החדשות
תגובות (88 תגובות ב-39 דיונים)
39. הסכם ממון
היה לי חבר שהייתה לו דירה ולא היה אכפת לי שהדירה שייכת לו במקרה של גירושים אבל הבעיה שלא הסכים לקנות ביחד איתי דירה חדשה כי לא כבר יש
* מרים   11/06/17 | 18:20
38. הסכם ממון כמעט תמיד לרעת הנשים
* נשים היזהרו, מגיע לכן יותר!   11/06/17 | 15:00
37. לצערי ע"פ רוב הגברים עושים קרירה והנשים מגדלות ילדים, לכן הסכם זה תמיד לרעתן!!!!
* אין סיבה שאישה לא תהנה מעסק של בעלה   11/06/17 | 14:59
36. שאלה ברצינות
אני מרוויח בקושי 6.500 וירשתי דירה פרטית מההורים. ההורים אמרו לי הסכם ממון חובה. אני שוקל להציע לחברה שאם חס וחלילה זה לא ילך ,היא תוכל להישאר בדירה אבל בתנאי שיש ילדים ,והדירה נשארת על שמי. אם אין ילדים כל אחד הולך לדרכו. נשמע הוגן ?
* Sas   11/06/17 | 11:14
35. עלויות שלא נלקחו בחשבון...
אבל מתוך כל זה. באמת לא התייחסת לנושא הנלווה. האישה שעוברת הריונות ולידות ומטפלת בילד ובבית מא ועד ת. ובאמת שאין מספיק שוויון בנושא הזה. אם היית מתמחרת את. העלויות של כל זה היית מגיעה לשווי של בית!!!! האישה עושה אינסוף של פעולות שאם היית מתמחרת אותן דרך בעל מקצוע זה היה עולה הון. אז למה זה לא נלקח בחשבון בהסכם ממון? רוצה הסכם ממון ? אין בעיה!! רק שכל הפעולות שאני כביכול אמורה לעשות ולשרת את הבית הוא נעשה שיהיו על ידי בעל מקצוע. תביא מבשלת תביא מנקה ותביא אופר שתטפל בילדים ואני אוציא לך חשבונית על עלויות השכרת הרחם שלי!!!!!!
* מור   11/06/17 | 09:12
נכון מאוד
נשים צריכות להתעקש על כך שבן הזוג שלהן יחלוק עימן באופן שווה את עבודות הבית וגידול הילדים, ובשום אופן לא לוותר על הקריירה שלהן למענו.אם הוא לא מסכים לזה וכל העבודה בבית מוטלת עליהן,יתכבד בן הזוג ויפצה אותן כספית על כל העבודות שהן עושות בבית ועל ההקרבה שלהן למען הקריירה שלו
* מ   11/06/17 | 13:53
הרבה כעס יש בך חבל
* אחד שעבר הרבה   11/06/17 | 17:36
יש כעס ועוד איך. כבוד הנשים נרמס לאורך ולרוחב
* מור   11/06/17 | 23:55
להיות עקרת בית..
זו בחירה של שני בני הזוג, ובעיקר של האישה. אך הבעל צריך להסכים לכך ביודעו שהאישה עקרת בית והוא מפרנס. הסכם ממון שאמור להיות בכל מצב אמור לשקף זאת. הווה אומר גם בגירושין הוא יצטרך לפרנס את האישה (מזונות אישה). באם האישה מתעתדת ללמוד או לצאת לעבוד ולפתח קריירה משלה אזי הסכם הממון יהיה בעל אופי שונה וישקף את המצב "שלי שלי, שלך שלך". וזאת מאחר ושניהם עובדים, פועל יוצא מכך שניהם מטפלים בילדים ומשקיעים בטיפוח הבית והמשפחה. במצב זה אין מקום להעדפה כספית לטובת מי מהצדדים. במקרים ספציפיים שצויינו בכתבה, לדעתי הסכם הממון הכרחי מאחר ומשתמע מצידן של הנשים שהן סומכות ידיהן על פרנסת הבעל ללא רצון לשיוויון בנטל הכלכלי. אמירות כגון "אני משקיעה יותר בבית.." רק מקבעות את נחיתותן של הנשים במישור ההגשמה העצמית. אני מכבד יותר אישה שתאמר לבעלה "אתה תמלא חובותיך בבית בדיוק כמוני כי גם לי יש זכות להגשמה וקידום מקצועי, וכן, אני לא מפחדת להיות שווה לך, שהרי בכל מקרה אני מביאה מחצית (במקרה שלי אפילו יותר..) מהכנסות הבית". תתפלאו, במקרה שלי אני ממש מעריץ את זוגתי, פשוט אלופה, וכן, אני נותן לה את כל המרחב למימוש עצמי, גם על חשבון העבודה שלי. אז שאפו לנשים שמגשימות עצמן ולא מפחדות לצאת מהבית, ואם אין לכן בן זוג שמסוגל למלא את החסר בבית, כנראה שהוא לא בשבילכן.
