החדשות
תגובות (80 תגובות ב-59 דיונים)
59. לכל חסרי הבנת הנקרא והנשמע כמו 53
עידן אמר דברים נכונים מ-א-ו-ד - יש הבדל בין אי התאמה נפשית לבין אי התאמה כי "לא מתאים לי מטעמי נוחות". תתמודדו עם הביקורת במקום להגיב לא לעניין גם אם האמת כואבת!
* אפרת   26/04/09 | 22:36
58. כמות המשתמטים שמגיבים פה מביכה את MAKO
* כשלא משרתים 3 שנים יש הרבה זמן להגיב באינטרנט   24/04/09 | 21:56
57. אתה האכזבה הכי גדולה שלי בתחום המוסיקה לאחר היציאה הכה יהירה, פרובוקטיבית ואטומה
אתה האכזבה הכי גדולה שלי בתחום המוסיקה לאחר היציאה הכה יהירה, פרובוקטיבית ואטומה באולפן השקוף של ערוץ 24 שנועדה, לדעתי, לקדם אילו שהם אינטרסים אישיים שלך. חבל ששחכת שרוב האנשים שבנו אותך לא בהכרח עשו צבא. תזכור שבתחילת דרכך עוד היית הקלידן של עברי לידר - אמן שלעצמו לא סיים צבא (כבודו במקומו מונח וזכותו גם היא). מי יודע אם אתה לא היית מתקבל ללהקה צבאית, אם היית מסיים את ה-3 שנים האלה. בינתיים קיבלת את התנאים הטובים ביותר, קל מאוד לדבר ולצאת בהצהרות כשאתה לא נמצא במקום של ה"נחותים" הא? אז מי פה הנחות חברתית האמיתי? תתבייש, זה מה שיש לי להגיד... אכזבת - ובגדול! הדיסקים שלך מבחינתי הולכים לפח. 150 שקל שנזרקים ברגע זה.
* יובל באר שבע   19/04/09 | 03:09
56. הוא לא משלם מיסים
יללה יא צבוע ! כולם יודעים שאתה עושה קומבינות ולא משלם לנגנים כמו שצריך
* מע'מ   15/04/09 | 14:55
55. איזה מעניין זה לשמוע את זה מעידן רייכל...
הרי המשתמט הכי גדול ומוכר במדינה הוא עברי לידר, המוסיקה המחונן, ועידן רייכל בזמנו היה הנגן שלו בהמון סיבובי הופעות ברוב האלבומים שהוציא בתחילת ובאמצע העשור. בכל זאת, אני עם עידן.
* זה אני   14/04/09 | 15:10
54. לעידן רייכל- אתה אתה באמת צודק וזה מראה עד כמה אתה חכם.
ולדעתי זו זכותו להביע את דעתו וגם עם זה לא ימצא חן בעינ י אנשים.
* מישהי   11/04/09 | 13:01
53. עידן ריכל חייב להתבייש.
כול אזרח חייב לתרום אבל לא כל אזרח חייב או צריך לשרת בצבא לא כל אזרח בנוי למסגרת צבאית אם כן אז למה בתי הכלא בצבא מלאים??. אהוד ברק אמר שצריך צבא קטן וחכם כרגע הוא גדול ומסורבל. כל האזרחים חייבים לתרום כולל ערבים וכל אזרח יכול לתרום בדרך שלו זה נקרא שירות לאומי. אומנים רובים תורמים הרבה הופעות בחינם לילדים בבתי חולים ולארגוני התנדבות וכשיש מלחמה בצפון או בדרום הם הראשונים שמתגייסים ונועים לבדר את התושבים במקלטים. אני מאוד עצבני על עידן רייכל. מענין מהו עשה בצבא שזה באמת היה כזה תרומה גדולה.
