החדשות
תגובות (89 תגובות ב-65 דיונים)
65. 62,63
בשמחה אני עוזב את המדינה , תודה על הכל !!!!! וסליחה שהייתי פה ואכלתי טת החומוס והשווארמה שלכם , ארסים מגעילים !!!!!! אני עוזב למדינה איפה שלא מבדילים אותך על פי הלאום שלך, גזענים מסריחים!!!!!
* בכיף אני לא אהיה פה בשמחה   11/11/09 | 14:02
64. לקרוא את .60.הבזיונר. ולהבין למה חושבים כך על העליה הרוסית
מה רצית .ישר בית ומכונית ואשה ומדלית זהב..אין לך זיקה למדינה אתה אומר..זאת אומרת שלפני שעלית לא היתה לך זיקה למדינה. .ואגב שתדע לא עשית ואתה לא עושה טובה לאף אחד..וגם לפי שאיך שאתה מתבטא. ואיך שאתה מדבר על המדינה הנהדרת שלנו הרבה זמן הרי לא תישאר כאן...רק שתדע שרבים ממך עשו הרבה אבל הרבה יותר ממך.למען המדינה הזאת שאתה הגעת אליה על מוכן.אבל כל הרבים מאד האלה לא מתבטים וכותבים בצורה כזו מגעילה..ואין לך זכות לגבר כך על המדינה הזאת..יכול להיות שלא קראת היסטוריה בכלל.הרי אין לך זיקה למדינה ..
* גדי....במילה תתבייש . 60. ...כנס   08/11/09 | 22:43
63. 60.בזיון ובושה איך שאתה כותב. אתה לא עושה טובה לאף אחד
* רוסי . ועולה מחבר העמים   08/11/09 | 22:02
62. ל.60.עם מילים כמו שאתה כותב אז כולנו מעדיפים שלא תהיה פה
* שרת   08/11/09 | 22:00
61. להגיד שרוסים שותים זה כמו להגיד שאתיופים שחורים
ממש גזענים ניהיינו... 1. מדוע לא השוו את מה שאנו חושבים למה שקורה בשטח? 2. אם למעלה מ 60% חושבים כך, ז"א שבינהם גם עולי חבר העמים... אז זו לא באמת גזענות כתבה תמוהה
* שרון ד.   08/11/09 | 17:26
60. אכזבה
אתם רוצים לדעת למה אין לנו זיקה למדינה הזאת? אז אני אגיד לכן משהו , כאשר הגעתי לארץ אמרתי לעצמי שאני חייב ללמוד את השפה דבר ראשון ולמדתי, לאחר מכן עשיתי צבא ביחידה קרבית (לבנון, שטחים ). כך שאי אפשר להאשים אותי שלא עשיתי מספיק. ומה מתברר שאין לי זכות בסיסית בעיניי להתחתן כאן , אז למה לעזזל נתתם לי לעלות לפה ? למה אסור לי להתחתן במדינה שבה אני עשיתי שירות קרבי ? אני 13 שנים במדינה הזאת ואין לי שום זיקה שזאת מדינה שלי...... אתם קוראים לעצמכם מדינה מודרנית מערבית -שטוייות זאת מדינת הלכה , אתם לא טובים יותר מאיראן מהבחינה הזאת , כי חבורה של דוסים שלא תורמים שום דבר מחליטים האם אני אסע בשבת ואיפה אני אתחתן. מה אגיד לכם תתבשלו בסיר הזה ושלא תחשבו שכיף גדול פה וכולם מתים להגיע למדינה העלובה הזאת !!!!!
* רוסי מאוכזב   08/11/09 | 14:26
59. 57....כדאי שתקראי את 50 ותביני איך מתנהגים ומתאקלמים
* סמדר   08/11/09 | 00:00
חוצפנית, אנחנו יודעים איך להתנהג.
ותגובה מסכנה לא תעזור לבנאדם להתאקלם. קל לדבר.