* עמי   27/07/17 | 15:10
34. עברתי מקרה מאוד קשה וחייב לשתף
ביקשתי גם אני חתימה על הסכם ממון שבוע לפני החתונה לא היה לי אומץ והופעל עלי לחץ מצד המשפחה וגם מצד ערוץ ויוה שאני מאוד אוהב לצפות בו ויש בו סיפורים דומים על גירושים חטפתי התקפי חרדה ובסופו של דבר אהובי הסכים לחתום על ההסכם ערב החתונה וברוך השם כבר עשר שנים -השקל תשעים שלי מהבר מצווה מוגנים וצוברים ריבית מתחת לכרית. לילה טוב
* תודה על ההקשבה   11/06/17 | 01:13
33. הסכם ממון זה מאסט.
הסכם ממון טוב יישקף את כל התרחישים הכלכליים ולא יקפח אף אחד. כמו שאם עושים ביטוח בריאות אז לא רוצים להיות חולים גם פה זה הכרחי.
* שישקף כל תרחיש כלכלי   10/06/17 | 23:54
32. אני מאוד בעד הסכם ממון
אני אומנם בחורה צעירה בת 25 אבל ברור לי שעוד ממש קצת גם אני אעמוד תחת חופה עם בן זוגי היקר. כבר יצא לנו לדבר על זה ושנינו הסכמנו שצריך לחתום על הסכם ממון, וזה לגמרי לגיטימי.(שנינו מגיעים עם דירה על שמינו לקשר) לא מובן לי למה זה מעליב? זה באמת הגיוני שזוג שמחליט להתחתן יחתום על הסכם ממון.. לא חסרים סיפורים מזעזעים בעניין הזה. אז כך שאם בני הזוג בוגרים, משכילים ובעיקר אוהבים אז לדעתי לא צריכה להיות בעיה להעלות את נושא הסכם הממון, ואם פתאום בת הזוג או הבן זוג עושים על זה סצינה אז כנראה שצריך לחשוב פעמיים לפני שבוחרים בהם כשותפים שלנו לחיים.
* עדי   10/06/17 | 21:52
מיסים
תיזהרו...ברגע שתקנו דירה משותפת פחלון בעקבותכם עם מס דירה שלישית...
* טלי   11/06/17 | 08:15
31. חברים גם ידועים בציבור בבעיה, והם גם צריכים לעשות הסכם ממון על מה שהיה שייך להם לפני ההיכרות .
*  אני    10/06/17 | 18:27
30. ברור שצריך את זה...
בחורות חושבות שיוויון זה רק בדברים הטובים משום מה.שיוויון זה אומר שגם בדברים הרעים הן צריכות לחלוק. זה חלק מזה
* גלעד   10/06/17 | 17:06
התבלבלת
גברים חושבים שוויון זה רק במה שמתאים להם. אחרת איפה כל הגברים שלוקחים חופשת לידה ומוותרים על הקריירה כדי לגדל את הילדים בזמן שהנשים עושות קריירה? אה לא? אז ביי
* רונה   10/06/17 | 18:38
נכון אז בייי
* אלייקיר   10/06/17 | 23:35
הסכם
ואם האישה באה עם בית או שניים, אני לא רואה אחת כזו שלא תעשה הסכם ממון !!!!
* חייה   11/06/17 | 08:12
29. למי שיש כסף או ממון או נכסים חייב !!!! לעשות הסכם ממון
לפני החתונה או לפני מגורים יחד !!! חייבים גם נשים וגם גברים שיש להם!
* קרן   10/06/17 | 16:27
28. למי שיש כסף או ממון או נכסים חייב !!!! לעשות הסכם ממון
לפני החתונה או לפני מגורים יחד !!! חייבים גם נשים וגם גברים שיש להם!
* קרן   10/06/17 | 16:27
27. גברים! אם אתם לא רוצים להישאר רק עם גרביים אחרי הגירושין
לעשות הסכם ממון דחוףףףף לא להאמין לנשים!
* רוני   10/06/17 | 16:22
26. גברים! אם אתם לא רוצים להישאר רק עם גרביים אחרי הגירושין
לעשות הסכם ממון דחוףףףף לא להאמין לנשים!
* רוני   10/06/17 | 16:22
25. מי שלא רוצה לחתום זה בסדר גמור מבחינתי אבל...
כמו שהיא לא מחייבת לחתום אני לא מחייב להתחתן איתה. אם יש לי רכוש ומזומן בשווי עשרות מליוני שקלים ואין לי שום כוונה לחלק אותו למשהי אחרי שנתיים של נשואים כושלים אז אני לא אוהב מספיק? להפך הוא הנכון אם אני אשן בשקט גם היא תישן בשקט ואף אחד לא מחפש לפגוע בשני סתם כך. אם אין אינטרס כלכלי ואחד מהצדדים רוצה לסיים את הקשר ולא יהיו מלחמות העולם על רכוש דבר אחד בטוח... הילדים יפגעו פחות וזה מה שחשוב בכל הסיפור הזה
* משהו עם הרבה מאד כסף   10/06/17 | 16:14
24. סירוב לחתום על הסכם ממון הוא אור אדום.