sagi31   10/04/09 | 22:12
52. מוזר
למה יש מן הרגשה כזאת כשכל פעם שמישהו מביע דיעה הגיונית שהיא במקרה, נגד הדברים של עידן רייכל או בכלל מהצד השני של הדיון פה, איזה מישהו ישר יורה עליו תגובה עיוורת, כאילו יש אנשים שהצבא מעסיק לכתוב תגובות כאלה. בכל מקרה, די עם ציד המכשפות הזה!!! מספיק, נמאס!!! יש כל כך הרבה דברים אחרים להתעסק בהם! הנכים, ניצולי השואה, העוני המטורף בארץ, כשמנגד ממנים בכנס שרים לענייני כלום ופותחים לישכות קש כי ביבי הבטיח ג'ובים!! אני מכירה המון אמנים. גם כאלה שהתגייסו, וגם כאלה שלא. רוב אלה שהתגייסו, פחות או יותר ויתרו על האומנות שלהם וזה כל כך חבל!! ואלה שלא שירתו בצבא, המשיכו להתקדם וליצור דברים מדהימים תוך שהם סופגים שטויות פאשיסטיות כאלה.. וכל השירים של עין רייכל נשמעים אותו דבר בכל מקרה..
* דבי   10/04/09 | 13:52
51. עידן העם מצדיעה לך
* נובלס   10/04/09 | 12:43
50. ממש נורא לא כל יכול מתאים לצבא ואומנים במיוחד
תנו לאומנים אלטרנטיבה אחרת לתרום לא מספיקים מתאבדים יש אתם רוצים להוסיף עוד ממש כואב לשמוע
* ישי   10/04/09 | 08:17
49. ג'קו איזנברג לתשומת לבך...
בעניי האדם שגם משטמת וגם מתרברב על זה..בושה לנו שיש אנשים כמהו במדינה
* נענע   09/04/09 | 11:50
48. זאת התנהגות מסוכנת ומגעילה
בשפה פשוטה קוראים לזה הסתה עידן חייב הרבה לאנשים שהוא מגדיר כתחתית החברה הישראלית חבל אני מקווה שתוכל לעמוד מולנו ולבקש סליחה
* ג'נגו   08/04/09 | 10:57
47. כל הכבוד לעידן ממש נכון ואני מצדיקה אותו !!!
השירים שלך מדהימים אחד אחד !@
* מערייייצה ענקית של עידן (:   07/04/09 | 23:44
46. ריספקט!
מוריד בפניך את הכובע אח שלי! אל תתבייש במה שיש לך להגיד!
* דודי   07/04/09 | 12:30
45. סוף סוף האמת בפנים שלכם!
כל הכבוד עידן רייכל! אמנים משתמטים הם תחתית החברה הישראלית! מי שרואה לנכון לקדם את ה"אומנות" שלו על חשבון אלו שמתגייסים לצבא לא ראוי שיאזינו לאומנות שלו בכלל!
* טליה   07/04/09 | 10:15
44. אמנים בעלי ראסטות הם תחתית החברה הישראלית.
* ע   07/04/09 | 01:51
43. מה זה היה עכשיו
בכל מה שהוא אומר קיימת סתירה בעליל... או שרק אני רואה את זה חחחחחחחחחחח
* what the?   06/04/09 | 20:44
רק את
* שושי   06/04/09 | 22:54
42. האמת כואבת, בייחוד כשהיא מוטחת לפחדנים סוציומטים בפנים
* נכון שמאלנצ'יקים?   06/04/09 | 20:36
41. צודק
אבל זו עדיין לא סיבה לחוק המטופש הזה, הוא יעשה רק רע! וד"א, הוא לא אמר מילה בעד החוק, מה שהוא אומר אפילו לא סותר את דבריו של מוקי
* ההיא   06/04/09 | 19:23
40. פשוט אחד האנשים המוכשרים והמקסימים בארץ שלנו!
* שיר   06/04/09 | 19:15
39. מהיום לא לקנות דיסקים של עידן רייכל!!!!!
* DAVID VILLA   06/04/09 | 18:49
מהיום לא לקנות דיסקים של אמנים משתמטים!
