דיגיטל
תגובות (113 תגובות ב-36 דיונים)
36.
בחייאת... "אני מהנדסת מהטכניון". כבר אני לא מאמינה לה. מהנדסת של מה? מהנדסת מזון? מהנדסת תוכנה? מהנדסת בניין? בנאדם שמנפנף בתואר שלו בכדי שיאמינו לו... סוג של כת. בחיי.
* רוני   28/04/22 | 15:03
35. הבן שלי קיבל זריקת אוטיזים!! תודה לטיפת חלב.
* תמי   01/07/18 | 06:39
תגידי גם תודה
למשרד הבריאות שמאשר את החיסונים האלה. גם חיסונים שמכילים מתכות רעילות וגם מפגיזים תינוקות רכים בשלושה חיסונים בבת אחת, במקום להפריד ביניהם. יכול להיות שזה פחות מזיק כשנותנים כל חיסון בנפרד.
* תמי אחרת   01/07/18 | 23:44
צריך לומר תודה למשרד הבריאות על חיסונים, הם מונעים מחלות קשות
הם לא מכילים מתכות רעילות ולא "מפגיזים" אף אחד, אין בעיה עם מתן חיסונים יחד והם לא מזיקים פחות משנותנים בנפרד, הנושא נבדק. פיצול חיסונים יוצר סתם טרחה גדולה יותר להורים, מגדיל את הטראומה לילדים (יותר דקירות, יותר ביקורים במרפאות) ודוחה חלק מהחיסונים ובזמן הזה הם נשארים בלי הגנה. אז לא, זה ממש לא עדיף. למשרד הבריאות אין שום אינטרס להשקיע כסף בחיסונים כדי לפגוע בתינוקות. גם שם עובדים הורים והם אוהבים את ילדיהם לא פחות. יש לי חברות רופאות וכולן מחסנות את הילדים שלהן.
* מיכל   14/07/18 | 21:22
34. רופאים רבים מתנגדים לחיסונים
ורבים מהם מבקרים את המחקר החסר בתחום. 4% מה₪ופאים בישראל לר מחסנים את ילדיהם. אני מכירה רופאה כזו.
* טליה   30/06/18 | 22:41
ממש לא נכון. יש רופאה אחת שנותנת הרצאות נגד חיסונים ואיגוד רופאי הילדים יצא נגדה. אנחנו יודעים טוב מאוד מה טוב לילדים שלנו ומחסנים אותם.
* רופאת ילדים    01/07/18 | 08:20
אם הם 4% הם לא רבים. 96% כן מחסנים
לפי הסטטיסטיקה שהבאת כאן בעצמך (שלא ברור לי על מה היא מבוססת, אבל נזרום איתה לצורך הדיון). יש גם רופאים שמעשנים, זה הופך זאת לבריא? רופאים הם בני אדם, הם לא מושלמים. אבל לא ברור לי באיזה תחום מקצועי אחר אנשים יעדיפו ללכת לפי מיעוט זניח. היית מוכנה לנהוג ברכב שרק 4% מהמוסכניקים אומרים שהוא בטוח?
* מיכל   14/07/18 | 21:08
33. כמה מגיבים מרושעים וחצופים
שתוקפים בצורה מגעילה ואלימה הורים של ילדים אוטיסטים. אני לא יודעת אם הם נפגעו מחיסונים או לא (וכבר דובר רבות על זה שהיה עדיף להפריד בין החיסונים ולא לתת שלושה חיסונים בבת אחת, וגם דובר על המתכות המזיקות שבחיסונים), אבל קצת תרבות דיבור לאנשים שמתמודדים עם דאגות יומיומיות וחרדה לגבי העתיד של ילדיהם! הבן שלי לא אוטיסט אבל יש לו בעיות אחרות. רק מי שיש לו ילד עם צרכים מיוחדים מבין כמה זה קשה וכמה דואגים לגבי העתיד (איך הוא יסתדר בלעדיי ומי ידאג לו אחרי שלא אהיה כאן או אם יקרה לי משהו?). תפסיקו להיות אנשים קטנים ואטומים ולהתנפל על הורים שחרב עליהם עולמם. כשיש ילד עם צרכים מיוחדים החיים מתהפכים (ביי ביי לקריירה ולחלומות) והוא במקום הראשון (על חשבון ההורים והאחים שנפגעים כי הם במקום השני). ועיזבו קריירה. אני גרושה+2 ושנים שאני לא מבלה או הולכת לחוגים כי הבן הצעיר מפחד להישאר לבד הרבה זמן (למרות שהוא כבר בן 14). מתכננת כל נסיעה לקופ"ח על ימים ושעות שהוא בבי"ס או אצל אבא שלו. לא יושבת בבתי קפה או מסעדות ולא הולכת לסרטים. עושה קניות מהר וחוזרת הביתה מהר כי אם הוא מגיע הביתה מבי"ס לפניי הוא כל הזמן מתקשר לשאול מתי אני מגיעה. כל המגיבים החצופים כאן צריכים לחשוב איך היו מרגישים אם הם היו בנעליים של ההורים שאותם הם תוקפים. אם הם בכלל מסוגלים לחשוב (לא בטוח). טמטום ורשעות זה שילוב קטלני !!! נמאסתם !!!!
* יש כאן   30/06/18 | 13:22
לא ולא. האמפתיה במקומה, העובדות שלך שגויות
לא דובר רבות על כך שעדיף להפריד בין החיסונים כי זה לא נכון, וגם אין "מתכות מזיקות" בחיסונים. בחלק מהחיסונים יש *מעט* אלומיניום (מתכת קלה, היסוד הנפוץ ביותר בקליפת כדוה"א, וגוף האדם יודע להתמודד איתו) כדי לעורר את מערכת החיסון להגיב אליו. כך או כך, אין לזה קשר לאוטיזם. נערכו מחקרים רבים לבדיקת הקשר בין חיסונים לאוטיזם ולא הצליחו לגלות קשר כזה.