* א   10/06/17 | 16:02
23. אחת שהיתה באותו מקום בידיוק
הייתי במצב זהה לאישה הראשונה ובעלי בסוף ויתר על ההסכם כשהתחילו סדקים בזוגיות, בסוף בעלי אמר לי למורת רוחו של אביו שהוא סומך עלי ואני עליו מספיק בשביל לדעת שאם נגיע למצב שזה יסתיים שנינו נרצה לצאת פיירים אחד כלפיי השני-זה ההסכם הלא חתום שלנו אבל הוא נצור בלבנו. ורק בגלל הבעת האמון הזו בי ובזוגיות שלנו אני יודעת שלא משנה מה החיים יזמנו לנו אני יעשה את המיטב עבורנו ועבור הבן שלנו שכולם ייצאו נשכרים עד כמה שניתן, את הבית שבינתיים מכרנו ורכשנו חדש, גם בהשקעה כספית שלי נמכור ונחלוק שווה בשווה, העסק שלו ישאר בידיו כמו גם הרווחים העתידיים שלו ממנו. צריך לדעת עם מי להתחתן ולא פחות חשוב ממי להתגרש.
* דידי   10/06/17 | 15:39
בגלל זה צריך הסכם. כעת כשאתם אוהבים את מבטיחה הרים וגבעות.
"צריך לדעת עם מי להתחתן ולא פחות חשוב ממי להתגרש"?! לא מתחתנים במחשבה אם אתגרש ארצה שזה יהיה הפרטנר. עו"ד בני דון יחיא המתמחה בענייני מישפחה היה מספר כבדיחה שהוא אומר לבני הזוג מחלקים הכל חצי בחצי. חצי לי והחצי השני לכם. אנשים לא מתחתנים בכדי להתגרש. יש עשירים שעושים חתונות יקרות מאוד וראוותניות. לפעמים כשהכל מתפרק הזוג הזה שכולם היו בטוחים שאין אהבה כמו שלהם הופכים לזוג אויבים שכל ליכלוך מותר בגירושים. לפעמים כשהאחד רוצה להיפרד השני חש נבגד ושמפעל חייו קורס גם אם לא הייתה בגידה פיזית. אם אתם כפי שאת מעידה תרצו להיות פיירים אחד כלפי השני איני רואה בעיה בהסכם ממון כל עוד הוא מנוסח נכון ולא מקפח אף צד. הסכם ממון שמעגן אך ורק את הרכוש שנצבר לפני הנישואים. כל הייתר החוק מתייחס ומגדיר לכל דבר אחרי הנישואים.
* כשאוהבים לא חושבים לאלו תהומות ושנאה ניתן להגיע   10/06/17 | 16:17
22. יש בתגובה של ארינה הרבה היגיון. הכל פוצי מוצי עד שמשהו משתבש.
צריך להסתכל על הנישואים כאל עיסקה עד כמה שזה יישמע קר. אחד מהמרכיבים של העיסקה הוא אהבה. בהסכם נישואים כל אחד דואג לאינטרסים שלו. לפעמים זה יכול להועיל להצלחת הנישואים כשכל אחד יודע את מקומו. אם מישהו בא עם דירה תשמחי שיש לו דירה ושיש לך היכן לגור. אל תסתכלי על זה כאילו את לא מקבלת במקרה של גירושים. למתנגדות על הסכם ממון אתן אומרות רציתי שיאהב אותי עד יום מותי ושלא יערב כסף אבל כשאת מתנגדת את בעצם אומרת קיימת האפשרות שנתגרש. אם כך למה ההתנגדות להסכם ממון. אם למשל הוא בא עם דירה ובמהלך הנישואים החלפתם דירה החלק שלו בדירה החדשה הוא האחוז ממנה מהמחיר שהדירה שלו נמכרה והשאר מתחלק שווה. (אם הדירה שלו נמכרה ב 200 אלף וקניתם במליון 20% ממחיר הדירה החדשה לכשתימכר הוא שלו). הסכם ממון במקרים רבים יכול להועיל לנשים שלא יהיו מסורבות גט. יש נשים שוויתרו לגבר על כל הזכויות שלהן בכדי לקבל גט. בהסכם ממון קובעים שבמקרה והאחד מכריז על פירוד מחלקים את הרכוש ללא קשר לגט. יש הרבה פעמים שהיכולות של האחד עולות בהרבה על של בן הזוג השני. גם אם למד את המקצוע בזמן הנישואים מדוע היא צריכה לקבל נתח מהרווחים לכל חייהם אם האחד הקריב למען הלימודים של בן זוגו כאין וכאפס לעומת המקצוע שלמד וההכנסות הנגזרות מכך?! שום דבר לא פשוט ולא שחור לבן. לפעמים הסכם ממון יכול לעבוד לטובתך ולפעמים לטובתו. לפעמים ההסכם שומר שההגדה העצמית והאני שלך לא יימחקו וייבלעו בתוך הזוגיות. הרבה גם תלוי בכמה עמוק מישפטית אתם נכנסים לפרטים בהסכם. אם אתם מנהלים מלחמה על פרטי ההסכם לפני החתימה, ומנסים להגן על עצמכם בכל פרט אפשרי זה הופך את זה לגמרי לעיסקה ובאמת עדיף לא להתחתן. הכי טוב להתחתן כששניכם תפרנים חסרי כל.
* טוב שיש הסכם ממון יש נשים שמוותרות על הכל בשביל גט   10/06/17 | 15:10
21. למה צריך להתחלק איתכן ברווחים שאנחנו עושים לאחר גירושין ?
