לעובר) ואם רוצים עוד תינוק אחרי זה, צריך לעבור הכל שוב מהתחלה.
שימו לב כמה נשים היום בטיפולי פוריות, זה בלתי נתפס!
בגיל 30+ 40+ אנחנו עדיין צעירים וחזקים לתור את העולם ולהנות מהחיים.
תחסכו לעצמכם טיפולי פוריות בגילאים האלה וזהו.
22/04/17 | 14:12
25. צודקת 100%
22/04/17 | 14:05
24. כל כך נכון! ילדים זה ברכה
אנשים מגזימים עם השטויות שלהם, ילדים זה ברכה! צודקת! סוף סוף מישהו שאומר את האמת- די לבזבוז החיים על "חוויות" (דברים מגעילים בדר"כ כמו מועדונים וסמים שהם גם ככה מזיקים) ו"התנסויות" (לבזבז את עצמך על בנים שלא מעריכים אותך), אני בעד להתחיל את החיים האמיתיים ולעשות דברים עם משמעות אמיתית ולא סתם "להתנסות"...
22/04/17 | 14:01
זה בגלל שאת בת 18 אז את חושבת שאת יודעת הכל על החיים..
את לא יודעת כמה את לא מבינה ולא יודעת. כשתתבגרי אז תביני כמה ילדה היית בגיל 18. ואגב חוויות והתנסויות זה לאו דווקא מועדונים וסמים.
23/04/17 | 16:13
23. לא מסכימה איתך בכלל
22/04/17 | 14:00
22. שכחת רק דבר אחד
לא כל אחד מוצא בן זוג כל כך מהר
לילד עדיף לבוא לעולם כשההורים שלו קצת פחות צעירים אבל כשהם בזוגיות טובה ושלמה ולחיות במשפחה יציבה
ולא, לא עדיף להביא ילדים בגיל 21 ולהיות גרושה עם 3 ילדים בגיל 30
22/04/17 | 13:44
21. כתבה נמוכה וכותבת עוד יותר
לפי השפה ואיל שהיא מתבטאת ברור שהיא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר. שכל אחד יבחר מתי אם למה וכמה ילדים לעשות ושלא תטיף לאחרות (תתפלאי, רובנו לא מוכנות בגיל 21 ובטח ובטח לא מספיק אחראיות) מתי לעשות ילדים. מקווה שאת ילדיה היא מגדלת יותר בחוכמה.
22/04/17 | 13:43
20. צודקת
אצלנו במשפחה הראשון נולד שאשתי 22 ואני23. ואחרי כל 5 שנים עוד ילד ס"ה 3 ילדים.
בגיל 45 הצעיר הלך ללמוד רחוק מהבית והבת התסיסה ומאז אני חוגג את החיים כמו שאף צעיר לא יכול ולא מסוגל.
לצערי ילדי לא המשיכו בדרכנו והתחילו ללדת בגיל 30.
בנסיון להעביר להם את דרך החיים שלנו, נכשלנו.
22/04/17 | 13:38
19. ערימה של שטויות.
חבל על הזמן שהייתי פה
22/04/17 | 13:37
18. אמת
לאמיתה. כל כך נכון !!
ילדים אוהבים הורים צעירים נקודה.והנכדים כנ"ל מאושרים שסבא וסבתא צעירים.החברה של היום לא מבינים
שהכי אנושי והכי בריא נפשית וגופנית זה ללדת ולגדל ילדים כשהאשה בשנות העשרים שלה. לא סתם יש שעון ביולוגי ונגד הטבע זה נגד הטבע.
22/04/17 | 13:36
17. הכי הרבה שטויות ששמעתי אי פעם!!
שטויות במיץ. כתבה מיותרת.
את רוצה ילדים בגיל 20? תעשי ותעזבי אותנו בשקט. הדעות שלך מיושנות ולא מייצגות את זמננו. לא אומרת לחכות לגיל 40 ואז לפתוח את העיניים. אבל גיל 20 או 23 צעיר מדי לעולם הזה.
בנות-תהנו, תלמדו, תבנו את עצמכן, תמצאו את האחד לחיות איתו באושר. ילדים יבואו.
22/04/17 | 13:34
16. איך אפשר????? להביא ילד בגיל 21???? בואו נהיה מדינת סעד וזהו
רק בגיל 30 אולי בשלים להביא ילדים וכך כל המחקרים מראים. גם בלי מחקרים, רק כשאדם מבסס את עצמו, מתבגר ולומד הוא יכול להביא ילדים. וגם, לא חובה להביא ילדים לעולם. ילדים באופן חד משמעי גורמים לכך שאי אפשר לחיות בצורה מלאה כמו לפני. אותי מעניין זה שהכותבת הביאה ילד ראשון לעולם רק בגיל 31, בגיל הגיוני להביא ילדים. מה שעוד מעניין זה שהיא כתבה, אז תתגרשו אם אין התאמה כי כמובן בגילאים צעירים לא באמת מבינים את משמעות הזוגיות ומי באמת מתאים. מעניין...