* רוסיה   08/11/09 | 01:14
58. העובדות מדברות בעד עצמן
שאכן לצד אנשים מצןיינים הגיעו גם חלאות שאסור היה להעלות אותם . העידן המיחשוב מה הבעיה להצליב אינפורמציה על הרקע של האדם . במקרה של הרוצח האחרון הוא בכלל לא יהודי , והיתה בקשת הסגרה לגביו
* למה זה מביש    07/11/09 | 16:33
57. ל47
לא לקחת את זה באופן אישי? אתה כנראה לא שמת לב באיזה זילזול התייחסו אליה. נראה אותך עובר לארץ חדשה (אחרי שכנועים רבים של הסוכנות כמובן והבטחות שחלקן לשווא) וכשאתה מצפה להתקבל לעבודה מכובדת שנהגת לעסוק בה שנים רבות אומרים לך שאין לך סיכוי ושתלך לנקות. המטרה שלי הייתה לא להראות שלא נתנו לה לעסוק במקצוע, המטרה שלי הייתה להראות את השנאה שקיימת פה. ודרך אגב הייתה מספיקה תגובה אחת כזאת כדי להוציא לה את הזיקה לארץ מהלב. לגבי ה"לא יהודים" - מכיר את חוק השבות? למדת בתיכון בכלל? אתה לא יודע שלא יהודי (עד דור שלישי) לא יכול לעלות לארץ? זה שאין לחלקם זיקה לארץ זה משהו אחר, אני מוכרחה להסכים, רק אל תגיד שהם לא יהודים, כי כל אזרח עולה יש לו דם יהודי (או נשוי ליהודי). אני גם צריכה להסכים עם זה שיש עבריינים שבאו משם. אבל יש גם עבריינים אחרים שבאו ממקומות אחרים. ואתה רוצה להגיד לי שיש יותר עבריינים רוסים ביחס למספרם בישראל מאשר עבריינים ממקומות אחרים ביחס למספר שלהם? אני לא חושבת. שוב - אני לא אומרת שאין. אני אומרת שכמות הפשיעה ממוצאים אחרים לא קטנה מכמות הפשיעה בקרב הרוסים. רוצה הוחכה? http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1126383.html תקרא ותפנים. סטטיסטיקה. לא אמרתי שאין, רק אמרתי שההכללות לא רלוונטיות כי יש פראי אדם מכל מוצא. לגבי השתיה.. עם זה אני חייבת להסכים. אבל לדעתי זה לא כל כך נורא. אוקיי והגעתי למרוקאים... בכללי רק רציתי לתת דוגמא לקבוצות אחרות שגם עושות דברים שאתם מתייחסים אליהם כאילו רק רוסים עושים אותם. אבל לך אין זכות לבקש שנפסיק להכליל, כי זה מה שאתה עושה בלי בושה.
* CV   07/11/09 | 16:33
56. יפה.50.חשוב שהרבה יקראו פה את תגובתך חשוב ונחוץ
* ניסים   07/11/09 | 14:29
55. הכל פה דווח כתגובה לא הולמת. אז מה הולם פה
* גולשים רבים   07/11/09 | 14:24
54. ל.50. אני גאה שאתה חלק מהעליה הרוסית והלואי וירבו כמוך
* שלוה.... כל הכבוד   07/11/09 | 14:19
53. הגיע הזמן שגם מהעליה הרוסית יודו בהרבה פגמים ולא רק יכעסו
* נתנאל   07/11/09 | 14:15
52. ל.47 קראתי את תגובתך יפה ואתה קצת עדין בנושא
* מאיר   07/11/09 | 14:13
51. כדאי באמת לכולנו לקרוא את .47. ולהשכיל תגובה מאש מושכלת
* רחלי   07/11/09 | 14:11
50. לא הרגשתי שום אפליה או גזענות כשהגעתי לישראל דווקא הפוך מכך
תפסיקו לברבר ולעורר שינאה וטינה כולנו חיים פה וזו המדינה שלנו ועליה נילחם עד טיפת דמנו האחרונה אני ומשפחתי הגענו לישראל עם כל העליה ואפילו לשניה לא הרגשמו שום אפליה וגזענות כולם התייחסו אלינו יפה ובהגינות .יכול להיות שיש עולים מרוסיה שפשוט השתדלו לא להיות מחוברים למנטליות הישראלית ולחברה הישראלית וניסו לבודד את עצמם מהחברה .ולפי דעתי הם אשמים .אני מכיר מלא חברים ומשפחות מרוסיה שכולם מאושרים והכל טוב להם ..ואני יודע על אחרים שנסעו לאמריקה ולמקומות אחרים ורק סובלים .אז אני פונה לכולם ובפרט לעולים מרוסיה תפסיקו לקטר ולבכות תתחילו להיות חלק מהחברה פה ותפסיקו לחשוב במושגים של כאילו אתם עדיין ברוסיה .טוב לא היה לנו שם. .ונכון שיש הרבה אלכהול בתוך החברה הרוסית .אבל כל זאת שייך בפרט לחינוך בבית של ההורים .צריך מאד להתחיל לחנך את הילדים לדרכים אחרות .ולתת להם להבין שזאת המדינה של כולנו ועלינו לשמור עליה כמו על הגוף שלנו .
