דיבור ישיר
תגובות (87 תגובות ב-67 דיונים)
67. נרוב טריקים ופעלולים לשוניים,
אפשר כמעט להשתכנע שהכותב מאמין לעצמו, שגלצ אינם בשמאל הקיצוני(למעט 8 שעות נישה בשעות שפל).
* גל   28/04/16 | 00:17
66. תתבייש לך + מקווה מאוד שברורה לך הסתירה במשפט הראשון שלך
בעיקר אנשי השמאל בתקשורת מסרבים לעשות כן... אז אם תייגת אותם כשמאלנים למה אתה צריך לדעת מה הם הצביעו? ובלי קשר לאנקודטה הזו ההצעה שלך מחפירה ומזעזעת. אף אחד לא צריך לומר לך, לי או לאף אחד אחר למי הוא הצביע. תתבייש לך על כך שאתה מעלה בכלל הצעה כזו. כי מה השלב הבא? נבחר אותם לפי מה שהצביעו? מזיר לך משטרים אחרים? צודק.
* gיא   17/10/15 | 19:13
65. זה קל מאד לברר את זה - שכל עיתונאי יצהיר למי הצביע
איכשהו, בעיקר אנשי השמאל בתקשורת מסרבים לעשות כן, וזה אומר דרשני. חלק מהטענות של אביב נכונות אבל הוא קצת שוכח כל מיני אמצעי תקשורת כמו רוב הרדיו בערך, ושוכח את הירידה בכח הטלוויזיה והפגיעה בתקשורת הכתובה, שנשלטות על ידי השמאל, עדיין, במעבר לערוצים אחרים שהם ימניים יותר, ולמה? בדיוק מהסיבה הזו - נכון, אפשר להיות עיתונאי מעולה גם בלי קשר לדעה פוליטית, ויש כאלו, אבל הנטייה הפוליטית חלחלה למטה ובמשך העשור האחרון ההשפעה השלילית שלה על הרמה העיתונאית ניכר והציבור מצביע ברגליים.
* תומאש   17/10/15 | 13:41
64. התקשורת אשכנזית - כולל מי שכתב את הכתבה
תדליקו בבוקר את הטלוויזיה עד הלילה 90% מהמגישים ממוצא אשכנזי וזו עובדה! עכשיו תרשמו מה שאתם רוצים
* שם   16/10/15 | 09:06
אתה מקופח וממורמר
* הרציקובץ'   16/10/15 | 19:43
63. אילו הייתם ימניים כמו התקשורת של האויבים מצבנו היה מעולה
1 התקשורת שמאלנית נקודה. 2אילו התקשורת הייתה מגייסת למערכה כמו המוסלמית ו עולמים היינו מנצחים מזמן. 3רוב הכתבים אינם מבינים דבר והם שם בגלל קשרים בלבד ולא קישורים. פשוט מנותקים מהמציאות וחיים בבועה שתתפוצץ בקרוב מאוד. 4כמה חבל שאני צודק זה עולה ל
* עדיין מנותקים    16/10/15 | 08:48
62. אם אתה באמת עובר כל התגובות...
אביב לביא היקר, כל אחד בוחר איך הוא רוצה להתסכל על הדברים. כל ה"התקשורת הימנית שהזכרת" בצורה די "מפתיעה" אינה נמצאת במיינסטרים. ערוץ 20, מקור ראשון ודומיהם הם חלק קטן מאוד מהתקשורת וביחס לאמירתך שהציבור "בוחר" שלא לצרוך את ערוצי תקשורת אלו, תסתכל על כל ערוץ חדש שעולה לאויר ואיך באופן מפתיע הוא לא עובר את הרייטינג של הערוצים הגדולים וזה מהסיבה הפשוטה שאנשים מטבעם (בד"כ) לא אוהבים שינויים! בנוגע לעיתון הארץ - לומר שהוא הגוף השמאלי המובהק היחידי בתקשורת זה לבחור להיות עיוור. מה עם ידיעות אחרונות שההתעסקות היחידה שלו בכל יום ויום זה להיכנס בנתניהו ולנסות לפגוע בו בכל דרך אפשרית (להזכיר - גוף תקשורתי ולא מפלגות אופוזיציה, שמנסה להפיל ראש ממשלה מכהן!). לקינוח קח דוגמה מהתקשורת ה"לא שמאלנית" שלך: נהג מונית (רק) מנטרל מחבל שהרגע דקר אנשים במטרה להרוג(!!!) וחיפש לפגוע בנוספים מרואיין בערוץ 2 ומה שמעניין את הכתב של הגוף ה"לא שמאלני" שציינת הוא "למה יש לך אלה במונית?" ואני שואל אותך מר אביב לביא היקר, האם לשאלה הזו אין תשובה ברורה וחד משמעית בימים מתוחים אלו? כמו שהתחלתי את תגובתי, אתה יכול לבחור איך להסתכל על הדברים ואני יכול לבחור איך להסתכל עליהם - הבחירה שלי היא לשים אותך בדיוק במקום שאתה טוען שלא קיים - כחלק מתקשורת שברובה שמאלנית או נוטה לשמאל!
