מוזיקה
תגובות (143 תגובות ב-108 דיונים)
108. כנסו ותבינו
אנו לא יורים ירי קולקטיבי אנו יורים רק לעבר המטרה וכשהם זורקים פצצות מרגמה וכו הם לא מבדילים בין חפים מפשע בין שמאל לימין והם כבר קיבלו מיגוון של הזדמנויות מי שזוכר הם היום מסתובבים איתנו אצלנו ברכבים פלסטינים בערים שלנו אבל ששרון נכנס להר הבית עשו בלגאן מקבלים מאיתנו חשמל ועוד הרבה מעבר לזה עוד בימי המנדט הבריטי שנתנו לנו מדינה לשני עמים זה הם שאחרי יום שהוקמה המדינה התאגדו כול צבאות ערב על מדינה בת יום זה אלו שרוצחים משפחות שלמות ילדים נשים וטף אין להם ערך לחיי אדם הם קיבלו את ההזדמנויות שלהם אני זוכר בתור ילד שלא היה שום סגר והם הסתובבו פה חופשי אבל הם ניצלו זאת לפיגועים אז אין מה לעשות עושים סגר כי כשפוצצו אוטובוסים הם לא שאלו אותנו מי בעד השלום או מי שמאל ומי ימן אז אנשים תיהיו ריאלים תפתחו את הראש ותיהיו פיקחים אין מה לעשות זאת המציעות אנחנו כן מוכנים לקבל אותם והם לא
* רונן   03/05/12 | 20:05
107. אני לא ימני אבל נגעלתי
* אריאל    30/04/12 | 19:15
106. אלה שמחרימים גם כך לא הולכים להופעה שלך, תהי חזקה
* ישראלי שורשי   30/04/12 | 17:08
תתפלא...לא רק שהלכתי להופעות, אני גם עובדת במוסיקה
חרם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* איה צ'רקסקי   30/04/12 | 18:54
ממש "עובדת במוסיקה"
מי שעובד כמוכר בחנות למוסיקה לא ממש נחשב למישהו שעובד במוסיקה גם אם זה גורם לך להרגיש חשובה. האנשים שעובדים בתחום המוסיקה הם אמרגנים, זמרים, מפיקים, נגנים וכד'. את בסכ"ה זבנית בחנות ותני לי לנחש שהבוס שלך ממש יתלהב מהעובדה שאת עושה חרם על חשבון ההכנסות.
* לילי   30/04/12 | 20:31
ובכל זאת - חרם
* איה צ'רקסקי   23/05/12 | 08:57
לילי,איך תמכרי את כל מה שהפיקו הזמרים והנגנים בלי....
אנשי מכירות תותחים!!!!!! חוץ מזה, לילי יקרה,משהו כואב לך, אז את מנסה "להכניס" לי.... שיהיה לך בכיף, מקווה שיעזור לך
* איה צ'רקסקי   23/05/12 | 09:01
105. אחינועם, אני מציעה לך לא להשתמש בפסוקים על מנת לאמת את דעותיך המסולפות
''ואהבת לרעך כמוך'' לא נאמר על מי שאינו יהודי. ואת בעצמך יודעת זאת, רק שאת בוחרת להתכחש לזהותך. אני מאחלת לך שתכירי באמת בקרוב
* עדי   29/04/12 | 22:58
104. מחרחרי מלחמה ואבינועם
ראשית: אין שמאל ואין ימין. יש רודפי שלום (נקראים בטעות שמאל) ומחרחרי מלחמה (נקראים בטעות ימין). ואבינועם ניני מקיימת הכתוב: "בקש שלום ורדפהו" ואם יתרחק רדוף אחריו לתפוס אותו. לאורך ההיסטוריה של העמים כולל עם ישראל, כל מחרחרי המלחמה: השליטים, התנועות המשיחיות, התנועות הפשיסטיות, והסיקריקים היו הגורם לרצח עם, לשיגעון מדיני ולפוגרומים. הבסיס להתנהגותם ההרסנית של מחרחרי המלחמה הוא – נרקיסיזם ושיגעון לאומני. וכל מי שאינו מסכים עם סכלותם, הוא שונא העם והמדינה.