* מיכל   14/07/18 | 21:15
אבל זה לא קשור לחיסונים!
אין קשר בין אוטיזם לחיסונים, וגם ילדים בעלי צרכים מיוחדים כאלו ואחרים לא נפגעו בגלל חיסונים
* ניצן   01/10/18 | 12:45
32. ההורים שלא מחסנים סומכים על זה..
שכל שאר האוכלוסיה כן מחסנת. ועל הרפואה מתקדמת במקרה הצורך. כי למדינת עולם שלישית הם לא יקחו אותם = גזר דין מוות.
* חיים בסרט   30/06/18 | 12:34
31. דרור גלוברמן, אני מאחלת לך ילד אוטיסט מחיסונים. שזה יהיה העונש שלך
ההשתלחות שלך ביריונית ואידיוטית. אתה מצליח להשחיל את כל הקלישאות. הסגנון שלך פח. ועוד לא אמרנו אף מילה לעצם העניין. בעצם תודה לך, כי הסגנון הדוחה שלך גורם לי - ואני מקווה שגם לרבים אחרים - להבין שנשכרת להפיץ תעמולה ואם זו הדרך שבה בחרו מפעיליך, אז כנראה שאסור להאמין להם, אסור לסמוך עליהם ואסור לתת להם לקרב מחט לתינוק שלי. אף ביריון לא יתקרב אל התינוק שלי. את שלך אתה יכול לחסן כמה שאתה רוצה. אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה.
* חזזית   30/06/18 | 07:33
אולי עדיף ילד אוטיסט מאשר ילד מת
אגב האוטיזם זה בגנים . זה כמו שתגידי שהחיסון הפך את הילד לגיי.
* חיה בסרט   30/06/18 | 11:52
לגמרי
אין קשר בין חיסונים לאוטיזם. ההפחדה הורגת. כתבה מצוינת
* יצהר   30/06/18 | 22:26
אןטיזם זה לא בגנים!!! ויש קשר בין אןטיזים לחיסונים.
* מורן   01/07/18 | 06:38
תגובה אלימה ופוגעת בציבור האוטיסטים
* כנראה שזו הרמה של המתנגדים   30/06/18 | 21:46
ילד אןטיסט זה לא עונש!! טיפשה שכמותך!!!
יש פה הורים שיש להם ילדים על הרצף, אם כל הקושי זה לא עונש לגדל אוטיסט. הם חכמים ורגישים והכי חשוב מיוחדים.
* אורלי   01/07/18 | 06:45
30. במקום בו מוחקים דיעות אחרות מוחקים אנשים וזכויות
* MO   29/06/18 | 22:32
כמעט נכון
במקום בו מאפשרים דיעות מסוכנות בשם חופש הביטוי מוחקים חיים (ועל הדרך אנשים וזכויות). חופש הביטוי אינו בלתי מוגבל ולא זכאי להגנה בכל מחיר, נניח מחיר כמו מוות וסבל של ילדים, זקנים, חולי סרטן וכולי.
* רן   30/06/18 | 11:20
מזל שאלוהי הרשת מחליט מה מותר ומה אסור
אה זה לא אלוהים רק התעשיה השניה בגודלה בעולם, שהתקשורת חיה על תקציבי הפרסום והיח"ץ שלה.
* טליה   30/06/18 | 22:43
29. איזה פחד אם כולם יחשבו כמוך שחובה לחסן, סוף סוף קמה אישה משכילה
שקוראת להכיל ולדעת מה מכניסים לגוף של תינוקות ככ רכים ורגישים ואתם מנסים לצנזר אותה?? מפחיד מאוד אם נחיה במדינה שמנסים להשתיק אנשים שמעודדים לא להיות עדר שמנסים לכוון לבחור בהחלטות מושכלות מתוך הבנה, קריאה ולא מתוך היותו עדר!!!! אנשים תתעוררו ב2015 הזריקו לילדים שלכם חיסונים צהבת פגום.זה לא סוד והכל כתוב. ועכשיו לכו תדעו מה הנזקין שנגרמו לרכים שלכם בגלל זה.
* דנה   29/06/18 | 17:09
ואם תקראו, תבינו?
כמו שבכל מקצוע אחר- אדריכלות, הנדסה, טכנאי רכבים ועוד ועוד.. אם תקראו לא תבינו! תנו למומחים וטובים ממכם קצת קרדיט ללמד אתכם
* אחת    30/06/18 | 08:36
היא אשה לא משכילה ושליחה של כת הסיינטולוגיה המשקיעה מיליונים שהיא גוזלת מחבריה במלחמה בחיסונים
* יהופצץ   08/02/21 | 19:29
28. אתם ההזויים ואתם המסוכנים
כאמא שנתנה את כל החיסונים לשני הילדים שלה והצעיר שהזריקו לו אוטיזם במזרק. אני אפילו לא רוצה לשמוע אתהמלה חיסון. אתם השתקתם אותה. את הקול השפוי באמת. עסקנים שכנראה יוצא לכם מזה משהו. שמה עליכם קצוץ. אתם עיוורים שרוב הסיכויים הילד שלכם ייפגע בעקבות החיסון. כשזה לא אצלך בבית זה פשוט להעביר ביקורת על האחר...
* אמא   29/06/18 | 16:17
את משקרת
לא הזריקו לבן שלך אוטיזם, וככל הנראה את בכלל לא אמא.
* שגיא מזהה השקרניות    30/06/18 | 01:44
שגיא החצוף והמגעיל
שעונה כאן בתוקפנות להורים שילדיהם נפגעו. אולי במקרה אתה שייך לחברת תרופות שמייצרת חיסונים? בל מקרה אתה אדם דוחה וצריך להתבייש !!!