"הבנתי שהמלחמה הזו מעידה הרבה על אופי הזוגיות שלנו. הרגשתי שהוא לא מוכן לשותפות אמיתית, שהוא רוצה לדאוג רק על לעצמו ולא ממש חושב עליי. " את חושבת רק על עצמך, ואיך לסדר לעצמך את החיים על חשבון זה שאת רוצה שהוא ייתן לך משהו שלא הרווחת . מה זה לשתף אחריי גירושין ? את רוצה משהו שלא שלך . שלא השקעת בו שלא קידמת אותו שיתן לך חצי רק כי היית נשואה לו . אני רואה בזאת גולדיגריות ברמה הגבוהה ביותר , את רוצה רק כסף , אהבה לא מעניינת אותך, כסף מעניין אותך ובגלל שכסף זה הדבר היחידי שמעניין אותך אז גם על הסיבה הזאת פוצצת את המערכת יחסים . אם לא היה לו כסף .. לא היית מסתכלת לכיוונו, היית מחפשת מישהו אחר שיממן אותך . הבחור הזה לא מבין כמה הוא ניצל ממערכת יחסים נוראה. מקווה בשבילו שהוא ימצא מישהי נהדרת שתאהב אותו כמו שהוא ולא בגלל הכסף שיש לו.
* יזרעלי   10/06/17 | 15:02
20. מה הבעיה פה??????
פוצצת הכל! ברור! רצית עוגן טוב לעתיד לעשוק ולגזול! אדם מתעשר והופך להיות אמיד ואז מכיר בחורה, למה מה קרה שמחצית מזה תהיה שלה רק! בגלל טבעת????? נפלתן על הראש????? אתן הנשים הפכתן את הסכמי הממון לפופולריים! רק אתן!! כי בגירושין הגברים נשארים ללא כלום, גם בלי כבוד! ולא מעניין אחוז גדול מכן שהוא ייחנק לכל חייו ושלעולם לא יתאושש! אז הנה התשובה! מה ששלי לפניך לא יהיה שייך לך!!! כך צריך לנהוג! טמבל מי שלא עושה את זה!!!!
* יובל   10/06/17 | 15:01
19. למה מליון פרסומות בכל כתבה ????????????
חולי כסףףףףףףףףףף
* מעצבן לקרוא ככה    10/06/17 | 14:40
18. מניסיוני האישי הסכם הממון הוא מילכוד 22
חד וחלק...נרצה או לא נרצה זה מעיב על מערכת היחסים בהמשך והוא תמיד ברקע אבל מצד שני הוא הכרחי.. לך יש דירה ואתה לא ילד.היא הגיעה לחייך תפרנית..חותמים על הסכם ואז מה?מתחתנים ואתה כל הזמן בפחד ...אם נמכור ונרצה לשדרג מה עם הבית שנקנה,,כל הזמן מוטרד מזה...וזה מעיב..הכי טוב אנשים תתחתנו צעירים שניכם תפרנים שמקימים בית יחדיו מאפס..ואז אין בעיה.נשים לא אוהבות הסכמי ממון.
* יגאל   10/06/17 | 14:00
אם הדירה שלך שווה 20% מהחדשה זה תמיד יישאר כך. כך החוק קובע.
למה זה צריך להעיב על מערכת היחסים אם זה בא לעגן רכוש שכל אחד הביא איתו ולא שנצבר במשותף?! אתן לך דוגמה. נניח שיש לי דירה שאין עליה שום שיעבוד, חוב, או משכנתה. התחתנתי בלי הסכם ממון ואחרי חודש הלכתי לעולמי. אין לי ילדים שיירשו אותי. מה אתה חושב שיקרה?! האישה יורשת אותי בהכל. למה אישה שהייתה נשואה לי חודש תקבל את הדירה וכל מה שצברתי ולא האחים שלי?! אחרי שאני מת מצידי שתשנא אותי ותשתין כל יום על הקבר שלי. לא כולם מתחתנים תפרנים. יש גם בוגרים או צעירים שצברו רכוש או כאלה שאלו לא הנישואים הראשונים שלהם. אם יש לו ילדים מאישה קודמת ולא עשה צוואה ולא הסכם ממון האישה החדשה יורשת 75% מהכל. הילדים מתחלקים בשאר. תפנימו לפעמים מדובר בהרבה מאוד כסף ונכסים.
* לא מסובך. תרמת 20% לקניה שהם רק שלך.   10/06/17 | 17:35
17. אגב, תמיד אפשר לוותר על הכסף של ההורים וזהו.
אם האבא פוחד וכדומה, שלא יקנה לילד דירה, אלא יקנה דירה על שמו-שלו (של האבא), ומקסימום יעזור לילד שלו בכסף, לפי ראות עיניו.
* מישי   10/06/17 | 13:46
16. הסכם ממון לא עושים בדקה התשעים. זה קודם כול.
אם רוצים לעשות הסכם ממון, צריך להתחיל לדבר על זה עוד לפני שמציעים נישואים באופן רשמי. כמו שמדברים על איפה נגור ואיך נגדל את הילד שלנו.
* מישי   10/06/17 | 13:44
צודקת לגמריי.
* עדי   10/06/17 | 14:16
15. חבל אבל הרבה אנשים מתחתנים היום בגלל הצורך/רצון לשפר
מצב כלכלי ורק הוגן שמי שמביא יותר בצורת ירושה ומתנות ירצה לשמור על חלקו מפני חמדנים. לצערי חתני לא רצה לחתום על הסכם ממון וגם נעלב ולכן לא אעביר את הדירות לביתי, אולי לאחיה ואחיותיה אם בני זוגם יסכימו לחתום על הסכם ממון. חתן אחר בעד הסכם הממון, רק לשמור את הדירות במשפחה. הסכמנו שמה שהצד שלו נותן באופו שווה לשלי לא ילקח בחשבון ויתקזז.