* המוכיח   29/04/12 | 20:14
103. לא רק ימניים אני לא ימני
* אבי   29/04/12 | 19:15
102. את לא אחינעם...את אחותם של מחבלים
תתביישי לך , הביטי מסביבך ,,,היית חייבת לעשות את המחווה השפלה ביום בו זוכרים את כל חללי המלחמות והטרור ,,,,איך עלה בדעתך לעמוד ולשיר לכבוד חלאות האדם שאין להם לא חן ולא חסד....הם חיות אדם עם זנב ,למעשה את גרמת להרבה אזרחים במדינה לתהות על קנקנך מי את ??. כל זמן שלא פגעת באנשים את בסדר ומטה ,,אבל החלטת לפתוח בור ענק ולהשפיל אותנו לפני כולם זה היה רצונך ההזוי ,,,,,,,,,,,,,,,,,,הפסדת ובגדול.
* ארי   29/04/12 | 19:08
101. זמרת מדהימנ
* עמיתוש   29/04/12 | 19:02
100. אני מחרימה אותה!!
לא קונה יותר דיסקים שלה!!
* דניאל   29/04/12 | 18:53
99. מעשה נבזה עשתה ניני ועל כן אני בזה לה ולהתנהגותה.
* גל   29/04/12 | 18:01
98. המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים
שתעשה מה שהיא רוצה בחייה ובזמנה הפנוי,גם ככה היא לא מעניינת אף אחד.אבל למה להתסיס ולפגוע ולקיים את הערב הזה דווקא בערב יום הזיכרון לחללי צהל?? היא מוזמנת לעבור לאחת המדינות השכנות,מבטיחה שהיא לא תחסר פה.
* ספיר   29/04/12 | 17:09
97. מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו
* חננה באוסישקין    29/04/12 | 16:44
"רק שמור עלי מאוהביי ומשונאיי אשמר בעצמי"
* גם זה מתאים מאוד   29/04/12 | 17:53
96. חצופה ולכן לא קונה יותר דיסקים שלה
* טל   29/04/12 | 16:32
95. אחינועם כה לחי!! אשריך שזכית להיות רוחנית ואוהבת אדם!!!
מצדיעה לך!!! אוהבת את חיילנו היקרים שחרפו נפשם.. וכואבת על אובדן אנשים חפים מפשע בכל מגזר ללא הבדל דת מין וגזע...
* הדס   29/04/12 | 15:11
94. חמלה
חמלה כלפי אלה שמאמינים שאנחנו לא צריכים להיות פה, כלפי אלה שרוצים לפגוע בנו, כלפי אלה שפגעו בנו ובגללם אותו יום קיים, כאלו שלא ינוחו עד אשר ימחו את ישראל, אבל אנחנו כאן כנגד כל הסיכויים! בזכות ולא בחסד! אנחנו כאן כדי להשאר לא סתם חיילינו נהרגו כדי להגן על המדינה לא סתם יום יום חיילים מסכנים את עצמם כדי שנוכל לחיות בביטחון, ומי שגורם לנו לחיות החוסר ביטחון אלו האנשים אשר כלפיהם אנחנו מביעים חמלה. "גם כי אלך בגיא צלמוות לא ירא רע כי אתה עמדי, ולא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם!"
* צילה שחמון   29/04/12 | 15:08
93. גברת ניני משתתפת בטקסים לזכר מחבלים מוטב שתשתוק!
* מאיה   29/04/12 | 15:07
92. אולי אתחיל לקנות דיסקים שלה.
* ...   29/04/12 | 15:03
91. אני מחרימה אותך לא בגלל שאת שמאלנית
אלא בגלל שאת מתנשאת ויהירה, לפחות זה מה שאת משדרת. לידיעתך!