* התכוונת   30/06/18 | 13:06
אין קשר בין חיסונים לאוטיזם
אין מתאם, אין סיבתיות, אין ולו מחקר אחד שהצליח להראות קשר - וחיפשו בנרות. אבל אין. כל מה שיש זה מחקר המקרה המזוייף של ווייקפילד שעשה אותו עם 12 ילדים, שלא כולם סיימו אותו אפילו וכאמור - התוצאות היו מזוייפות, רשיונו נשלל והפרסום הוסר בבושת פנים. אבן אחת שזרק טיפש לבאר, אלף חכמים לא יוציאו. נ.ב. - אני באמת מצר על בנך, אבל זה לא קשור לחיסונים (ואוטיזם זה לא סוף העולם, הנה, אני אחד כזה).
* רן   30/06/18 | 11:24
תגובה יפה
* אחת היפות שקראתי   01/07/18 | 00:32
בטח שיש!!!! אני ההוכחה לכך.
* טלי   01/07/18 | 06:42
27. חשוב
אתמול היה יום מיוחד. אנשים מימין ומשמאל התאגדו. הגיבו ביחד לפוסטים בכל רחבי הרשת, חיזקו זה את זה, הקשיבו בנימוס לחוויות הפרטיות שתוארו. יום כל כך מיוחד, שמרוב התרגשות, אפילו החמגשיות של ביבי ושרה נשכחו. כל הטינות הישנות הושמו בצד, והקריאות "סמולנים" ו"קופים" היו כלא היו. אפילו עירית לינור ניצולת החצבת, השמאלנית שהפכה לימנית שכל השמאל אוהב לשנוא, זכתה שוב לחיבוק אמיץ שלא זכרה כמותו כבר שנים. כמעט נראו פעמיו של החמור הלבן. ומה חולל את כל הנס הזה? סרטון קצרצר. מי היה מאמין? סרטון בן דקה וחצי כולה, אבל עם מטען נפץ השם ישמור: אמא לארבע ילדים שהכריזה שהיא לא מחסנת את ילדיה. מחבל באוטובוס עמוס בילדים לא חולל מעולם את מהומת האלוהים שחוללה האמא הזו, אושרה. מה היה כל כך מאיים בה? לעולם לא נדע, כי דיון עם אושרה לא היה. כל כך מאיימת היא הייתה, שעמותת מדעת, שחרטה על דגלה ועל שמה את המטרה לתת מידע כדי שנוכל לעשות הסכמה מדעת, התגייסה באלימות חסרת תקדים כדי לדרוש להסיר את הסרטון הזה, ומיד! עמותת מדעת, זו שחבריה מכריזים בכל הזדמנות ובראיונות עיתונאיים שהם "עצמאיים לחלוטין", שאינם קשורים לפארמה, ושבפועל המנהל שלהם הוא יועץ רגולטורי של הפארמה, הוציאו מיד פשקוויל שבמאה שערים היו מתקנאים בו. כמיטב המסורת הנהוגה על ידם (התאמנו עלי לא מעט), הם דאגו להעביר את הפשקוויל הזה לכל כלי התקשורת, כולל העין השביעית, למען יראו וייראו. "גוועאלד, סכנה!", הכריז הפשקוויל בהיסטריה. יש גבול גם לדמוקרטיה ולחופש הביטוי. היא מסכנת את כולנו. כתבות שמקדמות תרופות אופיאטיות, שבעידודם של מחוקקים ורופאים מובילי דעה גרמו למותם של מאות אלפי אנשים. כתבות שמעודדות שימוש בקוקאין כ"סם בורגני" לייט ולא כזה מסוכן כמו שחשבתם. דמאט, ראיונות עם מחבלים ועם תומכי מחבלים. שום דבר מאלה לא מצונזר, ובטח לא מושתק בטוטליות מוחלטת כל כך כמו הסרטון הקצרצר הזה של אושרה. וההשתקה לא הסתיימה רק בהעלמת הסרטון מכל מקום אפשרי (לא שבאמת אפשר לעשות את זה בעידן הדיגיטלי, כן?). רשת זכתה לגינויים מקיר לקיר על ידי שלל כלי תקשורת שהובהלו למשימה על ידי מדעת. כי השתקה זה שם המשחק עכשיו. והקלף הזה הונח אתמול בבירור על השולחן. לא השאלה אם כן או לא לחסן היא שמדאיגה את מי שהשתיק את הסרטון, אלא הפחד שאנחנו נתחיל לשאול שאלות. הפחד שנתחיל לראות איך מאושרים תרופות וחיסונים. שנפקח את העיניים ונדרוש שקיפות, זה מה שמאיים על תאגידי התרופות. הפחד הזה כל כך מאיים עליהן מהסיבה הפשוטה, שהתהליך הזה כבר התחיל ואי אפשר לעצור אותו. אנשים שפעם קיבלו כתורה מסיני את דברי האלוהים החיים של רשויות הבריאות, מבינים פתאום שמאחורי השכינה לא נמצאים מלאכים, אלא פקידים מושחתים. ושהפקידים המושחתים האלה שולטים ביד רמה ברשויות הבריאות וברופאים, נושאים במשרות ובוועדות מפתח שקובעות את הבריאות של כולנו ומשמשים כזרוע אסטרוטרפינג אדירה לשלוחיהם בפארמה, בעודם אוחזים ביד השנייה במשרות של יועצים לפארמה, וכיסיהם מרופדים בכסף, במניות ובאופציות. הציבור כבר יודע שהמחקרים הקליניים, ברובם המכריע, נשלטים על ידי הפארמה, ושרק מחצית מהם מפורסמים וכמובן, אלו שאינם תואמים לצרכים של החברות, מועלמים במטה קסם עוד לפני שמישהו ידע על קיומם. הוא גם יודע שהרשויות אינן עושות דבר וחצי דבר כדי לעצור את הטירוף הזה. לא עושות? זה אנדרסטייטמנט כשבכירים ברשויות כמו ג'ולי גרברדינג ראש ה-CDC לשעבר, כל כך זחוחים, שהם מחזיקים אפילו במניות של חברות טבק. ולמה ללכת רחוק לארה"ב, כששר הבריאות שלנו ואנשי משרדו נתפסו מקבמנים עם תאגיד טבק ענק כדי לעזור לו לחמוק כמה שאפשר ממסים וממגבלות פרסום? במצב הזה, אין לחברות אפילו צורך אפילו להעמיד פנים בפני הרשויות שהן עורכות את המחקרים כראוי. השימוש בסליין הוביל לתוצאות לא טובות? אין בעיה, נחליף אותו באלומיניום. חיסון שיועד במקור למבוגרים עובר לקהל יעד של תינוקות? מה הבעיה? אין צורך במחקרי שלב 3 בכלל. נחליק את זה. אל דאגה. הציבור מבין את כל זה. אולי לוקח לו זמן, כי כולנו רוצים, נואשות האמת, להאמין שכשזה מגיע לבריאות שלנו ושל הילדים שלנו, יש לנו על מי לסמוך. אחרת כל תפיסת העולם שלנו מתרסקת. אז כן. אתמול מבחינתי היה באמת יום מיוחד. יום של שינוי. יום שחשף את המציאות לעיני כולנו. כי אפשר אולי לצנזר. אפשר אולי להעלים כתבות, אבל אי אפשר להשתיק את האמת. ואתם, חברים שלי, אני מתנצלת בפניכם אם אני מקשה על חלקכם בבוטות שלי בנושא הזה, ולא מהיום. אבל אני לא יכולה לשתוק עוד, ומבקשת שגם אתם לא תשתקו.