* אבא   10/06/17 | 13:39
14. לא הבנתי מה הבעיה לחתום על הסכם כזה?
אישה שאוהבת את בעלה לעתיד לא תשים אותו במצב שבו הוא עלול להפסיד כל כך הרבה כסף שבשום אופן לא קשור אליה.
* דניאל   10/06/17 | 13:37
הסכם ממון על נכסים שהביא איתו ליחסים - ברור
הסכם ממון על הון שנצבר במהלך הזוגיות? אין סיכוי. איך מחשבים את זה לעומת הזמן שנשארתי בבית וויתרתי על להתקדם בקריירה כדי לטפל בילדים ששנינו החלטנו להביא לעולם? הון שנצבר במהלך הזוגיות שייך לשני בני הזוג ואני אומרת את זה כאחת שמרוויחה יותר מבן הזוג שלה
* רונה   10/06/17 | 15:36
לא נשכח שישנם מקרים שדווקא לאשה יותר כדאי שיהיה הסכם ממון-
* כאשר הגבר עני וממשפחה ענייה   10/06/17 | 16:11
13. הסכם ממון כשיש ממון מצד אחד. נשמע הוגן לגמריי
ומי שלא חושב ככה הוא רודף בצע
* איילת   10/06/17 | 13:13
12. בן הזוג שלה כנראה לא רציני כלפיה כמו שהוא רציני ביחס לכסף
* נוי בחורה חכמה שחושבת קדימה   10/06/17 | 13:06
או שהיא לא רצינית לגביו כמו שהיא רצינית לגבי הכסף שלו...
* כגסג   10/06/17 | 14:00
נכון מאוד!
נוי בחורה חכמה מאוד, שהבינה שעדיף לה למצוא פראייר אחר. הנוכחי לא מבפיק פראייר בשביל בחורה כמו נוי שרוצה להתקדם על אגב של אחרים.
* יוני   10/06/17 | 15:51
11. "נאלצות לקחת חופשת לידה...." חחח כמה נחשים אפשר להיות?
בואי לעבודה שלי תראו איך הבנות "נאלצות" לקחת ימי חופשה וגם "בוכות" על זה מרוב אושר.גם אם הייתה בחירה שהגבר יוכל לקחת את חופשת הלידה הן היו אומרות לו בדיוק מה הן חושבות על זה ויוצאות לחופש.מספיק כבר להיות עלוקות חצי מהמדינה הפכו לגייז בגללכן החצי השני גם בדרך לשם.אם מישהו בא עם כסף המשפחה שלו או מהעבר שלו אין לאישה שום זכות לקחת לו ולו שקל מזה.רוצות כסף???לכו לעבוד
* אופיר   10/06/17 | 12:58
מה הקשר?
מה הקשר חצי מהמדינה הפכו לגייז בגללכן? אתה סתם בחור חסר בטחון וממורמר שאישה היום לא אומרת אמן לכל מה שאומרים לה. יתכן שבתוך תוכך היית רוצה אישה כזו ומכאן תסכולך הרב.
* אורלי   10/06/17 | 14:05
התגובה הכי צודקת שנכתבה כאן!
ממש ככה!
* גבר   10/06/17 | 15:09
אנחנו עובדות יפה מאוד. וההספק שלנו גבוה יותר.
אני בטוחה שאין מצב היית מסתדר בגידול תינוק בן 3 חודשים. לידה אתה גם לא תעבור וגם היריון לא תעבור. אז החיים שלך תותים ותגיד תודה על זה. אני בטוחה שתתגרש יום אחד. כי אתה חי באשליה שרוצים אותך רק בשביל הכסף. תעשה טובה וכשתתגרש ויהיו לך ילדים תבוא לקראת הילדים ותנסה לשמר את רמת החיים שלה הם התרגלו. זה לא אשמתם שיש להם אבא בן בליעל
* ספיר   10/06/17 | 15:46
קודם תעבור הריון ולידה וכל המשתמע מזה ונלווה לכך ואז נראה כמה תצליח לשלב עם זה עבודה במשרה מלאה
במיוחד כאצל רוב הזוגות הבעל רק "עוזר" בגידול הילדים והטיפול השוטף בבית. קל לדבר כשמעולם לא נאלצת ללכת ולו חצי מטר בנעליים של אמא.
* אמא ל4   10/06/17 | 22:43
צודק 100000%
צודק אופיר כל מילה בסלע!! ולעניין הגייז גם כן אתה צודק..רואים וזומעים כל כך הרבה מקרים עם נשים ופוחדים להתאבד בסוף..לא מכניסים ראש למיטה חולה. מי שחכם ישאר סטרייט ויאבטח ויבטח את עצמו. לא צריך להפוך לגיי.
* יניב   11/06/17 | 12:40
10. כולן חכמות גדולות ואומרות שהיו חותמות
נראה אתכן חותמות על הסכם ממון שקיבלתן מהבן זוג שלכן, הגבר של חייכן,אחרי שהוא יאמר לכן שהוא מרוויח יותר מכן,ושאת לא מאותו מעמד כמו שלו... נראה אתכן האמיצות, אם לא תרגישו נבגדות ומושפלות!