* לא מה שחשוב   16/10/15 | 08:08
61. הבעיה עם ימניים - זה ההבנה העמוקה של דמוקרטיה וזכויות פרט.
1. הימין בשילטון ועל כן התקשורת מבקרת את שילטון הימין. ככה זה!!!!! לא קשור לדעתם הפוליטית של הכתבים. 2. ״שנאת ערבים״, או בשמה המקצועי- גזענות - היא מחלת נפש (!) שלוקים בה ימנים משני הצדדים (יהודים וערבים) והם אפילו מגלים את אותם סימפטומים. 3. עיתונות מצריכה רהיטות ואינטליגנציה - כנראה דבר שלא עולה בקנה אחד עם ימנים (ראו מקרה ינון מגל- קשה להאמין שהבנאדם נשא משרה בכירה כעורך ראשי) 4. כבר אין ימין בישראל , נותר רק ימין קיצוני והגוש הזה הולך וגדל- לצערי יש יותר סיכוי להפצת בערות מאשר נאורות. 5. אנשים הם אנשים הם אנשים - אם לרגע נפסיק להתעסק בסימפטומים אלא במקור, אבל באמת ( הסתה ערבית, עוני, תקווה) אולי נצליח להקטין את מעגל המשתתפים באלימות 6. ביבי הימני הצהיר מעל כל במה אפשרית שרק הוא יכול לביטחון . אם הכוונה לטיפול בסימפטומים ביד חזקה כדי שההמון הימני יהיה מרוצה - אז הבה נקרא לילד בשמו- אתם רוצים נקמה. לא סיקור הוגן ולא ביטחון. 7. התקשורת היא לא שמאלנית- היא פשוט אינטליגנטית - אולי להמון הימני אפשר למכור פעולות נקמה כפיתרון. ( איך משהו מציע עונש מוות כהרתאה למשהו מיוצא לפיגוע התאבדות???) התקשורת מבקרת את פעילות השילטון- והשלטון הימין ימין שלנו פשוט לא בכיוון של פיתרון אלא עוד התלקחויות - כי זה טוב לימנים בקלפי!
* אחת העם   16/10/15 | 07:56
60. צודק
100%
* ניר   16/10/15 | 02:42
59. מ נ ו ת ק
אתה פשוט מנותק למה בערוץ 10 אין אף פרשן ימני?
* אילן   15/10/15 | 22:11
צבי יחזקאלי למשל - ימני משיחי כבר
וחוץ מזה... תעבור לערוץ 22 או לערוץ 20.
* אילן המנותק....   16/10/15 | 07:33
58. אני צופה מושבעת של ערוץ 20!
לפי ההתרסות מבינים שהכתב שמאלן והכתבה סופר שמאלנית מה שמוכיח שמקו זה אתר שמאלן דלוקס
* לילה   15/10/15 | 22:02
לילה גם אני צופה הדוקה של הערוץ
* אני    15/10/15 | 23:00
מסכנות...
* ר   16/10/15 | 07:00
57. התקשורת לא שמאלנית
היא ימנית פלסטינית
* שמואל   15/10/15 | 21:44
56. כשהתקשורת לא תהיה שמאלנית אנחנו נחוש בכך.
בינתיים מספיק לנו לראות את הבמה שהיא מעמידה כמעט לכל רוצח ערבי ו/או משפחתו המסכנה ולהבין איפה באמת היא נמצאת. הכותב יכול לשכנע את עצמו שהתקשורת מוצפת בכתבים ובאתרים ימניים אבל הציבור יודע איפה באמת היא נמצאת ובהתאם לכך מתייחס ויתייחס לדובריה השונים.
* גרי קורן   15/10/15 | 21:32
55. כשהתקשורת לא תהיה שמאלנית אנחנו נחוש בכך.