* חגית   29/04/12 | 14:51
90. תלמדו דרך ארץ
בוא לא נגזים. אני לא מסכימה עם הדעות שלה, אבל די כבר לרדת לרמה של להשפיל ולהעליב אנשים שלא מסכימים איתנו. אחותי גם כן שמאלנית והיא באה ממשפחה ימנית אבל ממש, משפחה שהייתה גרה בהתנחלויות, וגם היא גדלה שם כמעט כל חייה, אז מה ?! אני אמורה לשנווא את אחותי ? להעליב ולהשפיל אותה ?!!???! ממש לא ! וכמו שאחותי היא חלק ממני באמת, ושתינו מאותם אבא ואמא, כך גם אתה ואחינועם ניני, אומנם לא בקירבה כזאת, אבל אל תשכח ששניכם בני יעקב ! לא סתם אומרים "כל ישראל אחים". האחדות זה הכוח של העם שלנו, ומחובתנו לשמור עליו. גם אם קשה- תתגבר. מותר לנו לא להסכים בדעות, אבל להגיד לרמה כזאת ? לא מתאים.. * ימנית 29/04/12 | 09:37 דווח
* מועתק   29/04/12 | 14:35
89. צריך הרבה אחינועם ניני בארץ - ואולי יהיה כאן שלום
* יצאק   29/04/12 | 14:28
88. ימני וגאה באחינועם ניני
כמי שמגדיר את עצמו כמחזיק דעות ימניות בכל מה שקשור לתהליך המדיני אני לא מבין על מה המהומה??? ניני לא תומכת בטרור ולא מחזיקה בדעות חד צדדיות כנגד ישרא, היא בסה"כ אמנית (מוכשרת מאד יש לציין) אוהב אדם באשר הוא ובאה לשיר בטקס של חללים שנפגעו בשני הצדדים לא מדובר במחבלים. למרות שאני מאמין בזוכתנו המלאה לחיות במדינה יהודית בארץ ישראל, ישנו כאב ושכול גם בקרב ערבים ואם אמנים בכלל יצליחו לקרב לבבות גם בקרב הציבור הפלסטיני מה רע בכך?? לא מבין מה מה רע בכך?? ניני את אמנית בחסד יפה מבפנים ומבחוץ ואין קשר בין הבדלי התפיסות בין שמאלנים לימנים בכל מה שקשור בקרוב ללבות!!!
* דורון   29/04/12 | 14:28
87. כל הכבוד אחינועם ניני
* רע   29/04/12 | 14:27
86. אני איתך אחינועם
כל הכבוד. שנשיר ונדבר שלום. מספיק מלחמה ומספיק שנאה
* ג'וליה   29/04/12 | 14:23
הלוואי והיה פרטנר אמיתי לשלום.כולנו מייחלים לזה.
* שי   29/04/12 | 18:10
85. ככה זה שההצלחה עולה לראש, עשו את זה הרבה לפניך
* לימור   29/04/12 | 13:45
84. שמאלנים יקרים
באמת שאני לא יודעת מה יותר כואב לי ..... לראות ערבים שמשמיצים את המדינה שלי או יהודים אחים שלי שאמורים להיות עם ראש צלול באים נגד המדינה שבא הם חיים .. אתם באמת חושבים שזה מעניין את הערבים אם אתם בעדם או לא ?? מה שבאמת מעניין אותם זה להשמיד אותנו!! אז כן אולי יש ערבים טובים אבל גם הם רוצים ברעתנו אין מה לעשות אי אפשר לשנות את זה !! וזה שבחרתם לעשות את טקס יום הזיכרון המשותף לערבים ולישראלים כאחד מבזה את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל אשר נלחמו כדי שלנו תיהיה מדינה ושלכם יהיה איפה לחיות !! תפתחו את העיניים שלכם אתם חיים במדינת ישראל אנחנו מוקפים באוייבים אנחנו לא צריכים שגם יהודים אחים שלנו יהיו גם נגדנו (כמו שנאמר כל עם ישראל אחים) אנחנו עושים את טקס יום הזיכרון לחללי צה"ל כי הם מתו כדי להציל אותנו הם מציינים את טקס יום הזיכרון לאלו שגרמו למותם של אלפיי אנשים חפים מפשע .. אבל מבחינתכם זה צודק !! אם זה היה הפוך??? למה הם יכולים להסתובב בקניונים שלהם ואנחנו בקושי יכולים להיכנס לכפר שלהם ? תפתחו את העיניים יהודים יקרים !!!!
* ימנית   29/04/12 | 13:38
היה מי שאמר...