* יעקב   07/11/09 | 13:50
49. בתור עולה מרוסיה אני מודה יש הרבה דברים לא טובים אצל רבים מעולי רוסיה
* אלנה להגיד את האמת   07/11/09 | 13:38
48. 46.נראה שאתה לא יודע מה זה ערס.למזרחים יש כבוד למשפחה ולאדם.תלמד היסטוריה
* תמי   07/11/09 | 13:23
47. ל..39..כנסי .. העובדות שלך לא נכונות ואת לא עונה לעניין
שבת שלום..קראתי את תגובתך.לתגובה ..11..ופה נמצאת הבעיה שלך ושל כל כולנו..קודם כל .בתגובה .11. היא מדגישה מספר פעמים שהעליה הרוסית היא עליה נהדרת ועם הרבה אנשים טובים ונהדרים..הכעס שלך.הוא לא לעניין..ואת בורחת מהמציאות..היא מדגישה בתגובתה.ראשית שהבעיה לא גזענית.והיא צודקת.הבעיה באמת לא גזענית..מכיון שאין לעליה הרוסית בכלל במה להתבייש.ואף אחד בישראל לא הפלה את העליה הרוסית מאז הגיעם לישראל..ותסכימי שהיא צודקת שהיא כותבת שדווקא העליה האתיופית היתה הרבה יותר חלשה.וקיבלה דווקא הרבה פחות..ולא משנה פה מי מושכל ומי לא..ולידיעתך.בתור אחד שנולד פה וכבר סבא .ודור שישי בארץ הזאת .אז אני אומר לך.הדוגמה שנתת בקשר.לאמא שלך לא רלוונטי .מה זה המשפט הבטיחו לכם עבודה בתור מורה בישראל.ואם לא היו מבטיחים .אז לא הייתם עולים..עשרות אלפי אנשים בישראל.ובהרבה מקומות בעולם בעלי מקצועות מכובדים וטובים ובפרט בישראל לא עובדים במקצוע שלהם.אז מה יעזבו את המדינה או לא יעלו..לידיעתך מאות אלפי איש עלו למדינה לפני עשרות שנים גם כשלא היתה מדינה .וחרשו את האדמה ובנו את המדינה וניקו רחובות וביובים ועשו הכל.וגם נלחמו בשביל להקים מדינה..ולכן לא לקחת את זה באופן אישי ולא כאילו זה נעשה בכוונה..ועכשיו לעליה הרוסית הנהדרת ברובה..לי באופן אישי יש מלא חברים רוסים .ואת כולם אני אוהב וזה הדדי ..אבל אנשים כנים ואמיתיים אומרים גם את האמת ולא מפחדים..תמיד ובכל מקום בארץ ובעולם יש פושעים ועבריינים ופשע ותמיד יהיו...אבל..מדינת ישראל קלטה בשנים האחרונות קרוב למליון וחצי עולים מרוסיה ואולי פחות או יותר..למדינה קטנה כמו ישראל לקלוט מאסה כזאת גדולה של עולים זה מאד טראומתי וגם קשה מכל הבחינות.וגם למדינות גדולות בעולם זה לא היה קל ..ועכשיו אני אומר לך מידיעה.הגיעו הרבה מאד לא יהודים בכלל.שלא כמו הסיפור שלך שאת כותבת.על רבע וחצי ושליש של שייכות משפחתית..הגיעו עשרות אלפים ויותר ממש לא יהודים בלי שום זיקה ליהדות ולמדינת ישראל..ובינהם מאסות של מלא עבריינים ופושעים .אנשים אלה מרגישים לא מחוייבים בכלל למדינה ולכלום פה.