החדשות
תגובות (60 תגובות ב-40 דיונים)
40. ליאת 14
כל הכבוד לך נכון ובדוק ידעת שהן מקבלות כל שנה בדיקות רפואיות עוקפות בשווי של 1300 שח לא לוותר לחצוף הזה שעומד בראשן מרוויחות הון עתק ואיכפת להן רק מעצמן חד וחלק צריכים למנות מפקחים שיפקחו על העבודה הלקוייה במשרדים אלה
* לי   13/11/10 | 21:39
39. ל 22
חסר לנו עוד כמה מטומטמות כמוך לכי בחזרה לבית ספר אולי תלמדי מהי מצוקת אנוש ואיך אפשר לעזור
* לינה   13/11/10 | 21:31
38. ממשלה
תתחילו לדאוג לאנשים מסכנים וקשי יום המדינה יורדת לתימהון בושה וחרפה לממשלת ישראל החלו בלעשות סדר בעינינים בכל התחומים באופן מידי
* לורי   13/11/10 | 21:24
37. משרד הרווחה לעובדים בלבד
חד וחלק אשמה של משרד הרווחה וזה שעומד בראשו פשוט ביזיון אי אכפתיות לא נתפס אתם א ש מ י ם לא יעזור יותר מדי טעויות שחוזרות על עצמן עובדות יקרות אל תשכחו מחר בבוקר לשבת על כוס קפה ופיטפוטים וכמובן כמובן נא לא לשכוח לכתוב ולשלוח המון מיילים עם הרבה בדיחות להנעים את היום נכון וגם לאכול טוב
* הודיה   13/11/10 | 21:19
36. הרווחה
שר הרווחה המתנשא ,מה אתה מבין? הרווחה לא צריכה רק לטפל בהשגת מועדונית לילדים המסכנים, אלא היו צריכים לטפל באימא הם ידעו שהיא במצכ דכאוני אבל כמי שמכיר את משרד הרווחה מעל ל30 שנה אני מאשים את משרד הרווחה ולמה? כי פקידות הרווחה מתנהגות למטופלים בהתנשאות ואוי וובוי למטופל שיעיז לחלוק על עובדת סוציאלית הוא מיד מפסיק להיות מטופל ברווחה והם עצמם הופכות להיות שופטות ומרחיקות את המטופל לזמן ארוך , משרדי הרווחה במדינה הפכו למקום מאוס וההתנשאות של העובדים הסוצלים הפכה לבלתי נסב לת ,איך אתם ובראשכם השר הרווחה המבולבל מעיזים להפיל את האשמה על האם המסכנה תתבישו לכם מנהלות משרדי הרווחה ובראשם השר המבולבל שלא מבין כלום על מצב העניים בארץ
* שמואל   13/11/10 | 13:57
35. אני רק טיפת זרע שמושפעת מהמיתרכש בסביבה
* דוגמה אישית   13/11/10 | 10:44
34. אז צריך להאשים את משרד הרווחה אם עוד לא עשו זאת!
כן, בין היתר חוסר טיפול טוב של משרד הרווחה (שבדרך כלל פירושו חוסר טיפול) גם מביא להרגשת חוסר עונים ויכול להביא אישה במצוקה לשיגעון גם עד כדי לעשות את הבלתי נחשב! אז כן, אני בעד שיצרפו את משרד הרווחה בכתב האישום ברצח הילדות! חבל שאין לאב כיסף (אני רואה שכולם שם מיוצגים ע"י עורכי דין ציבוריים) כדי לתבוע את משרד הרווחה ברשלנות שגרמה למוות של שני בנותיו וגם למאסר של אישתו! (גם אותה הוא איבד)
* אזרחית   13/11/10 | 10:16
33. לדנה
מה שהרווחה יודעת לומר לציבור הלקוחות שלה זה ללכת להדרכת הורים. שאת מבקשת ללכת עם הילדים למרכז קשר שזה מקום שהילדים פוגשים את הבן זוג מחשש שקיים, קשה מאד להגיע למעמד כזה כי הן טוענות שהמרכז עמוס. אני אישית עד שלא שכרתי עורך דין לא קבלתי. האומנם זה לא מוזר? הילדים שלי צריכים לסבול שהאב לא יציב? לסיכום העו"ס והפקידת סעד בעירי לא מקצועיות מספיק. אני אישית רבתי עם הפקידת סעד שלי היא רשמה לי תזכיר שיקרי לחלוטין והצלחתי להוכיח לבית המשפט שכל השנים האלה אני תפקדי כאם טובה, דרך מסמכים שהבאתי ממסגרות חינוכיות וגורמים מטפלים שאני לקחתי את הילדים שלי ואני המעורבת בחייהם, ואז פקידת הסעד שלי אומרת לי טעיתי מה אני אעשה? אך את דנה כפקידת סעד' מקבלת את זה???????? מחלקת הרווחה לא עונה כמעט לטלפונים מנהלת הרווחה לא חזרה אליי רק אחרי שהייתי נודניקית ואיימתי להפוך את המשרד שלהם. לפחות תיהיהי ריאלית?????