מי שמתכונן למלחמה לא יכול לעשות שלום. והבעיה הגדולה של הימין היא שהימין עסוק כל הזמן בלהבטיח מלחמה ולא נותן שביב של תקווה. איך יתקיים שלום על פי הגישה הימנית? אם אין כבוד לצד השני וכל הזמן חיים בפחד שהצד השני רוצה להשמיד אותנו - ככה לא נעשה שלום עם אף אחד אף פעם! השאלה היא מי רוצה שלום ומי בוחר במלחמה? ואחרי המלחמה ישתנה פה משהו או שנחזור לאותה הנקודה שוב ושוב?
* yafa israel   29/04/12 | 14:15
83. קללות שהדף לא סובל??
ואת זה שהיא מברכת רוצחים זה לא נחשב סבל??
* סער   29/04/12 | 13:36
82. טעות בטקסט!
היא הייתה בטקס שבו היזכירו יהודים שנהרגו בידי מחבלים.. והיה שם באותו טקס, גם אירוע זיכרון למחבלים האלו שבו היא שרה!
* סער   29/04/12 | 13:34
לסער שאינו יודע לקרוא
הטעות אצלך בתוך הראש ולא בטקסט. הטכס הייה טכס יום הזכרון שהשתתפו בו משפחות שכולות של חללי צה"ל ומשפחות שכולות של ערבים שנהרגו במהלך פעולות של צה"ל. אל תמציא המצאות ואל תקשקש, כאילו משפחות שכולות שלנו יסכימו לשבת באירוע זכרון לזכר מחבלים.
* לילי   01/05/12 | 09:06
81. למה את בכלל מגיבה לשטויות האלה?
* שרה אז שרה   29/04/12 | 13:16
80. למה ארוע ביום הזיכרון לחללי צהל?
אחינועם, את יודעת איך נקרא היום הזה? יום הזיכרון לחללי צהל, כבדי את היום הזה!!! רוצה ארוע אלטרנטיבי? יש עוד 364 ימים בשנה פנויים לכל ארוע אלטרנטיבי שתבחרי.....
* sharon   29/04/12 | 13:06
79. הכל למען הפירסום
* י   29/04/12 | 13:04
78. יישר כוח לאחינועם ניני
אחינועם יקרה - היי חזקה ועמדי בפרץ המלעיזים. לגבינו את תמיד האור לפני המחנה
* דליה   29/04/12 | 13:02
77. נראה שהסתובבת יותר מידי עם האפיפיור.
* דניאל   29/04/12 | 13:02
76. הילדים שלך נוסעים באוטובוסים ??? בחורה מוזרה!!!!!
*  חנה   29/04/12 | 12:37
75. ואהבת לרעך כמוך מתחיל בקבלה של כל מי ששר גם אם הוא לא לטעמך אחינועם.
* ד   29/04/12 | 12:34
השירה שלה דוקא הייתה לטעמי מאד! אבל עכשיו - חרם!!
* איה צ'רקסקי   29/04/12 | 21:03
74. כן כי ה״שכול״ בצד הפלסטיני זהה אלינו
חחחח הם מתפוצצים ואנחנו הקורבנות....שהיד זה לא שכול.... אנשים בארץ איבדן כיוון לגמרי
* זיו   29/04/12 | 11:59
לזיו שלא יודע לחבר משפט פשוט בעברית
חה חה חה, אדיוט. אני מניחה שהרופא הערבי ששתי בנותיו נהרגו מהפצצה של צה"ל הוא גם מחבל מתאבד בעיניך והאנשים שצה"ל מחסל בטעות ואח"כ מתנצל בהכנעה. נראה לך הגיוני שמשפחות של שאהידים ירצו לקיים מפגש כזה? נראה לך שמדובר כאן במשפחות של מחבלים? אתה לא מבין מה שאתה קורא או שאתה פשוט מטומטם לגמרי? אתה זה שאיבדת את הכיוון לחלוטין כשאתה מבקר משפחות של חללי צה"ל על החלטה שלהם לקיים טכס זכרון הכולל מפגש עם משפחות שכולות של אזרחים מהצד השני, מי אתה בכלל שתעביר ביקורת ותשווה השוואות? לפי רמת הכתיבה שלך אתה עוד בתיכון, תתאמן על הבנת הנקרא שלך ועל הכתיב בתור התחלה.