* villa david   07/04/09 | 11:09
מהיום לא לפרסם תגובות של שונאים
של האנשים שעשו צבא ושונאים את אלו שלא בגלל שהם הלכו לסבול בצבא ואנחנו לא!
* איריס   07/04/09 | 14:18
38. לא לשלם לאמנים האתיופים שעבדו איתך יותר גרוע מהשתמטות!
אנחנו זוכרים את התחקיר ב7 ימים.
* רועי   06/04/09 | 18:03
37. אני יודעת למה אתם שונאים משתמטים
אתם שונאים משתמטים כי אתם הלכתם לעשות צבא וסבלתם שם!! אז אתם כועסים על מי שלא עשה וסבל שם!!!
* איריס   06/04/09 | 17:04
את בטח עוקפת בתור מאותה סיבה
* להעיף את הסוציומטים קיבינימאט   06/04/09 | 20:39
36. סוף סוף! כל הכבוד עידן רייכל!
זכותך להביע את דעתך, במיוחד כשהיא כל כך נכונה וצודקת. אמנים שהשתמטו מהצבא כדי לקדם את הקריירה שלהם לא שווים את ההערצה והאהדה של אלו שכן הלכו לצבא וקרעו את התחת שלוש שנים
* עידן רייכל המלךךךךךךךך!   06/04/09 | 17:03
35. הבעייה היא.....
שרוב האמנים המשתמטים משתמטים למען קידום הקריירה ולא בגלל אידיאולוגיה מסוימת אז בבקשה אל תצדיקו את זה...וגם מי שיש לו אידיאלוגיה מסוימת צריך להתגייס ולנסות לשנות בצבא מה שהוא לא אוהב-למשל היה לי חבר שלא אהב את היחס ביחידיה מסוימת לערבים ולכן הוא התגייס למג''ב יצא לקצונה הגיע להיות מ''פ ושינה תיחס בפלוגה שלו.....כמו כן אסור לשכוח שלא לשרת בצבא זה בעצם לעבור על החוק במדינתינו
* מתן   06/04/09 | 16:51
34. מילים כדורבנות!
עידן, אתה כל כך צודק! כל מילה שלה חקוקה בסלע!
* יאיר כ.   06/04/09 | 16:48
33. לא רק אמנים משתמטים.. יש לי רעיון...
כל מי אבל כל מי שלא ביצע איזו התנדבות של 3 שנים למדינה (חוץ מנכים קשים גם נפשית וכאלה) כולל את כל האוכלוסיות, יקבלו מעמד אזרח דרגה ב' ולדוגמה ישלמו יותר מיסים ממני. זה פשוט לא פייר שאני נתתי שנים לצבא והם לא . והיה חכם אם נחרים אנשים שיודעים ממש שהם השתמטו מהצבא. לא נשמע שירים שלהם ולא נלך להופעות שלהם ולא נלבש בגדים שהם מייצגים וכו' וכו'
* ציון   06/04/09 | 16:27
עידן למרות הכול זמר ויוצר ענק
* עמיתוש   06/04/09 | 17:22
32. כל כך צודק!
סוף סוף קם אמן בישראל ואומר דברי אמת ומתגאה בכך! ישר כח עידן רייכל!
* ליאור   06/04/09 | 16:15
31. עידן רייכל - דובר צה"ל
רוצו לקנות את הדיסקים שלו בהמוניכם !!!!, יישר כח
* דובר צה"ל   06/04/09 | 15:49
30. בתכלס ,צודק . האמנים משמשים דוגמא
ובמקרה של כאלה שלא עשו צבא,דוגמא לא כל כך טובה.
* להלהלהלהל   06/04/09 | 15:11
29. תודה לך עידן, שהגנת על המדינה בלהקה הצבאית
גם אתה בעיקר קידמת את עצמך. וזה מה שאתה עושה גם עכשיו. אולי גם אתה בתחתית של החברה?
* ליאם   06/04/09 | 15:09
מה זה משנה איפה הוא שירת?
גם להיות פקידה או מש"ק ממטרות נחשב שירות צבאי. זה לא משנה איזה תפקיד אתה עושה בצבא כל עוד אתה עושה אותו!!!!!!!!!!!!!!