* יפה   29/06/18 | 16:06
תגידי לי, מה הקשר לתאגידי טבק?? את נוטלת תרופות??
או סליחה, רק הומיאופתיה. כל המניפסט הזה טירלול אחד ארוך, יש לך פרנויות גברת ואת צריכה לטפל בזה. למען הסר ספק עבור אנשיםש אולי שוקלים להאמין לגיבוב השטויות הזה - כל חיסון שניתן לכל אחד (מבוגר, תינוק) עובר את כל שלבי המחקר הקליניים וביקורות תדירות חוזרות ונשנות.
* אדם   29/06/18 | 20:54
משהו לא מסתדר
נראה שיש פה מגיב אחד, מזלזל מאוד, תוקפני מאוד ועלוב מאוד שדואג להפיץ את הגועל שלו בכל תגובה נגד חיסון. זה כבר ללא ספק גורם לי לחשוד שיש פה אדם שמישהו משלם לו כדי לכתוב את מה שהוא כותב באובססיביות שכזאת. מזכיר לי את הכתבות על ביבי או אייל גולן שתמיד תמצא בהם טוקבקיסטים הזויים שכותבים תגובות שהם הרבה מעבר להערצה נורמטיבית והרבה יותר כמו אנשים שמקבלים בעבור זה תשלום.
* לי כאן.   01/07/18 | 13:19
מסכימה לגמרי 👍
* ק   30/06/18 | 15:41
26. מילא שהיא לא יודעת על מה היא מדברת. האחריות היא על "רשת"
"רשת" היא זו שאפשרה את העוולה הזאת. מישהו ב"רשת" צריך לשלם את המחיר על ההחלטה המטופשת (ואולי מכוונת?) לתת במה ופרסום לאנשים שמסכנים את בריאות הציבור. נעשה כאן נזק ואת המחיר ישלמו ילדים קטנים, חולים במחלות כרוניות, מטופלים בכימותרפיה וטיפולים אחרים שמחלישים את המערכת החיסונית. לא אושרה ולא "רשת" ישלמו את המחיר הישיר של ההפקרות הזאת ועל זה צריך לתבוע!
* אלי   29/06/18 | 13:35
החלטה מכוונת מאוד
הם ידעו שזה יביא רייטינד והקלקות וזה כל מה שעניין אותם. אני די בטוח שידעו שזה יגרום לשיטסטורם והם בסוף יאלצו להסיר את הזוועה הזאת אבל כמובן שהנזק כבר נעשה (והם יצאו מורווחים מזה עם טראפיק).
* רן   30/06/18 | 11:25
25. מסתבר שגם בטכניון לומדים מטומטמים
* מני   29/06/18 | 13:33
24. כתיבה אלימה
קראת לאישה שמביעה דעתה בשמות גנאי . ואתה נשמע מאוד לא אחראי לדבריך. ללכת כמו עדר זה גם לא מציאה גדולה ואפילו מסוכן. משרד הבריאות העולמי הוא מוסד בעל אינטרסים שהמציאות בו עולה על כל דמיון.
* איילת   29/06/18 | 13:32
נו באמתת!!
נשמע הוא לא ...נסער כן . האם סרטון כזה אינו מסכן חיי ילד בכל הארץ ? .... סרטון זה משקף דעה חסרת תקדים על מקרים ייחודים. אך לנסות להשפיע על כמה שיותר הורים מלחסן את ילדיהם . שאלה: האם אותה אישה הייתה מוכנה להיות ערבה לשלומם של הילדים שהוריהם ,בהשפעת הסרטון שלה, לא יסכימו לחסן?. כן למוסד הבריאות אכן יש אינטרסים למינהם על מנת להרוויח . אך כשזה נוגע לחיסון ממחלות שונות אני מבין שחשיבה על האינטרסים עולים על בריאות ,חיים (טיפה מקצין או שלא),ילדינו.
* שמות גנאי ? האם קראת את הכתבה בכלל?..   29/06/18 | 16:51
23. גם אני קוראת לא לחיסונים
לכל הורה יש את הזכות להחליט אם לחבן או לא. אני יודעת מניסיון שחיבונים מזיקים יותר ממה שמועילים. לגוף יש את היכולת לרפא את עצמו בלי החיסונים, עובדה שבארצות עולם שלישי לא מחסנים לרוב, והמחלות שהורגים אנשים שם אלה רק מחלות כתוצאה מחוסר סניטריה ומים ואוכל מסוהמים אך לא המחלות ילדות שלכאורה נמנעות עי חיסון. אני גרה מזה 7 שנים בארהב, אחות במקצוע וארגון הבריאות העולמי יודעים על סמך מחקרים שעשו בעצמים שחיבונים גורמים לאוטיזם ומחלות שונות של מערכת העצבים והמוח ומשבשים את תפקוד של המוח.