* לילי   01/05/12 | 09:15
שיפסיקו למלקד בתי ספר ובתי חולים לא יקרה להם שום דבר
צה"ל מבצע ירי סלקטיבי ולא קולקטיבי אנחנו לא אשמים לפיצוצים מישניים
* רונן   03/05/12 | 19:55
73. עם כל הכבוד
אני ימני בדעותי הפולטיות ועם כל הכבוד מדובר כאן במשפחות שכולות לא סתם! הפסלסטינים האלה לא באו ונרגו במהלך שירותים בצה''ל, אלא הם לחמו בעצמם בצה''ל. איך אפשר לעקל דבר כזה? אתה יושב בטקס ובינך יושב אב שכול שבנו נרצח מירי צלף בעזה, ומצדך השני יושב אב שכול פלסטיני שבנו נהרג ע''י חיילי צה''ל לאחר שהרג בעצמו חיילים. גברת ניני, את נמצאת במדינת ישראל ואנשים נהרגו בשביל שתהיה פה מדינה, ואנשים וצעירים מגיל 18 עד הגיל הכי מופרך שיש נרצחו - ובגלל זה אנחנו זוכרים את זה. ובידי מי הם נרצחו?!? בידי הפלסטינים. שבעיני הפלסטינים הם לא מרגישים שכולים, כל כל מה שהבן שלהם עשה בשביל מוות של יהודי - הם בטוחים שהוא יהיה שעיד או משהו כזה. אני בעד החרם, תשאי בתוצאות ואל תבואי ותקראי ליהודים רוצחים בכתבה הזאת!!
* מה זה משנה   29/04/12 | 11:54
72. אני בעד דו קיום רק עם ערבים איסלמיסטים ולא עם יהודים ימניים
דו קיום-רק עם ערבים איסלמיסטים-עם יהודים לא ולא!
* שמאלי   29/04/12 | 11:52
71. מוחרמת! חבל שפתחת את הפה, בכלל....
* איה צ'רקסקי   29/04/12 | 11:52
70. רק לשמאל מותר להחרים ואז הוא נאור-לימין אסור-זאת רמת חופש הביטוי
השמאל רבותי מואר-הוא מחרים באופן מואר-הימין-חשןך-הוא מחרים באופן חשוך-אחינועם
* שמאלנית   29/04/12 | 11:50
69. זה לא כישוף. זה גנטי
* ראובן   29/04/12 | 11:44
68. בניגוד לאחינועם - אני מאמין לערבים כשהם מדברים בערבית לציבור שלהם
הרי כבר ויתרנו כל כך הרבה, אז מהו עוד ויתור קטן, קטנטן, ממש פיצפון ... ויתור קטנצ'יק ... רק ניתן להם את מבוקשם ויבוא שלום על ישראל. ונניח (רק נניח... כי במציאות זה לא יכול להיות), שיפגיזו אותנו מהשטחים שנחזיר ואנו ננקוט בפעולות תגובה (כי יוזמה כבר אין לנו) - הלוא שוב בכל מדינות ערב (וגם ברחבי העולם) יינשאו נאומי שיטנה, יפגינו וישרפו את דגלי ישראל יעלו יוזמות נגדנו בכל המוסדות הבינ"ל ... ואנחנו? שוב נבדוק מה לא בסדר אתנו ... רק נניח, שאם ורק אם ניתן להם את מבוקשם אז יניחו לנו לחיות בשלום ובשקט. שתי דוגמאות מוצלחת יש לנו בצפון ובדרום שם חזרנו לגבולות 1967 - הבה ונשכפל זאת בכל גבולותינו וכך נשכפל גם את המצב הביטחוני המשופר בדרום ובצפון מדוע יש בקרבנו אנשים קטני אמונה שאינם מאמינים לערבים ??? אני מאמין להם, אני מאמין למה שהם אומרים בגלוי בערבית, אני מאמין לאינדוקטרינציה של המסרים המנחים במערכת החינוך הפלסטינית.