ובהזתמנות הראשונה שתהיה להם הם אפילו ילכו למקום אחר..ולהם לא איכפת לעשות כל מיני דברים שלילים ולהתעסק בפשע ובכל דבר נאלח אחר..ככה הם רגילים..וגם אפילו בעליה היהודית הרוסית יש הרבה עם הבעיה הזאת.ואת זה רואים והרבה..ואני לא אומר שלפני העליה הזאת הכל היה בסדר..אבל זה רק החמיר בצורה קיצונית את המצב..ושוב בתור וותיק בארץ הזאת.לא זוכר קבוצות רבות בכל מקום של צעירים חמומי מוח ושתויים שמחפשים כל הזמן אלימות כמו שקורה היום..ואת זה אני וכולנו רואים כל הזמן.ואת זה מבטיח לך שלא היה קודם..ואני ממש לא רוצה להרחיב על דברים רבים ונוספים .אבל רוצה להדגיש כולנו חיים בארץ הזאת והיא של כולנו .ולא בושה לקום ולומר יש בעליה הזאת מלא דברים טובים והרבה גם באושים .וגם לקום ולומר זאת בפומבי..ותאמיני לי זה רק יעזור למצב ..ועוד דבר לסיום..שמתי לב שגם את וגם רבים אחרים מהעליה הרוסית נותנים כל הזמן דוגמה מהמרוקאים .וזה בעיני לא איתי ולא מכובד .המרוקאים כבודם במקומם מונח כמו כל עדה בישראל..בכל עדה יש את השלילי וגם הרבה חיובי..אבל החוכמה זנ להפיק לקחים..ולא להתחבא .כל הזמן.ולהגיד.שכולם לא בסדר .ורק אני בסדר.אחרת הבעיה לא נפתרת..בהצלחה
* חיליק    07/11/09 | 13:21
קראתי את תגובה 47 ואהבתי כל משפט בסלע כל הכבוד
* אנה עולה מרוסיה   07/11/09 | 14:10
46. ומה עם הערסים? רב האלימות זה מהם..
אתם תחשו שאני אומר מזרחי זה ערס, זאת גזענות. אך זאת לא גזענות - זה אמת, הוכחה, כולנויודעים את זה. ברור שלא כולם. אבל אפשר לזהות אותם ולאסור אותם. ברור שלא רק מזרחיים עשים דברים כאלה, אבל זה הרוב. כולנו יודעים, ולא להכחיש. תגובות..?
* מישהו   07/11/09 | 11:16
45. יאיר היתחלת ולא סיימת
למה לא נתת את הסטטיסתיקה העמתית בקשר לפשיעה בקרב העולים? http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1126383.html הנושא הזה כואב להדבה אנשים בארץ.נא תציד את המצב העמתי ביום שישי הבאה.
* ttt   07/11/09 | 09:42
44. רוסים - זייפני תעודות
המון משפחות רוסיות עלו לישראל, קבלו את סל הקליטה נשארו שנה שנתיים ואז הופ עזבו כלעומת שבאו. מרבית המשפחות הם כלל לא יהודים. מה שאומר שאף אחד לא בדק באמת. המון רוסים זייפו תעודות, זייפו מסמכים תמורת כסף משרד הפנים ומשרד הקליטה צריכים לבדוק את עצמם ודי כבר להעלות למדינה שלנו את הצרות מרוסיה יש לנו מספיק גם כך.
* מריה   07/11/09 | 07:46
43. כול יהודי רשאי לעלות אבל בתנאי שהוא אכן יהודי.