* חיים   06/04/09 | 16:49
חיים צודק
מה זה באמת משנה מה עשית בצבא כל עוד עשית? יש אנשים שהם לוחמים ויש אנשים שיושבים בחמ"ל ומכוונים אותם ויש פקידות שמכינות קפה למח"טים. זה לא משנה. יש חוק שאומר שצריך לשרת בצבא שלוש שנים והחוק הזה לא מגדיר באיזה תפקיד את הצריך לשרת!
* יעלי   06/04/09 | 17:05
מסכימה איתך 30
* יעל   06/04/09 | 18:03
28. עכשי אני הולך לקנות את הדיסק שלך!
* סוף סוף   06/04/09 | 11:56
ואם לא היו מקבלים אותו ללהקה צבאית
אולי ילד בן 18 היה מחליט בסוף להשתחרר
guitara   07/04/09 | 11:03
27. קרנף הזהב מכפר סבא
חובר לחשכת הפאשיזם הישראלי. ואף מילה על החרדים...
* אורי האתיופי   06/04/09 | 11:02
26. לא רק עידן חושב ככה
יש עוד הרבה אמנים שחושבים ככה ושותקים כדי לא להרוס לעצמם את הקריירה. בזמן שאנשים נלחמים בשביל להגן עלינו , מתים ונפצעים, יש אנשים שיושבים בבית מול הטלויזיה או מבלים על חברים. בושה וחרפה. עידן - אני איתך!
* עדן   06/04/09 | 10:55
25. צודק 100% - הצבא בונה עם - אסור להשתמט
* KaLiBeR   06/04/09 | 10:54
24. עולם 3
איזו מדינה פרימיטיבית.. ממש בור..
* נאור פן   06/04/09 | 10:46
23. משתמטים משירות צבאי
מזדהה איתך . כל מילה בכתבה נכונה.
* זק בוטבול   06/04/09 | 08:03
22. היום אני קונה את הדיסק החדש שלך!
גאה בך על עמדתך הברורה והלא מתחמקת.
* אירית   06/04/09 | 07:17
21. עידן צודק בהחלט
* ענת   06/04/09 | 03:07
20. כל הכבוד, עידן! איזה גבר XD
* ג   06/04/09 | 03:03
19. קרן פלס
את הכי מעצבנת בעולם
רוי2009   06/04/09 | 01:26
18. הוספת לעצמך הרבה נקודות זכות בין אם התכוונת או לא
לא משנה מאיפה זה הגיע. כל הכבוד!!!!!!
zizitropi   06/04/09 | 00:52
17. אסור לעשות חרם על אומנים שהצבר שיחרר אותם
הכי מצחיק שחושבים שכל האומנים עושים הון כסף אז יש אומנים שמה שמחזיק אותם כל השנה זה יום העצמאות ועוד כל מיני אירועים של עריות אוניברסיטאות וכו וכו. אם יעשו על אומנים שלא עשו צבא חרם נקרא על הרבה אומנים שאנחנו אוהבים שרעבים ללחם. אסור לעשות חרם על אף אומן , זה חלק מהתרבות שלנו בארץ וחלק מהיותנו ישראלים זה שיש לנו שירים ישראלים סרטים ישראלים תוכניות ישראליות הומור ישראלי וחייבים לשמר את זה.
sagi31   06/04/09 | 00:44
חרם
על מי אתה מגן למה אתה חושב שאני צריך לשלם לאומן משטמת כסף של משלם המיסים בשבילי שלא יהיה לא מה לאכול
240460   06/04/09 | 01:06
תקראו זה חשוב.