* עדן   29/06/18 | 13:30
כתבת הבלים שהמדע כבר הפריך. את בטוחה שאת אחות?
* איש מקצוע   29/06/18 | 14:24
ממש
את אחות בארהב כמו שאני צנצנת. למען קוראי תגובתך, אין קשר בין חיסונים לאוטיזם, נא לבדוק בחיפוש קל בגוגל ובגודל סקולר למציאת מחקרים מדעיים.ואם את באמת אחות וממליצה למטופליך לא להתחסן דינך כדין מטפל רשלן!!!!!!!!
* לין    29/06/18 | 15:39
איך החיסונים מגיעים למוח כשקיים ה- BBB?
איך החיסונים מגיעים למוח ויכולים לפגוע בו כאשר קיים ה- BBB? יש לי הרגשה שאת אפילו לא יודעת מה זה ואת לא באמת אחות.
* חנה   30/06/18 | 23:16
22. סתומה וחבל שנותנים לזה במה
* אני    29/06/18 | 13:29
21. כתבה מטופשת
כתבה מתנשאת ואוילית של יצור פרימיטיבי. החיסונים מסוכנים והציבור לא מטומטם. אם היא ניראת לך חסרת השכלה אז יכולת לקחת דוגמא של רופאים שאומרים שהחיסונים מסוכנים. מענין מי שילם על הכתבה הזאת....
* לא לחיסונים   29/06/18 | 13:25
20. טיפש
דרור אתה אדיוט חסר השכלה
* גויבה   29/06/18 | 13:23
19. הטקסט כתוב בצורה מרושלת, ופשוט יורד על אושרה בכל מובן שהוא, נשמע כאילו ילד כועס בן 15 כתב אותו
אם אתה רוצה לעשות מאמר ענייני שאולי ישנה דעות של אנשים בנושא, מאוד היה עוזר לשמוע קצת סטטיסטיקה על החיסונים ולא את הדעה שלך בעיקר, (מניחה שאתה לא רופא גם)היה ניתן להביא דעת רופא או מכון שחקר על כך. בנוסף אין צורך לרדת על אושרה, היא אמרה מה שאמרה ועליך עדיין לכבד את זה גם אם אינך מסכים ולא לרוץ לסתור אותה. בנוגע לחיסונים, אני מאמינה שיש דברים שצריך לתת לגוף להילחם בו, אם ניקח כדורים ונתחסן מפני כל דבר הגוף יחלש ובזמן אמת לא יוכל לפעול ולהגן על עצמו. כמובן שיש חיסונים שחייבים לעשות אמנם אלה לא כולם, וכל אחד יחליט לעצמו ולמשפחתו אילו חיסונים הוא עושה.
* אוריה   29/06/18 | 13:22
רואים שאין לך חצי מושג על מה זה חיסונים..
עצם זה שכתבת שאם נתחסן מפני דברים הגוף ייחלש ולא ידע לפעול ולהגן על עצמו בזמן אמת רואים שאין לך מושג ולא חצי מושג מה זה חיסונים... חיסונים הם הזרקה של חלבון של הוירוס או החיידק או החיידק המומת לגוף, כך שהם לא יוכלו לפגוע בגוף, ועם זאת יזוהו על ידי מערכת החיסון כדי שהיא תייצר נוגדנים נגד הפתוגן ( החיידק או הוירוס) וכך אם מערכת החיסון תזהה את אותו הדבר פעם נוספת היא תזהה אותו שוב מהר יותר ותגיב בצורה חזקה יותר כך שהיא תחסל אותו. תקראי ותשכילי קצת.
* סטודנטית במדעי החיים   30/06/18 | 23:13
18. נראה לי שכל מתנגדי החיסונים צריכים לראות סרטונים של תופעות הלוואי של כל המחלות הנ״ל
* בכסא גלגלים מפוליו   29/06/18 | 13:19
בתקופה של סבתא שלי לא היו חיסונים
אחותה בת ה5 מתה מפוליו
* עצוב   30/06/18 | 11:58
17. מידע ממהמשפחות שלהם
הילדים שחלו שכנים שלי הם היו מחוסנים אז למה צריך להתחסן אם במילה המחלה תגיע גם שאתה מחוסן ..
* הילדים שחלו   29/06/18 | 13:09
החלטות מקבלים על סמך מחקרים מדעיים רחבי היקף. לא סיפורים מהשכנים
* שכונה   29/06/18 | 23:17
16. חיסוני
והכתבה הזו לא שטיפת מוח? קודם שיפרסמו את הרכיבים בכל חיסון והמסוכנות שבכל רכיב(מאוד מעניין שכמעט בלתי אפשרי לקבל עלון עם פירוט החומרים שיש בחיסונים) יש גם מחלות שמזמן יצאו מהעולם ויש יותר סיכון מהחיסון מאשר המחלה עצמה, וכל זאת לא על דעתי הייתי בהרצאה של רופא מומחה שהרצה על נושא החיסונים.
* אבא   29/06/18 | 13:02
הייתה כתבה על זה בזמנו בטלוויזיה.
הייתה תוכנית או סדרה אמריקאית או בריטית על נושא הסכנות שבחיסונים ועל הקשר האפשרי בינם לבין אוטיזם.
* גם   29/06/18 | 19:38
אין קשר. סופי
* ודי להפצת שמועות   29/06/18 | 23:17
גוגל פשוט (באנגלית) וכל רכיבי החיסון מול עיניך, כולל מינון וריכוז
* הנסיך וויליאם   29/06/18 | 20:56
15. יש לכם את זה בפחות ממומן?