* ענת   13/11/10 | 10:03
32. מה השר הזה מבלבל את המוח?
מה הוא מבלבל את המוח? אם היה לאישה הנילזת הזאת עבר פסיכאטרי, אך הרווחה השאירה את הבנות אצלה? אך הרווחה לא הפיקה את הלקח מהרצח של הילדים של לילך שם טוב שגם שם הבעל הוא עם עבר פסיכאטרי? ועוד במיוחד שברווחה ידעו שהיא בדכאון זה היה צריך להדליק נורה אדומה במערכת!!!
* ענת   13/11/10 | 09:46
31. יש גבול, עד כמה אפשר להאשים את משרדי הרווחה?
* ש.ג   13/11/10 | 09:41
למספר 31
יש על מה להאשים את הרווחה.שיהיו יותר מקצועיות.אדם שיש לו עבר פסיכאטרי- צריך לשים עליו יותר דגש כי הוא יותר מסוכן לציבור מאשר אדם נורמלי לחלוטין. כי יש להם את הקריזות. רק שאני יכולה לקוות זה שהרווחה תתעורר מהתרדמת על מנת שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם. הרווחה כרגע מנסה להתנער מהאחריות שהם לקחו שהם השאירו לאישה הנזלית הזו את גידולן של הבנות.
* ענת   13/11/10 | 11:39
30. בוז'י אל תחביא את הלכלוך מתחת לשטיח הרווחה אשמה בכלכל
תתחילו לבדוק מה הם עושים במשרד כל היום, במקום לטפל באנשים במצוקה הם יושבות במשרד שותות קפה ומרכלות עם הקולגות שלהם, תעשו לעובדים שם ביקורי פתע,
* ליאור   13/11/10 | 09:35
29. לבוזי הפטפטן
אם היו לאמא המטורללת הזו בעיות כלכליות,מה היא חשבה לעצמה,שברגע שהיא תירצח את שני בנותייה ,אז בעיותיה הכלכליות ייפתרו????????????????????האשמה עלייך בילבד,תתפטר.....יותר מדי מיקרים קורים....
* ורד   13/11/10 | 09:28
28. קורסות תחת הנטל? שיסננו פניות
ויתעסקו במה שבאמת חשוב. לצערי המדינה = מערכת המשפט והרווחה, מטפלים בשטויות ומבזבזים זמן יקר במקום לשים לב לאמת ולטפל במה שצריך
* אחת שנפגעת   13/11/10 | 09:25
27. השר הרצוג צודק
אי אפשר כמו איזה פזמון חוזר להגדיר כל טרגדיה כאחריות של משרד הרווחה .מדוע האב לא אמר במשך שנים לרשויות שאשתו מסוכנת לבנות? מדוע הוא , שגר איתה וחי איתה במשך שנים, לא חשד בכך, אלא שלח אותן יום או יומיים קודם לטיול, כשהאם משמשת כמלוות טיולים ? למה אז הוא לא נזעק ?כל אחד נהיה מומחה להורות ותורם מדעותיו . לפעמים לא ניתן לצערי למנוע טרגדיות ! הרי אם אנשי הרווחה היו חושדים שהיא מסוכנת לבנות הם היו ממליצים להוציאן מהבית ( ואז היינו רואים את תגובת האבא ) .
* מיטל   13/11/10 | 09:12
26. אנשי משרד הרווחה אשמים הם צרכים לתת את הדין!!!
לא יעלה על הדעת שאנשי הרווחה לא הרגישו שיש צורך להרחיק את הילדים מהאמא הרוצחת. צריך להיות עיוור בכל מובנים כדי לא לראות שיש אישה רוצחת מסתובבת חופשי ומגדלת שתיי בנות. על אנשי הרווחה לתת את הדין ולשאת בתוצאות.