נמחוק עכשיו חצי מהאומנים זה יתרום למדינה???? מי שלא חושב שמאיה בוסיקילה זמרת טובה ולא התחבר למוזיקה שלה אז פתאום אחרי שהיא שירתה 4 חודשים אז פתאום היא כן בעניו זמרת טובה והוא ירות לראות הופעה שלה??? אני אוהב לראות אומן בגלל המוזיקה או ההומור שלו לא בגלל האישיות שלו . בדרנים שחקנים זרמרים הם חלק מהתרבות הישאלית שלנו בארץ. אחרת אפשר כבר עכשיו לשמוע רק מוזיקה לועזית לראות סרטים זרים ולצחוק מההומור של הגויים. זה מה שיפה במדינה בדרנים כמו נאור ציון ושלום אסייג, וזמרים רוקיסטיים ומזרחיים ופופ בעברית וסרטים בעברית וקומדיות ודרמה בטלויזיה בעברית זה חלק מהתרבות שלנו בארץ.
sagi31   07/04/09 | 03:40
16. כבר הרבה זמן שאני רוצה לכתוב-כנסו חשוב
כל הנושא הזה של השתמטות אומנים היא פארסה אחת גדולה ופופוליזים זול בד"כ של פוליטיקאים, אך מסתבר שגם של אומנים שרוצים להיות יותר מינסטרים ממינסטרים, דווקא אומנים צריכים להתנגד לכל הפארסה הזאת ולא להופיע אצל מי שלא מוכן לקבל "משתמטים". האומנים הכי גדולים אי פעם היו אנשים מחוץ למינסטרים, אנשים עם ראש שונה שהיוו מצפן לעולם ושלפיו התפתחה גם האומנות, הרוק ועוד, גם אם לזמר אין תירוץ טוב ללמה הוא לא עשה צבא אבל הוא זמר שמעשיר אותנו בתובנותיו שחודר לנו לנשמה , השירות שהוא עושה לאנשים הוא לפעמים פי אלף יותר ממה שעושה חייל בקיריה. בוא נגיד שהתירוץ של אביב גפן ללמה הוא לא שירת לא היה מקובל עלינו, אז מה לא היו משמיעים אותו, נותנים לו להופיע וכו', רק אנחנו הינו מפסידים מזה אז מה עשינו בזה וזאת סתם דוגמא, בוא נגיד שאריק אינשטיין כשהיה בן 18 סתם ברוח הנעורים החליט שהוא נגד צבא ולא רוצה להתגייס אז מה ...טוב הבנתם את הרעיון. קל מאוד להיתפל לאנשים צעירים שרוצים לכתוב ולשיר שלרבים מהם נפש עדינה ושהכתיבה שלהם יוצאת הרבה פעמים מחוויות חיים קשות שיכול להיות שבגינם לא התגייסו, בוא נראה אתכם נתפלים לאנשים מפורסמים אחרים שלא עשו צבא. בואו נחזור וניתפל לאנשים אחרים שלא מתגיסים כי "תורתם אומנותם" ונעזוב את אחינו, חברינו שרק רוצים ליצור, לשיר, לכתוב - דברים שבד"כ באים מהמקום הכי עדין ואוהב של הנשמה, שזה הדבר החשוב, האם אנחנו נותנים לאנשים עם ניצוץ אלוהי בתוכם להתבטא או רומסים אותם ומפסידים מזה בסופו של דבר בעצמנו. ואגב עשיתי צבא כמו כולם עידן תפסיק להיות צדקן וצא מפוזת המטיף ותחזור לכתוב ולשיר כמו שאתה יודע
* רון   06/04/09 | 00:37
תחשוב לפני שאתה מוציא משהו מהפה
אתה מדבר שטויות במיץ מי אתה בכלל שתחליט מה יותר חשוב לשיר או ללמוד תורה מי שמך? כדאי מאוד שתראה ותחקור מאין מגיע ומה המקור של הדעות הקדומות שלך על מי שלומד תורה (חוץ מזה מי שיש לו כשרון מוזיקלי יכול להשתמש בו בצבא וזה רק ימנף אותו ראה שלמה ארצי אחד האמנים הגדולים שצמחו במדינה ועוד הרבה אחרים)חבל שהאידיאליים במדינה מאז אמצע שנות ה-60 הולכים ומתפרקים בגלל אנשים כמוך. אגב גם אני שרתתי בתוך לוחם בסיירת ודחיתי שירות משום תורתו אמונתו.