* אודליה   10/06/17 | 11:56
חדשות מרעישות: אני בעצמי העליתי את הנושא ההסכם בפני בן זוגי
הוא היה הרבה הרבה יותר עמיד ממני ואני אמרתי לו שאין לי בעיה לחתום
* תאכל את הכובע קשקשני   10/06/17 | 15:56
כותבים "אמיד" עם א' !!!
* חלב עמיד   11/06/17 | 01:22
9. נוי כל הכבוד לך!
אף אחד לא יודע איך זה מרגיש לקבל הסכם ממון חודש לפני החתונה, ככה פתאום בלי הודעה מוקדמת! יש פה די והותר כדי להעיד על כך שהבן זוג שלה לא היה כזה תמים. אם הוא היה גבר הוא היה מדבר על זה עוד קודם לכן. גם הסכם ממון צריך לדעת לכתוב, ואם הוא לא מגן על שני הצדדים,הנישואין האלה יגמרו מהר מאוד!
* מיכל   10/06/17 | 11:44
איי אייי מי ישמע הוא הציע לה גלות לגולאג חודש לפני החתימה
* מה יש לחשוב פה: לא שלך אל תגעי!   10/06/17 | 15:57
8. נו נוי, שהייתה בטוחה אבל ממש בטוחה שבעתיד תכניס
למשק הבית כסף. כמה את מכניסה היום נוי? הבנקים נתנו לך הלוואות מינוף על סמך זה שאת בטוחה אבל ממש בטוחה שבעתיד תוכלי להחזיר? מישהו מסתכל בכיוון שלך בכלל נוי? עדכני אותנו
* אחד   10/06/17 | 10:43
אני לא נוי
אבל אני סטודנטית לקראת סיום לימודים, לומדת מקצוע מאוד מאוד מבוקש, אין לי ספק שלא תהיה לי בעיה להשתלב בתחום העבודה ולהרוויח משכורת יפה. אני בעד הסכם ממון אבל כמו נוי לא הייתי חותמת על הסכם שמשעבד את כל הכנסותי לעתיד ושלא מקנה שום זכויות, ההסכם שנוי הייתה צריכה לחתום עליו גרס שמה ששלה שייך לשניהם ומה ששלו הוא רק שלו, אפילו לא של הילדים העתידיים.
* סטודנטית   10/06/17 | 12:54
7. כל גיבוב מילים בנושא חסר טעם...
כל מי שלא חותמת על הסכם ממון מוכיחה ומודיעה שהיא לא מתחתנת מאהבה אלא בשביל ממון !! אם היא חכמה ואוהבת את הגבר שלה ומודעת לכך שקשר עלול להגמר ובית המשפט ישאיר את הגבר חסר כל ומסכן אז היא תחתום כי יש בה הגינות ויושר. ועל בגידת גבר לא רצים לרבנות אלא מטפלים בזה מהשורש ועושים חשבון נפש מה לא עשית טוב שגרם לגבר שלך לבגוד בך. הרי הוא לא בגד בך מתחילת הקשר...אז מה קרה? גם לבגידה גברית יש סיבות שלא קשורות רק במין...תעשו בדק בית נשים יקרות.
* יניב   10/06/17 | 00:19
גם על בגידה של אישה היית אומר את אותו הדבר?
שזו אשמת הבעל שגרם לאישתו לבגוד והוא צריך לפשפש במעשיו? שיוויון עד הסוף.
* סטודנטית   10/06/17 | 12:55
לט הכי מדוייק סטודנטית כנסי..
לא הכי מדוייק יש נשים שמתחתנות עם גברים לא אטרקטיבים בלשון המעטה בכדי לנצל אותם כלכלית אבל מהצד צדה לה חתיכים...איפה הצדק בזה???
* יניב   11/06/17 | 12:27
לא מדוייק בעליל
לא כל אישה שמסרת לחתום על הסכם ממון מעניין אותה הכסף. זה תלוי על איזה הסכם ממון מדובר. האם להגן רק על הבית/כסף שהובא לפני הנישואים או גם על הכסף שהגבר ירויח בזמן שאשתו תהיה בהריון, חופשות לידה, חופשה ללא תשלום כדי לגדל את הילדים? במקרים כאלה הקריירה של האישה נעצרת, אפשרויות הקידום שלה פוחתות משמעותית, הרבה פעמים גם מורידים אחוזי משרה על מנת להספיק לאסוף/לפזר/לקחת לחוגים. והגבר בזמן הזה מתקדם ותפתח מבחינה מקצועית, מרויח יותר כסף ולה לא מגיע חלק בזה? אז זה לא תקין! ולגבי זה שהגבר בוגד בגלל האישה זה קשקוש שוביניסטי שנועד להאשים את הקורבן במקום את המבצע!!! בקיצור הסכם ממון חשוב על מנת להגן על הנכסים שמגיעים איתם טרם הנישואים אך חייב גם להגן על האישה בהמשך הנישואים.