* מאיר. ירושלים   07/11/09 | 06:37
42. אני לא מבין. למה לא בדקו אם סטטיסטית זה נכון? לדיעות הציבור יש סימוכין
יש כאן מין ציד מכשפות, כאילו לבני אדם עבר אסור לחשוב ואסור להסיק מבקהות ממה שהם חומדים בחיים. כן, זה נכון שסטטיסטית יש יותר אלכוהוליסטים מקרב העולים באוסיה. כן, זה נכון שיש יותר פשיעה. לכן, זה נכון להסיק שסטטיסטית יש יותר פושעים ואלכוהוליסטים מרוסיה. איפה הבעיה? אף אחד לא אמר שכולם כאלה, ואף אחד בציהור לא יענה ב"כן" על השאלה "האם כל העולים מרוסיה הם אלכוהוליסטים?" יש פה רודנות של הטמטום העכשווי: ה"פוליטיקלי קורקט", שמנסה לערער כל קומון סנס מינימלי שיש לאנשים על סביבתם ועל העולם שבו הם חיים.
* ירמיהו הנביא   07/11/09 | 05:40
41. אני בחיים לא שתיתי ולא טעמתי וודקה. די עם הסטיגמות!
* יהודיה מחבר העמים   07/11/09 | 03:37
40. תרגיעו כולם ומהההההר !
למה מה חסר חולי נפש ורוצחים ישראלים ?! מה אתם ישר מאשימים את הרוסים בכל דבר יאללה יאללה אם הרוסים לא היו עושים עלייה המדינה הזאת הייתה נשארת מסכננה ! וחוץ מזה מזה הגזענות הזאת זה שהרוצח היה רוסי זה לא אומר שכולם כאלה פשוט הוא חולה נפש נקודה . ודרך אגב אלה שאומרים שרוסים אלכוהוליסטים וכל זה טועים ובענק , ישראל היא במקום הראשון בצריכת האלכוהול בעולם !!! אז שתקוווו ומההההההההר למה אתם לא יותר טובים !
* נטשה   07/11/09 | 02:18
39. ל11. ולכל הבורים.
ל11 אני רוסיה, ואני הולכת להגיד לך כמה דברים שינפצו לך את הבועה. את דיברת על זה שהרוסים לא רצו להשתלב בחברה היהודית. אז בואי אני אספר לך סיפור. לפני שעלינו לארץ אמא שלי הייתה מורה. הסוכנות היהודית הבטיחה לנו הרבה הבטחות ובין השאר היא הבטיחה עבודה במקצוע. כשרק עלינו אמא שלי החליטה לחפש עבודה. היא הלכה למשרד החינוך, שאלה אם היא תוכל להתחיל לעבוד כמורה בקרוב או לאחר שתסיים מספר קורסים באולפן. את יודעת מה ענו לה? "את רוצה להיות מורה? לכי תחפשי עבודה בניקיון". (סיפור אמיתי) אז עכשיו תגידי לי את. הרוסים לא רצו להשתלב או שלא נתנו להם להשתלב? חוץ מזה, אני לא רואה שום דבר רע בשימור המסורת והשפה הרוסית (שהיא שפה מאד יפה דרך אגב). בנוסף את אמרת שהרוסים הביאו הרבה פשע, אז תני לי לנפץ לך את הבועה, היה פה פשע גם לפניהם. לגבי הגויים, הגויים האלה שלך הם 1/2 יהודים, 3/4 יהודים וכדומה, שבמקרה יצא והאמא שלהם לא הייתה יהודיה והאבא כן. וגם זאת סיבה לשנוא? ואם רק הסבתא מצד האמא (וגם האמא כנובע מכך) הם יהודים, ז"א הבנאדם 1/4 יהודי, אז הוא יותר קרוב לליבך כי הוא לא גוי מבחינת המסורת המוזרה שלך? קחי אותי לדוגמה, האבא שלי הוא יהודי מלא והמשפחה שלו נרדפה בזמן השואה. ומהצד של אמא שלי סבא שלי היה יהודי. 