בינתיים מספיק לנו לראות את הבמה שהיא מעמידה כמעט לכל רוצח ערבי ו/או משפחתו המסכנה ולהבין איפה באמת היא נמצאת. הכותב יכול לשכנע את עצמו שהתקשורת מוצפת בכתבים ובאתרים ימניים אבל הציבור יודע איפה באמת היא נמצאת ובהתאם לכך מתייחס ויתייחס לדובריה השונים.
* גרי קורן   15/10/15 | 21:32
54. חזק אביב הצלחת להדליק פה את כל הימניים ההזויים
אבל אל תבנה על זה. הם אף פעם לא יתנו לעובדות לבלבל אותם... ויש לי עוד דוגמה טובה. ל 0404 יש 300 אלף לייקים ולמאקו יוצר מ 600 אלף.... עובדות רבותי עובדות
* נועם   15/10/15 | 21:09
לכן ביבי לקח בהליכה את הבחירות! עובדות רבותיי..
* ימנית גאה   15/10/15 | 23:26
הוא לקח קולות מהימין בלבד... מבנט וליברמן
* ר   16/10/15 | 07:01
53. עוד שמאלני שמדבר
גם מקו הוא אתר שמאל קיצוני
* מוטי   15/10/15 | 20:10
52. קול העם נשמע ונראה היטב- פרט מלעיוורונכם וחירשותכם
* אחד העם   15/10/15 | 20:09
51. מיתוס? עוד עיתונאי מנותק!
* ישראלי   15/10/15 | 20:07
50. התיקשורת שמאלנית סופר שמאלנית מגעילה ניבזית ומסריחה ראש הממשלה
נואם ומסביר לעם ולעולם מי הוא אויב אמיתי ומוכיח זאת אז התיקשורת סוגרת בבת אחת ועוברת לפירסומות !!!!!!מגעילים ניבזיים
* אשר משה רמת--גן   15/10/15 | 19:55
כן.., העם צריך רק את ביבי שיסביר לו מי אויב...
* ר   16/10/15 | 07:02
49. 7- שאפו!!! כל הכבוד, כתבת דברים נכונים ביותר!!!
* רוב העם ימין- תקשורת- שמאל   15/10/15 | 19:10
48. היתם צריכים לשים תמונת מחזור של כל חדשות 2 השמאלנים ולהקיף לנו את סגל ורוני..מרוב שהם מיעוט קטן קטן
* מימי   15/10/15 | 19:06
47. הכתבה מחוסרת כמה עובדות ממש מרכזיות
ראשית, לערוץ 20 אין אישור לשדר חדשות. אם היה, אני בטוח שהיו צופים בו יותר. שנית, והכי חשוב, בדיקת הרייטינג בישראל הוא בדיחה ממש עצובה. אין שום קשר בין המציאות לבין אחוז הרייטינג שמוצג. ובשורה התחתונה אביב היקר, התקשורת ממש שמאלנית ונוטה תמיד לטובת הפלסטינאים ותמיד מחפשת כמה אנחנו לא בסדר. תמשיך בדרך העיוורת שלך, ואנחנו נמשיך לראות את המציאות כמו שהיא.
* פניה חדה שמאלה   15/10/15 | 19:02
46. 0404
0404
* ...   15/10/15 | 19:01
45. כל הכבוד אביב
כתבה אינטיליגנטית ומענינת. חשוב להזכיר את הפחד של הטוקבקיסט השמאלני להשמיע את דברו ברשת (ויש הרבה כאלה ) , כי הוא מקבל צרור קללות ואיומים....
* רוני   15/10/15 | 19:00
44. ממה אתם מתפלאים? שרץ ממרץ חייב לשקר
* דניאל   15/10/15 | 18:52
43. התקשורת לא שמולנית ,הם אוייב !
* לקרוא לילד בשמו   15/10/15 | 18:52
אז למה אתה באתר הזה בכלל?
* רק תוהה   15/10/15 | 19:07
42. השוואה מפגרת-לערוץ 20 אין חדשות
וגם בעידן פלוס הם לא מופיעים עדיין.ורוב הצפיות של ערוץ 20 זה דרך האינטרנט וזה לא נספר ברייטינג.
* ישראל   15/10/15 | 18:51
41. התקשור לא שמאלנית !!!
היא שמאלנית קיצונית אנטישמית שונאת מתנחלים.