חיסון=סרטן וזה עובדתי! זה מועיל לסימפטום אחד בקושי ויוצר 200 מחלות אחרות
* משה   29/06/18 | 13:00
"עובדתי" - יש לך את זה ביותר שקר?
* בוב הרשה   29/06/18 | 21:48
אתה אפילו לא טועה
זאת ועוד - יש אפילו חיסונים שמונעים סרטן... (לאחרונה נחקר גם חיסון החצבת בהקשר הזה כמשהו שיכול למנוע פאקינג לוקמיה)
* אני   30/06/18 | 11:29
14. היא כל כך מטומטמת וראו את זה בסרטון
* כ   29/06/18 | 12:59
13. בניורק אין כניסה לגן,בית ספר ואפילו קיטנה,ללא אישור מהרופא לקבלתחיסונים
* חנה   29/06/18 | 12:57
12. כשמדברים בצורה ככ בוטה על אנשים שדעתם שונה
רק מסתמן שקיים צורך לתקשורת לתמוך במשרד הבריאות שלנו האזרחים אין מושג מה קורה בו מה שאומר שקיים אינטרס נוסף למעט אינטרס הבריאות
* רון   29/06/18 | 12:55
11. חיסונים
לדעתי יש לבקש פנרס חיסונים בכניסה לגנים ומשפחתונים.ילדים לא מחוסנים לא ידביקו ילדים אחרים על חשבונינו.הגאווה של הפוסטמה הזו היא תעודת עניות לכל אלו ששעה וחצי קראו משהו וכרגע הם מכהנים כיו׳ר משרד הבריאות או משהו....צורה לה ואסון לילדיה אמא כזו,בטוחה שהגאווה שלה לא נגמרת רק בנושא החיסונים...עדיף ילד מת משעלת?לאן הגענו...להיות יהירים על חשבון חיי הילדים...תהיי בעלת דעות בכיף,אבל אולי לא על חשבון הבריאות של ילדייך????
* אמא אחראית   29/06/18 | 12:51
10. כשהבן שלך ייפגע מחיסון, תדבר אחרת.
חיסונים זאת רולטה רוסית. אי אפשר לדעת איך הם ייפגעו, אם ייפגעו. לא לוקחת סיכונים על הילדים שלי אחרי שהבן שלי נפגע. וכן זה מחיסון, גם הרופא הודה שהוא רגיש לזה.
* נועה   29/06/18 | 12:37
והמנעות מחיסון זו לא רולטה רוסית? בשביל להחליט צריך מדענים
* ולא מישהו שגלש קצת ברשת   29/06/18 | 14:30
קשקשן. מה בדיוק קרה לו?
היה לו חום גבוה כמה ימים?
* מושמן   29/06/18 | 14:34
אתה חצוף ואידיוט.
קודם כל, נועה זה שם של בת. חוץ מזה שהיא מדברת על אוטיזם. כל הילדים (כמעט) מפתחים קצת חום אחרי חיסון. זה לא אומר שילד נפגע כתוצאה מחיסון. אתה כותב בצורה מזלזלת ומכוערת כאן להורים שילדיהם נפגעו מהחיסונים (אוטיזם). לפי החוסר אינטליגנציה רגשית (ובכלל) אתה אדם רע ושפל. טמטום ורשעות זה שילוב קטלני.
* שוב אתה?   29/06/18 | 19:35
אין קשר בין אוטיזם וחיסונים. סופי
* חפשו מקורות מדעיים. לא אתרי שמועות    29/06/18 | 23:19
אין קשר ביןן חיסונים ואוטיזם
חיפשו חיפשו חיפשו ולא מצאו. לא מתאמי וכמובן לא סיבתי. אין. קשר. כל מה שיש זה אפילו לא מחקר וגם הוא מזוייף (על 12 ילדים בלבד שגם לא כולם סיימו את המחקר).
* אני   30/06/18 | 11:31
צודקת!!! גם לי קרה אותו דבר.רק בריאות!!
* שרון   01/07/18 | 06:40
9. בוריס, לטיפולך !!!
* שימי   29/06/18 | 12:32
חייב לטפל בנושא
* נכון   29/06/18 | 15:30
נסחפתם, סכנה לציבור ?? איזו כותרת פחדנית. אנחנו, הציבור, הרבה יותר חכם מכם. תנו לנו לשפוט.
* מאקו   30/06/18 | 06:03
תקשיבו תפנימו ורק אז תגיבו. תרדו מהעצים
* יורם   30/06/18 | 12:34
בוריס תכנס את הצוות לפעולה
* ירין   29/06/18 | 15:31
בוריס לאן היא נעלמה 🧐🤔🤔
* הרשקו    29/06/18 | 16:02
מה אם היא צודקת וכל המתלהמים טועים ??
* יעל   30/06/18 | 10:33
בוריס מחוסן !!! 😷😷🤒🤒
* בר   29/06/18 | 16:18
רק אחרי חיסון
* להביא להורים???   01/07/18 | 20:02
בחורה להביא להורים
* קוקולוקו   29/06/18 | 22:11
מי זה בוריס? בכתבה לא הזכירו, בעלה? הרופא ? החיידק? הוירוס? השכן?
* שראל   29/06/18 | 22:38
נו באמת ...
* Иди, иди, кто тебя трясет   30/06/18 | 05:39
Idi, idi, kto tebya tryaset
* נו באמת   30/06/18 | 05:44
פוחדים מבחורה עם דעות שונות ? תתמודדו עם טיעונים בוגרים ולא של ילדים קטנים ....
* מטומטמים   30/06/18 | 06:35
8. יש נפגעי חיסון !!!שאין מאחוריהם תאגיד עשיר כמו יצרניות התרופות
ישראל המדינה היחידה בעולם שדוחפת כל כך הרבה חיסונים עד גיל שנה, יש הרבה שיקולים כלכליים שהם לא בהכרח טובת התינוקות / ילדים. ויש תינוקות שמיד לאחר חיסון חלו ושקעו באוטיזם. למה הציבור לא מוזהר מהסיכון, כדי שיוכל לקבל החלטה שקולה.