* קדיש - מן   13/11/10 | 09:03
25. העובדות הסוציאליות לא חייבות לכם כלום
מי שרוצה למות שימות מי שרוצה לחיות שיחיה ,אנו לא יכולות לתפוס כל אחד ואחת בכוח ולהכריח אותו לעשות דברים בניגוד לרצונו
* עדנה   13/11/10 | 07:51
למספר 25
נכון העובדות הסוציאליות לא חייבות לנו כלום כהורים אבל הן אחראיות לילדים הקטנים שלא יודעים להתגונן מפני סכנות שכאלה!!! כמו שהפקידת סעד שלי אומרת לי אני לצידך. אל תיהיהי לצידי תהיהי לצד הילדים שלי.נקודה!!!
* ענת   13/11/10 | 11:41
24. טעות ורמאות אתה הממשלה וממשלות קודמות אשמים בדין
על המשכורות רעב של עובדי הרווחה- לא נשכח לכם על החיסרון בעובדי רווחה - לא נסלח לכם על גניבת כספיהם של ניצולי השואה- לא נסלח לכם לכו לעזעזל כנופיית חמסני הכסף מצקצקים בשפתיים והידיים תחובים עמוק בקופה הציבורית העוול והגזל זועקים לשמיים
* יהושע קוצינסקי   13/11/10 | 07:45
23. הישרדות ...זה שם המשחק במדינה הזאת
* מתת ...מתת   13/11/10 | 07:41
22. ס ל י ח ה - האמא אשמה ולא אף אחד אחר
* מי שקופץ מבניין-יאשימו את הקבלן ?   13/11/10 | 07:39
21. מה שקורה ברווחה זו רשלנות פושעת
ויש עלייך בוגי לתת הדין על כך הכל על מדינה טובה יותר ועוד באתר של הכהנים שב גוגל
* מיכאל הכהן   13/11/10 | 04:50
20. למגיבה ליאת
* יכול להיות שאת במצוקה   13/11/10 | 03:00
19. העובדות קורסות תחת הנטל? הממשלה אשמה !!!
* הכל מתחיל ונגמר בתקציב.גם האם קורבן, תתבייש לך   13/11/10 | 01:17
18. בוז'י תתפטר!!אתה האשם היחידי!!!
נותן תשובות מתחמקות וטפשיות כל כך ועוד בפריים טיים!!תתבייש!!הלוואי והמשפחה שלך גם תהיה במצוקה ואז נראה איך תגיב!! המשרד הזה לא זמין ,לא פעיל ולא נעליים.!! לסגור את הדבר הזה שגם ככה לא עושה כלום! רצח אחרי רצח ולא משנים כלום!!
* ליאתג   13/11/10 | 01:01
17. צריך להעיף לכל הרוחות את בוז'י ולסגור את משרד הרווחה!!
מנסיון - המשרד הזה לא עובד. לא עונים לטלפונים עובדים 3 שעות בשבוע.ולא עוזרים בכלום!!! מחכים שאנשים ימותו פשוט!!!!! להלן הצעות ייעול : 1.להחליף את בוז'י הזה כמה שיותר מהר!!! 2.להעלות משכורות לעובדות הסוציאליות שאולי יזיזו את התחת שלהם! 3.שהמשרד יעבוד משרה מלאה! 4.שיתחילו לענות לטלפונים או לפחות יחזרו לאנשים במצוקה שמשאירים הודעות במשיבונים שלהם!!!
* ליאת   13/11/10 | 00:58
16. במקרה הזה היה צריך להרחיק את האם מהילדות - ועוד בגיל צעיר;
ולא ניתן להסתמך על אדם שלוקה בנפשו במיוחד שמדובר בהורה שאחראי לגידול ילדים - ולצפות שיום מין הימים המצב הכלכלי ישתנה וכן תפקודה של האם - הרי מדובר באם שלוקה במחלה נפשית - שאינה נובעת אך ורק מלחצים חיצונים.
* ת   13/11/10 | 00:37
את רופאה שקבעת שיש כאן מחלה נפשית?
האם סבלה מדיכאונות והייתה באשפוז יום, זו לא מחלה נפשית, זה משהו שהרבה אנשים מסביבך סובלים ממנו . איזה שטות זה לומר שבגלל מצב נפשי של דיכאון או בגלל מצוקה כלכלית צריך לקחת מהורים את ילדיהם. האמא ירדה מהפסים, זה משהו מטורף ולא צפוי ובבקשה להאשים רק את האמא ואולי את האבא שהשאיר אותה עם הבנות.