* גדי   15/10/15 | 18:30
לא לתמוך בביבי לא עושה אף אחד אנטישמי
וזה שאנשים כמוך משתמשים במילה הזאת לכל דבר הופך אותה לחסרת משמעות - שזאת הסיבה שהאנטישמיות משגשגת
* עוד אחד   15/10/15 | 19:09
40. ערוץ 20
לערוץ 20 אין רייטינג כי אנשים התרגלו כבר שיש שני ערוצי חדשות והם עשר ושתיים ולמרות שהם לא אוהבים אותם הם התרגלו אז הם לא ישנו וגם בגלל שלערוץ עשרים אין תוכניות ריאלטי והוא בנוסף גם מסורתי-דתי
* אנונימי   15/10/15 | 18:27
39. שכחת לציין שלערוץ 20 אסור לשדר חדשות
* מחכים לחדשות בערוץ 20   15/10/15 | 18:27
38. כתבה מאוד לא נכונה
1. בשנים האחרונות הוקמו אתרי אינטרנט ימניים רבים שמקבלים רייטינג עצום 2. ישראל היום הוא העיתון הנפוץ במדינה 3. ערוץ 20 לא משדר חדשות, אחרת היה מקבל רייטינג גבוה 4. עיתון הארץ נמצא בצניחה במכירות 5. ערוץ 2 מקבל רייטינג עצום בגלל שעשועונים ובאופן טבעי אנשים התרגלו לצפות בו
* ירון   15/10/15 | 18:25
נכון, צודק!!!
* מימי   15/10/15 | 19:07
37. טוב ששמתם תמונות של סגל ודניאל
משום מה לאחרונה אני מרגישה שינוי בדיעות של השניים לא יודעת אולי מישהו רמז להם משהו
* ערוץ 2 שמאלנים   15/10/15 | 18:20
בחיי שגם אני
* גמאני   15/10/15 | 20:11
36. תשמע אתה צבוע
אולי שוב, נעבור על ה"כתבים" הימנים של כלי תקשורת המיינסטים: עמית סגל,צבי יחזקאלי. אני אפילו מוכן להכניס את רוני דניאל למרות שהוא לא ימני(בודאות, מצביע עבודה), אולי יועז הנדל בידיעות אחרונות. וכאן לצערי הרשימה מסתיימת. עכשיו נבדוק מי הכתבים השמאלנים הבכירים(את מי שלא הכנסתי ,סליחה מראש): יונית לוי,אמנון אברמוביץ,ערד ניר,רביב דרוקר,אלון בן דוד,נחום ברנע,פלוצקר,רינה מצליח,דנה וויס,אושרת קוטלר,ירון לונדון,גדי סוקניק,יעל דן,אילנה דיין,רינו צרור,רזי ברקאי ,רקן נוייבך וכו' 'כו'. עכשיו אתה באמת הולך לטעון את הטענה הזאת?כמה צבוע אתה יכול להיות?ערוץ 20 הוא ערוץ חדש שפועל בקושי שנה וחצי, להזכירך ערוץ 10 עדיין לא התרומם למרות שהוא כבר שנים באויר. אבל אל דאגה אתם בכיוון הנכון. עוד כמה שנים של צביעות,סיקור מגמתי והתממות וערוץ 20 (או ערוץ ימני אחר שיפתח) יסחפו את העם ואתם תשארו עם כמה שכונות בגוש דן.
* emc   15/10/15 | 18:11
כמה צביעות? מנותקים מרוב העם!
* רונית   15/10/15 | 20:14
35. הרבה חוסר דיוק
אמנם הרבה מהכתוב כתוב לעיניין אבל יש כאן הרבה אי דיוקים א.לערוץ 20 אין את התקציב של ערוץ 2 או 10,ואגב אל אף האג'נדה הימנית שלו בתוכניותיו מוצגות דעוץ של אנשי שמאל מובהקים כגון ארי שמאי ב.הנרטיב הערבי לסכסוך(וכן, אני מאמינה שבבסיסו ערבי לא יקבל את הקיום של מדינה יהודית) מוצג מספיק בכלי התקשורת ובימים האחרונים ראיתי הרבה מאוד חברי כנסת וראשי ערים ערבים מתראיינים, אז כן, כשנבחר ציבור ערבי לא מצליח לגנות תקיפת אזרחים ברחובות אז אולי יש גם בעיה בציבור שבחר בו ג.בתור ימנית שרוב הקולגות שלה ממזרח ירושלים, רובם אם לא כולם מקבלים כמוני או יותר ממני ורוב בעיות התברואה בשכונותיהם נובעות מהעובדה שהם לא משלמים ארנונה(כאן גם אשמה העירייה) .