* דדי   29/06/18 | 12:29
שקרן
אין שום קשר בין חיסון לאוטיזם, זה הופרך כבר! די לשקר
* מושמו   29/06/18 | 14:34
צריך להתבייש !!!
למה אתה כותב לו כזאת תגובה מכוערת ??? סביר להניח שהוא מדבר מניסיון אישי כואב שלו. דרך אגב, מי הפריך את הקשר? חברות התרופות שמייצרות את החיסונים?
* אתה   29/06/18 | 19:31
מדענים, ורבים מהם, הפריכו את הקשר בין אוטיזם לחיסונים
* יתבייש מי שמפיץ שמועות מסוכנות ושקריות    29/06/18 | 23:20
7. איזה ידע יש לך בנושא?
קודם תפתח את ההשכלה שלך ותייצר דעה עצמית נאמנה במקום לגלם כבש וליפול לכל שקר תעשייתי. בעקבות נסיון העבר יש להטיל ספק בכל מה שמגיע מהמערכת הרפואית. תפתח ספר ימריונטה
* מי אתה דרור ?   29/06/18 | 12:19
6. טיפשה לחלוטין. כל סטודנט לתואר ראשון בביולוגיה מבין למה חובה לחסן..
* כל מילה בסלע!   29/06/18 | 12:16
5. קחו אחריות ותפצו משפחות שנפגעו
אין מה לעשות אנשים נפגעים מחיסונים הקימו קרן פיצויים לנפגעים, במקום לשלם למפיצי חיסונים. קחו אחריות ואולי הציבור ישקול לחסן כשידע שיש פיצוי כשהילד נפגע.
* רוקח   29/06/18 | 09:46
4. חשיבה עצמאית כבוד
כל הכבוד אושרה כל כך גאים בך! מקווה שכל המתחסנים יתחילו להשתמש בתאי המוח ברצינות. המצב היום עצוב. הרעלה ציבורית, דעות קדומות. רופאים חסרי ידע שפועלים לפי תקנון. זכות חופש הביטוי נלקחת פה בגלל פחד ואמונות ישנות.
* חוקרת   29/06/18 | 09:25
3. חיסונים
לכל הורה מגיעה הזכות להחליט לגבי ילדיהם ובריאותם. אבל כל ישראלי מצוי, אתה שופט ומוריד את הדעה של אחרים. הכתבות שלך הן בעצמן פיגוע, ובאמת חבל שנותנים לכל אדם קטן במה
* אמא   29/06/18 | 07:40
אני מקווה שלא יהיו לך ילדים אפעם...
* אני   29/06/18 | 09:37
אסור לך להרוג את הילדים שלך
צאי מהסרט שמותר לך להתעלל בבן אנוש כאוות נפשך רק בגלל שהפלצת אותו מהואגינה האומללה והטיפשה שלך. אסור לך להרביץ לילד שלך או להרעיב אותו, ואסור לך לסכן אותו במוות ובשיתוק.. פשוט אסור! אני רוצה שפעם הבאה שהילד שלך חוזר מהגן עם שריטה קטנה (לאיזה ילד זה לא קורה) תשכבי במיטה בלילה ותדמייני איך הטטנוס מתרבה לאט בגוף שלו ותוך כמה ימים הוא משותק לחלוטין ומביט בך בעיניים מאשימות
* לא תרצח   29/06/18 | 10:26
כמה בורות!!
כמה בורות!! טטנוס לא מתרבה בשריטה קטנה אלא רק במקום נטול חמצן. ואחר כך אתם מצפים שניקח אנשים כמוכם ברצינות.
* רויטל   29/06/18 | 16:29
תגובה דוחה.
יכולת לכתוב את הדברים (בחלקם נכונים) בצורה יותר מתורבתת. לפי השפה המגעילה, את/ה יצור תת רמה.
* זאת   29/06/18 | 18:57
לא
לכל הורה לא מגיעה הזכות לתת לילדיו למות ממחלות כפי שלא זכותם של הורים לשלוח ילדים לרוץ בכביש בגלל שהם חושבים שיש שוחד של חברות הרמזורים שהטו מחקרים לטובת חשיבה שרכב שפוגע ברכב יהרוג אותו, או למנוע מהם חלבונים ופחמימות, והאלכה רק בחסה, בגלל חשש לשוחד שביולוגים קיבלו כדי להסביר איך עובד גוף האדם. המנעות מחיסונים, למעט במקרים רפואיים מאוד חריגים, היא הזנחה והעמדת הילד בסיכון. וגם אם לא אכפת לנו מהילדים שלך - שליחת ילדים לא מחוסנים להסתובב בקרב אוכלוסיה היא פיגוע ביולוגי ופגיעה בסביבה.
* מחסן   29/06/18 | 12:23
חבל שנתנו במה לתגובה שלך
לצערי- אין מבחן לקבלת רישיון להורות. עדיין מאפשרים להורים לסכן את חיי ילדיהם באצטלה של חופש הפרט והביטוי. בושה. מערכת הרפואה והכלכלה צריכה להתמודד אחר כך עם ההשלכות של חוסר האחריות ההורית.
* אב ורופא   29/06/18 | 12:25
לא נכון
עם כל הכבוד, זכותך לקבוע עבור ילדייך מה שאת רוצה. אבל עם כל הכבוד לא כל דבר ניתן לויכוח או הבעת דעה. חיסונים מונעים בעיות מטורפות ואפילו מוות ולא רק מילדיך. דעה אישית היא לא חזות הכל ורצוי, ואף הכרחי, לחסום דעות מסוכנות. וכן, לא לחסן זה סופר מסוכן.
* אב   29/06/18 | 12:54
את טועה ומסכנת את כולם בגלל הטפשות שלך
מילא שאת מסכנת את ילדייך אבל ברגע שאת מסכנת את הילדים שלי את בבעיה אישית איתי ואז הסתבכת.