3/4 יהודיה בדם, אבל מבחינת היהדות אני גויה ומבחינת הנצרות אני לא נוצריה (לפי הנצרות קובעים לפי האבא). מה את תחשבי לגביי? לגבי ה"פוגרומים", אי אפשר לקרוא לזה ככה אבל הדברים האלה כן נוראיים. למזלנו החוק מטפל בזה כיאה לכך וזה כבר לא קורה. זאת כן עובדה שלרוב בני נוער רוסים עשו את זה (כנראה מתוך שעמום), אבל זה חלק קטן ופגום מהעליה מרוסיה. אין צורך להכליל. זה כמו שאני אגיד שבני סלע יהודי ואתחיל לכעוס על היהודים ככלל. ולגבי הכללות: לא כל הרוסים שותים (ותתפלאו על הכמות הגדולה של רוסים שלא שותים או שותים רק בחגים) לא כל הרוסיות זונות, לא כל הזונות רוסיות (זה עצוב שאני בכלל צריכה לציין את זה) לא כל הנוער ששותה ויוצא למסיבות ודוקר הוא רוסי (הייתי אומרת שזה שווה בכל אוכלוסיית הנוער הישראלי, כן כן גם מרוקאים ואשכנזים. כולם יוצאים למסיבות ולשתות) בנוסף ילדים רוסים לרוב דווקא מקבלים חינוך טוב מהבית (כמובן תלוי במשפחה)
* CV   07/11/09 | 02:08
38. גזענות?
לכתוב את האמת זה גזענות? היו עליות מרוסיה שהביאו כבוד רב למדינה. העליות האחרונות הצטיינו בהבאת משפחות לא יהודיות רבות, בעבריינים למינהם, מיסדי המדינה החליטו על "הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל ולא מדינה רב לאומית. גם זה גזענות? מדוע לא יהודים בחרו לבוא לישראל לאחר פירוק ברית המועצות? מפני שאלה פחדו להשאר ברוסיה לאחר נפילת המשטר הקומניסטי וישראל הפכה להיות גן עדן לפושעים.
* אזרח   07/11/09 | 01:31
37. זה עצוב שעדיין רלוונטי לדון בנושאים האלה
האדם מטבעו נוטה לשכוח שהאחר יכל להיוולד ולגדול במקום אחר אבל הוא גם בן אדם לאן הגענו עם אמירות גזעניות עדיין מקובלות בחברה שדוגלת להבהיר שכולנו פה אזרחי ישראל, כלומר ישראלים? רוסי, ערבי, מרוקאי וכן תתפלאו יש גם המון ערבים ישראלים ואל תחיו בסרט שהמטרה של כולם היא להרוג אתכם. מה לא הייתה זנות ופשיעה בקרב יוצאי צפון אפריקה כשהם עלו לפה? נו באמת מי שלא חי אז עדיין, שישאל את ההורים שלו. העליה האחרונה כמובן עליית הרוסים הביאה איתה אותם אנשים, אותם בעיות בצבע עור שונה ותרבות שונה, אז? בואו ניטפל לשעיר לעזעאל שעלה אחרון? תפקחו את העיניים מכל מוצא יש לפה ולפה ואם כבר אני מכירה יותר רוסים בעלי השכלה גבוהה שמכורח הנסיבות עובדים בניקיון ועבודות שלא ראויות להשכלה שלהם מאשר ספרדים שעובדים באותן עבודות אבל הם חסרי השכלה למרות שהעברית שלהם הרבה יותר טובה. אין בכוונתי לשפוט איש אבל תפקחו את העיניים לפני שאתם מדברים או מסכימים לגזענות הזאת, שחשבתי שכבר לא רלוונטית ולצערי אני רואה שכן,
* כואב לי   07/11/09 | 01:26
36. יש אנשים טובים, יש אנשים רעים. אין צורך בהכללות.
וכל מי שטוען אחרת הוא בן אדם בור.