* אנה   10/06/17 | 13:22
אז שלא תשריץ ילדים! את לא עושה טובה לאף אחד, לרוב את גם זו שלוחצת להביא ילדים
* וויתרו על קריירה אעלק   10/06/17 | 15:59
אנשים שחושבים שנשים לבד מחליטות להביא את הילדים הם בדיוק האנשים שאסור להם להתרבות
* רונה   10/06/17 | 18:41
רונה לידיעתך
רונה לידיעתך גם גברים וגם נשים היום יכולים להביא ילדים דרך פונדקאית..אף אחד פה לא עושה טובה לשני ...נכון זה תהליך יקר אבל לפחות חוסכים המון כאב ראש וכסף מגולדיגריות ובמקביל יוצאים עם איזה אישה שבא לנו בלי מחוייבות..זה העתיד שהולך להיות כאן ובעולם...אישה תהיה מלכה רק אם תעשה את הגבר שהסכים לקחת אותה לאישה מלך!
* יניב   11/06/17 | 12:33
ממש לא הבנת אז את העניין
אם הם חיים בטוב ובנעים לאישה אין מה לחשוש..הרי הוא יספק את הכסף והכלכלת בית עד לפיצוץ במידה ויהיה...אז מה מפריע לה שהוא יצבור רווחים לעצמו? שוב זה מוכיח שיש אינטרס נשי סמוי בכסף של הבעל ולא מדובר באהבת אמת..מה איכפת לה שהוא יתקדם בחיים אבל במקביל ישקיע גם בבית ובמשפחה??
* יניב   11/06/17 | 12:29
היי יניב, בתור גבר בוגר בעל היגיון רק לך יש את
התשובה למה אתה בוגד. ורק לך יש את התשובה למה במקום לתקן את עצמך ואת מערכת היחסים שלך העדפת ללכת להשתרלל מחוץ לנישואין. אדם חכם מתקן. אדם טיפש נשאר להתבוסס בצרות שלו ובכך מוריד מהערך העצמי שלו. חבל. אני בטוחה שאין לך ילדים. אבל אם כן , תשאל את עצמך כמה פעמים אתה יצאת מהעבודה כדי לקחת את הילד החולה הביתה וכמה ימי מחלה נאלצת לקחת מהעבודה כדי לטפל בילד הזה. כמה פעמים הלכת לפגישות הורים בביהס כמה פעמים הכנת אוכל לילדים בצהריים? ותשווה את כל מה שציינתי לאישתך . אני בטוחה שתבין שאתה חי את החיים הטובים ולא עושה שליש ממה שאישתך עושה. אז אל תתבכייין ותקח אחריות על מעשיך.
* ספיר   10/06/17 | 15:39
ספיר לא ירדת לסוף דעתי
גבר או אישה שטוב להם לא יבגדו. אין סיבה הגיונית רק חסרי מוסר ומשוגעים יבגדו אם הכל טוב להם...וכאלה שמכורים למין. אתה כנראה לא ירדת לסוף דעתי חבל שאת רץ ברגשנות להסיק מסקנות..ואני עם חברה שנים לא נשוי עדיין לכל אלה שחושבים שאני נשוי. לדעתי נישואין זה דבר קדוש ביותר ואני לא מעודד או בעד בגידות ההפך כל מי שמכיר אותי ואני יעיד על עצמי שאני לעולם לא בגדתי ושונא את זה אז תרדו ממני עלוקות. לא מכיר גברים כמוני עוד בעולם הזה..שלא יבגדו שינסו לתקן אם לא הולך ויפרדו במקרה שלא מצליחים לתקן מבלי לבגוד..הרוב או כולם חלשי אופי ומתפתים ממין במהירות בלי לחשוב על ההשלכות..אז ספיר תתקדמי.
* יניב   11/06/17 | 12:38
לא, תעשה אתה בדק בית ותבדוק למה אשתך מחפשת להתנחם בזרועות של גבר אחר
איפה כשלת כאדם, כגבר וכבעל שאשתך בוגדת בך.
* גם על הבגידה של האישה לא רוצים    10/06/17 | 16:52
לא, תעשה אתה בדק בית ותבדוק למה אשתך מחפשת להתנחם בזרועות של גבר אחר
תבדוק איפה כשלת כאדם, כגבר וכבעל שאשתך בוגדת בך
* גם על הבגידה של האישה לא רצים לרבנות   10/06/17 | 16:53
6. למה שמישהו ירצה להרוויח מהאקס לאחר קשר שכשל?
כמה לוזר צריך להיות?
* אורן   10/06/17 | 00:09
ישראליות
* בן   10/06/17 | 14:12
נניח שגבר למד 3 תארים והאשה גידלה בבית את הילדים.
נניח שבמהלך הנישואים הגבר למד 3 תארים ועבד והתקדם יפה במיקצוע והאשה גידלה בבית את הילדים. החוק כיום קובע שיש לה חלק בהכנסות שלו ממה שירויח מהמקצוע שלמד בזמן הנישואים, ומהזכויות שצבר עד לגירושים כמו פנסיה, פיצויי פיטורים ועוד. אם החוק לא היה קובע דבר כזה והאם הייתה עקרת בית וילדה וגידלה את הילדים, לשיטתך הוא יהיה עם מיקצוע מכניס ויצבור זכויות פנסיה והיא תישאר בלי כלום ותסיים את חייה עם קיצבת ביטוח לאומי.
* תיכנס ואסביר לך   10/06/17 | 15:23
לא - בלי קשר לזכר/נקבה. למה שמישהו/י יבנה על הכסף של האחר?
התשובה היא לוזרים/לוזריות. יש גם גברים שבנו על כסף של נשים מצליחות אני מבטיח לך.