* לא   29/06/18 | 13:01
זכות שלה אך מה עם בריאות שאר הילדים ?
כן יש לה אתה הזכות להחליט לגבי ילדיה ובריאותם. אך ברגע שילדיה נכנסים לכיתות,מוסדות למינהם ובאים במגע עם ילדים אחרים ,זה כבר לא נתון לוויכוח בכלל . עם כל הכבוד ישנם הורים שמחסנים על מנת להגן על בריאות ילדיהם והאישה הזו פוגעת בזכותם לכך. הוא לא שופט אותה הוא מציג את עמדתו הסותרת לשלה ומציג טענות נכונות ומדעיות תוך כדי שהוא יודע שיש יתרונות וחסרונות בדבר. הוא אינו משפיל אותה ,הוא מראה שאין להיבהל מכל אדם המשתמש בשם מוסד מסויים לומר את העולה לרוחו מבלי לבדוק ולחקור את הנושא לעומק
* דודו   29/06/18 | 13:32
לא לכל הורה מגיע להחליט
נגיד שכל הורה יכול לעשות מה שהוא רוצה עם ילדיהם מבחינה בריאותית ולחסן או לא לחסן.הבעיה היא לא הבריאות של הילד היחיד הבעיה היא בריאות האנשים הרבים הסובבים אותו.אם הילד חלה במחלה שהוא לא חוסן נגדה הוא עלול להדביק המון אנשים שלא יכולים להתחסן או מערכות החיסון שלהן חלשות.תינוקות חולי סרטן אנשים מבוגרים וכו'.ההורים לא יכולים לקחת אחריות על בריאות כל אותם האנשים.ובנוסף מה יקרה אם כולנו נפסיק לחסן? אני לא רוצה לחשוב על כמות האנשים שיפגעו מכך ואף ישלמו בחייהם.בעזרת החיסונים הצליחה האנושות למגר המון מחלות מסוכנות מאוד ואני מפחד לחשוב מה יקרה אם נחזיר את הגלגל אחורה.כמובן שיש סיכונים לחיסונים וזה מקרים מאוד מצערים לאנשים שזה קורה להם אבל כמו שאנחנו נמשיך לנסוע ברכבים למרות הסטטיסטיקה המפחידה של תאונות דרכים והרוגים לדעתי עלינו להמשיך לחסן.
* בחור אחראי   29/06/18 | 13:45
2. האגרסיביות של האשה הישראלית זאת תופעה דוחה ביותר
הביטחון העצמי המופרז , הנטיה להתווכח גם על נושאים שהיא לא מבינה בהם כלום . להתווכח עם רופאים , עם מורים , עם מנהלים בעבודה , העיקר להתווכח , זאת דמות האשה הישראלית . אני לא סובל את זה , אשתי לא פחות חכמה והרבה יותר משכילה , היא צרפתיה ומתוקה . לא הייתי שורד שבוע עם אשה ישראלית .
* בקטריולוג   29/06/18 | 04:16
תגובתך דוחה
אנא חזור למערה
* גבר   29/06/18 | 09:41
לידיעתך
אתה מיזוגן ומתנשא, ובעיקר מזלזל, אתה אוהבת את הנשים שלך עדינות שבריריות וחסרות ביטחון. אין לי או לאף אחת מהנשים הישראליות צורך להתנצל על כך שאנחנו דורשות את מה שמגיע לנו.מאוד סביר להניח שעם גישה כזו אף אישה ישראלית הייתה מען ניינת בך שלא נאמר שורדת שבוע.
* שולה   29/06/18 | 12:55
רק תראה שהצרפתייה שלך מתקלחת אה?!
כיף לה שהיא עם שוביניסט קטן שיש לו גם ז*ן קטן. ואתה.. תמשיך לשכנע את עצמך שאתה גבר שבחרת בשייה קטנה שלא מתווכחת ולא ממרה את פיך. אגלה לך סוד, אתה לא.
* ושיערות שחי גם   29/06/18 | 13:03
אידיוט
* אתה מפחד מנשים? רוצה אותן כנועות? צייתניות?   29/06/18 | 13:12
שנאה עצמית זה הכי דוחה והרסני.
* שרון.   29/06/18 | 13:13
נכון
* מיכל   29/06/18 | 13:28
חיסונים
נשמע כמו אישה פודל ממושמעת, בדיוק מה שאתה צריך שלא תתווכח לא תבדוק ולא תפריע לשגרת החיים הרגועה והנוחה שלך ובטח שלא תבדוק או תאתגר את המציאות היום יומית.. אחר חקר האמת
* ישראלית   29/06/18 | 13:37
1. רשלנות
וכמו שנאמר -לא כל מהנדסת מספיק חכמה.מילא שהיא לא מחסנת את ילדיה. מי שם אותה מומחית לעניני רפואה ולשכנע אחרים? מדיניות של משרד החינוך כמו בארצות הברית: ילדים שלא יחוסנו לא ייכנסו לבית הספר.
* מלי   28/06/18 | 20:10
לצערי לא לחסן את הילדים שלך זה לא מילא...
יש לצערי הרבה אנשים עם מערכת חיסון מוחלשת, ילדים שלא ניתן לחסן אותם, או לחסן אותם במועד, ומצבים שבהם החיסון "לא נקלט" ואין מה לעשות... האנשים האחה מוגנים על ידי האנשים שכן מחוסנים - ולכן לא לחסן את הילדים שלך, לא רק פוגע בילדים שלך, אלא גם בסביבה שלהם
* אחות   29/06/18 | 13:05
חיסונים
במקום לתקוף אותה תנסי להוציא את הראש מהחול ובאמת לברר את היעילות של החיסונים האלה ע"י לשאול רופאים כמה חלו לאחרונה במחלה עם "חיסון" וגם איזה נזקים גרמו חיסונים לאנשים וגם עלון לצרכן עם רשימת הרכיבים בחיסונים תגלי שקשה מאוד לקבל תשובות
* אבא    29/06/18 | 13:32