* נאוה   13/11/10 | 03:25
15. החיים השתנו...לחצ,עבודה,תחרותיות למי יש יותר, חוגים
כמה חוגים יש לכל ילד, איזה ג'יפ קניתי לאישתי, בגדים וכמה הצגות הילד ילך בחנוכה, אני מתפוצצת, כמה הצגות???? מה כבר לא מספיקה הצגה אחת???הריי ההורים עובדים כ"כ קשה, הם לא רואים אחד את השני, שעות נוספות עוד ועוד ולחץ..זה ממש לא בסדר...אני אישית מאוכזבתמהחיים האלה ומהקידמה הזאת...אין ברירה אבל זה לא שווה!
* ליאת   13/11/10 | 00:04
14. יש עוד משפחות במצוקה..בבקשת תעזרו להם עובדי רווחה
הרי למדתם , יש לכם משרד, אוטו, תכשיטים על הידיים, גוונים בשיער...קצת חום, ביקורי בית, תעסוקה לנשים לפחות לחצי יום , עזרה לילדות בשיעורים, חוגים , יש אנשים שזקוקים לזה...לא רק אמהות חד הוריות שמקבלות הנחות, גם מעבר לזה.
* ליאת   13/11/10 | 00:01
את חיה בסרט
אחת הסיבות שלא הלכתי ללמוד עבודה סוציולוגית היא בגלל התנאים והשכר , פשוט מאוד לא משלמים !! שום תכשיטים ובמקרה הטוב אוטו אחד !!
* אני   13/11/10 | 09:03
13. אמא היא העמוד שמחזיק את כל הבית ושהאמא לא בסדר...
* ליאת   12/11/10 | 23:59
12. אני ממש מבקשת שתפרסמו...בבקשה.אני אותה אחת
אני יודעת שזה לא בסדר, אבל אני פשוט משתגעגת, עוד מקרה ועוד מקרה...מה הן עושות כל היום במשרד???? ולהגיד שזה כמו פיגוע???איך??? אז שלא יעבדו, לא צריך אותם, פיגוע אי אפשר לעצור...אבל גם פיגועים מנסים לעצור ותודה לאל שאפשר...תנסו..תעשו בדק בית כל חודש..תנו לבנות הקטנות לצייר..כואב לי הלב על הימים והלילות שהמשפחה הזאת עברה.
* ליאת   12/11/10 | 23:58
"רצח במשפחה נמנע היום בכפר סבא עקב הוצאת הילדים מחזקת הוריהם" נשמע לך הגיוני?
כאשר פיגוע נמנע את מדווחת על כך בתקשורת, וזה בעיקר בגלל שפיגוע הוא דבר שיש לו תכנון מוקדם, הכנות, שותפים וארגון שעומד מאחוריו. איך בדיוק אפשר לדעת מתי נמנע רצח בתוך המשפחה? איך ניתן לוודא שילדים שהוצאו מחזקת הוריהם היו נרצחים אילולא כן? או שילדיה של אם ניצלו מרצח בעקבות אישפוז? אם התקשורת היתה מדווחת על כל הורה מאושפז וילדים שהוצאו בצו בית משפט ככאלו שניצלו מרצח, הדיווחים על סיכול פיגועים היו נראים כמו טיפה בים, אך הכותרות היו ברוב המקרים שקריות. אין 100% ודאות מי ירצח ומי לא מעבר לזה, תחליטי, אפשר או אי אפשר לעצור פיגוע?
* @@@   13/11/10 | 04:40
מרגישים הכאב הצודק שלך, אני איתך, אוהב ילדים
* אין רווחה ואין משרד   13/11/10 | 07:24
11. מה עושות נשות הרווחה כל היום????????.??????
* ליאת   12/11/10 | 23:56
10. האמא כ"כ לא אשמה..אלוהים היא פשוט חולה,בדיכאון!
* ליאת   12/11/10 | 23:55
בתי הסוהר מלאים באנשים שאינם אשמים
חלק מהם בדיכאון, חלק אחר סבלו מילדות קשה, תמיד יש סיבה. זה לא אומר שהאשמה היא לא על האמא.