נראה לי שסתם כותבים את הכתבות האלו מבלי באמת להתכוון ורק כדי לעצבן ולעורר עניין.
22/04/17 | 13:33
15. מסכימה איתך מאוד
אני בת 35 עם ארבעה (2 בני 3 חודשים) אבל בהחלט בדיעבד הייתי מסיימת אותם בגיל הרבה הרבה יותר צעיר.
22/04/17 | 13:31
זה בגלל שאת מסתכלת מנקודת המבט העכשווית שלך..
תנסי להיזכר באובייקטיביות איך היית בגיל 21. את פשוט לא זוכרת כמה ילדה וכמה לא בוגרת ולא יציבה את היית. כמו שאת עכשיו זה הרבה יותר עדיף גם בשבילך וגם בשביל הילדים שלך שיקבלו טיפול הרבה יותר טוב ממה שילדה בת 21 יכולה להעניק להם.
23/04/17 | 16:08
14. אחת הכתבות הכי שטחיות ומטומטמות שקראתי
האם באמת אפשר לשלב לימודים עבודה וילדים בגיל 20? ילדים לא עולים כסף ? סבים וסבתות שמחכים לעזור ? לחסוך על וטרינר לכלב? איך אפשר בכלל להשוות בין רמת המחוייבות, ההקרבה, המורכבות שבין גידול ילד לגידול בעל חיים ? באיזה סרט את חיה ??????
22/04/17 | 13:30
13. לא יודעת אם את צינית או לא
איבדתי אותך במקסימום תתגרשו, זה לא כזה נורא
22/04/17 | 13:26
12. יש סיבה למה אין לך ולכולם לגדל ילדים
והם המנהיגים.... גילו את זה לפני אלפי שנים... עוד שהיו מרכבות אש בשמים
22/04/17 | 09:10
11. גיל 21
אני ילדתי בגיל 21 וזה כיף את גם עוברת חוויות עים הילדים כיום אני בת 40 אמא לשיבעה וניראית טוב לגילי וליפעמים חושבים שהבן הבכור שלי הוא אחי
22/04/17 | 01:52
10. צודקת במליון אחוז!! כתבה נכונה מאוד
וכל אלה שלא מסכימים עם התוכן זה בגלל רגשות אשמה ושכנוע עצמי שהם בסדר
21/04/17 | 22:02
כולנו בסדר. כולנו עושים מה שמתאים לנו עפ״י
החוויות האישיות, הרצונות , היכולות והמציאות שלנו.
אין דבר אחד שהוא טוב ממש לכולם! היא מצטערת שלא הביאה ילדים מוקדם יותר? יופי . מה הטעם להתחרט עכשיו היא כבר בת 39?
נויה, יום אחד תגדלי ותביני שכולנו שונים זה מזה ורגשות אשמה קיימים בעיקר אחרי שיש לך ילדים. תשאלי כל הורה
22/04/17 | 15:22
9. וואו כמה שטויות ובולשיט!! כל כך לא נכון.
21/04/17 | 21:16
לבחורה
את תתבגרי ותביני....
22/04/17 | 13:37
מצטערת אבל את ממש טועה. זו ממש טעות לעשות ילד בגיל 21.
איפה הייתי בגיל 21 ואיפה אני היום.. שמיים וארץ. אם היה לי ילד בגיל 21 הוא היה ילד אומלל. ילדים לא יכולים לגדל ילדים.! ילד צריך לגדול עם אמא בוגרת ויציבה נפשית וכלכלית עם עבודה מסודרת וכו'.. תגידי את שומעת את עצמך בכלל? זה כל העניין, הבגרות! שבדיוק בגלל זה ענית לעצמך פשוט את האמת.. בשביל ילדים צריך להיות בוגר.. לכי תחפשי אנשים בוגרים בגיל 21..
23/04/17 | 16:00
מצטערת אבל את ממש טועה. זו ממש טעות לעשות ילד בגיל 21.
איפה הייתי בגיל 21 ואיפה אני היום.. שמיים וארץ. אם היה לי ילד בגיל 21 הוא היה ילד אומלל. ילדים לא יכולים לגדל ילדים.! ילד צריך לגדול עם אמא בוגרת ויציבה נפשית וכלכלית עם עבודה מסודרת וכו'.. תגידי את שומעת את עצמך בכלל? זה כל העניין, הבגרות! שבדיוק בגלל זה ענית לעצמך פשוט את האמת.. בשביל ילדים צריך להיות בוגר.. לכי תחפשי אנשים בוגרים בגיל 21..