* יוסי סבג   06/04/09 | 06:52
ההתפלות לזמרים מסיתה את האש מהבעיה העיקרית
חבל מאוד שאתה ודווקא אתה שאומר שכן שירתת בצבא מגן על אותם משתמטים שאומרים שתורתם אומנותם הרי אין הבדל בין משתמטים אלו למשתמטים אלו ואם אתה אומר שהאידיאליים הולכים ומתפרקים זה קודם כל מתחיל במגזר שלך שהתרחקו ומתרחקים גם מהמדינה וגם מהדת, מי אמר שמי שלומד תורה לא יכול וצריך לשרת, אין לי בעיה עם הדעה שלימוד תורה מסייע גם כן בהגנת המולדת וכמו שאתה אומר על הזמרים שיכולים לשרת בצבא ולתרום כך למה שהחרדים לא ישרתו בצבא ויתרמו כך, אם יש התפרקות מערכים זה קודם כל במגזר החרדי שאתה כמי ששירת מגן עליו, אז במקום לתפוס את הצד האוטומטי, תחשוב קצת ותבין שאתה לא אחד מהם ותוקיא את ההשתמטות קודם כל של מגזר זה
* רון   07/04/09 | 00:43
מסכים איתך...
אמנות צריכה להשפט ע"פ היצירה ולא ע"פ האמן, הבעיה היא גם שהצבא מאפשר ל"סלבריטאים" הקלות בשירות הצבאי כמו לדוגמא שאפשר לרוני סופרסטאר(שם הזוי) לעשות קמפיינים במהלך השירות ולחיילים במצוקה כלכלית מערים קשיים בקבלת אישורי עבודה וחופשות מיוחדות. וגם אני עשיתי שירות צבאי מלא, ובתור מפקד הייתי עד לקשיים שמערימים על חיילים במצוקה.
dandin   06/04/09 | 10:46
15. תתנו לאומנים להתפרנס בכבוד
אף אחד לא משתמט מהצבא הצבא משחרר או על 24 רפואי או על 21 נפשי או על אי התאמה שזה לא נפי ולא רפואי אבל האזרח לא מתאים לשירות. ביום העצמאות באים הרה אזאחים לראות אומנים שאין להם הכסף אפשרות ללכת להופעות שלהם אז תתנו לאומנים להופיע נקודה. אם אומנים ירעבו ללחם יהיו פחות זמרים או שחקנים או בדרנים בארץ ואז כולנו נפסיד מזה. מאיה בוסקילה היא אותה מאיה בוסקילה לפני ה4 חודשי שירות המצחיקים שלה והשירים שלה הם אותם שירים, מאיה לא נהייה אדם יותר גדול כי היאט תרמה לצבע 4 חודשי שירות עלובים.
sagi31   06/04/09 | 00:27
14. רק בישראל שחקנים שלא החזיקו מטאטא משחקים גיבורי ישראל
* בושה וחרפה - ביזיון !!!!!!!   06/04/09 | 00:19
13. צודק 100% מי שיכול להופיע יכול גם לשרת כמו כולם
* אפסים לא משרתים- חוץ מנכים באמת   06/04/09 | 00:16
12. אני מוזיקאי, עשיתי צבא..
ומצטער מאד על כך..
* איתן ג   06/04/09 | 00:04
11. רייכל צודק. ההשתמטות משירות הינה נעיצת סכין בלב האומה.
* יאיר לוי   05/04/09 | 23:55
10. כל הכבוד עידן!
צריך לשרת את המדינה כי גדלנו כאן על ערכים, ואומן שמעדיף לעשות כסף במקום לתרום כמו כל אחד האדם הוא אכן התחתית ויפה שאמרת זאת. אתה לא יכול לשרת אז תתרום לחברה!!! מילים כדורבנות וצריך לעצור את ההשתמטות זה כבר מכת מדינה
* רוי   05/04/09 | 23:42