* ליאת נסחפת לגמרי   13/11/10 | 03:27
9. אני צריך את עזרת הציבור לחפש את
* צדק וחסד   12/11/10 | 23:29
8. ככל שהעוני יעמיק כך נראה יותר מעשיי שיגעון.
* ומי יוצר את העוני? הממשלה והעשירים   12/11/10 | 23:06
7. להרצוג
אתה אשם כשר הרווחה ועובדייך ,אשר ידעו שהאישה הזו מעורערת בנפשה,היא אושפזה בעבר הלא רחוק מיספר פעמים בבתי-חולים לחולי-נפש.היו צריכים לקחת ממנה את הילדים,וחייהם היו ניצלים......האשמה עלייך.....
* אורית   12/11/10 | 22:48
צודקת בהחלט!!!!!!!! כמה שאתה צודק!!!!
אני משתגעת...איזה כתבה, משווים את זה לפיגוע וזהו מתנערים מכל אחריות...לידיעתם גם פיגועים אפשר למנוע, עובדה. ועוד משהו איפה ביקורי בית, לתת לילדות לצייר, להעסיק את האמא מחוץ לבית חצי משרה, כדורים,טיפול פסיכולוגי, עזרה כלכלית, כואב לי הלב לחשוב על הימים והלילות שהבית הזה עבר.
* ליאת   13/11/10 | 00:06
לאורית
את טועה !! אי אפשר מיידית לקחת ילדים בגלל מחלת נפש , זה לא חוקי בארץ ולא בשום מקום , אולי היינו רוצים שיהיה דבר כזה , אך יש שטוענים כי אין כל הוכחה בין מחלת נפש מסוימת לבין אלימות , ואומרים שלפני המקרה לא היתה אלימות
* אסנת    13/11/10 | 09:05
6. המרויחים היחידים מכספי הרווחה הם אנשי הרווחה
* פוליטקי (קשקשן)והכל לטובת עצמי ולביתי   12/11/10 | 22:07
5. כתבה שטחית ומתרפסת
הציבור לא קיבל תשובה ברורה ומחייבת למה ומדוע העובדות הסוציאליות לא טרחו להשיב שיחה לאב שצילצל בפעמונים ותחת זאת זמן שידור היקר מפז בוזבז על פולחן האישיות של בוז'י הרצוג. מבחן התוצאה הוכיח מעל לכל ספק סביר מה שוות העובדות הסוציאליות במקרה דנן, אך לא רק. במקום לגלות נאמנות לציבור- התוכנית העדיפה להתגופף עם הפוליטיקאי שמא יזכור הוא בבוא היום את חסד הנעורים. "שלח את לחמך על פני המים" אמרנו?
* אדי שור   12/11/10 | 21:56
בתור עובדת סוציאלית בוא ואענה לך
לכל עובדת סוציאלית יש תא קולי אבל מה לעשות לא כל היום אנחנו יושבות במשרד... יש ביקורי בית, למי שהיא גם פקידת סעד יש דיונים בבית המשפט וכן, לא כולנו עובדות חמישה ימים בשבוע...לא כולנו יכולות להיות מועסקות במשרה מלאה. בתור עו"ס באחת העיריות העשירות בארץ שמאד מקפידה על נושא השרות לפונים, אם מישהו משאיר הודעה ולא חוזרים אליו וזה דחוף, אפשר להתקשר למזכירות, למוקד העירוני, למשטרה!!! אני חלילה לא שופטת את האב בשעת כאבו, ליבי ליבי עמו אבל מכאן ועד להאשים את העובדת הסוציאלית כאילו שיכולה היתה למנוע את הרצח...דברים כאלן קרו וימשיכו לקרות לצערי. מי שכן יכולים לסייע בהפחתת המקרים הם שכנים שמדווחים, חברים וקרובי משפ' אז לפני שאתה מאשים אשמות שווא כדאי שקצת תבסס על עובדות את דבריך...
* דנה   12/11/10 | 22:50
זה לא כל כך נכון מה שאת אומרת
אחותי עובדת במוקד והיא אומרת שמשרד הרווחה ל עונה אף פעם לשיחות!!! שלא רק צריך לחכות 10 דקות בגלל התא הקולי גם בסוף אתן לא עונות אז איפשהו נראלי זאת כן אשמתכם!!! אחותי מקבלת הרבה שיחות ביום והיא לא יודעת איך להעביר לכם אותם כי אתם אף פע לא עונים!! הרבה אנשי סובלים מזה... אז כדי שתתחילו לקחת ברצינות את העבודה שלכם!!