* בה   07/11/09 | 01:23
35. הכתבה בעצמה גזענית ומחדדת לנו דברים שלא ידענו
* תקשורת מסיטה   07/11/09 | 00:24
34. התקשורת מכתיבה לנו מה לחשוב ואת מי לשנוא
* נמאס   07/11/09 | 00:20
33. התיקשורת מעוררת פרובוקציות מרוב שעמום
* רוסיה   07/11/09 | 00:18
הרוסים ברחובות עושים פוגרומים מרוב שעמום
* רון   07/11/09 | 02:54
32. לא משנה רוסים לא רוסים מה שחשוב באמת זה עונש מוות לרוצחי ילדים!!!!
* צור   07/11/09 | 00:18
בדיוק
* CV   07/11/09 | 01:14
אמת
כדאי לחקוק עונש מוות לרוצחים ובייחוד לרוצחי ילדים ואני מאד מסכימה איתך.
*  אנושית   07/11/09 | 05:41
31. הסקר שאני ערכתי עם עצמי מראה על כך שהתקשורת
צריכה לדחוף את כל הסקרים שלה בתחת של עצמה וכך היא תיהנה מהם לבד . למה אני צריך להיות שותף לסקר שלא שאלו אותי מה אני חושב רוצה .?! הכללות גם אני יכול אבל אני לא עושה . מה זה פה ?! מדינת אמת או שקר ?!
* תל אביבי בנשמה - חיפה   06/11/09 | 23:56
30. אצתמול בלילה היו מכות נוראיות בחוף הרצליה בין צעירים רוסים שיכורים ואחרים ממש מגעיל איכס
* אריה עדיף להתרחק מהם   06/11/09 | 23:31
29. ערוץ.22.מה הקשר לגזענות. צריך לקרוא לילד בשמו. יש הרבה באושים בעליה הרוסית
* מאירקה   06/11/09 | 23:29
28. מה הקשר לגזענות? לא רוצים עבריינים משום מקום!!!!!
* שפיות זמנית   06/11/09 | 23:21
27. כדאי שגם העולים הרוסים יעשו חושבים ויתנו לעצמם דין וחשבון
אם מישהו אשם במצב הזה.אלו הם הרוסים שהגיעו בעליה הזאת .אני מגיע לעובד שלי שיש לו ילדים בגילאים כבר גדולים.והשפה שמדברים אצלהם בבית זה רק רוסית .אין בעיה שידברו רוסית .הבעיה היא שהם חיים גם במנטליות רוסית .ומתנהגים כמו שהם חיים עדיין ברוסיה .ואותו דבר ביחסי החברה שלהם .הם חיים בתוך חברה רוסית סגורה בלבד .יושבים מעשנים ושותים בכמויות אדירות ובלתי נתפסות .וההרגשה שהם משדרים.לא כולם.אבל ברובם .אנחנו כאן . לא לכל הזמן אלא לזמן מסויים בלבד .ולכן זה מה שגם משודר למשפחתם לחבריהם ולציבור .בהדגשה לא כולם..אתה מדבר איתם על הצעירים שלהם ששותים ומשתכרים .והם מחזירים לך שזה חלק מחייהם ולזה הם רגילים .אז הרבה מאנשים אלה יכולים להיות בבוא הזמן גם מיועדים לפורענות .וזה כבר לא עניין של גזענות .אלא הגיון בריא ושכל ישר.
* נאור   06/11/09 | 23:13
חשבצ פעם למה? כי אתם אלה שלא קיבלו אותם מהתחלה לחברה ישראלית
אני רוסיה בת מזל יודע למה? כי כשעליתי לארץ זכיתי ליחס חם והולם אבל היו אלה שונים ממני שקיבלו יחס מזעזע.השפלות.דחיות.זה מספיק בשביל להסתגר ולא להתחבר
* נטי   07/11/09 | 03:21
26. ל19
האינטלגנט מ12 צודק ואם לא ניראה לך ואתה אומר שהאמת כואבת רוב הסיכויים שאתה עוד איזה מרוקאי חנג' שאכל עכשיו מלא מטבוחה וחצילים ויושב מול הטלויזיה עם הקרס ומפצח גרעינים.
* ...   06/11/09 | 23:12
25. כתבה מלוכלכת שמעודדת גיזענות.