* חיה   15/10/15 | 18:02
34. ערוץ 2וערוץ 10חיים על פי רייטיינג
* יהודיה    15/10/15 | 17:57
33. תודה
אחלה רעיון הבאת
* סוףסוף   15/10/15 | 17:57
32. ערוץ 20
אביב לביא תהיה הגון ערוץ 20 מקבל תקציב נמוךפי 10 מהתקציב של ערוץ 2 ו10 והם גם מקבלים קנסות בניגוד ל10 שרק מקבל מחיקת חובות וזה חוכמה קטנה מאוד להשוות בין ערוץ כזה לערוץ 2 שאגב הוא כלי תקשורת שמאלני גם הוא למרות עמית סגל הדתי מחמד שלכם
* יוחאי   15/10/15 | 17:55
31. בערוץ 2 ו-10 יש מחבלים תקשורתיים לרוב.
ערוץ20 לא יצליח בגלל שהוא איכותי מדי בשביל ציבור הריאליטי והששועונים הזולים. חוץ מזה הפטריוטים זו תכנית לפנתיאון.
* שדה   15/10/15 | 17:55
30. ערוץ 20
אני חושב שערוץ 20 עדיין בשלבים ראשוניים והוא ימשיך לטפס למעלה.
* יגאל מכלוף   15/10/15 | 17:50
29. אני לא רואה חדשות 2 מזמן כנ"ל לגבי ערוץ 10
* zohar   15/10/15 | 17:48
גם אני הפסקתי
* זיו   15/10/15 | 20:16
28. התקשורת ימנית, ולפעמים פאשיסטית ממש
* מנחם   15/10/15 | 17:34
27. הסיבה שאני לא עובר לערוץ 20 כי חסר שם מקצוענות
אבל ברור לכולם שהתקשורת היא שמאלנית.אם כי מקצוענית.
* מני   15/10/15 | 17:33
26. אביב אתה חלש תשתפר,,,
* ארכימדס   15/10/15 | 17:28
25. אין על ערוץ 20!!
בקרוב יהיה רייטינג
* יניב   15/10/15 | 17:20
24. חד משמעי כן שמאל גמור
חוץ מקומי שהוא אוביקטיבי למה אתם שואלים?בגלל שלערוץ 2 יש תוכניות באמת טובות רק בגלל זה אנשים רואים ערוץ 2
* בני   15/10/15 | 17:18
23. יייייי
תוריד תכתבה
* אאאאא   15/10/15 | 17:15
22. עם תקשורת שמאלנית כמו שלכם לא צריך אויבים!
כל ישראלי יודע שהתקשורת הישראלית היא סוג של הלקאה עצמית.
* כל הזמן משדרים פחד ופאניקה.    15/10/15 | 17:14
ואף יותר מכך
* אחת   15/10/15 | 20:17
21. הכחשה עצמית במיטבה
* Martin   15/10/15 | 17:13
20. נראה לי שהכותב קצת מנותק ממה שקורה
בכלי בתקשורת. את השמאלניות בכלי התקשורת א"א לפספס. כל תושב יו"ש נקרא "מתנחל", לכל שר או ח"כ ימני המרואיין בתקשורת בקושי נותנים לדבר ומתקיפים אותם ללא הרף, כל הפגנה נגד המחבלים מוגדרת ישר כ"הפגנת פעילי ימין" גם אם רוב המפגינים כלל לא כאלה, ויש עוד דוגמאות למכבירץ לא צריך להתאמץ הרבה ולראות לאן נוטים רוב כלי התקשורת שבוודאי לא מביאה תמיד סיקור אוביקטיבי וניטרלי ולרוב מערבים השדרנים והכתבים את דעותיהם האישיות בכל סיקור.
* יעקב   15/10/15 | 17:12
כן - כמו ההפגנות שמצלמים 2 וחצי פעילים וכותבים הפגנה קטנה ליד כיכר המדינה
בעוד מאות אלפי אנשים באים מכל רחבי הארץ- תמיד הם יצלמו ויגידו שקרים!!!!! דיי לא מאמינים לכם כבר!!
* אתם ש מ א ל נ י ם!!!   15/10/15 | 19:14
ברור- מגמתיים ומניפולטיבים!!!
* לביא   15/10/15 | 20:18
19. כתבה מטומטמת!!
גמלי אין כבלים ואם הייתה לי אפשרות אחרת מזמן הייתי מחרימה את כל הערותים האלה!!! שמאלנים ברבאק ועל כך אין עוררין!!
* אני   15/10/15 | 17:11
18. כתבה מעולה!! צודק לגמרי
* ליהי   15/10/15 | 17:09