* דוד   29/04/12 | 11:33
צודק
* אריאל   29/04/12 | 15:55
67. אחינועם ניני
טוב שהיא לא בארץ מי צריך אותה עוד תמניה שקמה בבורקר לא צרודה וחושבת שהיא זמרת
* יוסי   29/04/12 | 11:26
66. פחחח מי היא ביכלל שתטיף מוסר!
* ליאור   29/04/12 | 11:24
65. למה כל דבר אלטרנטיבי אצלה.אולי שתמצא מדינה אלטרנטיבית שתקבל אותה
פעם יום זכרון לחללי מערכת הביטחון היה יום זכרון לאומי,מדליקי המשואות לאומי.פתאום אנשים בעיקר בשמאל החליטו שכל דבר שיש בו טקס לאומי גם לעשות טקס אלטרניבי.אולי שימצאו להם איזה מדינה אלטרנטיבי להיות בו,ושיעזבו אותנו במנוחה.
gabison1   29/04/12 | 11:21
64. להחרים? איזה שיר מוכר יש לה ומי בכלל קונה דיסקים שלה?
פשוט להתעלם ממנה
* סיגל   29/04/12 | 11:10
63. עם כל הכבוד ליוזמה
נשמע שהטקס מגיע מכוונה טובה ויוזמה לאחד את שני העמים שנקרעים המצב העגום הזה שאנחנו חיים בו אבל באמת, איפה הטקט? ביום הזיכרון לחללי צהל?? דווקא ביום הזה כשיש 364 ימים נוספים בשנה?! זה ממש דווקא אז אל תתפלאי שלאנשים יש מה לומר.
* ערה   29/04/12 | 11:09
62. מילא אשכנזים שלא מכירים ערבים שמאלנים ,אבל תימנים??
שתשאל את סבתא וסבא שלה איך יתייחסו אליהם הערבים בצנעה ובכפרים!! לא מבין איך מישהו שיצא מהמדינות האלה יכול להיות שמאלן!!
* אביה   29/04/12 | 11:08
דווקא בגלל שהיא שאלה
היא יודעת שהערבים התייחסו אלינו יותר יפה ממה שהימנים מתייחסים אלינו.
* שמאלן   29/04/12 | 11:46
באמת קשה לי להבין מתיוונים
היא מאלה שרוצים להתלקק על האירופאים הרי בארץ בכלל לא סופרים אותה אני לא זוכרת פעם אחת שדיברו על הופעה שלה פה בשקיקה, היא יודעת שלמכור את המדינה שלנו זה מה שקונה את הגויים, שהרי הם היחידים ששומעים אותה אז למה לא התנהג כרומאי אם אתה ברומא.
* בתור תימניה בעצמי   29/04/12 | 11:51
61. כרגע עזבתי את ביטוח ישיר
* יואב   29/04/12 | 11:06
60. אני כבר מזמן החרמתי אותה
אני לא מהימין הקיצוני אבל אחרי שהיא אמרה שהילדים שלה לא ילכו לשום חברון ושום מערת המכפלה(כזכור התוכנית למורשת של משרד החינוך) הבנתי שהאישה לא שמאלנית אלא ממש שאנת ישראל יש גבול!
* חן   29/04/12 | 11:01
59. שאנחנו נתעורר?
מפחיד אותי לחשוב שיש אנשים שבאמת חושבים ככה, מתי תבינו לעזאזל שאצלנו הם נהרגים בשביל לשמור עלינו, על המדינה שלנו, עליכם! הם נהרגים כי החיילים הקדושים שלנו מגנים עליכם, לא אכפת להם מכם צאו מהבועה הזו שאתם חיים בה הם רוצים להעיף אותנו מפה על טיל (תרתי משמע) ולחיות בו, אם אתם חושבים שהם רוצים מדינה אחת לשני עמים או 2 מדינות לשני עמים המצב שלכם עצוב, באמת! מה שהכי עצוב ומתסכל זה לראות עד כמה המשפט "העיוור הכי גדול הוא זה שלא רוצה לראות" נכון לגביכם שמאלנים יקרים.
* מעיינה.   29/04/12 | 11:01