23/04/17 | 19:13
8. ומותר גם בכלל לא ללדת. די להטפה במדינת הילודה! @@@@@@@
21/04/17 | 20:34
נכון מאוד
צודקת!!!!!!!!!!
21/04/17 | 23:37
ורק שיהיו לך ילדים תגידי שהחיים שלך היו משעממים מאוד לפני
לא צריך 100 ילדים טבל אחד או שניים ותראי כמה ימלאו אותך מבפנים
22/04/17 | 13:32
מביאים ילדים כי משעמם?עצוב על הילדים
22/04/17 | 18:00
וואיי לגמרי. אכלנו לנו את המוח...אל הורית מאושרת. לא מחליפה את הכלב שלי בעד שום ילד
חפשו
22/04/17 | 13:36
7. צודקת!!!
21/04/17 | 19:01
6. נו באמת...
לעודד ילדים להתחיל מוקדם פעילות מינית? את שפויה? אין מספיק ילדים שעושים שטויות ונכנסים להריון לא רצוי? ריבוי פרטנרים מטורף, מחלות מין, טראומות, אונס וכו', תגידי את שומעת את עצמך?? אכן להתחיל מאוחר מאד זה הימור ומסוכן, אבל מצטערת על גיל 21? אם כולם יעשו זאת נהפך למדינת סעד כי יהיו כל כך הרבה משפחות שההורים לא מסוגלים אפילו להאכיל. וכן הטעויות שהורים צעירים עושים הם הרבה יותר גדולות מטעויות של הורים בוגרים, וזה דופק לילד את כל החיים שיש לו הורה שמנטלית לא בשל. מכירה אמהות שילדו בגיל עשרים, כמעט כולן גרושות, משוטטות בלי כיוון ועשייה ומתחרטות שדפקו לעצמן ולמשפחתן את החיים. אם את הולכת נטו לפי כוונות הטבע את יכולה גם להתנהל כמו חיה, בצורה טבעית, אפשר גם להסתובב ערומים ולעשות ילדים ברחוב, לא להשתמש במדע וברפואה, ולא לרשום טור של שטויות כי מחשב זה לא טבע...
21/04/17 | 15:47
כל כך צודקת, כתבה חסרת אחריות לגמרי. במקום להתקדם הולכים אחורה. לאן עוד נגיע??
22/04/17 | 13:38
5. שמחה ששיכנעה את עצמה שטוב להביא ילדים לעולם
21/04/17 | 15:20
זאת כתבה שמתאימה יותר לאנשים שחיים מחוץ לישראל
בארץ גבר מסיים צבא בגיל 21 22 והוא מבולבל רוצה לאכול את העולם ואם אין משפחה חזקה ותומכת אז הגבר מתעורר בגיל 30 בערך לגבי נשים הן מסיימות בגיל 20 21 ורובן מחפשות הרפתקאות אולי בחול שם. בגיל 21 רובם אחרי תואר ראשון או מסיימים התמחות של מקצוע אז בגיל 23 הם עם תואר שני זה יותר מתאים לחו׳ל
22/04/17 | 16:04
4. אוסף קשקושים כזה - מזמן לא קראתי!
1. ילד בגיל 21 משמעו (בדרך כלל) שאת כבולה לאנשים מסוימים (בן-זוג או הורים) באופן בלתי הפיך. היכולת שלך לבחור בן-זוג נכון בגיל 21 - ברוב הפעמים לא טובה ולא נכונה. ובוודאי שלהיכבל להורים בגיל 21 - לא טוב ולא רצוי. 2. לא, בגיל 21 את לא בשלה נפשית באותה מידה כדי לגדל ילד, כפי שאת בשלה בגיל 30. מובן שכל אלה הכללות. יש כאלה שיתאים להן להיות אימהות צעירות וחייהן יהיו יפים וטובים. ואם כבר נכנסת להיריון, אז כן, לפעמים כדאי לשמור את התינוק. אבל מכאן ועד ההכללות המגוחכות שאת עושה - רחוקה הדרך.
21/04/17 | 14:40
צודקת. כתבת בדיוק את דעתי.
21/04/17 | 21:19
צודקת לגמרי
22/04/17 | 13:35
3. דעה
צודקת ללא הם לא הייתי פה ללא ספק
21/04/17 | 13:36
עצוב מאוד. משליכה את האושר שלך על ילדים קטנים.
ילדים כאלה הם ילדים פחות מאושרים זה
את צריכה לאהוב את עצמך ואת חייך בלי הילדים. ילדים הם תוספת ולא החיים עצמם. כשהם יעזבו את הבית את תשארי בודדה ומשעממת. תטפלי בעצמך .
22/04/17 | 15:19
2. אחד החזקים
21/04/17 | 13:27
1. כתבה טובה וחותכת. כל הכבוד את חכמה
21/04/17 | 13:24