* מישהי   12/11/10 | 23:02
מישהי את צודקת במיליון אחוז...שיתחילו לעבוד ולהתייחס ברצינות!!!!
אני משתגעת על קלות היחס למקרה ששתי ילדות פשוט נרצחו...ואני ממש לא מאשימה את האמא ממש לא!!!!!!היא בדכאון, חרדתית ובמצב כלכלי קשה וזוגיות בטח קשה...אהואהו תתעוררו..אמא מבקשת עזרה,היא זועקת לעזרה, הריי אהבה של אמא היא אפשר להסביא רותה במילים, לפחות שיעזרו למשפחות אחרות עכשיו!
* ליאת   13/11/10 | 00:11
דנה, עובדה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* ליאת   13/11/10 | 00:09
העובדות הסוציאליות כלל לא מקצועיות
אם מדובר במישהי חולת נפש עם ילדות קטנות/פעוטות היו חייבים לשלוח אותה לטיפול פסיכיאטרי או להרחיקה מהבית! הרי אמרו שהיא לא תפקדה והיו לה דכאונות בעבר, והאבא והבת התלוננו עליה- סימן שהיא היתה אלימה, ואם כל זה לא מספיק- אני בטוחה שאם היו שואלים את הילדות הן היו אומרות מאוד בבירור שהאמא לא בסדר! בקיצור, זו אשמתן, ועוד פעם אשמתן ועוד פעם אשמתן. הלוואי שהרצח הזה ירדוף אותן עד סוף חייהן. לא יודעות לזהות חולה נפש שלא יהיו במקצוע הזה.
* *   13/11/10 | 00:30
לדנה
תיהיהי מציאותית, אני חד הורית מאחד הערים באזור השרון והשומרון, כדי לקבל פקידת סעד או עו"ס , זה מלחמה , זה לא קל כי אתם כאילו עמוסות . פקידת סעד לא מבלה בבית משפט, היא העיניים של הבית משפט , היא מכינה תזכירים. אתן עושות מה שבא לכן מבלי למצמץ.ואם אני מתלוננת על החצי השני שלי שמתעלל בבן שלי, והפקידת סעד הנחמדה שלי רושמת שאני מתלוננת סתם, אז מה נשאר? הבן שלי לא רוצה לשמוע אותו ולא ללכת אליו ואני לא מדברת על הסטה!!! כי ילד בן 5 משקר????? אתן יושבות במשרד רוב הזמן ועושות את מה שטוב לכן, כן היה ניתן למנוע את הרצח של הבנות.ודרך אגב המשטרה לא מתערבת בכל דבר, והמוקד העירוני שולח את הפונים אליו במקרה כזה לרווחה!!כמה שאתם מנסים להראות חכמים ברווחה- אבל למעשה אתם ממש לא!!! אתן בעצמכן אובדי עצות. אם רק הייתן באמת יותר קשובות!!!
* ענת   13/11/10 | 09:52
קחו אחריות
רק אתן אשמות אתם לא ראויות להכרת המקצוע שקיבלתם לידכן אתם הנטל של החברה לא המסכנות שמאוימות על ידכן שתקחו להן את הילדים משרד מיותר לחלוטין !!!!!!!!!!!! לסגור את משרד הרווחה לאלטר מה גם שהם לא לוקחים אחריות הם לא אשמים נראה לכם ???
* פועלת לקריסת מערכת הרווחה   13/11/10 | 10:00
4. משרד ושר
ללא מעס
* t   12/11/10 | 21:51
3. להיות לא בסדר זה בסדר
* ישראל 2012   12/11/10 | 21:47
עובדי רווחה-רווח להם בחיים, אין אחריות!
* ליאת   13/11/10 | 00:07
ליאת את מקרה סוציאלי טיפוסי...מתלהמת ומתלהמת
* לא חייבים לך כלום   13/11/10 | 07:48
2. הפקט הפרפר צריך להיבדק
* הסיגרים של ביבי באוטו   12/11/10 | 21:42
עובדי הרווחה חייבים להחקר וגם לעמוד למשפט אם צריך!
* ליאת   13/11/10 | 00:08
1. מה אם דוגמה אישית ומישפט???
* אולמרט ומשה   12/11/10 | 21:37
גם עובדי הרווחה חייבים להחקר!!!!!!!!!!!
* ליאת   13/11/10 | 00:08