מה נסגר עם הכתבים שמעודדים גיזענות ע"י כתבות מלוכלכות מהסוג הזה.תתביישו.
* ...   06/11/09 | 23:11
24. הרסו לנו את המדינה
לא מספיק שרוסיות הורסות משפחות ועוסקות רובן בזנות ובנוסף לקחו לנו את כל העבודות, עכשיו שומעים שהם גם רוצחים ילדים וקרי לב הרוסים האלה שאלוהים יישמור מה יהיה איתם!!!
* מירי   06/11/09 | 23:08
ל מירי 24
רוב הרוסיות עוסקות בזנות, רוצחות ילדים ולקחו לך את העבודות? מירי המיסכנה, לקחו לה את הפרנסה בתור זונה רוצחת ילדים...
* צח-צח   07/11/09 | 02:51
23. הסקר רק מחזק את האמת ואת מה שהציבור מרגיש כנסו
אולי הגיע הזמן .שגם בעליה הרוסית יעשו חושבים .וינסו לתקן ליקווים .ויפסיקו להתעלם מהעובדות .לא יכול להיות שהם יגידו כל הזמן שאצלהם הכל בסדר .לא שמענו אפילו פעם אחד שהם יוצאים נגד דברים שליליים בחברה הסגורה שלהם .ושאלה מי שמע אותם אפילו פעם אחד קוראים לצעירים הרוסים או המבוגרים להפסיק להרבות בשתיית אלכוהול .יכול מאד להיות שאם היינו שומעים ורואים אותם גם נלחמים בדברים השליליים אצלהם .אז גם הציבור היה מרגיש אחרת ..וככה הם גם היו עוזרים למנוע דברים שעלולים לקרות.
* יענקלה. עולה וותיק מרוסיה   06/11/09 | 22:57
22. בכל עיר רואים קבוצות של מלא צעירים רוסים שתויים שמחפשים אלימות
* גדעון    06/11/09 | 22:46
מסכים בהחלט !!
* רוני   07/11/09 | 02:53
21. כדאי לכולם לקרוא כאן את תגובה 11 ולהשכיל ולהבין בדיוק
* סיון   06/11/09 | 22:45
20. אסור שרוצחים יעלו לארץ, לא משנה מהיכן הם באים,נקודה
* מה הקשר לגזענות    06/11/09 | 22:42
19. לאינטלגנט מ-12
חמוד שלי תרגיע ומהר את השפה הכ"כ מלוכלכת שלך!! מה קרה מאמי פגעו בך??? מה קרה האמת כואבת???????? לך חמוד לך תקרא ספר ותשלים בגרויות וכמובן תתקן את השפה הזאת!!!!
* מאיה   06/11/09 | 22:41
לתקן את השפה את חושבת?
איזה אמת כואבת את מוכנה להסביר לי? ולמה להשלים בגריות הסתכלת על עצמך לפני שאת שופטת חמודה שלי? סתכלי קודם על עצמך אחרי זה תספרי דברי חוכמה. מאי'לה.
* ....   06/11/09 | 23:14
אל תקרא לי מאמילה!
למה??? איך אתה לא מתבייש להתבטא בשפה כ"כ ירודה??!!! ככה אתה מדבר בבית? מה כואב לך? שהטיחו את האמת בפרצוף שלך! אם תתסתכל על עצמך טוב אולי באמת תבין שיש הרבה אמת בדברים!
* אני   07/11/09 | 08:20
18. כולכם בבעיה.אנו הרוסים כאלה לא תשנו אתונו הבנתם זבלונים שם עליכם קצוץ
* יורי    06/11/09 | 22:41
17. די כבר להתעלם מזה. בכל רחוב רואים חבורות של רוסים שיכורים עם בקבוקי וודקה שמוכנים רק לאלימות תהיו אמיתיים
* תמיר    06/11/09 | 22:34
16. לאסור עלייה נקודה. קודם לטפל באנשים שנמצאים כבר במדינה
וזקוקים לעזרה, ולעניות דעתי יש מספיק כאלה ואולי אח"כ אם בכלל לעודד עלייה.
*  אנא החכימו   06/11/09 | 22:33