* אורן   11/06/17 | 05:13
אחרי שנים של חיים ביחד יש חילוקי דעות לגבי איך לחלק רכוש
גם הרבה פעמים לא זוכרים מי הביא מה. ורוב האנשים שמגיעים לגירושים מגיעים עם עצבים ,אגו , חוסר היגיון וחוסר בגרות לעורך דין מה שיוצר כאוס מוחלט ושובר את שני הצדדים. האים לפגוע אחד בשני. אז לפחות הסכם ממון פותר חלק מהבעיה.
* אנשים מבוגרים מתנהגים כמו ילדים   10/06/17 | 15:30
5. וואו הנוי הזאת ממש גולדיגרית .החבר לשעבר ניצל
* ואני אשה   09/06/17 | 17:54
הפוך, היא ניצלה, תקראו טוב מה שכתוב
היא לא התנגדה להסכם אבל ההסכם שהוא התעקש עליו היה נוראי והופך אותה לעבד כלכלי, רק הכסף שלה יהיה חלק מהזוגיות (מה שהיא שילמה עבור המשכנתא) ומה שהיא תרוויח ואילו מה שהוא ירוויח תמיד יהיה רק שלו. זה הסכם מזעזע וטוב שהיא לא חתמה עליו.
* למאותגרי ההבנה   10/06/17 | 12:50
נכון. והשורש של הבעיה היא שקל להשתכנע
לתת בת הזוג חוזה דרקוני כשאתה רואה שחבר שלך סובל בגירושים שהוא עובר. אם הבחור של נוי היה בטוח בקשר שלו אז הוא לא היה מציע לה לוותר על הכסף של המשכנתא שהיא מכספה.
* לא הוגן לא הגיוני וטוב שהם לא התחתנו   10/06/17 | 15:26
4. כל הכבוד אריאנה
גישה בוגרת ושיוויונית, לא מתקרבנת ולא מסירה אחריות. כן תרבנה. לא מבינה מה הבעיה עם הסכם ממון, נראה לי טריוויאלי.
* She   09/06/17 | 13:32
מה כל הכבוד? אם אין ילדים במשוואה, הכול פשוט.
גם היא בעצמה אומרת שאילו היו להם ילדים, הם היו משנים את הסכם הממון. זה ברור מאליו. להיות בהיריון זאת עבודה קשה, שפוגעת בגוף ופוגעת בנפש ופוגעת ביכולת ההשתכרות. ואילו מהתוצר של ההיריון (הילד) - שני בני הזוג נהנים. אז אולי שהגבר ישלם לאישה על ההיריון...? מה דעתך? מיליון על כל ילד? נראה הוגן?
* מישי   10/06/17 | 13:43
אז אל תלדי. את לא עושה טובה לאף אחד.
* נו באמת    10/06/17 | 16:54
מליון לילד? את מרוויחה טוב
אפילו אם לוקחים בחשבון שנה (וביננו שבועות 12-26 לא כאלו דורשניים, את צריכה להרוויח 80000 נטו כדי להצדיק מליון
* דורון   11/06/17 | 09:13
3. יכולה להבין את הרצון בהסכם ממון
אבל לא יודעת איך הייתי מגיבה אם האיש שלי היה בא ומבקש ממני לחתום. לא כי מעניין אותי כסף, אלא כי מראש הוא חושב על פרידה. זה לא בראש שלי בכלל להיפרד ממנו לעולם, אז למה לדבר על זה מראש?
* אני   09/06/17 | 11:54
אף אחד לא מתחתן עם כוונה להתגרש....
בכל זאת קורה שמתגרשים. וזאת אפשרות לכל אחד. יותר קל לדבר על זה ביושר לפני החתונה, מאשר בעצבים באמצע האירוע.
* מ1.   09/06/17 | 16:03
3. חמודה. איך כתבת ? לא מעניין אותי כסף. יופי. כי אין לך!! כשיהיה - תחשבי אחרת.
* דייי. מתחתנים עם האדם לא עם רכושו   09/06/17 | 16:35
2. אני ובעלי התחתנו צעירים. שני סטודנטים תפרנים ובנינו את עצמנו תוך כדי הנישואים
במקרה כזה לא צריך שום הסכם ממון. אבל אם היינו נפגשים בגיל מבוגר יותר כששנינו מבוססים ובאים עם נכסים אז אולי היה שווה לשקול את זה. ההסכם שאריאנה מדברת עליו לא שוויוני כי הוא קובע שגם נכסים שנצברים בזמן הנישואים שייכים בנפרד לכל אחד מבני הזוג שצובר אותם. זה מתעלם לחלוטין מהעובדה שאם אישה יולדת מספר ילדים ולוקחץ פסק זמן להשקיע בגידולם אז היא בעצם תשאר בנקודת חוסר במידה ומשהו יקרה.
* מאיה   09/06/17 | 11:33
צודקת (אבל הם היו מודעים לנקודה שציינת).
אם שניכם באים עם נכסים, זה לא נורא. הבעיה הגדולה אם צד אחד בא עם נכסים, וצד שני בא ממש בלי.
* מ1.   09/06/17 | 16:05
מדוייק
* רונה    09/06/17 | 17:00
גם אריאנה אומרת שבמקרה של ילדים - צריך לשנות את ההסכם.
* מישי   10/06/17 | 13:44
1. gold diggers
* .   09/06/17 | 10:38